2 maanden opzegtermijn in de polisvoorwaarden .. scoot is een maand + 1 dag voor tijd verkocht.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ehmmm volgens mij begrijp ik het niet helemaal goed je wilt toch een nieuwe motor in de verzekering gooien en een ander die je verkocht (en dus een vrijwaring voor hebt) eruit halen?
Dan zeg je toch tegen je verz mij hallo ik heb hem verkocht zie mijn vrijwaring, dan hoef je toch zeker geen premie meer te betalen en zeker niet voor de rest van het jaar?
En dan doe je die beemer toch bij een ander in de verzekering?
idd.... maar ik was vooral verbaasd over hoe snel zo'n ding op de 200 zit, (vergelijken met mijn expressquote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
achterop rijden is leukals je nog nooit zelf hebt gereden
![]()
Tsjek mijn verkoop topic hier op Fok!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd.... maar ik was vooral verbaasd over hoe snel zo'n ding op de 200 zit, (vergelijken met mijn express)...
iddquote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:12 schreef ZX9R het volgende:
Je hebt toch geen motor meer?
Dus wat valt er dan te verzekeren?
Imho kun je die oude verzekering gewoon opzeggen!
ik ken dat filmpje idd...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 08:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tsjek mijn verkoop topic hier op Fok!
Kun je zien hoe snel zo'n ding op de 300 zit!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
motorrijden is veeel leuker
dat wil ik al jaaaaaaren... maar ja.. de vrouw des huizes weet me er telkens vanaf te pratenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ga je papiertje halen zou ik zeggentis meer dan de moeite waard!!
stimmt..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:11 schreef ZX9R het volgende:
Iedereen kent die verhalen over dode motorrijders.
Dat betekent toch niet dat jij het niet zou mogen halen?
Er zijn ook genoeg dode autorijders!
hehe... Toyota blijft, er komt weer een nieuwe (rij nu renoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:15 schreef ZX9R het volgende:
Toyota verkopen,
Motorrijbewijs halen,
Motor kopen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik MAG het ook wel halen maar ze vind het niks.. dus dan maak ik een afweging (met nog meer zaken in acht genomen, geld e.d.) en gebeurd het niet.
Een koekblik"poster" ..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 09:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ben wel zo gek als een deur (volgens andere uiteraard), dus misschien is het maar goed ook![]()
![]()
dankequote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Een koekblik"poster" ..
ik doe altijd gekquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ach toen ik getrouwd was heb ik wel eens een motor gekocht van 10.500 met een giga lening erop.
Thuis niets verteld. Dus verras'r eens en haal je rijbewijs stiekem. Doe's echt gek.![]()
Moet je af en toe eens doen hoor ..![]()
rijlesjes heb ik wel eens gehad, wel leuk moet ik zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zeg niet dat je gelijk die motor moet kopen..maar een paar rijlesjes kunnen er toch wel af?
In ons heilige stukje Fok! had ik nog geschreven .. maar dat was na een edit weer weg.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:[..]
danke
[..]
quote:[quote]Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Lijkt mij wel strak .. stiekem rijlesjes nemen. (zeg maar dat je een bedrijfscursus moet volgen ofzo)
.. op een dag je vrouw en bosje bloemen geven en uitnodigen voor een romantisch diner.
Het vervoer is een gehuurde motor die om de hoek van de straat geparkeerd staat.
![]()
![]()
Hihi is een schitterend plan,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Lijkt mij wel strak .. stiekem rijlesjes nemen. (zeg maar dat je een bedrijfscursus moet volgen ofzo)
.. op een dag je vrouw en bosje bloemen geven en uitnodigen voor een romantisch diner.
Het vervoer is een gehuurde motor die om de hoek van de straat geparkeerd staat.
![]()
![]()
Dan ga je zelf een stukje toeren .. is ook geen straf hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hihi is een schitterend plan,
maar wat nou als ze niet op dat ding wilt stappen ??
daar sta je dan met je papiertje en gehuurde motor alle plannen vallen in duigen,
ze stapt er 100% cker niet op...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hihi is een schitterend plan,
maar wat nou als ze niet op dat ding wilt stappen ??
daar sta je dan met je papiertje en gehuurde motor alle plannen vallen in duigen,
Bij mijn vriendin blijft het bij de bescheiden maat D maar dat hebben de ontwerpers nog niet door denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn denk ik niet op de Nederlandse vrouw ontworpen.
Free-Spirit past normaal ook een S'je maar moet M aan ivm de DD.
lol... komt bekend voorquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog moeilijker voor haar is het met Bikini's e.d. boven maat 42 onder 36/38.
Ach ze heeft nu wat dus we zijn er even vanaf.
fotoquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:48 schreef ondeugend het volgende:
Geen last van.. C-tjes roeleren
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
foto
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
maar mag een "koekblik poster"hier niet vertellen hoe te gek hij motoren vind dan?
quote:ik ben trouwens altijd lief voor de 2wielige vrinden.. op de snelweg en in de file e.d.![]()
Inderdaad Pep... dit lijkt nergens opquote:Op vrijdag 28 mei 2004 13:52 schreef ZX9R het volgende:
Hier past een edit Pep!
Heb je je hand verbrand dat je de verzekering moet bellen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:20 schreef Patrick281 het volgende:
Net al vergeten dat mijn lunch op het vuur stond in de keuken...![]()
Tik nu met 1 vinger .. ff die verzekeringslui bellen.
quote:ZLM Verzekeringen werkt uitsluitend in de provincies Noord-Brabant en Zeeland
En daar ben ikquote:Op donderdag 27 mei 2004 13:01 schreef ondeugend het volgende:
Rietje komt morgen terug
Weinig te narren en heksen hier
Als je voor een heel jaar hebt betaald en je verkoop je motor tijdens dat jaar, krijg je gewoon premierestitutie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:11 schreef Patrick281 het volgende:
Nadeel van overstappen naar een andere verzekeraar zal zijn dat ik een heel jaar premie voor nop bij de oude moet betalen. Maar dat nog liever dan aan deze eis voldoen.![]()
PatrickM werkt toch in die wereld??? Patrick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |