abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:19:52 #1
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19589557
Het 12de deel (nieuwe telling ) al van HET centrale Punkrock en Hardcore topic van FOK!

Net zoals de voorgaande delen, gaat dit deel ook weer over PUNKROCK en HARDCORE en alles wat daar mee te maken heeft.

Post hier je vetste bands, platen enz. Ben je het niet met de teksten eens van een band, post dat ook en leg uit waarom. Discussies zijn altijd welkom, maar laat iedereen in zijn of haar waarde en respecteer elkaar.

De topictitel is naar aanleiding van de laatste cd van Refused, een van de betere punkplaten (ook al vind HIPPE van niet ) met een van de coolere titels.

Vorige delen (waarschijnlijk incompleet):

[ Bericht 44% gewijzigd door Jimmy op 02-06-2004 15:25:32 ]
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:25:54 #2
2391 Jimmy
Door het bot
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:27:56 #3
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19589798
Zo, HIPPE, afstuderen. Hoeveelste jaars ben je?

Hier een 8e jaars student. Ik werk part-time, alleen slokt dat part-time werk wel erg veel van mijn studeertijd op. Ik hoop het 9e jaar studeren niet te halen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:37:18 #4
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19590074
Hee Jimmy, klinkt die hele cd van Refused zon beetje als New Noise? Die vind ik namelijk wel supervet. En dan zal ik die cd eens luisteren-aanschaffen. Of heeft het iets weg van Death by Stereo?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19590083
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:19 schreef Jimmy het volgende:
Het 12de deel (nieuwe telling ) al van HET centrale Punkrock en Hardcore topic van FOK!

Net zoals de voorgaande delen, gaat dit deel ook weer over PUNKROCK en HARDCORE en alles wat daar mee te maken heeft.

Post hier je vetste bands, platen enz. Ben je het niet met de teksten eens van een band, post dat ook en leg uit waarom. Discussies zijn altijd welkom, maar laat iedereen in zijn of haar waarde en respecteer elkaar.

De topictitel is naar aanleiding van de laatste cd van Refused, een van de betere punkplaten (ook al vind HIPPE van niet ) met een van de coolere titels.

Vorige delen (waarschijnlijk incompleet):
we zien je een hele tijd niet... en et topic is gesloten en hoppa daar is jimmy haha...

Eej zou je misschien in je Topic Post willen posten waar een band centraal staat. Bijv. nu dus Refused.

Gewoon inleiden wat voor band et is, waar et op lijkt, welke platen jij et vetst vind van deze band, of er nog shows zijn, of zijn ze al uit elkaar. Dat soort ongein.

Is wel leuk voor iedereen en ook voor mij, want ik ken Refused alleen van naam .
Dat was mijn bedoeling namelijk. Waar dus in elk nieuwe Topic post een band centraal staat

[ Bericht 3% gewijzigd door Kletz op 02-06-2004 15:41:42 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19590198
8e jaars. Damn. Doe je goed.

Ben net begonnen, een HBO studie (of je dan student bent laten we maar achterwege ).

Iemand erg bekend met T(I)NC en kan hij/zij mij de beste nummers van hen opnoemen zodat ik er helemaal in zit morgen? Tis altijd vrij suf als je op een gig bent en je kent amper de helft.
pi_19590256
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:42 schreef =HellFire= het volgende:


Tis altijd vrij suf als je op een gig bent en je kent amper de helft.
Ik ga dan niet
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19590496
Refused

Ik heb The Shape of punk to come ook Is idd een erg vette cd

8e jaar student

Ik wil er toch echt maximaal 4,5/5 jaar over gaan doen hoor ( na de zomervakantie beginnen)
pi_19590543
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:52 schreef Sylvana het volgende:
Refused

Ik heb The Shape of punk to come ook Is idd een erg vette cd

8e jaar student

Ik wil er toch echt maximaal 4,5/5 jaar over gaan doen hoor ( na de zomervakantie beginnen)
super plaat idd, denk niet dat jij dit trekt echter heer kletz
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19590589
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:54 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

super plaat idd, denk niet dat jij dit trekt echter heer kletz
ik heb een paar nummers... hier op de zaak. Maar et is echt niet mijn soort punkrock/hardcore. Neej dit vind ik niets maar misschien vind iemand anders et wel weer heel vet .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19590651
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef Kletz het volgende:

[..]

Ik ga dan niet
Jah maar nu komt toch de gierige Nederlander weer om de hoek; WAT ALS JE GRATIS KAN?

Dan ga ik toch wel. Das altijd zo.... t kost je niks dan... en dan heb je toch een vette band gezien.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:58:58 #12
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19590655
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:37 schreef headfirsttohell het volgende:
Hee Jimmy, klinkt die hele cd van Refused zon beetje als New Noise? Die vind ik namelijk wel supervet. En dan zal ik die cd eens luisteren-aanschaffen. Of heeft het iets weg van Death by Stereo?
Lastig te zeggen. Volgens mij is New Noise wel aardig representatief voor de rest van het album, hoewel er in de andere nummers nog wel andere freaky stukjes zitten.

Op: http://www.epitaph.com/bands/index.php?id=193 is nog een nr te downloaden, probeer die ook zou ik zeggen.

De eerdere cd's en EP's van Refused vind ik ook erg goed, maar die zijn niet echt te vergelijken met het laatste album. Het zijn meer recht-toe-recht-aan screamo/hardcore (ofzo, genres ) albums terwijl het laatste album echt baanbrekend is.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:01:00 #13
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19590713
Mede hardcore en punkfans, verlicht mij svp: Lijkt Refused enigszins op Death By Stereo?

Mijn dank is groot
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19590722
Oja... ditte.

"CAN I SCREAAAAAAAAM!?"

Refused - New Noise is wel het nummer wat het meest op een normaal nummer lijkt. Theeft een kop en een staart. Summerholiday ook nog wel ... de rest fade in elkaar over of begint zomaar vanuit het niets.

Edit: Deadly Rythym ook nog.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:01:17 #15
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19590730
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:27 schreef Jimmy het volgende:
Zo, HIPPE, afstuderen. Hoeveelste jaars ben je?

Hier een 8e jaars student. Ik werk part-time, alleen slokt dat part-time werk wel erg veel van mijn studeertijd op. Ik hoop het 9e jaar studeren niet te halen.
Dat is weer een stevig hart onder mijn riem. Ik ben vijfdejaars HBO-student en loop nu alweer met studievertraging, maar 8stejaars dat hoop ik toch niet te halen (no offence overigens, maar ik heb geen idee waar ik het geld vandaan zou moeten halen).


En fijn dat ik genoemd ben in in de First Post
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:03:14 #16
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19590781
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:01 schreef headfirsttohell het volgende:
Mede hardcore en punkfans, verlicht mij svp: Lijkt Refused enigszins op Death By Stereo?

Mijn dank is groot
qua "vreemdheid" vind ik van wel, maar ik vind de nummer van DBS toch meer echte nummers terwijl het bij Refused vaak een beetje op "vrij zoveel mogelijk verschillende snaren raken" lijkt.
pi_19590782
Laatste nummer van A Shape of Punk to come is wel een kunstwerkje hoor. Mooi die viool.
pi_19590879
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:37 schreef Kletz het volgende:

[..]

we zien je een hele tijd niet... en et topic is gesloten en hoppa daar is jimmy haha...

Eej zou je misschien in je Topic Post willen posten waar een band centraal staat. Bijv. nu dus Refused.

Gewoon inleiden wat voor band et is, waar et op lijkt, welke platen jij et vetst vind van deze band, of er nog shows zijn, of zijn ze al uit elkaar. Dat soort ongein.

Is wel leuk voor iedereen en ook voor mij, want ik ken Refused alleen van naam .
Dat was mijn bedoeling namelijk. Waar dus in elk nieuwe Topic post een band centraal staat
ok geen goed plan dus
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:15:54 #19
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19591090
Iets heel anders: Heeft iemand hier weleens gehoord van de Nato Partners?

Ze kwamen uit Heerlen en hebben een singel uit met de titel Warmonger. Ik heb een demo van ze liggen maar weet verder helemaal niks van ze, hoe lang hebben ze bestaan en wanneer en hebben ze verder nog iets uitgegeven?

Een andere band is Cradle to the grave, ook uit Heerlen, die midden jaren negentig actief waren. Wie kan mij hier iets over vertellen?
pi_19591380
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:15 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Iets heel anders: Heeft iemand hier weleens gehoord van de Nato Partners?

Ze kwamen uit Heerlen en hebben een singel uit met de titel Warmonger. Ik heb een demo van ze liggen maar weet verder helemaal niks van ze, hoe lang hebben ze bestaan en wanneer en hebben ze verder nog iets uitgegeven?

Een andere band is Cradle to the grave, ook uit Heerlen, die midden jaren negentig actief waren. Wie kan mij hier iets over vertellen?
nope, ik heb ff voor je lopen zoeken, maar kan er niets over vinden
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:30:09 #21
2889 Zander
He's gone
pi_19591446
Zo te lezen heeft deze gast in de Nato Partners gespeeld, misschien kun je 'm een mailtje droppen voor meer info (als 't dezelfde band is, tenminste)

http://www.skinny.nl/MUSICPAGE/aboutskinny.htm
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 2 juni 2004 @ 21:47:05 #22
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19600179
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:07 schreef Kletz het volgende:
ok geen goed plan dus
Wel een foed idee, maar ik post al te veel op mijn werk
Als ik dan ook nog een hele diepgravende openingspost moet maken.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19607863
Nou mensen, kben weg, eerst hele dag school in Groningen, dan naar Amsterdam reizen. Gaan er nog meer mensen naar T(I)NC trouwens? Dan bij vriendin pitten om zo vrijdag om 6 uur weer terug te gaan naar school om een tentamen te maken en vanuit Grunn gelijk door naar Zwolle voor Deco tour. Ach ja. School gooit altijd roet in het eten.
  donderdag 3 juni 2004 @ 08:37:53 #24
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19608013
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:30 schreef Zander het volgende:
Zo te lezen heeft deze gast in de Nato Partners gespeeld, misschien kun je 'm een mailtje droppen voor meer info (als 't dezelfde band is, tenminste)

http://www.skinny.nl/MUSICPAGE/aboutskinny.htm
Bedankt, dit helpt me een stuk verder.
  donderdag 3 juni 2004 @ 08:41:06 #25
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19608042
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 08:14 schreef =HellFire= het volgende:
Nou mensen, kben weg, eerst hele dag school in Groningen, dan naar Amsterdam reizen. Gaan er nog meer mensen naar T(I)NC trouwens? Dan bij vriendin pitten om zo vrijdag om 6 uur weer terug te gaan naar school om een tentamen te maken en vanuit Grunn gelijk door naar Zwolle voor Deco tour. Ach ja. School gooit altijd roet in het eten.
Wie punk wil zijn moet pijn lijden. We horen wel hoe het was.

Iemand nog nieuwe ontdekkingen gedaan? Mijn nieuwste ontdekkingen, van een compilatie cd-r, zijn: Contra, Pretty Girls make Graves, The Living End en Anti-Flag. Niet echt mijn muziek, maar op een emo/punk/ska cd kan ik deze bands bijzonder waarderen.
  donderdag 3 juni 2004 @ 09:16:05 #26
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19608491
Ik ben zelf nog steeds erg te spreken over de nieuwe cd Audio Karate waar ik een recensie exemplaar van heb.
Hun vorige cd was redelijk standaard poppunk, maar ze gaan op de nieuwe cd echt een stapje verder. Muziek is wat rustiger, zang juist rauwer, veel vage loopjes ipv alleen maar power chords, maar toch catchy.

Een aanrader.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 3 juni 2004 @ 09:59:14 #27
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19609274
Ik heb er echt nog nooit van gehoord, met welke poppunkbands sie ik als hardcoreliefhebber ook ken zijn ze te vergelijken?
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:37:31 #28
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19610028
Op die eerste cd deed het me denken aan van die zeurderige popunk die sommige mensen tegenwoordig ook al emo noemen. New Found Glory, Ataris enzo. Niet wat ik echt heel boeiend vind, die nieuwe cd kan ik niet echt in een hokje plaatsen, daarom vind ik hem ook zo goed, niet meer die standaard nummers, maar wat meer.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:25:06 #29
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19611062
Ik zal eens kijken of ik iets van die tweede cd kan vinden, nu ik toch mijn horizon aan het verbreden ben. Ik hoop wel dat ze een beetje gestopt zijn met zeuren, want daar kan ik echt niet tegen. Je hoort het nog wel
pi_19612203
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:25 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
nu ik toch mijn horizon aan het verbreden ben.
hou je van snelle ska/punkrock dan is Buck o Nine de band die je moet luisteren. Vooral de plaat songs in the key of bree is super vet!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:51:05 #31
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19613148
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:08 schreef Kletz het volgende:
hou je van snelle ska/punkrock dan is Buck o Nine de band die je moet luisteren. Vooral de plaat songs in the key of bree is super vet!!
Klinkt het een beetje als Beans of is het meer van die snelle trombone-ska?
pi_19614005
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:51 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Klinkt het een beetje als Beans of is het meer van die snelle trombone-ska?
et is niet zoals beans iig. denk dat et de trombone snelle ska is . maar download een nummer als je kan of wilt en oordeel zelf ...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 3 juni 2004 @ 14:19:10 #33
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19615367
Ska-punk is dus echt een subgenre waar ik helemaal niet meer naar luister.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:02:29 #34
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19616434
Inderdaad, zoveel slechte zaadbands bijv. (less than jake). Eigenlijk zijn alleen Mighty Mighty Bosstones en Catch 22 leuk. Ik heb liever echte ska of echte punk, niet van die net-nietbandjes.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19617236
Wat maakt dat je skapunk bandjes net-niet vindt? (met uitzondering van mmbt en catch22 dan)
Houd je gewoon niet van het genre of is er een andere reden?

het video interview met i2b1 (voorprogramma jaya the cat) is online trouwens! eind deze week of begin volgende week volgt het interview met jaya ook.
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_19617304
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:02 schreef headfirsttohell het volgende:
Inderdaad, zoveel slechte zaadbands bijv. (less than jake). Eigenlijk zijn alleen Mighty Mighty Bosstones en Catch 22 leuk. Ik heb liever echte ska of echte punk, niet van die net-nietbandjes.
ag mensen Destruction By Definition van The Suicide Machines is toch zeker de moeite waard om naar te luisteren! Even als Buck O Nine > The songs in the key of bree.

En idd... LTJ of RBF is toch zwaar bagger.... maar die makken pop pret punkt... en daar hou ik ook niet echt van.

maar The Suicide Machines en Buck-o-Nine zijn nogmaals zeker de moeite waard!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:47:36 #37
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19617508
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:35 schreef iroQuai het volgende:
Wat maakt dat je skapunk bandjes net-niet vindt? (met uitzondering van mmbt en catch22 dan)
Houd je gewoon niet van het genre of is er een andere reden?
Ik vond het wel leuk, maar na een tijdje begonnen echt teveel bands skastukjes door hun nummers te gooien. Het werd zo'n trucje dat iedereen dan gaat toepassen.
Beginnende punkbandjes kan ik tegenwoordig nog steeds vaak amper aanhoren, omdat ze om de zoveel nummers er weer ska door heen gooien. Laat ska toch gewoon over aan strakke goeie skabands, en ga zelf weer punk spelen.

ZO, lekker conservatief weer.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:52:22 #38
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19617632
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:35 schreef iroQuai het volgende:
Wat maakt dat je skapunk bandjes net-niet vindt? (met uitzondering van mmbt en catch22 dan)
Houd je gewoon niet van het genre of is er een andere reden?

het video interview met i2b1 (voorprogramma jaya the cat) is online trouwens! eind deze week of begin volgende week volgt het interview met jaya ook.
De meeste skapunk die ik ken (bijv. skaville usa) wordt vrij langzaam gespeeld, met een skagitaarriedeltje. Of als het sneller gaat komt er af en toe een toeter doorheen. Das dus geen ska en ook geen punk. Gewoon liever nofx of echt hepcat ofzo of the slackers.

En Kletz, suicide machines zijn inderdaad wel gaaf, was ik vergeten
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  donderdag 3 juni 2004 @ 15:53:14 #39
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19617655
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:47 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk, maar na een tijdje begonnen echt teveel bands skastukjes door hun nummers te gooien. Het werd zo'n trucje dat iedereen dan gaat toepassen.
Beginnende punkbandjes kan ik tegenwoordig nog steeds vaak amper aanhoren, omdat ze om de zoveel nummers er weer ska door heen gooien. Laat ska toch gewoon over aan strakke goeie skabands, en ga zelf weer punk spelen.

ZO, lekker conservatief weer.
juist, power to the hokjesgeest!!!
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19617873
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:47 schreef Jimmy het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk, maar na een tijdje begonnen echt teveel bands skastukjes door hun nummers te gooien. Het werd zo'n trucje dat iedereen dan gaat toepassen.
Beginnende punkbandjes kan ik tegenwoordig nog steeds vaak amper aanhoren, omdat ze om de zoveel nummers er weer ska door heen gooien. Laat ska toch gewoon over aan strakke goeie skabands, en ga zelf weer punk spelen.

ZO, lekker conservatief weer.
Paar jaar geleden. Ik leerde Backfire! kennen (wat ik tot op heden nog steeds vet vind). Vervolgens kwamen er tig bands die zelfde styl als Backfire!.

Paar jaar later vond men de styl van Born From Pain zeer vet (metal met hardcore) metal core met beatdown stukken a la Bulldoze/Hatebreed enzo. En toen rezen er weer tig look a like bands de pan uit. Copykill, Drift, Until the End, Shattered Realm.

Ik bedoel er mee te zeggen dat et gewoon een Hype is van dat moment en iedereen loopt mee. Straks gaan ze Metal maken met trompetten. En dan heb je binnen no time weer bands die dat doen.
En op een gegeven moment gaat dat ook weer vervelen.
Mensen waren gewoon de styl van backfire! zat, en gingen andere stylen creëren.

Maar na een aantal jaar denk ik dat die styl van backfire weer terug komt . of is dat nooit weggegaan?.


btw. Ik heb gister bij een vriend die nieuwe full length van Act of Ignorance gehoord. En die is echt super vet.... Liefhebbers van Cro-mags zullen dit vast vet vinden.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 3 juni 2004 @ 16:56:01 #41
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_19619427
Nog iemand naar de Deco Tour morgen?
pi_19620982
Moet nog even kijken of ik ga. heb 32 euro op mn rekening staan en nog geen kaartje (Is het eigenijk uitverkocht of nog niet? zo ja, dan is de keuze snel gemaakt..)

ik heb ov dus kan gratis reizen, bier is ook niet echt het probleem, maar meer de tijd (ik heb eigenlijk school en moet ook nog veel opdrachten inleveren binnenkort) en het feit dat ik eigenlijk zou sparen voor de vakantie.

Het ligt dus aan mn bui en mn verstand morgen of ik er heen ga of niet.
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:10:43 #43
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19633436
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 13:25 schreef Kletz het volgende:
et is niet zoals beans iig. denk dat et de trombone snelle ska is . maar download een nummer als je kan of wilt en oordeel zelf ...
Zoals Beans het speelt is het geweldig (in mijn beleving), maar van Trombones krijg ik diaree. Punk en trombones zijn twee dingen die in mijn wereld niet bij elkaar passen, een trombone heeft er gewoon niet het goeie geluid voor. Maar ik ben natuurlijk vreselijk conservatief
quote:
Maar na een aantal jaar denk ik dat die styl van backfire weer terug komt . of is dat nooit weggegaan?.
Ik ben een van die mensen die het vreselijk vet heeft gevonden, maar er totaal op uitgekeken is. Het is allemaal wel zwaar aggressief, maar nogal oppervlakkig (ik bedoel in muzikaal opzicht) en de nummers begonnen steeds meer op ekaar te lijken.

Ik zag laatst Stab back en die deden me wel aan Backfire denken, ik denk niet dat diestijl echt is weggegaan, maar dat veel mensen erop uitgekeken raakten
pi_19640868
Tussen de zware discussies ff een beetje humor:

" Onze kleinzoon is drie jaar en helemaal gek van dinosaurussen. Alles wat met die dieren te maken heeft interesseert hem. Video's over dinosaurussen moeten keer op keer bekeken worden. Zijn vader noemt hem dan ook " dinofiel" Op een dag ging hij met opa naar het station om treinen te kijken. Hij was er helemaal van onder de indruk. Samen liepen ze over het perron en mijn kleinzoon kletste honderduit. Ineens draaide hij zich om en riep heel hard: " Opa, kijk, een dinosaurus!!!" En een tel later riep hij: " En nog 1 opa!" Opa draaide zich om en zag twee jonge mensen. Alle twee hadden ze een grote, rode hanekam op hun hoofd.


  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:30:12 #45
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19640903
ghehehe
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19663486
Hehe, ja, liepen genoeg dinosaurussen rond op het station van Zwolle gister.

Review van Decotour staat wel in dat topic, ik heb het hier over T(I)NC wat dus echt gewoon keihard rockte he! Zeker geen spijt dat ik ben gegaan, integendeel. Damn, goeie shit. Ook als was het erg rustig, meeste mensen die die kwamen stonden volgens mij op de guestlist of kwamen heel laat toen TINC gingen spelen, de sfeer zat er goed in uiteindelijk. Maar echt, die kerel van TINC heeft echt energie over. Heb ik meer zien springen dan alle bands op Decotour samen.

Overal was het goede muziek met goede (politieke) lyrics, ze hadden een toetsenist wat een leuk tintje geeft aan de sound (ook al suckt ie in gitaar spelen ) en tja, het was gewoon een goede show. Toch wel een van de betere Zweede bands uit euhm.. Zweden dus, absoluut. Millencolin en Randy eat yer heart out.
pi_19664005
Haha, trouwens.......
er was een klein kereltje die leek op de avatar van Jimmy en had een festivalinfo.nl shirtje aan.. khad nog gevraagd of hij op het fokforum zat... die zei van niet. Dus.. whaha.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 18:12:27 #48
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19666585
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt.

Hij lijkt in levende lijve minder op me (zeker nu ik langer haar heb).
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19666719
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 18:12 schreef Jimmy het volgende:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt.

Hij lijkt in levende lijve minder op me (zeker nu ik langer haar heb).
Whaha. Meen je niet.

Serieus, ik stond daar bij T(I)NC, zag zo'n kereltje, leek me echt zo'n typisch overdreven vrolijk ventje die echt gewoon op je avatar leek. En jij had ook reviews op festialinfo dacht ik, dus de link was al snel gelegd.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 18:24:05 #50
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19666805
In levende lijve ben ik zeker geen 'typisch overdreven vrolijk ventje'. Sarcastische mopperpot die nooit zijn bek dicht houdt is een betere omschrijving.

Edit: ik heb trouwens idd reviews op festivalinfo staan, binnenkort 2 nieuwe, heb er net weer 2 ingeleverd.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  zaterdag 5 juni 2004 @ 18:26:44 #51
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19666853
Er is ook ergens een foto van mij, mijn vriendin, dat gastje (als het hem idd was) en nog een vriend van me die aalveier toevallig ons Apers shirt naar een optreden aan hadden.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19670916
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef Jimmy het volgende:
Er is ook ergens een foto van mij, mijn vriendin, dat gastje (als het hem idd was) en nog een vriend van me die aalveier toevallig ons Apers shirt naar een optreden aan hadden.
Show meh.
  maandag 7 juni 2004 @ 16:35:42 #53
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19705658
Nadat ik het hele weekend niet op FOK! kon, omdat hij hem niet wilde openen ben ik hier weer. Mijn nieuwste ontdekkingen zijn

Plan of attack
Orchid
Verbal Abuse
Stand and Fight
Neill Perry

Iemand hier ervaring met een van deze bands?
pi_19706310
Nee, maar dit biertje smaakt mij opperbest iig.
pi_19709379
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Nadat ik het hele weekend niet op FOK! kon, omdat hij hem niet wilde openen ben ik hier weer. Mijn nieuwste ontdekkingen zijn

Plan of attack
Orchid
Verbal Abuse
Stand and Fight
Neill Perry

Iemand hier ervaring met een van deze bands?
Ken alleen stand&fight, heb er een paar mp3's van.. puik bandje
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  maandag 7 juni 2004 @ 20:09:18 #56
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_19710869
quote:
Op maandag 7 juni 2004 16:35 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Nadat ik het hele weekend niet op FOK! kon, omdat hij hem niet wilde openen ben ik hier weer. Mijn nieuwste ontdekkingen zijn

Orchid
Neill Perry

Iemand hier ervaring met een van deze bands?
Orchd en Neil Perry zijn gewoon twee emo-violence bands. Orchid is erg bekend om hunm filosofische geneuzel (Adorno, Foucault etc). Live waren ze (de keren dat ik ze gezien heb) erg bout, maar op plaat zijn ze gewoon erg cool... Neil Perry vind ik zelf iets minder...

Als je nog meer van dit soort muziek wil:
Mara'Akate
Off Minor
Funeral Diner
Yaphet Kotto
Dodewaard (.nl)
The People Listening, Wonder (.nl)
Shikari (.nl)
Envy (.jp)
Cirlce Takes The Square
(oude) Standstill (.es)
Uranus
The Jam Session

...en een hele hoop meer...
I make love in theory and touch myself in practice
pi_19713504
TVP

Wie gaan hier nog meer naar het Summerfest te Tilburg (19/20 juni)?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19725135
Ik ben vrij nieuw hier op dit forum dus dit klinkt misschien als een stomme vraag, maar luisteren jullie ook naar oudere punkbands/oi bands (uk subs, peter and the test tube babies,infa riot,the varukers,discharge,dead kennedy's enz) Of toch voornamelijk nieuwere (skate)punk bandjes?

Gaan er nog mensen hier trouwens ook nog mensen naar Wasted?(voormalig Holidays in the sun)
Boring fucking politics that'll get us all shot
Left wing, right wing, you can stuff the lot
Keep your petty prejudice, I don't see the point
ANARCHY AND FREEDOM IS WHAT I WANT ~~Crass
pi_19725518
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:04 schreef RunningRiot het volgende:
Ik ben vrij nieuw hier op dit forum dus dit klinkt misschien als een stomme vraag, maar luisteren jullie ook naar oudere punkbands/oi bands (uk subs, peter and the test tube babies,infa riot,the varukers,discharge,dead kennedy's enz) Of toch voornamelijk nieuwere (skate)punk bandjes?

Gaan er nog mensen hier trouwens ook nog mensen naar Wasted?(voormalig Holidays in the sun)
Ik ben geen fan van die muziek sorry.. En ken alleen Discharge en DK en een beetje uk subs. maar et is absoluut niet mijn ding...
Denk dat je dan toch bij hippe moet zijn .

Ik ben voornamelijk punkrock, hardcore, youthcrew,metal en metalcore.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19727323
Iemand nog tips?
pi_19727433
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand nog tips?
ja nou geen tips, maar ik heb nu 2 albums van rise against en ik luister ze nu bijna altijd in de auto als ik naar mijn werk toe ga en weer terug naar huis en damn ze hebben echt super mooie nummers.

tip: uhm TEN FOOT POLE > REV
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19727701
Rise Against ken ik al te goed. REV ken ik nu ook al.

KillSwitch Engage heb ik nu opstaan ...
pi_19728128
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:36 schreef =HellFire= het volgende:
Rise Against ken ik al te goed. REV ken ik nu ook al.

KillSwitch Engage heb ik nu opstaan ...
en positief verrast door KSE ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19729229
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:36 schreef =HellFire= het volgende:
Rise Against ken ik al te goed. REV ken ik nu ook al.

KillSwitch Engage heb ik nu opstaan ...
ik kende ze al een tijdje van naam rise against. en eens een nummer gehoord op een sampler maar toen was et iets van mwoah. Maar op et moment dat ik et nummer Black Masks and gasoline hoorde dacht ik damn wat vet. Vervolgens hoorde ik dat geweldige intro van Blood-red, White and blue en meteen maar ff meegespeeld op mijn gitaartje . En daarna dat kippevel-krijgende refrein van Broken English damn geen woorden meer voor .

Sommige stukken ,zoals hij inkomt na et intro van Blood red white and blue, doet me denken aan Undeclinable maar zekler wel vet!!

Revolutions per minute krijgt van mij een dikke 9.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 08-06-2004 15:33:15 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 17:07:14 #65
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19731737
Even wat schaamteloze zelfpromotie

2 nieuwe recensies van mijn hand op www.festivalinfo.nl
Audio Karate - Lady Melody
en
Secret Weapons of Kung Fu 2
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19732052
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 14:50 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

en positief verrast door KSE ?
Ik heb het de hele busreis onder het genot van het zonnetje geluisterd. Klonk lekker ja. Lekker zomers.
pi_19732075
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:32 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik kende ze al een tijdje van naam rise against. en eens een nummer gehoord op een sampler maar toen was et iets van mwoah. Maar op et moment dat ik et nummer Black Masks and gasoline hoorde dacht ik damn wat vet. Vervolgens hoorde ik dat geweldige intro van Blood-red, White and blue en meteen maar ff meegespeeld op mijn gitaartje . En daarna dat kippevel-krijgende refrein van Broken English damn geen woorden meer voor .

Sommige stukken ,zoals hij inkomt na et intro van Blood red white and blue, doet me denken aan Undeclinable maar zekler wel vet!!

Revolutions per minute krijgt van mij een dikke 9.
Dat album heb ik ook platgedraaid ja. Helemaal mee eens.

Live vond ik ze ook wel goed.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 17:25:43 #68
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_19732148
Rise Against staat in mijn favoriete bandlijst met stip op twee
Paar jaar geleden moest ik elke dag ongeveer 40 minuten naar mijn werk fietsen. Toen had ik dus die eerste van RA in me discman. Heb 'em zo'n beetje grijsgedraaid
pi_19732421
Hoe zou de nieuwe cd worden...... en wanneer komt die uit?
  woensdag 9 juni 2004 @ 08:36:22 #70
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19745665
Wie heeft er ook van die cd´s die die helemaal grijsgedraaid heeft en dan zo grijs dat ie ze nu nauwelijks meer luisterd, omdat ze niet leuk meer zijn (beetje skyradio effect)?
Ik heb dat met die live cd van de Mighty Mighty Bosstones, Stormcore (in for the kill), Dropkick Murphys (sing loud) en ook eigenlijk Deviate (thorn of the living).
Best jammer eigenlijk, maar hopelijk zijn ze over een jaar of 3 wel weer leuk.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19745747
Mijn ouwe Pennywise cd's draai ik eigenlijk nooit meer, dat was vroeger wel anders.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:23:51 #72
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19746209
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 13:04 schreef RunningRiot het volgende:
Ik ben vrij nieuw hier op dit forum dus dit klinkt misschien als een stomme vraag, maar luisteren jullie ook naar oudere punkbands/oi bands (uk subs, peter and the test tube babies,infa riot,the varukers,discharge,dead kennedy's enz) Of toch voornamelijk nieuwere (skate)punk bandjes?

Gaan er nog mensen hier trouwens ook nog mensen naar Wasted?(voormalig Holidays in the sun)
Zoals Kletz al zei luister ik wel naar die oudere punkbands. Hoewel ik vooral een zwak heb voor de Nederlandse, Larm, Pandemonium, BGK, etc, kan ik ook andere bands erg waarderen.

Vooral (om het even Engels te houden): Discharge, Disorder, Subhumans, Cockney Rejects (eerste LP is geniaal), Anthrax, The Stupids, etc. Van de Amerikaanse luister ik vooral naar de eerste hardcorebandjes op Touch and Go en Dischord

Luister jij trouwens wel eens naar oude Finse en Zweedse punkbands zoals Kaaos, Riistetyt, Rattus, Anti-Cimex, Mob 47, Terveet Kadet, Shitlickers, Headcleaners? Die waren vaak grote fans van Discharge en Disorder en speelden die stijl tot in het extreme.
pi_19746440
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 08:36 schreef headfirsttohell het volgende:
Wie heeft er ook van die cd´s die die helemaal grijsgedraaid heeft en dan zo grijs dat ie ze nu nauwelijks meer luisterd, omdat ze niet leuk meer zijn (beetje skyradio effect)?
Ik heb dat met die live cd van de Mighty Mighty Bosstones, Stormcore (in for the kill), Dropkick Murphys (sing loud) en ook eigenlijk Deviate (thorn of the living).
Best jammer eigenlijk, maar hopelijk zijn ze over een jaar of 3 wel weer leuk.
Ja ik heb dat met ook met pennywise en wat nofx cd's die je helemaal grijs draait en vervolgens een aantal jaar niet luisterd best zonde omdat ze toen zo vet waren

Maar dan nog iets:

Naar welke platen kan je altijd op welk tijdstip dan ook luisteren?

Arkangel - Dead Man Walking
Ten Foot Pole - Rev
Killswitch Engage - Alive or just breathing

Caliban daar in tegen kan nog wel eens vervelen en zo zijn er nog wel wat . Maar deze 3 kan ik echt altijd naar luisteren .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 9 juni 2004 @ 09:40:22 #74
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19746515
TFP - Rev staat wel op lijstje grijsgedraaid hier

Ik heb het vaak meer met genres, zo luister ik nu vrijwel geen ska-punk of Fat Wreck skate-punk meer. Ik luister sowieso niet veel naar albums maar meer naar playlists vol met bands.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 10:06:26 #75
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19747022
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 09:36 schreef Kletz het volgende:

[..]
Maar dan nog iets:

Naar welke platen kan je altijd op welk tijdstip dan ook luisteren?

Arkangel - Dead Man Walking
Ten Foot Pole - Rev
Killswitch Engage - Alive or just breathing
Peter Pan Speedrock - Premium Quality
Ryker's - First Blood
Sick of it all - Yours truly
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19747223
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 08:44 schreef Diverse_Reality het volgende:
Mijn ouwe Pennywise cd's draai ik eigenlijk nooit meer, dat was vroeger wel anders.
Khad ze laatst weer es opgezet want tja ik ging ze ook weer binnenkort zien toen @ Deco... en toen realiseerde ik me weer dat de oudere albums veel beter en positiever zijn en dat Jason toch wel een stukje beter basst/bassed/basdt.
pi_19747441
Hm ja, dat positieve hoeft van mij eigenlijk niet zo... Dat Jason vroeger beter was klopt idd. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19747447
ik heb et altijd hoor dat ik oudere cd's vetter vind.
Behalve bij: Guttermouth > Daar vind ik Musical Monkey et vetst en das een latere plaat van ze. Evenals Rise Against > Daar vind Revolutions per minute beter dan The unraveling.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19747699
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:28 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hm ja, dat positieve hoeft van mij eigenlijk niet zo... Dat Jason vroeger beter was klopt idd. .
Cliche lyrics hoef je wel graag dan?

En mee eens @ Kletz. RPM heeft iets meer pakkende muziek.

[ Bericht 3% gewijzigd door =HellFire= op 09-06-2004 10:47:59 ]
pi_19749952
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Cliche lyrics hoef je wel graag dan?

En mee eens @ Kletz. RPM heeft iets meer pakkende muziek.
en et lijkt erop dat de nummers op RPM sneller zijn, meer uptempo dan The Unraveling.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19751159
En die kerel kan leuk brullen en zingen tegelijk.

Live cd van Nekromantix vink ook erg relaxed. Leuke psychobilly, echt lekker om naar te luisteren. Dat nummer Howlin' in the moon, echt, die saxofoon past er leuk bij.
pi_19751165
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 10:06 schreef headfirsttohell het volgende:

[..]

Peter Pan Speedrock - Premium Quality
Ryker's - First Blood
Sick of it all - Yours truly
Drie platen waar je mij voor kunt wakker maken

Strike Anywhere - Change is a sound
Satanic Surfers - Hero of our time
Cro-Mags - Age of quarrel

Natuurlijk nog veel meer, ik kom nu op deze drie platen uit
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19751211
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:42 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Drie platen waar je mij voor kunt wakker maken

Strike Anywhere - Change is a sound
Satanic Surfers - Hero of our time
Cro-Mags - Age of quarrel

Natuurlijk nog veel meer, ik kom nu op deze drie platen uit
damn ik was gewoon hero of our time vergeten!!!!!!!!!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19751352
ja kletz, dat kan natuurlijk niet.. tja en REV is wel duidelijk dat hij er bij mij eigenlijk bij hoort.
gister nog lekker geneukt
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19751474
offtopic:
verdomme was ik eindelijk bezig > gaat de deurbel... is et strike anywhere. Ik zei nog tegen em van eej kom om 19.45 maar langs want ik moest eerst nog ff rampetampen. En hij was fucking op tijd jah. Alleen ik was nog niet klaar!!!!!!

maar ja vanavond opnieuw proberen . dus......

Vanavond nog mee naar roeland ff een blowtje roken op zijn verjaardag sem?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19751539
Neem de tijd joh. Altijd dat gehaast.
pi_19751698
tja.... et liep ff niet zoals et moest . maar ja...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19751775
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef Kletz het volgende:
offtopic:
verdomme was ik eindelijk bezig > gaat de deurbel... is et strike anywhere. Ik zei nog tegen em van eej kom om 19.45 maar langs want ik moest eerst nog ff rampetampen. En hij was fucking op tijd jah. Alleen ik was nog niet klaar!!!!!!

maar ja vanavond opnieuw proberen . dus......

Vanavond nog mee naar roeland ff een blowtje roken op zijn verjaardag sem?
hahaha ik stond voor de deur en belde aan, en geen reactie... toen wist ik genoeg..
hoe laat zal ik langskomen om naar roeland te gaan..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19751941
8 uur... want zijn ouders komen eerst nog en ik..... ja bla ik ga et vanavond maar weer eens proberen... anders ga je gewoon rechtstreeks naar em toe

ok nu weer ontopic....


welke band vond je vroeger helemaal geweldig en nu kan je er op schijten zeg maar?

Millencolin > vroeger geweldig met life on a plate, maar tegenwoordig schijt ik echt hard op ze met hun poprock
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19752069
idd millencolin is wel wat minder geworden, maar vond het eigenlijk altijd wel poprock
voor de rest bands als Dropkick M. / Agnostic Front / Discipline
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:48:03 #91
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19752891
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef Kletz het volgende:
offtopic:
verdomme was ik eindelijk bezig > gaat de deurbel... is et strike anywhere. Ik zei nog tegen em van eej kom om 19.45 maar langs want ik moest eerst nog ff rampetampen. En hij was fucking op tijd jah. Alleen ik was nog niet klaar!!!!!!
Hahaha, RAMPETAMPEN, wordt dat woord serieus nog gebruikt? Dat had ik echt al 20 jaar niet gehoord. Hopelijk is het een echt Harderwijks woord geworden en gebruikt de rest van Nederland het net als ik al lang niet meer.

Persoonlijk houd ik het liever op vrijen, maar daar zullen ze in Harderwijk wel om lachen
pi_19753121
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Hahaha, RAMPETAMPEN, wordt dat woord serieus nog gebruikt? Dat had ik echt al 20 jaar niet gehoord. Hopelijk is het een echt Harderwijks woord geworden en gebruikt de rest van Nederland het net als ik al lang niet meer.

Persoonlijk houd ik het liever op vrijen, maar daar zullen ze in Harderwijk wel om lachen
bij mijn weten is et geen Harderwijks woordje... echt harderwijks is godse vet, godse groot, godse gezellig, godse geil. i.p.v. onwijs of kei.

maar een vriendje zei et laatst vandaar dat ik et maar zei... of et kan ook doppen zijn...

............ Fill in the dots (zou ik zeggen )
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19755853
Rampetampe is een mooi woord voor beuken.

Vrijen voelt daarentegen heel teder en liefdevol aan. Tis maar net met wie,waar, wanneer, en waarom je het doet I guess.

En wat zie ik nu? Nijs afgetreden?
pi_19766248
Gaan hier morgen mensen nog stemmen?
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:10:44 #95
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19769345
Jazeker ga ik stemmen. Sinds mijn 18e ben ik elke keer gaan stemmen als er verkiezingen waren.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19769429
Me too. Waarop? Of is dat geheim dat je op Nieuw-Rechts stemt. ........
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:20:39 #97
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19769706


Ik denk PvdA, 'normaal' stem ik SP. Die vind ik voor de 2e kamer prima, altijd goed om een linkse waakhond in de kamer te hebben.
mijn gedachtengoed ligt wel iets meer naar het midden dan de SP, maar de PvdA gaat in de 2e kamer altijd niets iets teveel naar het midden.
Maar nu in Europa stem ik liever op een partij die ook voor Europa gaat, en niet zo'n tegenpartij als de SP. Ik hoop (ik vrees tevergeefs) dat we ooit eens een wat sterker Europa krijgen waar niet de helft van de landen als schoothondjes achter de VS aanlopen.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19770405
Ach met Frankrijk en Duitsland zal dat nie zo snel gebeuren denk ik.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:45:03 #99
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19770549
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:41 schreef =HellFire= het volgende:
Ach met Frankrijk en Duitsland zal dat nie zo snel gebeuren denk ik.
Die lopen tenminste de VS niet achterna, als de UK, Spanje en NL (onder andere) nou eens achter Frankrijk en Duitsland waren gaan staan in de bijv, de Irak-kwestie....

Maar goed, dit is MUZ, niet POL.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19770668
Maar wel een Punk topic en daar hoort ook politiek bij hoe veel je er op kotst of niet, het is toch (ooit eens) een onderdeel (geweest) van de "scene". Streep maar daar van toepassing is.
  woensdag 9 juni 2004 @ 23:54:13 #101
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19770823
Politiek hoort idd bij punk, dat ben ik met je eens. In elk geval politiek bewustzijn. Niet dat iedereen het daar mee eens zal zijn (ja, Kletz, jij ja ).
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19770929
Gheghehe.

"Maar Ten Foot Pole - REV is wel een vette plaat!"
  donderdag 10 juni 2004 @ 07:44:27 #103
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19774394
ik ga zeker ook stemmen. Denk op VVD, ja sorry, maar op Europees niveau lijkt me dat meer geschikt dan een linksere partij. Nationaal stem ik links. Maar dat anti-amerika benik ook wel voor en het is mij niet echt duidelijk welke partij voor een achternaloop-rol ziet voor Europa. Ik ben wel voor een sterk Europa wat kan concurreren met de VS en Azië.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:07:21 #104
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19775065
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:56 schreef Kletz het volgende:
offtopic:
verdomme was ik eindelijk bezig > gaat de deurbel... is et strike anywhere. Ik zei nog tegen em van eej kom om 19.45 maar langs want ik moest eerst nog ff rampetampen. En hij was fucking op tijd jah. Alleen ik was nog niet klaar!!!!!!
Maar Kletz, ook al is dit een punk/hardcore-topic, spreek jij echt van tevoren af wanneer je gaat rampetampen/vrijen/beuken? Mocht het hier om het bezoek van een prostituee gaan, dan kan het niet anders, maar moet je zoiets anders afspreken. Wat is er mis met elkaar in de ogen kijken en haar (hem) vragen of zij (hij) denkt wat jij ook denkt?

En wat de politiek betreft, mijn stem is zojuist naar de SP gegaan. Daar stem ik meestal op, alleen bij de gemeenteraadsverkiezingen ben ik genoodzaakt voor een andere partij te gaan, omdat er bij ons geen lokale SP is.

En wat de muziek betreft, heeft iemand al een compilatie cd-tje gebrand met anti Ronald Reagan nummers? Er is vorig jaar een compilatie LP uitgekomen met de titel "Death to Reagan, death to hardcore", dat voorspelt dus niet veel goeds
pi_19775390
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:07 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Maar Kletz, ook al is dit een punk/hardcore-topic, spreek jij echt van tevoren af wanneer je gaat rampetampen/vrijen/beuken? Mocht het hier om het bezoek van een prostituee gaan, dan kan het niet anders, maar moet je zoiets anders afspreken. Wat is er mis met elkaar in de ogen kijken en haar (hem) vragen of zij (hij) denkt wat jij ook denkt?
ik ga niet verder in op mijn prive leven, maar ik kan je wel vertellen dat et zeker niet om een prostituee gaat . Maar ik spreek nooit iets af . Ik zeg, of zij zegt: Filmpje kijken en dan weten we beide genoeg. Kreeg dus gister smsje met de tekst: Filmpje kijken? dus tja.

Voor de rest Jimmy en Hellfire: Ik luister alleen muziek wat ik vet vind, mocht een desbetreffende band zeer politiek gericht zijn dan heb ik pech gehad. Ik blijf dan die band goed vinden (vb: Strike Anywhere).

Maar Anti Flag vind ik die styl niet ok en al helemaal niet als ze zo Anti Flag zijn zeg maar . ik kots en schijt op hun . Dat is toeval, want als ze echt vette muziek zouden maken, zou ik er echt wel naar luisteren, maar dan nog vind ik dat ze gewoon tussen de nummers gewoon te ver en te lang door zeiken over iets wat we al lang weten.

Ik ga dus niet eerst kijken/luisteren of ze te veel over politiek zeiken. Als et vet klinkt luister ik et. Das mijn standpunt.

Oja en ik stem niet

Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:43:38 #106
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19775615
Is dat vanuit punkovertuigingen of gebrek aan politiek engagement?
pi_19775744
dat heeft voor mij helemaal niets met punk of iets te maken en ook verdiep ik me er niet in. Ik heb daar geen motivatie voor waarom weet ik niet maar et interesseerd me niet echt.

Ik blijf wel op de hoogte hoor, dat wel.. Kijk altijd journaal enzo. Maar et blijft oppervlakkig van wat ik er van af weet. Ik heb ook zoiets van bush vent waar ben je mee bezig, of balkende bla. Maar om er over te gaan zeiken vind ik zinloos. Iedereen vind dat bush weg moet, iedereen vind dat balkende weg moet. Maar er gebeurd vrij weinig, dus et houd dan voor mij al snel op.

Ja et is misschien vaag, maar ik ben altijd al zo geweest. Ik kan dus ook echt niet met jullie mee lullen over politiek omdat ik daar dus vrij weinig van af weet. (tuurlijk weet ik wel hoe de vork in de steel zit enzo) maar toch. Et boeit me gewoon niet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:21:13 #108
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19776293
Je kan natuurlijk altijd een stemwijzer invullen en zien of er wat uitkomt en dat stemmen.

Maar goed, voor mij hoort wel gaan stemmen ook wel bij punk. Ik vind niet dat elke punkband per se politiek moet zijn (lang leve the Ramones), en de teksten die voor mijn bands schrijf zijn lang niet altijd politiek, maar ik hou me wel altijd op de hoogte.

Van die extreem-linkse crustie krakers met hun 'denk wel, stem niet' actie van een tijdje geleden kan ik dan ook vrij pissig worden. Domme anarchisten.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19776975
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:21 schreef Jimmy het volgende:
Je kan natuurlijk altijd een stemwijzer invullen en zien of er wat uitkomt en dat stemmen.

Maar goed, voor mij hoort wel gaan stemmen ook wel bij punk. Ik vind niet dat elke punkband per se politiek moet zijn (lang leve the Ramones), en de teksten die voor mijn bands schrijf zijn lang niet altijd politiek, maar ik hou me wel altijd op de hoogte.

Van die extreem-linkse crustie krakers met hun 'denk wel, stem niet' actie van een tijdje geleden kan ik dan ook vrij pissig worden. Domme anarchisten.
ik heb dat dus gedaan en er kwam CDA uit haha. maar toch vvd gestemd omdat paps en mams dat ook doen. Voor de rest heb ik geen eigen mening .

Maar toch.. je komt er gewoon niet onderuit... alles heeft met de politiek te maken . haha. Maar ja als je dat nog eens extra wil benadrukken d.m.v. muziek vind ik dat opzich wel ok. Iedereen mag van mij part zeggen wat hij of zij denkt, maar overdrijf et niet .

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 10-06-2004 10:53:44 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 11:09:29 #110
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19777404
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:29 schreef Kletz het volgende:
ik ga niet verder in op mijn prive leven, maar ik kan je wel vertellen dat et zeker niet om een prostituee gaat . Maar ik spreek nooit iets af . Ik zeg, of zij zegt: Filmpje kijken en dan weten we beide genoeg. Kreeg dus gister smsje met de tekst: Filmpje kijken? dus tja.
Ik zal nu stoppen met deze inbreuk op je prive-leven. Ik kan alleen niet begrijpen wat het voor die zaterdag-neukdag-types nog opwindend maakt. Ik zou me dan al snel een soort dekhengst gaan voelen die elke zaterdag zijn kunstje uit mag voeren.

En wat betreft die politieke teksten, ik kan zelfs helemaal voor een band vallen hoewel de muziek me niet aanstaat. The Ex en Chumbawamba zijn natuurlijk nogal ver van hun punkroots afgedreven, maar doordat ze politieke teksten blijven schrijven op een goede doordachte manier blijf ik die bands volgen.

En als een band muziek maakt die ik goed vind maar er in mijn ogen bedenkelijke teksten of onfrisse ideeen op na houd is het voor mij afgelopen. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
pi_19778065
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:09 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Ik zal nu stoppen met deze inbreuk op je prive-leven. Ik kan alleen niet begrijpen wat het voor die zaterdag-neukdag-types nog opwindend maakt. Ik zou me dan al snel een soort dekhengst gaan voelen die elke zaterdag zijn kunstje uit mag voeren.

En wat betreft die politieke teksten, ik kan zelfs helemaal voor een band vallen hoewel de muziek me niet aanstaat. The Ex en Chumbawamba zijn natuurlijk nogal ver van hun punkroots afgedreven, maar doordat ze politieke teksten blijven schrijven op een goede doordachte manier blijf ik die bands volgen.

En als een band muziek maakt die ik goed vind maar er in mijn ogen bedenkelijke teksten of onfrisse ideeen op na houd is het voor mij afgelopen. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
Je weet niet hoe mijn relatie is met dat meisje.... maar zoals jij et omschrijft met dekhengst enzo dat is niet et geval. Discussie gesloten

Even voor de duidelijkheid..... De teksten mogen van mij over politiek gaan dat maakt me niet zo veel uit, als et maar vet klinkt. Dat bedoel ik er mee te zeggen.

Ik luister ook XmaroonX en ik ben geen sXe vegan, ik luister ook Strike Anywhere, maar ik ben (zoals jullie nu al wel weten ) niet gek van de politiek. Ik luister ook Carry On (X's Always Win) maar drink ook gewoon een biertje en rook een jointje. Ik vind deze bands gewoon vet.

Maar een Anti Flag nogmaals.. Ik hou dus al niet echt van politiek en al die ophef en als zij nou na elk nummer er op door gaan, ben ik al snel met ze klaar. En dat gaat zo ver dat ik er echt van moet schijten en kotsen. Misschien wel beide tegelijk maar daar heb ik al een andere topic voor geopent schijten en kotsen tegelijk. haha

Maar hoe extreem ze tussen de nummers door zijn en zichzelf constant herhalen daar heb ik gewoon een hekel aan. Na 1 keer heb ik et dan wel gehoord en daar komt nog bij dat ze in mijn ogen gewoon schijt muziek maken. Te punkerig haha. Tuurlijk hebben ze wel een paar leuke nummers, dat geef ik toe. maar gewoon heel hun standpunt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kletz op 10-06-2004 11:39:50 (bla) ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19780137
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:07 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Maar Kletz, ook al is dit een punk/hardcore-topic, spreek jij echt van tevoren af wanneer je gaat rampetampen/vrijen/beuken? Mocht het hier om het bezoek van een prostituee gaan, dan kan het niet anders, maar moet je zoiets anders afspreken. Wat is er mis met elkaar in de ogen kijken en haar (hem) vragen of zij (hij) denkt wat jij ook denkt?

En wat de politiek betreft, mijn stem is zojuist naar de SP gegaan. Daar stem ik meestal op, alleen bij de gemeenteraadsverkiezingen ben ik genoodzaakt voor een andere partij te gaan, omdat er bij ons geen lokale SP is.

En wat de muziek betreft, heeft iemand al een compilatie cd-tje gebrand met anti Ronald Reagan nummers? Er is vorig jaar een compilatie LP uitgekomen met de titel "Death to Reagan, death to hardcore", dat voorspelt dus niet veel goeds
bezoek van een prostituee.. hahaha geweldig.. ik kan dit natuurlijk ontkrachten, maar zal ik dat doen ?
maar kletz jij kijkt ook erg vaak "filmpjes"
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19780283
discussie was al gesloten sem. je bent te laat
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:08:04 #114
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19780710
Maar we kunnen er natuurlijk altijd een nieuwe discussie over beginnen

Maar laten we het over muziek hebben, daar komen we tenslotte voor. Wat is jullie favoriete sampletje in een punk/hardcorenummer?

Mijn favorieten zijn de documntaire-sampletjes uit Trefwoord Punk van Seein' Red, echt geweldig
pi_19780808
Niks daarvan kletz

On :

Op welke bands kan je per direct je kamer slopen ?

bij mij : No Warning (ill blood)
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19780828
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar we kunnen er natuurlijk altijd een nieuwe discussie over beginnen

Maar laten we het over muziek hebben, daar komen we tenslotte voor. Wat is jullie favoriete sampletje in een punk/hardcorenummer?

Mijn favorieten zijn de documntaire-sampletjes uit Trefwoord Punk van Seein' Red, echt geweldig
Trefwoord Punk, asice ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19780854
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:21 schreef Jimmy het volgende:
Van die extreem-linkse crustie krakers met hun 'denk wel, stem niet' actie van een tijdje geleden kan ik dan ook vrij pissig worden. Domme anarchisten.
.

Ik stem trouwens blanco, maar ik heb niet eens een stembiljet gekregen. Even een briefje sturen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19780878
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:08 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar we kunnen er natuurlijk altijd een nieuwe discussie over beginnen

Maar laten we het over muziek hebben, daar komen we tenslotte voor. Wat is jullie favoriete sampletje in een punk/hardcorenummer?

Mijn favorieten zijn de documntaire-sampletjes uit Trefwoord Punk van Seein' Red, echt geweldig
Dat kan altijd .

Als je de introotjes bedoeld van nummers... vind ik die italiaanse sampeltjes van DO OR DIE wel vet.
En die Mafia stukjes bij backfire en al die euro core bandjes die dat doen haha blijft leuk.

HIPPE: Wat vind je van Don't forget to struggle, Don't forget the streets?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:20:39 #119
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19781056
Ik vind het het sampletje aan het einde van the edge door Ryker´s wel vet, keilange gitaarpiep en dan fuck you *shot* *shot* *shot* uit Hellraiser 2. Vooral lekker hard draaien.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19781136
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef Kletz het volgende:

[..]

Dat kan altijd .

Als je de introotjes bedoeld van nummers... vind ik die italiaanse sampeltjes van DO OR DIE wel vet.
En die Mafia stukjes bij backfire en al die euro core bandjes die dat doen haha blijft leuk.

HIPPE: Wat vind je van Don't forget to struggle, Don't forget the streets?
dat stuk van Pulp Fiction, dat Samuel L.J. dat stukje opnoemt uit de bijbel, te horen op de split Caliban / Heaven Shall Burn
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:52:03 #121
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19782020
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Trefwoord Punk, asice ?
Jup

Je bent trouwens niet de eerste die me herkend, ik kreeg al na mijn eerste berichtje op Asice een PM van Bazzel, de eer gaat dus naar hem
  donderdag 10 juni 2004 @ 13:55:07 #122
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19782102
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:14 schreef Kletz het volgende:
Dat kan altijd .

Als je de introotjes bedoeld van nummers... vind ik die italiaanse sampeltjes van DO OR DIE wel vet.
En die Mafia stukjes bij backfire en al die euro core bandjes die dat doen haha blijft leuk.

HIPPE: Wat vind je van Don't forget to struggle, Don't forget the streets?
OK, bij deze: Iedereen die iets wil weten over het seksleven en prostitueebezoek van Kletz kan zijn vragen bij deze stellen

Don't forget the struggle heb ik echt al een tijd niet gedraaid. Samen met Agnostic Front en Bad Brains was het een van de weinige NYHC bands die ik kon waarderen. Zal hem er van het weekend weer eens bij pakken. Zonde dat je sommige platen zo kunt vergeten
pi_19782326
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 13:55 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

OK, bij deze: Iedereen die iets wil weten over het seksleven en prostitueebezoek van Kletz kan zijn vragen bij deze stellen
sorry?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19782612
kletz 5 minuten ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19782663
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:12 schreef StrikeAnywhere het volgende:
kletz 5 minuten ?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:28:21 #126
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19783174
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef Kletz het volgende:
sorry?
Je was het er zelf mee eens dat we de discussie altijd konden heropenen, dus ik moedig de mensen een beetje aan. Meestal hebben we het hier alleen over drugs en rock 'n roll
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:30:19 #127
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19783258
maar ja, om t nou over t sexleven van kletz te gaan hebben...
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19783276
ja idd ik had etzelfde gedaan zoals jij dus.. nu weet ik hoe fokking irritant et is

small man big mouth.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19783279
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:28 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Je was het er zelf mee eens dat we de discussie altijd konden heropenen, dus ik moedig de mensen een beetje aan. Meestal hebben we het hier alleen over drugs en rock 'n roll
ja en je begon er zelf over
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19783319
kennen jullie deze al btw: http://www.vindjehetergalsikinjegezicht.com metal karaoke
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:47:57 #131
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19783851
Ik heb een computer zonder boxen en dan werkt zo'n metal-karaoke niet echt

Mochten er mensen behoefte hebben vragen te stellen over mijn sexleven dan staat dat natuurlijk ook vrij

Wat vinden jullie er trouwens van dat er geen verwijzing naar God of de joods-christelijke tradities in de Europese grondwet komt?
pi_19784060
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:47 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb een computer zonder boxen en dan werkt zo'n metal-karaoke niet echt

Mochten er mensen behoefte hebben vragen te stellen over mijn sexleven dan staat dat natuurlijk ook vrij

Wat vinden jullie er trouwens van dat er geen verwijzing naar God of de joods-christelijke tradities in de Europese grondwet komt?
Prima !!

Fuck Religion
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:57:40 #133
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19784143
Keigoed, staat en kerk gescheiden houden
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19784399
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 14:54 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Prima !!

Fuck Religion
kijk das nou wel goed ... ben een soort van atheist zeg maar .. maar ja ben wel gedoopt vroeger... niet dat ik me nu ga afdopen .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:06:30 #135
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19784460
Maar de Europese unie is geen staat.

Bovendien is die aversie tegen religie jouw persoonlijke mening en naar mijn idee wonen in de EU voornamelijk mensen met een Christelijke achtergrond en die moeten beschermd worden tegen de minderheid die niet Christelijk is
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:10:15 #136
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19784577
Vooruit dan politiek en religie gescheiden houden. Geen gezeik met moslim, christen, jood hindoe of whatever.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:19:53 #137
9613 Seborik
I, Voyager
pi_19784863
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef Kletz het volgende:

[..]

kijk das nou wel goed ... ben een soort van atheist zeg maar .. maar ja ben wel gedoopt vroeger... niet dat ik me nu ga afdopen .
Hoogstens met een biertje.
pi_19785003
tja ik denk dat ik dan zelf mijn drankje ga uit kiezen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 10 juni 2004 @ 15:37:34 #139
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19785465
OK, even voor de duidelijkheid, ik wilde alleen kijken of ik een bepaalde reactie uit kon lokken. Zelf vind ik ook dat politiek en religie los moeten staan, al zal zo'n zinnetje in de grondwet niet echt veel verschil maken.

"Do you believe?"
"Yeah,..........I believe I'll have another beer"
pi_19787444
vette samples; de sample van Lingo, met het woord 'punker' in een nummer van Human Alert.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_19791376
Good Riddance - Shadows of Defeat. Absoluut.
pi_19804872
mensen wat is Thrice? ik ken et niet. kan ik ergens een mp3tje weghalen?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19804927
ik heb al iets gevonden ... emo met leuke riffjes.... wel koel.. kga ze wel tjekken dan
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 10:09:48 #144
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19805017
Thrice komt ook op lowlands he, dat je t weet
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19805415
ja daarom vroeg ik et ook
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 11:12:51 #146
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19806370
En ik heb nog een paar Thrice-stikkers in de aanbieding, wat moet een mens ermee?

Alsmede Funeral for a Friend stikkers en een Thursday Patch
pi_19807128
kheb ook een dozijn aan Bad Religion The Empire Strikes First stickers.... geplakt op station Zwolle, in de trein en aan een groepje Deco-gangers die meerijden in de trein richting Groningen vorige week. Wat lief van mij he.

Thrice heb ik geloof ik al 2 keer zien... op Decotour 03 en euh op pukkelpop 03 geloof ik.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 12:02:07 #148
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19807644
Was deconstruction tour in 03 ook in Zwolle dan? Wanneer was het dan voor het laatst in Tilburg? En wanneer speelden H20 en the mighty mighty bosstones dan?

mijn hoofd is in de war
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19807711
2002... in 013.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:06:53 #150
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19808541
Jezus, is dat alweer zolang geleden. Ze moeten volgend jaar gewoon weer in 013 hoor.

Zwolle
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19808646
Ik vrees dat het gewoon in Zwolle blijft... dit jaar ging het er al een stuk beter aan toe, ze hebben wel wat ervan geleerd, maar idd, 013 lijkt me veel relaxter.
pi_19809180
voor mij maakt et niet uit... als er maar leuke bands spelen en et geluid goed is. want et is voor mij 20 min rijden ofzo
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:04:05 #153
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19810143
Voor mij maakt het ook niet uit waar ze spelen, ik kom toch niet. Al ben ik ook in een half-uurtje in zwolle met de bus.

Ik hou niet zo van stikkers plakken op treinen en voorbijgangers. Ik denk dat ik over een paar jaar flink ga cashen met die stikkers op E-bay.
pi_19810252
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:04 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Voor mij maakt het ook niet uit waar ze spelen, ik kom toch niet. Al ben ik ook in een half-uurtje in zwolle met de bus.

Ik hou niet zo van stikkers plakken op treinen en voorbijgangers. Ik denk dat ik over een paar jaar flink ga cashen met die stikkers op E-bay.
Don't get me wrong, Zwolle is niet volledig ondergeplakt. Kep de BR cd alleen een beetje promotie gegeven.

En kan je echt cashen op stickers....!?
pi_19810256
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:04 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Voor mij maakt het ook niet uit waar ze spelen, ik kom toch niet. Al ben ik ook in een half-uurtje in zwolle met de bus.

Ik hou niet zo van stikkers plakken op treinen en voorbijgangers. Ik denk dat ik over een paar jaar flink ga cashen met die stikkers op E-bay.
punk en commercie gaat toch niet samen bij punkers?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:19:17 #156
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19810497
Ik hou nogal van verzamelen, dus ik heb stapels flyers en nu dus ook stickers. En voor posters van 20 jaar oud wordt flink betaald op E-bay, dus waarom over 20 jaar niet voor emo-stickers

En over 20 jaar luister ik toch naar Gabber Piet en hoop ik dat mijn kinderen niet achter mijn punk-verleden komen.

Hele steden vol stickers plakken is trouwens behoorlijk punk
pi_19810523
Daarom zie ik ook zoveel EuroDusnie stickers.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:25:14 #158
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19810629
Ik heb in een grijs verleden nog weleens wat bijeenkomsten van EuroDusnie bijgewoond en ik moet zich dat ik me niet kan vinden in hun toekomstbeeld. Bovendien hebben ze een vreemde manier van denken over de manier waarop je de wereld zou kunnen veranderen.

BLINK182-stickers plakken vind ik ook erg punk. Als je dan maar zorgt dat er heel veel op voorbijgangers, honden, politieauto's en de lenzen van bewakingscamera's zitten.
pi_19810834
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:25 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb in een grijs verleden nog weleens wat bijeenkomsten van EuroDusnie bijgewoond en ik moet zich dat ik me niet kan vinden in hun toekomstbeeld. Bovendien hebben ze een vreemde manier van denken over de manier waarop je de wereld zou kunnen veranderen.

BLINK182-stickers plakken vind ik ook erg punk. Als je dan maar zorgt dat er heel veel op voorbijgangers, honden, politieauto's en de lenzen van bewakingscamera's zitten.
kan ik hieruit een conclusie trekken dat je BLINK 182 niet vet vind?

Ik vind ze echt super vet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 11 juni 2004 @ 14:51:43 #160
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19811297
Ik heb BLINK182, behalve dat top40-hitje, niet eens gehoord. Wel weet ik dat ze naar Irak zijn gegaan om de soldaten te steunen bij hun heilige missie. Als je dat doet kun je de beste band van de wereld zijn, maar dan gooi ik je platen ritueel in het haardvuur (een beetje zoals jij met Anti-flag)
pi_19811468
ow ik wist niet dat ze dat hebben gedaan... maar das voor mij geen reden om et niet te luisteren ...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19811552
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:51 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb BLINK182, behalve dat top40-hitje, niet eens gehoord. Wel weet ik dat ze naar Irak zijn gegaan om de soldaten te steunen bij hun heilige missie. Als je dat doet kun je de beste band van de wereld zijn, maar dan gooi ik je platen ritueel in het haardvuur (een beetje zoals jij met Anti-flag)
nogmaals als Anti-Flag vette muziek zou maken, dan zou ik et wel luisteren
Dan nog kots ik op hun: steeds-weer-door-de-nummers-door-in-herhaling-vallende-politieke-schijt-leuzen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19812033
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:00 schreef Kletz het volgende:

[..]

nogmaals als Anti-Flag vette muziek zou maken, dan zou ik et wel luisteren
Dan nog kots ik op hun: steeds-weer-door-de-nummers-door-in-herhaling-vallende-politieke-schijt-leuzen
Snap wel een beetje wat je bedoelt kletz, weet zeker dat als je niet naar de teksten zou luisteren dat je Anti-Flag wel zou kunnen waarderen, want ze hebben zeker wel een paar vette nummers. Maar dan moet je maar eens een paar nummers checken, of heb je dat wel eens gedaan..
Maar pak op dit moment een willekeurige punkrock band bv Strike Anywhere, Pennywise, Nofx, BR die hebben ook veel nummers waar het over dit soort dingen gaan, en die kan je dan wel waarderen. Luister dan ook geen One Life Crew / Pitboss 2000 want daar ben je het ook niet mee eens, tenzij je ze goede muziek vindt maken.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19838687
Hey Hippe ik hou niet zo zeer van snelle ragpunk maar Dicharge en The Varukers zijn de uitzondering, omdat ze live echt een kicke show neerzetten. (Rat is de man) En ik vind de lyrics ook goed gevonden Dus ik heb nog nooit van die Scandinavische punkbands gehoord die jij opnoemde. Maar ik ga ze zeker eens checken, want soms vind ik het wel lekker om snelle ragpunk die tegen crust aanzit te luisteren

Kom je trouwens weleens in de Baroeg (Rotterdam) komen ook veel Nederlandse punkbandjes zoals Disturbance, Antidote, Blok1a, Konthaar Hanekam, No Hoodlums enz, maar ook weleens buitenlandse bands. Gisteren was Funerall Dress er een Belgische oi band.. Vond ze niet echt geweldig maar de andere bands waren wel kicke..
Boring fucking politics that'll get us all shot
Left wing, right wing, you can stuff the lot
Keep your petty prejudice, I don't see the point
ANARCHY AND FREEDOM IS WHAT I WANT ~~Crass
pi_19873338
The Varukers komen waarschijnlijk met Screamer en nog wat engelse bands in mijn kraakpand spelen rond september... gaat leuk worden.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19874448
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 15:16 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Snap wel een beetje wat je bedoelt kletz, weet zeker dat als je niet naar de teksten zou luisteren dat je Anti-Flag wel zou kunnen waarderen, want ze hebben zeker wel een paar vette nummers. Maar dan moet je maar eens een paar nummers checken, of heb je dat wel eens gedaan..
Maar pak op dit moment een willekeurige punkrock band bv Strike Anywhere, Pennywise, Nofx, BR die hebben ook veel nummers waar het over dit soort dingen gaan, en die kan je dan wel waarderen. Luister dan ook geen One Life Crew / Pitboss 2000 want daar ben je het ook niet mee eens, tenzij je ze goede muziek vindt maken.
sem ik heb al eens in een post gezegt dat Anti-Flag best wel een paar leuke nummers hebben. Dat geef ik toe. Maar de rest vind ik niet vet. Daarintegen vind ik alles van Strike anywhere enzo vet. Maar als deze band tijdens een show constant politieke dan ben ik daarop gauw uitgekeken. Dan ga ik gewoon voor de nummers en moet ik dat gezeik maar aanhoren. Maar ik heb niets met de muziek die anti flag maakt.

En ja ik luister One Life Crew/Pitboss 2000 omdat ik et super vet vind. Hun teksten zijn keihard en ligt tegen et racisme aan. Maar hun muziek is super vet!

En idd.. elke punkrock band maakt gebruik van de errors van bush. Daar kom je gewoon niet onderuit. En ook ik vind dat bush weg moet (oppervlakkig he ). Maar dat zeg ik een paar keer en dan weet iedereen et wel snap je.. Zij vallen in herhaling....... constant.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 14 juni 2004 @ 11:14:36 #167
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19875790
Maar, Kletz, als er een paar keer over Unity, Backstabbing, of het opgroeien in een achterbuurt wordt gesproken dan weet je het toch ook?

Ik vind het trouwens wel leuk als bands weer eens met een nieuw onderwerp aankomen, zoals Vtamin X met hun nummer over condoomgebruik.

Overigens ben ik niet alleen liefhebber van politieke teksten, ik vind het ook leuk als bands in hen eigen taal zingen, vooral Fins en Italiaans klinken erg aggressief, maar die teksten kunnen hartstikke Nazistisch zijn zonder dat ik het merk
  maandag 14 juni 2004 @ 11:21:05 #168
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19875920
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:14 schreef H.I.P.P.E. het volgende:


Ik vind het trouwens wel leuk als bands weer eens met een nieuw onderwerp aankomen, zoals Vtamin X met hun nummer over condoomgebruik.

Overigens ben ik niet alleen liefhebber van politieke teksten, ik vind het ook leuk als bands in hen eigen taal zingen, vooral Fins en Italiaans klinken erg aggressief, maar die teksten kunnen hartstikke Nazistisch zijn zonder dat ik het merk
Eigen taal is op zich wel leuk ja, maar dan moet ik het wel verstaan. Liever dialect dan, Brabants of Limburgs (Rowwen Hezè). En die teksten over unity komen ook mijn neus uit. Het ironische is dat de teksten die wel ergens over gaan, nauwelijks verstaanbaar zijn en niet mee te zingen. Sick of it all is dan een goeie vind ik, meezingbaar en t gaat ergens over.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19876419
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:14 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar, Kletz, als er een paar keer over Unity, Backstabbing, of het opgroeien in een achterbuurt wordt gesproken dan weet je het toch ook?
Duidelijk.. maar dat vind ik over et algemeen zo. Als iemand ergens voor of tegen is zeg maar. Dan vind ik dat prima, maar ga dan niet 24/7 iedereen vertellen waarom, hoe en of wat.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19879014
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 14:25 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik heb in een grijs verleden nog weleens wat bijeenkomsten van EuroDusnie bijgewoond en ik moet zich dat ik me niet kan vinden in hun toekomstbeeld. Bovendien hebben ze een vreemde manier van denken over de manier waarop je de wereld zou kunnen veranderen.
Een totale omslag van heel het ' burgelijk' denken raar? Ik denk dat het de juiste manier is om een anarchistische samenleving te bereiken, althans een poging doen tot.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19879243
quote:
Op maandag 14 juni 2004 11:41 schreef Kletz het volgende:

[..]

Duidelijk.. maar dat vind ik over et algemeen zo. Als iemand ergens voor of tegen is zeg maar. Dan vind ik dat prima, maar ga dan niet 24/7 iedereen vertellen waarom, hoe en of wat.
off mode on : dinner @ kletz 2night ?
off mode off
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19879924
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:24 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

off mode on : dinner @ kletz 2night ?
off mode off
gezellig met z'n 2en met kaarslichtjes sem haha ja is goed... maar ik ga vanavond voor de magnetron menu 4 groenten stampot met worst ... geen zin om te koken!

ontopic: Hoe is die nieuwe Westlive cd sem? Ik snap niet waarom je em gekocht hebt, hun oudere platen zijn stukken beter
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 14 juni 2004 @ 14:53:21 #173
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19881837
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:17 schreef Diverse_Reality het volgende:
Een totale omslag van heel het ' burgelijk' denken raar? Ik denk dat het de juiste manier is om een anarchistische samenleving te bereiken, althans een poging doen tot.
Als iets onverenigbaar is met hoe mensen denken is het een anarchistische samenleving.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19882698
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:44 schreef Kletz het volgende:

[..]

gezellig met z'n 2en met kaarslichtjes sem haha ja is goed... maar ik ga vanavond voor de magnetron menu 4 groenten stampot met worst ... geen zin om te koken!

ontopic: Hoe is die nieuwe Westlive cd sem? Ik snap niet waarom je em gekocht hebt, hun oudere platen zijn stukken beter
Sukkel !!! Westlife schrijf je dus met een F. ken uw klassiekers
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19882858
quote:
Op maandag 14 juni 2004 15:28 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

Sukkel !!! Westlife schrijf je dus met een F. ken uw klassiekers
hap
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 14 juni 2004 @ 16:21:51 #176
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19884077
quote:
Op maandag 14 juni 2004 13:17 schreef Diverse_Reality het volgende:
Een totale omslag van heel het ' burgelijk' denken raar? Ik denk dat het de juiste manier is om een anarchistische samenleving te bereiken, althans een poging doen tot.
Het ging mij nog helemaal niet om hun streven naar een anarchistische samenleving. Het gaat mij meer om het idee dat je met zes ongewassen kereltjes in een zaaltje boven de weggeefwinkel de wereld kunt veranderen. Een "totale omslag" zoals jij dat zegt is inderdaad de manier om iets te veranderen, maar die bereik je absoluut niet door met zijn zessen in een zaaltje te discussieren.

Vanavond komt er een documentaire over het Italiaanse bergplaatsje Luna waar een anarchistische groep er wel in slaagt te zorgen voor anarchie. Dit door gewoon steeds het stadsbestuur uit te schakelen met bommen en geweren. Hierdoor wordt het plaatsje al jaren niet bestuurd. Er stond een artikeltje over in SPITS!, maar die heb ik in de trein laten liggen.

Ik denk trouwens dat Anarchie net als het communisme, niet gaat werken tenzij je het op kleine schaal uivoert met alleen mensen die erachter staan. Een beetje zoals in hippy-communes en Israelische Kibboetsen
pi_19884185
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Het ging mij nog helemaal niet om hun streven naar een anarchistische samenleving. Het gaat mij meer om het idee dat je met zes ongewassen kereltjes in een zaaltje boven de weggeefwinkel de wereld kunt veranderen. Een "totale omslag" zoals jij dat zegt is inderdaad de manier om iets te veranderen, maar die bereik je absoluut niet door met zijn zessen in een zaaltje te discussieren.

Vanavond komt er een documentaire over het Italiaanse bergplaatsje Luna waar een anarchistische groep er wel in slaagt te zorgen voor anarchie. Dit door gewoon steeds het stadsbestuur uit te schakelen met bommen en geweren. Hierdoor wordt het plaatsje al jaren niet bestuurd. Er stond een artikeltje over in SPITS!, maar die heb ik in de trein laten liggen.

Ik denk trouwens dat Anarchie net als het communisme, niet gaat werken tenzij je het op kleine schaal uivoert met alleen mensen die erachter staan. Een beetje zoals in hippy-communes en Israelische Kibboetsen
ook goede morgen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  maandag 14 juni 2004 @ 16:32:33 #178
2391 Jimmy
Door het bot
pi_19884351
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik denk trouwens dat Anarchie net als het communisme, niet gaat werken tenzij je het op kleine schaal uivoert met alleen mensen die erachter staan. Een beetje zoals in hippy-communes en Israelische Kibboetsen
En zelfs dan zul je altijd machtspelletjes krijgen, omdat dat nu eenmaal in de mens zit.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_19898123
In feite is het communisme van Marx een variant van anarchie: een klasseloze maatschappij zonder vorm van gezag of overheid.

Je moet wel echt een bord voor je kop hebben als je gelooft dat een dergelijk systeem kan functioneren.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 08:27:28 #180
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19900906
Ik geloof wel dat het communisme van Marx zou kunnen werken. Met een klein aantal mensen dat er vierkant achter staat en op een plek die zelfvoorzienend kan zijn voor alle grondstoffen die ze nodig hebben.

Maar even terug op de punk/hardcore, wat vinden jullie van Manliftingbanner en hun communistische inslag?
pi_19901512
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 08:27 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik geloof wel dat het communisme van Marx zou kunnen werken. Met een klein aantal mensen dat er vierkant achter staat en op een plek die zelfvoorzienend kan zijn voor alle grondstoffen die ze nodig hebben.

Maar even terug op de punk/hardcore, wat vinden jullie van Manliftingbanner en hun communistische inslag?
sorry maar nog nooit van deze formatie gehoord.... is it a shame?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 09:32:07 #182
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19901610
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 09:25 schreef Kletz het volgende:
sorry maar nog nooit van deze formatie gehoord.... is it a shame?
Ja, in mijn opinie wel. Hun plaat "10 inches that shook te world" is absoluut een van de beste platen ooit. Denk aan de snelheid van Floorpunch en dan zonder de youthcrew elementen. Je zou eens moeten kijken of een van je vrienden de discography heeft, of dat je hem op soulseek kunt vinden.

Als je van oldschool snelle hardcore houdt denk ik dat je de muziek wel kunt waarderen. Alleen weet ik niet of je de communistische teksten ook wel aan kunt.

"for he that his whole youth denies, is surely dead before he dies"
pi_19901681
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 09:32 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

[..]

Ja, in mijn opinie wel. Hun plaat "10 inches that shook te world" is absoluut een van de beste platen ooit. Denk aan de snelheid van Floorpunch en dan zonder de youthcrew elementen. Je zou eens moeten kijken of een van je vrienden de discography heeft, of dat je hem op soulseek kunt vinden.

Als je van oldschool snelle hardcore houdt denk ik dat je de muziek wel kunt waarderen. Alleen weet ik niet of je de communistische teksten ook wel aan kunt.

"for he that his whole youth denies, is surely dead before he dies"
lees mijn vorige posts zou ik zeggen

is et vet, en past et in "mijn muziek" straatje zeg maar, dan luister ik et... kan ik nix met de muziek dan luister ik et niet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19901805
nog ff wat anders... in welk straatje moet ik A18 plaatsen? ik zie hier wel in een review dat scott van Terror een nummer mee zingt, maar moet ik dan deze band ook in et rijtje bij Terror zetten?

Hier de review van asice.
quote:
A18 - Dear Furious
posted by: LaRazza on 13 June 2004


Victory

Now here's something I was kinda curious about. After touring alot in the US and Europe, these guys got back in the studio with Paul Minor (who did the Terror and Atreyu-albums) and that resulted in the new A18 album. The band most famous for the ex-members list, with Isaac Golub on vocals. 'Dear Furious' is exactly how this album sounds, it has lyrics that deal with pretty personal stuff, the riffs are mean and hard, the drums kick in at the right time, it all just sounds furious. And A18 sure as hell sets a statement about the straight edge on this one. It has some nice samples in bewteen the songs, which are a perfect lead-in to the songs. The album kicks off with airraid sirens and this really moshy introsong called exactly as it sounds 'The Massive'. Scott Vogel (Terror) even did some guest vocals on 'Beating a dead horse'. If you liked the previous A18 stuff, you'll love this I guess. 13 songs in 34 minutes, and to tell you the truth, it didn't bore me for one single minute...
bron: http://www.asice.net
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 09:58:27 #185
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19902091
Die Cd ken ik niet. Ik heb wel een singeltje van een jaar of vijf geleden en die zou ik zeker niet in het straatje van Terror plaatsen. Eerder een veel langzamere en zwaardere versie van SSD, of zo iets, maar zeker geen Terror. De zang van die Isaac maakte het voor mij wel erg lekker.

Hij heeft nog eens een lang artikel voor Reflections geschreven over hoe je je stembanden moet gebruiken
pi_19902240
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 09:58 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Die Cd ken ik niet. Ik heb wel een singeltje van een jaar of vijf geleden en die zou ik zeker niet in het straatje van Terror plaatsen. Eerder een veel langzamere en zwaardere versie van SSD, of zo iets, maar zeker geen Terror. De zang van die Isaac maakte het voor mij wel erg lekker.

Hij heeft nog eens een lang artikel voor Reflections geschreven over hoe je je stembanden moet gebruiken
haha koel... ik schreeuw altijd 3 of 4 keer... en dan voel ik em al in mijn keel en ik denk niet de ik de enige ben dus dat koel dat zo'n iemand daar een artikl over schrijft
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:10:43 #187
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19902337
Dan moet je Reflections 14 oppikken, het is echt een heel goed artikel. Met de verhalen over wat er bij hem allemaal fout is gegaan. En tips over ademhalingsoefeningen en andere trucjes die hij op zangles (!) heeft geleerd.
pi_19902493
kan me wel iets herinneren van de zanger van h2o. Dat et uit was gegaan met zijn vriendin. En 's avonds ofzo had ie een optreden en toen is ie zo hard gaan zingen dat er bloed uit z'n bek kwam en dat ie een beetje z'n stembanden had verneukt.

Die opname heb ik gehoord bij een vriend van me haha.. Je hoort em echt godse schreeuwen en je hoort op et einde z'n stem steeds overslaan haha.. super vet.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19902658
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:06 schreef Kletz het volgende:

[..]

haha koel... ik schreeuw altijd 3 of 4 keer... en dan voel ik em al in mijn keel en ik denk niet de ik de enige ben dus dat koel dat zo'n iemand daar een artikl over schrijft
gelukig heb ik dat niet, dat ik last van mijn keel heb na schreeuwen.. zijn idd wel truckjes voor om dat niet te krijgen.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:45:59 #190
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19903131
Maar ik blijf het een beetje een contradictie vinden, een hardcorezanger of metalgrunter die op zangles zit. Volgens mij stuurt zo'n zangjuf je meteen weg als je laat horen wat je "zingt" en een cd-tje van Liar of Sheer Terror of zo meeneemt.

Bloed spugen vind ik trouwens wel echt punk. Als je dan een agent in zijn gezicht spuugt kun je aangeklaagd worden wegens poging tot moord.
pi_19903197
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

Bloed spugen vind ik trouwens wel echt punk. Als je dan een agent in zijn gezicht spuugt kun je aangeklaagd worden wegens poging tot moord.
hoe heet die vent nou uit de UK. NIet die bassist van de sex pistols maar nog een dwaze gast, die op et podium zich liet bekogelen met bierflesjes en bakstenen. En zichzelf volgens mij toetakelde en er een complete chaos van maakte.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:54:36 #192
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19903338
O, nee, ik weet wie je bedoelt. Hij is overleden en leefde een echt punkleven.

Als ik op zijn naam kom drop ik die hier.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 11:11:51 #193
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19903745
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar ik blijf het een beetje een contradictie vinden, een hardcorezanger of metalgrunter die op zangles zit. Volgens mij stuurt zo'n zangjuf je meteen weg als je laat horen wat je "zingt" en een cd-tje van Liar of Sheer Terror of zo meeneemt.

Bloed spugen vind ik trouwens wel echt punk. Als je dan een agent in zijn gezicht spuugt kun je aangeklaagd worden wegens poging tot moord.
Ghehe, Dave Reumers (right direction o.a.) heeft ook op zangles gezeten. Volgens mij denkt ie ook serieus dat ie kan zingen.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
  dinsdag 15 juni 2004 @ 11:25:39 #194
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19904059
En hij is getrouwd. Als ik een ding niet punk vind is het trouwen. Maar zelf met je eigen bandje op je bruiloft spelen vind ik wel weer stoer. Ik hoorde dat hij 300 man had uitgenodigd
pi_19905340
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:54 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
O, nee, ik weet wie je bedoelt. Hij is overleden en leefde een echt punkleven.

Als ik op zijn naam kom drop ik die hier.
ik heb ff die vriend gebeld haha... en et was G.G. Allen ofzo.

en ik heb ff een stuk gevonden van die gast haha
quote:
GG Allen
You never plan on finishing the whole tour, usually there are two reasons.... prison or the hospital.

Merle Allin

GG ALLIN punk rock animal who rolled around in and ate his own shit, stuck bananas up his rear, knocked out audience members both male and female, and ended most concerts a bloody wreck in the hospital or in jail, left a lasting impression before his inevitable death by New York White.

GG Allin whose popular mainstream hits include Anal Cunt and Legalize Murder had moments of his incredible tours filmed by Todd Phillips in his hilarious and absorbing documentary, HATED: GG Allin and the Murder Junkies.

The film is a chronicle of a man created in the mold of De Sade (GG Allin did prison time for putting out cigarettes on a girl and choking her, he claimed it was consensual), the film shows a naked, tiny heroin shriveled dicked GG ALLIN cutting himself with cans, taking dumps on stage and causing riots (One amazing scene shows a club crowd rush him on stage and beat the hell out of him breaking various bones). The defining moment of the documentary may be GG drinking some chicks urine than puking up hot dogs all over his face!!

en een plaatje voor Hippe, want dit is punk he!!!!!!!!!!!

op verzoek van Strike Anywhere plaatje weggehaald

BAH!!!!!

[ Bericht 34% gewijzigd door Kletz op 15-06-2004 12:34:40 ]
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19905857
kletz, laat die foto even achterwegen
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19905866
quote:
Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Het ging mij nog helemaal niet om hun streven naar een anarchistische samenleving. Het gaat mij meer om het idee dat je met zes ongewassen kereltjes in een zaaltje boven de weggeefwinkel de wereld kunt veranderen. Een "totale omslag" zoals jij dat zegt is inderdaad de manier om iets te veranderen, maar die bereik je absoluut niet door met zijn zessen in een zaaltje te discussieren.
De mainstream bereiken en daarbij ook nog eens een radicale levensvisie overbrengen is zeker niet gemakkelijk en 'het prediken voor eigen kerk' zie je in alle politieke stromingen. Overigens zijn alle discussieavonden openbaar, dat iedereen van de vooroordelen heeft over de mensen die er komen (bijvoorbeeld de opmerking 'zes ongewassen kereltjes' ) maakt het ook niet makkelijker.
quote:
Vanavond komt er een documentaire over het Italiaanse bergplaatsje Luna waar een anarchistische groep er wel in slaagt te zorgen voor anarchie. Dit door gewoon steeds het stadsbestuur uit te schakelen met bommen en geweren. Hierdoor wordt het plaatsje al jaren niet bestuurd. Er stond een artikeltje over in SPITS!, maar die heb ik in de trein laten liggen.
Ja ik heb een stukje gezien, maar dacht dat het over de mafia ging. . Nederland 3 toch? Verder niet lang naar gekeken.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19906480
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 10:45 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Bloed spugen vind ik trouwens wel echt punk. Als je dan een agent in zijn gezicht spuugt kun je aangeklaagd worden wegens poging tot moord.
Tering, gaat dat zo hard dan? Kan me voorstellen dat men over het algemeen het niet waardeert tenzij je idd GG Allen heet, je zou er maar AIDS of Hepatitis B (insert NOFX quote hier) van krijgen, misschien wel heel punk maar om nou jong te sterven aan AIDS is niet mijn idee van stoerheid, als ik het zelf moet ondergaan en als je het niet weet van de ander tja... fucked?.

Doet me wel een beetje denken aan Fight Club hehe.
pi_19906607
ok dan kletz, was niet om aan te zien, of vond jij het wel lekker ? :)
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19906703
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:55 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ok dan kletz, was niet om aan te zien, of vond jij het wel lekker ? :)
wat denk je zelf sem?

Ik wilde alleen laten zien dat deze vent enorm ziek was.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:02:39 #201
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19906822
Ik kijk nu pas, Kletz, wat stong er op dat plaatje? Ik bedoelde trouwens ook GG Allin, ik kon alleen even niet op die naam komen.
pi_19906867
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:02 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik kijk nu pas, Kletz, wat stong er op dat plaatje? Ik bedoelde trouwens ook GG Allin, ik kon alleen even niet op die naam komen.
voor de mensen die et willen zien

hier de url: http://www.coppfilms.com/(...)llin%20wee%20wee.jpg
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19907186
Tja, ik heb die docu wel eens gezien, leuke kerel wel. Ik zou zijn stront alleen niet in mijn gezicht willen.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:17:54 #204
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19907296
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:28 schreef Diverse_Reality het volgende:
De mainstream bereiken en daarbij ook nog eens een radicale levensvisie overbrengen is zeker niet gemakkelijk en 'het prediken voor eigen kerk' zie je in alle politieke stromingen. Overigens zijn alle discussieavonden openbaar, dat iedereen van de vooroordelen heeft over de mensen die er komen (bijvoorbeeld de opmerking 'zes ongewassen kereltjes' ) maakt het ook niet makkelijker.
Ik spreek hier echt uit eigen ervaring. Ik ben weleens op zo'n avond geweest en die jongens hebben echt het idee dat je met het roepen van wat leuzen op een zolderkamertje de wereld kunt veranderen. Er moeten toch manieren zijn waarop je meer mensen kunt bereiken?

En dat van die ongewassen kereltjes is ook mijn eigen ervaring. Als je op straat mensen ziet staan voor de Antifa, bont voor dieren of iets dergelijks zijn het vaak mensen die eruit zien als een zwerver. Ik vind zelf dat iedereen zelf moet weten hoe hij/zij eruit ziet, maar op die manier bereik je alleen het tegenovergestelde. Het publiek zal toch alleen maar denken "daar heb je weer van die vieze krakers/anarchisten" en niet luisteren naar wat je echt te vertellen hebt. Volgens mij is bijna iedereen het eens met Antifa en Bont voor dieren, maar verpest hun imago het voor ze.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 12:28 ging Diverse_Reality op de volgende manier verder:
Ja ik heb een stukje gezien, maar dacht dat het over de mafia ging. . Nederland 3 toch? Verder niet lang naar gekeken.
Ik heb ook een stuk gezien bij Netwerk of Nova en het viel me tegen. In de Spits werd gesproken over anarchisten en "vrijgevochten herdersbevolking", maar het ging toch vooral om een maffia-achtige bende. Een beetje zoals die zogenaamde linkse rebellen in Colombia.

Ik ben er dan ook niet voor om op die manier anarchie te scheppen in Nederland
pi_19907532
Hippe, hoe zou jij je dan profileren? In een net pak? Net zeker, maar je creeërt gewoon afstand. In T-shirts met leuzen erop zien de meeste mensen zichzelf ook niet in lopen, terwijl ze er zeker mee eens zijn vaak..
  dinsdag 15 juni 2004 @ 13:47:39 #206
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19908173
Dat is lastig, je wil een breed publiek breiken zonder dat je iemand anders hoeft te spelen. Ik denk dat ik het zelf in een oude spijkerbroek en een shirtje zou doen. Maar als ik leider van Antifa zou zijn zou ik iedereen die eruitziet als een junk vragen of ze geen werk achter de schermen willen gaan doen, want ze schaden het imago. Maar dit zou natuurlijk in strijd zijn met alles waar de Antifa in gelooft
pi_19908348
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:47 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Dat is lastig, je wil een breed publiek breiken zonder dat je iemand anders hoeft te spelen. Ik denk dat ik het zelf in een oude spijkerbroek en een shirtje zou doen. Maar als ik leider van Antifa zou zijn zou ik iedereen die eruitziet als een junk vragen of ze geen werk achter de schermen willen gaan doen, want ze schaden het imago. Maar dit zou natuurlijk in strijd zijn met alles waar de Antifa in gelooft
mensen gaan we nog lang verder over politieke zooi enzo... anders ga ik over mijn velvet, westlife, boyzone verzameling beginnen.

Dit soort shit post je maar in politiek ofzo
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19908594
Gewoon t-shirt met leus, spijkerbroek en semi-casual colbertje aan. Werkt altijd.
pi_19908716
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:17 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik spreek hier echt uit eigen ervaring. Ik ben weleens op zo'n avond geweest en die jongens hebben echt het idee dat je met het roepen van wat leuzen op een zolderkamertje de wereld kunt veranderen. Er moeten toch manieren zijn waarop je meer mensen kunt bereiken?
Tja, mijn ervaring met een aantal mensen van Eurodusnie is wel anders, maar dat is idd. niet de manier.
quote:
En dat van die ongewassen kereltjes is ook mijn eigen ervaring. Als je op straat mensen ziet staan voor de Antifa, bont voor dieren of iets dergelijks zijn het vaak mensen die eruit zien als een zwerver. Ik vind zelf dat iedereen zelf moet weten hoe hij/zij eruit ziet, maar op die manier bereik je alleen het tegenovergestelde. Het publiek zal toch alleen maar denken "daar heb je weer van die vieze krakers/anarchisten" en niet luisteren naar wat je echt te vertellen hebt. Volgens mij is bijna iedereen het eens met Antifa en Bont voor dieren, maar verpest hun imago het voor ze.
Jezelf niet regelmatig wassen lijkt me ook niet bevordelijk, maar het lopen in oude kleding kan je natuurlijk niemand kwalijk nemen. Het gaat hier volgens mij ook meer om de boodschap uit te dragen iemand niet op zijn kleding te beoordelen. Iets wat blijkbaar niet opgaat.
Ik loop ook meestal in kleding met gaten, maar dat komt vooral doordat ik op een of andere manier altijd scheuren in mijn kleding krijg als ik werk of met een motor/auto/brommer aan het sleutelen ben.
Het zal me echt weinig boeien wat ik aan heb. Wel heb ik een wasmachine. Die ik regelmatig gebruik. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19908741
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 13:53 schreef Kletz het volgende:
mensen gaan we nog lang verder over politieke zooi enzo... anders ga ik over mijn velvet, westlife, boyzone verzameling beginnen.

Dit soort shit post je maar in politiek ofzo
Geen punk zonder politiek kerel.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19908830
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:08 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Geen punk zonder politiek kerel.
dan ken je guttermouth nog niet .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19908968
Dat schaar ik niet onder het toch al zo diverse hokje punk. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_19909254
klopt.... maar ik vind et prima hoor dat men politiek erbij wil betrekken. En daar ook over discussieerd, maar et blijft een muziek forum en ze hebben hier ook een politiek forum. ...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:28:17 #214
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19909361
Maar het was in dit geval zo dat we via punk-stickers op Euro-dusnie-stickers kwamen, en op die manier toevallig op politiek. Je ziet gewoon dat het blijkbaar erg leeft onder de punk/hardcore-liefhebbers en bovendien hebben we het hier over punkpolitiek

Maar als een keer via punk jouw boyzone-verzameling, je konijn of je sexleven ter sprake komen dan doe ik daar ook nooit moeilijk over.

[ Bericht 1% gewijzigd door H.I.P.P.E. op 15-06-2004 14:35:34 (typo) ]
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:34:45 #215
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19909556
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:07 schreef Diverse_Reality het volgende:

Tja, mijn ervaring met een aantal mensen van Eurodusnie is wel anders, maar dat is idd. niet de manier.

Jezelf niet regelmatig wassen lijkt me ook niet bevordelijk, maar het lopen in oude kleding kan je natuurlijk niemand kwalijk nemen. Het gaat hier volgens mij ook meer om de boodschap uit te dragen iemand niet op zijn kleding te beoordelen. Iets wat blijkbaar niet opgaat.
Ik loop ook meestal in kleding met gaten, maar dat komt vooral doordat ik op een of andere manier altijd scheuren in mijn kleding krijg als ik werk of met een motor/auto/brommer aan het sleutelen ben.
Het zal me echt weinig boeien wat ik aan heb. Wel heb ik een wasmachine. Die ik regelmatig gebruik. .
Het kan mij echt geen reet schelen hoe mensen zich verzorgen kan me echt geen reet schelen, douchen is ook niet mijn favoriete hobby. Bovendien heb ik een soort fetisjisme voor het dragen van klompen, waardoor mensen me wel eens nakijken op straat. Zo lang mensen niet bloot over straat gaan lopen vind ik het best. Al heb je bij ons een nieuwbouwwijk waarbij in het koopcontract stond dat mensen moeten accepteren dat de buren naakt zijn in hun eigen achtertuin.

Alleen als je mensen wilt bereiken moet je zorgen dat je een beetje betrouwbaar overkomt. En het is tegenwoordig gewoon zo dat de mensen niet eens meer luisteren als je eruit ziet als een "linkse anarchist"
pi_19909611
ow ik doe er ook niet moeilijk over, en ik zie/weet ook wel dat et heer errug leeft onder de punk/hardcore liefhebbers. Maar als ik dat zo lees, denk ik van eej mensen post dat eens in et politiek forum en dan krijg je ook reacties van cda'rs, d66gers, lpf'rs, pvda'rs. Dan komen er leuke reacties en heb je een open en breed discussie topic.

Voor de rest gewoon bij muziek blijven houden en af en toe mijn seksleven
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19909829
Douchen is heerlijk man.

En ik denk altijd maar zo, linkse politici lopen ook in pak, maar komen wel voor hun idealen uit, en worden serieus genomen, maar lopen wel in normale casual kleding wanneer dat gewoon kan of als ze er zin in hebben. Maar als ze iets willen promoten is een beetje verzorging best noodzakelijk willen ze serieus genomen worden. Hoewel dat ook aan het publiek ligt...
Denk aan Jan Marijnissen en Gerrit Zalm tijdens het jeugdjournaal. Er werd gevraagd om in normale kleding te komen. Jan deed dat netjes, Zalm moest en zou in pak komen.

Puntje voor Jan wat mij betreft.

En ja, ik vind dat een degelijk pak, hoeft dus niet 3 delig te zijn ofzo (heb ik ook niet), wel moet kunnen. Zullen vast ook wel mensen tegen zijn hier, maar goed. Het zij zo.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:53:17 #218
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19910050
Ik geef heel erg weinig om kleding, al draag ik op dit moment een keurige lichtbruine ribbroek (als dat niet punk is.......). Toen die in de uitverkoop waren voor 6 euro heb ik alle maatje 30's die er hingen gekocht. Die man keek me behoorlijk raar aan toen ik 6 dezelfde broeken kocht. Van mij mag echt iedereen rondlopen in de kleding die hij zelf wil, al moet je niet altijd verwachten dat de mensen je serieus nemen.

Maar wat zou je denken van iemand in een degelijk pak tijdens een punkshow? Want volgens mij zijn we helemaal niet zo open-minded als we zelf denken
pi_19910076
wat ziet mijn blote oog
quote:
againstthegrain - dinsdag 15 juni 2004 @ 14:48

Zijn er ook nog bands die je wél goed vindt?

En ik ben ook behoorlijk afgeknapt op Anti-Flag dankzij hun optreden op de Deconstruction Tour. WAT een domme, linkse lui zeg. Bah!
Hoppa!!!!!!!!!!! ik ben niet meer alleen

Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 15 juni 2004 @ 14:58:15 #220
88305 H.I.P.P.E.
Tot ergernis van velen
pi_19910198
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:54 schreef Kletz het volgende:
wat ziet mijn blote oog

Hoppa!!!!!!!!!!! ik ben niet meer alleen
Ik zou wel graag willen weten waar die username "against the grain" dan op slaat
pi_19910562
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:53 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Ik geef heel erg weinig om kleding, al draag ik op dit moment een keurige lichtbruine ribbroek (als dat niet punk is.......). Toen die in de uitverkoop waren voor 6 euro heb ik alle maatje 30's die er hingen gekocht. Die man keek me behoorlijk raar aan toen ik 6 dezelfde broeken kocht. Van mij mag echt iedereen rondlopen in de kleding die hij zelf wil, al moet je niet altijd verwachten dat de mensen je serieus nemen.

Maar wat zou je denken van iemand in een degelijk pak tijdens een punkshow? Want volgens mij zijn we helemaal niet zo open-minded als we zelf denken


Ik heb ook wel een ribbroek. Zolang het maar goed zit toch?
Enne.. hehehe. Ik kwam tijdje terug van diploma-uitreiking, ging ik naar The Real Mckenzies in Alkmaar, Parkhof. Leuk kraakzaaltje trouwens. Die kerel keek me in t begin vrij raar aan.
Wel leuke show toen.

Had ook tijdens T(I)NC colbert (functioneert goed als jas in warme dagen) aan, ding kan moshpits best goed aan! Zou je niet zeggen, gezien al het bier, bloed zweet en tranen wat erin zit, en al dat getrek etc... M'n ma zou 't niet zo kunnen waarderen als ik het vertelde.

Ohja...




Kan prima toch?
  dinsdag 15 juni 2004 @ 20:31:51 #222
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_19919189
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:53 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar wat zou je denken van iemand in een degelijk pak tijdens een punkshow? Want volgens mij zijn we helemaal niet zo open-minded als we zelf denken
Johan (van oa One Day Closer) loopt/liep toch vaak in pak? Keek ik wel eerst raar van op, maar na 1x valt het niet meer op...

Wat wel opviel was de reactie van het punk publiek tijdens een show in Hoogeveen waar de zanger van de emo band Leiah een beetje raar aangekeken werd omdat ie er nogal... eh... vrouwlijk uitzag... Ik kleed me meestal ook niet echt 'punk'. Gewoon sakteschoenen, een broek en een shirt/trui... Ik draag bijna geen 'band' shirts meer....
I make love in theory and touch myself in practice
pi_19930618
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 20:31 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Johan (van oa One Day Closer) loopt/liep toch vaak in pak? Keek ik wel eerst raar van op, maar na 1x valt het niet meer op...

Wat wel opviel was de reactie van het punk publiek tijdens een show in Hoogeveen waar de zanger van de emo band Leiah een beetje raar aangekeken werd omdat ie er nogal... eh... vrouwlijk uitzag... Ik kleed me meestal ook niet echt 'punk'. Gewoon sakteschoenen, een broek en een shirt/trui... Ik draag bijna geen 'band' shirts meer....
vrienden van mij spelen in een metalcore bandje. En ze zien er niet uit als metal mensen. Ze hebben echt normale casual kleding aan (behalve de drummer) en als je ze ziet, dan denk je van die top 40 mensjes haha, geen Bandshirts of wijde broeken of skate schoenen. Gewoon polootje vest en nette schoenen haha. Maar de muziek die ze maken is zo vet en agressief!!!
Ze zijn de studio in geweest voor hun debuut full length. En als et goed is komt ie in september uit. Dus mensen die naar bands zoals slayer, pantera, length of time, kickback enz... luisteren. Tjek deze band. Tenminste in september dus, want er staan geen mp3's op de site.

http://www.rectify.nl
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19932113
Leuk he, stereotiep denken.
pi_19934479
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:46 schreef Kletz het volgende:

[..]

vrienden van mij spelen in een metalcore bandje. En ze zien er niet uit als metal mensen. Ze hebben echt normale casual kleding aan (behalve de drummer) en als je ze ziet, dan denk je van die top 40 mensjes haha, geen Bandshirts of wijde broeken of skate schoenen. Gewoon polootje vest en nette schoenen haha. Maar de muziek die ze maken is zo vet en agressief!!!
Ze zijn de studio in geweest voor hun debuut full length. En als et goed is komt ie in september uit. Dus mensen die naar bands zoals slayer, pantera, length of time, kickback enz... luisteren. Tjek deze band. Tenminste in september dus, want er staan geen mp3's op de site.

http://www.rectify.nl
duurt nog wel langer kletz dat die plaat komt, ik hoop natuurlijk eerder.. echte aggressieve hap.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19934531
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:01 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

duurt nog wel langer kletz dat die plaat komt, ik hoop natuurlijk eerder.. echte aggressieve hap.
duidelijk... khoop wel dat ze em onder gardenofexile uitbrengen. En ja idd hopen dat et eerder wordt.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19934940
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:03 schreef Kletz het volgende:

[..]

duidelijk... khoop wel dat ze em onder gardenofexile uitbrengen. En ja idd hopen dat et eerder wordt.
hehe, ze hadden iig nog geen label, voor de rest houd ik wijselijk mijn mond :p
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19935346
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:17 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

hehe, ze hadden iig nog geen label, voor de rest houd ik wijselijk mijn mond :p
laat ik et ook maar doen en we zie et allemaal wel
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19936804
druk hier... hebben mensen hier nog wat te melden?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 16 juni 2004 @ 17:43:51 #230
182 Asphyxion
The Point Of No Return
pi_19942915
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 10:46 schreef Kletz het volgende:
http://www.rectify.nl
Hmmm, rectify was ook een old school bandje uit zweden volgens mij...

http://www.crucialrespons(...)ectify_yourside.html
I make love in theory and touch myself in practice
pi_19950724
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 17:43 schreef Asphyxion het volgende:

[..]

Hmmm, rectify was ook een old school bandje uit zweden volgens mij...

http://www.crucialrespons(...)ectify_yourside.html
klopt... XcrucialresponseX idd... mainstrike
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 17 juni 2004 @ 09:15:29 #232
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_19957257
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:53 schreef H.I.P.P.E. het volgende:
Maar wat zou je denken van iemand in een degelijk pak tijdens een punkshow? Want volgens mij zijn we helemaal niet zo open-minded als we zelf denken
feitelijk lopen al die hc kids ook in pak...met bijpassende tattoo's. Ken eik geen een scene waar de kledingvoorschriften zo strak worden voorgeschreven. Zal binnenkort eens in een pak gaan...ben benieuwd
= there is a light that never goes out =
pi_19958369
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 09:15 schreef Aschkael het volgende:

[..]

feitelijk lopen al die hc kids ook in pak...met bijpassende tattoo's. Ken eik geen een scene waar de kledingvoorschriften zo strak worden voorgeschreven. Zal binnenkort eens in een pak gaan...ben benieuwd
Iedereen kleed zich anders. Maar luisterd toch dezelfde muziek. Dan maakt et toch niet uit. Ik vooroordeel niet op iemand zijn of haar kleding/uiterlijk. Die oldskool metal ventjes met hun strakke zwarte spijkerbroeken, lang haar, baarden, cannibal corpse t-shirts, mensen denken dat dat de ergste personen zijn die je maar kan voorstellen. Gebasseerd op et uiterlijk. Maar die gasten zijn altijd zo cool en aardig.

Vroeger vooroordeelde ik ook op die gasten , maar toen ik een keer in aanraking kwam met die gasten, kreeg ik gewoon een totaal ander beeld (positief) van ze
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 17 juni 2004 @ 13:52:50 #234
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19964172
Ik veroordeel ook niemand om zijn/haar kleding. Ik maak ze wel belachelijk, als ik dat leuk vind. Je ziet af en toe van die figuren, dan kan een grapje niet kwaad. Maar das verder niet persoonlijk dan.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19968482
kletz kse kaarten zijn binnen
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_19969433
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef StrikeAnywhere het volgende:
kletz kse kaarten zijn binnen
HOPPA das nou weer eens een goed bericht.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_19972809
En de mijne dan?

En uiterlijk afgaan is soms heel fout. Hoewel ik vandaag wel zo'n kereltje zag die in het zwart gekleed was en volgens mij was hij een Gothic; er stond Gothic in Gothic lettertype op z'n tas geprint. Vast een dure tas geweest.

.
pi_19975707
Kletz!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe zit het nou met die tab die je voor me zou maken

Want op msn reageer je nooit en die vriend en ik willen onderhand wel es weten hoe het er mee voor staat
pi_19984495
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 21:17 schreef Sylvana het volgende:
Kletz!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoe zit het nou met die tab die je voor me zou maken

Want op msn reageer je nooit en die vriend en ik willen onderhand wel es weten hoe het er mee voor staat
ik heb al contact met je opgenomen
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:23:42 #240
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_19984636
haha, check dit:

BIOHAZARD frontman Evan Seinfeld recently spoke to the adult video industry magazine AVN Online about his decision to turn his talents to the adult world: Performing under the nom de porn Spyder Jones, Seinfeld co-stars with his wife Tera Patrick, she of porn superstar fame, in Vivid's upcoming feature, "Tera, Tera, Tera". Several excerpts from the interview follow:

AVN Online: What made you decide to make the leap into adult films and have sex with your wife on camera?

Evan Seinfeld: I have always been an exhibitionist and hypersexual. I always fantasized about doing porn, but when I found myself completely in love with Tera, the most beautiful woman in the world in my eyes, and certainly in the history of the adult business, it was a dream come true.

AVN Online: Were you really into porn as a couple?

Evan Seinfeld: We never really talked about porn; we were too busy having fun, touring with BIOHAZARD all over Europe and the U.S., going to parties, and building our life together. My affinity for the mixture of art, acting, music, photography, and sex with Tera pointed us very organically to a big idea: our own company, TeraVision. After making so many other people rich with her incredible onscreen presence, we felt it was her turn to reap the rewards of being a porn megastar. We just finished shooting two features for TeraVision/Vivid, 'Tera, Tera, Tera' and 'Tera Patrick is... Flawless'. They were directed by Chi Chi LaRue.

AVN Online: How was it shooting your first sex scene?

Evan Seinfeld: I get so fuckin' turned on being naked and hard on film, especially with Tera.

AVN Online: Do you feel you're doing what men and rock stars everywhere just wish they could do?

Evan Seinfeld: What do you think? [laughs] I would have to say I am living out the ultimate fantasy. Many jealous people in the rock, mainstream, and adult industries will probably try to cut me down. Remember, don't hate the player, get in the game yourself. I don't think anyone with as much mainstream attention as myself has ever taken the fearless plunge into porno. In life, you have to take chances and not give a fuck what anyone thinks.

AVN Online: Do you think this will have any effect on your mainstream acting career? Do you care?

Evan Seinfeld: I think that ancient stigma about "porn can't be mainstream" is over, or at least Tera and I are about to break the mold. More people would rather watch Tera and Jenna in a mainstream fashion than any kind of boring David Letterman or Conan O'Brien. It is only a matter of time. Pretty soon you will have mainstream actors trying to get into porn to revive their careers. I'm not like Tommy Lee or Tera-like, fake-ass Paris Hilton, where we are going to try to "pretend" our movie was a leak out of our private life. We want to make super hot sex on film and we think that as long as it is real and hot and nasty, it is going to continue to keep TeraVision on top of the game. If some uptight, mainstream producer doesn't want to hire me for some movie, that is his loss. It always has and always will be important to me to think outside the box and be a leader and not a follower — just like BIOHAZARD. If anything, in our lame pop culture, the controversy surrounding me being the first rock star/actor doing porn will skyrocket my career, and it wouldn't be based on anything else but everyone else's preoccupation with sex, coupled with their own fears and insecurities. Fuck 'em all.

:') Die Evan toch, hardcore motherfucker

Bron:
http://www.asice.net/news.php?id=1338
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_19989483
wist idd dat hij met Tera Patrick rondliep, vorig jaar op Resistance Tour (?) was ze er ook bij,
heb nog wel wat filmpjes van haar... lekker wijf
maar om Evan Seinfeld nou telkens in beeld te zien, kijk ik wel Oz.
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_20003913
Hoe ouder hoe gekker.

Geldt overigens niet voor onzer aller Johnny Ramone
quote:
Johnny Ramone in het ziekenhuis

Johnny Ramone, de gitarist van de legendarische punkband The Ramones uit New York, is in Los Angeles opgenomen in het ziekenhuis vanwege een ontsteking die samenhangt met een eerder bij hem geconstateerde prostaatkanker. Zijn publiciteitsagent, Paul Bloch, heeft dit gisteren op verzoek van de 55-jarige gitarist, die in real life John Cummings heet, bekendgemaakt.

De verklaring werd uitgegeven naar aanleiding van een interview van Ramones-drummer Marky Ramone met het tijdschrift Rolling Stone, waarin deze had verklaard dat de gezondheid van Johnny Ramone sterk achteruit ging. Ook meldde hij dat de kanker naar andere delen van zijn lichaam zou zijn uitgezaaid.

Deze berichtgeving is triest nieuws voor de vele die-hard Ramones-fans die de wereld nog rijk is. In 2001 overleed Ramones-zanger Joey Ramone (Jeff Hyman) al aan lymfklierkanker. Bassist Dee Dee Ramone (Douglas Colvin) kwam een jaar later te overlijden aan een overdosis drugs.
Tgaat nu hard met de Ramones. Maarja, wat wil je... Live fast die young was het toch?
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:21:14 #243
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20094345
*kick*

Een tijdje terug speelde Misfits in de Mezz in Breda, en Joey Ramone zat te drummen. Nou komen ze ook in oktober in de Effenaar dacht ik, doen ze dat met weer dezelfde bezetting (Joey, Jerry Only, Dez) Want dat was echt vet.dus.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20094394
Niet dat ik weet.. haha ik ken alleen famous monsters.. en die plaat vind ik geweldig!!
Voor de rest bandleden enzo die ken ik allemaal niet..
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 15:34:31 #245
2391 Jimmy
Door het bot
pi_20094696
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:21 schreef headfirsttohell het volgende:
*kick*

Een tijdje terug speelde Misfits in de Mezz in Breda, en Joey Ramone zat te drummen. Nou komen ze ook in oktober in de Effenaar dacht ik, doen ze dat met weer dezelfde bezetting (Joey, Jerry Only, Dez) Want dat was echt vet.dus.
Marky.

Joey is dood. En hij was de zanger van the Ramones.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_20096511
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:41 schreef =HellFire= het volgende:

Tgaat nu hard met de Ramones. Maarja, wat wil je... Live fast die young was het toch?
Nee man.... het was "I Wanna Live".
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  dinsdag 22 juni 2004 @ 16:45:46 #247
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_20096994
quote:
Op dinsdag 15 juni 2004 14:58 schreef H.I.P.P.E. het volgende:

Ik zou wel graag willen weten waar die username "against the grain" dan op slaat
Hoezo? Moet je met zo'n username persee links zijn dan? Dat maak ik een beetje op uit jouw opmerking en daar ben ik het zeker niet mee eens.


Waar ik bij dat concert van Anti-Flag (en ook Pennywise trouwens) zo ziek van werd, is dat die mannetjes op het podium iets totaal ongenuanceerds roepen en vervolgens doet het hele publiek mee terwijl het grootste deel niets eens precies weten waar het nou precies over gaat. En gewoon 'leuk' meedoet omdat het het wel stoer klinkt, dat "Fuck Bush!!".


M.a.w.: het kuddegedrag stuit mij enorm tegen de borst.
Prima als mensen links (of rechts for that matter) zijn en hun mening ook uitdragen. Maar ik word sowieso altijd huiverig als een paar honderd man staat te fuckyou-en...
pi_20098604
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 16:31 schreef Kiff het volgende:

[..]

Nee man.... het was "I Wanna Live".
Ja ok, maar ik had het niet over ramones titelnummers... bedoelde die bekende uitspraak.

Naja, atleast he's... a live.
pi_20099131
Hap hap...
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_20101985
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 17:56 schreef Kiff het volgende:
Hap hap...
pi_20149296
tis een beetje dood aan et bloeden hier!!!!!! das niet goed

Maar ja ik wilde nog ff melden dat KILLSWITCH ENGAGE vanavond in Tivoli speelt!!!
Gaan er nog mensen van fok er naar toe?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20149866
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:23 schreef Kletz het volgende:
tis een beetje dood aan et bloeden hier!!!!!! das niet goed

Maar ja ik wilde nog ff melden dat KILLSWITCH ENGAGE vanavond in Tivoli speelt!!!
Gaan er nog mensen van fok er naar toe?
duidelijk, maar verkeerde topic ?
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_20150065
neej hoor et heeft ook met dit topic te maken sem.... maar ik heb et ook al bij Killswitch topic geplaatst
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20150395
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:50 schreef Kletz het volgende:
neej hoor et heeft ook met dit topic te maken sem.... maar ik heb et ook al bij Killswitch topic geplaatst
daarom !
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_20151390
Central Punktopic is dead.
  donderdag 24 juni 2004 @ 13:37:26 #256
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20151432
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:36 schreef =HellFire= het volgende:
Central Punktopic is dead.
En zo weer janken wanneer er iemand voorbij komt die schreeuwt dat punk dood is.
pi_20151560
Van mij mag ie, leeft het tenminste weer op!

Ik ga vanavond misschien naar Bad Candy, het weer is echt ruk hiero... gister was de kermis al gesloten. Lekker dan.
pi_20151564
eej KIROBES wel ff killswitch tjekken op Graspop he!!!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 24 juni 2004 @ 14:40:45 #259
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20153118
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:42 schreef Kletz het volgende:
eej KIROBES wel ff killswitch tjekken op Graspop he!!!
Killswitch Engage speelt tussen Destruction en Testament, die ga ik zien en blijf daar rondhangen.

Ik ben te herkennen aan het korte bruine haar, een bril, een uiterst stoere blik in de ogen en een leren jas.
pi_20154238
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 14:40 schreef Seborik het volgende:

[..]

Killswitch Engage speelt tussen Destruction en Testament, die ga ik zien en blijf daar rondhangen.

Ik ben te herkennen aan het korte bruine haar, een bril, een uiterst stoere blik in de ogen en een leren jas.
dus ik mag daar een kleine 500 man met etzelfde uiterlijk aanspreken met seborik?

kga trouwens niet
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:45:49 #261
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20156042
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:26 schreef Kletz het volgende:
kga trouwens niet
Schande!
pi_20156110
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:45 schreef Seborik het volgende:

[..]

Schande!
vent anders ga je ff naar http://www.furyfest.com en das een schande als je daar niet naar toe gaat
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  donderdag 24 juni 2004 @ 16:52:43 #263
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20156212
Ook veel goede bands daar alleen geen Judas Priest en daar wacht ik al bijna een jaar op om die te zien met Halford terug.
pi_20156588
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:47 schreef Kletz het volgende:

[..]

vent anders ga je ff naar http://www.furyfest.com en das een schande als je daar niet naar toe gaat
Kick-ass line-up ja.
  donderdag 24 juni 2004 @ 22:00:12 #265
2391 Jimmy
Door het bot
pi_20163180
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:52 schreef Seborik het volgende:
Ook veel goede bands daar alleen geen Judas Priest en daar wacht ik al bijna een jaar op om die te zien met Halford terug.
ben je niet naar Arrow Classic rock geweest dan?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_20170650
Bad Candy is ok oleole.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 02:59:05 #267
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20170769
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 22:00 schreef Jimmy het volgende:

[..]

ben je niet naar Arrow Classic rock geweest dan?
Nee, druk met tentamens. Wilde wel hoor, maar andere dingen dingen voor.
pi_20185676
Nog mensen die maandag naar Ignite gaan in het Patronaat?
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_20185777
Ik zit al dagen het nummer Eisgekuhlte Bummelunde te "zingen". Maar van welke duitse pretpunkband was het ook alweer?
Kortom, the usual.
  vrijdag 25 juni 2004 @ 23:40:56 #270
2391 Jimmy
Door het bot
pi_20193985
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 18:20 schreef Kiff het volgende:
Nog mensen die maandag naar Ignite gaan in het Patronaat?
ja, maar dat wist je al.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_20203259
Jovink en de Voederbietels waren ook weer leuk.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:46:34 #272
2391 Jimmy
Door het bot
pi_20271784
Ignite was vet!

Ik vond beide voorprogramma's wat saai, van die stoere mannen hardcore heb ik erg weinig, en dat violent moshen vind ik helemaal dom. Stelletje mannetjes.
Maar ik ben dan ook meer punk dan hardcore.

Ignite maakte het weer helemaal goed, wat een strakke show!
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_20271950
wie stonden er dan in et voorprogramma? en hebben ze WEER een nieuwe gitarist?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:56:29 #274
2391 Jimmy
Door het bot
pi_20271967
Among the Living en Painted Smile.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_20272237
Hoorden dat ze maar 1 nieuw nummer speelden, wel jammer dat ze zo lang teren op die oude nummers.. wel prima nummers trouwens
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_20274511
Overigens loopt het hier echt leeg... vakantie zeker? .
pi_20274586
neej hippe is zijn password kwijt haha en voor de rest is et vrij bagger hier .... jammer... maar ja wie weet komt et weer op gang.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20274623
Password mailer? Hoe weet je dat trouwens?

En vrij bagger? Doe er zelf wat aan dan.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:42:33 #279
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20274646
Ja, inderdaad Ignite moet echt weer eens met een nieuwe cd komen. Die laatste is nou 4 jaar oud ofzo? Maar ja, zonder label en geid is dat wel een beetje moeilijk.
Kan verder eigenlijk geen bands noemen die ook maar weer eens een cd uit moeten brengen. Peter Pan misschien, weer zo'n chartbusters. Die was wel kicke
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20274690
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:41 schreef =HellFire= het volgende:
Password mailer? Hoe weet je dat trouwens?

En vrij bagger? Doe er zelf wat aan dan.
ik kom tegen woordig ook op http://www.asice.net dus daar sprak ik em aan in een PM. en toen zei ie dat...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:45:01 #281
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20274708
it's aliveeee
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20274743
Rise Against mag wel opschieten met die nieuwe cd van ze.

Net als Propagandhi.

Kep overigens laatst Punk O Rama 9 gehaald... was niet zo duur, minder duur dan ik had verwacht zelfs. Jammer dat daar weer hip-hop opstaat. Politieke hip-hop, die meer into punk gaat dan de meeste punkrockbandjes op de compilatie weliswaar, maar toch. Vreemd eigenlijk.
pi_20274785
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:44 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik kom tegen woordig ook op http://www.asice.net dus daar sprak ik em aan in een PM. en toen zei ie dat...
Ahh, vandaar.
pi_20274892
The Vandals hebben ook weer een nieuwe cd, meer in de richting van hun oude zooi. Zou het wat zijn?

Waardeloze Yahoo achtige site ook trouwens.

http://www.kungfurecords.(...)%20They%20Getcha.mp3

http://www.kungfurecords.(...)Special%20Moment.mp3
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:52:53 #285
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20274981
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef =HellFire= het volgende:
Rise Against mag wel opschieten met die nieuwe cd van ze.

Net als Propagandhi.

Kep overigens laatst Punk O Rama 9 gehaald... was niet zo duur, minder duur dan ik had verwacht zelfs. Jammer dat daar weer hip-hop opstaat. Politieke hip-hop, die meer into punk gaat dan de meeste punkrockbandjes op de compilatie weliswaar, maar toch. Vreemd eigenlijk.
Ik heb deel 1 t/m 6 van die Punk-o-rama serie, maar ik vind ze steeds minder leuk worden. Kweenie wat het is maar ik vind het niet meer zo leuk ofzo. Koop ook geen complete cd's meer naar aanleiding van POR. Leukste POR vond ik nr 3, 2 en 5 (of 4, met die badmutskerel), de rest boeit me niet zo.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20275027
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:52 schreef headfirsttohell het volgende:

[..]

Ik heb deel 1 t/m 6 van die Punk-o-rama serie, maar ik vind ze steeds minder leuk worden. Kweenie wat het is maar ik vind het niet meer zo leuk ofzo. Koop ook geen complete cd's meer naar aanleiding van POR. Leukste POR vond ik nr 3, 2 en 5 (of 4, met die badmutskerel), de rest boeit me niet zo.
Ik heb ze nog steeds allemaal, vanaf 6 het werd het idd minder. 7 was mwoah en 8 was helemaal ruk. 9 iets beter maar ook niet meer wat het geweest is.

4, en 5 zijn de leukste denk ik ook ja.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:58:32 #287
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20275160
Die 2e verzamelaar van Fat wreck chords, survival of the fattest is nog steeds geniaal. Vind ik dan he . Maar dat was dan ook een van mijn eerste verzamelcd's, en een hoop verzamelcd's uit die periode vind ik nu echt bagger.
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20275162
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:54 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Ik heb ze nog steeds allemaal, vanaf 6 het werd het idd minder. 7 was mwoah en 8 was helemaal ruk. 9 iets beter maar ook niet meer wat het geweest is.

4, en 5 zijn de leukste denk ik ook ja.
tot en met 4 (4 ging nog wel) zijn et leukst. Bij Cheap Shots was de 3de al ruk. Ik snapte daar geen reet van, want de 1ste 2 waren super!
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:00:34 #289
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20275224
ik heb 1 cheap shots, met new noise van Refused en dat nummer vind ik sindsdien wel zooooooooo vet. Maar er stond ook unity train van Randy op, en sindsdien heb ik zooooooooooooooo'n hekel aan Randy. (werd bevestigd inhet voorprogramma bij Bad Religion)
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20275292
en idd die survival of the fattest is toch wel de beste sampler ooit IMO.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20275305
Kep alleen Cheap Shots 6 geloof ik... met No Fun At All - My Extraordinary mind als laatste nummer iig. Was ooit eens van plan die allemaal ook nog eens aan te schaffen, maar nog niet van gekomen.

Fat Wreck verzamelaars vind ik ook niks aan eigenlijk. Survival of the Fattest wel geinig, maar toch... Behalve die van Rock Against Bush, die is nog wel leuk... opzich. Deel II komt in Augustus, ook wel leuke tracklist.
pi_20275390
btw. in et volgende deel ff een relatief onbekende punk / hardcore band in je openings topic posten... met wat linkjes en biografie enzo...

is dat wat?
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20275402
Ja.
pi_20275436
dan is de eer aan u ferdinand
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:09:38 #295
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20275454
we zijn er bijna he?
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20276565
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:45 schreef =HellFire= het volgende:
Rise Against mag wel opschieten met die nieuwe cd van ze.

Net als Propagandhi.

Kep overigens laatst Punk O Rama 9 gehaald... was niet zo duur, minder duur dan ik had verwacht zelfs. Jammer dat daar weer hip-hop opstaat. Politieke hip-hop, die meer into punk gaat dan de meeste punkrockbandjes op de compilatie weliswaar, maar toch. Vreemd eigenlijk.
juist ik verwacht veel van Rise Against / en natuurlijk Propagandhi..

Met al die Punk o rama's ben ik maar mee opgehouwen, meestal had ik veel nummers of al op cd of op mp3 en er staan ook vaak kut nummers op.. prijs is wel atijd goed
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
pi_20276641
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef StrikeAnywhere het volgende:

[..]

juist ik verwacht veel van Rise Against / en natuurlijk Propagandhi..

Met al die Punk o rama's ben ik maar mee opgehouwen, meestal had ik veel nummers of al op cd of op mp3 en er staan ook vaak kut nummers op.. prijs is wel atijd goed
ik hoop dat ze revolutions per minute kunnen overtreffen en hopen dat Propagandhi weer terug gaat naar de styl van how to clean everything.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20276680
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:42 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ga vanavond misschien naar Bad Candy, het weer is echt ruk hiero... gister was de kermis al gesloten. Lekker dan.
Doe niet
pi_20276765
En over verzamel CD's gesproken: Een leuke aanrader is short music for short people van Fat Wreck Chords. 101 bands spelen een nummer van 30 seconden! Erg cool, je moet er wel van houden...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:08:04 #300
88243 headfirsttohell
gimme deathpunk baby!
pi_20276870
Die heb je na een tijdje wel gehoord vind ik, en er staan niet echt nummers op die blijven hangen. Die van de Groovie Ghoulies is wel leuk
This song is about a man named Ed, who used to sleep and dance with the dead
DEAD! SKIN! MASK!
pi_20276931
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 13:03 schreef Quirijn het volgende:
En over verzamel CD's gesproken: Een leuke aanrader is short music for short people van Fat Wreck Chords. 101 bands spelen een nummer van 30 seconden! Erg cool, je moet er wel van houden...
leuk gedaan jah.. maar et had voor mij niet gehoeven... is et eindelijk een vet nummer... hoor je er maar 30 seconden van
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')