Niet iedereen heeft zulke gevoelens richting hun familieleden.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:59 schreef Sport_Life het volgende:.
quote:Op maandag 31 mei 2004 15:01 schreef heipaal het volgende:
ik ging tot mn zeventiende nog met mn vader en moeder in bad
inderdaad... nogal vreemdquote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef merino het volgende:
Jaartje of 6/7...
Overigens begrijp ik echt niet wat dit in topic in sex doet. Zeker niet als we het over 6/7 jarige kinderen gaan hebben
mag ik ook een keer meedoen?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een tweelingzus en een zus van 21. Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk. Maar met mn ouders douchen... NO WAY!
Precies, same herequote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef markvt het volgende:
Ik vind dit zo'n gruwel idee, tot je 6 bent ofzo kan het nog, de kids hier gaan al alleen sinds ze zelf kunnen zitten wel onder toezicht maar niet erbij zitten ofzo.
Inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef webfreaky het volgende:
Waarom plaats je dit in sex?![]()
Omdat het voor een deel veel te maken heeft met seksuele acceptatie en vorming. Kinderen willen door hun eigen volwassen geslacht geaccepteerd worden, en door het andere geslacht aantrekkelijk. Als je tegen een klein meisje zegt dat ze mooi is dan zal ze daar ook naar leven en een redelijke stabiele persoonlijkheid ontwikkelen.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef webfreaky het volgende:
Waarom plaats je dit in sex?![]()
Als je dit in SEX post, lijkt het me niet kunnen...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:47 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Wat vinden jullie kan dit en tot welke leeftijd? Kun je samen met broer(tje) of zus(je) of met pa of ma douchen of in bad gaan?
het douchen of in bad gaan zekerquote:Op maandag 31 mei 2004 15:30 schreef Steve-O het volgende:
jaar of 6 toen had ik het wel gehad
ow leuk zeg .quote:Op maandag 31 mei 2004 15:43 schreef sexy_sletje het volgende:
nou ben 24 en me broertje en ik wisselen elkaar 's ochtends nog wel eens af en als t dan koud is spring ik er nog wel eens vast bij onder als t me te lang duurt
mijn broertje is 21quote:Op maandag 31 mei 2004 15:45 schreef Omkron het volgende:
hoe oud is je broertje dan..?
hmm moet kunnen tochquote:Op maandag 31 mei 2004 15:46 schreef sexy_sletje het volgende:
[..]
mijn broertje is 21
Ja waarom nietquote:Op maandag 31 mei 2004 15:49 schreef whoops het volgende:
[..]
hmm moet kunnen toch![]()
yup...quote:Op maandag 31 mei 2004 15:50 schreef sexy_sletje het volgende:
[..]
Ja waarom niet
Even nadenken.... Nee!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef NullPointer het volgende:
mag ik ook een keer meedoen?
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
...Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk...
ja jij mag met hun oudersquote:Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef NullPointer het volgende:
[..]
mag ik ook een keer meedoen?
Kun je iets vertellen over het douchen met (een van) je zussen?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een tweelingzus en een zus van 21. Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk. Maar met mn ouders douchen... NO WAY!
Raakte je er weleens opgewonden van?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:26 schreef Vlugge-Japie het volgende:
De vraag kwam in me op, ik en mijn zus gingen vaak samen in bad, zelf tot mijn 16e. Ik vertelde dat aan iemand en die vond dat maar raar... Maar ik vind dat het moet kunnen, gezellig in bad bijlkletsen...
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:17 schreef girllover het volgende:
[..]
Raakte je er weleens opgewonden van?
Zou je foto's kunnen maken een keertje? Dan kijken wij wel of het normaal isquote:Ik heb een tweelingzus en een zus van 21. Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk.
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:17 schreef girllover het volgende:
[..]
Raakte je er weleens opgewonden van?
Ja, sorry, ik kan het niet laten.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:49 schreef Vogelbekdier het volgende:
[..]
Daar is'ie weer
helemaal mee eens(de edit dus) zo hoort het toch ook? niet allemaal van die panische gedachten zoals ik hier wel een beetje zie...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef Bright het volgende:
Innovative, weet jij wellicht waarom 'men' zich vaak gaat schamen voor het bloot-zijn 'in het openbaar'? En waarom dat dan vaak tijdens de puberteit is?
edit: ik bedoel, 'bij ons' thuis waren we wel wat preuts, maar ik wil dat eigenlijk in ons gezinnetje niet zo, maar gewoon vrij opvoeden, zonder je te moeten schamen voor je eigen lichaam of gedachten.
Omdat Eva heeft gesnoept van de verboden vrucht..!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:56 schreef Bright het volgende:
Innovative, weet jij wellicht waarom 'men' zich vaak gaat schamen voor het bloot-zijn 'in het openbaar'? En waarom dat dan vaak tijdens de puberteit is?
Sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:26 schreef erodome het volgende:
Girllover, ook al gaat deze topic over sexualiteiten, het gaat niet over sex.....
Komt deels ook door de hormonen. Een kind wordt zich bewuster van de eigen seksualiteit, en gaat zich daar of voor schamen, of gaat het als iets zien wat prive is. Zelfs in gezinnen waar altijd een zeer vrije moraal heerst op het gebied van bloot en dergelijken, gaan kinderen op een bepaald moment nadenken en moeilijker doen over bijvoorbeeld samen douchen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef erodome het volgende:
Tja dat schaamtegevoel komt grotendeels toch vanuit de maatschappij, als een kind de pubertijd in gaat wordt hij/zij zich veel bewuster van zijn/haar lichaam in sexuele context, kleine kinderen zijn daar nog niet zo mee bezig(niet op die manier igg).
Dat geloof ik niet; de hormonen zelf zorgen er niet voor dat iemand zich voor zijn/haar lichaam gaat schamen. Zelfs als je pukkeltjes krijgt door de hormonen. Het is de maatschappij waarvoor men dan bang is: Oh jee, ik heb een pukkeltje; hoe zouden m'n medescholieren hierover denken? of Oh jee, als m'n penis maar niet te kort is, of schuin, of noem maar op... Het heeft met je eigendunk, je zelfverzekerheid te maken. Die krijgt te vaak door de maatschappij (lees: de mensen en de reclames om ons heen die ons proberen te beinvloeden) een deuk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Komt deels ook door de hormonen. Een kind wordt zich bewuster van de eigen seksualiteit, en gaat zich daar of voor schamen, of gaat het als iets zien wat prive is. Zelfs in gezinnen waar altijd een zeer vrije moraal heerst op het gebied van bloot en dergelijken, gaan kinderen op een bepaald moment nadenken en moeilijker doen over bijvoorbeeld samen douchen.
Zie hierboven, maar mochten ze preuts worden, dan kun je voorzichtig achterhalen waardoor en wellicht de schade niet verergeren. Dus inderdaad niet forceren (dus niet zelf expliciet bloot gaan lopen in de kamer als je schaamvolle kind binnenkomt; dat werkt meestal negatief [en let op het woord 'meestal'!])quote:@bright: op een bepaalde leeftijd kun je niet voorkomen dat je kind "preuts" wordt, dan wel privacy wil. Uiteindelijk, na de puberteit, verdwijnt dit vanzelf weer en worden ze weer vrijer in de omgang met de omgeving. Niet geforceerd vrij gaan doen, gewoon doen wat goed voelt. Wel altijd de deur open houden om te praten over dingen en duidelijk aangeven (liefst op jonge leeftijd, dan staan ze er voor open) dat je altijd een luisterend oor voor ze klaar hebt op het gebied van seksualiteit. Maar belangrijk is je kind de vrijheid geven om zelf te bepalen of het wat meer privacy wil of niet. Dat geven ze duidelijk aan.
quote:(vrije manier om seksuologe Sanderijn van der Doef te quoten)
Ik heb laatst nog met mijn broer onder de douche gestaan, hij had alleen nog kleren aan en was ladderzat.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:43 schreef sexy_sletje het volgende:
nou ben 24 en me broertje en ik wisselen elkaar 's ochtends nog wel eens af en als t dan koud is spring ik er nog wel eens vast bij onder als t me te lang duurt
Ben opgegroeid met 3 zusjes, en het was altijd heel normaal om te douchen terwijl er eentje tanden kwam poetsen. Ineens wilde ik dat niet meer, ging de deur op slot. Waarom weet ik niet, want mijn ouders hebben daar ook nooit moeilijk over gedaan, ik liep ook gewoon de badkamer in als mijn moeder onder de douche vandaan kwam.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:11 schreef Bright het volgende:
Dat geloof ik niet; de hormonen zelf zorgen er niet voor dat iemand zich voor zijn/haar lichaam gaat schamen. Zelfs als je pukkeltjes krijgt door de hormonen. Het is de maatschappij waarvoor men dan bang is: Oh jee, ik heb een pukkeltje; hoe zouden m'n medescholieren hierover denken? of Oh jee, als m'n penis maar niet te kort is, of schuin, of noem maar op... Het heeft met je eigendunk, je zelfverzekerheid te maken. Die krijgt te vaak door de maatschappij (lees: de mensen en de reclames om ons heen die ons proberen te beinvloeden) een deuk.
Zie hierboven, maar mochten ze preuts worden, dan kun je voorzichtig achterhalen waardoor en wellicht de schade niet verergeren. Dus inderdaad niet forceren (dus niet zelf expliciet bloot gaan lopen in de kamer als je schaamvolle kind binnenkomt; dat werkt meestal negatief [en let op het woord 'meestal'!])
Maar is dit niet een beetje hetzelfde schaamtegevoel als het probleem bij het uitleggen van alle sexuele dingen aan je eigen kind? Ook volwassenen kunnen het schaamrood krijgen door een vraag van een kind
en ook elkaar wassen enzo? heerlijk, ik ga ff rukke.......quote:Op maandag 31 mei 2004 15:01 schreef heipaal het volgende:
ik ging tot mn zeventiende nog met mn vader en moeder in bad
Ik denk dat als jij een jongen was die met z'n zusje in bad ging er hier heel anders gereageerd zou worden zodra een jongen zoiets doet wordt hij direct voor pedofiel versleten, jammer maar waarquote:Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef Sylvana het volgende:
ik ben 17 en ik ga soms met me broertje van 6 in bad, maar als hij ouder wordt dan doe ik dat niet meer
Ehm... Tsja, je wast de rug van je zus en zij wast jouw rug. Zoiets.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:14 schreef girllover het volgende:
Kun je iets vertellen over het douchen met (een van) je zussen?
Ehm, nee. Ik ben van mening dat dat jullie niks aangaat. Het zijn privé aangelegenheden, ondanks dat er geen seksuele tint aan zit.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef Underdoggy het volgende:
Zou je foto's kunnen maken een keertje? Dan kijken wij wel of het normaal is
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ehm... Tsja, je wast de rug van je zus en zij wast jouw rug. Zoiets.
Wat heeft haar nick hiermee te maken??quote:Alleen bij t verhaal van sexy_sletje heb ik zo mn bedenkingen, zowel om het feit dat t broer zus betreft, alsmede wellicht ook door d'r nick
Ik kom ook wel eens logerenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:21 schreef Nicoluttje het volgende:
Ik ben 23 (v) en als mijn achterneefje (4) hier slaapt dan gaan we ook wel samen douchen.
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
zoiets, jaquote:Op maandag 31 mei 2004 15:00 schreef Nouk het volgende:
Jaar of 6 misschien?
ik denk dat ik goed blind zou worden als ik mijn ouders nu naakt zou zien !!!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:47 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Wat vinden jullie kan dit en tot welke leeftijd? Kun je samen met broer(tje) of zus(je) of met pa of ma douchen of in bad gaan?
Dat vind ik ook een beetje vreemd. Ze heeft misschien we hele andere bedoelingen die je niet in wilt zien, of anders hele aparte gewoonten. Ik denk het tweede.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:13 schreef xyroquell het volgende:
Uit gewoonte doe ik de douchedeur nooit op slot. Toen ik laatst bij mijn oom en tante logeerde deed ik dat uit gewoonte ook niet.
Dus ik sta zo lekker te douchen gaat die deur ineens open. Mijn nichtje (15): "Bijna klaar?" Ik bevestigde dat in de veronderstelling dat ze dan buiten even zou wachtten. Maar niet dus heh... "Mooi!" zegt ze: "Kun je de douche aanlaten hoef ik m niet op temperatuur te maken", stapt naar binnen en begint zich uit te kleden.
Dus ik vroeg haar of ze dat altijd doet: "Bij familie wel, bij vreemden natuurlijk niet!" Nu ben ik vrij opgevoed en kijk niet op van een bloot (kinder-) lijf, maar toch.
Toen ze klaar was met uitkleden kwam ze mijn kant op en vroeg of ze er onder kon. Dus ik ging er onder weg en mijzelf afdrogen en ondergoed aantrekken. Maar wanneer ik naar de deur liep vroeg ze of ik haar nog ff kon helpen met het wassen van haar rug.
Nu zijn er bij mij grenzen.... en DIE probeerde ze nu te overschrijden. Ik vind van alles best, maar ik ga geen fysiek contact aan met een naakt 15 jarig kind.
raar is niet de juiste woordkeuze daarquote:Op maandag 28 juni 2004 03:05 schreef emingee het volgende:
Anyway, hoe zit dat dan met (gewone) vriendinnen die samen in bad gaan? Ik vind het zelf wel een beetje raar, maarja als ze het gezellig vinden
hoe oud ben jij zelf dan? het klinkt alsof je in de 30 zit ofzowquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:13 schreef xyroquell het volgende:
verhaal
destijds 20, is al een tijdje terug.quote:Op maandag 28 juni 2004 03:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hoe oud ben jij zelf dan? het klinkt alsof je in de 30 zit ofzow
quote:destijds 20, is al een tijdje terug.
quote:
Uit gewoonte doe ik de douchedeur nooit op slot. Toen ik laatst bij mijn oom en tante logeerde deed ik dat uit gewoonte ook niet.
Zeker als zij 15 is en jij toen begin 20 dan ga je daar toch wel heel sterk aan denken. Zeker als ze vraagt of je haar rug wil insoppen.quote:Of dat nichtje vond het stiekem wel een beetje spannend, you never know.
Idd, 7 jaar terug noem je geen laatst meerquote:Op maandag 28 juni 2004 19:08 schreef BlueEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja je vriendje naakt zien da's logisch, ik zie mijn vriendin ook naakt, liefst zo vaak mogelijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:44 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb er ook totaal geen problemen mee om m'n ouders naakt te zien! Lijkt me dat je naakte ouders toch niet meteen met seks associeert!![]()
Ik zie m'n vriendje ook wel 'ns naakt..!![]()
Ik wil niet het risico lopen dat ze later spijt krijgt. Niet zozeer vanwege het feit dat ze mij kan aanklagen (fout = fout) maar meer dat ik de oorzaak ben van haar spijt en misschien schuldgevoel. En of het dan een nichtje is of niet doet niet ter zake.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Nouja als het alleen seksueel is en niemand weet ervan.. waarom niet. Maakt het nog extra spannend ook.
welke verbouwingquote:Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef IceFlame het volgende:
oei dat is lang geleden dat ik 5/6 was en we nog een bad hadden zat ik daar nog wel eens in met mijn zusje... na de verbouwing past het niet eens als zou je het willen
nee 5/6 is wel de max denk ik
scherpquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
welke verbouwing
Bah, Sylvana.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef Sylvana het volgende:
ik ben 17 en ik ga soms met me broertje van 6 in bad, maar als hij ouder wordt dan doe ik dat niet meer
Kvind het ook totaal niet normaal, maar sommige mensen kijken daar anders tegen aan. Als ik me zus/broer naakt zie, dan duikt die ook niet weg als het ware. Maar samen douche. in bad ...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:33 schreef Aparteling het volgende:
Ik vind (en dit is natuurlijk mijn mening) dat als je dat na je 11e nog doet dat je ziek in je hoofd bent.. maargoed, nogmaals das mijn mening
Adam en Eva? Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:24 schreef Bright het volgende:
Wat ik nou zo stom vind ... We zijn allemaal onder onze kleren bloot. Waarom wordt er dan zoveel ophef over gedaan als iemand een stukje bloot dreigt te zien?
Kom op zeg ... Adam en Eva waren ook bloot hoor! En ze schaamden zich er eerst ook niet voor. Dat deden ze pas toen ze zagen dat ze bloot waren. Dus, zolang we niet 'zien' dat we bloot zijn, is er niks aan de hand. Met 'zien' bedoel ik dus dat je je er iets van aan trekt. (hmm ... niet dubbelzinnig bedoeld). Dus als je erotische gevoelens of zo koestert terwijl dat niet op zijn plaats is.
Beetje duidelijk, allemaal?
En op een enkele uitzondering na, zal niemand een erotisch gevoel koesteren als hij/zij zijn/haar zoon/dochter bloot ziet.
Er vanuit gaande dat die ook daadwerkelijk bestaan hebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:24 schreef Bright het volgende:
Adam en Eva waren ook bloot hoor! En ze schaamden zich er eerst ook niet voor.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:58 schreef GWD het volgende:
Ik douche vaak met mijn stiefzusje dagelijks eik, kun je ook hendig sex mee hebben altijd handig
Helemaal niet vreemd, seks kan slaan op meerdere zaken. Hetgeen wat men er meestal onder verstaat of de sekse, het geslacht dus, maar ook de manier waarop mannen anders met dingen om gaan dan vrouwen. Verder is het een normale vraag. Het is erg cultuurgebonden en hangt af van je eigen opvoeding. Als je uit een naturistenfamilie komt, dan zal men het minder erg vinden samen te douchen, dan wanneer je uit een niet-naturistenfamilie komt. Bij niet alle kinderen ontstaat het beleven van schaamte op hetzelfde moment, maar dit is meestal wel het punt om niet meer samen met je kind te douchen of in bad te gaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:07 schreef heipaal het volgende:
[..]
inderdaad... nogal vreemd
Euhm, en in welke leeftijdsklasse speelt dit spelletje zich afquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:58 schreef GWD het volgende:
Ik douche vaak met mijn stiefzusje dagelijks eik, kun je ook hendig sex mee hebben altijd handig
quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef theSummoner het volgende:
Ik vat echt niet wat hier zo vreemd aan isK ben 17 en ga nog steeds met me pa in bad...nooit met zus (19) omdat zij dat niet wil maar als t zo zou uitkomen(tijdgebrek ofzow) zou t mij echt nix boeien kan me ook echt nix schelen als die mensen me naakt zien, ik denk dat het meer te maken heeft met hoe je op dat gebied opgevoed bent, maarja als je ouders aan je komen tijdens het douchen/badderen dan heb je en gestoorde ouders en moet je het gewoon altijd proberen te voorkomen maar als ze binnen jouw grenzen blijven en zich beperken tot functioneel gebeuren(helpen op jonge leeftijd etc) zie ik niet in wat er mis mee is
![]()
nee, zo zijn wij niet opgevoed, niet eens om het te vragenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:10 schreef White_Wolf het volgende:
Lieten jullie ook altijd scheten in bad?![]()
BUBBELBAD!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:10 schreef White_Wolf het volgende:
Lieten jullie ook altijd scheten in bad?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:57 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
BUBBELBAD!!!!
Ik vind dat je heel juist gehandeld hebt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:39 schreef xyroquell het volgende:
@bright: Woon in een flat... moeten ze aardig hoog klimmen willen ze iets zien.
@American Nightmare: Ik heb heel wat lol gehad met mijn nichtje... maar gelukkig niet op sexueel gebied. Bovendien, het is familie en ik vind dat neef-nicht relaties niet kunnen.
vind ik ook, als ik ooit kinderen zou willen dan wordt dat gewoon lekker vrij opgevoedquote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:24 schreef mystery1980 het volgende:
leeftijd heeft hier niks mee te maken, vind het kunnen zolang niemand zich er onprettig bij voelt.
iddquote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef merino het volgende:
Jaartje of 6/7...
Overigens begrijp ik echt niet wat dit in topic in sex doet. Zeker niet als we het over 6/7 jarige kinderen gaan hebben
Dat belooft wat.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef merino het volgende:
Jaartje of 6/7...
Toen ik 17 was paste ik echt niet meer samen met m'n vader in 1 bad....quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef theSummoner het volgende:
Ik vat echt niet wat hier zo vreemd aan isK ben 17 en ga nog steeds met me pa in bad...nooit met zus (19) omdat zij dat niet wil maar als t zo zou uitkomen(tijdgebrek ofzow) zou t mij echt nix boeien kan me ook echt nix schelen als die mensen me naakt zien, ik denk dat het meer te maken heeft met hoe je op dat gebied opgevoed bent, maarja als je ouders aan je komen tijdens het douchen/badderen dan heb je en gestoorde ouders en moet je het gewoon altijd proberen te voorkomen maar als ze binnen jouw grenzen blijven en zich beperken tot functioneel gebeuren(helpen op jonge leeftijd etc) zie ik niet in wat er mis mee is
![]()
Het is dan idd niet nodig meer, maar het is wel ontzettend gezellig, altijd dikke pret, mijn zoontje gaat nu inmiddels ook regelmatig alleen onder de douche, maar het gebeurt heel vaak dat hij echt uit zichzelf vraagt of ik of zijn papa please meegaan onder de douche, hij vindt het geweldig, als zijn vader zijn gezicht scheert mag hij ook scheerschuim, staat hij heel stoer te doen alsof hij scheert enzo, leuk hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:41 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat als ik kids zou hebben ik met ze zou badderen/douchen totdat ze dat zonder hulp kunnen. Daarna lijkt het me niet echt meer nodig..
Geilquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:21 schreef -badeendjuh- het volgende:
Mijn vriendin (18) en haar stiefbroer (19) douchen altijd samen of zitten samen in bad..
Laat me raden...jij bent die stiefbroerquote:Op woensdag 26 januari 2005 22:21 schreef -badeendjuh- het volgende:
Mijn vriendin (18) en haar stiefbroer (19) douchen altijd samen of zitten samen in bad..
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:35 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Haha nee ik ben de beste vriendin van dat meisjequote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me raden...jij bent die stiefbroer
Als die stiefbroer en je vriendin kinderen krijgen heeft hun ene oma iets met hun andere opaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:10 schreef RiDo78 het volgende:
Da's een leuke situatie.... beide ouders hebben iets en zij zelf ook nog. "Zeg jongen doe je een beetje rustig met mijn dochter?" "Ja hoor, als jij rustig doet met mijn ma!"
NIET WAAR dat ben ikquote:Op zondag 30 januari 2005 00:38 schreef Blackheart het volgende:
Bof, ik heb een preutse periode gehad.
Maar nu, mag iedereen in en uit mijn badkamer lopen wanneer ik me aan het wassen ben. Ik ben maar een gewone man, en ik heb niks speciaals hangen of staan waar iemand anders van gaat schrikken of zou verwachten iets anders te zien.
Waar ik nu de grens trek is aan aanrakingen of zeer duidelijke opmerkingen.Familie of niet.
Ik ben namelijk monogaan.Ik heb al last genoeg om de sexdrift van mijn vriendin en mij gelijk te trekken zonder shnabbeltjes.
je wordt dus liever in je reet geneukt (of iig de kans hebben dat het gebeurd) dan dat je eigen vlees en bloed je naakt zietquote:Op zondag 30 januari 2005 03:41 schreef mr.marcus het volgende:
ik zou nog liever in een amerikaanse gevangenis douchen dan met me ouders
Je kon je op je elfde nog niet zelf afdrogen, ofzo?quote:Op zondag 30 januari 2005 00:04 schreef Erick1985 het volgende:
Ik denk ook inderdaad dat het met opvoeding te maken heeft. Vanaf dat ik 12 was deed ik alles zelf, badkuip laten vollopen etc. etc. Daarvoor heb ik ook altijd alleen gebadderd en dan kwam mn moeder me afdrogen. En als klein kind tot een jaar of 4 zat ik altijd met mn zusje of broertje in bad. Vechten om wie het eendje mocht hebben!! haha
Maar nogmaals, het ligt echt puur aan hoe je opgevoed bent. Als je altijd met je broer of zus of ouders hebt gedouched of in bad gezeten hebt, weet je niet beter dan dat, dus is het ook niet vreemd lijkt me.
Dat vind ik net zoiets als kinderen van acht die nog door hun ouders worden aangekleed. Letterlijk, en tot en met het strikken van hun veters aan toe.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:41 schreef D-Devil het volgende:
Dat deed ik volgens mij al niet meer voordat ik de communie deed ! Een kennis van ons hun zoontje moest toen hij volgens mij 12 of 13 was nog door z'n moeder de haren gedroogd krijgen toen we in een bungalowpark waren
8 persoons ding, 2 badkamers. Mijn ma, haar vriend, en ik we hadden ons alle 3 al gedouched en bij hun alleen de moeder, dus vader en pete neefje moesten nog douchen, wilt hij zich bij ons op de badkamer douchen komt zijn moeder aanrennen "Neeeeeee, ik moet hem de haren nog wassen zometeen".
.
.
.
Misschien moest hij wel extra-goed gewassen worden met speciale shampoo. Bv. vanwege hoofdluis of plekkies op z'n kop. En als hij er zich altijd met een leien dakje vanaf maakt dan kan ik mij voorstellen dat moeders even aan de slag moet.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:41 schreef D-Devil het volgende:
8 persoons ding, 2 badkamers. Mijn ma, haar vriend, en ik we hadden ons alle 3 al gedouched en bij hun alleen de moeder, dus vader en pete neefje moesten nog douchen, wilt hij zich bij ons op de badkamer douchen komt zijn moeder aanrennen "Neeeeeee, ik moet hem de haren nog wassen zometeen"
GET!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:21 schreef JackyVie het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn broetje in bad. We maakten ons samen vuil, dus maakten ons ook samen proper, dat was normaal.
Ik weet niet hoe oud ik was toen we het nier meer deden, maar het had ook niet echt met puberteit ofzo te maken. Hij vond het op een bepaald moment gewoon opeens nodig om in bad te poepen...![]()
Je gaat wel even schrikken als er plots iets bruins langs je heen komt gedreven hoor...![]()
Ik heb veel meegemaakt, maar hier sta ik dan weer van te kijken. Hebben ze daar geen tweede plee ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef dribbel79 het volgende:
en d'r broer zit op de plee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |