Hij wordt nog een keer overgespoten jaquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
Sjonniebakom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat het uiteindelijk wel gaaf wordt. Ik vind het best een leuk type auto.
Persoonlijk vind ik het jammer dat die grote booskijker erop zit. De normale voorkant vind ik iets mooier.
Hoe gaan jullie dat doen met de lak? wordt de auto nogmaals overgespoten dan?
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:18 schreef BMWM3 het volgende:
Ik zie nu opeens dat er nog zo'n mooie parelmoerlak CRX staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind de motorkap juist net zo leukquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die motorklep vind ik ECHT zonde... voor de rest best leuke auto.. alhoewel ik het uiterlijk van de auto zelf standaard zou laten en van dat geld (+ een beetje meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) er een 2JZ-GTE in zou hangenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sjonnie(anita) smaak hèquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de motorkap juist net zo leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, als je er normaal in rijdt heb je niet zoveel kans op een ongelukquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef Visie het volgende:
ongeveer de meest onveilige auto die je kan kopen zie www.crashtest.com
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sjonnie(anita) smaak hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Laat ze maar lullen ..quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.foei.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is meer van me vriend hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:24 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen ..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je CRX ziet er netjes uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wil wel is erin rijdenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet eigenlijk helemaal niks van dat blok, ik zal me vriend eens vragen of ie zich wil aanmelden ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:23 schreef Delnooz het volgende:
Ik vond hem eigenlijk ook mooier voor de booskijkers. De booskijkers komen net niet helemaal lekker over, het pat niet echt bij de motorkap, komt een beetje er-op-geplakt over. Verder issie best netjes voor een crx, al zal zoiets nooit mijn favo auto kunnen worden.
dat andere blok? is dat sterker dan wat er nu in ligt? iets van specs? ben je nog meer met het kloppend hart van plan?
Overigens de velgen zijn erg netjes
Ik ken iemand die heeft dezelfde velgen als jullie... Maar dan Blackchroomquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk helemaal niks van dat blok, ik zal me vriend eens vragen of ie zich wil aanmelden ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De velgen zijn trouwens helemaal niet netjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gaten en deuken in..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar me vader zal er wat aan gaan doen als de auto klaar is enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo erg is het bij deze niet hoorquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:25 schreef Fugie het volgende:
toet toet wel leuk, bij ons rijdt geloof ik zon kauwgomballe crx rond ofzo (of andere autoding). Kvind het er echt niet uit zien (groen met paars en weet ik veel wat), maar bij dees is het wel mooi denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
USBquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:30 schreef Eek het volgende:
Trouwens, ff een vraagje:
HOE sluit je de laptop aan op je auto. Ik bedoel, zit er op de ecu een interface met com of usb kabeltje? Of gebruik je de standaardstekker van de Honda zelf, die monteurs ook gebruiken?
Mooiquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:31 schreef BMWM3 het volgende:
[afbeelding]
ik zal even een andere velg laten zien, waar je de blackchroom kan bekijkenquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die velgen die er nou op zitten worden ook overgespoten, dus we kunnen daar ook nog een kleurtje voor kiezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
Hier dus. Netjes hè!
Jij woont bij/in Schijndel?quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef Fugie het volgende:
he, op dat plaatje die achterste met die grote vleugel, volgens mij is dat die hier rondrijdtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neequote:Op donderdag 13 mei 2004 12:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij woont bij/in Schijndel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ken 2 CRXen die daar mee rondrijden (misschien zijn er nu wel nog meer)quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kan zijn dat ze op vakantie waren hier ofzo. Iig lijkt dat ook op die kermiskleur die hier rijdtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moet je ook maar willen met zon lelijk dingquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken 2 CRXen die daar mee rondrijden (misschien zijn er nu wel nog meer)
Maar hij rijdt volgens mij heel Nederland rond met dat dingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die test kom je in dit soort topics weer eens in de zoveel tijd tegen. In de legenda zie je dat de botsproefresultaten groen en geel zijn en dat de rode en zwarte vlakjes staan bij tests die de ongelukken die ermee gebeurd zijn bekijken. Omdat de tests per modelgeneratie zijn wordt (bijv) een golf 2 gti 16v op dezelfde hoop gegooid als een 1.3 4bak van m'n 60 jarige buurvrouw. En buuf zal waarschijnlijk minder snel met 5km te hard door een bocht gaan dan de gti courreur of de gemiddelde honda rijder.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:20 schreef Visie het volgende:
ongeveer de meest onveilige auto die je kan kopen zie www.crashtest.com
1 woord --> MONSTERLIJKquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:33 schreef BMWM3 het volgende:
[afbeelding]
Hier dus. Netjes hè!
Ik zie het welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ga nu nar het CBR -> Theorie!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Helaas is dit geen VTECquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
1 woord --> MONSTERLIJK
Tsja zo'n CRX... tis niet mijn auto maar zo'n VTEC is wel stoer. Verder zien die velgen er niet uit... Zie je er veel teveel mee rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Right, en ik 'hang' een RB26DETT in een opel corsa van '85. Je hebt teveel NFSU gespeeld.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die motorklep vind ik ECHT zonde... voor de rest best leuke auto.. alhoewel ik het uiterlijk van de auto zelf standaard zou laten en van dat geld (+ een beetje meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) er een 2JZ-GTE in zou hangenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
anders ga je het ff serieus nemen, iig bedoel ik dat ik persoonlijk de buitenkant lekker standaard zou laten en voor meer vermogen zou gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:44 schreef wick het volgende:
[..]
Right, en ik 'hang' een RB26DETT in een opel corsa van '85. Je hebt teveel NFSU gespeeld.
Aan meer vermogen heb je nou ook weer niet zo heel erg veelquote:Op donderdag 13 mei 2004 13:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
anders ga je het ff serieus nemen, iig bedoel ik dat ik persoonlijk de buitenkant lekker standaard zou laten en voor meer vermogen zou gaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik heb nog nooit NFSU gespeeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
b.t.w. nog helemaal niet zo'n slecht plan van die RB26DETT in die Eupfelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop