abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20257803
quote:
destijds 20, is al een tijdje terug.
quote:

Uit gewoonte doe ik de douchedeur nooit op slot. Toen ik laatst bij mijn oom en tante logeerde deed ik dat uit gewoonte ook niet.
Live it!
  maandag 28 juni 2004 @ 19:23:56 #102
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20258222
quote:
Of dat nichtje vond het stiekem wel een beetje spannend, you never know.
Zeker als zij 15 is en jij toen begin 20 dan ga je daar toch wel heel sterk aan denken. Zeker als ze vraagt of je haar rug wil insoppen.
Vampire Romance O+
pi_20265354
hmm ik ging ongeveer tot mijn 10e met mijn vader en broertje (die toen 6 was) in bad. vond ik gewoon gezellig inderdaad.
nu vind ik het natuurlijk niet meer zo denderend om mn ouders naakt te zien en andersom, maar als het per ongeluk gebeurt is het geen ramp ofzo... ik ben niet zo preuts.
pi_20271350
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:08 schreef BlueEyed het volgende:
Idd, 7 jaar terug noem je geen laatst meer Maar ik heb de gewoonte 'de laatste keer' ook als laatst af te korten, en ZO vaak logeer ik daar nu ook weer niet.

En wat ik al zei, ik ga geen fysiek contact aan met een blote 15 jarige, dus ook niet met mijn nichtje. En als zij het spannend vind moet ze helemaal zelf weten, maar ik wil het risico niet lopen dat ze er later spijt van krijgt en het mij gaat lopen verwijten.
pi_20284374
Ok

En aan dat tweede stukje twijfel ik niet.
Live it!
  donderdag 1 juli 2004 @ 11:41:08 #106
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20331885
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:44 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb er ook totaal geen problemen mee om m'n ouders naakt te zien! Lijkt me dat je naakte ouders toch niet meteen met seks associeert!

Ik zie m'n vriendje ook wel 'ns naakt..!
Ja je vriendje naakt zien da's logisch, ik zie mijn vriendin ook naakt, liefst zo vaak mogelijk.

maar mijn ouders? nee, gadver, sorry maar als ik dan vanuit een ooghoek zie dat mijn moeder met die hangdingen de douche instapt terwijl ik ne bezig ben een auto te jatten of iemand te snipen? nee,

"heb een oogafwijking waardoor ik zeg maar \ | of | / kijk.
pi_20335033
Ik heb totaal geen moeite om iemand (mijn ouders of wie-dan-ook) bloot te zien. Okay, de ene ziet er beter uit dan de ander maar dat maakt mij echt niets uit.

En ik heb er ook geen moeite mee om bloot gezien te worden. Het is alleen om andere mensen niet tegen het hoofd te stoten dat ik mij altijd aangekleed op straat bevind. Maar bij mij thuis loop ik regelmatig in mijn blote kont. Vooral na het slapen / douchen als ik nog geen zin heb om mij aan te kleden. (En als het warm is en ik verder geen afspraken heb kan ik rustig de hele dag thuis in m'n blote kont rondlopen)
pi_20335105
xyroquell, als het aan mij ligt heb je gelijk, maar heb je dan de gordijnen dicht of zo? Ik bedoel, mocht ik langslopen en ik zie je, dan is't wel best, maar er zijn mensen die dan gelijk beginnen te klagen of de politie bellen of zo.
pi_20337593
Ik had d'r rug toch wel effe ingesopt hoor hehehe. Een nadeel is inderdaad als ze je achteraf ergens van gaat beschuldigen. Heb je wel fijn wat lol gehad met je (hopelijk lekkere) nichtje.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_20338239
@bright: Woon in een flat... moeten ze aardig hoog klimmen willen ze iets zien.

@American Nightmare: Ik heb heel wat lol gehad met mijn nichtje... maar gelukkig niet op sexueel gebied. Bovendien, het is familie en ik vind dat neef-nicht relaties niet kunnen.
pi_20338416
Nouja als het alleen seksueel is en niemand weet ervan.. waarom niet. Maakt het nog extra spannend ook.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 1 juli 2004 @ 19:42:07 #112
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_20343464
Ik denk dat het voor iedereen tot een jaar of 6/7 ligt, komt meer door de ouders lijkt me, omdat je als ouder een kind van 6 nog niet zelf laat douchen ivm te warm water, of zelf in bad laat gaan, ivm mogelijke verdrinking, en zeep in ogen etc. dat zal de achterliggende gedachte wel zijn.

Met je eigen kinderen in bad, als volwassende zijnde (wijs! ben pas 17 ) kan wel denk ik zo, zolang er geen verkeerde gedachte is, en het alleen is om het kind te wassen. Want of je er nu als ouder bij gaat zitten, desnoods staan (douchen kan ook) of in de badkamer gaat, buiten het bad/douchcel staan, om je kind te wassen, is in preciepe hetzelfde...

Met je broertje van 4 in bad gaan, als je zelf 16 ofzo bent, kan ook nog makkelijk, of met directer familie...

Maar er word hier dus gedoelt op het kleine kind met ouders in bad, wat nu als je ouders later niet meer zelf in bad kunnen, en je wast ze, is in preciepe hetzelfde als wat je ouders dan met jou doen als je klein bent...
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
  donderdag 1 juli 2004 @ 20:58:43 #113
92409 Twinky
Little star.
pi_20345562
uhm.. mijn moeder en vader staan 's ochtends altijd uitgebreid zich te wassen, en aangezien ik vaak dan even de badkamer inloop zie ik ze heeeel vaak naakt. (niet echt smakelijk, maar dat is een ander verhaal mijn moeder heeft bijv. schaamhaar tot haar enkels )
ik doe wel aaaaltijd de deur op slot. alledrie.
vroeger ging ik ook wel met m'n papa in bad enzo. en ik ging altijd op de bad-grond zitten als mama douchete
pi_20355610
Nou ik heb eigenlijk geen idee meer hoe het vroeger was.
Maar ik kom mn broer nu regelmatig naakt tegen in het huis (mn ouders hun slaap en badkamer zitten op de begane grond en mn broer en ik zitten op de verdieping)

En ik heb er absoluut geen problemen mee (ik ben ook m), ik word er absoluut niet opgewonden van en hij ook niet van mij, ik loop dan ook regelmatig naakt op mn kamer rond (kan er nogal benauwd worden en ik heb een hekel aan plakkende kleren)
Mn ouders, sja ik zie ze weleens naakt, en als ik al opgewonden zou zijn voordat ik ze zie is dat ook gauw voorbij,
Dat heeft denk ik meer ermee te maken dat het mijn ouders zijn dan dat ze onaantrekkelijk zijn, ik vind dat "opgewonden" gevoelens niet samen gaan met gewoon liefde voor je familie

Ik weet wel dat ik vroeger een "spelletje" deed met mijn moeder, ze probeerde me telkens naakt te betrappen, dit was meer omdat ik mezelf overduidelijk probeerde te verstoppen (pubertijd en schaamte denk ik) en ze me daarmee aan het plagen was dan dat het iets seskueels had.
For all his blunder, it is the sad province of Man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes... hoping that he'll have the courage to answer.
pi_20360390
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Nouja als het alleen seksueel is en niemand weet ervan.. waarom niet. Maakt het nog extra spannend ook.
Ik wil niet het risico lopen dat ze later spijt krijgt. Niet zozeer vanwege het feit dat ze mij kan aanklagen (fout = fout) maar meer dat ik de oorzaak ben van haar spijt en misschien schuldgevoel. En of het dan een nichtje is of niet doet niet ter zake.

Daarnaast kan ik heel goed met mijn nichtje opschieten, en dat wil ik zo houden. Ik zie haar liever 100x onschuldig bloot zonder sex dan dat ik 1x sex met haar heb en ze zich van mij afkeert.
  zaterdag 3 juli 2004 @ 21:47:21 #116
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_20393418
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef IceFlame het volgende:
oei dat is lang geleden dat ik 5/6 was en we nog een bad hadden zat ik daar nog wel eens in met mijn zusje... na de verbouwing past het niet eens als zou je het willen
nee 5/6 is wel de max denk ik
welke verbouwing

Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_20412240
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 21:47 schreef Bupatih het volgende:

[..]

welke verbouwing

scherp
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_20415514
Ik hoef het zelf niet meer, ben redelijk onzeker over mijn lichaam (sinds de puberteit zeg maar). Maar ging wel tot een jaar of 12 mee naar de sauna met mn ouders en broertjes. Verder ga ik wel eens met vriendinnen onder de douche of samen naar de toilet, meestal uit tijd/ruimtegebrek maar soms ook voor de gezelligheid... Vind het bij familie iets anders, maar dat is ook meer omdat mijn broertjes ook allebei geen behoefte eraan hebben om met iemand anders samen te douchen. Mijn vriend heeft ook lang moeten wachten om mij samen met hem te laten douchen, maar nu vind ik het heerlijk om dat te doen!!!
pi_20422253
Tot zolang iedereen zich er prettig bij voelt misschien? Daar kun je toch niet zomaar een leeftijdsgrens voor opgeven?
pi_20424899
Ik zit nog steeds in bad met mijn ouders. (ben nu 17) vind ik helemaal niet erg, we doen toch niks raars dus.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 12:26:47 #121
70982 Ill-Skillz
Allegretto
pi_20437179
quote:
Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef Sylvana het volgende:
ik ben 17 en ik ga soms met me broertje van 6 in bad, maar als hij ouder wordt dan doe ik dat niet meer
Bah, Sylvana.

Bah bah bah.

Wat als hij over 5 jaar de verloren foto\\\'s van je vindt?
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:13:26 #122
98810 SHAMPO
Lekk inzeepen!!
pi_20505804
Ik ben nu 23, tot me 6de of 7de ging ik nog wel eens met me moeder in bad.
Ik kan me nog herinneren dat ik met me pa onder de douche heb gestaan.
Maar dat was tot me 4de 5de jaar.
Ik vind met een broertje of zusje pas vreemd als je gaat puberen.
Als je je ongemakkelijk gaat voelen dan moet je niet met elkaar gaan douchen.

Vanaf die tijd vind ik het RAAR en vreemd om bij lekaar in bad tegaan.

Doei doei.
Je toekomst zie je in je zeepbel.
  vrijdag 9 juli 2004 @ 10:34:29 #123
70870 Black-jack
Let's dance
pi_20506158
Ik heb ook wel eens gedouched met mijn nichtje die 2 jaar jonger is ... maar ja.....ligt er aan hoe je er zelf tegenaan kijkt.. was toen overigens 18/19 denk ik...
Ook sliepen we vaak bij elkaar op de kamer, beide ook naakt... dus we hadden elkaar al vaak naakt gezien (niet altijd bedoeld)......

[ Bericht 11% gewijzigd door Black-jack op 09-07-2004 10:44:35 ]
Ik ben zo gek als een deur
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:33:12 #124
40777 Aparteling
Niet eens grappig op internet.
pi_20511358
Ik vind (en dit is natuurlijk mijn mening) dat als je dat na je 11e nog doet dat je ziek in je hoofd bent.. maargoed, nogmaals das mijn mening
  vrijdag 9 juli 2004 @ 14:37:10 #125
70870 Black-jack
Let's dance
pi_20511436
Stel dat je ouders naturisten zijn.....dan ga je lekker met je ouders op vakantie, je weet nl. niet beter
Je ziet dus de hele dag naakte mensen, ook je familie dus.... waarom zou je dan niet bijv. samen kunnen douchen / in bad o.i.d. ?
Die mensen bestaan ook hoor
Ik ben zo gek als een deur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')