denk het niet, hoezo??quote:Op maandag 24 mei 2004 11:52 schreef ecc-O het volgende:
Maak jij het dan uit?
En nee niet van onder![]()
jaquote:Op maandag 24 mei 2004 11:53 schreef ecc-O het volgende:
Shit wat maak "ik" een kuttopics de laatste tijd.
quote:Op maandag 24 mei 2004 11:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik denk dat ik keihard ga gillen en vervolgens alles probeer in te kleuren met merkstift.
Zelfde geld voor kort haar, zuigt evengoed.
Het ging over je vriend/vriendin, niet over je mattttPUNTnlquote:Op maandag 24 mei 2004 12:04 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
![]()
Nou, dat doe ik dus niet voor mijn vriendin. Ze neemt me maar zoals ik ben. Punt!quote:Op maandag 24 mei 2004 11:55 schreef flipsen het volgende:
Ik heb het een keer gedaan, kwam m'n vriendin 's avonds laat thuis, lag ik met een kale kop in bed. Ze was not amused... Dus nu gewoon kort koppie![]()
En over jouw al dan niet kaalheid heeft jouw vriendin niets te zeggen?quote:Op maandag 24 mei 2004 13:30 schreef CIXX het volgende:
mn vriendin kaal ? no way !!! ze heb heel erg mooi haar dus dat laat ze er maar aanhangen!!
ik ben zo nu en dan kaaltis maar net waar ik zin in heb kort of kaal
![]()
Ik hou van kort haart cq een kale kop en heb zelf ook weleens mijn hoofd kaalgeschoren en nee, ik ben niet gay...quote:Op maandag 24 mei 2004 11:56 schreef Onderbroek het volgende:
kale vrouwen zijn gay...ziet er niet uit
Dan val ik in ieder geval afquote:Op maandag 24 mei 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Een vrouw moet lang haar hebben wat mij betreft.![]()
Dus eh ja ..
![]()
Niet echt diepzinnig maar ja.
Dus, hij scheert zich kaal en gaat dan naar de kapper?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:33 schreef ioor het volgende:
mijn vriend scheert zich altijd bijna kaal als tie naar de kapper gaat, staat wel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |