Niet iedereen heeft zulke gevoelens richting hun familieleden.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:59 schreef Sport_Life het volgende:.
quote:Op maandag 31 mei 2004 15:01 schreef heipaal het volgende:
ik ging tot mn zeventiende nog met mn vader en moeder in bad
inderdaad... nogal vreemdquote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef merino het volgende:
Jaartje of 6/7...
Overigens begrijp ik echt niet wat dit in topic in sex doet. Zeker niet als we het over 6/7 jarige kinderen gaan hebben
mag ik ook een keer meedoen?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een tweelingzus en een zus van 21. Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk. Maar met mn ouders douchen... NO WAY!
Precies, same herequote:Op maandag 31 mei 2004 15:03 schreef markvt het volgende:
Ik vind dit zo'n gruwel idee, tot je 6 bent ofzo kan het nog, de kids hier gaan al alleen sinds ze zelf kunnen zitten wel onder toezicht maar niet erbij zitten ofzo.
Inderdaadquote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef webfreaky het volgende:
Waarom plaats je dit in sex?![]()
Omdat het voor een deel veel te maken heeft met seksuele acceptatie en vorming. Kinderen willen door hun eigen volwassen geslacht geaccepteerd worden, en door het andere geslacht aantrekkelijk. Als je tegen een klein meisje zegt dat ze mooi is dan zal ze daar ook naar leven en een redelijke stabiele persoonlijkheid ontwikkelen.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef webfreaky het volgende:
Waarom plaats je dit in sex?![]()
Als je dit in SEX post, lijkt het me niet kunnen...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:47 schreef Vlugge-Japie het volgende:
Wat vinden jullie kan dit en tot welke leeftijd? Kun je samen met broer(tje) of zus(je) of met pa of ma douchen of in bad gaan?
het douchen of in bad gaan zekerquote:Op maandag 31 mei 2004 15:30 schreef Steve-O het volgende:
jaar of 6 toen had ik het wel gehad
ow leuk zeg .quote:Op maandag 31 mei 2004 15:43 schreef sexy_sletje het volgende:
nou ben 24 en me broertje en ik wisselen elkaar 's ochtends nog wel eens af en als t dan koud is spring ik er nog wel eens vast bij onder als t me te lang duurt
mijn broertje is 21quote:Op maandag 31 mei 2004 15:45 schreef Omkron het volgende:
hoe oud is je broertje dan..?
hmm moet kunnen tochquote:Op maandag 31 mei 2004 15:46 schreef sexy_sletje het volgende:
[..]
mijn broertje is 21
Ja waarom nietquote:Op maandag 31 mei 2004 15:49 schreef whoops het volgende:
[..]
hmm moet kunnen toch![]()
yup...quote:Op maandag 31 mei 2004 15:50 schreef sexy_sletje het volgende:
[..]
Ja waarom niet
Even nadenken.... Nee!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef NullPointer het volgende:
mag ik ook een keer meedoen?
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
...Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk...
ja jij mag met hun oudersquote:Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef NullPointer het volgende:
[..]
mag ik ook een keer meedoen?
Kun je iets vertellen over het douchen met (een van) je zussen?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een tweelingzus en een zus van 21. Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk. Maar met mn ouders douchen... NO WAY!
Raakte je er weleens opgewonden van?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:26 schreef Vlugge-Japie het volgende:
De vraag kwam in me op, ik en mijn zus gingen vaak samen in bad, zelf tot mijn 16e. Ik vertelde dat aan iemand en die vond dat maar raar... Maar ik vind dat het moet kunnen, gezellig in bad bijlkletsen...
quote:Op maandag 31 mei 2004 21:17 schreef girllover het volgende:
[..]
Raakte je er weleens opgewonden van?
Zou je foto's kunnen maken een keertje? Dan kijken wij wel of het normaal isquote:Ik heb een tweelingzus en een zus van 21. Als t moet, douchen er wel eens 2 zussen tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |