Heuyquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:09 schreef Setambre het volgende:
Yeah Pallas Athene. Leuke vereniging.
Verder heb je nog Intac kakkers en HVC zo genaamd elitair
check de www.pallas-athene.nl maar voor foto's enzo
volgens blackboard en mn tentamenpapier wel ja...quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, geen HHS. Wel de TH Rijswijk. Wij schijnen tegenwoordig bij de HHS te horen.
Wat ik laatst op de open dag moest vertellen aan mensen is dat de verhuizing ergens in 2009 geplanned staat. Vorig jaar zeiden ze 2008. Dus volgend jaar mag ik wrs 2010 zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:46 schreef mechatronics het volgende:
[..]
volgens blackboard en mn tentamenpapier wel ja...
zie jij dat nog zitten btw. die verhuizing naar de TUDelft campus, met HHSwerktuigbouw en elektro?
Ik zie het nog niet helemaal zitten, ik heb niet voor niets HHS gekozen tov Rijswijk, de leerstijl en het leerdoel van de HHS past gewoon n stuk beter bij mij
En de opleiding zelf? Was dat ook niks?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef Christine het volgende:
Eén jaar IPO gestudeerd daar.
En gat, wat was het een rotschool. Ben blij dat ik er niet meer op zit.
De opleiding zelf was wel erg leuk.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:33 schreef Leep het volgende:
[..]
En de opleiding zelf? Was dat ook niks?
Klopt. Het is nog niet begonnen. Ze hebben nog geen locatie en ik geloof dat de TU niet meewerktquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:59 schreef mechatronics het volgende:
hehe, en ik heb precies het omgekeerde, ik wou minder wiskunde en meer projectmanagement.
iedereen is vrij in zn keusmaar ik zou het jammer vinden als dit nu samengevoegd wordt tot iets wat ons allebei niet zo aan zou spreken.
p.s. ik had 2006 vernomenmaar volgens mij moeten ze nog beginnen met de bouw van dat complex daar.
Ik zit nu op de Hogeschool INHOLLAND en hier is het allemaal een stuk minder massaal. Veel leuker vind ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:42 schreef Leep het volgende:
Ok gelukkig. Ik wil de opleiding nl. gaan doen maar waarsch niet in den haagMassale school zul je overal wel houden.
Dat is dan wel een andere opleiding neem ik aan?quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zit nu op de Hogeschool INHOLLAND en hier is het allemaal een stuk minder massaal. Veel leuker vind ik
True.. en als je daarbij ook nog een kansloze kutopleiding doet.. tsja..quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:46 schreef domolanglekker het volgende:
Haagse hogeschool![]()
T is een bende![]()
maarja je moet wat he![]()
t is wel n beetje voorbarig conclusie's trekken zo, het beste oordeel kan je pas geven na n open dag en n keer proefstuderen, of nog beter open dag + meelopenquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:42 schreef Leep het volgende:
Ok gelukkig. Ik wil de opleiding nl. gaan doen maar waarsch niet in den haagMassale school zul je overal wel houden.
den haag trok me zowiezo al nietquote:[b]Op donderdag 20 januari 2005 00:09
[..]
t is wel n beetje voorbarig conclusie's trekken zo, het beste oordeel kan je pas geven na n open dag en n keer proefstuderen, of nog beter open dag + meelopen
1 : ik welquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:22 schreef Leep het volgende:
[..]
den haag trok me zowiezo al niet
1. ik vind de stad geen ruk aan
2. mijn hele familie woont er![]()
Ik wilde dit topic net aan jou laten zienquote:
Vandaag op de terugweg nog wel bijna onderuit gegaanquote:Op maandag 24 januari 2005 09:37 schreef mechatronics het volgende:
Nou, het is was weer waterskie-en over de slootjes vanochtend, nog mensen die op de bek zijn gegaan?
Het is sowieso al klote als er n beetje harde wind staat, je moet gewoon je hand op de cappucino houden wil je dat er iets van overblijft, buiten...
Enneuh, hoe hadden jullie die 20-minuten-durende enquete ingevuld?
Welke studie ?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk per september naartoe
bestuurskundequote:
Nu mag je wel eens vertellen in welk deel van het gebouw je zitquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:50 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Inderdaad nieuw, maar geen idee waar het precies zit. Hoor je over een maandje of wat ok.
Nope. Maar hoe was het proefstuderen? Is dat het zelfde als meelopen voor een dag? Want dat laatste slaat echt nergens op (bij SPH). Dan zijn het meestal meelopers bij tweede jaars op dagen dat ze eigenlijk nauwelijks les hebben. Vraag me af of dat ook zo vaag geregeld is bij de andere opleidingen op de HHS.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef Kya het volgende:
NIEMAND ?
kom gerust es langs als je je verveeltquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:15 schreef Kya het volgende:
Het proefstuderen vond ik goed geregeld! (Y) ik heb me al ingeschreven en al, dus per september HHS!
Normaal gesproken zou dit mijn afstudeer-jaar moeten zijn maar wegens omstandigheden heb ik enige vertraging opgelopen. Ik loop nu stage in India ipv dat ik zomervakantie zit te vieren, en hierna een half jaartje uitwisseling en dan zit het er op. Het komt er dus op neer dat ik precies over een jaar klaar benquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
kom gerust es langs als je je verveelt
3e van de slinger, helemaal tot t eind doorlopen![]()
hebo chickiesquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:57 schreef robbie4u het volgende:
wel leuke wijfies bij de andere opleidingen, maar das meestal zo![]()
Er is een introductie voor je eigen opleiding en een algemene introductie. Een vriend van mij zit daar nu in het tweede jaar en volgens hem zijn beide introducties zeker de moeite waard.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:45 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Hoe is de introducite week eiglijk in Den Haag? Zal wel niet veel voorstellen? of wel?
haagin (algemene intro) is zeker de moeite waard als je niet uit den haag komtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:45 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Hoe is de introducite week eiglijk in Den Haag? Zal wel niet veel voorstellen? of wel?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
haagin (algemene intro) is zeker de moeite waard als je niet uit den haag komt
en veeeel goedkoop zuipen
Die party op de beach zal dan wel voor iedere opleiding zijn, want dat hebben wij ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:50 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Aan die dag ga ik verder niet meedoen.
Weet wel wat ik ga doen eindelijk!
Ik ga volleyballenin scheveningen en een photohunt ofzo doen
ojaaa en een party op de beach die avond
![]()
Ik verheug me er erg op.
morgen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef 907 het volgende:
ik ben benieuwd wie er morgen naar de intro-week gaan?
jup, maar introweek naar limburg is vandaag....quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
morgen?
de opleidingen beginnen volgens mij pas over een week (in week 35 dus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |