Dat vind ik net zoiets als kinderen van acht die nog door hun ouders worden aangekleed. Letterlijk, en tot en met het strikken van hun veters aan toe.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:41 schreef D-Devil het volgende:
Dat deed ik volgens mij al niet meer voordat ik de communie deed ! Een kennis van ons hun zoontje moest toen hij volgens mij 12 of 13 was nog door z'n moeder de haren gedroogd krijgen toen we in een bungalowpark waren
8 persoons ding, 2 badkamers. Mijn ma, haar vriend, en ik we hadden ons alle 3 al gedouched en bij hun alleen de moeder, dus vader en pete neefje moesten nog douchen, wilt hij zich bij ons op de badkamer douchen komt zijn moeder aanrennen "Neeeeeee, ik moet hem de haren nog wassen zometeen".
.
.
.
Misschien moest hij wel extra-goed gewassen worden met speciale shampoo. Bv. vanwege hoofdluis of plekkies op z'n kop. En als hij er zich altijd met een leien dakje vanaf maakt dan kan ik mij voorstellen dat moeders even aan de slag moet.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:41 schreef D-Devil het volgende:
8 persoons ding, 2 badkamers. Mijn ma, haar vriend, en ik we hadden ons alle 3 al gedouched en bij hun alleen de moeder, dus vader en pete neefje moesten nog douchen, wilt hij zich bij ons op de badkamer douchen komt zijn moeder aanrennen "Neeeeeee, ik moet hem de haren nog wassen zometeen"
GET!!!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:21 schreef JackyVie het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn broetje in bad. We maakten ons samen vuil, dus maakten ons ook samen proper, dat was normaal.
Ik weet niet hoe oud ik was toen we het nier meer deden, maar het had ook niet echt met puberteit ofzo te maken. Hij vond het op een bepaald moment gewoon opeens nodig om in bad te poepen...![]()
Je gaat wel even schrikken als er plots iets bruins langs je heen komt gedreven hoor...![]()
Ik heb veel meegemaakt, maar hier sta ik dan weer van te kijken. Hebben ze daar geen tweede plee ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef dribbel79 het volgende:
en d'r broer zit op de plee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |