nog bedankt voor het slotje op het user van de maand ....quote:Op zondag 30 mei 2004 12:56 schreef Insomaniac het volgende:
Mass-delete..
Dit is een feedbacktopic, geen baggertopic.
Wein nicht, wir werden uns treffen im Himmel.quote:Op zondag had JohnnyKnoxville dit nog willen posten:
Helaas wordt de schoone Duitsche danwel Germaansche taal verkettert op Fok!. Een schande! Gezien onze warme banden met onze oosterburen zouden just Topiks in het Duits geëerd moeten worden.
Maar helaas is dat niet het geval. Ween met mij mede.
Wir haben Ihnen versagt, Herr Goethe.
Leck mich und spritze mich affengeil in meinem Gesicht.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wein nicht, wir werden uns treffen im Himmel..
Zieh mahl deine Unterhose aus Kleine, und lass mich mahl dein Feugtichkeit fühlen.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
Leck mich und spritze mich affengeil in meinem Gesicht.
Was sagen Sie von [ZWADU]? Witzen machen ins Schwartzwald.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zieh mahl deine Unterhose aus Kleine, und lass mich mahl dein Feugtichkeit fühlen.
Usw.
Wanneer komt er naast [ZWA] een [DUI]?
Het was ook een heel lief en mooi topic, maar zolang er meer mensen zijn die nog naar bed moeten, dan dat er mensen moeten opstaan, hoef ik dat soort topics niet in ONZ. Had je hem tussen 4.00 en 6.00 geopend was het perfect geweest.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:20 schreef sir_dalord het volgende:
nouja inso, dat goedemorgen topic was goed bedoeld hoorhet was totaal mijn intentie niet om hem te openen voor wie dan ook.
je hebt helemaal gelijk...quote:Op maandag 31 mei 2004 01:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was ook een heel lief en mooi topic, maar zolang er meer mensen zijn die nog naar bed moeten, dan dat er mensen moeten opstaan, hoef ik dat soort topics niet in ONZ. Had je hem tussen 4.00 en 6.00 geopend was het perfect geweest..
Is toch niks mis mee? Jij opende dat topic en PR gooide het op slot, waren alle topics maar zo helderquote:
top ideequote:Op maandag 31 mei 2004 10:57 schreef Dagonet het volgende:
nou ja, gewoon langzaam posten, dan houdt nikky dat topic steeds bovenin haar myat
Het nadeel is, ik ookquote:Op maandag 31 mei 2004 13:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
top idee
Dat lukt je niet eensquote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het nadeel is, ik ook
Dus niet vreemd opkijken als er opeens 50 posts op een rij instaan
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het nadeel is, ik ook
Dus niet vreemd opkijken als er opeens 50 posts op een rij instaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |