Ja, volgens mij ook eind 8, dus dat wordt deze zomer door de Avro uitgezonden.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:14 schreef dutch-mamma het volgende:
Voor Hilje: n.a.v. je spoiler, dat gebeurt aan het eind van episode 8, geloof ik...
nee vind ik zeker niet. het is wens van de patient en die moet boven de wens van familie, ja ook dochters en man, gaan..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
ja, maar wel begrijpelijk...
eenschquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Vind dit toch wel een van de beste televisie-koppels ever!
*zucht*
Pfff, ik was net op tijd thuid...!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:25 schreef DarkElf het volgende:
mooi gezegd Carol...
oh zo meteen doug
en lukawat een lieverd is dat
en mark en rachel..
jeetje wat eenuitzending
Lucy is dus neergestoken door een schizofrene patient, Carter raakte daarbij gewond. Lucy had hem gewaarschuwd dat er iets niet goed was met de patient en Carter ging daar niet op in... Hou de komende afleveringen in de gaten...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:32 schreef Hilje23 het volgende:
vraagje, waarom zat carter te huilen op de plee? Ik heb vorige week gemist, en volgens mij heb ik dus de dood van Lucy gemist! kUT
Uitgebreide samenvattingen incl recenties, quotes etc van alle episodes tm seizoen 9 (niet compleet dus):quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:33 schreef Hilje23 het volgende:
getver...ik ben weer helemaal besmet! Helemaal jullie schuld! Ik zit hier even mee te lezen en daar ga ik! wil nou alles weten!
Zwaar offtopic, mijn excuses, maar wat is slowchat?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:59 schreef furanku het volgende:
Plz.. niet al te veel slowchat.. wordt naar mijn idee dan te onoverzichtelijk.
Is Carol nu dus ook exit?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Eenmalig, dit is de allerlaatste keer dat ie verscheen in ER.
Jep.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is Carol nu dus ook exit?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:15 schreef phèdre het volgende:
morgen?
Maandag is dat... Of sla jij het weekend over?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:15 schreef mitt het volgende:
Morgen weer een van de vele mooie scenes tussen Peter en Carter, het echte duo van ER na vertrek van Doug
Meesterlijk is idd het juiste woord. Ik heb het meteen aven "aangeschaft"quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:59 schreef furanku het volgende:
Plz.. niet al te veel slowchat.. wordt naar mijn idee dan te onoverzichtelijk.
Introsong: Bush - Letting the Cables Sleep (meesterlijk nummer)
Raar is dan ook dat ik geen enkel ander nummer van Bush leuk vind..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meesterlijk is idd het juiste woord. Ik heb het meteen aven "aangeschaft"
---LYRIC---
Ja kut he? Jeanie 4 life. Het laatste wat Kerry tegen Jeanie zei was dat er altijd een plek voor haar zal zijn op de ER, dus misschien komt er ooit nog wel een aflevering waarin ze terugkomt. Ik hoop alleen dat ze gewoon lopend binnenkomt en niet met een ambulance, stervend aan AIDS....:'(quote:waar is Jeanie? Had ze nou zelf een kindje of er 1 geadopteerd? daar ging ze nu voor zorgen he? is ze nu helemaal weg?
Poeh, da's lastig... De langste banden duren volgens mij 4 uur, met LP is dat 8 uur, en de afleveringen van Net5 duren al bijna een uur...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:02 schreef BoredBadger het volgende:
[..]
En iemand vroeg hoe ik het ging doen met ER en vakantie. Nou ik ga de hele maand juli op vakantie. Maar aangezien NET5 als het goed is seizoen 7 in 1 maand (juni) kan uitzenden, moet het wel lukken toch.
En als ik dingen wil opnemen als ik op vakantie ben, koop ik de allerlangste banden ooit en zet die op LongPlay. Moet je alleen niet al te lang op vakantie gaan. En anders iemand anders laten opnemen, die ook net zo'n fan is van ER (anders vergeten ze het...:() en die ook een beetje in de buurt woont. Je woont niet toevallig in Limburg he?
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Meesterlijk is idd het juiste woord. Ik heb het meteen aven "aangeschaft"
Ik meen me te herinneren dat Carol vertelt heeft dat Doug wel degelijk een aantal keren bij zijn kinderen is geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:37 schreef dutchie het volgende:
Maar over Carol en Doug; ben ik nou de enige die Doug een egoïstische doch lekkere eikel vind? Verdwijnt ineens naar Seatlle, laat zijn liefje achter, en komt verdorie niet eens naar zijn 2 oogappeltjes kijken.![]()
Heee, ja, nu op SBS6! Ik kan wel even kijken, ik doe voorlopig geen oog dicht... Luilak is hier zojuist losgebarsten...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:54 schreef scanman01 het volgende:
Die "aardige" Romano heeft nu een hele slechte rol in "Robocop" (nu op tv)
Boys of summer?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef gimme.shelter het volgende:
Weer huilen vandaag bij het slot van Carol en Doug!! En Mark met zijn dochter....
Heeft iemand trouwens de tekst van het nummer van Don henley??? Dank trouwens voor de info!!
Dat mag toch pas vanaf 2 uur?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Heee, ja, nu op SBS6! Ik kan wel even kijken, ik doe voorlopig geen oog dicht... Luilak is hier zojuist losgebarsten...![]()
Het was hier al om half 1... Normaal pas rond half 5.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat mag toch pas vanaf 2 uur?.
Taking you home - (don henley/stan lynch/stuart brawley)quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:23 schreef gimme.shelter het volgende:
Heeft iemand trouwens de tekst van het nummer van Don henley???
http://www.imdb.com/name/nm0005204/quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:17 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Het was hier al om half 1... Normaal pas rond half 5.
Ik ontdek net dat Paul McCrane (Romano) ook in Fame, Hotel New Hampshire en X-files heeft gespeeld... Sorry voor de mensen die niet geinteresseerd zijn in de acteurs van ER, maar ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig welke rol hij daar had... (foto's?)
Daar kon ik niks vinden, maar... bekijk deze foto eens en verbaas je...!quote:
Dat is FAME ja... Ik kan me hem (met haar) nog wel herinnerenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar kon ik niks vinden, maar... bekijk deze foto eens en verbaas je...!
http://www.americanphoto.(...)iews/Plans-38272.jpg
Volgens mij... ergens in het midden...?
edit
toen ik deze foto zag, wist ik het zeker... De botte Romano uit ER, die ik zo geweldig vind, is dezelfde als de persoon die ik 20 jaar geleden in Fame zag, en me absoluut niet kon boeien...
http://www.emergencyroom.it/pics/foto/a019.jpg
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Daar kon ik niks vinden, maar... bekijk deze foto eens en verbaas je...!
http://www.americanphoto.(...)iews/Plans-38272.jpg
Volgens mij... ergens in het midden...?
edit
toen ik deze foto zag, wist ik het zeker... De botte Romano uit ER, die ik zo geweldig vind, is dezelfde als de persoon die ik 20 jaar geleden in Fame zag, en me absoluut niet kon boeien...
Nou, die kon mij wel boeien destijds in Fame. Zielig vond ik hem toen, en nu, in ER nog steedsquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:29 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
ik 20 jaar geleden in Fame zag, en me absoluut niet kon boeien...
T'is een triest mannetje ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:36 schreef Tronica het volgende:
[..]
Nou, die kon mij wel boeien destijds in Fame. Zielig vond ik hem toen, en nu, in ER nog steeds![]()
Maar dat zijn 2 heel verschillende soorten zielig, denk ik... Toen ik hem als Montgomery in Fame zag, dacht ik gapend "volgende scene please...." en als ik hem als Romano zie verschijnen, word ik meteen alert...!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:36 schreef Tronica het volgende:
[..]
Nou, die kon mij wel boeien destijds in Fame. Zielig vond ik hem toen, en nu, in ER nog steeds![]()
Hij zat in het begin van de film, toen hij en z'n maten de man die later Robocop wordt totaal aan flarden schieten.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Was die vent, die in Robocob net die handgranaat op tafel zette, ook Paul McCrane?
Hmmm, dat heb ik niet gezien. Het is trouwens niet "mijn soort film", dus ik zit maar met een half oog te kijken... Gauw maar weer terug on topic dusquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zat in het begin van de film, toen hij en z'n maten de man die later Robocop wordt totaal aan flarden schieten.
Ik heb dat precies andersom, toen ik hem als Montgomery zag had ik de neiging om zeer alert te blijven en als ik hem als Romano zie heb ik alleen maar medelijden met zo'n slaapverwekkend groot ego.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar dat zijn 2 heel verschillende soorten zielig, denk ik... Toen ik hem als Montgomery in Fame zag, dacht ik gapend "volgende scene please...." en als ik hem als Romano zie verschijnen, word ik meteen alert...!
Tjee, ik ben echt verrast...!
Hoewel mijn voorkeur dus duidelijk 180 graden anders is, kan ik me je reactie goed voorstellen. De figuur Montgomery en de figuur Romano liggen zo onvoorstelbaar ver uit elkaar...!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:44 schreef Tronica het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom, toen ik hem als Montgomery zag had ik de neiging om zeer alert te blijven en als ik hem als Romano zie heb ik alleen maar medelijden met zo'n slaapverwekkend groot ego.
Je hebt inderdaad veel gemist, ja... Ik zet het voor de zekerheid even tussen spoilerhaakjes voor de mensen die het op video hebben opgenomen (even met je muis selecteren en dan kan je het lezen)quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:53 schreef Tiim het volgende:
*meldt ook als fan*
maar damn... heb weer een hoop gemist hoor ik. kijk 1 avondje niet, en meteen allemaal hijsa hier
wat is er nou precies gebeurd vanavond, kan iemand dat even opsommen? ik hoor allemaal flarden hier en daar...
hoe zit het nou met carol? die actie tegenover die joegoslavische dok (hoe heet ie ook alweer?) van donderdag was natuurlijk wel minder.. is ze voorgoed weg??damn, ze was echt..
ik vond t wel een prachtmoment donderdag toen de vader van mark die ketting gaf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was het even, kort door de bocht, maar ik ga nu echt slapen, de luilakvierders zijn rustig geworden en ik heb het druk straks (jarig kind...!).
Tot snel!Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Dat heb ik dan even gemist. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Carol vertelt heeft dat Doug wel degelijk een aantal keren bij zijn kinderen is geweest.
Zorg dan dat je standaard een videoband stand by hebt staanquote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:18 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan even gemist. Dan heb ik niks gezegd.![]()
Is ook zo irritant als mensen denken dat dát het perfecte moment is om even te bellen om bij te kletsten.![]()
Gaaf!!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef Kerry-anne het volgende:
over andere rollen etc gesproken.
Onze carter gaat een film doen: http://entertainment.news(...)255E%255Enbv,00.html
Ben benieuwd!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef Kerry-anne het volgende:
over andere rollen etc gesproken.
Onze carter gaat een film doen: http://entertainment.news(...)255E%255Enbv,00.html
Maandag 31 meiquote:Op zondag 30 mei 2004 22:03 schreef furanku het volgende:
Komt Mayday morgen of beginnen ze direct met seizoen 7
Tjsa.. als je de tvgids leest, of je kijkt even naar de programmering op een internet site, dan zie je dit wel.. en het is nou niet een aflevering die een kracht uitstraalt als laatste afleveringen seizoen 8, all in the family in seizoen 6, of de verzoening met dougquote:Op zondag 30 mei 2004 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Lekkere spoilers
wel kort, maar erg leuk.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef Wieteke het volgende:
Carter vanmiddag bij Oprah! Tussen nu en vier uur. HH is vanavond laat ergens.
Heel erg bedankt voor de tip. Ik was net op tijd.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef Wieteke het volgende:
Dan zou ik niet graag iemand tegenkomen die jij niet zo aardig vindt.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer aan het kijken
Deze vind ik de coolste van de staffOok omdat hij altijd/meestal gelijk heeft, en die attitude is wel okey.
[afbeelding]
ik heb t ook gezien, wat is het toch ook een schatjequote:Op maandag 31 mei 2004 15:09 schreef Wieteke het volgende:
Oei, ik ga het vanavond (00:20) zeker kijken! Even over de aflevering op NET5 nu, ik was net iets te laat met opnemen, ik heb het gezien vanaf het moment dat er een helikopter op een schoolplein landde, heb ik nu scènes gemist of was dat het allereerste?quote:Op maandag 31 mei 2004 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb t ook gezien, wat is het toch ook een schatje![]()
Het is ook mijn favoriet, maar ik hoop wel dat ik iemand met een attitude als Romano niet in real life zal tegenkomenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer aan het kijken
Deze vind ik de coolste van de staffOok omdat hij altijd/meestal gelijk heeft, en die attitude is wel okey.
[afbeelding]
Op het eind volgens mijquote:Op maandag 31 mei 2004 23:55 schreef furanku het volgende:
00:21 komt oprah er nog weer op voor degene die het gemist hebben..
waar komt carter btw in voor? Ik zag nog een stukje met de olsen twins..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 01:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik heb net de herhaling gezien van Oprah, Met Noah W. Vooral het eerste deel, hoe ze een spoed-scene deden, vond ik erg interessant! Het was wel snel-snel, maar ik werd er wel wijzer van! Poeh, uren bezig met een scene van 2 minuten... Ik heb wel spijt dat ik het niet heb opgenomen, mijn kinderen (die weten dat het "nep" is) kijken ook graag ER (vanwege de spoed-scenes!) en ze hadden het vast erg interessant gevonden om te zien hoe iemand "gewond" wordt gemaakt!Ik heb het op videoband. Ik zou het echt graag op de computer zetten maar ik weet niet echt hoe dat moet. Heb ik vast weer allemaal kabeltjes voor nodig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over die spoiler, dat had ik eigenlijk niet willen wetenMaar goed, meestal gaan die spoilers dan ook over seizoen 8 of 9...
Gelukkig ben ik goed in dingen snel weer vergeten![]()
In het begin vond ik het ook een lul, maar na een tijdje begin ik die gast te waarderen, op de werkplek zie ik hem dan liever niet als baas.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet graag iemand tegenkomen die jij niet zo aardig vindt.
Ik heb dat vorige week moeten doen omdat ik een paar daagjes weg was, maar toen kwam ik er steeds niet aan toe.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik de enige die de afleveringen van een hele week opneemt zodat ik de reclame kan spoelen, en dan meestal op zondag een soort marathon houdt? Scheelt veel tijd en irritatie op die manier.
Vandaar dat ik het tussen spoilerhaakjes heb gezetquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:55 schreef BoredBadger het volgende:
En over die spoiler, dat had ik eigenlijk niet willen wetenMaar goed, meestal gaan die spoilers dan ook over seizoen 8 of 9...
Gelukkig ben ik goed in dingen snel weer vergeten![]()
Dat vraag ik me dus ook af. Opzich kunnen ze 'm zo terug kunnen laten komen omdat er toch een vrij grote periode altijd over de seizoenstops gaat (ook in de serie zelf).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb er ook zin in! Zit Carter er meteen weer in eigenlijk? Dus, doen ze alsof hij tijdens de stop in de kliniek heeft gezeten en er nu weer uit is?
Jup, van wat ik in de gids las.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Opzich kunnen ze 'm zo terug kunnen laten komen omdat er toch een vrij grote periode altijd over de seizoenstops gaat (ook in de serie zelf).
En ik ook van jou Mitt.
als je dat zou willen doen..... ben ik je eeuwig dankbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wieteke heeft hem naar mij opgestuurd, hij is er nog niet. Als hij er is en ik hem bekeken heb wil ik hem wel doorsturen...
Heel veel ja. De andere rugbyspelers waren ook in het ziekenhuis en begonnen alles en iedereen kort en klein te slaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef Aventura het volgende:
Kan iemand me helpen please! Ik heb het laatste gedeelte niet opgenomen vandaag(volgens mij begint het nu standaard later ofzo). Ik heb nog gezien tot Mark Greene de operatiekamer van die rugbyjongen uitliep om met zijn moeder te praten, gebeurde er nog iets opzienbarends daarna?
Het schuift nogal eens ja. De ene dag is het iets voor half 7 al .. de andere dag pas tien over half 7.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:14 schreef Aventura het volgende:
DankjeBalen, of de afleverigen zijn langer of ze beginnen opeens een stuk later, ik moet vanavond mijn video eens opnieuw goed programeren
Niet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Wieteke heeft hem naar mij opgestuurd, hij is er nog niet.
Was absoluut dè quote van de aflevering!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
'I'm not gonna jump you you homofobe'
Ik ben dol op Romanoquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Was absoluut dè quote van de aflevering!![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
.. opgestuurd, maar hij is er nog niet.
Nog steeds niet gearriveerd?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verveel me...
Die zin is op 2 manieren uit te leggen, maar ik neem aan dat je het positief bedoeltquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:11 schreef MissE het volgende:
Met die herhalingen merk ik dat ik ook echt niets heb gemist de afgelopen jaren...
lekker wrang ja wie ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je zou idd maar eens zo'n collega oid tegenkomen bij een AA-meeting.
Een beetje meer begrip zou zeer zeker wel op z'n plaats zijn. Als zoiets werkelijk zou gebeuren zou ik het een schande vinden, werkelijk! Wat een walgelijk stelletje. Er sprak geen greintje begrip uit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:54 schreef DarkElf het volgende:
nee logisch hoewel ze hem hielpen is hij nu een potentieel risico.
Schijt aan die regeltjes. Ze kan in een geval als dit heel simpel zeggen dat ze hebben geprobeerd haar te redden maar dat het niet is gelukt. Wie zei laatst toch dat soms de patient vóor de regeltjes gaat. Doug had dat heel goed door... Kerrie helaas niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:29 schreef DarkElf het volgende:
de wet is de wet hoe klote ook.
ze kan haar license kwijtraken anders, kan ze niemand meer helpen.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
En het begin van Carby.
Wat een leuke aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhh, ja, je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zin is op 2 manieren uit te leggen, maar ik neem aan dat je het positief bedoelt
Yep, maar je moet alleen nog wel lang wachten voordat het echt wat wordt....quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:35 schreef scanman01 het volgende:
Was dit de start van hét LOVEkoppel van de komende jaren?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:02 schreef BlaatschaaP het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus...
Sterkte... Lijkt me inderdaad wel heel erg confronterend...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
Dat met dat premature babietje brengt trouwens wel herinneringen boven
Die heel korte scene tussen Romano en Dave... Krijgen die 2 in de toekomst méér scenes samen? Die 2 karakters zijn voor elkaar geschapen!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
Romano is echt geweldig. Zo'n leuke gigantische klootzak.
helaas... Ze heeft geen enkele keuze, zit aan de regels vast (en volgens mij betreurde ze dat enorm...).quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:29 schreef scanman01 het volgende:
En natuurlijk moet Kerrie weer zonodig alles precies volgens de regels doen.
Dat was al duidelijk met Doug... en nu dus weer een walgelijke actie....
Dat is weer waar, je kan creatief met de regels omgaan, maar ja, de Eed van Hippocrates, he...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schijt aan die regeltjes. Ze kan in een geval als dit heel simpel zeggen dat ze hebben geprobeerd haar te redden maar dat het niet is gelukt. Wie zei laatst toch dat soms de patient vóor de regeltjes gaat. Doug had dat heel goed door... Kerrie helaas niet.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Die heel korte scene tussen Romano en Dave... Krijgen die 2 in de toekomst méér scenes samen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
of het is gewoon een persoonlijke meningquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:01 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Peter niet leuk, en Mark ook niet. Lizzy vind ik t/m seizoen 7 erg leuk en daarna niet meer. Carter vind ik ook niks. Carol vond ik ook tenenkrommend. Mijn favorieten zijn Romano, Kovac en Abby. Hun karakters zijn op de een of andere manier dieper uitgewerkt en niet zo 1-dimensionaal als bovengenoemde. (Of het zijn betere acteurs).
Wel opvallend dat het allemaal 'slechte' karakters zijn (alcoholist, brompot en getraumatiseerde). Maarja, die anderen zijn allemaal van die goody twoshoes, veel te flauwig. Mag wel wat pit inquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of het is gewoon een persoonlijke mening
Dus iemand die drie maanden geleden verslaafd was, brengt nu levens in gevaar??? Lijkt me niet, maar goed.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ze brengen ook levens in gevaar als ze hem wel laten werken. Wij kennen Carter wel en weten ook wel dat 'ie geen levens in gevaar zou brengen.. maarja, het moet nou eenmaal.
Geduld, geduld... Alleen gaat het anders dan je denkt...quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Wordt die Romano nog een keer door iemand ongenadig in elkaar getimmerd?
Zou in ieder geval hoog tijd worden.
Weet jij dan ook of Chen verkracht is ofzo?quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:33 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Geduld, geduld... Alleen gaat het anders dan je denkt...
Geen idee...quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij dan ook of Chen verkracht is ofzo?
*dit stukje gaat over de afleveringen van NET5, ik kan niet oordelen over AVRO-afleveringen*quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind Carter by far het leukst. Echt een interessant karakter en hij ziet er leuk uit. Kovac vind ik alleen in de eerste seizoenen dat hij speelt leuk, dan is 'ie nog een klein beetje rebels en niet zo'n rokkejager maar in seizoen 9 is 't echt best een klootzak. Mark en Elizabeth vind ik beide gewoon leuk voor erbij maar zitten niet bij m'n favorieten. Maar Mark vind ik er eigenlijk gewoon bijhoren
. Romano is ook een van m'n favorieten, lekker zo'n chago brompot
. Dan heb je (nu) Malucci en Chen nog die ik beide absoluut niet boeiend vind. Benton vind ik erg interessant, van buiten erg hard maar hij heeft ook zeker z'n goede kanten (bij Reese en Carter bijv.).. En dan hou je Abby over die ik opzich wel leuk vind, maar niet superboeiend
.
niet-boeiende personages.quote:Dan heb je (nu) Malucci en Chen nog die ik beide absoluut niet boeiend vind.
-sorry voor de lange post...ik wil soms nou eenmaal intelligent doen...-
Jazeker, dat was Haleh! Die is tijdens de zomerstop gigantisch afgevallen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:49 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
K de afleveringen op ned2 nog niet gezien, maar was dat Haleh(die zo heel dun is nu)?of hoe ze heet
![]()
Jammer dat niet alles te vertalen is... "Greencard" tegen Kovac, geniaal!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
En toch, het is een eerste klasklootzak, maar soms kan hij toch wel weer grappig zijn.
Derde consult van de concierge!
En waar de hell is Jerry mee bezig!Slijmbal!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Romano
![]()
Nee, dat kon niet. Die abortus moest gepleegd worden.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:33 schreef scanman01 het volgende:
Dat verhaal met die zwangere vrouw sloeg nergens op trouwens. Ze vroegen op het einde aan die man of hij wilde beslissen, terwijl ze toch gewoon (omdat de situatie toch sterk was veranderd) de abortus hadden kunnen uitstellen en het de vrouw zelf na die operatie vragen? Als zij weet dat haar overlevingskansen bijna 0 was, zou ze waarschijnlijk ook geen abortus meer willen.
Hopelijk staat hij niet meer op ook.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef Wieteke het volgende:
poe hee, die laatste scene luchtte vast op bij iedereen! Gggrrr, het bloed is onder mijn nagels vandaan, zeg.
your wish was grantedquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Wordt die Romano nog een keer door iemand ongenadig in elkaar getimmerd?
Zou in ieder geval hoog tijd worden.
En ik zie Susan nu weer voor het eerst. Die is juist de andere kant op gegaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jazeker, dat was Haleh! Die is tijdens de zomerstop gigantisch afgevallen...
Vast wel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk staat hij niet meer op ook.
Nee,quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]Romano
![]()
![]()
lijkt me meer gepast.
Ja, maar toch is het een enorm leuke vrouw om te zien.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:36 schreef scanman01 het volgende:
En ik zie Susan nu weer voor het eerst. Die is juist de andere kant op gegaan.
Mag ik vragen wat je daar "geniaal" aan vindt? Ik vind het gewoon enorm racistisch.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jammer dat niet alles te vertalen is... "Greencard" tegen Kovac, geniaal!
Waarom? Juist niet... daar ging het Corday ook om toen zij die man vroeg. Ze wilde de baby redden en dan moest ie nog wel 3 weken blijven zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet. Die abortus moest gepleegd worden.
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Waarom? Juist niet... daar ging het Corday ook om toen zij die man vroeg. Ze wilde de baby redden en dan moest ie nog wel 3 weken blijven zitten.
het was of nu abortus en de moeder laten leven (voor zolang het duurt dan)quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Juist niet... daar ging het Corday ook om toen zij die man vroeg. Ze wilde de baby redden en dan moest ie nog wel 3 weken blijven zitten.
Ik kan ernaast zitten, maar was zij tijdens de opnames niet zwanger (echt zwanger dus)? Dat doet soms nare dingen met een vrouw...quote:En ik zie Susan nu weer voor het eerst. Die is juist de andere kant op gegaan.
Geweldig om op tv te zien, minder als je in werkelijkheid zo'n asshole om je heen hebt... Ik heb een baas gehad die Romano-neigingen had... Godzijdank zat hij zelden op de "werkvloer";)quote:Nee, Romano . Het is zo'n gigantische klootzak dat 't leuk is .
Valt me idd tegen... of doet hij dit om Romano milder te stemmen zodat de hele ER er profijt van heeft? Afwachten...quote:En wat is die Jerry een matennaaier.
No, you just stuck a ... (stick?) up my chocolate factory.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef Kerry-anne het volgende:
romano! woehoe! wat een heerlijk klootzak....
die opmerking helemaal aan het begin over stick it...en dan iets met chocolate...ik kan hem niet reproduceren maar hij was Romano ten top!
ik ben t niet vergeten! wahey!quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Tip: Zet je TV alvast aan (op NL2). Dan vergeet je 't zeker niet.
Ik noem het geniaal omdat het in dit verband precies tekenend is voor hoe Romano met zijn medemensen omgaat. Net zoals hij vrouwen beledigt. Met een zeer brede woordenschat de mensen stuk voor stuk beledigen. In dit verband des te mooier dat hij aan het eind zijn vet kreeg (de beledigingen die hij toen spuide werden niet allemaal vertaald geloof ik, maar ze vielen binnen dit verband).quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je daar "geniaal" aan vindt? Ik vind het gewoon enorm racistisch.
Die is langs me heengegaan... Ik ga die site met quotes eens proberen op te zoeken!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
No, you just stuck a ... (stick?) up my chocolate factory.
De baby redden kon nog niet. Daarvoor was het 3 weken te vroeg. Corday zei kort daarvoor nog dat de baby over 3 weken levensvatbaar was. Waar het nu om ging was dat Corday ook dacht dat, als de moeder zou weten dat haar overlevingskansen opeens bijna 0 bleken te zijn, ook geen abortus meer zou willen en ervoor zou kiezen om geen chemo te nemen en over 3 weken te bevallen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:41 schreef milagro het volgende:
[..]
het was of nu abortus en de moeder laten leven (voor zolang het duurt dan)
of de moeder opgeven en de baby redden, ws door de moeder te gebruiken als incubator.
Er is diabetes geconstateerd bij haar, daardoor is ze zo afgevallen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jazeker, dat was Haleh! Die is tijdens de zomerstop gigantisch afgevallen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Chemo en baby kan niet idd.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De baby redden kon nog niet. Daarvoor was het 3 weken te vroeg. Corday zei kort daarvoor nog dat de baby over 3 weken levensvatbaar was. Waar het nu om ging was dat Corday ook dacht dat, als de moeder zou weten dat haar overlevingskansen opeens bijna 0 bleken te zijn, ook geen abortus meer zou willen en ervoor zou kiezen om geen chemo te nemen en over 3 weken te bevallen.
Lees maar die spoiler van dutch mama over deze aflevering. Daarin lees je ook dat het klopt wat ik al schreef. De moeder als incubator gebruiken had dan sowieso gekunt.... dan was abortus dus niet nodig geweest. Maar daar ging het dus niet om.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Chemo en baby kan niet idd.
Je kan de moeder ook "slechts" als incubator gebruiken dus..zonder chemo.
Daarna "mag" ze dood.
Dat idee heb ik ook, hij uit het alleen nogal vreemd... En nu zijn loopbaan aan diggels lijkt te liggen, komt de duivel eruit...quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Romano is super gekwetst en uit dat op een heerlijk niet-polotiek correcte manier. Alleen Elizabeth heeft dat door...kijk naar zijn ogen. Toen een aantal seizoenen gelden Lucy naar zijn huis ging, was ie helemaal niet naar integendeel!! Weet iemand dat nog? Romano is niet zo eendimensionaal als iedereeen denkt!
Nuja ik lees dat de moeder denkt dat ze een kans heeft en daarom wil dat de abortus meteen gedaan wordt en zij dus aan de chemo kan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees maar die spoiler van dutch mama over deze aflevering. Daarin lees je ook dat het klopt wat ik al schreef. De moeder als incubator gebruiken had dan sowieso gekunt.... dan was abortus dus niet nodig geweest. Maar daar ging het dus niet om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:11 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb een vraagje.hehe echt een spoiler is dat niet, dat was heeeeeeel ver in het begin, voor Sherry Stringfield ER verliet voor een aantal seizoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat speelde zich af in seizoen 2 of 3 dacht ik.
Oh, dat ben ik dan vergeten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hehe echt een spoiler is dat niet, dat was heeeeeeel ver in het begin, voor Sherry Stringfield ER verliet voor een aantal seizoenen.
Ehhh, toen had ze toch wat met Greene?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
hehe echt een spoiler is dat niet, dat was heeeeeeel ver in het begin, voor Sherry Stringfield ER verliet voor een aantal seizoenen.
Corday zegt op het eind ook dat alleen de vader de beslissing van zijn vrouw terug kan draaien. Daar ging het dus om de beslissing van zijn vrouw om de tumoren én de baby weg te laten halen, waar ze tijdens die operatie mee bezig waren. Tijdens die operatie zag Corday dat het veel erger was met die kanker en dat de vrouw geen kans had om te overleven. Dan zou chemo dus ook zinloos zijn.... en daardoor werd ook de abortus zinloos. Vandaar dat Corday aan de vader vroeg om de beslissing voor abortus terug te draaien, de baby nog drie weken laten zitten (zo lang zou de vrouw nog wel leven) en dan de bevalling op te wekken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:10 schreef milagro het volgende:
Maar ms snap ik niet wat jij bedoelt
Nou, jij schreef dit:quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:00 schreef milagro het volgende:
dan bedoelen we dus hetzelfde
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:12 schreef Kerry-anne het volgende:
raarvogeltje:dat lijkt me wel hornySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt carter is THE MAN hij weet altijd alles maakt haast nooit fouten echt een best ventje is datquote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:19 schreef Blasphemer het volgende:
Ik hoop dat Carter en Abby bij elkaar blijven
Carter = Held
als dit ging over carter en susan,quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Klopt daar speelde ook wat.
Met Carter staat me vaag iets van bij... maar daar ben ik niet zeker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life Is A Bitch And So Am I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life Is A Bitch And So Am I
Tja, het lezen is op eigen risico... maar jezelf inhouden is moeilijkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:14 schreef foetre het volgende:
he cool nou eigenlijk vervelend maar weer wat geleerd thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |