quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
haagin (algemene intro) is zeker de moeite waard als je niet uit den haag komt
en veeeel goedkoop zuipen
Die party op de beach zal dan wel voor iedere opleiding zijn, want dat hebben wij ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:50 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Aan die dag ga ik verder niet meedoen.
Weet wel wat ik ga doen eindelijk!
Ik ga volleyballenin scheveningen en een photohunt ofzo doen
ojaaa en een party op de beach die avond
![]()
Ik verheug me er erg op.
morgen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef 907 het volgende:
ik ben benieuwd wie er morgen naar de intro-week gaan?
jup, maar introweek naar limburg is vandaag....quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
morgen?
de opleidingen beginnen volgens mij pas over een week (in week 35 dus)
de introweek van Bouwkunde is volgende week..quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:04 schreef 907 het volgende:
[..]
jup, maar introweek naar limburg is vandaag....
jij bent zeker 2ejaars ?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef VlinderBitchie het volgende:
Lekker oud topic dit..maar ja, HHS blijft bestaan he...
Doe VIA op de haagse shit school![]()
Nou ja, ik vind het wel lollig daar maar die eerstejaar shitters die weer zijn gekomen......aaaaaaaaaaarhg
ik ben gelukkig bijna weg daar en zal niks missen, behalve mijn vrije tijd die ik veel heb daar....geen docent die op komt dagen, geen college die interessant of leerzaam is.
De stoelen zijn te hard om 10 minuten op te zitten en de lessen zijn te lang (na 10 minuten heb je dat ook wel weer gezien)
Betaald collegegeld voor zelfstandig aanklooien 4 jaar lang..
![]()
Welke opleiding doe je dan? Ik doe civiel en dat is gewoon erg goed geregeld. Leraren doen alles voor je. Je kan bij iedereen aankloppen en de studie zit goed in elkaar. Als het echt zo is als je het zegt dan verbaast het me dat er zo'n kwaliteitsverschil tussen de verschillende opleidingen kan zitten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef VlinderBitchie het volgende:
Lekker oud topic dit..maar ja, HHS blijft bestaan he...
Doe VIA op de haagse shit school![]()
Nou ja, ik vind het wel lollig daar maar die eerstejaar shitters die weer zijn gekomen......aaaaaaaaaaarhg
ik ben gelukkig bijna weg daar en zal niks missen, behalve mijn vrije tijd die ik veel heb daar....geen docent die op komt dagen, geen college die interessant of leerzaam is.
De stoelen zijn te hard om 10 minuten op te zitten en de lessen zijn te lang (na 10 minuten heb je dat ook wel weer gezien)
Betaald collegegeld voor zelfstandig aanklooien 4 jaar lang..
![]()
En CMD is de zielige vervanger van die opleiding (min of meer)...quote:Op maandag 12 september 2005 21:23 schreef VlinderBitchie het volgende:
VIA is een informatica opleiding trouwens
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:03 schreef octopussy het volgende:
* octopussy meld.... ben ook een 4e jaars VIA student (AAAAARGH Bezemklas).
Strax MI-34 van Peter van Leeuwen![]()
Welk jaar?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:47 schreef Mr.Black het volgende:
CMD'er hierzo
Ah ook een HHs CMD-er van het eerste uur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:22 schreef Mr.Black het volgende:
4e
Beter dan het oude logo... alleen die kleur is idd niet zo geweldig...quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:28 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ah ook een HHs CMD-er van het eerste uur.
Wat vinden jullie HHS studenten van het nieuwe logo?
[afbeelding]
Ik vind dat groene kleurtje eigenlijk maar niets, babypoep kleurtje...
Ze noemen deze kleur groen bij de HHS trouwens moslimgroen.![]()
Eens isquote:Op maandag 6 november 2006 21:14 schreef pinkelmans het volgende:
HHS (N), echt jammer dat de THR nu zo verpest wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |