abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 september 2004 @ 15:06:11 #226
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22152222
quote:
Op donderdag 23 september 2004 13:59 schreef ramzes het volgende:
Alex is nota bene geinfiltreert in the Bohemion Grove.
net toevallig stuk weer van gezien ...
best interessant

daarin legt AJ btw ook uit dat ie niet specifiek rechts of links is of welke partij dan ook ... en wat er aan vooraf ging
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_22153555
ik heb stkken gezien ooit van die video en er niks fouts of schokkends in gezien
maar mischien licht dat meer aan mijn lichtelijk morbide geest
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  donderdag 23 september 2004 @ 16:53:02 #228
90061 coz
pi_22154619
ney joh .. leuk vakantieord voor de elite, ze houden een toneelstukje aan het eind
allemaal leuk en gezellig

idd niet schokkend (na een keer the exorcist zien)
maar toch is het wel apart, en bomvol symboliek, en geen speelfilm
pi_23385090
Rete-interessant Alex-filmpje vanuit NY tijdens de RNC.

http://www.sacredcow.com/media/source/alex/alex_2004/9-11_vox.wmv

Dat geheim agentje met zijn camara is om te kotsen.

pi_24612292
quote:
Op donderdag 23 september 2004 16:53 schreef coz het volgende:
ney joh .. leuk vakantieord voor de elite, ze houden een toneelstukje aan het eind
allemaal leuk en gezellig

idd niet schokkend (na een keer the exorcist zien)
maar toch is het wel apart, en bomvol symboliek, en geen speelfilm
Topic kickje

Na het nog een keer bekeken hebben van deze docu en de docu van channel 4 ben ik er nog meer van overtuigd dat er weinig schokkends gebeurt. Helaas is het openingsritueel nogal onduidelijk gefilmd maar door wat er gezegd wordt en de muziek die ze gebruiken (volgens mij een zeer bekend deuntje maar kon er niet opkomen uit welke film dit was) kreeg ik nu niet echt het idee dat ze een satanisch ritueel aan het uitvoeren waren en of dit ritueel zich wel daadwerkelijk afspeelde in de bohemian grove, het had net zo goed een slechte opname kunnen zijn van een zomeravond openlucht theaterstuk die je hier in Nederland ook genoeg kunt bekijken.

Ook jammer is dat het niet duidelijk wordt of er ook "echte elite" aanwezig was.

Voor diegene die de channel 4 documentaire niet gezien hebben, is wel een leuke aanrader heeft namelijk een andere insteek dan AJ verteld. Het is meer een opvolger van een boek geschreven door dezelde maker, Jon Ronson, als de channel 4 documentaire waarin hij "conspiracy nuts" etc volgt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2005 14:12:09 ]
  maandag 17 januari 2005 @ 15:04:30 #231
90061 coz
pi_24613012
zelfs op de low grade versie die ik had kon ik zien dat ze eerst een overdag scene hebben (na)gebouwd (just to humor you ) met die uil en dat die overeenkomt met de avond versie
(overdag staat bijvoorbeeld het vuurwerk er al enz )

over de mate van schokkend ..tja
het is ook niet schokkend ...ze voeren een 'toneelstukje' op waarbij ze een mensenoffer (hopelijk gespeeld) brengen aan die UIL zodat ze weer een jaar GEEN ZORGEN EN SCHULD HOEVEN HEBBEN DAT ZE DE WERELD VERNEUKEN

het is niet schokkend ...maar kijk maar eens wat er op een gemiddelde avond op tv langskomt in alleen al het journaal
maar in context geplaatst van
1 'vakantieoord' van 'de elite'
2 (mogelijk satanisch van oorsprong) 'rituelen'
3 'opdat ze weer een jaar geen zorgen hebben
quote:
O Great Owl of Bohemia!
We thank thee for thy adjuration.
Begone detested care! << ga weg vermadelde zorg
Begone!
Once more, we banish thee!
Begone Dull Care!
Fire should have its will of thee!
Begone Dull Care!
And all the winds make merry with thy dust
Hail, fellowship's eternal flame!
Once again Midsummer sets us free!
http://www.sonomacountyfreepress.com/bohos/bohofact.html
quote:
The most powerful men in the country do their "networking" here, despite the Grove's motto "weaving spiders come not here" (don't do business in the Grove). At these gatherings men representing the government, military-industrial, and financial sectors meet and make major policy decisions. The Manhattan project, which produced the first atomic bombs, was conceived at the Grove in 1942.
maargoed ...jones heeft wel meer dingen gedaan behalve infiltreren in 'the grove'
  maandag 17 januari 2005 @ 15:13:14 #232
90061 coz
pi_24613078
quote:
het had net zo goed een slechte opname kunnen zijn van een zomeravond openlucht theaterstuk die je hier in Nederland ook genoeg kunt bekijken.
ik twijfel er best sterk aan dat je me mee kan nemen deze zomer naar een toneelstukje buiten in het bos waar een groepje mensen zoiets doet ....

anywhee ..one more thing
het schokkende is enerzijds dat ze mogelijk satanische rituelen gebruiken
daarnaast dat die lui bij elkaar komen en mogelijk (waarschijnlijk) allerlei kartelafspraken maken
pi_24613301
quote:
Op maandag 17 januari 2005 15:04 schreef coz het volgende:
over de mate van schokkend ..tja
het is ook niet schokkend ...ze voeren een 'toneelstukje' op waarbij ze een mensenoffer (hopelijk gespeeld) brengen aan die UIL zodat ze weer een jaar GEEN ZORGEN EN SCHULD HOEVEN HEBBEN DAT ZE DE WERELD VERNEUKEN
Dat van het "mensenoffer" zie je zelfs niet eens duidelijk in het overbelichte en verbeterde versie (die ze daarna laten zien) je hoort het alleen AJ zeggen.
quote:
het is niet schokkend ...maar kijk maar eens wat er op een gemiddelde avond op tv langskomt in alleen al het journaal
maar in context geplaatst van
1 'vakantieoord' van 'de elite'
2 (mogelijk satanisch van oorsprong) 'rituelen'
3 'opdat ze weer een jaar geen zorgen hebben
[..]

http://www.sonomacountyfreepress.com/bohos/bohofact.html
[..]

maargoed ...jones heeft wel meer dingen gedaan behalve infiltreren in 'the grove'
Ja Jones heeft wel meer lopen filmen, helaas komt hij nooit echt met duidelijke verbanden en feiten. Feit betekend bij hem het zoveel mogelijk herhalen van dezelfde uitspraken in 3 uur tijd, valt me namelijk erg op in zijn over het algemeen veel te lange documentaires, zodat het op de duur kan lijken voor de kijker dat hij het echt over vaststaande feiten en bewijzen heeft. Leuk dat er zo iemand is maar hij overdrijft het niet iets teveel en doet beweringen die vaak niet eens zijn te staven in zijn eigen docu's. 'the grove' is hiervan wel het duidelijkste voorbeeld overigens.

Is het je trouwens opgevallen dat de Channel 4 crew hem nu niet echt serieus neemt?
  maandag 17 januari 2005 @ 15:55:40 #234
90061 coz
pi_24613629
niet alleen AJ
quote:
His body has been brought yonder to our funeral pyre
quote:
Definitions of pyre on the Web:

wood heaped for burning a dead body as a funeral rite
pi_24688740
Ondanks het feit dat hij erg enthousiast is, geeft hij toch wel aardig wat substantiele informatie.

Hij komt met veel artikelen uit de media aanlopen en interviewt vaak mensen die inside info hebben.
pi_34620573
Alex Jones, Michael Moore, Davi Icke zijn de ontwakers van onze tijd.
Ik heb al velen reportages gezien die de bizare waarheid achter de film laat zien, je komt er ook achter dat de mensen die onze wereld leiden niet degen zijn zoals ze zich voordoen.
Ik ben zelf al jaren op zoek naar de ware mensen die onze wereld leiden en die informatie is als een wonder tot mij gekomen het is werkelijk zoals er wordt gezegt dat men ontwaakt en ziet.
De nieuwe wereld orde is op ons gekomen en zal binnen een paar jaar ook in nederland op ons zijn waarbij wij de microchip zullen moeten aanvaarden, als wij dit niet doen zal zoals W George Busch dit zelf heeft gezegt if you are not with us you are with the terrorrist.
De microchip wordt ook in de bijbel vermeld als de merk van het beest en niemand zal kunnen kopen of verkopen ik raad de mensen aan om sterk te zijn en weerstand te bieden want als je het merk van het beest hebt ben je gemerkt en gebonden tot totale slavernij.
Ik wil niemand bang maken maar het is belangrijk dat we waakzaam zijn en de boodschap van de ontwakers door vertellen.
Ik ben blij dat ik via deze site mijn mening kan uiten, want ik ben zeer bezorgt waar de hele wereld in terrecht komt.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:34:21 #237
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_34650967
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 03:36 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je , nu even eraan denkend...die micheal moore he
eigenlijk zou micheal juist nu er zoveel aandacht is alex jones erbij moeten halen
zou ijzersterk staan man!!

ik ga M.Moore even een mail sturen...
puik idee!
Toen Alex Jones aan Michael Moore vroeg waarom hij niet op bepaalde dingen (ik weet niet meer wat) in ging in Fahrenheit 9/11 zei Moore zelf "that would be unamerican".
¡ Experience Everything !
pi_35368082
google eens via video.google.com op alex jones
kun je meteen zijn films bekijken via de google player.

De hamvraag:
Als Alex Jones gelijk heeft, waarom leeft hij dan nog?
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:38:39 #239
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_35372435
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:34 schreef RickySway het volgende:

[..]

Toen Alex Jones aan Michael Moore vroeg waarom hij niet op bepaalde dingen (ik weet niet meer wat) in ging in Fahrenheit 9/11 zei Moore zelf "that would be unamerican".
Klopt, Michael Moore is gewoon een van Bush z'n PR mannetjes. In plaats van de harde waarheid krijgen we een mildere schijnwaarheid. Moore schildert Bush af als onervaren en de voorwaarschuwingen van 9/11 waren onfortuinlijk verminderd serieus genomen. De hele Wereld kijkt ernaar en denkt: "Wat een sukkel, die Bush. Gelukkig heeft ie ervan geleerd en is er nu genoeg beveiliging." Mensen als Alex Jones en Jimmy Walter hebben aangetoond dat alles met voorbedachte rade gepland is, nog erger dan het 'moedwillig laten gebeuren' van Pearl Harbor, om het aannemelijk maken bij het (overwegend domme) Amerikaanse volk van oorlog in Afghanistan (Opium en Olie) en Irak (Olie) PLUS de invoering van vrijheidsberovende wetten als de Patriot Act 1 & 2 waarin iedereen kan worden aangemerkt als Terrorist en waarin elke Terrorist kan worden geëxecuteerd zonder enige vorm van bewijs of proces. Reken maar uit wat dát betekent...

Dit is nog maar het tópje van de ijsberg...
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
pi_35372729
Als ik even wil lachen kom ik altijd naar dit topic
pi_35440655
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:38 schreef Boef het volgende:

[..]

Klopt, Michael Moore is gewoon een van Bush z'n PR mannetjes. In plaats van de harde waarheid krijgen we een mildere schijnwaarheid. Moore schildert Bush af als onervaren en de voorwaarschuwingen van 9/11 waren onfortuinlijk verminderd serieus genomen. De hele Wereld kijkt ernaar en denkt: "Wat een sukkel, die Bush. Gelukkig heeft ie ervan geleerd en is er nu genoeg beveiliging." Mensen als Alex Jones en Jimmy Walter hebben aangetoond dat alles met voorbedachte rade gepland is, nog erger dan het 'moedwillig laten gebeuren' van Pearl Harbor, om het aannemelijk maken bij het (overwegend domme) Amerikaanse volk van oorlog in Afghanistan (Opium en Olie) en Irak (Olie) PLUS de invoering van vrijheidsberovende wetten als de Patriot Act 1 & 2 waarin iedereen kan worden aangemerkt als Terrorist en waarin elke Terrorist kan worden geëxecuteerd zonder enige vorm van bewijs of proces. Reken maar uit wat dát betekent...

Dit is nog maar het tópje van de ijsberg...
Hehe 911 road to tyranny gezien? Vond ik wel een vermakelijke film, alhoewel te lang en amateuristisch in elkaar gezet. Toch geloof ik niet dat er een 'grand design' erachter zit. Waarom werden dan geen WMD's gevonden in Irak? Dat is een elementaire vraag. Bush is verder een mentaal zeer beperkt figuur, oprecht een slaaf van die kliek om hem heen. Politiek gezien is Amerika een semi-democratie, als burger heb je toch echt veel vrijheden. De patriot act is trouwens niet in elke staat ingevoerd.
pi_35597063
De volgende links zijn ook wel vermakelijk. Het is geen Alex Jones, maar wel verbreding op het topic.

http://video.google.com/videoplay?docid=-8260059923762628848&q=loose+change

En dit gaat nog wat verder:

deel 1:
http://video.google.com/videoplay?docid=2956184071444476530&q=illuminati+duration%3Along
deel 2:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3567655929542957177&q=illuminati+duration%3Along

Altijd leuk! Doe ermee wat je wil!
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:45:25 #243
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_35630102
Het is altijd genieten, de kunstwerkjes van Jones. Onheilspellende deuntjes en de hypnotiserende (lees: verheven) stem van Jones die op de achtergrond zeer indringend verkondigt dat de politiestaat eraan zit te komen, de fundamenten van het vierde rijk gelegd zijn, en dat Führer Arnold Schwarzenegger op het punt staat de doodseskaders van het grote Nazistische Reich los te laten op de hele wereld.

De officiële lezing rondom 9-11 mag dan wel beschouwd worden als de grootste sprookjesvertelling sinds die van de gebroeders Grimm, maar dat wil niet zeggen dat internet-mediamieke kwakzalvers als Alex Jones het meteen bij het rechte eind hebben. Kijk eens wat verder dan de gelikte presentatie die Jones inmiddels gevonden heeft voor zijn hersenspinsels, de man is ronduit gestoord. Hij is de koekoeksklok van het internet....

Als tegenwicht voor alle slechtziende adoratie in het topic, lijken me de laatste 2 minuten van deze documentaire over Jones veelzeggend genoeg om te bevroeden wat voor type deze 'infowarrior' nou werkelijk is....
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_35655926
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 00:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Het is altijd genieten, de kunstwerkjes van Jones. Onheilspellende deuntjes en de hypnotiserende (lees: verheven) stem van Jones die op de achtergrond zeer indringend verkondigt dat de politiestaat eraan zit te komen, de fundamenten van het vierde rijk gelegd zijn, en dat Führer Arnold Schwarzenegger op het punt staat de doodseskaders van het grote Nazistische Reich los te laten op de hele wereld.

De officiële lezing rondom 9-11 mag dan wel beschouwd worden als de grootste sprookjesvertelling sinds die van de gebroeders Grimm, maar dat wil niet zeggen dat internet-mediamieke kwakzalvers als Alex Jones het meteen bij het rechte eind hebben. Kijk eens wat verder dan de gelikte presentatie die Jones inmiddels gevonden heeft voor zijn hersenspinsels, de man is ronduit gestoord. Hij is de koekoeksklok van het internet....

Als tegenwicht voor alle slechtziende adoratie in het topic, lijken me de laatste 2 minuten van deze documentaire over Jones veelzeggend genoeg om te bevroeden wat voor type deze 'infowarrior' nou werkelijk is....
Die link doet het niet meer. Anyway ik heb een paar films gezien van die man en is juist mooi om een dergelijke gezichtspunt te bekijken, immers wat hij zegt hoor je en lees je never nooit niet in de normale media. Ik ben van mening dat je pas een gefundeerde mening kan vormen als je op de hoogte bent van alle gezichtspunten. Op sommige punten ben ik het echt eens met Alex, op andere punten raaskalt ie maar wat.
  donderdag 6 april 2006 @ 17:55:18 #245
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_36717440
LOL vooral de tweede link is echt zo'n onzin omdat het een drogargumentatie aanhaalt.
Hij discussieert niet over het Zionisme (wat dat ook mag inhouden) DUS is hij een Zionist (wat dat ook mag inhouden). Je kunt net zo goed zeggen; hij discussieert niet over aliens van planeet X DUS hij is een alien van planeet X.

Achterlijke link dus.

Anywayz laatst was Alex Jones twee keer op CNN:
http://www.infowars.com/a(...)iz_tonight_video.htm
  donderdag 6 april 2006 @ 23:15:24 #247
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_36725254
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef Arvid het volgende:

[..]

Die link doet het niet meer. Anyway ik heb een paar films gezien van die man en is juist mooi om een dergelijke gezichtspunt te bekijken, immers wat hij zegt hoor je en lees je never nooit niet in de normale media. Ik ben van mening dat je pas een gefundeerde mening kan vormen als je op de hoogte bent van alle gezichtspunten. Op sommige punten ben ik het echt eens met Alex, op andere punten raaskalt ie maar wat.
De link doet het wel degelijk, en dat filmpje is echt lachwekkend, to say the least. Die Engelsen maken dan ook nog eens een veel beter gemonteerd filmpje dan die sukkel van een Jones.

En zoals gezegd: aan het einde van het filmpje (maar eigenlijk al lang daarvoor) merk je wel dat die Jones gewoon een geïsoleerd en beetje gek mannetje is die een of andere mooie maar beïnvloedbare chick aan de haak heeft geslagen (als dat al waar is).

Maar ja, wie wil geloven zal wel blijven geloven natuurlijk.
---verdwijnt---
pi_41122392
Bush administration, opa van Bush was geldschieter van de Nazi's, Schwarznegger Nazi en zo nog een paar. Maar waarom helpen ze dan Israel (joden) nu? Vroeger moesten ze worden uitgeroeid toch door de nazi? Iemand verklaring hiervoor?
pi_41123371
ooit gehoord van zionisten
zoek daarmaar op dat zijn geen echte joden en in de tweede wereld oorlog hebben ze niet echt geleden.
vaak de aller rijksten en met de meeste macht... tegenwoordig hebben ze veel aanhang en is het niet meer een select groepje.

hitler had meerdere agenda's
sommige joden had hij wel nodig

bijvoorbeeld was zijn eigen dokter lange tijd een jood, deze heeft hij nog een ere titel gegeven. later wel vermoord trouwens maar dat had een andere reden volgens mij.

de geschiedenis zoals in de boekjes is veel te simplisties weegegeven
er gaat ook het verhaal dat deze zionisten hitles hebben gesponsert.

verdiep je er beter niet te veel in het is veel mooier te kijken naar de leuke dingen in het leven
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 03:23:00 #250
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_41152338
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef jojoja het volgende:
ooit gehoord van zionisten
zoek daarmaar op dat zijn geen echte joden en in de tweede wereld oorlog hebben ze niet echt geleden.
vaak de aller rijksten en met de meeste macht... tegenwoordig hebben ze veel aanhang en is het niet meer een select groepje.

hitler had meerdere agenda's
sommige joden had hij wel nodig

bijvoorbeeld was zijn eigen dokter lange tijd een jood, deze heeft hij nog een ere titel gegeven. later wel vermoord trouwens maar dat had een andere reden volgens mij.

de geschiedenis zoals in de boekjes is veel te simplisties weegegeven
er gaat ook het verhaal dat deze zionisten hitles hebben gesponsert.

verdiep je er beter niet te veel in het is veel mooier te kijken naar de leuke dingen in het leven
Uhm zeg 'mullah'' als jij nou is gewoon je anti semitische geleuter op het Al Manar forum gaat ventileren ?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')