abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24836444
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:41 schreef D-Devil het volgende:
Dat deed ik volgens mij al niet meer voordat ik de communie deed ! Een kennis van ons hun zoontje moest toen hij volgens mij 12 of 13 was nog door z'n moeder de haren gedroogd krijgen toen we in een bungalowpark waren

8 persoons ding, 2 badkamers. Mijn ma, haar vriend, en ik we hadden ons alle 3 al gedouched en bij hun alleen de moeder, dus vader en pete neefje moesten nog douchen, wilt hij zich bij ons op de badkamer douchen komt zijn moeder aanrennen "Neeeeeee, ik moet hem de haren nog wassen zometeen"

. . . .
Dat vind ik net zoiets als kinderen van acht die nog door hun ouders worden aangekleed. Letterlijk, en tot en met het strikken van hun veters aan toe.

Dan voed je je kind echt op tot een lulletje rozenwater.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24836936
quote:
Op zondag 30 januari 2005 17:41 schreef D-Devil het volgende:
8 persoons ding, 2 badkamers. Mijn ma, haar vriend, en ik we hadden ons alle 3 al gedouched en bij hun alleen de moeder, dus vader en pete neefje moesten nog douchen, wilt hij zich bij ons op de badkamer douchen komt zijn moeder aanrennen "Neeeeeee, ik moet hem de haren nog wassen zometeen"
Misschien moest hij wel extra-goed gewassen worden met speciale shampoo. Bv. vanwege hoofdluis of plekkies op z'n kop. En als hij er zich altijd met een leien dakje vanaf maakt dan kan ik mij voorstellen dat moeders even aan de slag moet.
Don't hurry, be crappy!
  maandag 31 januari 2005 @ 21:42:03 #203
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24853599
op je twaalfde nog hulp bij het douchen... das idd wel raar...
patat ftw :)
  maandag 31 januari 2005 @ 22:09:58 #204
40929 Lievelientje
Alterego: evil-line
pi_24854066
Vind het wel een interessant topic dit! Ikzelf heb denk ik tot ongeveer mijn 6e met mams of broertje in bad gezeten. Daarna niet meer.

Eigenlijk al vanaf jongs af aan, zolang ik me kan herinneren, doe ik de wc deur en de badkamerdeur op slot. Heb er echt totaaaal geen behoefte aan dat er iemand binnen zou komen als ik aan het douchen ben, zou me dan knap lullig voelen, weet eigenlijk niet waarom, toch een gevoel van schaamte denk ik.

Aan de andere kant komt het ook wel eens voor dat ik m'n moeder naakt zie. Die doet daar zelf totaal niet moeilijk over, maar weet wel dat ik het vervelend vind, dus die zal niet zo snel naakt gaan rondlopen ofzo. Zelf doet ze de badkamerduer nooit op slot, maar ik stap dan niet naar binnen toe.

Met mijn broer al helemaal niet meer. Die is nu 26, ik 20...maar de laatste keer dat ik die naakt heb gezien kan ik me niet eens herinneren, en wil ik ook graag zo houden.

Denk dat het heel erg met je opvoeding te maken heeft en met hoe je hier zelf mee omgaat in de pubertijd. Vind het ook niet vreemd dat in andere gezinnen, mensen daar makkelijker in zijn. Ieder z'n eigen keuze
| UMTC | *lurkert* |
pi_24865187
Ik deed dit tot m'n zesde denk ik.

Wel goeng ik nog wel is met m'n nichtje in bad, spelletjes doen

-dat is natuurlijk geen waar-
  dinsdag 1 februari 2005 @ 21:21:26 #206
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_24870695
Ik ging vroeger altijd met mijn broetje in bad. We maakten ons samen vuil, dus maakten ons ook samen proper, dat was normaal.

Ik weet niet hoe oud ik was toen we het nier meer deden, maar het had ook niet echt met puberteit ofzo te maken. Hij vond het op een bepaald moment gewoon opeens nodig om in bad te poepen...
Je gaat wel even schrikken als er plots iets bruins langs je heen komt gedreven hoor...
  woensdag 2 februari 2005 @ 07:48:58 #207
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24877587
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 21:21 schreef JackyVie het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn broetje in bad. We maakten ons samen vuil, dus maakten ons ook samen proper, dat was normaal.

Ik weet niet hoe oud ik was toen we het nier meer deden, maar het had ook niet echt met puberteit ofzo te maken. Hij vond het op een bepaald moment gewoon opeens nodig om in bad te poepen...
Je gaat wel even schrikken als er plots iets bruins langs je heen komt gedreven hoor...
GET!!! wat is dat voor ranzig figuur joh?
-edit- of hij moet natuurlijk nog niet zindelijk zijn geweest, dat zal het dan wel eerder zijn
patat ftw :)
pi_24877636
Ligt denk ik gewoon helemaal aan hoe je met elkaar omgaat en hoe je kind zich eronder voelt, maar een leeftijd.. bedoel, stel je neemt je kids mee naar de sauna, moet daar dan ook een leeftijd voor zijn? Ikzelf als moeder hou het bloot zijn liefst zo normaal mogelijk, waarom moeilijk doen over zoiets, iedereen is naakt geboren.
pi_24880556
Ik heb denk ik tot op mijn 7e wel eens met gezinsleden in bad gezeten.

Wel hebben wij geen slot op de badkamerdeur en komt er wel eens iemand tandenpoetsen oid als ik sta te douchen. Heb ik totaal geen problemen mee, het is tenslotte je familie.
  woensdag 22 februari 2006 @ 14:38:46 #210
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_35365579
Ik sta gewoon samen met mijn vriendin onder douche bij m'n vriendin thuis als pa zich staat te scheren en d'r zus in bad ligt enzo...Ma is it dan bv. de wasmand leeg aan 't halen en d'r broer zit op de plee...interesseert me geen hol...waarom zou je je schamen voor je lijf...
Of doelt TS op sexuele geaardheid van de actie douchen met...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_35365860
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 14:38 schreef dribbel79 het volgende:
en d'r broer zit op de plee
Ik heb veel meegemaakt, maar hier sta ik dan weer van te kijken. Hebben ze daar geen tweede plee ofzo?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_35366051
anders kicken we even een topic van meer dan een jaar oud weer omhoog
pi_35366359
Lekker nuttige kick. En het heeft ook nog eens betrekkelijk weinig met SEX te maken. Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')