Ik heb nog wel wat worteltjesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef Spindizzy het volgende:
Heeft er niemand wat te snaaien meegenomen dan?
Ruilen tegen een radijsjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:47 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat worteltjes
Ow ja....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef Karin het volgende:
Hee BelanaGeen taart voor jou hoor!!!
gedeelde smart is halve smart
Ik heb ook nog wel wat komkommerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ruilen tegen een radijsje
Die heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:49 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat komkommer
Wowquote:Maargoed ik moet eigenlijk niet zo zeuren, het gaat harstikke goed met mijn dieet. Was vorige week al totaal 3.7 kilo afgevallen (in 3 weken) dus eigenlijk ben ik hartstikke blij.
Ben alleen weer erg bang voor de weegschaal morgen, heb weer wat behoorlijk foute dingen gedaan.
Ik benijd jequote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:07 schreef coolbabe het volgende:
Mijn overbuurman is komkommerteler en de achterbuurman heeft tomaten
aan vitamientjes geen gebrek dus hier
nou nog zo ver zien te komen dat ik het ook daadwerkelijk opeet, ipv laat verpieteren in de groentela
Als het goed is staan we op de wachtlijst nu. Hebben een smak geld overgemaakt en papieren ondertekent maar eigenlijk nog niks gehoord over of alles goed is aangekomen. Moet Meiling ff mailen daarover. Ze hebben gezegd dat we uit moeten gaan van een wachttijd van ongeveer 5 jaar. Dus eigenlijk gebeurd er helemaal niet zo veel op adoptiegebied hier. Of zeg maar dat er niks gebeurd...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:14 schreef Little-Angel het volgende:
Zo dames, ik kom hier ook maar even buurten. Ik vraag me trouwens al weken af hoe het nou met de adoptie procedure staat van je Suri kindje Spindizzy. En aangezien ik zo vergeetachtig ben komt het er steeds maar niet van om het je te vragen.
Op dit moment zou ik met een vervelend kind ook best blij zijn hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:27 schreef Jessicaa het volgende:
Jeetje wat een tijd he Spindizzy. Je moet maar denken dat in die 5 jaar ze op zoek zijn naar het allerliefste kindje wat bij jullie past
Deze smak geld waren voor de "administratiekosten" van Meiling. Oh en voor het "vrijwillige" donateurschap van Meiling. Over een paar jaar mogen we een wachtlijstje opschuiven en daar zal ook wel het een en ander aan "administratiekosten" aan vast zitten. Adopteren is duur.Voor elke stap van de procedure moet er een zak geld op tafel komen. Er zijn stellen die er tweede hypotheken voor moeten afsluiten. Nu hebben wij mazzel dat een Surinaams kindje niet zo heel veel kost om te adopteren (¤3000 exclusief de kosten voor de reis en het drieweekse verblijf in Suriname). Het verschilt per land en het kan oplopen tot ¤50.000 (en dan kan het kind niet eens truukjesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:31 schreef Little-Angel het volgende:
Is het nu eenmalig dan dat je een smak geld moet overmaken of moet je dat de komende jaren tot je kindje eindelijk in Nederland is?
Je bent zeker gebonden aan leeftijd. In het kort is de regel dat er maximaal 40 jaar leeftijdsverschil mag zitten tussen het kind en de oudste ouder. Na je 46ste jaar mag je niet meer adopteren. Wij hebben dan weer mazzel dat we jong begonnen zijn (ik ben 30, mijn man is bijna 35) dus voorlopig is ons doel van 3 kinderen nog haalbaar en hebben we de luxe dat we zonder in tijdnood te komen 5 jaar op een wachtlijst kunnen staan.quote:Misschien een rare vraag maar zit er ook nog een leeftijd aan adoptie, moeten jij en je man tussen een bepaalde leeftijd zitten of maakt het niets uit?
ja, ik hoop het ook, er zijn al 1045 klachten binnengekomenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:31 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana, misschien wordt het opgewaardeerd
Volgens mij zijn we dat stuk voor stuk...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:58 schreef Little-Angel het volgende:
Spindizzy, wanneer je je kindje eindelijk in Nederland mag hebben en houden dan ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig hoor!!
De ene dag beter dan de andere. Er zijn dagen dat ik het goed los kan laten maar er zijn ook dagen (op het moment komen die wel wat vaker voor dan die andere) dat ik het allemaal maar oneerlijk vind. De hele wereld krijgt maar achter elkaar kinderen en hier lijkt alles wel gewoon stil te staan. We zijn er hartstikke klaar voor maar er komt maar niks.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:05 schreef melonovy het volgende:
Hoe ga jij er eigenlijk mee om, op dat lange wachten?
Geeft niks Belana, je mag mijn stukje wel hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef Karin het volgende:
Hee BelanaGeen taart voor jou hoor!!!
Ik heb zeker bewondering voor jullie! En met zelfmedelijden is niks mis hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:39 schreef Spindizzy het volgende:
Adoptieverhaal
Voor jou voortaan roze koeken kopen dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:46 schreef ThunderChild het volgende:
Taart ?? Jakkes![]()
Ja, die jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:30 schreef beefcake het volgende:
Miss_d stom he bij bevallingsverhalenDat hondje heette toch Jasmine? Ik heb het lang geleden eens gezien, nu kijk ik het niet, zijn herhalingen. Die naam wist ik nog, want mijn zus heet ook zo!
Nee dank je, taart en koek zijn niet aan mij besteed . . .quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:48 schreef Spindizzy het volgende:
Voor jou voortaan roze koeken kopen dan?
Radijsje?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee dank je, taart en koek zijn niet aan mij besteed . . .
Hoezo, moeilijke gast
Colaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Radijsje?
Komkommer?
Stukje zalm?
Biefstuk?
Snoepjes?
Chips?
Cola?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:15 schreef clauwheee het volgende:
... en vanochtend om 5.15 ging de wekker weer want vriendlief is naar Nijmegen voor z'n studie, en das nogal een reis vanuit Groningen.. Vooral met de NS
Wat vroeg je dan ??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:24 schreef Syrena het volgende:
Post je een vraag, krijg je zo'n dom kutantwoord![]()
Ik kijk vanaf nu echt alleen nog maar in OUD. Zo!
Als je van snacks houdt, je mag best mijn portie hebbenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:24 schreef Syrena het volgende:
Hadden we nog wat te snacken lees ik?![]()
Ik heb sinds kort ook een broodbakmachien, maar ik vond mijn waldkorn zo zout. Wilde ik weten of meer mensen dat hadden. Ondertussen was ik zelf het pak al gaan nakijken, moest er helemaal geen zout meer bijquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat vroeg je dan ??
[..]
Als je van snacks houdt, je mag best mijn portie hebben
Ja, de snotpegel...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:32 schreef Spindizzy het volgende:
Laat me raden: Pietverdriet?
Even nagekeken en ja hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:32 schreef Spindizzy het volgende:
Laat me raden: Pietverdriet?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, de snotpegel...
Ja, ga jij me ook ff uitlachenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb ff gekeken
Syrena heeft per ongeluk aan een culinair grootmeester verteld dat ze zout bij haar broodbakmix doet![]()
Ik lach gewoon om de triestheid van dat soort antwoorden...... kom op zeg, iedereen maakt weleens een foutje, zelfs een culinair fantastisch iemand (zoals mijn ex-zwager)!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja, ga jij me ook ff uitlachen
Was ik net blij het topic gevonden te hebben dat over BBM's ging. Naja, ik red het ook wel zonder Piet en met wat beter lezen....
Zondag was ik halverwege in paniek: Boter vergeten! Ga ik het recept nalezen, hoeft er niet eens boter in.... Dacht nog fout in recept, maar nee hoor...![]()
Je krijgt vanavond een stuk Waldkorn-zonder-zout...hahahaha.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Even nagekeken en ja hoor3 punten voor Spindizzy + Thunderchild zijn stuk slagroomtaart
Ik weet wel dat je mij niet uitlacht hoor. Ik lees altijd graag jouw verhalen en postsquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lach gewoon om de triestheid van dat soort antwoorden...... kom op zeg, iedereen maakt weleens een foutje, zelfs een culinair fantastisch iemand (zoals mijn ex-zwager)!!
Bloosquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je mij niet uitlacht hoor. Ik lees altijd graag jouw verhalen en posts
Wacht ook met smart op jouw tweede-streepje-ooit, je wordt vast een hele lieve mams!
Ik betaal bij de molen 3.20 ofzo voor 2 kilo waldkorn.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je krijgt vanavond een stuk Waldkorn-zonder-zout...hahahaha.
Die mix kost ook nog eens negen euro voor 2,5 kilo..... Moussy had goedkopere geloof ik, maar dat vraag ik haar hier wel eens, ga niet meer terug hoor.
Ik heb hem nu ongeveer een maand, en hij wordt nu nog redelijk vaak gebruikt, wat ik eigenlijk niet verwacht had.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dus ook een BBM, maar gebruik em een stuk minder dan ik verwacht had!
Ooooo jaaaa!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Biefstuk graag, maar dan wel zo rood mogelijk aub. Alleen even door de hete boter slingeren
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:34 schreef Spindizzy het volgende:
Even nagekeken en ja hoor3 punten voor Spindizzy + Thunderchild zijn stuk slagroomtaart
Als dat nou alles is . . .quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena heeft per ongeluk aan een culinair grootmeester verteld dat ze zout bij haar broodbakmix doet![]()
Ooohh Dutchie, Carpaccio....... hhhmmmmquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
O en dan wil ik als voorafje carpaccio.
Oh oh.... Clauwheee toch!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef clauwheee het volgende:
Stond ik net in de supermarkt..zakte me de moed in de schoenen en had ik echt geen zin om voor mezelf eten te koken...nou nu heb ik dus lekker kant en klare mexicaanse wraps gekocht![]()
*Heel heftig JA knikt...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:27 schreef Zabb het volgende:
[..]
Oh oh.... Clauwheee toch!!![]()
Is toch ook lekker, mexicaanse wraps!!
hmm lekker bij het ontbijt zondag??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:01 schreef Spindizzy het volgende:
Wij bakken eigenlijk alleen nog MolenmixbroodEn van het soezymaismix maken we bolletjes (de hele mais die erin zitten malen we eerst fijn). Heb geen BBM trouwens, we doen alles nog heel ouderwets met de hand...
Haaai Lula!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:33 schreef Lula het volgende:
[..]
hmm lekker bij het ontbijt zondag??
zag dit toevallig staan
Ik zal hem vanavond uit jouw naam opeten (want ik kreeg er zo'n trek in dat ik zelf ook biefstuk heb gekochtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ooooo jaaaa!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Maar mag ik die reserveren voor over 3 weekjes?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:48 schreef Belana het volgende:
[..]
Haaai Lula!!!
hier kom ik dus altijd
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De Lachende Koe
Ons ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:09 schreef LadyS het volgende:
[..]De Lachende Koe
daar heb ik ook wel eens gegetenis me erg goed bevallen
ik had toen de mixed grill en wat ik me ervan kan herinneren zat er een hoop vlees bijquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ons ookWel iets voor echte vleesliefhebbers en grote eters
Count me out, eetlust is de laatste maanden echt drastisch verminderd . . .quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Ons ookWel iets voor echte vleesliefhebbers en grote eters
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:10 schreef Little-Angel het volgende:
Beefcake jij mag tenminste alweer zalm op een toastje of bagel met lekkere room. Volgens de verloskundige mag je als zwangere geen rauwe vis (net als rauw vlees etc).
Ik dus ook, maar ja, ik kreeg dan ook hendig smerige waldkornbroden, hahahaha.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb dus ook een BBM, maar gebruik em een stuk minder dan ik verwacht had!
Haha als miss_d een baby heeft, krijgen we hier de grootste babyspam ooit!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je mij niet uitlacht hoor. Ik lees altijd graag jouw verhalen en posts
Wacht ook met smart op jouw tweede-streepje-ooit, je wordt vast een hele lieve mams!
Jullie kennen elkaar?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:48 schreef Belana het volgende:
[..]
Haaai Lula!!!
hier kom ik dus altijd
Ik ook niet !! Lekker veel babyfoto's!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Haha als miss_d een baby heeft, krijgen we hier de grootste babyspam ooit!Ik kan niet wachten
![]()
![]()
wij welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar?![]()
* beefcake is niet nieuwsgierig hoor![]()
Nee wij kennen elkaar niet...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:29 schreef Lula het volgende:
[..]
wij weljij en ik niet geloof ik...
Nou ik zal morgen wel even wat over mezelf daar neerzettenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Lula, dit is denk ik wel een leuk topic voor je, zowel om te lezen, als om jezelf even in voor te stellen: Stel jezelf voor in Ouder(s)
Da's een kwestie van oefenenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:57 schreef Lula het volgende:
[..]
Nou ik zal morgen wel even wat over mezelf daar neerzetten
IK zit nu tv te kijken en tegelijk te fokken en MSNen dus even ietwat tijdgebrek.
idd... zo van "al doende leert men"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's een kwestie van oefenenJe wordt er vanzelf handig in
I know maar dan vooral met korte postjesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's een kwestie van oefenenJe wordt er vanzelf handig in
dat zijn bley blades, een soort tolletjes, die je kunt " afschieten" en op tv is er op fox kids geloof ik een serie over waarin verschillende bley blades het tegen elkaar gaan opnemenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Lula het volgende:
[..]
I know maar dan vooral met korte postjes![]()
Gelukkig kan ik wel vrij snel typen....
IK ga nu eerst zorgen dat mijn kinderen eens gaan luisteren die moeten naar bed.
Ze zijn erg druk met bane blades?????? geen idee wat dat is maar is de nieuwste rage
Vet!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Oewww Heb net een heule spannende basketbalwedstrijd gezienNiet dat ik daar heel veel mee heb maar nu mijn stadsploeg in de finale staat..
En de sfeer is gewoon toppie. En onze regionale omroep zendt dat gewoon live uit, echt heel leuk!
We hebben gewonnen
Gaan vast kampioen worden donderdag!!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:29 schreef beefcake het volgende:
[..]
Vet!Ik hoop voor je dat ze winnen van Den Bosch
![]()
Au! Sure knows the feeling . . .quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:09 schreef daniman het volgende:
hebben jullie je elleboog (telefoonbotje) wel eens dusdanig hard gestoten dat het lijkt alsof je hand in de brand staat?
ik daarnet dus welklere zeg, zodanig heb ik mijn elleboog echt nog nooit gestoten!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:33 schreef Lula het volgende:
[..]
hmm lekker bij het ontbijt zondag??
zag dit toevallig staan
uuhm , ik moet mij altijd ernstig tegenhouden om niet al van alles te kopen omdat ik komend jaar zwanger hoop te raken (nu nog niet dus). Als ik het geld en de ruimte had dan hadden wijnu vast al van alles in huis, maar vriendlief ziet mij aankomen... wij zijn nog niet eens bezig met zwanger worden. Die reiswieg die ze laatst bij de hema hadden had ik bijna gekocht omdat ik hem zoooo lief vind!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:49 schreef p_iglet het volgende:
babyspullenverhaal
Wat eigenlijk nog erger is, mijn zus bewaart bijna alles van Lotus voor mijn kindje dat nog niet eens inwording is. moet het dus wel een meisje worden, En namen heb ik ook al, en ik bedenk ook al vaak hoe wij het in ons huidige huis zouden kunnen oplossen (we hebben maar een slaapkamer)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Jelief, ik heb dat ook hoor
En lukt dat of moet Mr D je soms wel eens aan een ketting leggen ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik moet me zelfs beheersen soms, dan gaat het in plaats van 'als we later kinderen hebben' over 'als ... er straks is'
Dat lukt prima. Buiten het feit dat mijn gezondheid op dit moment een zwangerschap absoluut niet toelaat, zijn er bepaalde dingen die ik zelf geregeld wil hebben voor ik moeder wil worden. En die ketting gebruiken we voor andere dingenquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En lukt dat of moet Mr D je soms wel eens aan een ketting leggen ??
Wij hebben juist nu al namen opgeschreven en uitgekozen, omdat ik bang ben dat als ik onder de invloed van hormonen ben, de raarste namen mooi ga vindenquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:04 schreef Jelief het volgende:
Zal je zien dat wij (vriendlief en ik) straks heel ander namen verzinnen. Eigenlijk zou ik hier ook niet zo veel moeten rondhangen want het wakkert mijn verlangen alleen maar aan. maar het is hier zo gezellig, en er zijn zoveel lieve kindjes te bekijken...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
En die ketting gebruiken we voor andere dingen![]()
Ik heb het volgens mij al eens in een namentopic gespuit, maar de jongensnaam heb ik echt al jaren in mijn hoofd zitten, blijkt ook nog dat de kleinzoon van mijn favo artiest die naam heeft (en nee ik had die naam al eerder!) De meisjesnaam blijkt dezelfde als mijn moeders lievelingstante. En deze namen zal ik niet gauw vergeten dus, wel moeten er nog tweede en eventueel derde namen bij.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben juist nu al namen opgeschreven en uitgekozen, omdat ik bang ben dat als ik onder de invloed van hormonen ben, de raarste namen mooi ga vindenEr zijn weinig namen die ik écht lelijk vind, maar er zijn genoeg namen die ik niet mooi genoeg vind voor mijn eigen kindje
Ehhhhhhhhhh Danosa mag ik vragen waar je woont?quote:Op zondag 23 mei 2004 12:33 schreef danosa het volgende:
[knippie]
Hoe ik het zelf ga doen later weet ik nog niet. Eftteling zeer zeker niet, da's 2.5 uur rijden enkele reis maar ik kan me best voorstellen dat als de kinderen wat ouder zijn je naar een grote speeltuin gaat ofzo (hier bv Norg of Appelscha) friet met appelmoes, en hop weer naar huis.
[knippie]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
wordt ze waarschijnlijk op zijn minst over vijf jaar geboren
Haha nee hoor, ik had Dylan gevoed en ik kon niet slapen, dus ging ik even op Fok!quote:Op woensdag 26 mei 2004 06:42 schreef phluphy het volgende:
Beefcake, FOK je altijd tijdens het slaapwandelen? of heb je een ander leefritme dan de gemiddelde Nederlander?
Lekker toch? Je moet het maar zo zien: je doet de oppas en opa en oma een plezier door weg te gaan, want dan kan Liam bij hun blijvenquote:Op woensdag 26 mei 2004 07:27 schreef Belana het volgende:
goedemorgen, zo weer werken en vanavond een uitje met de personeels vereniging: rondvaart en daarna eten bij boom chigago, ben benieuwd. Deze ontaarde moeder laat haar kind dus weer achter bij oppas en opa en oma....
Ja nogal! Ik werd om kwart over twee wakker gemaakt door Dylan en rond kwart voor vijf viel ik weer in slaap! Ik heb het eerste ochtendlicht gezienquote:Op woensdag 26 mei 2004 07:28 schreef Rewimo het volgende:
't Is nog vroeg (en je hebt wat slaap gemist geloof ik)
Klinkt echt als een vervelend dagjequote:Op woensdag 26 mei 2004 07:27 schreef Belana het volgende:
goedemorgen, zo weer werken en vanavond een uitje met de personeels vereniging: rondvaart en daarna eten bij boom chigago, ben benieuwd. Deze ontaarde moeder laat haar kind dus weer achter bij oppas en opa en oma....
Erg fijn! Lekker dat je weet wanneer ze komenquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:58 schreef beefcake het volgende:Vandaag komt mijn droger
Ze komen tussen half 1 en half 3, dus ik hoef niet de hele dag thuis te zitten
![]()
Angel, hoe komt het dat hij er niet aan wil van die koppakking? Is dat soms een dure reparatie of zo?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:08 schreef Angel22 het volgende:
Joepie Beefcake!!!!! lekker hoor een drogertje!!!!
Ja dat het de koppakkig is loop ik al vanaf december te roepen tegen hem... maar ja volgens hem is dat dus niet zo en ik kan hem helaas niet dwingen er naar te kijken.
Ik heb damey iig op tijd op school weten te krijgen want daar liep ik me nog het meest druk over te maken.
Ik baal echt want ik had vanmiddag een afspraak en daar kan ik nu dus niet heenof ik moet het risico nemen dat ik onderweg weer stil kom te staan.
Daar ben ik iig nog niet over uit.
ik BAAL!!!!
Jaaaaaaaaaaa, ik kan niet wachten tot het zaterdag isquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:52 schreef beefcake het volgende:
Wat leuk Rewimo, een nieuwe fiets! Van zulke dingen kan je echt zo lekker blij worden he?![]()
Neem die tijden wel een beetje ruim, anders zul je net zijn dat ze drie kwartier te vroeg zijn en jij er niet bentquote:Op woensdag 26 mei 2004 08:58 schreef beefcake het volgende:Vandaag komt mijn droger
Ze komen tussen half 1 en half 3, dus ik hoef niet de hele dag thuis te zitten
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:35 schreef Rewimo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had voor moederdag een staatslot gekregen van mijn vader. Belt ie net of ik nog naar de uitslag heb gekeken. Nee dus, gisteravond stond het er nog niet op en vanmorgen helemaal niet meer aan gedacht. Zegt ie: nou, er is 25 euro op gevallen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal ook niet he?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je dat gehoord van het Spaanse bruidspaar, die hebben op een gekregen lot 12000 euro gewonnenen die hebben het vast niet zo hard nodig als gewone mensen
![]()
Ach het is niet dat ik van plan ben om ergens heen te gaan. Maar het idee dát het kan is fijnquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Neem die tijden wel een beetje ruim, anders zul je net zijn dat ze drie kwartier te vroeg zijn en jij er niet bent
Profiteer er maar van. Nu stap je nog zo de deur uit. Over een paar maandjes heb je minimaal een half uur voorbereiding nodig voor een boodschap van 5 minutenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:45 schreef LadyS het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik vandaag zal gaan winkelenNieuwe kleding is altijd leuk natuurlijk, maar ik zal dan in mijn eentje moeten...
dilemma dillemma dilemma dilemma dilemma dilemma dilemma dilemma
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Profiteer er maar van. Nu stap je nog zo de deur uit. Over een paar maandjes heb je minimaal een half uur voorbereiding nodig voor een boodschap van 5 minuten
Gaan! In je eentje is ook wel een keer lekker, soms kan ik in mn eentje nog beter winkelen dan dat er mensen bij zijn. En zo kun je het ook lekker op je eigen tempo doen!quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:45 schreef LadyS het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik vandaag zal gaan winkelenNieuwe kleding is altijd leuk natuurlijk, maar ik zal dan in mijn eentje moeten...
dilemma dillemma dilemma dilemma dilemma dilemma dilemma dilemma
Als ik had gewild wel ja! Maar hij komt op de slaapkamer van Dylan. Past precies tussen de commode en de muur en valt dan helmaal niet op. Het is een condensdroger, dus ook geen lelijke slang in zijn kamer! Ze brengen hem naar boven en sluiten hem ook aanquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:48 schreef Karin het volgende:
Wat fijn beefcake!! Brengen ze hem ook naar zolder?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:48 schreef Karin het volgende:
Bram die de kattenbrokjes opeet, de kattenbakken leegschept, zijn commode leegplukt enz enz enz.
He wat toevallig, ik heb er gister ook nog aan gedacht!quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:02 schreef LadyS het volgende:
Danosa, ik moet van de week opeens aan je verhaal denken. Hoe is het met die vriend van je die van zijn fiets is gevallen?
wat een goed ideequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:04 schreef beefcake het volgende:
Hee LadyS als mijn droger niet kwam, konden we samen winkelen! Gezellig! Veel plezier nu in je eentje!
Ja dan kan het welquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
wat een goed idee
alleen jammer van die droger idden alsie er nou om 13.00 uur al is?
Nou, ik zat eigenlijk te denken aan Emmeloord, want daar heb je de Miss-Etamquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel![]()
Waar wou je winkelen eigenlijk? Lelystad neem ik aan?
Hoe ver is dat rijden bij jou vandaan? Volgens mij is het vanuit hier nog een aardig eindjequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:14 schreef LadyS het volgende:
Nou, ik zat eigenlijk te denken aan Emmeloord
Almere nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hoe ver is dat rijden bij jou vandaan? Volgens mij is het vanuit hier nog een aardig eindje![]()
Vanaf hier ook half uurtje. Is die echt zo stom dan? Dan moet je gewoon naar Emmeloord gaan! Maar dan ga ik niet als je het niet erg vindquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:22 schreef LadyS het volgende:
bij mij vandaan een half uurtje..
*denkt* hmm, dan is het bij jouw vandaan een uurtje in totaaldas wel lang..
Almere is ook een half uurtjehier vandaanmaar die miss-etam is weer stom
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Dylan zou voor mij in elk geval het doorslaggevende argument vormen
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:38 schreef LadyS het volgende:
die miss-etam is niet echt stom, maar ik heb de laate paar keer dat ik er geweest was, niet zo veel kunnen vinden
Maar dat zegt niks, want de collectie wisselt met de dag natuurlijk
Ik ga wel naar Almere.. dan zie ik Dylan ook weer eensEn misschien kan ik dan op de terugweg Peter op zijn werk ophalen ofzo
En als de droger laat komt, dan heb ik pech, dan ga ik wel morgen winkelen ofzoof van het weekend of weet ik veel wanneer
Dat bedoel ik! Er is via via vast wel iemand te vinden. Nadeel is natuurlijk dat er geen garantie op zit (wees je daar wel van bewust).quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:57 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb ff gekeken wat een doehetzelf koppakkingset kost... 55 euro maar!!!!!!!!!
Stelletje schandalen!!!!!! &00 euro voor iets wat maar 55 euro kost... ik ga echt ff vragen of een beun dit voor mij kan doen en dan ben ik misschien iets van 200 euro kwijt...
Er gaat heel veel arbeidsloon in zitten, omdat de koppakking middenin het motorblok zit, las ik net ergens. Dus of dat hoge bedrag helemaal onterecht is weet ik niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:57 schreef Angel22 het volgende:
Ja psies... zover was ik dus ook al LadyS. Ik ken ook nog wel een stuk of twee beuntjes en ik zal daar eens een vissie opgooien. In priciepe vind ik het wel een leuk karretje maar steeds die probs met die motor wordt ik gewoon knetter van!!!
Ik heb ff gekeken wat een doehetzelf koppakkingset kost... 55 euro maar!!!!!!!!!
Stelletje schandalen!!!!!! &00 euro voor iets wat maar 55 euro kost... ik ga echt ff vragen of een beun dit voor mij kan doen en dan ben ik misschien iets van 200 euro kwijt...
Jaaaaa hij staat er net!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:41 schreef LadyS het volgende:
beefcake? is je droger er al?
ik was in slaap gevallen op de bank![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:42 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jaaaaa hij staat er net!!
Heb je zin om nog te gaan? Ik wel hoor!!
Waar wil je dan afspreken?
Ik moet nu even Dylan voeren!![]()
Ik weet de MacDonalds en de Burger Kingquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:08 schreef LadyS het volgende:
ja, is in stad, schuin tegenover de V&D
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:29 schreef Angel22 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk want dit is mijn derde auto al in 5 jaar tijd...
Twee in de prak en deze is gewoon niet goed.
Gezellig!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:12 schreef clauwheee het volgende:
Ow en Beefcake en LadyS, hoe was jullie shopavontuur???
Jaja, zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:08 schreef Angel22 het volgende:
Euhh die twee keer in de prak was niet mijn schuld hoor...
Hallo zeg, hoe snel ging gij dan wel niet ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:08 schreef Angel22 het volgende:
Eerste keer was door ijzel op de weg waardoor ik in de slip raakte, tegen een stoeprand aan en over de kop.
Had je moeten doen. Hij kwam zeker van links ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:08 schreef Angel22 het volgende:
En de tweede keer kwam er plots een auto de voorrangsweg ( ik reed op de voorrangsweg) op schieten vlak voor me waar ik dus vol inknalde. Van die kerel heb ik deze auto gehad... maar ik had er denk ik beter verzekeringswerk van kunnen maken nu ik er over nadenk.
jaaaa was gezelligquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gezellig!
LadyS had iets nodig en ik niet. Ik heb wat gekocht en LadyS niet![]()
zeg dat nou nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:17 schreef LadyS het volgende:
heb je nog bij de Mac gegeten, beefcake? Wij wel nl.![]()
Ja wij ook haha! Lekker he?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
jaaaa was gezellig![]()
En ik hebDylan
weer gezien
hij mij niet, want hij lag de hele tijd te slapen
heb je nog bij de Mac gegeten, beefcake? Wij wel nl.![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:22 schreef phluphy het volgende:
[..]
zeg dat nou nietIk moet nog eten en een bezorg-mac bestaat niet
![]()
ja... McChickenmenuquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja wij ook haha! Lekker he?![]()
was erg gezelligquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Hee, wij ook al, met opa
Was het gezellig, dames? En heb je nog wat gekocht, LadyS?
Ik had ook een happy meal en ik had ook een troetelbeer!! Maar ik vond em een beetje stinken... Dat bleek trouwens wel de bedoelingquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:30 schreef Rewimo het volgende:
Fish FiletHet duurde alleen nogal lang voordat ie klaar was (foutje van de keuken zeiden ze - ja vergeten klaar te maken schat ik zo), en toen zat er geen saus op
Kon ik weer terug. Maar hij smaakte uiteindelijk wel erg lekker. En Christan kreeg per ongeluk een Troetelbeertje
in plaats van die domme Actionman-frutsels, dat vond ik wel een positieve vergissing
Hee ik vroeg nog of je nog ergens anders heen moestquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
was erg gezellig
Ik heb niet gekocht waar ik voor ging, maar toen beefcake weg was, ben ik even naar de Etos gegaan en heb 2 digitale thermometers gekocht, wat reisformaten shampoo en douchegel (voor mee naar het ziekenhuis) en dat soort dingen
Ja hij was oranjequote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef Rewimo het volgende:
Welke heb je? Wij hebben een oranje waar amper lucht vanaf komt (gelukkig).
Ik lees douchegel altijd als douch-egelquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
was erg gezellig
Ik heb niet gekocht waar ik voor ging, maar toen beefcake weg was, ben ik even naar de Etos gegaan en heb 2 digitale thermometers gekocht, wat reisformaten shampoo en douchegel (voor mee naar het ziekenhuis) en dat soort dingen
en banaanvraag!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik lees douchegel altijd als douch-egelDa's net zo'n woord als bommelding
Moet je niet doen! Die dingen doen het prima op de Koninginnedagmarkt, word je mee doodgegooidquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja hij was oranjeMet een zonnebloem!
Ik heb em trouwens weggegooid![]()
Ja, da's er ook eenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:38 schreef beefcake het volgende:
[..]
en banaanvraag!![]()
ik bedacht me dat daarna pasquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee ik vroeg nog of je nog ergens anders heen moest![]()
en ik was een beetje aan het ronddolen om op peters telefoontje te wachtenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik bedacht me dat daarna pas
Wat een muts ben ik toch!quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:38 schreef beefcake het volgende:
[..]
en banaanvraag!![]()
Stoerquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Ow, mijn fiets(Niet voor die prijs trouwens - gelukkig)
[afbeelding]
Goedzoquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:32 schreef LadyS het volgende:
[..]
ben ik even naar de Etos gegaan
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goedzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
't is dat ik in een andere stad was, want anders..
* clauwheee denkt aan het hoestdrank verhaal
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]Waren ze hier wel lief?
Ja hè, ik ben er ook heel erg blij meequote:Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef clauwheee het volgende:
Wouwie leuke fiets Rewimo!
Ow, sh**quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef Anitra het volgende:
pfff net weer met de kat naar de dierenarts geweest. Volgens deze arts heeft duvel dus niesziekte en geen bronchitisNu heeft hij weer een injectie gehad en voor een week lang medcijnen en als dat niet helpt dan is er weinig meer te doen. Met andere woorden die andere arts had verkeerde diagnose gesteld en dat kan me nu mijn kat kosten
![]()
Klopt! Kat van mijn moeder is er vanaf gekomenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:11 schreef Rewimo het volgende:
niesziekte kan genezen hoor.
Kater van mijn tante ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klopt! Kat van mijn moeder is er vanaf gekomen
en pollepel ( ik heb me eigen heel lang afgevraagd wat een polle-pel nou wasquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:38 schreef beefcake het volgende:
[..]
en banaanvraag!![]()
Hee, ga afwassen jij!quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:14 schreef Angel22 het volgende:
[..]
en pollepel ( ik heb me eigen heel lang afgevraagd wat een polle-pel nou was)
Van mijn oude werk:quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, ga afwassen jij!
Het was negen volgens mijquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:36 schreef phluphy het volgende:
Katten zijn enorm taaie beestjes Anitra.
Er is niet voor niets het spreekwoord "een kat heeft 7 levens" of was het nou 9?![]()
Anyway, wens hem/haar maar beterschap!
Is het zo erg dan? Ik heb een kat die chronische niesziekte had. Hij is er uiteindelijk wel over hen gegroeid, maar neemt rsutig een lebber verf als ik niet oppas, het beestje ruikt dus niks meerquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef Anitra het volgende:
pfff net weer met de kat naar de dierenarts geweest. Volgens deze arts heeft duvel dus niesziekte en geen bronchitisNu heeft hij weer een injectie gehad en voor een week lang medcijnen en als dat niet helpt dan is er weinig meer te doen. Met andere woorden die andere arts had verkeerde diagnose gesteld en dat kan me nu mijn kat kosten
![]()
Zal 's tijd worden . . . (Kuch is toch niet besmettelijk ??)quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:10 schreef clauwheee het volgende:
Kuch...![]()
Voor een nieuwe ketting en lief neefje van mij zie het crea- en trotse ooms en tantes topic
Nope, het is een onschuldig kuchjequote:Op woensdag 26 mei 2004 21:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
(Kuch is toch niet besmettelijk ??)
Jaja . . .quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Nope, het is een onschuldig kuchje![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:30 schreef moussy het volgende:
* een paar honderd meter van zee en strand af woont
Relaxedquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:30 schreef moussy het volgende:
* een paar honderd meter van zee en strand af woont
Een gele toevallig???quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:23 schreef danosa het volgende:
Jemig, ben ik blij dat ik een lease auto heb zeg!
quote:Jonnetje, ik woon in Groningen
Ze hadden nog geen uitslag maandag of ze kon em niet vindenquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:02 schreef Jessicaa het volgende:
Miss D wat is er deze keer uit je bloed prikken gekomen?
Nou ja, ik woonde (ahum, moeten de sleutel 7 juni inleveren) dus in Appelscha, maar we gaan/zitten nu/straks in Hallum. Dat ligt ongeveer een kwartiertje van Leeuwarden, tien minuten van de boot naar Ameland en heeft een erg gezellige dorpskroeg. (de kroegbaas zit elke zomer vakantie te vieren in...... jawel, Appelscha!quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:23 schreef danosa het volgende:
[knippie]
Jonnetje, ik woon in Groningen dus redelijk dichtbij jouw, alhoewel ik geen flauw idee heb in welk dorp je nu bent gaan wonen. Ik zou ook graag bij de zee willen wonen maar dat moet er wel sprake zijn van strand. Als ik jouw verhaal over "je durpje" zo lees komt het aardig in de buurt. Maar anderzijds ben ik ook een stadmens en moet ik wel dichtbij een bruisende stad wonen. Misschien later ooit in een dorpje, maar alleen als er een dorpskroeg is
Haha geeft niet hoor! Was ook een geintjequote:Op woensdag 26 mei 2004 19:45 schreef LadyS het volgende:
[..]
en ik was een beetje aan het ronddolen om op peters telefoontje te wachten
Wasdaquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:02 schreef LadyS het volgende:
puimsteentje
quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:23 schreef danosa het volgende:ik heb na het berichtje van Beefcake eindelijk in de gaten dat het niet banaan-vraag is
vroeg me al steeds af, wat bedoelen ze daar toch mee???
Ik heb wel voor verheldering gezorgdquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:47 schreef Zabb het volgende:
Wat een muts ben ik toch!Ik heb dat woord nu al vaker gezien, maar lees het nu pas goed!!!
![]()
Maar je zit wel dicht bij het oh zo mooie Wolderwijd met Zeewolderstrandquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Relaxed
Ik woon vlakbij Amersfoort, moet dus ruim een uur rijden voordat ik bij de kust ben
Ik zou vanavond vroeg gaan slapen, omdat ik er vanochtend pas om half 8 in lag, hele nacht zitten mailen, alleen vandaag gaat het weer niet lukken denk ik ( die leuke jongen ook altijd he![]()
)
Haha, ja, das waarquote:Op donderdag 27 mei 2004 00:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Maar je zit wel dicht bij het oh zo mooie Wolderwijd met Zeewolderstrand![]()
Het is idd weer niet geluktquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
----
Ik zou vanavond vroeg gaan slapen, omdat ik er vanochtend pas om half 8 in lag, hele nacht zitten mailen, alleen vandaag gaat het weer niet lukken denk ik ( die leuke jongen ook altijd he![]()
)
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
Haha geeft niet hoor! Was ook een geintje![]()
een soort steentje om eelt e.d. van je voeten te "schrapen"quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wasda![]()
![]()
Mijn broer heeft zijn zoon de naam gegeven die ik voor mijn zoon in gedachten hadquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:02 schreef LadyS het volgende:
Kan je die namen niet alsnog gebruiken?
Tja, Bente wel, maar Merlijn, ik weet het niet.... het is in onze familie in principe gebruikelijk van elkaars namen af te blijven, dussehquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:02 schreef LadyS het volgende:
Kan je die namen niet alsnog gebruiken?
Ik was eens te gelijk zwanger met 2 schoonzussen, dat heeft ons wel wat stress gegeven met de namenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
jeetje, een grote familie heeft ook zijn nadelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |