FS leest mee en zegt dat ik haar altijd precies begrijp.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:27 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ondeugend = vrouw = onbegrijpelijk voor mannen
btw... ik dacht dat je een vriendin had... zou je dus allang moeten weten
dat weet zelfs ik... degene die al een jaar of 5 geen vriendin meer heeft gehad
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Sie gefingert werden will
Nu nog wel ......quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
FS leest mee en zegt dat ik haar altijd precies begrijp.![]()
Het met haar eens zijn is wat anders.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu nog wel ......![]()
oja? vaagquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
FS leest mee en zegt dat ik haar altijd precies begrijp.![]()
Daar moet je echt de tijd voor nemen Riet..... anders doe je het monument onrecht aan vind ik.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:44 schreef ondeugend het volgende:
www.kampwesterbork.nl
Je ging toch bij een vriend op bezoek daar?? Of was die afspraak inmiddels weer voorbij ..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Pcies. Dus ga ik wel een andere keer
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel goed opletten.... daar ben ik 2 weken geleden al geweest
Zuchtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ow sorry ik houd je niet zo goed in de gaten.
Ik meen mij idd iets te herinneren of Free Spirit Ondeugend ergens in de buurt geweest was ofzo en andersom een post van haar naar jou toe.. weet het niet meer precies..
Affijn net als met de Eiffel moeten we de info soms uit je trekken ..
Je was er niet uitgebreid op terug gekomen.
Je bent met je ouders gegaan toch?
Hoe lang deed de auto over het stuk naar Assen??
.. ga die dames nu al door elkaar gooien.![]()
Ja foutje, terugweg deed ik er 2 uur over..... heenweg 1,5 uurquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:06 schreef ondeugend het volgende:
Hahahaha ... Dát zag ik !
Weet wel dat je met een BMW onder je kont op superieure techniek rijdtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
Gisteren merkte ik met de R1100S dat 110 km/u echt aanvoelt als stapvoets rijden.
Raar maar waar ... oppassen dus.
...
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:16 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Weet wel dat je met een BMW onder je kont op superieure techniek rijdt![]()
Kijk uit mannen .. het is niet meer veilig op straat in Drente vanaf 22:14...Ondeugend is stappen..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:14 schreef ondeugend het volgende:
* even het centrum in loopt en een terrasje inspecteren gaat.
Ach wij weten tenminste waar we vandaan komen die mannen hebben vaak geen flauwbenulquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Wij komen lekker van venus he F-S
Zitten nog wel een aantal overduidelijke verschillen inquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:00 schreef ondeugend het volgende:
Euhhhhh .... ezelsbruggetje ?
Met FS heb je een relatie !
Hij duikt/veert helemaal niet in als je remtquote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Telelever, paralever ..
Het vreemde is ook het totaal afwezig zijn van duikneigingen bij het remmen.
Tja... dat is het mooie van het telelever systeem. Je hebt uiteraard wel dezelfde druk op je voorwiel maar je duikt niet door het speciale veersysteem. Overigens duikt de mijne wel. Heeft geen telelever... mis het ook niet, aangezien het naarvoren duiken ook best leuk is... vooral met keihard remmenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij duikt/veert helemaal niet in als je remtZonder ABS zou je voorwiel dan snel blokkeren lijkt me.... heb ik ook, als ik stoppie wil maken en de voorvork is nog niet helemaal ingeveerd dan blokkeerd het voorwiel...
Motoren als de KTM 950 Adventure zijn het meest geschiktquote:Trouwens, wat is, of zijn, denk je de de meeste motoren om de wereld mee rond te reizen?
Ik zou best later willen doen wat R1-Sjaak doet![]()
Motoren zoals een Busa of Blackbird?Geen supersport iig.... ook geen chopper.
Ik hou namelijk ook erg van reizen en dat is zeker een doel in mijn leven, om de wereld per motor te gaan verkennen..
Duidelijk nog nooit met ABS geredenquote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef hollander172 het volgende:
@Patrick281, helemaal niet duiken? Dat is toch ook niet leuk? Ik vind het wel prettig, je kan er toch je marge aan aflezen die je nog over hebt maar jij hebt natuurlijk ABS op die fiets. Kan je overal als een boerenlul op die rem rammen zonder enig gevoel erbij.
leuk he kidsquote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef hollander172 het volgende:
>knip< oppasverhaal
als iemand als een houtenplank achterop zit en mijn advies niet wil aannemen dan is het gelijk omdraaien en afstappenquote:>knip< achterop zit verhaal
Het is misschien wat vreemd in het begin dat niet duiken, maar je mist het totaal niet en de motor blijft juist veel beter controleerbaar. Het voelt gewoon erg stabiel en solide aan.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef hollander172 het volgende:
@Patrick281, helemaal niet duiken? Dat is toch ook niet leuk? Ik vind het wel prettig, je kan er toch je marge aan aflezen die je nog over hebt maar jij hebt natuurlijk ABS op die fiets. Kan je overal als een boerenlul op die rem rammen zonder enig gevoel erbij. Ik zou het denk ik niet prettig vinden, net als stuur(ver)krachtiging in het koekblik dat vind ik persoonlijk ook niks.
Hou het nog maar op de eerste verliefdheid. Al heb ik al wel een paar nadelen van de motor gemerkt:quote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef hollander172 het volgende:
Wel een beetje tevreden met deze? Het is toch wel heel wat anders dan de Bimota denk ik zo?
Moeten we nog even overleggen - zie het meettopic.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef hollander172 het volgende:
@ondeugend/free-spirit, hoe gaan we het nu doen met de backseats? Of heb ik iets gemist?
Jullie hebben ook nooit ruzie he.quote:Op zondag 30 mei 2004 00:37 schreef hollander172 het volgende:
Waarschijnlijk was ze daardoor beledigt want ze was niet meer te genieten de rest van de avond. Van mij mag ze er de volgende keer dat ze nog een keertje achterop afpleuren. Heb het helemaal gehad hiermee. Ik let op haar veiligheid, pas mijn snelheid op slecht wegdek aan aan hoe ze zich vasthoudt (of juist niet vasthoudt) en zij denkt er maar zo makkelijk over allemaal. (elke keer bij het inveren door die hobbels kwam ze weer verkeerd terecht op de buddy.) De volgende keer ga ik er eens met 100+ km overheen, kijken of ze dat ook leuk vindt.Waarschijnlijk zal ik haar dan moeten oprapen, want zoals ze gaat zitten (als in een auto of zoals op een paard) gaat dat nooit goed. Heb het nu vaak genoeg gezegd dat ze voor zichzelf en haar eigen veiligheid zich goed moet vasthouden als ze achterop zit.
quote:Op zondag 30 mei 2004 00:26 schreef PatrickM het volgende:
Motoren als de KTM 950 Adventure zijn het meest geschikt
Maar ja... je hebt van die mensen... die zijn nou eenmaal eigenwijs
Ben je schademotoren ondertussen niet helemaal zat?quote:Op zondag 30 mei 2004 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die schade kan ik redelijk goedkoop laten fixen (althans, het spuitwerk) en dan alleen nog dat stuur wat omlaag
R1200GS that isquote:Op zondag 30 mei 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
Of om bij een merk te blijven: de nieuwe R1150GS.Is die ondertussen al wat lichter geworden.
Dus die komt met de tijd ook eens logeren neem ik aan? Is wel leuk maar maar oh zo vermoeiend.quote:Op zondag 30 mei 2004 09:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuk he kidsmijn zus heeft ook een dochtertje van 9 maanden maar dat kost echt al je aandacht, wel leuk maar voorlopig maar niet
Het vervelende is is dat je zelf je rijstijl aan gaat passen aan hoe iemand achterop zit. Mijn vriendin grijpt me gewoon goed beet, doet in de bochten niet raar en het voelt gewoon vertrouwd. Ze zorgt er ook voor dat die steppies niet inklappen zodat je om de haverklap moet stoppen en ik durf zelfs te zeggen dat ze een redelijk inzicht heeft intwikkeld. Gisteren maakte ze haar excuses voor 1 bocht waar ze even niet oplette, ik kon dat goed merken want ik moest echt de bocht insturen ipv van de motor erin te laten vallen. No big deal maar het gaf voor mij wel aan dat ze met de goede houding achterop kruipt en het ook echt leuk vindt.quote:als iemand als een houtenplank achterop zit en mijn advies niet wil aannemen dan is het gelijk omdraaien en afstappenhet gaat niet alleen om haar veiligheid, maar ook om de mijne en die van mijn motor
![]()
dus of je gaat achterop zitten en je neemt mijn advies aan, over bijvoorbeeld de houding idd, het vasthouden en het meekijken van de bochten, of je gaat gewoon niet achterop!
trouwens, iemand achterop hebben op een SS vind ik sowieso niets
quote:Op zondag 30 mei 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is de CB1000 van Arthur nu ! Andere velgen en TwoBro's demper
<foto's>
quote:Op zondag 30 mei 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is de CB1000 van Arthur nu ! Andere velgen en TwoBro's demper
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij gaat nu ook plat
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 mei 2004 10:51 schreef SuperFour het volgende:
Hey, mijn fiets...
Goede morgen trouwens...
[..]
We ruilen wel een keer van fiets want ik kan me er echt niks bij voorstellen, denk inderdaad dat je dat meegemaakt moet hebben voor je het begrijpt.quote:Op zondag 30 mei 2004 10:03 schreef Patrick281 het volgende:
Het is misschien wat vreemd in het begin dat niet duiken, maar je mist het totaal niet en de motor blijft juist veel beter controleerbaar. Het voelt gewoon erg stabiel en solide aan.
Je moet het een keer meegemaakt hebben om te begrijpen wat ik bedoel.
Verder kan je gewoon met veel meer gevoel remmen heb ik het idee, maar een echte noodstop is nog niet gemaakt.
Zo is er altijd weer wat anders te wensen he? Niet vreemd overigens dat dit je zo snel opvalt aangezien het een heel andere fiets is. Een grotere tegenstelling was er bijna niet mogelijk na de Bimota, ander blok, andere bak, andere aandrijving. Het geeft in ieder wel weer goed weer dat de heren fabrikanten er toch nog niet helemaal zijn, de perfecte fiets rijdt nog niet rond.quote:Hou het nog maar op de eerste verliefdheid. Al heb ik al wel een paar nadelen van de motor gemerkt:
-Bokkig gedrag bij lage snelheden i.c.m. wisselwerking cardan en aan/uit stand gashandle.
Met de geluiden die de transmissie in de eerste versnelling maakt bij langzaam manoevreren en af en toe de koppeling erbij pakken dacht ik eigenlijk dat ik op vluchtheuveltjes mijn linkerzijstandaard aan de grond reed.De BMW vereist hier duidelijk een andere aanpak~rijstijl.
Ik zou het voor mijn vriendin wel leuk vinden als er wat vrouwen meegaan, vandaar de interesse. Met ons als clubje mannen kan ze ook niet echt vooruit en ze is ook helemaal niet geinteresseerd in gelul over motoren.quote:Moeten we nog even overleggen - zie het meettopic.
Intern en extern overleg volgen nog. Alvast bedankt voor het geduld.![]()
Mwah, ik heb 4 jaar op voet van oorlog met deze dame geleefd. Heb zo ongeveer alle verwijten naar mijn hoofd geslingerd gekregen die een mens kan verzinnen. Nog steeds is het helemaal niks tussen ons maar het leek beter te gaan. Net zoals gisteren is er dan telkens een incidentje wat ervoor zorgt dat we een stuk teruggeworpen worden in de persoonlijke omgang en we weer van vooraf aan moeten beginnen. Ze zal nu wel weer met iets komen dat ik haar hand op mijn kruis duwde ofzoquote:Jullie hebben ook nooit ruzie he.
Maar ze vind het dus niet lekker om je even stevig beet te pakken?
Niets voelt beter als samen "1" zijn op de motor.
Volgens mij heeft de BMW trouwens ook geen handgreepjes.
Op lange ritten wel even lekker om je rug te strekken vertelde iemand eens.
quote:Op zondag 30 mei 2004 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Moggûh ..
Volgende week nog zin-en tijd voor de toerrit om-en nabij Assen?![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 10:58 schreef PatrickM het volgende:
Ik zat net ff op de website van motormaniacs. Ik las een testje met de BMW R1150R...
Toch ook wel een erg gave motor
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarmee dus ook lekquote:Op zondag 30 mei 2004 11:07 schreef SuperFour het volgende:
Inderdaad coole fiets, maare... daar rij je zo je kleppendeksel (of wat zit daar...?) mee aan de grond...
[..]
Lijkt me een leuk idee, schijnt dat dit kamp nog wel volledig intact is. Wordt wel overnachten onderweg he?quote:Op zondag 30 mei 2004 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hollander, ik wil ook wel een keer naar Ausswitz! Kunnen we misschien samen gaan?
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee, schijnt dat dit kamp nog wel volledig intact is. Wordt wel overnachten onderweg he?
Tijd terug las ik ook een verhaal op een website (adres was hier gegeven volgens mij) over een dame die per Kawa door het Tjernobyl district reisde. Wat een onwerkelijke situatie heerst daar nog maar het zag er echt als een "must do" uit. Eens voorzichtig informeren of het mogelijk is aan de goede kant van de slagbomen eromheen te komen als buitenlandse motorrijder.
Ik ga mijn russisch in geschrift weer wat oppoetsen.![]()
Vandaar dat ik ook aangeef dat er onderweg overnacht moet worden, ben niet van plan binnen een dag 1200km af te leggen. (is het 1200km?)quote:Op zondag 30 mei 2004 11:18 schreef SuperFour het volgende:
Ausswitz, op de motor...?
Das 1200km, dacht ik...
Ik ben er vorig jaar geweest in ieder geval, is erg indrukwekkend... niet te omschrijven... je loopt daar met een heel raar gevoel rond, kan 't niet uitleggen. Maar zeker iets dat je gezien moet hebben, vind ik.
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook aangeef dat er onderweg overnacht moet worden, ben niet van plan binnen een dag 1200km af te leggen. (is het 1200km?)
Het is inderdaad een must see maar ik begreep ook dat het niet heel lang meer blijft staan.
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:11 schreef PatrickM het volgende:
Maar daar hebben ze een beschermingsetje voor(een niet echt opvallende 'plastic' hoek wat onder bij de kleppendeksel geplaatst wordt)
ik kan me iets herinneren over een rapport dat de europese gemoedelijkheid wat aan wil zwengelen. Het conserveren van strafkampen komt dit niet ten goede naast het feit dat de regering in Duitsland heeft aangegeven er niet zo blij mee te zijn. Zij zien liever wat meer neutrale monumenten. Het betekent dus niet dat het weggehaalt wordt maar dat het vervangen wordt door iets "neutraals" waar beide partijen zich in kunnen vinden.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:36 schreef SuperFour het volgende:
Het was in ieder geval iets van 16 uur rijden met de auto, als ik me goed herinner. (met pauzes en alles en normaal doorrijden). Maare, hoezo blijft 't niet heel lang meer staan... kan me haast niet voorstellen dat ze 't weg gaan halen...?
[..]
Leuk idee maar kom je het circuit wel op met open dempers? Die belgen zijn best streng.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Dit lijkt mij gaaf~leuk om een dag te doen met een groep -de kosten vallen mij ook nog enorm mee.
quote:Op zondag 30 mei 2004 11:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leuk idee maar kom je het circuit wel op met open dempers? Die belgen zijn best streng.
Ik heb zelf de originele demper niet dus dat wordt een probleem.
Mijn zoontje zei net: wat een mooie motor toen hij jou icoon zag.quote:Op zondag 30 mei 2004 11:57 schreef PatrickM het volgende:
Lijkt me wel kicke om daar met m'n beemer aan te komen
schade, ja technische schade ben ik wel zat jah. dit is toch alleen uiterlijke schadequote:Op zondag 30 mei 2004 10:07 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je schademotoren ondertussen niet helemaal zat?
Het stuur is eenvoudig omlaag te krijgen bij dit soort modellen. 5 minuten sleutelen per vorkpoot en klaar.
Technische schade wist je van de ZXR400 ook niet .. enne optisch kan je het vaak niet zien of iets recht of krom is. Maar het is verder een mooi ding die Thundercat inderdaad.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
schade, ja technische schade ben ik wel zat jah. dit is toch alleen uiterlijke schade
idd ZX9R dat scheelt wat in de kosten, en om het te herstellen zal ook niet al te veel kosten (voor mij)
das waar, daarom zou ik graag wat kennisen meenemen die er meer vanaf wetenquote:Op zondag 30 mei 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Technische schade wist je van de ZXR400 ook niet .. enne optisch kan je het vaak niet zien of iets recht of krom is. Maar het is verder een mooi ding die Thundercat inderdaad.![]()
beetje zielig van ze, ik kan FS wel begrijpenquote:FS is verliefd op een MV Agusta Brutale die in Eindhoven stond.
Ze mocht er niet eens even opzitten van die lui.
(ze was wel wat eigenwijs dus wilde er toch op .. ik moest'r tegenhouden)
Vorige keer had je toch je oom mee? Wat zei die ervan dat je hem verkocht hebt?quote:Op zondag 30 mei 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
das waar, daarom zou ik graag wat kennisen meenemen die er meer vanaf weten
hij begreep het wel maar snapte, net als jullie niet dat ik er niet mee gewacht had.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vorige keer had je toch je oom mee? Wat zei die ervan dat je hem verkocht hebt?
Ja, dat lukt bij mijn ZXR zelfs nog als je het maar met beleid doet. Maar wat is daar leuk aan?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:02 schreef yup het volgende:
Hoi motormuisjes
Wat ik nooit heb begrepen. Kan je een motor laten rijden zonder gas te geven en de koppeling rustig volledig te laten op komen?
Vergeef me als het een domme vraag is
Tuurlijk kan dat.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:02 schreef yup het volgende:
Hoi motormuisjes
Wat ik nooit heb begrepen. Kan je een motor laten rijden zonder gas te geven en de koppeling rustig volledig te laten op komen?
Vergeef me als het een domme vraag is
Alles kan als je het maar met beleid doet.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:46 schreef yup het volgende:
Ik vraag dit omdat ik nieuwsgierig ben. Ik heb nog nooit op een motor gereden. Ik vind het interessant zulke dingen te weten.
Bijv. ik wou een keer weten of onze bestelwagen kon optrekken in zijn 5, nou dat ging dus niet
En, als je de koppeling van die bestel-ding gewoon rustig loslaat rijd ie gewoon zonder gas te geven. Totdat me vader de koppeling had vervangen, nu moet je het met beleid doen, maar het lukt nog wel.
Ik kick op rare vragen
Maar ja thx voor de antwoorden.
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:55 schreef hollander172 het volgende:
..Optrekken in 5 met een auto lukt ook wel, met de motor in 6 wegtrekken? Weet niet eigenlijk maar moet vast kunnen al kost het je wel een setje koppelingsplaten.
Je bent inderdaad lekker irritant met je geneuzel over BMW'squote:Op zondag 30 mei 2004 15:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon een BMW kopen.
Tering wat is dat een besmettelijk merk..was eerst al een andere fokker hier die zo poste steeds ..![]()
![]()
![]()
En Yup is pro auto volgens mij.
Ik ben vind motoren leuk, maar auto's kan ik niet uit me hoofd krijgenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je bent inderdaad lekker irritant met je geneuzel over BMW'sNee geintje, je bent gewoon hartstikke enthousiast over je motor en begrijpelijk.
Waarom richten PatrickM en jij geen fanclub op?
Pro auto? Wat bedoel je precies? Hij komt wel vaker langs hier toch?
Heb je uberhaubt een auto?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:26 schreef yup het volgende:
[..]
Ik ben vind motoren leuk, maar auto's kan ik niet uit me hoofd krijgen
Ben dus geen autoliefhebber die motoren haat (zijn genoeg van dat soort gasten).
En over dat optrekken in 5, misschien moet ik het met meer beleid proberen. Maar de koppeling is vernieuwt en ik ga die niet verneuken. Dus dat laat ik maar uit me hoofd
Nee. Bestelwagen is van me vader.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb je uberhaubt een auto?
Ik denk ook dat het puur aan de bestuurders ligt en niet aan die banden. Tenslotte weet je dat je de eerste kilometertjes even op eieren moet rijden... maar als je het goed doet, en dus niet alleen maar rechtdoor blijft rijden, maar gelijk na enkele kilometertjes ff de zijkanten gaat bewerken heb je echt helemaal nergens last van...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
Ehhhm de R1100S is motornummer 14 of 15 .. maar heb heb ooit maar 1 2 nieuwe achterbanden gekocht.
Ze waarschuwden inderdaad bij Safe dat ik voorzichtig naar huis moest rijden, er was pas iemand voor de deur onderuitgegaan.
Ik heb er niets van gemerkt, dit was met de ZX-10 en de Pirelli rulde al bij thuiskomt.
Ik snap er dus ook niets van dat mensen er zo'n last van hebben.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:14 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het puur aan de bestuurders ligt en niet aan die banden. Tenslotte weet je dat je de eerste kilometertjes even op eieren moet rijden... maar als je het goed doet, en dus niet alleen maar rechtdoor blijft rijden, maar gelijk na enkele kilometertjes ff de zijkanten gaat bewerken heb je echt helemaal nergens last van...
Precies...quote:Op zondag 30 mei 2004 17:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik snap er dus ook niets van dat mensen er zo'n last van hebben.Onderuit binnen 100 meter.
Nog niet... zit nog steeds te twijvelenquote:ps. heb je na die tondeuse beurt gisteren ook nog aan de creme gezeten.![]()
Ja, ik snap dat dat op de heenweg een keer overnachten is en op de terugweg.... misschien leuk voor volgend voorjaar of volgende zomer!quote:Op zondag 30 mei 2004 11:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk idee, schijnt dat dit kamp nog wel volledig intact is. Wordt wel overnachten onderweg he?
Tijd terug las ik ook een verhaal op een website (adres was hier gegeven volgens mij) over een dame die per Kawa door het Tjernobyl district reisde. Wat een onwerkelijke situatie heerst daar nog maar het zag er echt als een "must do" uit. Eens voorzichtig informeren of het mogelijk is aan de goede kant van de slagbomen eromheen te komen als buitenlandse motorrijder.
Ik ga mijn russisch in geschrift weer wat oppoetsen.![]()
Dat is denk ik net zoiets als het American Memorial War Cemetary in Colleville-sur-Mer..quote:Op zondag 30 mei 2004 11:18 schreef SuperFour het volgende:
Ausswitz, op de motor...?
Das 1200km, dacht ik...
Ik ben er vorig jaar geweest in ieder geval, is erg indrukwekkend... niet te omschrijven... je loopt daar met een heel raar gevoel rond, kan 't niet uitleggen. Maar zeker iets dat je gezien moet hebben, vind ik.
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dat op de heenweg een keer overnachten is en op de terugweg.... misschien leuk voor volgend voorjaar of volgende zomer!
Zijn er nog meer mensen die dit wel wat lijken?
* stemt voorquote:Op zondag 30 mei 2004 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is sowieso mooi rijden in Polen schijnt het, dus
Moeten we een midweek gaan ofzo... als jullie vrij kunnen krijgen
Zaterdag vertrekken.. maandag aankomst camping of hotel omgeving Oswiecim en dan vrijdag weer richting huis.... zondag thuis.
En hier zou ik nu wel eens heel graag naartoe willen....quote:Op zondag 30 mei 2004 17:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat is denk ik net zoiets als het American Memorial War Cemetary in Colleville-sur-Mer..
Staan ook tienduizenden kruizen voor overleden soldaten van de invasie van Normandie in de 2e Wereldoorlog... hangt ook echt een hele rare sfeer. Je zou bijna denken dat die zielen daar nog gewoon rondzweven ofzo....
Heb er foto's van... we waren daar vorig jaar op vakantie met de motor, langs al die invasie stranden...quote:Op zondag 30 mei 2004 18:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En hier zou ik nu wel eens heel graag naartoe willen....
Ja.... ik zou ze graag willen zienquote:Op zondag 30 mei 2004 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wil je ze zien?
Vooral die 6e foto... zo'n mooie foto, zie je zo'n lelijkerd in beeldquote:Op zondag 30 mei 2004 19:27 schreef ondeugend het volgende:
Onvoorstelbaar he.....
En vaak jonger...quote:Op zondag 30 mei 2004 19:34 schreef ondeugend het volgende:
De meeste jongens waren van jouw leeftijd he.... kan je het je voorstellen ?
Wat is BOB?quote:* stoere meid is....maar nog steeds iedere keer een traantje laat bij BOB![]()
Band of Brothersquote:Op zondag 30 mei 2004 19:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En vaak jonger...
[..]
Wat is BOB?
Hier dus ook!quote:Op zondag 30 mei 2004 19:30 schreef ondeugend het volgende:
Ja... daar ligt een grote interesse bij die ondeugd....
Owww.. die, ja ken ik wel, ik wou toen de hele DVD Box kopen... maar beetje duurquote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Band of Brothers
Ken je niet
Heb hemquote:Op zondag 30 mei 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Owww.. die, ja ken ik wel, ik wou toen de hele DVD Box kopen... maar beetje duur
Band of Brothers... wel eens van gehoord, nooit gekeken. Ben niet zo into oorlogfilms/series... Ben meer een slashermovie typequote:Op zondag 30 mei 2004 19:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Band of Brothers
Ken je niet
Het is zeker een interesse, maar ben nou ook weer niet echt een historicus fanticusquote:Op zondag 30 mei 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier dus ook!
En ik hoop bij nog meer van ons.... dan zit ik er serieus om te denken om een bezoek te brengen aan Polen, Auschwitz op de motor....
En dan ook nog een keer aan Dachau bij Munchen en Natzweiler in Noord Frankrijk bij Strasbourg
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier dus ook!
En ik hoop bij nog meer van ons.... dan zit ik er serieus om te denken om een bezoek te brengen aan Polen, Auschwitz op de motor....
En dan ook nog een keer aan Dachau bij Munchen en Natzweiler in Noord Frankrijk bij Strasbourg
PatM en ondeugend, hebben jullie mijn links gelezen?
Dit roept om ernstig serieus om een motorvakantie volgend jaarquote:Op zondag 30 mei 2004 19:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zondag 30 mei 2004 19:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Met zn 2-en is eigenlijk al genoeg! Vind je niet? Met meer is leuker natuurlijk...
quote:Op zondag 30 mei 2004 18:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Bezoek aan Auschwitz is nu niet echt bepaald een gezellig dagje uit, maar dit fascineert mij al jaren... ik zou zoiets gewoon weleens willen zien mede om de omvang van de hele ''ramp'' te willen ervaren. Verder is het gewoon mooi rijden daar in Polen en vooral in Tsjechie!
Hoe kijken jullie er tegenaan?
Blokken zijn minder opgefokt, en wat dacht je van een cardan..quote:Op zondag 30 mei 2004 20:40 schreef Rietvaerder het volgende:
maar ze zeggen dat een BMW toch technisch betrouwder is en langer meegaat enzo![]()
In hoeverre is dit waar... ?
mwah, doet mij weinig...waar is de anti-bmw rietvaerder gebleven zoals we hem eens kendenquote:Op zondag 30 mei 2004 20:40 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem best wel vet
Met het idee er heel ver mee te reizen...
De nieuwe GS heet R1150GS en de oude R1100GS toch?
De 1100 is er al vanaf 1996...
[afbeelding]
Lekker crosse
[afbeelding]
Maar volgens mij is een Hayabusa of een Blackbird ook wel geschikt voor dit soort doeleinden..... maar ze zeggen dat een BMW toch technisch betrouwder is en langer meegaat enzoIn hoeverre is dit waar... ?
OK.. dat ging inderdaad allemaal te veel geld kosten .. en hij moest zo zuinig doen i.v.m. ander werk, studie en samenwonen.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik wel, we vroegen em nog of huren geen optie was...
Bridgestone heeft er nu speciale plakbandjes voor gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:10 schreef PatrickM het volgende:
En ja, met een R1200GS schijn je heel hard de bochten mee door te kunnen knallen
Sorry, ik zat even bij de burenquote:Op zondag 30 mei 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder kan beter tegen de muur gaan lullen
idd, die mr2 kost echt bakken met geld om te rijden...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:11 schreef Patrick281 het volgende:
OK.. dat ging inderdaad allemaal te veel geld kosten .. en hij moest zo zuinig doen i.v.m. ander werk, studie en samenwonen.![]()
Het zal wel zijn eigen waarheid zijn.
Toch te weinig passie voor motoren.
Wel ff een simpel maar effectieve test doen... handen van het stuur als je rijdt...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben serieus die thundercat aan het overwegen, ik wil zsm langsgaan voor een proefrit. ik ben zeer benieuwd hoe dat rijdt.
ik ben nu op MF alle donderse poezen topics aan het doorspittenvooral met een monoseat
Nogmaals... ik ga met alle plezier bij fazertje achteropquote:Op zondag 30 mei 2004 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
;-)
En anders kan je altijd nog bij Reet achteropquote:Op zondag 30 mei 2004 22:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nogmaals... ik ga met alle plezier bij fazertje achterop
thx! die kerel van die motorzaak die de mijne kocht deed ook een leuke test:quote:Op zondag 30 mei 2004 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wel ff een simpel maar effectieve test doen... handen van het stuur als je rijdt...
Als hij continu (sterk) een kant optrekt heb je grote kans dat het frame krom is. Overigens wil het niet altijd wat zeggen, soms ligt het ook aan een slijtage van de voorband of dat de achterband niet in 1 lijn staat met de voorband
Belangrijker is of het frame krom staat... soms praat je over mm-werk qua afwijking, maar het kost klauwen vol geld om je frame weer te laten richten (onder andere omdat heel je motor gedemonteerd moet worden)quote:Op zondag 30 mei 2004 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thx! die kerel van die motorzaak die de mijne kocht deed ook een leuke test:
stuur zover mogelijk naar links, totdat ie niet meer kan. aantal vingers dat er tussen kan tellen. hetzelfde aan de rechterkant doen en je weet of het stuur schaaf staat.
ja ok, maar tochquote:Op zondag 30 mei 2004 22:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Afdekkapje duo-seat
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Afdekkapje duo-seat
zelfde blok? wist ik nietquote:Op zondag 30 mei 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:Zelfde blok als mijn Bimota he .. pittig genoeg om zowel te toeren als flink te vegen.
![]()
Stuur kan je eenvoudig door de kroonplaten laten zakken voor een nog sportievere houden~look..
Ja af en toe een kneepje in zijn buik dat het wat mij betreft wel wat harder kon.... wat hij zich weer geen 2 keer liet zeggen (knijpen) natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 22:19 schreef Patrick281 het volgende:Met Fazertje kan je ook lekker ondeugend doen zoals je gisteren postte.
![]()
Arthur ~ alias Superfour heeft ook een goede backseat trouwens!
Maar het is nog niet zeker of die meegaat.
toen wist niemand em te vinden...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ben jij een beetje vergeetachtig dan.Na de groepschat.
![]()
34 hequote:Op zondag 30 mei 2004 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ben jij een beetje vergeetachtig dan.Na de groepschat.
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toen wist niemand em te vinden...
broeierig, eind vd middag wat druppels. ik had wel gedacht dat het nog zou gaan onweren...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik hoop dat we volgende week goed weer hebben, vandaag lijkt het hier helemaal nergens op.
Hoe was het in Assen en Arnhem??
wordt wel vrij weinig info gegeven bij de adv.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zit te denken aan die RS-125 erbij voor woon-werk.
Dinsdag ga ik op de fiets .. half uur in de regen .. zonde van de R1100S.![]()
Rietvaerder op de MSN zeker.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:50 schreef ondeugend het volgende:
* werkelijk dubbel ligt om de fratsen van iemand nu
Ik heb hem gemaild gisteravond.. vandaag staat er ineens: info alleen per telefoon.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wordt wel vrij weinig info gegeven bij de adv.
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rietvaerder op de MSN zeker.![]()
ja zou ik ook niet doen hoor. net te laat om als vreemde te bellen, sommige mensen stellen dat helemaal niet op prijs.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb hem gemaild gisteravond.. vandaag staat er ineens: info alleen per telefoon.
Om half 11 net wilde ik even bellen naar hem .. maar ja twijfelde dus even over de tijd.
Morgen ga ik bellen.
ik ookquote:Op zondag 30 mei 2004 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Ik hoop nog steeds dat OPM een nieuwe brommer heeft zondag
Tja ik was wat vaag ..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:21 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb trouwens nog niemand gehoord over mijn geweldige nieuwe avatar :'(
Sloeg dus op je nieuwe foto .. ehm .. waarom snap of weet ik niet wat/wie het voor moet stellen.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
ps. heb je na die tondeuse beurt gisteren ook nog aan de creme gezeten.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
Sloeg dus op je nieuwe foto .. ehm .. waarom snap of weet ik niet wat het voor moet stellen.
Kan je niet iets lenen voor volgende week.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:00 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil best mee hoor..... je hebt er alleen niets aan !
Far out ..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
toppunt van vaagheid, je eigen opmerking niet meer kunnen plaatsen
Oke, dan snap ik je opmerking wat beterquote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ik was wat vaag ..
[..]
Sloeg dus op je nieuwe foto .. ehm .. waarom snap of weet ik niet wat/wie het voor moet stellen.
zou niet weten bij wie, de enige motorrijdende kennissen die ik heb is mijn oom en zijn harley krijg en wil ik ook niet mee en de ander zou zondag zelf meegaan (bandit)quote:Op zondag 30 mei 2004 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Kan je niet iets lenen voor volgende week.
zou wel te gek zijn! de laatste zin achterwege gelatenquote:Als die RS nou wat is voor mij kan je die wel nemen.
OK .. ga ff kijken .. dus deze correctie post snapte jij wel .. maar OPM weer niet. vquote:Op zondag 30 mei 2004 23:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Oke, dan snap ik je opmerking wat beter
nou, dat is altijd handig!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan alleen heel erg goed afdingen en bijschooien
haahah klinkt bekendquote:Verder adviseer ik je inderdaad vast een wrak omdat ik de kleur zo mooi vind
idd, maar zal wel aan mij liggen. ik heb ook niet alles gevolgd daaroverquote:Op zondag 30 mei 2004 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK .. ga ff kijken .. dus deze correctie post snapte jij wel .. maar OPM weer niet. v![]()
![]()
Kan je daar niet achterop .. of heb je daar helemaal geen zin in.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
.. en de ander zou zondag zelf meegaan (bandit)
weet ik niet of hij dat zou willen, maar dat doet er eigenlijk niet toe want daar heb ik idd helemaal geen zin inquote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
Kan je daar niet achterop .. of heb je daar helemaal geen zin in.
Zo heel lelijk is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef PatrickM het volgende:
Ach... gelukkig is het niet zo moeilijk om iets in matzwart of matgrijs (MV Agusta remember) te spuiten
Die ligt al lang in bed met zijn vriendin..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, msn? ik wil je ff vragen om naar een donderse poes te kijken vlakbij gouda. is bij jou redelijk in de buurt toch?
trouwens, als iemand anders mee zou willen?
hij is tenminste slimquote:Op zondag 30 mei 2004 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
Die ligt al lang in bed met zijn vriendin..
niet zo heel veel info: http://www.schademotoren.(...)borst136&merk=yamahaquote:50 kilometer vanaf hier trouwens. Pic en spec's??
1600 maarquote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef PatrickM het volgende:
OPM... dit lijkt me ook wat voor je: Yamaha YZF 750 R bj '94
[afbeelding]
Kost ¤ 1600,-
was ook niet helemaal serieusquote:Op maandag 31 mei 2004 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
En tja, anti-BMW.... dat viel best mee, maar er zitten van die walgelijke tourmodellen bij![]()
Ik moet je helaas corrigeren. De eerste Geland Straße model was de R 80 G/S (1980 t/m 1987)quote:Op maandag 31 mei 2004 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM.... de R1200GS is nog een beetje te duur ben ik bang
Wat weet je van het eerste GS model, namelijk de R1100GSEn van de R1150GS
![]()
quote:En tja, anti-BMW.... dat viel best mee, maar er zitten van die walgelijke tourmodellen bij![]()
mwah ok, toch maar eerst die thundercat tjekken. ik denk dat ik morgen er al langs wil gaan.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Nadelen
-onderin geen vermogen, eigenlijk sowieso weinig vermogen
-veel onderhoud, verbruikt namelijk veel olie
-geen lange afstands-fiets
Voordelen
-Lekker licht smijtfietsje
Uh.. verdere voordelen weet ik niet eigenlijk
Dank u voor het stukjequote:Op maandag 31 mei 2004 10:15 schreef PatrickM het volgende:
Lelijk, maar rijden wel verdomd lekker![]()
* mee eensch isquote:Op maandag 31 mei 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok PatM.. dan vind ik de R1200GS en de 1150GS toch het mooist![]()
Ik wens je een fijne wereldreis zonder hardcase koffersquote:Op maandag 31 mei 2004 10:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou NOOIT koffers monteren![]()
ik geloof jequote:Op maandag 31 mei 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
@OPM: Dat rijd toch echt een stuk beter hoor.... geloof me
ben benieuwd hoe dat klinktquote:Op maandag 31 mei 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel vet ding... MET Hotcam
Kippenvelquote:Op maandag 31 mei 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat klinkt
idd, dat doe je niet als ie 30000 heeft gelopen...quote:Op maandag 31 mei 2004 10:30 schreef Rietvaerder het volgende:
- nieuwe accu.
Hmm.. ik denk dat die Cat best wat gelopen heeft
Of als hij nooit in de winter heeft geredenquote:Op maandag 31 mei 2004 10:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd, dat doe je niet als ie 30000 heeft gelopen...
yep, is het te vroeg om te bellenquote:Op maandag 31 mei 2004 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan natuurlijk zijn dat ie gewoon per toeval kapot is gegaan
quote:Op maandag 31 mei 2004 10:32 schreef ZX9R het volgende:
Zou Gerako hier wat mee hebben te maken?
Paintballen leidt tot melding schietpartij
Gerako heeft een 250cc brommerquote:Eerder op de avond had hij al gezien dat er een personenauto en een bromfiets naar de bunkers was gereden.
Nee toch?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep, is het te vroeg om te bellen?
Rijd er dan mee naar Van der Pol in Helmond.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok thx! zit ik wel met 1 probleem...mijn oom kan deze week niet als ik erlangs zou willen gaan. en ik kan wel alleen gaan maarja, jullie weten hoe technisch ik ben...
Zaterdag ben ik bij de open dag van Korteland Motoren..quote:Op maandag 31 mei 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vrijdag of zaterdag?
ja? ben je daar een bekende?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Rijd er dan mee naar Van der Pol in Helmond.
Topzaak!
Noem er dan mijn achternaam bij en dan kijken ze wel ff.
Dat kan nooit moeilijk te raden zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 10:42 schreef ZX9R het volgende:
Noem er dan mijn achternaam bij en dan kijken ze wel ff.
Als ie meestal netjes is warmgereden in het verleden maakt de kilometerstand heel weinig uit. Ook deze blokjes lopen, mits goed onderhouden, gewoon 80k kilometer en meer. Alleen een hoop mensen kopen zoiets en maken geen kilometers en verwaarlozen het onderhoud, waardoor een motor soms al bij 40k kilometer afgeschreven kan wordenquote:Op maandag 31 mei 2004 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb gezegd dat ik hem vanmiddag zou terugbellen voor een evt. afspraak. eerst ff jullie adviezen aanhoren
maar 47000 is toch aardig veel?
niet eens op gereden? hoe wist je dan of ie goed was?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:00 schreef ZX9R het volgende:
Kijk, bij mijn ZX9R heb ik die vragen allemaal niet kunnen stellen.
Ik heb hem zelfs zonder proefrit gekocht van een handelaartje.
Hij was niet eens in rijstaat toen ik hem ging bekijken. Heb er uiteraard wel ff op gezeten. Even de motor laten draaien etc....
Maar er niet op gereden.
ja?? hebben ze een site?quote:Op maandag 31 mei 2004 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
47000km.... hmm.
Ik zou nog ff verder kijken dan, want, bij Korteland stond ook een Cat uit 96 met 21000km voor 4150 euro....... dus ze zijn er wel!
o, je maakt me dood met een blije musquote:Op maandag 31 mei 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Die is nu verkocht
www.kortelandmotoren.nl
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
want, bij Korteland stond ook een Cat uit 96 met 21000km voor 4150 euro....... dus ze zijn er wel!
Veel.... moeten vaak het blok splitsen, kortom, niet aan beginnen...quote:Op maandag 31 mei 2004 11:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, overheen gelezen
als een blok aan revisie toe is, he wat gaat dat ongeveer kosten?
dat wel...quote:Op maandag 31 mei 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel een gaaf geluidje hoor
Whehehe....quote:Op maandag 31 mei 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks staat ie weer met een lege tank op weg naar de RDW
Nou.. de kans dat je een wrak in Duitsland koopt is kleiner dan hier hoor! Want daar hebben ze een soort APK keuring, maar dan voor motoren... namelijk de TuV keuringquote:Op maandag 31 mei 2004 11:31 schreef ZX9R het volgende:
Ik weet niet of je het risico weer aan wil?
http://www.mobile.de/SIDF(...)111137746861&top=22&
quote:Op maandag 31 mei 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks staat ie weer met een lege tank op weg naar de RDW
Ok...quote:Op maandag 31 mei 2004 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duitsland is nu geen optie want ik wil zsm weer kunnen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |