quote:De CRX zoals ie gekocht is:
Na een tijdje (half jaar ongeveer) wilden we toch wel wat aan de CRX verbouwen.
Eenmaal rondgekeken wisten we gewoon dat hij een redelijk grote make-over zou krijgen!
Maar eerst moest hij door de keuring heen!
Er waren niet veel dingen mis behalve 1tje dan.
De dorpels waren helemaal verrot en er zaten grote gaten in. Dit is toen gemaakt door een kennis bij mij in de straat. Er zitten nu 'nieuwe' dorpels in en hij is uiteraard hierna goedgekeurd
Het verbouwen kon beginnen!
Eerst moest het roest worden weggewerkt:
Hier hebben we een tijdje mee rond gereden
Toen kwamen de booskijkers
Aangezien de voorbumper en de sideskirts onderweg waren hadden we al een afspraak gemaakt bij een spuiter (dom achteraf)
Want tja.. de voorbumper en sideskirts pasten voor geen meter.
De voorbumper was 4-5 cm te breed en de sideskirts was bij de een te lang en bij de een te kort en de deuren gingen niet meer open.
De spuiter zei dat we later nog wel een keer terug mochten komen om de rest te laten spuiten.
De auto werd parelmoer zwart met een paars tintje erin (dus zwart in het donker en paars in fel licht)
Toen hebben we ook meteen de raamband erop laten plakken bij Spider-design.
En nadat de auto was overgespoten hebben we een paar mensen van CCH gevraagd of ze ons niet wilden helpen met de sideskirts en voorbumper.
De voorbumper kregen ze er wel op maar er zit wel een spanning op waardoor het kan gaan scheuren.
De sideskirts gingen ze niet eens aan beginnen want dat was 3x niks.
We hebben tussendoor ook een nieuwe chip gekocht waarbij je de ecu kan aflezen op je laptop. Dus je sluit je laptop dan aan op de auto.
Maarja, de sideskirts..
Iemand op het CCH forum bood ons aan om ze passend te maken.
Dus wij naar België toe de skirts brengen.
En we kregen ze terug, maar ze pasten nog steeds niet (weg 100 euro)
Hij bood nog wel aan om ze nog een keer te maken (want ze passen wel op zijn crx, maar niet op dei van ons! raar!)
Maar wij hadden geen zin om wéér naar België te rijden...
Het onderwerp sideskirts lag dus even stil..
Wij wilden eigenlijk ook een swap doen omdat deze motor nogal olie verbruikte.
Er ligt dus ook een ander blok klaar, een a9.
Meteen hebben we er leren VTEC stoelen bij gekocht waarvan 1 er niet helemaal goed meer uitzag, maar die is inmiddels alweer gemaakt
Op een gegeven moment zagen we dat de raamband los begon te laten, dus hebben we bij spider design een nieuwe gekregen.
Wij met de CRX er naar toe..
En op de terug weg... tja.. botsing
We zaten in een soort file die net op gang aan het komen was en achter ons zat een Opel astra al de hele tijd te bumperkleven en dergelijke.
En ineens begonnen ze voor ons te remmen.
Dus wij volop de rem achter ons volop de rem, maar achter ons was de Opel te laat en knalde bovenop ons.
Hij had een deukje in zijn nummerplaat en wij hadden een flinke deuk in de auto.
De auto is een stuk in elkaar geschoten en is dus krom.
Op deze foto kan je ook zien dat de naad ineens kleiner is:
En ook de achterkant zit flink in elkaar. De bumper is kapot, 1 achterlicht is kapot, er zit een deuk in de zijkant van de auto, de uitlaat is ongelofelijk scheef en de achterkant is helemaal naar binnen gevouwen.
Op de foto ziet het er niet eens zo erg uit als dat je het zonder bumper hebt gezien.
Momenteel staat hij dus bij de schadehersteller en wordt alles weer gemaakt.
Zelfs meer dan dat eigenlijk de bedoeling was.
De sideskirts worden namelijk passend gemaakt en alles wordt opnieuw gespoten (behalve het dak) omdat de schadehersteller dit het makkelijkst vond
Als het goed is hebben we hem zaterdagmorgen terug! Ik kan niet wachten!
En ik hou jullie op de hoogte
Er zitten trouwens dezelfde velgen op alleen dan 17" (geruild)
Ik zei niet dat niks mij overkomt, ik zei dat ik daar niet over na ga denken anders kan ik mezelf net zo goed gaan opsluiten omdat ik bang ben dat mij iets overkomt..quote:StephanL
Iedereen zegt mijn overkomt niks, maar onder tussen heeft de één na de andere honda een ongeluk gehad, eigen schuld of niet
Ik ben het eens met je over de achterbumperquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:33 schreef ThaFreak het volgende:
hij is best mooi geworden![]()
maar, achterbumper vind ik er te lief bij staan vergeleken met skirts en voorbumper en achterlichten mis ik wat aan, weet niet wat maar toch.....
voor de rest vind ik heb mooi
Uhhh 1.6i 16v VTECH met 150 pk's misschien? Het is maar een gokje hoor?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:30 schreef Deva het volgende:
vind hem supervet, ben eigenlijk een civic fan, maar deze mag er ook wezen (Y) (In msn taal) maarem, wat voor blokje ligt erin? een VTECH, maar wat voor 1
verder, puik bakje, hoeveel geld ongeveer gekost?
Er staat met koeienletters DOCH op (dat is ook al in deel 1 vermeld) en dan ga jij lopen lullen dat het een VTEC is?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:38 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh 1.6i 16v VTECH met 150 pk's misschien? Het is maar een gokje hoor?
-laat maar-quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:11 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Er staat met koeienletters DOCH op (dat is ook al in deel 1 vermeld) en dan ga jij lopen lullen dat het een VTEC is?![]()
Geen VTEC dus.quote:er zit een D16z5 motorblok in
doch (vw.)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:11 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Er staat met koeienletters DOCH op (dat is ook al in deel 1 vermeld) en dan ga jij lopen lullen dat het een VTEC is?![]()
niet bekend wat voor blokjes er in crx'jes liggen..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:38 schreef yup het volgende:
[..]
Uhhh 1.6i 16v VTECH met 150 pk's misschien? Het is maar een gokje hoor?
Geen b16 in ieder geval..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:04 schreef seto het volgende:
ga je nu wat aan de motor veranderen?
B16 blok misschien?
Ik weet niks over die Honda motorcodes dus kan je in normale mensentaal uitleggen wat voor motor een A9 is?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen b16 in ieder geval..
Misschien een a9 en daar wat veranderingen aan brengen zodat er wat meer PK's komen
Maar eerst nog even verder aan de buitenkant..
En binnenkort wordt het blok 'schoongemaakt' met weet ik veel wat voor een spul..
In ieder geval gaan we hem schoonmaken aan de binnenkant.. kijken of ie dan nog steeds zoveel zuipt
Zo ja.. dan komt dat andere blok erin.
Ik denk een D16A9quote:Op maandag 7 juni 2004 12:30 schreef yup het volgende:
[..]
Ik weet niks over die Honda motorcodes dus kan je in normale mensentaal uitleggen wat voor motor een A9 is?![]()
klopt mijn antwoord niet dan? je doelt toch op de D16A9?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
hmm.. tja.. goeie vraag ik weet dat ie in 7,5 secs naar de 100 gaat, als ik het goed heb
Ja klopt wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
klopt mijn antwoord niet dan? je doelt toch op de D16A9?
Thanksquote:Op maandag 7 juni 2004 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
Alleen die booskijkers vind ik niet zo mooi staan, maar voor de rest wel een coole bak hoor!
Thanksquote:Op maandag 7 juni 2004 13:03 schreef blieblie het volgende:
Ik ben geen fan van dit Type CRX (CRX Del Sol daarentegen... ).
Maar deze is best mooi geworden.
Niet overdone... maar precies op het randje.
Dus de 1.6i 16v met 130 pk wat in de CRX type 2 zit toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik denk een D16A9
wat volgens mij een 1.6 i 16v met ongeveer 130 pk is.
Die heeft 125 pk..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:28 schreef yup het volgende:
[..]
Dus de 1.6i 16v met 130 pk wat in de CRX type 2 zit toch?
Nee hoor, niet in de type 2. Wat jij bedoelt zit in de type 1.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heeft 125 pk..
En die doet 8,1 secs over de 100
Oeps.. idd ik zit verkeerd te kijkenquote:Op maandag 7 juni 2004 13:34 schreef yup het volgende:
[..]
Nee hoor, niet in de type 2. Wat jij bedoelt zit in de type 1.
Type 2 = jullie wagen. Standaard doet ie 0-100 in 7.5 seconden.
http://mirror.rivendel.nu(...)oek/ed9_88_89/18.JPG
Kijk maar zelf.
Hier staat de volledige volder: http://mirror.rivendel.nu/crxclub/crxclub/crxboek/ED9_8889.htm
dat blok idd..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:28 schreef yup het volgende:
[..]
Dus de 1.6i 16v met 130 pk wat in de CRX type 2 zit toch?
Maar het is niet hetzelfde blok..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat blok idd..
Hmmmmm.... zou ik persoonlijk niet doen. Zwart is mooier.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks
En als ie nou knalgroen is?
ik volg dit ook niet meer...quote:Op maandag 7 juni 2004 13:47 schreef yup het volgende:
W8 eens heel effetjes, ik snap er geen reet van
De CRX type 2 werd geleverd met 2 motoren.
1.6i 16v DOHC 130 pk.
1.6i 16v VTEC 150 pk.
De D16A9 is een 1.6i 16v DOHC motor met 130 pk. De standaard blok dus, hoe de neuk kan ie dan sneller zijn?
Toyota-boy help ons!
Oei.. wij hebben zwart dat naar paars veranderd in de zon..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hmmmmm.... zou ik persoonlijk niet doen. Zwart is mooier.
Wat overigens helemaal afgrijselijk is, is dat rare paars wat naar goud veranderd als je er langs loopt.
Mijn ouders wonen in Waalre, en als ik daar heen fiets moet ik een heel stuk over een weg die zeg maar Nederland "verbindt" met een groot gedeelte van België, dus het stikt daar van die opgefokte auto's op zondagavond... Naaah, wat daar voor monsters voorbij komen. En veelal zijn die van die afgrijselijke felle kleuren als felgeel, groen, oranje of paars.
Brrrrr.
Ik snap het zelf ook niet meer..quote:Op maandag 7 juni 2004 14:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik volg dit ook niet meer...
misschien dat een honda expert ons kan helpen.
alleen volgens mij is het zo dat de '89er CRX een D16A8/9 blok heeft met 130 pk en nou heb ik gelezen dat de CRX van NA '89 125 pk heeft, misschien is dat een ander blok dan die van 130?
Als je me iets van Toyota's vraag weet ik het wel.. maar Honda's en motorcodes en vermogen... geeeeen id
CRX na '89 heeft geen 125 pk, dat weet ik 100% zeker.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik volg dit ook niet meer...
misschien dat een honda expert ons kan helpen.
alleen volgens mij is het zo dat de '89er CRX een D16A8/9 blok heeft met 130 pk en nou heb ik gelezen dat de CRX van NA '89 125 pk heeft, misschien is dat een ander blok dan die van 130?
Als je me iets van Toyota's vraag weet ik het wel.. maar Honda's en motorcodes en vermogen... geeeeen id
dan moet dat misschien omgedraaid zijn? dus 125 voor 89 en 130 na?quote:Op maandag 7 juni 2004 15:56 schreef yup het volgende:
[..]
CRX na '89 heeft geen 125 pk, dat weet ik 100% zeker.
Eigenlijk zit het zo.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan moet dat misschien omgedraaid zijn? dus 125 voor 89 en 130 na?
is er geen Honda expert op dit forum dan?
in een ED9 heeft toch een (niet v-tec) D16A9 en een D16Z5 gezeten?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:12 schreef yup het volgende:
[..]
Eigenlijk zit het zo.
CRX type 1 = 125 pk.
CRX type 2 = 130 pk.
Punt.
weet je broes.. als iemand op de 1ste pagina negatief doet.. krijg je heeeel veeel sjonnie opmerkingen e.d.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
dit topic doet me deugt...
er kan gewoon over een crx gepraat worden zonder dat er iemand "kamper" oid (NOFI) begint te roepen. HULDE, we gaan vooruit met PTA!
Doorgaan zo !
achja... het viel me gewoon op... allemaal onderbouwde reacties zonder de auto af te kraken, dat zie je niet vaak op FOK! dat wou ik ff kwijt...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je broes.. als iemand op de 1ste pagina negatief doet.. krijg je heeeel veeel sjonnie opmerkingen e.d.
als de user een beetje bekend is op PTA en op de 1ste pagina staan positieve opmerkingen vind heel PTA het ineens een leuke otoo... heel opvallend imho.
en ben je het eensch met mijn theorie? of dat niet?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
achja... het viel me gewoon op... allemaal onderbouwde reacties zonder de auto af te kraken, dat zie je niet vaak op FOK! dat wou ik ff kwijt...
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
in een ED9 heeft toch een (niet v-tec) D16A9 en een D16Z5 gezeten?
Die A9 heeft 130 pk en die Z5 heeft 124 pk
of ben ik nou helemaal abuis?
edit:
http://www.civic4g.com/specs.htm
die Z5 (124 pk) is met cat en die A9 (130 pk) is zonder cat beide hebben in de ED9 gezeten
jawel hoor, het over grote deel hier, gaat als de wind waait.... jammer is dat...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en ben je het eensch met mijn theorie? of dat niet?
hehe.. ik raakte ook in de war omdat jij in de war was.. maar nu zijn we weer uit de war toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:57 schreef yup het volgende:
[..]
Ik ben in de war.
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jawel hoor, het over grote deel hier, gaat als de wind waait.... jammer is dat...
don't underestemate the kadett...!quote:Op maandag 7 juni 2004 16:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan zijnwij mooi anders met onze Toyota's en VW's Opel![]()
![]()
Gelul dus.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:04 schreef Steve-O het volgende:
Door die booskijker ziet die auto er net uit als een Debiel
Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
doch (vw.)
1 [form.] maar
DOHC
Double Overhead Cam Shaft.. = dubbele nokkenassen
VTEC heeft ook gewoon DOHC
praat geen poep
Dude, je zei tegen mij dat er met koeieletters DOHC op stond. Maar ik wist dat niet (dat er bij de normale 1.6i DOHC stond), een VTEC is altijd DOHC namelijk.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:13 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams.Die hebben volgens jou dus allemaal ook VTEC? Als je er geen verstand van hebt lul dan niet zo dom.
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:13 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams.Die hebben volgens jou dus allemaal ook VTEC? Als je er geen verstand van hebt lul dan niet zo dom.
![]()
gaat die ook langzamer als je de lampen aanzet?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vind hem erg mooi moet ik zeggen. Zoals iemand anders al opmerkte, dat hij niet TE is, maar lekker op het randje. Prima!!!
Normaal gesproken ben ik niet zo'n booskijkers-fan, maar deze zien er lekker strak uit, is wel te doen!
Maarja, ik hou het toch bij m'n Honda Prelude, 2e type (Bassie en Adriaan) met de 2.0i 16V motor.
Die heeft klapkoplampen, dus ik heb geen last van geklooi met booskijkers, haha
CRX type 1 is gelevert met 2 motorvarianten namelijk de 1.5 en de 1.6.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:12 schreef yup het volgende:
[..]
Eigenlijk zit het zo.
CRX type 1 = 125 pk.
CRX type 2 = 130 pk.
Punt.
Hij gaat altijd snel, ook in het donker!!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
gaat die ook langzamer als je de lampen aanzet?
Je hebt Deel 1 niet mee gemaaktquote:Op maandag 7 juni 2004 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
dit topic doet me deugt...
er kan gewoon over een crx gepraat worden zonder dat er iemand "kamper" oid (NOFI) begint te roepen. HULDE, we gaan vooruit met PTA!
Doorgaan zo !
Een VTEC is niet altijd DOHC hoor, je hebt ook SOHC VTEC, ik geloof de Z6 koppen..quote:Op maandag 7 juni 2004 19:48 schreef yup het volgende:
[..]
Dude, je zei tegen mij dat er met koeieletters DOHC op stond. Maar ik wist dat niet (dat er bij de normale 1.6i DOHC stond), een VTEC is altijd DOHC namelijk.
Die bestaan er dus allemaal.quote:1-AF-crx type 1 1.5
2-AS-crx type 1 1.6
3-ed9-crx type 2 1.6
4-ee8-crx type 2 1.6 vtec
5-ee6-crx type 2 1.4 dual carb
6-EH-crx type 3 esi
7-EG-crx type 3 vti
ahh, eindelijk duidelijkheidquote:Op maandag 7 juni 2004 23:17 schreef Metalfreak het volgende:
verhaal
Uiteraard heb ik zo'n foto wel ergens:quote:Op maandag 7 juni 2004 23:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ahh, eindelijk duidelijkheid
gelukkig zat ik er niet ver naast als NIET honda kenner..
heb jij toevallig een foto van die blauw/groene kleur?
persoonlijk vind ik dat een mooie kleur.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik zo'n foto wel ergens:
[afbeelding]
Geen idee, maar dat was dus ook alleen de VTEC he... In Duitsland was die dus ook in zwart metallic leverbaar. Maar ik geloof dat in Spanje en Portugal die ook in het wit is geleverd... Heb in ieder geval laatst in Maastricht een witte zien staan.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat een mooie kleur.
Weet je ook waarom de CRX alleen in die kleur geleverd is?
aha... weer wat geleerdquote:Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat was dus ook alleen de VTEC he... In Duitsland was die dus ook in zwart metallic leverbaar. Maar ik geloof dat in Spanje en Portugal die ook in het wit is geleverd... Heb in ieder geval laatst in Maastricht een witte zien staan.
Ik vind dit ook een supermooie kleur. Wordt door CRX-rijders ook wel VTEC-blauw genoemd.
Dat is dus ook een originele Hollander (aan het kenteken te zien...)quote:Op maandag 7 juni 2004 23:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
aha... weer wat geleerd
die rechter CRX van de foto vind ik trouwens erg mooi.. geen toeters en bellen.. echt top![]()
die velgen vind ik ook niet echt mooi... MAAR het lijkt wel of deze auto standaard is.. en dan vind ik ze erg mooi, zelfs met die velgen.. (dit type danquote:Op maandag 7 juni 2004 23:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is dus ook een originele Hollander (aan het kenteken te zien...)
Vind alleen die cupvelgen niet mooi...
ik vind dat ding persoonlijk standaard echt het mooistquote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, ben ook wel een fan van de VTEC. Vind het alleen jammer dat er nog steeds geen witte knipperlichten leverbaar zijn voor de voorkant... Die oranje vind ik niet zo geweldig staan bij dat blauw...
CRX type 1, waar moet je op letten bij aanschaf?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, ben ook wel een fan van de VTEC. Vind het alleen jammer dat er nog steeds geen witte knipperlichten leverbaar zijn voor de voorkant... Die oranje vind ik niet zo geweldig staan bij dat blauw...
donequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:58 schreef yup het volgende:
[..]
CRX type 1, waar moet je op letten bij aanschaf?
Kan je helpe?![]()
Heb jij wel eens een standaard CRX gezien dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind dat ding persoonlijk standaard echt het mooist
Als ie 5500rpm ging was ie niet aan het blazen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:32 schreef RedArrow68 het volgende:
Hey een vriend van mij heeft ook een CRX, met dat D16A9 blok en die moet idd 0-100 in 7,5 tellen afleggen. Hij heeft openluchtfilter, dikke uitlaat heel de zooi eraan enzo. Het is een CRX uit 1988 geloof ik. Maargoed, als dat ding in 7,5 tellen moet gaan, waarom heb ik hem dan met een '99 Ford Mondeo 2.0 Wagon zoekgereden![]()
![]()
T scheelde niet veel maar hij kon me niet bijhouden?! We snapte er zelf geen fuck van haha, we deden helemaal geen wedstrijd ofzo, we reden samen ergens heen, ik reed voor, en hij achter. Ik dacht hmm fordje is warm een keer op zn staart trappen voor een tijdje. Op een gegeven moment belt ie op "wat is dit nou?! ik zit constant te blazen >5500rpm en ik kan je verdomme niet bijhoude?!" Ik moet zegge dat ik de mondeo wel aant afraggen was haha maar die CRX meot toch veeeel sneller zijn?! Mij en stef snappe dit niet... Mondeo doet 0-100 volgens fabriek in 10 telle dus :S en t ware echt stukken zo tussen de 30 en de 100 km/h
PS en stel dat stef niet kan schakelen dan maakt t nog weinig uit lijkt me want een CRX hoeft maar 1x te schakelen naar de 100 dus dat is echt niet zo van belang...
ja de rechter op de fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een standaard CRX gezien dan?
Die is niet standaardquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja de rechter op de foto
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die is niet standaard
Hmm.. tja.. ik ken eigenlijk maar 1 standaard vtec en dat is die van Browncovercrx ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]bij mij is een CRX standaard als ie alleen andere velgen heeft
edit:
b.t.w. andere velgen zijn oke.. maar optisch is er niet veel aangedaan.. en dat vind ik erg mooi
wat is er niet standaard aan de rechter vtec op deze foto dan??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm.. tja.. ik ken eigenlijk maar 1 standaard vtec en dat is die van Browncovercrx ..
Ik kan er alleen geen foto van vinden (alles werkt hier maar half)
Misschien dat Metalfreak er een kan vinden/heeft
Er staat: constant >5500rpmquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie 5500rpm ging was ie niet aan het blazen..
Het rode gebied begint pas bij de 7200 rpm..
Dus
Mwah, meestal ligt bij de d16 en d15 blokken het max vermogen rond de 5000/6000 rpm.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:50 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Er staat: constant >5500rpmOfterwijl dat hij nooit onder de 5500 kwam. Nou als je daar altijd boven zit dan ben je echt wel aan het doorrijden. Daarbij heeft dat ding geen VTEC dus 1500 rpm hoger maakt in trekkracht geen klap meer uit... Of blaat ik nu poep?
![]()
Auto is brak. Of is verneukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:50 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Er staat: constant >5500rpmOfterwijl dat hij nooit onder de 5500 kwam. Nou als je daar altijd boven zit dan ben je echt wel aan het doorrijden. Daarbij heeft dat ding geen VTEC dus 1500 rpm hoger maakt in trekkracht geen klap meer uit... Of blaat ik nu poep?
![]()
Ik ga van het eerste uitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:52 schreef yup het volgende:
[..]
Auto is brak. Of is verneukt.
Die gozer kan niet schakelen.
Hij ging er niet vol voor (valt af dus).
Een CRX is EXTREEM snel, je moet niet vergeten dat dat ding 900 kilo weegt en 130 pk's heeft, met een CRX rijd je de meeste auto's wel zoek, inclusief die Mondeo 2.0.
(voor) verlaagdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is er niet standaard aan de rechter vtec op deze foto dan??
op de velgen na
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
(voor) verlaagd
Okay, daar is niks aan gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]ik bedoel bodywork e.d. stoutertje
![]()
En toch is dat schakelen heel erg van belang...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:32 schreef RedArrow68 het volgende:
Hey een vriend van mij heeft ook een CRX, met dat D16A9 blok en die moet idd 0-100 in 7,5 tellen afleggen. Hij heeft openluchtfilter, dikke uitlaat heel de zooi eraan enzo. Het is een CRX uit 1988 geloof ik. Maargoed, als dat ding in 7,5 tellen moet gaan, waarom heb ik hem dan met een '99 Ford Mondeo 2.0 Wagon zoekgereden![]()
![]()
T scheelde niet veel maar hij kon me niet bijhouden?! We snapte er zelf geen fuck van haha, we deden helemaal geen wedstrijd ofzo, we reden samen ergens heen, ik reed voor, en hij achter. Ik dacht hmm fordje is warm een keer op zn staart trappen voor een tijdje. Op een gegeven moment belt ie op "wat is dit nou?! ik zit constant te blazen >5500rpm en ik kan je verdomme niet bijhoude?!" Ik moet zegge dat ik de mondeo wel aant afraggen was haha maar die CRX meot toch veeeel sneller zijn?! Mij en stef snappe dit niet... Mondeo doet 0-100 volgens fabriek in 10 telle dus :S en t ware echt stukken zo tussen de 30 en de 100 km/h
PS en stel dat stef niet kan schakelen dan maakt t nog weinig uit lijkt me want een CRX hoeft maar 1x te schakelen naar de 100 dus dat is echt niet zo van belang...
Hebbie een VTEC of een normale DOHC?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En toch is dat schakelen heel erg van belang...Als je schakelt op het verkeerde moment valt er heel wat vermogen terug en als je te lang doet over het schakelen ook. Ik heb een keer een sprintje gedaan met een Golfje GTi, die gozer was aan 't pushen als een gek, maar ik hield hem echt met gemak bij... (had nog wel wat over)
Metalfreak heeft een ED9 en dus geen VTECquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:47 schreef yup het volgende:
[..]
Hebbie een VTEC of een normale DOHC?
Ok, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Metalfreak heeft een ED9 en dus geen VTEC
Geef mij die specs is dan...quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:41 schreef kirpeknots het volgende:
De 216 GTi is er zowel als 122pk als 130pk versie geweest. (Specs van Rover).
Die motoren lagen in de 3-deurs, coupé en Cabrio.
Dan nog past het niet, de ophangpunten in een 216 zijn ook totaal anders dan in een 220. Wat zeg ik, het hele subframe is anders.quote:Ik dacht dat de bulkhead en de ophangpunten van de Concerto en de CRX-II identiek waren.
Ik zou voor 1500 euro geen 820Ti durven kopen en er dan ook nog vanuit gaan dat blok + turbo 100% in orde is.quote:Een 2.0 turbo 16 blok met 200pk heb je voor 1500 euro. En dan krijg je de rest van de 820Ti er kado blij.
ijsmeis: laatste rover postquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:42 schreef kirpeknots het volgende:
De 130 Pk versies schijnen geen kat te hebben deze werden in sommige landen (Onder andere FR) geleverd. Niet in NL inderdaad.
Die kende ik al jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:37 schreef Nordic_Blue het volgende:
ik heb nog een filmpie voor de liefhebbers:
"hoe rag je een crx aan gort" : http://www.notworksafe.com/videos/sfrcrxhigh.wmv (ff met rechtesmuisknop saven)
Bron: flabber.nl
Thanks BMWM3quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:50 schreef BMWM3 het volgende:
Wat een schitterend project
Een goede vriend die ik ken reed ook vroeger in een CRX. Maar door de hoge kosten moest hij die wegdoen en heeft dan een Honda Civic gekocht
Dat is dus dat filmpje wat 4 posts geleden ook al werd gezegd/gegevenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:25 schreef RedArrow68 het volgende:
http://www.notworksafe.com/download.php?fileid=322
Interessant filmpje![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 19:13 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams.Die hebben volgens jou dus allemaal ook VTEC? Als je er geen verstand van hebt lul dan niet zo dom.
![]()
De VTECs die geleverd zijn in dit model CRX zijn altijd DOHC, SOHC VTECs vind je in de ESI modellen --> de Civic '92-'95 ESI en de Del Sol ESI.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:00 schreef matig het volgende:
[..]
Een VTEC is niet altijd DOHC hoor, je hebt ook SOHC VTEC, ik geloof de Z6 koppen..
Ik had het op SLH al gelezen ja, jij ook al aan de mini-mequote:Op woensdag 16 juni 2004 08:48 schreef t0n het volgende:
True, Mex.
Enne binnekort rij ik met een d15z2 met d16z6 kop, dus ook vtec.
Maar goed, dat hoort hier niet thuis.
Go ijsmeis, y00 r0ck!
Ja, zo goed als 100%, motorkap is alleen nog zwart, voor de rest kan je er niets meer van zien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 08:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik had het op SLH al gelezen ja, jij ook al aan de mini-me
Is je schade weer helemaal hersteld?
mini-me uitleg
CF-look motorkapquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:56 schreef t0n het volgende:
[..]
Ja, zo goed als 100%, motorkap is alleen nog zwart, voor de rest kan je er niets meer van zien.
Heb het blok al liggen thuis
das balen..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Gister naar de APK keurmeester geweest..
En:
afgekeurd
We dachten dat ie wel zou afgekeurd worden op de:
velgen
raamband
donkere achterlichten
niet dus!
Wat wel niet goed was:
Fusees rechts en links waren niet goed (worden vervangen)
Het stuurhuis had best veel speling
Schroefveer zat los (moet een stuk rubber tussen)
En er was iets mis met de stofhoes van het stuurhuis rechts..
Daar gaat weer een hoop geld, want fusees zijn nou niet bepaald goedkoop.
Oogkleppenquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
das balen..
maar ik heb natuurlijk geen medelijden, want je (vrind) rij honda
dit was als geintje jegens ijsmeis bedoelt, jammer dat jij het met je oogkleppen weer moet verziekenquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:21 schreef yup het volgende:
[..]
Oogkleppen
Is dat van die wannabe xenon of niet? Zo ja,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:42 schreef t0n het volgende:
http://www.showoffimports(...)824.htm?categoryId=0
Voor je lampies.
Zorg dan ook eerst dat je auto technisch in orde is en ga dan je geld pas aan het uiterlijk uitgeven.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
Gister naar de APK keurmeester geweest..
En:
afgekeurd
We dachten dat ie wel zou afgekeurd worden op de:
velgen
raamband
donkere achterlichten
niet dus!
Wat wel niet goed was:
Fusees rechts en links waren niet goed (worden vervangen)
Het stuurhuis had best veel speling
Schroefveer zat los (moet een stuk rubber tussen)
En er was iets mis met de stofhoes van het stuurhuis rechts..
Daar gaat weer een hoop geld, want fusees zijn nou niet bepaald goedkoop.
Yo Clio is dead meat.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zorg dan ook eerst dat je auto technisch in orde is en ga dan je geld pas aan het uiterlijk uitgeven.
Ik ben niet zo'n fan van CRX'jes maar deze vind ik op zich nog wel mooi. Komt vooral door de donkere kleur denk ik. Alleen, een raamband met MOH erop...?Sorry hoor.
Ik ben trouwens benieuwd wat een niet-opgevoerde 130 pk CRX tegen mijn niet-opgevoerde Clio doet
Mijn 1.8 16V heeft 140 PK maar weegt zo'n 100 KG meer dan zo'n CRX.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:20 schreef yup het volgende:
[..]
Yo Clio is dead meat.
CRX = 0-100 = 7.5 sec. Top = 216 km/u.
Denk niet dat je Clio sneller is, misschien op top.
Ik d8 dat jij ook een 1.8 had, maar je hebt dus een 2.0 Williams? Cool.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:21 schreef _oxje_ het volgende:
Top ook niet... Met m'n clio williams blijf ik em misschien wel voor, zeker naarmate het aantal km/h oplopen maar qua sprinten zijn die dingen natuurlijk megasnel omdat et niets weegt
Magoed, back on topic
Ga jij nou maar zorgen dat die Honda wannabee pimpz site van je het wel doetquote:Op maandag 21 juni 2004 09:03 schreef t0n het volgende:
Anders maak je het topic non-honda.
doe jij eens normaal en blijf gewoon ontopic of blijf weg uit dit topicquote:Op maandag 21 juni 2004 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga jij nou maar zorgen dat die Honda wannabee pimpz site van je het wel doet
Hij wás anders wel technisch in orde.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zorg dan ook eerst dat je auto technisch in orde is en ga dan je geld pas aan het uiterlijk uitgeven.
Ik ben niet zo'n fan van CRX'jes maar deze vind ik op zich nog wel mooi. Komt vooral door de donkere kleur denk ik. Alleen, een raamband met MOH erop...?Sorry hoor.
Ik ben trouwens benieuwd wat een niet-opgevoerde 130 pk CRX tegen mijn niet-opgevoerde Clio doet
Das wel relaxed danquote:Op maandag 21 juni 2004 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij wás anders wel technisch in orde.
En nu is het toch gemaakt?
Trouwens... me vader heeft de kleppen gesteld en hij is idd ietsje zuiniger dan eerst
Hopelijk wordt het nog minder..
Grijs, dus zwart..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:29 schreef t0n het volgende:
Wat voor kleur was de rook...
Wit = water (meestal koppakking)
Blauw = Olie
Zwart = Benzine
Jep.. en dat is dan niet een klein rookwolkje..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef t0n het volgende:
ligt er aan hoeveel km je er mee rijdt
als je in een week 100101010km rijdt, dan kijk ik er niet van op
Njah... Ik zou iig denken dat je kop naar ze houdoe aan het gaan is...
heb je het als je veel gas geeft dat je een olieboot achter je hebt?
Niets bijzonders hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:17 schreef yup het volgende:
WTF een CRX motor (Japanse motor dus) die kapotgaat? WTF hebben jullie met die arme CRX gedaan
Als er zoveel rook uit de uitlaat komt kan het noit "een klein dingetje" zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niets bijzonders hoor
Maar goed, we weten niet eens of het ding kapot is.. kan goed zijn dat er maar een klein dingetje mis is.
Maar zie daar maar eens achter te komen..
En aangezien we nou al wat dingen aan het blok hebben gedaan zijn we het nu een beetje zat..
We blijven er maar mee klooien dus we lepelen hem eruit
Want?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef yup het volgende:
[..]
Als er zoveel rook uit de uitlaat komt kan het noit "een klein dingetje" zijn
Als er iets in je motor stuk is, is het vaak duur. Als je koppaking gemold is, reken maar dat je veel gaat betalen. Als ie olie zuipt, ben je ook de lul. Kost serieuze $$$.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Want?
Sorry ik bedoel het fixen van die dingen zelf. De onderdelen zijn niet duur, de uurloon zelf is duur. Een kop vlakken KAN NIEMAND zonder speciaal apparatuur, om maar eens een voorbeeldje te noemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
koppakking kost 'maar' rond de 40 euro..
Maar als je een koppakkingsset bedoeld, die kost 126 euro
Dus het valt nog mee..
Maar goed, dat maakt nu helemaal niet meer uit want we gaan swappen
En mijn vader is dus al 27 jaar monteur en heeft sinds ik met Tim heb zo'n beetje alles aan Tim zijn auto gedaan (en nee, daarom is hij nu niet kaduukquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:44 schreef yup het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel het fixen van die dingen zelf. De onderdelen zijn niet duur, de uurloon zelf is duur. Een kop vlakken KAN NIEMAND zonder speciaal apparatuur, om maar eens een voorbeeldje te noemen.
Voorbeeldje, koppeling van onze bestelbusje kaduuk, 200 euro betaalt voor koppeling, garage zegt als je geluk hebt kost inbouw 300 euro, maar denk eerder aan 400 euro ofzo, mij pa gaat met me oom naar een garage, ze halen bak eruit, halen oude koppeling eruit, doen de nieuwe erin en bak terug, en dit alles in 2 uurtjes. Klaar is Kees. Maar ja, mijn vader werkt al meer dan 20 jaar zelf aan auto's, dus dit soort dingen zijn peace of cake voor hem.
Dan verandert het verhaal he. Als je pa in een garage werkt zou ik gewoon die motor fixen. En daarna de motor verpatsen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En mijn vader is dus al 27 jaar monteur en heeft sinds ik met Tim heb zo'n beetje alles aan Tim zijn auto gedaan (en nee, daarom is hij nu niet kaduuk)
Wie weet.. maar ik weet niet of ie dat wel waard isquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:47 schreef yup het volgende:
[..]
Dan verandert het verhaal he. Als je pa in een garage werkt zou ik gewoon die motor fixen. En daarna de motor verpatsen.
En ineens denk ik aan heel iets anders dat niks met auto's te maken heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:37 schreef ijsmeis het volgende:
Maar goed, dat maakt nu helemaal niet meer uit want we gaan swappen
Je Renault Clio??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En ineens denk ik aan heel iets anders dat niks met auto's te maken heeft
Ja, dat was het... hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Je Renault Clio??
Mensenkennisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, dat was het... hoe weet jij dat?
Nou eigenlijk dacht ik stiekem toch aan iets andersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mensenkennis![]()
wat voor blok precies?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
Goed nieuws
Het andere blok komt er eind volgende week in (Jammer genoeg niet voor Asten)
Maar goed.. dan zullen we weer lekker opvallen met onze rookpluimen..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor blok precies?
vraag maar aan timmetjuh.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zuig ja![]()
of de rest van het dorp waar ze woont...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vraag maar aan timmetjuh.
Zo hard kreunt Tim niet hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
of de rest van het dorp waar ze woont...
OMGquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
dan zullen we weer lekker opvallen met onze rookpluimen
En wat is daar OMG aan?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:57 schreef dnzl het volgende:
[..]
OMG![]()
Thanksquote:Op woensdag 7 juli 2004 15:33 schreef RSkillz het volgende:
Heel erg mooie CRX heb je ijsmeis.
Ik ben zelf ook nog van plan om ...ooit...zucht... nog wat meer aan mijn crx te gaan doen.
Maar tis jammer genoeg een erg dure hobby geworden voor mij.
Hier staat mijn CRX: http://www.cardomain.com/id/rskillz
Die chip hebben we van een kennis/vriend en daar waren we 25 euro voor kwijt ofzoquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:33 schreef RSkillz het volgende:
Vooral die andere chip die je erin hebt gestopt is erg interessant
Waar heb je die vandaan en wat was je daarvoor kwijt?
En merk je het verschil?
Ik mag voor mijn werk regelmatig naar Duitsland... ik heb daar 235 gereden in mijn crx-je
Ik denk dat da meer door de auto komtquote:Op vrijdag 9 juli 2004 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de wegen daar zo shit zijn waardoor ik soms bijna met me hoofd tegen het dak kom..![]()
ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 10:06 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Ik denk dat da meer door de auto komt![]()
Deze chip is door iemand gemaakt van Crx Club Holland.quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:42 schreef Five_Aces het volgende:
Zijn zat auto's die dat hebben, volgens mij is het verplicht na '96 (ieg in de VS, vanwege emissie eisen.)
Wanneer klagen de mensen nou eens niet zo over een crx of een golfquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:19 schreef 2NutZ het volgende:
wanneer worden de mensen nou es origineel en kopen ze geen crx of golfje?
imo wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:23 schreef 2NutZ het volgende:
ik klaag nie, ik stel een vraag. Maar ben blij dat jij er blij mee bent.
en nee een crx kan niet origineel zijn imo
maar Goodluck enzo
Dan kan je kiezen, of blackchrome, óf ehm... grafietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:17 schreef ijsmeis het volgende:
Volgende update wordt de velgen in de échte kleur..
Het wordt geen zilver, het wordt geen goud..Iets daartussenin..
In ieder geval iets donkerder als eerst
We hebben al een kleurtje gekozen maar weten niet precies wat het isquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:38 schreef t0n het volgende:
[..]
Dan kan je kiezen, of blackchrome, óf ehm... grafiet
Volgens mij bestaat de kleurcode uit 6 cijfersquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:42 schreef KonnieKipke het volgende:
ik zeg kleur 214
Niet alles is HTMLquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de kleurcode uit 6 cijfers.
Ik meen het serieusquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:01 schreef t0n het volgende:
[..]
Niet alles is HTML
Nou nee, mijn kleurcode van mijn auto is r81... dus...quote:Op zondag 25 juli 2004 00:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik meen het serieus
Maar zwart was in ieder geval geen 000000
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:04 schreef t0n het volgende:
[..]
Nou nee, mijn kleurcode van mijn auto is r81... dus...
Het kán dat het zes is, kan ook anders zijn, merk afhankelijk.
En nu is het tijd voor foto's, want je msn geeft aan dat ze klaar zijn!
Blijf gewoon uit dit topicquote:Op zondag 25 juli 2004 13:19 schreef KonnieKipke het volgende:
pimp-my-ride
He's a she!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[afbeelding]
MOOIE FOTO ZEG!
Keep up the good work dude!
Hey, ik heb die foto gemaaktquote:Op zondag 25 juli 2004 14:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[afbeelding]
MOOIE FOTO ZEG!
Keep up the good work dude!
Je vibo opladenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben dit topic een beetje vergeten
Maar hier nog even de foto's met de gekleurde velgen(even gepikt van andere websites)
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks to http://www.carpcatcher.nl![]()
Ook hebben we nu stroom en dan ook echt 220 in de auto!
Kan ik mooi laptoppen of wat dan ook in de auto
Cool, wat was daar je nick dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:27 schreef H0NDA het volgende:
Hey ijsmeis,
Dit is toch de wagen van je vriend Tim of niet? Ik ken jullie nog wel van het CRX Club Holland forum waar ik eerst bijna iedere dag zat.
De CRX ziet er erg goed uit, keep up the good work![]()
Jij hebt gewoon geen smaak..quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:52 schreef Steve-O het volgende:
Buiten die wielen om vind ik het er niet uitzien
of ik hou gewoon niet van die uitgebouwde golfkartsquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:47 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak..
Vette wagen, zeer strak!
Thanksquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:47 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak..
Vette wagen, zeer strak!
Het zijn eigenlijk ook wel de stereotype CRX velgen..quote:Op donderdag 9 september 2004 11:54 schreef L-X het volgende:
Leuk project, alleen de velgen vind ik echt niks (beetje stereotype CRX velgen). Maar wel leuk om te zien dat je er zoveel plezier aan hebt (jullie beide dan).
Heb je een puntje, maar als het ff kan spaar dan voor nieuwe velgen, die kunnen je wagen maken of breken. Succes ermee iig!quote:Op donderdag 9 september 2004 12:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk ook wel de stereotype CRX velgen..
Daarom hebben we ze een ander kleurtje gegevendan is het tenminste nog een beetje anders en een stuk goedkoper als nieuwe velgen
Kan ook..quote:Op donderdag 9 september 2004 17:59 schreef L-X het volgende:
[..]
Heb je een puntje, maar als het ff kan spaar dan voor nieuwe velgen, die kunnen je wagen maken of breken. Succes ermee iig!
Dat is 1 ding wat zeker is. En toch mooi dat er nog zulke mensen zijn die zo goed om gaan met hun auto,squote:Op vrijdag 10 september 2004 23:59 schreef MikdawG het volgende:
Inderdaad. Dit CRX'je heeft lieve baasjes.![]()
Is een Impreza in jouw ogen volwassen genoeg?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:25 schreef KonnieKipke het volgende:
hopelijk koopt timmetjuh dan eens een volwassen auto!
5 jaar geleden wel.. Nu past een subaru impreza in het rijtje van de Opel Kadetts.quote:Op zondag 12 september 2004 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is een Impreza in jouw ogen volwassen genoeg?
Tis ook nooit goed hè?quote:5 jaar geleden wel.. Nu past een subaru impreza in het rijtje van de Opel Kadetts.
Tenzij ie een Subaru Impreza Prodrive koopt nieuw..
400 euro of 25 euroquote:je kan ook meteen echt xenon erop bouwen. kost iets van 400 euro voor een kitje
exactly my point..quote:Op maandag 13 september 2004 18:44 schreef MikdawG het volgende:
Een Impreza is inderdaad wel leuk, maar niets speciaals meer. Je ziet er van alles in rijden.
Van zwervers tot Lonsdale hardcore dudes.![]()
Ik krijg nieuwequote:Op maandag 13 september 2004 08:56 schreef t0n het volgende:
heb je H4 of H1, ik heb er nog ééntje liggen....
die velgen lijken net verroest joh ?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Nieuw fotootjeHier gingen we richting de opening van de Showoffimports winkel.
En we kwamen terug met witte knippers en h4 7000k lampjes (soort Xenon effect, blauw/wit licht)
[afbeelding]
Die MOH raamstreamer vind ik juist zonde.. voor de rest leuke auto!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:51 schreef Oxylus_ het volgende:
Ziet er heel goed uit!! Echt vet..!
Die MOH raamstreamer is ook vet btw..
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:09 schreef Y2J het volgende:
[..]
die velgen lijken net verroest joh ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:26 schreef t0n het volgende:
Kijk je uit dat je gaas er niet uit valt![]()
Ton, de crx is eigenlijk al te klein om zo'n scherm, dvd speler en radio weg te werkenquote:
Weet je iemand anders dan voor het lampje? (dionydos?)quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef t0n het volgende:
En trouwens, lampie hoeft niet meer... die andere is nu ook bij mij stuk gegaan... verlaagde auto... kunnen die lampjes blijkbaar niet tegen
Had gekund.. maar deze was nogal goedkoop en heeft (als het goed is) een goeie kwaliteit.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:41 schreef Fugie het volgende:
kan je dan niet beter je geld in een dvd speler met tuner steken ? Of zeg ik nou iets heel vreemds ?
Kan je alstublief je opmerkingen voor je houden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:46 schreef KonnieKipke het volgende:
kan je niet beter je geld in een fatsoenlijke auto steken?
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:08 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Mja erg leuke auto, zo zie je er niet veel.
Maar waarom die MOH sticker
Stiekem in de zomer bij goed weer, yes.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Rijd je er in?
Thenks LWaSquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:27 schreef LWaS het volgende:
Netjes hoor ijsmeis...blijft leuke zo'n CRX je
Vergeten bij te zeggen:quote:
Niet echt, in de winter is er geen bal te doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:17 schreef t0n het volgende:
Ga je nog wel eens naar cuijck An?
Past allemaal netjes hoor ijsmeisquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ton, de crx is eigenlijk al te klein om zo'n scherm, dvd speler en radio weg te werken
En de laptop hebben we te vaak nodig voor school.
De nieuwe PStwo past (ook met een klein beetje aanpaswerk) in het dashboardkastje..quote:Oh en de playstation moet er misschien ook nog in, maar moet er wel makkelijk uit te halen zijn.
Wheheh, dus het liefst trouwens een inklapbaar dvd schermpje.. maar die zijn zo duur.. Dus misschien toch ook niet en vinden we zelf wel een manier om hem te laten klappen
Het schermpje willen we juist niet in het onderste deel van het middenconsole hebben.quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Past allemaal netjes hoor ijsmeis
7" touchscreen in onderste deel v/d middenconsole (klein beetje aanpaswerk)
Laptop onder stoel of in de kofferbak. Niet je eigen laptop natuurlijk,
maar gewoon één vinden (op bv marktplaats) met een kapot scherm.
Dat scherm heb je toch niet nodig, daar heb je die 7" touchscreen dan voor
Prijsvoorbeeldje:
7" touchscreen: ca. 250,- link
2dehandsLaptop: ca. 250,- link
Koop er een gps-muis bij en je hebt er ook nog een mooi navigatiesysteem aan
Mja, maar Tim heeft een paar maanden geleden een playstation 2 gekocht (de gewone dus) en die om laten bouwen..quote:De nieuwe PStwo past (ook met een klein beetje aanpaswerk) in het dashboardkastje..
(maar met een beetje carputer heb je natuurlijk geen spelcomputer meer nodig)
Heb de rex al een tijdje niet meer, maar er zat idd van alles in..quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het schermpje willen we juist niet in het onderste deel van het middenconsole hebben.
Want het kijkt irritant én de pook zit dan in de weg onder het rijden
Maare, laptop komt er zowiezo wel eens aan te hangen. En misschien idd onder de stoel (als het niet past kan altijd de stoel een stukje worden opgehoogd)
Maar hij moet er wel weer makkelijk uit kunnen
Enne, qua schermpjes hebben we ook al wat dingetjes gevonden
Ook niet duur enzoDus het komt allemaal wel goed
Enne, muisje en klein toetsenbordje komen er ook bij ja
[..]
Mja, maar Tim heeft een paar maanden geleden een playstation 2 gekocht (de gewone dus) en die om laten bouwen..
En om nou een nieuwe te kopen, ik denk dat zijn portomonnee dat niet trekt![]()
Maare, Sinner, heb jij je crx nog? Zo ja, heb jij er ook vanalles ingebouwd?
Zo ja, fotooo!![]()
Oh ja, volgens mij heb ik dat wel eens gelezen. Zonde..quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:30 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Heb de rex al een tijdje niet meer, maar er zat idd van alles in..
tv/dvd/tft/laptop/dreamcast/etc.. etc.. etc.. (was wel 5.6"TFT, maar dat was toen het grootste)
Ging lekker op vakantie, en onderweg besloot het blokkie ermee op te houden
Later er een ander blokkie in gehangen en de auto voor een leuke prijs verkocht (zonder accesoires).
Een andere rex is er niet voor in de plaats gekomen, ik heb tegenwoordig wat meer ruimte nodig..
Ik rij nu in een 4-deurs golf II GTi 16vwaaraan wat motorische aanpassingen zijn gedaan.
Zit nu op zo'n 200 -210 pk, waaraan ik wel zo'n beetje genoeg heb.
Maar een als er een rex langs komt rijden kriebelt het nog wel hoor![]()
Misschien koop ik er nog wel eens één als 2de auto ofzo.. Puur voor de heb (..en de fun!).
P.S.
Als je een touchscreen aanschaft, heb je geen muis en toetsenbord nodig
Nah, is die golf de auto niet voor.. Die golf is trouwens ook maar tijdelijk..quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij heb ik dat wel eens gelezen. Zonde..
Wel weer alles in de golf gebouwd?![]()
Als het dan toch moet, neem dan een keyboard met ingebouwde muis.. Scheelt weer ruimtequote:weet ik, maar áls er geen touchscreen komt, dan wel een muis en toetsenbordje
Inderdaad, toen wou ik ijsmeis nog bellen om haar te stalkenquote:Op zondag 19 december 2004 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
Tim:
@Sinner, Jij hebt deze CRX ooit in het echt gezien in oude staat bij Autoshop Twello.
[afbeelding]
Ik ging toen inlasstukken halen voor de zijschermen.
Wtf?quote:Op zondag 19 december 2004 13:09 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Inderdaad, toen wou ik ijsmeis nog bellen om haar te stalken
Je doet het goed met je rex Tim, petje af hoor![]()
Thanksquote:Op zondag 19 december 2004 13:42 schreef SouthernSun het volgende:
ben niet zo'n crx liefhebber, maar kan deze toch wel waarderenziet er vetjes uit
Nada, Noppes, Niksquote:Op woensdag 22 december 2004 09:09 schreef t0n het volgende:
Hoest met pc in car?
Doe een Amiga. Dan heb je computer+floppy+cpu+geheugen, alles in één toetsenbord.quote:Op woensdag 22 december 2004 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nada, Noppes, Niks.
We moeten eerst nog op zoek naar een schermpje.
Radio is ook al besteld alleen weet ik nou niet welke.
quote:Op woensdag 22 december 2004 09:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Doe een Amiga. Dan heb je computer+floppy+cpu+geheugen, alles in één toetsenbord.
Geil, net zoals een IJsmijs die op een zwoele zondagochtend in mijn bed lag na te hijg....quote:Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef Tha_wrecka het volgende:
geil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |