quote:destijds 20, is al een tijdje terug.
quote:
Uit gewoonte doe ik de douchedeur nooit op slot. Toen ik laatst bij mijn oom en tante logeerde deed ik dat uit gewoonte ook niet.
Zeker als zij 15 is en jij toen begin 20 dan ga je daar toch wel heel sterk aan denken. Zeker als ze vraagt of je haar rug wil insoppen.quote:Of dat nichtje vond het stiekem wel een beetje spannend, you never know.
Idd, 7 jaar terug noem je geen laatst meerquote:Op maandag 28 juni 2004 19:08 schreef BlueEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja je vriendje naakt zien da's logisch, ik zie mijn vriendin ook naakt, liefst zo vaak mogelijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:44 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb er ook totaal geen problemen mee om m'n ouders naakt te zien! Lijkt me dat je naakte ouders toch niet meteen met seks associeert!![]()
Ik zie m'n vriendje ook wel 'ns naakt..!![]()
Ik wil niet het risico lopen dat ze later spijt krijgt. Niet zozeer vanwege het feit dat ze mij kan aanklagen (fout = fout) maar meer dat ik de oorzaak ben van haar spijt en misschien schuldgevoel. En of het dan een nichtje is of niet doet niet ter zake.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:47 schreef American_Nightmare het volgende:
Nouja als het alleen seksueel is en niemand weet ervan.. waarom niet. Maakt het nog extra spannend ook.
welke verbouwingquote:Op maandag 31 mei 2004 15:08 schreef IceFlame het volgende:
oei dat is lang geleden dat ik 5/6 was en we nog een bad hadden zat ik daar nog wel eens in met mijn zusje... na de verbouwing past het niet eens als zou je het willen
nee 5/6 is wel de max denk ik
scherpquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
welke verbouwing
Bah, Sylvana.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef Sylvana het volgende:
ik ben 17 en ik ga soms met me broertje van 6 in bad, maar als hij ouder wordt dan doe ik dat niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |