vetquote:Op maandag 31 mei 2004 11:38 schreef ZX9R het volgende:
Ja.
Hier weer verder!
Op zoek naar een leuke brommer voor OPM!
[afbeelding]
daar heb ik geen goede dingen over gelezen op MF, die kleuren zouden niet origineel zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)=thundercat&oudei=15
woeiiquote:Op maandag 31 mei 2004 11:49 schreef ZX9R het volgende:
En zoiets OPM?
http://www.mobile.de/SIDu(...)111138232183&top=14&
GSX-R 600quote:Op maandag 31 mei 2004 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
woeiitoch maar een maandje gaan wachten...?
kan, maar op MF raadde iedereen het af...quote:Op maandag 31 mei 2004 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zie het ja, dat zwarte aan de voorkant... maar misschien heeft ie hem gewoon laten spuiten omdat ie dat mooier vond
nee maar zijkant is opnieuw gespoten...heb ik weinig trek in om weer zo'n schade fiets te kopen (die missch goedkoop is opgeknapt)quote:Op maandag 31 mei 2004 11:51 schreef ZX9R het volgende:
Das nie veul geld!
tuurlijk maar geen 1000 euro lijkt me?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Is toch nog iets vanaf te lullen!
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
MF.....
Waar. De kap is ook nog maar voor de helft gespoten. En onbestickerd!quote:Op maandag 31 mei 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee maar zijkant is opnieuw gespoten...heb ik weinig trek in om weer zo'n schade fiets te kopen (die missch goedkoop is opgeknapt)
Die gasten overdrijven altijd zooooooo erg.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik weet t, jij bent geen fan van MF
Ligt het nou aan mij of zie ik gewoon originele stickers... ?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:54 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waar. De kap is ook nog maar voor de helft gespoten. En onbestickerd!
Mwa... 500 euro zeker wel.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tuurlijk maar geen 1000 euro lijkt me?
Klik eens op het plaatje.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of zie ik gewoon originele stickers... ?
Over die Cat heb ik het he
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die gasten overdrijven altijd zooooooo erg.
Toen ik vertelde dat als ik aan mijn achterwiel draai mn ketting hoorde te ratelen zeiden dat ik geen meter meer kon rijden en dat mn ketting en tandwielen versleten zijn
Terwijl je als je er nieuwe tandwielen en ketting ondergooi dat je ook geratel hoor als je aan het achterwiel draait.....
woeiiquote:Op maandag 31 mei 2004 11:55 schreef ZX9R het volgende:
http://www.mobile.de/SIDZ(...)d=11111111136040778&
Over die Cat van Marktplaats heb ik hetquote:Op maandag 31 mei 2004 11:56 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Klik eens op het plaatje.
Dan zie je de andere kant van de brommer!
welke cat? die met dat zwarte deel gespoten?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of zie ik gewoon originele stickers... ?
Over die Cat heb ik het he
Ach.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ja dat klinkt wel overdreven idd...
Nieuwe harde schijf....quote:Op maandag 31 mei 2004 11:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ach.
da's hier op Fok ook zo.
Als je een willekeurig computerprobleem leest in DIG heb je meteen van die lui die om een Format c: roepen.
WTF?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maarre, mijn voorkeur gaat toch wel uit naar http://www.marktplaats.nl(...)7.htm?av=a&zoek=zx6r
alleen, ik houd niet zo van kawa groen (zoals jullie wel weten inmiddels) maar deze kleur groen, dus helemaal groen zonder wit vind ik dus wel weer heel mooi.
alleen zit hier een nieuw blok in...
nee is een ZX6R maar 5000 is toch teveel, was alleen om de kleurstelling aan te gevenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
WTF?
5000,-- ??
Voor een ZX9R uit 99 met 8000km... let wel op, is een nieuw blok... en is overgespoten, ik weet denk ik al van voor motor dit is
nee, ik heb zaterdag op een ZX6R gereden en dat vind ik voorlopig zwaar genoegquote:Op maandag 31 mei 2004 12:02 schreef ZX9R het volgende:
Of toch een zxr750?
Goedemorgen.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:59 schreef ZX9R het volgende:
Laverda = italiaans
lekker uitgeslapen?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goedemorgen.Ik ben net wakker.
Laverda heb ik ook naar zitten kijken voordat ik de Bimota kocht.
Ik ben een tijdje lid geweest van het Laverda forum, maar alle technische onvolkomenheden van deze motoren - met name het motorblok deden de weegschaal naar de Bimota doorslaan.
dat wist ik dus niet...of ik had het gedaan weet ik ook niet, idd erg omslachtig gedoe allemaal...quote:OPM .. over Duitsland gesproken .. nog even oude koeien uit de sloot:
Volgens mij heb je daar een nog duidelijkere wet dan hier dat je bij verkoop moet melden dat het een schademotor betreft. Dus ik meen dat de koop ongedaan gemaakt had kunnen worden.
Je zou de zaak dus winnen.Maar waarschijnlijk erg omslachtig i.v.m. het importeren enz.
Ja gaaf he! Zou ook een kandidaat kunnen zijn voor mij hierna over 1,5 jaarquote:Op maandag 31 mei 2004 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit is de andere kleur die ik echt mooi vind http://www.marktplaats.nl(...)a&zoek=zx6r&oudei=30 helaas wat te duur nu
wat betekenen de vette woorden? en hij is niet origineel meer...quote:Beschreibung:
pol.Alurahmen, K&N Luftfilter, Iridium-Zündkerzen, Reifen neu, 180er, Sitzbankabdeckung, Heizgriffe,schwarze Spoilerscheibe + Serie, leichter Heckumbau, Heckhöherlegung, läuft super,SUPER OPTIK
okquote:Op maandag 31 mei 2004 12:23 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben ook voor mezelf aan het kijken!
jawel, die zitten er strak op!quote:Op maandag 31 mei 2004 12:29 schreef ZX9R het volgende:
Zou het iets met de achterkant zijn?
Ik zie namelijk geen pinkers.
[afbeelding]
iets met stuur ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens freetranslation.com is leichter heckumbau een easy stern construction
www.map24.comquote:Op maandag 31 mei 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weet iemand toevallig waar Boekelo ligt? achterhoek ofzo?
ik ben er nog niet over uti of ik dat rood/paarse mooi vind...ik zal hem eens in het echt moeten zien! en toch 40000 km gereden..quote:Op maandag 31 mei 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dit niks voor je OPM?
http://www.marktplaats.nl(...)m?zoek=zx6r&oudei=15
dat geloof ik meteen!quote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb er ook wellis opgezeten, lees: gereden
Rijd anders prima!
Net zo ver als met de motor hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 12:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op de motor ja...maar ik moet in koekblik...
heb ik niet eens naar gekeken...enschede klinkt voor altijd als buitenland...quote:Op maandag 31 mei 2004 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee joh.... was gisteren nog effe naar Meppel geweest
Is maar 100km voor jou!
zo voelt het anders nietquote:Op maandag 31 mei 2004 12:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Net zo ver als met de motor hoor
Mooi he... dat begint echt een probleem te worden hier. Ik vind zooooooveel motoren mooi voor hierna, ik zie echt de bomen door het bos niet meer..quote:Op maandag 31 mei 2004 12:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooie kleurstelling
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, hier ook hoorEn de Blade natuurlijk. en.. en...
blijf je mooi vinden he? ik vind het mooi om te zien maar zelf zal ik er voorlopig niet op rijdenquote:Maar toch blijft een Bandit1200 N ook erg gaaf.
Overigens met buurmeisje(s)quote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef PatrickM het volgende:
Ik ben er ook weer... was net bij de Ikea
Ga je samenwonen.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:25 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En weet je ook de reden?
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 31 mei 2004 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga je samenwonen.![]()
Snelle jongen die PatrickM ...
Hoe laat ga je en waar is het?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is er nog iemand die mee wilt vrijdag, naar de schade cat kijken?
heb ik ook een tijd gehad, net zo kort. nadeel alleen dat je, tenminste ik, het om de 2 weken moest bijscheren...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:33 schreef PatrickM het volgende:
Nope... ik heb super dik haar, met tig windkammen die altijd zichtbaar blijven waar ik me heel erg aan stoor, dus daarom eraf
het is vlakbij gouda en hoe laat? geen idee, wanneer de mensen kunnen die meegaanquote:Op maandag 31 mei 2004 19:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hoe laat ga je en waar is het?
Bij mij groeit het super hard, dus ik ga er van uit dat ik 1 a 2 keer per week moet gaan bijscherenquote:Op maandag 31 mei 2004 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb ik ook een tijd gehad, net zo kort. nadeel alleen dat je, tenminste ik, het om de 2 weken moest bijscheren...
juist niet, was ideaal. was nog in mijn scootertijd, heerlijk altijd mijn helm op en af zonder haarproblemenquote:Op maandag 31 mei 2004 19:35 schreef ZX9R het volgende:
Volgens mij jeukt dat als de ziekte
bij mij dus ook, ik vond het vrij irri worden op een gegeven moment...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bij mij groeit het super hard, dus ik ga er van uit dat ik 1 a 2 keer per week moet gaan bijscheren
Ikzelf zou pas om een uur of half vijf in de buurt van Gouda kunnen zijn...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het is vlakbij gouda en hoe laat? geen idee, wanneer de mensen kunnen die meegaanik heb vrij nl.
das net wat te ver, denk ik?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:36 schreef ZX9R het volgende:
Oeh.
Gouda. Zo'n 200 kilometer.......
Ik denk het ook.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
das net wat te ver, denk ik?
Mwoah, het is nu licht geirriteerd... is vrij logisch omdat het de eerste keer is dat de hoofdhuid het zonlicht zietquote:Op maandag 31 mei 2004 19:35 schreef ZX9R het volgende:
Volgens mij jeukt dat als de ziekte
tja, als er meer meewillen (hoe meer hoe beterquote:Op maandag 31 mei 2004 19:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ikzelf zou pas om een uur of half vijf in de buurt van Gouda kunnen zijn...
ja thx daarvoor nogquote:Op maandag 31 mei 2004 19:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Heb je je mail nog gehad?
Ik mijd het chloor nu even liever met mijn hoofdquote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef ZX9R het volgende:
Zo, ff zwemmen.
zou echt top zijn als je kwamquote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef ZX9R het volgende:
Zal eens kijken of ik wat kan doen die vrijdag.
Lijkt mij tenminste wel leuk!
Ik moet vrijdag tot 5 uur werken, Gouda is haalbaar in 30-40 minuten.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]Ikzelf zou pas om een uur of half vijf in de buurt van Gouda kunnen zijn...
maar...? betekent dat dat je mee kunt gaan of..?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag tot 5 uur werken, Gouda is haalbaar in 30-40 minuten.
Een uurtje eerder weg hebben ze bij ons nog nooit gehoord.
Ik heb het wel eens gevraagd.![]()
Als blikken konden doden op mijn werk dan blijk ik meer levens te hebben dan een kat.![]()
![]()
Humor is er erg ver te zoeken.
Als je ziet hoe licht het nu is .. althans hierquote:Op maandag 31 mei 2004 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar...? betekent dat dat je mee kunt gaan of..?
thx voor het aanbodquote:Op maandag 31 mei 2004 19:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe licht het nu is .. althans hier.. dan is een afspraak met koopavond wat mij betreft accoord.
Je kan ook je vriendin meenemen, gaan we daarna stappen in Rotterdam ofzo.
Ik heb nog wel 2 slaapplaatsen over.![]()
Dit even ter optie natuurlijk.
Ik heb net FS even laten bellen.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, al iets gehoord van die rs?
Vuile etter...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb net FS even laten bellen.![]()
Hij is helemaal goed, moet alleen ingevoerd worden..
fijn dat ze dat er even bij vermeldenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb net FS even laten bellen.![]()
Hij is helemaal goed, moet alleen ingevoerd worden..
Tja .. vroeg mij meer af of'tie wel in rijdbare staat was i.v.m. cylinder~zuiger wat om de 10.000 vervangen moet worden.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
fijn dat ze dat er even bij vermelden
quote:Op maandag 31 mei 2004 19:20 schreef PatrickM het volgende:
En oja... het koppie is net kaal gegaan
After:
[afbeelding]
quote:Op maandag 31 mei 2004 19:30 schreef ZX9R het volgende:
Ondeugend?
Want die vind kale mannen sexy?
Ik denk dat ze in de war zijn met mijn reactie in dat topicquote:Op maandag 31 mei 2004 22:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kisten heb ik wel... voor op de motorquote:Op maandag 31 mei 2004 22:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Heb je je legerkisten en Lonsdale petje al?
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je het niet meegekregen, ondeugend?
Houden zo danquote:Op maandag 31 mei 2004 22:47 schreef PatrickM het volgende:
Alleen ontbreekt het bij mij aan de gedachtengang van het neonazisme
Als je vriend/vriendin zich kaal scheert..quote:Op maandag 31 mei 2004 22:47 schreef ondeugend het volgende:
* even naar het topic zapt
euhhh welk topic eigenlijk FS ?
Pak hem maar aan hoor !!quote:Op maandag 31 mei 2004 22:54 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Als je vriend/vriendin zich kaal scheert..
Mijn vader is een auto en motornoob.quote:vaderJee die is mooi .. maar ja hij is natuurlijk ook nog pas gewassen[
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vertelde dus nog even dat ik net 180 had gereden .. in een bocht.
Voornamelijk door het hoge koppel .. ik ging er niet eens zo hard in .. kwam er wel met 180 uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moest je niet je blok demonterenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:42 schreef Patrick281 het volgende:Beemer staat in de woonkamer. Uitparkeren zal lastig worden, maar ze staat droog.
(spiegels ingeklapt .. eerst met imbusje losgedraaid)
oops, zonde man!quote:Alleen behoorlijk shit dat ik met manoeveren het schijfslot vergeten was.![]()
Kraakt aardig zo'n carbon spatbord.![]()
![]()
thxquote:Op dinsdag 1 juni 2004 06:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee![]()
(Ik antwoord ff voor hem)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:35 schreef ondeugend het volgende:
OPM ?
Is dit wat ? [foto]] ¤ 4650, --
Naar zo'n ding heeft mijn pa nog eens serieus staan kijken.quote:
Let wel op dat er mijlen staat ipv kilometersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)m?av=a&fo=1&zoek=400
een 99er met 21 dkm voor 3850 euro…hier heeft die kennis van mij (Bandit 600) zijn motor ook gekocht.
In principe wilde ik zwaarder rijden maar een 99er met die km stand voor dat geld is wel erg aanlokkelijk! Plus is dit bij een motorzaak, wat garantie betekent…hij is wel niet origineel...
Verder wel een strak fietsie! Alleen zou ik wel uitkijken. Aangezien je bij je vorige (zelfde type) fiets ook een beetje vermogen mistte ben ik bang dat je dat nu ook weer snel gaat krijgen. Zeker nadat je een proefrit op een ZX6R gedaan hebtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Had ik gezien13400 mls = 21000 kms
Das ook wel weer waar…maar ik vind het ook een strakke fiets, en voor dat geld. Missch koop ik em wel en zet hem meteen weer in de verkoop na wat kleine wijzigingen…quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:02 schreef ploderus het volgende:
Verder wel een strak fietsie! Alleen zou ik wel uitkijken. Aangezien je bij je vorige (zelfde type) fiets ook een beetje vermogen mistte ben ik bang dat je dat nu ook weer snel gaat krijgen. Zeker nadat je een proefrit op een ZX6R gedaan hebtHou dat in je achterhoofd
Tis idd een strakke fiets voor niet al te veel geld. Weet je eigenlijk waar hij origineel vandaan komt? Ik neem aan dat hij niet oorspronkelijk uit NL komt, aangezien hij Miles op de teller heeft. Wel een mooi design! Dat groene vind ik best wel gaaf bij het zwarte staan. Hij is in ieder geval wel redelijk uniek!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar…maar ik vind het ook een strakke fiets, en voor dat geld. Missch koop ik em wel en zet hem meteen weer in de verkoop na wat kleine wijzigingen…
Miles? Zou dat Amerikaans zijn? Ik weet wel dat de motor van die kennis uit Duitsland kwam.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:08 schreef ploderus het volgende:
Tis idd een strakke fiets voor niet al te veel geld. Weet je eigenlijk waar hij origineel vandaan komt? Ik neem aan dat hij niet oorspronkelijk uit NL komt, aangezien hij Miles op de teller heeft.
uniek, dat zeker. Maar dat groene, nee vooral die velgen zou ik zwart makenquote:Wel een mooi design! Dat groene vind ik best wel gaaf bij het zwarte staan. Hij is in ieder geval wel redelijk uniek!![]()
Ik weet niet precies waar ze allemaal nog met miles werken. In Engeland geloof ik ook nog toch? Amerika zeker. Eigenlijk alle achterlopende maatschappijenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Miles? Zou dat Amerikaans zijn? Ik weet wel dat de motor van die kennis uit Duitsland kwam.
[..]
uniek, dat zeker. Maar dat groene, nee vooral die velgen zou ik zwart maken
Momenteel zeker nog even niet. Zit in de laatste paar weken van project. Kortom: stressenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar jij kan nog steeds geen vrij krijgen?
erg jammer! ik (wij) zouden graag jouw ZX6R eens in het echt zien/horen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:24 schreef ploderus het volgende:
Momenteel zeker nog even niet. Zit in de laatste paar weken van project. Kortom: stressen![]()
Kans is groot dat ik deze week wel een uur of 60 op school ben :'( Lang leven het 'alles uitstellen'Daarna moet ik kijken of ik ga werken.
vetquote:Ben aan het sparen voor de nieuwe R1
RGV 250 nog steeds geen optie? Die vriend van mij heeft hem nog steeds te koop staan, nu voor ¤ 2100,-quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tja, ZZR?ik vind hem in vergelijking met de ZXR er ?ouder? uitzien, net of het om een model gaat van een generatie eerder.
Plus vind ik sportiviteit toch wel erg belangrijk, niets zit en rijdt lekkerder dan een SSOk, die ZZR heeft meer power onderin, maar of dat nu echt het zwaarst weegt?Dus als ik de keuze zou moeten maken tussen een ZZR 600 en een ZXR400 kom ik toch weer op die 400 uit.
Ik ben echt niet bang dat ik me niet weer ga vermaken op die 400
ABS.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:50 schreef hollander172 het volgende:
Laat die ZXR lekker zitten. je hebt er eentje gehad en was niet tevreden toch?
Voelde bij het remmen de ZXR zo onder me vandaan schuiven.![]()
Niet gevallen overigens, wel een flinke blauwe plek bij mijn knie omdat ik hem daarmee overeind hield bij het remmen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
RGV 250 nog steeds geen optie? Die vriend van mij heeft hem nog steeds te koop staan, nu voor ¤ 2100,-
Niet tevreden is een groot woord! Ik heb me er heel goed op vermaakt, alleen tja soms heb je wel eens wensen…quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:50 schreef hollander172 het volgende:
Laat die ZXR lekker zitten. je hebt er eentje gehad en was niet tevreden toch?
tjeezus, dat je hem nog overeind hield! Geluk je dat niet gevallen bent.quote:Gisteren overigens bijna die van mij in elkaar gereden.Een of andere hufter vond het nodig, ondanks de haaietanden & stopbord, om zo maar even af te slaan de provinciale weg op. Voelde bij het remmen de ZXR zo onder me vandaan schuiven.
![]()
Niet gevallen overigens, wel een flinke blauwe plek bij mijn knie omdat ik hem daarmee overeind hield bij het remmen. Ben ook een stukje schoenzool kwijtgeraakt onderweg, misschien maar een stel remblokjes onder mijn schoenen gaan monteren.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik ben echt niet bang dat ik me niet weer ga vermaken op die 400![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:21 schreef Patrick281 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als je voor meer dan 4000 euro gaat shoppen in duitsland kun je wel wat geld besparen. Ik heb mijn vorige motor (ZXR400 uit 1995) in duitsland gekocht en ingevoerd. Bpm en keuringskosten waren totaal 160 + 80 + 20 = 260 euro. Aanschaf motor: 2100 euro, dus totaal 2360 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef Bloemkool het volgende:
Zit er nu nog prijs verschil in de motoren die je in Duitsland of Belgie koopt? En zo ja loont het zich om ze dan in te voeren of ben je het hele voordeel dan weer kwijt?
Misschien iemand die dit al eens gedaan heeft?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
RGV 250 nog steeds geen optie? Die vriend van mij heeft hem nog steeds te koop staan, nu voor ¤ 2100,-
Hoezo voor erbij, waarom een RGV voor erbij en een ZXR 400 niet? Prijs van 1500 is wel intressesant maar niet echt reeel voor zo`n motor.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Och ja, helemaal vergeten op te reageren. Ik had het wel gezien
Heb ik ook nog over zitten nadenken, maar ik zie een RGV meer als een motor voor erbij. Of de prijs moet zodanig interessant zijn (1500 euro) dat ik er wel interesse in krijg. Anders heb ik liever een ZXR400
Onderhoud aan mijn RS valt best mee, alleen de zuigers wisselen heeft hij als extra onderhoud, maar dat is niet eens zo heel duur, daar tegenover komt dat je geen kleppen hebt die je moet stellen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Een ZXR400 is minder onderhoudsgevoelig, is toch praktischer.
4 fokkers die hier regelmatig zitten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:36 schreef Bloemkool het volgende:
Zit er nu nog prijs verschil in de motoren die je in Duitsland of Belgie koopt? En zo ja loont het zich om ze dan in te voeren of ben je het hele voordeel dan weer kwijt?
Misschien iemand die dit al eens gedaan heeft?
Klopt ..eh wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Je hoort ook vaak dat het geen lange afstand motor is, wat vind jij daarvan?
Ik heb niet echt veel langere afstanden gereden dan 160 km aan een stuk en dat gaat makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Je hoort ook vaak dat het geen lange afstand motor is, wat vind jij daarvan?
En waarom dan niet wat jou betreft?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt ..eh wat mij betreft.
Bij 8000 toeren begint hij pas redelijk vermogen te leveren, als je daar onder blijft moet hij gewoon heel hard werken, dit merk je meteen doordat de temperatuur dan flink omhoog gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:49 schreef Patrick281 het volgende:Ik heb er ook wel eens wat langere afstanden mee gereden, maar gezien de zuigerslijtage vind ik het toch niet echt een prettig idee. Het comfort was best goed trouwens op die RGV, daar lag het zeker niet aan.
Gerako .. waarom niet onder de 8.000?? Bougieproblemen ??
Files zijn inderdaad weleens vervelend omdat hij geen koelfan heeft, maar temperatuur mocht oplopen tot 110 graden, dat heb ik nog niet meegemaakt. Maar normaal werd hij 55/60 graden, als het dan opliep tot 80/90 dan werd het toch altijd wel spannend, maar dus nog niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:59 schreef Patrick281 het volgende:
Dat van die koeling merkte ik inderdaad ook, al was boven de 5.000 in principe genoeg bij de RGV.
.. ja waren van die toertochten door binnenweggetjes .. met allemaal niet supersport machines.
Het was ook altijd leuk met filerijden, dan liep de temperatuur gevaarlijk hoog op.
Moest af en toe uit nood dus wel even de file uit en een oprit nemen voor wat vrij baan .. even flink er voorbij blazen voor wat frisse lucht.![]()
Zolang je blijft rijden is er weinig aan de hand, alleen als je een tijdje stil gaat staan kan je temperatuur behoorlijk snel oplopen in de zomer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmm, vind ik wel een nadeel hoor dat van die files?
Eigenlijk is de motor toch ook voor erbij of ga je echt kilometervreten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hmm, vind ik wel een nadeel hoor dat van die files…
Waarom dan een RS 125 en geen 250 (RGV of RS). Een 125 is echt een flinke stap terug hoor, terwijl een 250 echt niet veel groter of zwaarder is maar wel veel sneller en sterker is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nou, als het goed is haalt mijn vriendin over een maand haar rbw (B) en dan heb ik geen vervoer meer. Zij zal dan de auto voornamelijk gaan rijden, dus missch is het ook wel een idee om iets van een RS125 te nemen idd voor de binnenstad.
Heeft denk ik weinig met ABS te maken, koude banden+zand, stro en wat mest was er vooral voor verantwoordelijk. "Slikt" ABS dit ook op een motor? Probleem zat ook niet in het remmen zelf maar in het onstabiele oppervlak waarop geremd moest worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ABS.![]()
![]()
Gisteren bij het afstappen wel mijn scheenbeen flink zeer gedaan aan het boxerblok.
Schopte er tegenaan.
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heeft denk ik weinig met ABS te maken, koude banden+zand, stro en wat mest was er vooral voor verantwoordelijk. "Slikt" ABS dit ook op een motor? Probleem zat ook niet in het remmen zelf maar in het onstabiele oppervlak waarop geremd moest worden.
Hij heeft hem voor ¤ 2400,- te koop staan op Marktplaats, hij heeft daar toen een bod op gekregen van ¤ 2100,- en die jongen/man is wezen kijken en zou hem kopen. Hij is toen weer naar huis gegaan en zou hem afgelopen vrijdag komen ophalen maar heeft afgebeld omdat hij bang was dat hij de 600cc`s niet zou kunnen bijhouden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ok, ik had het al eerder gepost: kun je eens vragen wat zijn uiterlijke prijs is?
Mijn voorkeur blijft toch wel een zx6r of zxr400, dus vrijdag eens kijken of het wat is maar ik ben wel benieuwd naar zijn laagste prijs
Overeind houden was wat moeilijk, dat geef ik eerlijk toe. Als je totaal de grip kwijt bent van de voorband dan hou je weinig over...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tjeezus, dat je hem nog overeind hield! Geluk je dat niet gevallen bent.
Net gebeld voor die ZXR400: het is idd een Duitser die oospronkelijk groen was, ze hebben hem zwart gespoten en de wielen en spiegels groen gelaten…
Dus ik onderschat het ABS systeem? Is het dan ook mogelijk op ijs te remmen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]uiteraard. Oppervlak maakt niet uit. Voor-acherwiel worden ook apart gemeten en gecorrigeerd.
Jou stukje leest eigenlijk erg grappig. Zij haalt haar rijbewijs en jij hebt geen vervoer meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nou, als het goed is haalt mijn vriendin over een maand haar rbw (B) en dan heb ik geen vervoer meer. Zij zal dan de auto voornamelijk gaan rijden, dus missch is het ook wel een idee om iets van een RS125 te nemen idd voor de binnenstad.
Dat is i.v.m. een mogelijke tankslapper .. ze noemen het ook wel een stuurdemper.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef ook_gek het volgende:
Ja Motor freaks
Wie kan en wil mij vertellen wat dit is
[afbeelding]
Je kan er aan draaien zo te zien. Het zit aan het stuur vast. Maar waar het heen loopt kan ik weer net niet zien.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef ook_gek het volgende:
Ja Motor freaks
Wie kan en wil mij vertellen wat dit is
[afbeelding]
Op m,n werk stonden opeens 2 hele dikke motoren in het magazijn. En dit kwam ik tegen op het stuur. En nu ben ik heel erg benieuwd wat het is.
Je kan er aan draaien zo te zien. Het zit aan het stuur vast. Maar waar het heen loopt kan ik weer net niet zien.
Het wordt vaak op motoren die uit hun eigen vrij snel op het achterwiel komen gemonteerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:27 schreef ook_gek het volgende:
En werkt het een beetje?
En wat doet het precies. Merk je er veel van?
Word het vaak gebruikt?
ik heb het nog nooit gezien.
Zal zo effe de rest van de foto,s uploaden.
Want naar mijn mening zijn het 2 beesten van motoren.
Toen ik ze zach wilde ik meteen een motor rijbenwijs
Volgens mij heb jij nog een heeele andere reden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:27 schreef ook_gek het volgende:
Toen ik ze zach wilde ik meteen een motor rijbenwijs![]()
Dat is wel kicken, maar mijn motor maakt al lekkere herrie met normaal rijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil ze echt snel horen door trekken in de toeren. Dat moet echt een
super geluid zijn volgens mij
Ik heb geen rijbenwijs nodig om ze te jattenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog een heeele andere reden.![]()
![]()
Iets wat je toch mist bij auto's hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
AHA dus niet dat het stuur opeens weg draaid als je serieus gas geeft
TERING wat zijn die motoren geil zeg.
Ik wil ze echt snel horen door trekken in de toeren. Dat moet echt een
super geluid zijn volgens mij
50 % goed inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbenwijs nodig om ze te jatten
Of denk jij aan ondeugend
De jouwe jankt nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog een heeele andere reden.![]()
![]()
[..]
Dat is wel kicken, maar mijn motor maakt al lekkere herrie met normaal rijden.
Het zijn meer de mensen eromheen die dan meer willen .. zogezegd dat ik flink aan het gas ga zwengelen. Die gebaren maken ze dan ook.
Anderen motoren die ik had wel .. maar leverden toch niet deze onverwachte reactie's op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De jouwe jankt niet![]()
Welke 50%quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
50 % goed inderdaad.![]()
als ik ooit de kans krijg om jou in een Ferrari 360 modena of een F355 mee te laten rijden piep je wel anders. Want wel degelijk dat bij de 6 a 7 duizend toeren de motor achter je zich de tering jangt en dat je de druk in je rug voelt. Het geschreeuw naar meer benzine. Om nog sneller te gaan. En nog hoger te janken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Iets wat je toch mist bij auto's he
Kom hier alsjeblieft niet praten over auto's. Er zijn best modellen waar ik ook mijn hartslag voor voel kloppen. Maar een auto geeft niet dezelfde rijervaring als een motorfiets.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:38 schreef ook_gek het volgende:
F[censuur]i
En waarom staan die "ineens" in het magazijn dan bij jullie??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest avn de foto,s
En die uitlaat is wel ERG gaaf moet ik zeggen.
Helaas niet al te scherpe foto,s. Moest het doen met m,n telefoon![]()
Begin hier AUB niet over auto`s, daar zijn genoeg andere topics over te vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik ooit de kans krijg om jou in een Ferrari 360 modena of een F355 mee te laten rijden piep je wel anders. Want wel degelijk dat bij de 6 a 7 duizend toeren de motor achter je zich de tering jangt en dat je de druk in je rug voelt. Het geschreeuw naar meer benzine. Om nog sneller te gaan. En nog hoger te janken.
Ferrari
Ik had het niet over rijden. Ik had het over geluidquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kom hier alsjeblieft niet praten over auto's. Er zijn best modellen waar ik ook mijn hartslag voor voel kloppen. Maar een auto geeft niet dezelfde rijervaring als een motorfiets.
In een auto kan je bijna slapende rijden zonder op de weg te moeten letten, je hoeft niet in de bocht te duiken en je gewicht gebruiken om de motor door de bocht te trekken en je rijdt gewoon niet in de open lucht - ook een cabrio kan dat gevoel niet geven.
Een blikmobiel is gewoon een compleet ander voertuig.
En deze motoren zijn voor iedereen haalbaar, een ...[censuur] is dat duidelijk niet.De ...[censuur] onder de motoren:
[afbeelding]
Sorry .. moet even reageren..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:50 schreef Gerako het volgende:
[..]
Begin hier AUB niet over motoren auto's, daar zijn genoeg andere topics over te vinden.
De snelheid zijn wij wel gewend want de meeste motoren, mijne tenminste wel, zijn nog een stukje sneller dan de F[censuur]i qua optrekken.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik ooit de kans krijg om jou in een Ferrari 360 modena of een F355 mee te laten rijden piep je wel anders. Want wel degelijk dat bij de 6 a 7 duizend toeren de motor achter je zich de tering jangt en dat je de druk in je rug voelt. Het geschreeuw naar meer benzine. Om nog sneller te gaan. En nog hoger te janken.
Ferrari
Ze zijn van de buurman van m,n baas.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En waarom staan die "ineens" in het magazijn dan bij jullie??
Als je dit soort foto's maakt in slecht licht laat je camera dan ergens op steunen/ ondergrond.
Pak bijvoorbeeld even een trapje die je kan verplaatsen.Zelfs een emmer werkt als steunpunt.
Of gewoon even je adem inhouden.![]()
Simpel.... een 2 cilinder jankt nu eenmaal nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:34 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt mij nog niet gehoord .. en ach eigenlijk boeit het ook niet zo wat anderen ervan denken.
Ik kijk er gewoon van op .. dacht mijn minst opvallende motor ooit te kopen.
Het was bij mijn peiling vorige week ook 10 tegen 0 voor het model~uitvoering dat ik gekocht heb.
Die uitlaat is wel te betalen, ik weet zo de prijs niet maar het valt wel mee, die gaten voorin zijn standaard volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zijn van de buurman van m,n baas.
En ik had wel een digicam bij me. Maar helaas was de accu op![]()
En dat trillen. Tjha ik vind dat ze nog goed gelukt zijn als je denkt dat ik het snel met m,n mobiel gemaakt heb hahaha.
Kost die dikke uitlaat eigelijk veel munten? Ding ziet er echt strak uit.
En aan de voorkant van de motor zitten gaten gebord lijkt het wel. Is dat standaart of is dat zelf gedaan? Ze zitten niet echt gelijk
De binnen kant is wel met carbon helemaal af gewerkt.
1 ding is zeker. Als je lekker geluid wil en de straat stenen er uit trekken moet je ZEKER weten een motor hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
en al zou een Ferrari indruk op me maken... wie kan dat nou betalen? Ik niet
Ja is standaard en een beetje kan varieeren van 3 tot 600 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zijn van de buurman van m,n baas.
En ik had wel een digicam bij me. Maar helaas was de accu op![]()
En dat trillen. Tjha ik vind dat ze nog goed gelukt zijn als je denkt dat ik het snel met m,n mobiel gemaakt heb hahaha.
Kost die dikke uitlaat eigelijk veel munten? Ding ziet er echt strak uit.
En aan de voorkant van de motor zitten gaten gebord lijkt het wel. Is dat standaart of is dat zelf gedaan? Ze zitten niet echt gelijk
De binnen kant is wel met carbon helemaal af gewerkt.
1) Ik heb het niet over performance verschilquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:52 schreef ook_gek het volgende:
En nee ik begrijp ook wel dat a[censuur]o rijden anders is dan motor rijden
Je kan wel mee hangen in de bochten. Maar dat zal niet veel verschil maken
Maar niet uit kiken in bochten? Hmmm is het niet zo dat als je te hard een bocht in duikt met een a[censuur]o dat je flink moet tegen sturen. En dus ook hard moet werken om een bocht zo snel mogelijk te nemen? Sterker nog. Met een a[censuur]o dwars door een bocht gaan is ook geen kinder speelgoed. En ook erg leuk![]()
Ach, alles went..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1 ding is zeker. Als je lekker geluid wil en de straat stenen er uit trekken moet je ZEKER weten een motor hebben
Kennis van me heeft ook zo een Honda zoals op de foto. Staan er flammen op z,n tank. Vind hij het zonde om dat te beschadigen. Heeft hij er een hoes van leer voor laten maken die 1 op 1 copie is met die vlammen. Meesterlijk mooi gewoon.
En een andere kennis van me heeft een Kawa ZZR1100. Nu ben ik niet snel bang op een motor of in een auto. Maar op die motor was ik dat echt wel. Als je ziet hoe snel je van de 220 naar de 270 door trekt is dat stom weg eng. En het idee dat ik er af zou vallen was nog groter. Was niet meer leuk zo veel wint
Maar bij de 190 a 200 nog even dat voorwiel los zien gaan is echt![]()
Was een geweldige ervaring. Nu wil ik dit nog mee maken op een R1
dat is het ook! je moet em alleen wel kunnen rijden...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik dan weer een pracht motor
In mijn polisvoorwaarden staat duidelijk een jaar stilzwijgende verlenging of minimaal 2 maanden opzegtermijn voordat de nieuwe termijn ingaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:51 schreef Gerako het volgende:
Als je motorverzekering 1 jaar geldig is, en je krijgt vlak voor de datum dat hij afloopt weer een nieuwe acceptgiro voor weer een jaar en je betaald dan niet ben je dan van die verzekering af of moet je deze helemaal afzeggen?
Rechtdoor zou wel lukken hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is het ook! je moet em alleen wel kunnen rijden...
Dat zou dus betekenen dat ik nu weer een jaar moet betalen en dan pas weer kan opzeggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In mijn polisvoorwaarden staat duidelijk een jaar stilzwijgende verlenging of minimaal 2 maanden opzegtermijn voordat de nieuwe termijn ingaat.
Voor de motorscoot kreeg ik een brief na verkoop: wij hebben uw verzekering bevroren.
Ondanks verkoop proberen ze je er nog aan vast te pinnen.![]()
Tja een bedrijf in onze economie mag natuurlijk wel enige bedrijfsmatige zekerheden inbouwen, al dit dient alleen hun eigen doel.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:04 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat ik nu weer een jaar moet betalen en dan pas weer kan opzeggen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag heb ik een afspraak om 1700 uur in Urk voor deze zxr.
zou der nog iemand mee willen gaan, ik weet t...tis een pokke end rijden voor sommigen, maar voor wat kms draaien wij onze hand toch niet voor om
quote:Op dinsdag 1 Juni 2004 2012 melde de ANWB routeplanner het volgende:
Hmmmm, je wil te graag Jesse. Laat die ZXR nou lekker staan in Urk, je verkoopt je eigen ZXR voor 1750 en wil deze weer voor 3350,- kopen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das ook wel weer zo, dat zei hollander ook al...
maarja, als ze die dingen voor die prijzen aanbieden wordt het voor mij verleidelijk om eens een kijkje te gaan nemen...
maarja, net een mail gehad van deze http://www.marktplaats.nl(...)?av=a&fo=1&zoek=zx6r zx6r en hij kan in principe ook op vrijdag. dat was in alphen ad rijn...
Kijk dan gaan we praten! Alphen is iets verder dan Gouda maar de motor is interessant.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das ook wel weer zo, dat zei hollander ook al...
maarja, als ze die dingen voor die prijzen aanbieden wordt het voor mij verleidelijk om eens een kijkje te gaan nemen...
maarja, net een mail gehad van deze http://www.marktplaats.nl(...)?av=a&fo=1&zoek=zx6r zx6r en hij kan in principe ook op vrijdag. dat was in alphen ad rijn...
Want? Morgen regen trouwens. Ik ben vandaag ook gewoon op de fiets geweest .quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:
Zo... ik ga lekker fietsend naar mijn werk tot en met a.s. vrijdag
Ik zeg niet dat het zo is he? Ik herken alleen de foto, bij de eerste heb je overigens een goede koop, bij de tweede niet. (dat was je wel duidelijk geloof ik.)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker lars, dat klinkt niet best
ja, pepijn dat document had ik al eens eerder gezien, maar nu save ik hem ff. thx!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind het niks, maar goed
~back~into~the~futurequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 25]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:02 schreef Gerako het volgende:
OPM, heb jij je motor verkocht voor ¤ 1750,- !? Je vroeg er toch een stuk meer voor dacht ik, waarom nou zo weinig en waarom heb je hem eigenlijk weggedaan want dat begrijp ik eigenlijk nog niet?
Ik heb het gelezen, en volgens mij heb je een grote fout gemaakt. Waar heb je hem verkocht als ik vragen mag?quote:
Tja zie de reactie's op de navolgende pagina's. Iets minder resoluut nog dan jij maar goed..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:22 schreef Gerako het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en volgens mij heb je een grote fout gemaakt. Waar heb je hem verkocht als ik vragen mag?
Niet aan de kustquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Want? Morgen regen trouwens. Ik ben vandaag ook gewoon op de fiets geweest .
Dus ik kan veilig mijn RS aan de buitenlucht blootstellen morgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Niet aan de kust
Aan de kust overwegend droogquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus ik kan veilig mijn RS aan de buitenlucht blootstellen morgen?
Ik was van plan op de fiets te gaan.![]()
Beter ik nat dan de RS.Zou wel uitkomen i.v.m. sporten, dat is niet aan te fietsen.
APRILIA !!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:30 schreef ondeugend het volgende:
FERARI !!!!!!
Zo kut, dat je het zelfs verkeerd speltquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:30 schreef ondeugend het volgende:
FERARI !!!!!!
Mag ik een ban voor iemand aanvragen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:30 schreef ondeugend het volgende:
F[censuur]I !!!!!!
Waarachtig! Een Boxermotorblok.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:37 schreef PatrickM het volgende:
Geeft niet... ik vind F[censuur]i ook echt wel mooie auto's en er komt best aardig geluid uit. Alleen kan dat allemaal niet tippen aan het geluid van een S[censuur]u Impreza WRX met groep N uitlaat
de enige a[censuur]o waar ik echt geil van word van dat geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |