quote:Alex Jones: "90% van de kijkers wordt wakker. Er zit geen copyright op mijn films. Brandt zelf 10 exemplaren en deel ze uit aan familie en vrienden. "
Gelukkig stappen steeds meer over op het alternatieve nieuws op het internet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:33 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
ik ga bovengenoemde sites zeker ff checken. was er eerder in een ander topic ook al op gewezen. Als hij zoveel luisteraars bereikt, waarom luistert dan meer dan de helft van de amerikanen nog naar Bush, zij het sceptisch?
Ja zijn beste zijn:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:03 schreef Refragmental het volgende:
Net die hele 911RTT gezien.
Angstaanjagend welke kant de machthebbers op willen sturen![]()
De hele wereld bestaat uit onzin, achter de schermen gebeurt het echte regeren e.d.
Heeft Alex Jones noch meer van dit soort films/docu's gemaakt?
Om misverstanden te voorkomen:Is niet persee mijn mening maar van iemand in de New York Post. Hoe de film van MM ook uitpakt ik vind 911 RTT toch beter...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef freud het volgende:
TS, het feit dat de nieuwe film van MM over hetzelfde onderwerp gaat maakt het imo nog geen jatwerk.
Aangezien MM de officiele versie van het gebeuren volgt---> Neequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:11 schreef freud het volgende:
Is dat niet wat voorbarig? Iets sleechter vinden voordat je het gezien hebt?
stuk of 10.quote:Heeft Alex Jones noch meer van dit soort films/docu's gemaakt?
Gelukkig zijn we niet allemaal zo slim als jouw.quote:Zoals bij elke charismatische goeroe zijn er altijd wel mensen die als makke lammetjes achter de verhalen aanlopen, hoe idioot de beweringen ook mogen zijn. Doembeelden zoals het einde van de wereld (of een opkomende dictatuur) zijn een populair thema voor dergelijke 'verlichte personen'. Meng dat met wat halve waarheden en verhalen met complottheoriën en geheime boe-man organisaties en je hebt infowars.
Volgens mij heb je het "filmpje" niet gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef Davitamon het volgende:
Zoals bij elke charismatische goeroe zijn er altijd wel mensen die als makke lammetjes achter de verhalen aanlopen, hoe idioot de beweringen ook mogen zijn. Doembeelden zoals het einde van de wereld (of een opkomende dictatuur) zijn een populair thema voor dergelijke 'verlichte personen'. Meng dat met wat halve waarheden en verhalen met complottheoriën en geheime boe-man organisaties en je hebt infowars.
Volgens de New York Post wel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:50 schreef freud het volgende:
TS, het feit dat de nieuwe film van MM over hetzelfde onderwerp gaat maakt het imo nog geen jatwerk
quote:NY POST: MICHAEL Moore 's anti-Bush film "Fahrenheit 9/11" isn't even original. Two years ago, "9/11: The Road to Tyranny," a real documentary by Alex Jones , had most of the "facts" Moore uses in his scatter-shot diatribe. Jones, who is less interested in making money than the self-aggrandizing Moore, released his film for free on his Web site www.infowars.com, where it drew legions of new fans, including producer Curt Johnson , who is hiring Jones as a consultant on a political action thriller titled "Wake Up."
En die film is al 2 jaar oud.quote:maar dat het zo erg is nu in Amerika had ik niet gedacht
Die versie heb ik nog nooit gehoord....wat wel duidelijk is, is dat het officiele verhaal onzin. Er was officieel 1 schutter......JFK werd duidelijk van achter en daarna van voren geraakt. Onmogelijk dus. Hoef je geeneens op de rest in te gaan.quote:waarop je dus echt duidelijk ziet dat de chauffeur uiteindelijk het schot in het hoofd van JFK levert.
Nee, volgens iemand die een stukje schrijft in de NY-Times.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens de New York Post wel.
[..]
Nee, wat Moore zegt over 9-11 en Bin Laden is allemaal oude koek. Alex Jones kwam daar veel eerder mee. Zelfs ik en Cosma. Ik heb al die artikels nog kleine Nyremquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:17 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Nee, volgens iemand die een stukje schrijft in de NY-Times.
In het 'Gossip' gedeelteK http://www.nypost.com/gossip/17026.htm
Maar goed, Alex Jones met zijn onzin over de VN![]()
Als er een amerikaan begint over de VN die zijn land wil innemen, dan trek ik dat toch heel sterk in twijfel.
Zal ik je dan blijmaken ! , ik heb deze ooit gecaptured uit de film "The Killing Of America" een docu over alle moordaanslagen van die tijd !quote:Ik had een paar weken terug een (Nederlandse) site gevonden met stills en het verhaal over de Kennedy Zapruder film. Het verhaal was inderdaad dat de chauffeur het laatste schot loste, met stills erbij etc etc. Het is ook duidelijk in de film te zien. Dus ik dacht, dat is dan nu wel aardig om een linkie te plaatsen, omdat er zoveel plaatjes zijn waarin het zo duidelijk naar voren komt. Dus ik naar mijn favorieten, klik die link weer aan... wat denk je? Is die hele pagina veranderd en nu staat er het volgende:
De VN is ook gewoon een onderdeel van het militair-industrieel complex en wordt ook gecontroleert door dezelfde wereldelitie. Of dacht je dat het anders was?quote:Maar goed, Alex Jones met zijn onzin over de VN![]()
Als er een amerikaan begint over de VN die zijn land wil innemen, dan trek ik dat toch heel sterk in twijfel.
Het LIJKT erop, maar (niet om af te kraken) de filmpjes die ik heb zijn wat betere kwaliteit en hebben ook slow motion... maar inderdaad om dit soort onbewerkte versies gaat het ja!quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:46 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Oordeelt U zelf !
http://www.xs4all.nl/~jmt1970/movies/JFKassas.avi
8 MB (weet niet hoelang ik hem laat staan !
Jullie willen gewoon iets zien.quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:46 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Zal ik je dan blijmaken ! , ik heb deze ooit gecaptured uit de film "The Killing Of America" een docu over alle moordaanslagen van die tijd !
Het gaat er om dat in de originele Zapruder film de Chaufeur ook te zien was in tegenstelling tot de later gebruikte uitgeknipte versie !
sommige noemen het reflecties van het Chroom van de deur
Oordeelt U zelf !
Iemand die beweert dat bewijs bestaat is wat anders dan dat het bewijs daadwerkelijk bestaat, blijkbaar wil je dat verschil niet zien. Dan kun je wel wat documenten met wat zinnen voorbij laten komen, maar wie zegt mij dat er niet ergens in de schakel iemand is geweest die zoiets gefabriceerd heeft, om maar iets te noemen. Bepaalde partijen hebben daar weldegelijk belang bij, vergeet dat niet. En die Alex Jones is nou ook niet bepaalde een objectieve bron, maar een man die onder elke steen een complot ziet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:19 schreef ramzes het volgende:
Wat je van de feiten vond dus.( Vergelijk: Wat vond je van het boek? Slecht :de kaft was goedkoop....)
Ik geef je gelijk dat de kwaliteit beter kan maar dit is geen man met miljoenen. Voor iemand zonder geld vind ik het top.
Maar m.b.t de zg. leugens. Licht me in.
Is het een leugen dat:
* Het PNAC-doucument vermeld dat er een Pearl Harbor-gebeurtenis nodig is voor hun plannen?
* Dat er voorkennis was betreffende de aanslagen op Pearl Harbor
* Dat wistelblowers zijn gefrusteerd en bedreigt met arestatie.
* Dat Al Q. getraind en gesponsert is door de VS.
* Dat Osama een CIA-asset is?
* Dat er aanvals-drills bestonden waarin gekaapte vlieguigen werden gecrashed in Wash. en NY
* Dat het een standaardprocedure is dat er Norad-straaljagers opstijgen zodra een vliegtuig van zijn koers afwijkt en dat deze 9-11 aan de grond zijn gehouden.
* Dat er een patroon is van aanslagen door bepaalde diensten op "eigen' doelen om vervolgens de vijand de schuld te geven.
* Dat er niet zoiets bestaat als een Total Information Awareness-programa met plannen voor een menselijk geimplanteerde chip
Zo kan ik nog wel tig punten noemen. Zijn dat leugens of zijn dat Feiten? Zover ik weet zijn dit gedocumenteerde feiten. Ik heb ze gechekt. Als jij meer weet dan ik...Please enlighten me.
Graag zelfs want ik wordt er niet vrolijk van...
Mmmm iets zegt me dat je niet gaat reageren op deze post...
Davitamon schreefquote:quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:46 schreef merlin693 het volgende:
[..]
Zal ik je dan blijmaken ! , ik heb deze ooit gecaptured uit de film "The Killing Of America" een docu over alle moordaanslagen van die tijd !
Het gaat er om dat in de originele Zapruder film de Chaufeur ook te zien was in tegenstelling tot de later gebruikte uitgeknipte versie !
sommige noemen het reflecties van het Chroom van de deur
Oordeelt U zelf !
HOHOHO..wil je me geen woorden in m'n mond gaan leggen !! grrrrquote:Jullie willen gewoon iets zien.
en deze dooddoenders zijn ook al zo oud als de weg naar rome ! verzin eens iets beters !quote:Maar uiteraard is die website waar het fillmpje op stond veranderd door de CIA (en niet door iemand die twijfels kreeg over waarheid van het verhaal) Sommigen hebben echt teveel slechte films gezien volgens mij
jawel hoor maar dan wel de gebruikelijke ontwijkende reactie die we al zo vaak hebben gezien !quote:Mmmm iets zegt me dat je niet gaat reageren op deze post...
Jij bent degene die er een complot van maakt door te zeggen dat de aangehaalde bronnen gefrabiceed zijn .En als ik je nou de bronnen toon:officiele documenten en officiele nieuwsbronnen. Wat zeg je dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:02 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Iemand die beweert dat bewijs bestaat is wat anders dan dat het bewijs daadwerkelijk bestaat, blijkbaar wil je dat verschil niet zien. Dan kun je wel wat documenten met wat zinnen voorbij laten komen, maar wie zegt mij dat er niet ergens in de schakel iemand is geweest die zoiets gefabriceerd heeft, om maar iets te noemen
Ehm... nou ik zal je vertellen, ik WIL het helemaal niet zien! Voordat ik dat filmpje van JFK downloadde wist ik geeneens wat me te wachten stond. Ik wilde het "graag" zien omdat het een belangrijke gebeurtenis was in de geschiedenis waarover veel commotie was ontstaan, en dus wilde ik het gewoon eens bekijken meer niet. Wat ik downloade was toevallig de versie waarop je echt overduidelijk ziet dat de chauffeur een schot lost, en toen ik het zag dacht ik echt wtf!? Hoe kan het dat wanneer iets ZO duidelijk is dat het niet uitgekomen is hoe het allemaal in elkaar steekt?!quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:30 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon iets zien.
Maar uiteraard is die website waar het fillmpje op stond veranderd door de CIA (en niet door iemand die twijfels kreeg over waarheid van het verhaal)Sommigen hebben echt teveel slechte films gezien volgens mij
![]()
Dan komen we dus allebei met een complot theorie, blijkbaar. Maar die van jou lijkt me toch iets uitgebreider en onwaarschijnlijker dan de mijne. Een document vervalsen tegenover de USA die eigen vliegtuigen in de wtf vliegt en vervolgens hun eigen economie in een dal gooit om maar oorlog te kunnen voeren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:35 schreef ramzes het volgende:
[..]
Jij bent degene die er een complot van maakt door te zeggen dat de aangehaalde bronnen gefrabiceed zijn
Nou, doe eens een poging, kom eens met officiële documenten en nieuwsbronnen. Ben benieuwd.quote:.En als ik je nou de bronnen toon:officiele documenten en officiele nieuwsbronnen. Wat zeg je dan?
quote:* Het PNAC-doucument vermeld dat er een Pearl Harbor-gebeurtenis nodig is voor hun plannen?
http://abcnews.go.com/sec(...)ews/pnac_030310.html
* Dat er voorkennis was betreffende de aanslagen op Pearl Harbor
Is inmiddels algemeen bekend.
* Dat wistlelblowers zijn gefrusteerd en bedreigt met arestatie.
http://www1.timesofindia.(...)ow?art_id=1030259305 en
http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4293682,00.html
* Dat Osama een CIA-asset is?
http://www.msnbc.com/news/190144.asp?cp%201=%201&cp1=1
* Dat er aanvals-drills bestonden waarin gekaapte vlieguigen werden gecrashed in Wash. en NY
http://www.usatoday.com/news/washington/2004-04-18-norad_x.htm
* Dat Al Q. getraind en gesponsert is door de VS.
* Dat het een standaardprocedure is dat er Norad-straaljagers opstijgen zodra een vliegtuig van zijn koers afwijkt en dat deze 9-11 aan de grond zijn gehouden.http://www.standdown.net/
* Dat er een patroon is van aanslagen door bepaalde diensten op "eigen' doelen om vervolgens de vijand de schuld te geven.
http://www.indexoftheweb.com/911Why.htm
* Dat er zoiets bestaat als een Total Information Awareness-programa met plannen voor een menselijk geimplanteerde chip.
http://www.wired.com/news/politics/0,1283,56620,00.html
En check deze site ff: http://www.propagandamatrix.com/archive.html
Zo kan ik nog wel tig punten noemen. Zijn dat leugens of zijn dat Feiten? Zover ik weet zijn dit gedocumenteerde feiten. Ik heb ze gechekt. Als jij meer weet dan ik...Please enlighten me.
Graag zelfs want ik wordt er niet vrolijk van...
Mmmm iets zegt me dat je niet gaat reageren op deze post...
Ja precies het is reflectie, ik heb meerdere versie bekeken en ben tot dezelfde conclusie gekomen. Al leek het mij meer op reflectie van de auto zelf.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:36 schreef Refragmental het volgende:
Dat van JFK??
Is gewoon reflectie in het haar van de bijrijder... is toch wel erg overduidelijk.
Chauffeur heeft ook die reflectie.
Als mensen geloven dat de chauffeur hier het laatste schot afvuurt dan zijn dan moeten ze echt een bril kopen, spijt me zeer. Ik bedoel, buiten dat het gewoon niet te zien is, zou dat compleet nergens op slaan. Er staan 50 getuigen omheen.quote:Oordeelt U zelf !
Al die info was al beschikbaar op sites die al 100x aangegeven waren. Beetje jammer dat je het zo in je schoot geworpen moet krijgen.quote:ramzes, kijk daar hecht ik dus veel meer waarde aan dan aan die schreeuwige filmpjes. Ik ga de berichten even lezen.
niet? Anyway, TIA is in 2002 of 2003 opgedoekt omdat het te controversieel was. (alleen al het logo). Opgedoekt betekent in dit geval, uit het publieke oog. Ik weet niet meer naar welke instantie het is gegaan, DARPA ofzo.quote:Dat er niet zoiets bestaat als een Total Information Awareness-programa met plannen voor een menselijk geimplanteerde chip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |