Nah, zoals ik vorig jaar al had gepost was het een zooitje, ook het 2de jaar, de opleiding stelt geen ene reet voor.
Als ik het laatste CMD blok meer dan 5 uur per week heb besteed aan school dan was dat overwerken. Het was echt om te huilen
![]()
hoe laag die lat lag... De colleges (de stof) werden even in de ochtend bij het ontbijt snel in elkaar gezet/verzonnen en dat was te merken ook.
Met dit niveau vind ik het niet zo vreemd dat er zoveel studenten die niet op het HBO thuishoren CMD doen.
Nu maar kijken of het derde jaar beter wordt bij CMD, maar ik heb zo mijn twijfels...
Ik heb in mijn minorblokken HT (Human Technology) gevolgd en ik heb in die blokken meer geleerd dan in al die blokken van CMD... Bij HT weten ze tenminste nog fatsoenlijk les te geven naast je project. Vooral Jelle kan goed doceren, docenten bij CMD kunnen daar echt nog wat van leren.
Maar ach, ik maak er maar het beste van, hoe het ook mag worden, zoals ik in die 2 jaar ervoor heb gedaan...
Nog iets van een jaar tot anderhalf jaar te gaan en het afstudeertraject begint al weer voor mij...
Op mijn stage zal ik ook wel weer een hoop bijleren waar CMD in tekort schoot...
Ik zit dus bij de eerste "generatie" dat CMD doet bij de HHS, nu is mijn vraag aan de groep dat net het eerste jaar heeft gedaan. Is de opleiding nu wat beter van niveau en onderwijskwaliteit enz? Of is het nog om te huilen en hebben onze klachten geen reet uitgehaald...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City