Keal, wil je olie happen of zo....?quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:26 schreef God_de_Vader het volgende:
Zijn mooie wagens en vrij goed helaas zie ik er wel eens passeren en gescheurde motor blokken of verbrande kleppen (Geratel) het zijn wagentjes waar mee door gereden wordt dus voor de aankoop ....
Olie dop er af papier5 cm boven houden en kijken of er olie op het papier komt ... is dat zo blijf er dan maar vanaf dan heb je onderdruk. Verder kijken naar de algemene staat ook onderaan (olie lekken , water lekken etc) Deze wagens hebben een gevoelige waterpomp het is te zeggen de pomp is erg lag geplaatst net als de wagen dus je kan de pomp raken waardoor er waterlekken komen. Het gevolg daarvan kan zijn dat er verlies is in de leiding, je motor warmt en eventueel je koppakking stuk gaat. Verder heb ik er 2 gezien waarbij de waterpomp afgebroken was men had deze dan met andere punten moeten bevestigen en zo ... niet geestig en zeker maar tijdelijke oplossing dus goed kijken.
Verder is het wel hot indeed rood is wat minder mja
Apeldoornquote:Op zaterdag 29 mei 2004 14:37 schreef krazz het volgende:
Oja, maar een rode MR2: Niet doen!!! Dan is het net een Nep-ferrari en wordt het ineens wel een patserbak. Zoek een donkerblauwe of een zwarte. In apeldoorn staan er altijd wel een aantal te koop (zoek met autotrader)
Da's ook wel erg weinig geld. Beetje goeie Mr2 uit begin 90 ligt toch wel tussen de 7 en de 9k euros.quote:[b]
Mocht de auto meenemen voor 3000 euro, maar heb er toch vanaf gezien.
Velgen hadden allemaal wat stoeprandjes gehad.
Meestal raakt hij lek aan een ophangpunt, en dat is lastig te lassen.quote:[b]
De auto was voor de prijs denk ik een goede koop, als de uitlaat te lassen is.
maar érg mooi.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:13 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Ik denk dat de verkoper er geld op toegelegen heeftquote:Op zondag 30 mei 2004 10:01 schreef rvdboomen het volgende:
Jongens, ik heb net een MR2 gekocht!!!
Hij belde terug met een aanbod dat ik niet kon laten gaan.
Dus heb ik hem toch gekocht.
Ik kan de auto voor dit geld niet laten lopen!!!
Vanmiddag ophalen.
gefeliciteerd veel plezier ermeequote:Op zondag 30 mei 2004 10:01 schreef rvdboomen het volgende:
Jongens, ik heb net een MR2 gekocht!!!
Hij belde terug met een aanbod dat ik niet kon laten gaan.
Dus heb ik hem toch gekocht.
Ik kan de auto voor dit geld niet laten lopen!!!
Vanmiddag ophalen.
Ik heb op dit moment een leaseauto en had daarbij een motor.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:15 schreef Patrick281 het volgende:Toch liever autorijden ..
... je had toch geen geld en moest de motor kwijt....samenwonen enz ..![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bedankt voor het advies , denk dat ik de komende weken nog wel wat technische tips van je kan gebruiken!!quote:Op zondag 30 mei 2004 16:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gefeliciteerd veel plezier ermee![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 22:48 schreef rvdboomen het volgende:
Maar eerst genieten van mijn nieuwe speeltje.
graag gedaan...quote:Op zondag 30 mei 2004 22:49 schreef rvdboomen het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het advies , denk dat ik de komende weken nog wel wat technische tips van je kan gebruiken!!
Rob
Op dit moment nog niet, moet zeggen dat ik afgelopen jaar geen tijd heb gehad om veel te rijden.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zijn ook hele leuke dingen die MR2's!! Maar de motor gaat sneller trekken dan je nu denkt.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:58 schreef rvdboomen het volgende:
[afbeelding]
Hierbij een eigen foto van de MR2 na een grondige poetsbeurt.
Op dit moment wordt de uitlaat gemaakt en dan is hij er helemaal klaar voor!!
mag ik het ook zeggenquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:35 schreef Tjabbo het volgende:
Mooie bak. ziet er goed uit.
Welke motor zat erin zei je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopic:
Hele mooie auto.. ziet er idd goed uit, veel plezier ermee![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Tommy_Kuklinski op 02-06-2004 10:40:06 ]
Lachuhquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:13 schreef jochem8 het volgende:
Wahahaha!! Rob!
Geweldig man! Ik reed toen strax naar school en toen zag ik een rode MR2 staan in de Dwarsstraat. Moest meteen aan jou denken met je rode MR2.
Nou kom ik thuis en kijk ik in je profiel, blijkt dat jij het ook nog echt was! Hoe toevallig, ik wist niet eens dat je in Geldrop woonde
opzich hoeft het blok er idd niet snel onderuit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:19 schreef rvdboomen het volgende:
heb geinformeerd bij Toyota, blok hoeft er niet onderuit. 5 uurtjes werk en 100 euro onderdelen
Oftewel, komt goed!!!!
Aan het blok zie je de kmstand niet bij een Toyotaquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:12 schreef rvdboomen het volgende:
Auto heeft 130.000 km gelopen. Blok ziet er heel goed uit, dus ik ben geneigd de km stand te geloven.
Mijn ouders wonen in de Dwarsstraat, dus dat was mijn auto.
Ben op dit moment op zoek naar iemand die de platen kan vervangen. Dus als je monteur bent en wat centen wil bijverdienen!!!! Je moet wel de beschikking hebben over een brug, anders lukt het niet.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:13 schreef rvdboomen het volgende:
ook wel geinig dat je ging kijken voor een Eupfel en eindig met een Toyota
Ik hoef geen Opel meer, die bakken zien er van binnen niet uit!!
dat ding is gay. Hij heeft ook in een autoblaadje gestaan. Echt lelijk door die foute bodykit.quote:
Ik wist niet dat auto's tegenwoordig ook al een seksuele voorkeur hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:01 schreef pwnd het volgende:
[..]
dat ding is gay. Hij heeft ook in een autoblaadje gestaan. Echt lelijk door die foute bodykit.
Veilside een foute bodykit ???quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:01 schreef pwnd het volgende:
[..]
dat ding is gay. Hij heeft ook in een autoblaadje gestaan. Echt lelijk door die foute bodykit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |