Wil je wat drinken? Kruidenthee zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Sidekick het volgende:
Eerst aftellen tot de Europese Verkiezingen op 10 juni.![]()
Oja, dat is inderdaad ook best belangrijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Sidekick het volgende:
Hools heeft een eigen stemhokje hoor, je kunt hier stemmen op Van Nistelrooy, Van Persie en Kuyt (zonder dollen, ze staan alle 3 verkiesbaar, de eerste naam zelfs 2 x)quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef Sidekick het volgende:
Dat zou ik nooit zo in het openbaar durven roepenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef rubbereend het volgende:
iemand eigenlijk al een idee wat hij of zij gaat stemmen?
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Hools heeft een eigen stemhokje hoor, je kunt hier stemmen op Van Nistelrooy, Van Persie en Kuyt (zonder dollen, ze staan alle 3 verkiesbaar, de eerste naam zelfs 2 x)
Ja, wordt waarschijnlijk een stem op een waakhond voor mij.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef rubbereend het volgende:
iemand eigenlijk al een idee wat hij of zij gaat stemmen?
Wat raar. Die speelt toch pas bij de Copa Americana?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:37 schreef SCH het volgende:
Veron-ek - zag ik vandaag op een poster
Martin Gaus dus ...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wordt waarschijnlijk een stem op een waakhond voor mij.
Het was een poster van veron icaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat raar. Die speelt toch pas bij de Copa Americana?
Van me lang zal ze leven niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:54 schreef Doc het volgende:
Martin Gaus dus ...
Tong je bent weer heerlijk bezig vandaagquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:
Hallo. Rondje op kosten van Hans Vonk, die bij Ajax speelt volgens jaar en zo SCH ook meeneemt als supporter.
En als we nou doorzuipen zijn het er 4quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef Suijk het volgende:
Dat zijn al twee rondjes. Tnx Vom.
Fijn dat je 'm uitlegtquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was een poster van veron ica
Ik snapte hem zelf eerst niet en schat jou in op mijn levelquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Fijn dat je 'm uitlegt
(de PI was je ontgaan?)
ik snap hem nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:11 schreef SCH het volgende:
Ik snapte hem zelf eerst niet en schat jou in op mijn level
kwestie van doorposten en regelmatig herinnerenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
#400 wordt de jubileumtopic voor de mascotte, precies op haar verjaardag...
zou dat lukken, 50 topics in 2 weken?
Hey hoeliekenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:27 schreef just me het volgende:
kwestie van doorposten en regelmatig herinneren
Dat moet toch wel lukken?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
mmmm lastig maar moet kunnen, misschien moeten we weer een keertje carnaval in de titel doen, die was destijds binnen een paar uur volquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
hééé gisterenjarig lief mensquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey hoelieken
Bieren?
Trusten JMquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
hééé gisterenjarig lief mens
tijd voor mij om te slapen
Ik kom zoquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
hééé gisterenjarig lief mens
tijd voor mij om te slapen
Dat werkte erg goed toen. Misschien dat iets met Teletoeters ook wel zo'n effect heeft?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mmmm lastig maar moet kunnen, misschien moeten we weer een keertje carnaval in de titel doen, die was destijds binnen een paar uur vol
Dat weet ik dus nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:28 schreef rubbereend het volgende:
hoe is t met xena?
o jammer, misschien een stomme vraag maar waarom dan pas?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet![]()
Het baasje laat maar niets horen, het beestje is vandaag precies een maand.
Ergens de 2e week juli kan ik haar ophalen pas![]()
en bedanktquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Hools is typisch geen nacht café.
goeiemorgen Hoolsquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef ErikT het volgende:Wat zijn mensen toch ir-ri-tant en DOM
Vertel eens iets dat ik nog niet wist.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef ErikT het volgende:
HalloWat zijn mensen toch ir-ri-tant en DOM
Omdat het goed is voor kleine katjes om de eerste 11 weken bij mama te blijvenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:43 schreef rubbereend het volgende:
o jammer, misschien een stomme vraag maar waarom dan pas?
Moet ie daar blij mee zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:25 schreef SCH het volgende:
Kusje voor inqi
Wat heb je dan precies aan Loek-B gemailed?quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:42 schreef just me het volgende:
[..]
goeiemorgen Hools
sommige mensen zijn idd irritant en dom.. zo dom dat ik gisterenavond iemand van voetbal een heel pissig mailtje gestuurd heb wat ik nu van mezelf weer irritant en dom vind
![]()
Je vond mijn "respect voor Holland supporters" topic in het EK Forum niet zo geslaagd?quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:42 schreef just me het volgende:
sommige mensen zijn idd irritant en dom.. zo dom dat ik gisterenavond iemand van voetbal een heel pissig mailtje gestuurd heb wat ik nu van mezelf weer irritant en dom vind
![]()
Mazzelpikkiequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Leverde nog 45 euro op ook, lag op de sigarettenautomaat toen iedereen al weg was
quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:42 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Hools
![]()
Had iemand zn zalmsnip daar laten liggen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Leverde nog 45 euro op ook, lag op de sigarettenautomaat toen iedereen al weg was
feli inq!!!!!!!!!! zingen doe k strax welquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:47 schreef ErikT het volgende:
[..]![]()
Dat meen je niet! Heb ik dus ook gedaan, zoiets vergelijkbaars, een emailtje. Normaal krijg ik meteen iets terug, nu heb ik nog niets gehoord. Dit is niet zo best...maar ja, moeten ze maar eens normaal doen. Sommige mensen denken echt dat ze alles kunnen maken tov je.
Inq Gefeliciteerd
Is wel een lekker topic nuquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je vond mijn "respect voor Holland supporters" topic in het EK Forum niet zo geslaagd?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:41 schreef DIGGER het volgende:
Is wel een lekker topic nu
quote:Vrouwen kletsen tijdens het plassen
Uitgegeven: 3 juni 2004 11:12
ROTTERDAM - Nederlandse vrouwen praten en plassen graag tegelijk. Ruim 21 procent van de dames babbelt rustig door als ze naar het toilet gaan. De deur van het kleine kamertje is geen barrière; een op de vier vrouwen laat deze gewoon open. Mannen begrijpen niets van de vrouwelijke bezigheden tijdens de toiletgang. Slechts 5 procent van hen praat tijdens het toiletbezoek.
Dit blijkt uit een onderzoek dat schookmaakmiddelenfabrikant Glorix samen met onderzoeksbureau Blauw Research online heeft uitgevoerd onder 535 Nederlanders. De resultaten zijn donderdag gepubliceerd.
Ook kwam naar voren dat Nederlanders innovatief zijn bij het gebruik van een vies toilet. Van de vrouwen 'hangt' 57 procent boven het toilet, tegenover 14 procent van de mannen. De heren maken de bril liever schoon met wc-papier alvorens een grote of kleine boodschap te doen.
Glorix doet regelmatig onderzoek naar wc-gewoontes om de hygiëne op het toilet onder de aandacht te brengen. Ongeveer 68 procent van de Nederlanders hecht daar ook waarde aan en kijkt na het doortrekken of de wc schoon achterblijft.
Of een zeikende kletser!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Haha herkenbaar, ik ben ook een kletsende zeikerd
wil je een eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:01 schreef SCH het volgende:
houwe jullie nog van me?
Interessantquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Haha herkenbaar, ik ben ook een kletsnatte zeikerd
Hey Geile! Ook weer hier!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:01 schreef SCH het volgende:
houwe jullie nog van me?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey Geile! Ook weer hier!
Gewoon je lul achterna lopen, dat werkt het beste!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:05 schreef SCH het volgende:De hormonen riepen
Die wil altijd maar naar Weertquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gewoon je lul achterna lopen, dat werkt het beste!!
BliksemSchigt is te jong voor jou, die doet nu net eindexamen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:10 schreef SCH het volgende:
Die wil altijd maar naar Weert
nee hij is toch net klaar............. dus vrij........quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
BliksemSchigt is te jong voor jou, die doet nu net eindexamen!
Hmz, een fris knaapjequote:Op donderdag 3 juni 2004 12:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
BliksemSchigt is te jong voor jou, die doet nu net eindexamen!
lurk t al een tijdjequote:Op donderdag 3 juni 2004 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik jullie even wijze op dit geniale topic van Franky Respect t.o.v. Holland-supporters
Wijzen is onbeleefd, ook al wens je Franky kennelijk respect toequote:Op donderdag 3 juni 2004 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik jullie even wijze op dit geniale topic van Franky Respect t.o.v. Holland-supporters
Hij is al mee geweest naar benedenquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
Hmz, een fris knaapje
Oh - uitgewoond dusquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij is al mee geweest naar beneden
En we gaan met z'n allen overheen, hiep hoi!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:55 schreef ErikT het volgende:
19 jongens en 1 meisje.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Die achttien andere jongens.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:57 schreef zjroentje het volgende:
Die achttien andere jongens.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En we gaan met z'n allen overheen, hiep hoi!
misschien heel nieuwsgierig hoor, maar wat is het probleem met/van haar?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:08 schreef ErikT het volgende:
[..]Mis helaas. Met hen kan ik allemaal door één deur.
Ik dacht altijd dat je 2 vrouwen nodig had voor gezeik, maar 1 is dus genoeg.
Na ja, ik probeer er maar het beste van te maken...
Als in "been there, done that"?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:10 schreef ErikT het volgende:
[..]Behalve dat ze een vriendje heeft is dit (eroverheen kunnen gaan) voor mij een reeds lang gepasseerd station.
Dat eerste hoeft geen belemmering te zijn!quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:10 schreef ErikT het volgende:Behalve dat ze een vriendje heeft is dit (eroverheen kunnen gaan) voor mij een reeds lang gepasseerd station.
Persoonlijk gezeik tussen haar en mij dat al heel lang speelt. Nu organiseren we dus samen "Renesse" en zij kan dit niet scheiden. Daarbij behandelt ze me als een imbeciel. En daar krijg ik een punthoofd van.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien heel nieuwsgierig hoor, maar wat is het probleem met/van haar?
Nee, maar als ik dr vriendje was vond ik t niet leuk (als ik t wist).quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als in "been there, done that"?
enzo sprak onze ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 3 juni 2004 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat eerste hoeft geen belemmering te zijn!
Alles kan kapot!
Hier kan ik me nog wel iets bij voorstellen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:13 schreef ErikT het volgende:
Daarbij behandelt ze me als een imbeciel.
De expert aan het woordquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat eerste hoeft geen belemmering te zijn!
Alles kan kapot!
Volgens mij meer een kletterende zeikster.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Haha herkenbaar, ik ben ook een kletsende zeikerd
Je krijgt voetballes?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:15 schreef ErikT het volgende:
Maar ik ga naar de faculteit. Werkcollege Maxwell
Die netten in het Zuiderpark zijn nu wel erg verkleurdquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:18 schreef Vom het volgende:
[..]
Je krijgt voetballes?
Huh? ikke nie snappequote:Op donderdag 3 juni 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die netten in het Zuiderpark zijn nu wel erg verkleurd
Maxwellquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:15 schreef ErikT het volgende:
Gezellig, daar is het heel gezellig geweest afgelopen weeken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:55 schreef ErikT het volgende:
Middag
Nounounou zeg. We gaan met zn twintigen naar Renesse dit weekend. En ik ben soort van medeorganisator en shit. We gaan dus met een natuurkunde gezelschap, 19 jongens en 1 meisje. Mogen jullie raden met wie ik overhoop lig
quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:53 schreef DIGGER het volgende:
Renesse = Salou in de kou.
Maxwell vergelijkingenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:15 schreef ErikT het volgende:
Nou, echt wel, vooral voor m'n portemonnee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:40 schreef Suijk het volgende:
Hai. Feli Inq. Juni is wel een feestmaand zeg.
Hey, resultaten willen we hier horen, anders blijft de tap dicht voor jequote:Op donderdag 3 juni 2004 15:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Coopertest weer overleefd, Engels SO'tje erna idem.
Als je daar toch staat, doe mij dan maar een koppie thee ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hey, resultaten willen we hier horen, anders blijft de tap dicht voor je
Digger kijkt streng vanachter de bar![]()
Coopertest, 2300 meter, is een 6. Vorige keer had ik een 5.5, dus verbetering.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[* Legolas_Greenleaf kijkt streng vanachter de bar]
En de cassis stond toch in de koelkast? Dus de koelkast zou voor mij dicht moeten blijven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[* Legolas_Greenleaf kijkt streng vanachter de bar]
1 Twinings orange cinnamon coming upquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Als je daar toch staat, doe mij dan maar een koppie thee ofzo.![]()
Aaah... hijs er ontroerd van... Sweet....quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:54 schreef Inquistor87 het volgende:
Dank jullie
En ik krijg niksquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:25 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nou, echt wel, vooral voor m'n portemonnee.
In 3 weken 3 verjaardagen van m'n beste vrienden... Erg leuk en gezellig, maar er zit ook nog een kamp in deze maand plus 2 dagen pretpark plus sowieso 1 keer stappen... En een nieuwe lens.
Ik ben bijna failliet geloof ik, nu hoorde ik net ook nog dat mijn vakantiewerk deze zomer niet doorgaat dus moet ik daar ook nog naar op zoek.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:08 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Aaah... hijs er ontroerd van... Sweet....
Alsjeblieft!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:09 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En ik krijg niks
Tuurlijk wel! Je minimumloon gaat omhoogquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:10 schreef Inquistor87 het volgende:
[..].
17 is trouwens een klote leeftijd... je mag niks nieuws.... op je 16e mag je nieuwe dingen op je 18e op je 21e ook weer....
Ik verdien nu inderdaad 3,54 ipv 3,09quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:16 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je minimumloon gaat omhoogen je mag ook meer qua werk enzo dacht ik.
En sowieso is het natuurlijk veeeeeeeeeel stoerder om te kunnen zeggen dat je 17 bent.
![]()
Goede leeftijd om met drugs te beginnen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:10 schreef Inquistor87 het volgende:
[..].
17 is trouwens een klote leeftijd... je mag niks nieuws.... op je 16e mag je nieuwe dingen op je 18e op je 21e ook weer....
En bedankt he.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Maar ja 16 is een breezahleeftijd, 17 is stoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
En als je later je best doet, verdien je dat per paar minuten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:17 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik verdien nu inderdaad 3,54 ipv 3,09
Ik geef morgen een feest dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:25 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
En bedankt he.![]()
Ga je trouwens nog een feest geven? Ik heb vandaag overlegd met een vriend en vriendin van me dat we samen een barbecue organiseren... Ik was eind oktober jarig, vriendin eind november, we vonden het nu wel eens tijd (en mooi weer) worden.
Leuk studie uitzoeken, dus dat gaat helemaal goed komen denk ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En als je later je best doet, verdien je dat per paar minuten.
Middag Pogue!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:43 schreef PogueMahone het volgende:
Goedemiddag lieve hools
quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:40 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
ja hoor, danku, met u ook?quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:45 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Middag Pogue!Alles goed?
![]()
z'n stem gok ikquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:51 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.![]()
Ja hoor, het zonnetje schijnt hier.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:52 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ja hoor, danku, met u ook?
is er nog bier btw?
*kwaaak*quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:51 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik snap hem niet.![]()
Die kikker zie ik ook wel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
*kwaaak*.
Ik denk dat het eerste mankement wat je aangeeft de oorzaak is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Die kikker zie ik ook wel.Maar ik snap het niet... zal wel komen omdat ik Kane wel tof vind, of ik ben gewoon blondt.
![]()
luister eens goed hoe hij zingtquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Die kikker zie ik ook wel.Maar ik snap het niet... zal wel komen omdat ik Kane wel tof vind, of ik ben gewoon blondt.
![]()
Je moet er ook niet naar luisteren... je moet er gewoon naar kijken! Dinand is uuuh... niet heel erg lelijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
luister eens goed hoe hij zingt
en dat je kane wel tof vind zullen we maar gewoon ff negeren![]()
nee juist niet, hoezo vind je Kane leuk, Tuindwerg?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat je kane wel tof vind zullen we maar gewoon ff negeren![]()
Ik wist niet eens dat die mensen bestonden.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
nee juist niet, hoezo vind je Kane leuk, Tuindwerg?
Dinand is *mjammie*, en ik vind de muziek ook wel tof... Rain down on me isquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:08 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
nee juist niet, hoezo vind je Kane leuk, Tuindwerg?
ja, en nou ben ik benieuwd hoe dat soort mensen zijnquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die mensen bestonden.
Dat wil je niet weten!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:10 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ja, en nou ben ik benieuwd hoe dat soort mensen zijn
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:09 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dinand is *mjammie*, en ik vind de muziek ook wel tof... Rain down on me is![]()
Hoezo vinden jullie Kane niet leuk?
nou goed, Kane-fans blijven dan een mysterie voor mijquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten!
ben je gek op roddels?quote:Nog een pluspunt: ze zijn goed voor de roddels in de Nederlandse showbizz-wereld... Dinand schijnt nogal een eikel te zijn en de baas te spelen over de rest van de band.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:14 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
nou goed, Kane-fans blijven dan een mysterie voor mij
[..]
ben je gek op roddels?
waar bij?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Vergeet niet, zo lang er niet over je geroddeld wordt hoor je er niet bij.![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:13 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Kane klinkt hetzelfde als met je nagels over een schoolbord gaan....
quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet meisje zijn om Kane leuk te vinden.
Je moet niet van muziek houden om Kane leuk te vinden.
Bij de harde kern natuurlijk!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
waar bij?
Hoeft niet per sé.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Je moet meisje zijn om Kane leuk te vinden.
Je moet niet van muziek houden om Kane leuk te vinden.
Je staart je blind op Diennant, je kan toch niet echt vinden dat de beste man goed kan zingen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik hou wél van muziek.
![]()
Van wat?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:21 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Bij de harde kern natuurlijk!![]()
Moet je wel weten of er geroddelt wordt over jequote:Op donderdag 3 juni 2004 17:16 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Vergeet niet, zo lang er niet over je geroddeld wordt hoor je er niet bij.![]()
Dát zeg ik ook niet! Ik zeg alleen dat ik hem niet verschrikkelijk slecht vind... Ik luister liever naar hem dan naar een kikker.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je staart je blind op Diennant, je kan toch niet echt vinden dat de beste man goed kan zingen...
Goed je houdt dus van Kane en van muziek...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:20 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik hou wél van muziek.
![]()
Daar zijn vriend(inn)en voor. En er is vanzelf iemand die de verhalen komt nachecken...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:23 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Moet je wel weten of er geroddelt wordt over je.
Nu ga je de goede kant opquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik luister liever naar Franz Ferdinand ofzo.![]()
het komt wel, The Strokes ook????quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dát zeg ik ook niet! Ik zeg alleen dat ik hem niet verschrikkelijk slecht vind... Ik luister liever naar hem dan naar een kikker.
Maar Kane is echt niet een van m'n favo bands ofzo... Ik luister liever naar Franz Ferdinand ofzo.![]()
bah the strokesquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
het komt wel, The Strokes ook????
geluksvogel, ga je dEUS zien, mét nieuwe nummers..........quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:28 schreef rubbereend het volgende:
nu is hools genoeg vervuild met die ranzigheid van een kane.
Franz Ferndinand is leuk.
dat ga ik zeker zien op lowlands
Die zanger is toch niet lekker?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:30 schreef PogueMahone het volgende:
weet je wat tuindwerg,
we gooien er Kaizers Orchestra tegenaan, vind je dat wat?
dan ga je ook, pfafquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
geluksvogel, ga je dEUS zien, mét nieuwe nummers..........
Ik kom bijna klaar![]()
![]()
dEUS is tof, Strokes ook, en Kaizers Orchestra ook. Ik kijk meestal verder dan het uiterlijk van de zanger hoor...quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kom bijna klaar![]()
![]()
Als jij de geldboom in m'n tuin plant.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:34 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dan ga je ook, pfaf
ohja shit, daar gaan we alquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die zanger is toch niet lekker?
Hoe kun je dan naar Kane luisteren?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:35 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
dEUS is tof, Strokes ook, en Kaizers Orchestra ook. Ik kijk meestal verder dan het uiterlijk van de zanger hoor...![]()
[me=vanavond nog naar het tuincentrum gaat[/me]quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jij de geldboom in m'n tuin plant.
dan ga ik zeker!quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:38 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
* PM vanavond nog naar het tuincentrum gaat
daar was k wel van plan ff te gaan kijken als t uitkomt. maar k ga vooral voor the chemical brothersquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kom bijna klaar![]()
![]()
inderdaad en dan moeten er nog wat namen bijkomen ook, dus t komt helemaal goed dit jaarquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:54 schreef PogueMahone het volgende:
lowlands is goed dit jaar
helaas wordt het de Graafschap voor jouquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
dan ga ik zeker!
Maar nu ga ik eten. Daarna kijken hoe Heracles promoveert, gevolgde door feest en bier.
gewoon annuleren, lowlands is erg leukquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:05 schreef tuindwerg het volgende:
Ik wil ook naar Lowlands.Maar ben dan op vakantie... ook leuk.
Goldfrappquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef tuindwerg het volgende:
TIP: 11 juni zendt 3voor12FM om 23.00 uur Goldfrapp en Kaizers Orchestra uit op 3FM! waarom nou weer zo laat.![]()
dan luister je ze op [url=http://3voor12.vpro.nl/pinkpop2004[/url]3voor12[/url]quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:06 schreef tuindwerg het volgende:
TIP: 11 juni zendt 3voor12FM om 23.00 uur Goldfrapp en Kaizers Orchestra uit op 3FM! waarom nou weer zo laat.![]()
Vakantie ook! Met 3 vrienden Engeland een week lang onveilig maken...quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon annuleren, lowlands is erg leuk
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Je vond mijn "respect voor Holland supporters" topic in het EK Forum niet zo geslaagd?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
Hey lelijkerd
Hey schoonheid, alles kits achter de rits!?quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:25 schreef SCH het volgende:
Hey lelijkerd
even kijken hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey schoonheid, alles kits achter de rits!?
Pas op dat ie er niet tussenzit!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:29 schreef SCH het volgende:
even kijken hoor
hij kent je nog, je krijgt de groetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pas op dat ie er niet tussenzit!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:33 schreef SCH het volgende:
hij kent je nog, je krijgt de groeten
Ik wil ook naar Lowlands, ze hebben de beste lineupquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar was k wel van plan ff te gaan kijken als t uitkomt. maar k ga vooral voor the chemical brothersdie stonden op nummer 1 in mijn lijst van wat ik nog live wilde zien, dus ik kwam al bijna klaar toen ik las dat ze kwamen
maar dr is nog veel meer wat k wil zien
k noem een keane, white stripes, hives, auf der mauer, groove armada, felix da housecat, i am kloot, mintkov luna en soulwax
Dat wil ik ook wel, maar ja...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Clarence, hij wil op 10.
Graag ja.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Jij wilt 10 onder par, denk ik.
Is er voor -10 ook een naam?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Graag ja.
Ga ik morgen weer eens voor het eerst sinds een maand proberen, maar zit er waarschijnlijk niet in, die -10.
Poe poe.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:55 schreef Suijk het volgende:
Nee, alle ballen kwamen terug.
Ik squash trouwens in het sportcentrum waar Micha Krajicek altijd traint.
Ik had Laboratoire Garnier (of iets wat er op lijkt) fruit shampoo ja... Die ruikt lekker!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:58 schreef methodmich het volgende:
Had je fruit mee onder de douche dan?
Wauw! Goed hee!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ik heb vandaag een dame haar tas gegeven, die ze in een bushok liet staan. Netjes he?
Nog bedankt hèquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ik heb vandaag een dame haar tas gegeven, die ze in een bushok liet staan. Netjes he?
Breng je vanavond de portemonnee die er in zat ook nog even terugquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ik voelde gewoon dat jij het was. Vermomd als 17-jarige kauwgomkauwende MBO-studente!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog bedankt hè
Ik heb No bloemen en pizza gegeven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Breng je vanavond de portemonnee die er in zat ook nog even terug
psssscht, je ondertietjequote:Op donderdag 3 juni 2004 20:18 schreef SCH het volgende:
Breng je vanavond de portemonnee die er in zat ook nog even terug
Hole in 1.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is er voor -10 ook een naam?
Ik weet wel birdie, eagle en albatross.
Nee, dat is gewoon 10 under par van de hele course.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:54 schreef methodmich het volgende:
Is er voor -10 ook een naam?
Ik weet wel birdie, eagle en albatross.
Lijkt me heerlijk, lekker de hele dag in de duinenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Iets voor SCH?
Di-rect en Kane......quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:16 schreef tuindwerg het volgende:
Wheee! Di-rect nu op 3fm, live op Texel! Echt heel tof!
Gefeliciteerd Inquisitorquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Di-rect en Kane......
Ik ga weer mn verjaardag vieren
Di-rect is hartstikke tof. Vooral de wat pittigere nummers, nummers als She mag ik ook niet zo. Adrenaline en Rollercoaster zijn echterquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Di-rect en Kane......
Ik ga weer mn verjaardag vieren
komt gewoon allen naar lowlands, hebben hools@lowlands party, kan er tenminste soms ook over voetbal geluld worden op lowlandsquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:10 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Lowlands, ze hebben de beste lineup
Alleen Muse en Radiohead ontbreken.
Sorry, kan niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt gewoon allen naar lowlands, hebben hools@lowlands party, kan er tenminste soms ook over voetbal geluld worden op lowlands![]()
muse mag er van mij bij, radiohead niet, die heb k ooit op pinkpop gezien. ze hebben 2 mooi liedjes daar houdt t op.
en di-rect vind k ook wel kunnen, live zjin ze toch wel redelijk goed. alleen die jongens kunnen volgens mij veel meer dan ze doen. dr zit echt potentie in di-rect
Briljant topic.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:
EINDELIJK!
Ze beginnen te happen!
Respect t.o.v. Holland-supporters
je bent gewoon bang om te weinig posts te scorenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sorry, kan niet.
Ga niet naar festivals.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent gewoon bang om te weinig posts te scoren![]()
![]()
volgens mi gaan er nauwelijks hoolsers naar lowlands, de hoolssamenleving een beetje kennende
Jammer dat Vitesse erin is gebleven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:01 schreef pascalheister het volgende:
rondje van de graafschap
ojee dan moeten we je hier missen, een vand e motoren van hools......quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ga niet naar festivals.
Misschien als ik 'groot' ben.
En ik ga heus niet een internetcafe in gedurende de vakantie. (Ben 2 weken weg.)
Defineer 'leuk' .quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef mitt het volgende:
is het nog leuk hier
Race ze, en niet Jos Verstappen nadoen, hè?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:25 schreef rubbereend het volgende:![]()
hools ik ga ff racen op de computer met de radio lekker hard op a state of trance
Ga je naar Berlijn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
ich bin ein berliner dit weekend, tot maandagavond
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
ich bin ein berliner dit weekend, tot maandagavond
Ik mag niet.... maar kan het altijd nog proberenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt gewoon allen naar lowlands, hebben hools@lowlands party, kan er tenminste soms ook over voetbal geluld worden op lowlands![]()
muse mag er van mij bij, radiohead niet, die heb k ooit op pinkpop gezien. ze hebben 2 mooi liedjes daar houdt t op.
en di-rect vind k ook wel kunnen, live zjin ze toch wel redelijk goed. alleen die jongens kunnen volgens mij veel meer dan ze doen. dr zit echt potentie in di-rect
heb je nog iets gekregen voor je verjaardag? Is het opblaasschaap wat wij van Hools je hadden gestuurd aangekomen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik mag niet.... maar kan het altijd nog proberen,
was dan naar pinkpop gekomen manquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
heb je nog iets gekregen voor je verjaardag? Is het opblaasschaap wat wij van Hools je hadden gestuurd aangekomen?
Dacht het nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:12 schreef Ajaxno1 het volgende:
jeeeeeeeej....... weekend....
Ik welquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht het niet
als je amg moet je zeker gaan, tis errug leukquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik mag niet.... maar kan het altijd nog proberen,
had graag gegaan alleen zit zonder geldquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
was dan naar pinkpop gekomen man
Jup, morgen de 1e keerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:25 schreef Suijk het volgende:
Je eerste?
Ik heb het na 12 lessen maar 1x hoeven vertellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:35 schreef Suijk het volgende:
De eerste keer vertelt iedereen altijd vol trots dat ze mogen afrijden.
Ging dat vroeger niet met paard en wagen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het na 12 lessen maar 1x hoeven vertellen.
Nee, met illegaal al tijden rijden in de auto van oudere broer.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:38 schreef Suijk het volgende:
Ging dat vroeger niet met paard en wagen?
foei dat mag niet!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, met illegaal al tijden rijden in de auto van oudere broer.
psst, JustVoetbalcommissie, deze was al vol en dicht.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:03 schreef just me het volgende:ik ben thuis van mijn aller-laatste vergadering van de jeugdvoetbalcommissie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |