Vind ik juist wel okay, die plastic-achtige voorkant.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:54 schreef AltamirA het volgende:
wel een raar stofje aan de voorkant
volgens mij ook hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 17:57 schreef Robzilla het volgende:
Weet iemand of ze alles wat op de Score site staat ook bij elke Score hebben? (tenzij het natuurlijk uitverkocht is?)
en anders kunnen ze het uit een ander filiaal of uit het hoofdkantoor laten halenquote:Op maandag 24 mei 2004 17:57 schreef Robzilla het volgende:
Weet iemand of ze alles wat op de Score site staat ook bij elke Score hebben? (tenzij het natuurlijk uitverkocht is?)
Leukquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef gfo het volgende:
Nieuwe zomerjack/vest
Mooi!quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef gfo het volgende:
Nieuwe zomerjack/vest
[afbeelding]
Nieuw t-shirt
[afbeelding]
En een wit linnen broek
[afbeelding]
En nog een witte riem
Okee... Aanschouw mijn geweldige Hello Kitty sokken.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:07 schreef AltamirA het volgende:
Kom nou mensen, post uw aanwinsten!
Tnx, ze komen bij de Hema vandaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
grappige sokjes!
Gelukkig wel, anders had ik wel een hele rare moedervlek.quote:is dat trouwens een tattoo daar links?
Ik heb hem gehaald bij Status in de Heuvelstraat in Tilburg :pquote:Op zondag 30 mei 2004 18:13 schreef El_Catalan het volgende:
Dat shirtje met Hawai erop heb je zeker op de nieuwedijk gehaald,winkeltje op de hoek?
Heb er ook een paarleuke shirtjes voor goede prijs
Echt heel leuk allemaal!quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:15 schreef gfo het volgende:
Nieuwe zomerjack/vest
[afbeelding]
Nieuw t-shirt
[afbeelding]
En een wit linnen broek
[afbeelding]
En nog een witte riem
Dat kán gewoonweg niet...quote:Op maandag 24 mei 2004 17:20 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag in Antwerpen wezen stadten en kon dus niets vinden, zul je altijd zien.
Dat dacht ik ook... Maar ik kwam bedrogen uit. Was (en ben nog steeds) heel specifiek op zoek naar een bikini, en kan dus echt niets, nada, niente vinden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat kán gewoonweg niet...
Vest voor je vriend is oké!
Welke vriend? Is het weer aan???
Zal ik mijn nieuwe jurkjes posten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:10 schreef Moonah het volgende:
Ik heb weer lekker gewinkeld en het "nodige" aangeschaft. Zal morgen wel even fotootjes maken.
leuk!quote:
Maor vrouwke toch, wa hedde skôn jurkskes gekocht!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:12 schreef shmoopy het volgende:
Het wachten is op Moonah.
Van de week dus deze zomerjurkjes gekocht, ze hangen er wat flodderig bij, maar je moet ze aan zien.
[afbeelding]
Zullen wel allstars zijn, dus dan zal de prijs ook wel meevallen..quote:Op zondag 6 juni 2004 20:29 schreef DIA het volgende:
[..]
deze zijn wel stoer.......... maar hoe duur?
Dat shirtje is wel leuk als je beetje alto bent, maar die handschoenen.. niet echt mijn dingquote:Op zondag 6 juni 2004 21:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Wieh! Handschoentjes en een shirtje.
[afbeelding]
En ook nog een Chocomel-shirtje, maar die is te zien in andere topics
Ik vind mezelf zo alto als een banaanquote:Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Dat shirtje is wel leuk als je beetje alto bent, maar die handschoenen.. niet echt mijn ding![]()
bah wat lelijk en dus ook niet echt mijn smaakquote:Op zondag 6 juni 2004 21:42 schreef ParanoidEv het volgende:
Wieh! Handschoentjes en een shirtje.
[afbeelding]
En ook nog een Chocomel-shirtje, maar die is te zien in andere topics
Haah jemig jij bent echt supersneu, ik geef een mening die jou niet bevalt en je gaat mijn spul allemaal proberen af te kraken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:15 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
bah wat lelijk en dus ook niet echt mijn smaak
LET OP: Dit is een mening
quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:18 schreef Miss_mini het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe kleren gekocht...was eigenlijk gegaan voor iets anders,maar omdat ze dat toen niet meer hadden,heb ik maar gezocht naar iets anders!
Een felgroen topje
en een foto van de andere kant....
Heel mooi, alleen dat witte topje vind ik niet helemaal passendquote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef Moonah het volgende:
Nah, toch maar even een fotootje laten maken.
[afbeelding]
Ook een beetje flodderig.
Superleuk rokje!!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef Moonah het volgende:
[afbeelding]
Het is dan ook een zomerbroek..quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:15 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
is wel leuk...ook voor de zomer
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:15 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
bah wat lelijk en dus ook niet echt mijn smaak
LET OP: Dit is een mening
Idd beetje triest hoor, en dat alleen omdat er een mening werd gegeven in je oude topic, miss_miniquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Haah jemig jij bent echt supersneu, ik geef een mening die jou niet bevalt en je gaat mijn spul allemaal proberen af te kraken.
Kom op, probeer jezelf niet op zo'n manier te verlagen.
Shirtje doet me niet zoveel.. maar die schoenen zijn erg leuk!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:35 schreef Miss_mini het volgende:
ik heb vandaag ook een nieuw shirt gekocht:
[afbeelding]
en nieuwe schoenen
[afbeelding]
Erg gaaf!quote:Op zondag 30 mei 2004 17:49 schreef schatje het volgende:
Ik heb dit beeldig rokje van Alexander McQueen besteld bij yoox.com:
[afbeelding]
Misschien maak ik nog wel een foto als ik 'm in huis heb.
ze heeft altijd commentaar...mag ik toch ook mijn meningen geven over haar kleding wat ik weer niet mooi vind,toch niks mis meequote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:50 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
[..]
Idd beetje triest hoor, en dat alleen omdat er een mening werd gegeven in je oude topic, miss_mini
tss het zijn maar meningen![]()
Steps.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:14 schreef miki het volgende:
[..]
Superleuk rokje!!![]()
Waar heb je die gekocht?
Ja, trekt omhoog want ik moest van de foograaf mijn handen omhaag doen....quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Heel mooi, alleen dat witte topje vind ik niet helemaal passend.
van mij mag jequote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:13 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
ze heeft altijd commentaar...mag ik toch ook mijn meningen geven over haar kleding wat ik weer niet mooi vind,toch niks mis mee
Die schoenen heb ik ook!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef exec het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag gekocht, broek is g-star radar low loose.
DJ Maurtis ik vind het eigenlijk wel een hele vette broek.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:18 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
Die schoenen heb ik ook!![]()
Jezus zeg waar krijg je zo'n hemden in godsnaam.....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag gekocht, nog even wennen.
Die hangen overal?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:17 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Jezus zeg waar krijg je zo'n hemden in godsnaam.....
Is dat rokje al binnen schatje?quote:Op zondag 30 mei 2004 17:49 schreef schatje het volgende:
Ik heb dit beeldig rokje van Alexander McQueen besteld bij yoox.com:
[afbeelding]
Misschien maak ik nog wel een foto als ik 'm in huis heb.
Als je eerst mijn naam eens goed schreef..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:19 schreef E-Bay_Fan het volgende:
[..]
DJ Maurtis ik vind het eigenlijk wel een hele vette broek.
Van welk merk is hij? en waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?![]()
Dat shirt en de broek zijn wel okee, maar dat hemd is zwaar pauper zegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:35 schreef Enemyforce het volgende:
jaaaaah vandaag ook weer even wezen shoppen, geen doel voor ogen wat ik leuk vond mee genomen :
Geel G-SUS shirt:
[afbeelding]
Groen G-Sus shirtje
[afbeelding]
Spijkerbroek van Diesel + sovjet riem
[afbeelding]
Van de week nog witte Rplay broek gekocht een oxbow shirt.
Nu alleen nog opzoek naar leuke zomer schoenen!
Ik vind dat ruitjes overhemd ronduit afschuwelijk. De rest heel netjesquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag gekocht, nog even wennen.
Nee, dat heb ik teruggestuurd. Niet helemaal naar m'n zinquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:21 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Is dat rokje al binnen schatje?
Commentaar hebben, sjah, klein forum zou het worden als niemand dat had. Iets zegt me alleen dat je alleen nog maar mijn reacties wil zien waarin ik zeg dat ik iets nie tzo leuk vind omdat je je nogal in je sterretje gepakt voelt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:13 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
ze heeft altijd commentaar...mag ik toch ook mijn meningen geven over haar kleding wat ik weer niet mooi vind,toch niks mis mee
jij bent echt paranoid iddquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:03 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Commentaar hebben, sjah, klein forum zou het worden als niemand dat had. Iets zegt me alleen dat je alleen nog maar mijn reacties wil zien waarin ik zeg dat ik iets nie tzo leuk vind omdat je je nogal in je sterretje gepakt voelt.
Je mening geven mag zeker, maar wat jij deed was nogal sneu, gezien je er niet tegen kon dat ik mijn mening gaf (waar je zelf om vroeg geloof ik?)
Maar goed, ontopic, ik heb nix nieuws
Ohhh wat jammer, niets om af te kraken om je gelijk te halen!
Opvallend hoeft ook lang niet altijd mooi te betekenen. Imo kun je er net zo mooi/stijlvol/lekker/leuk uitzien in niet-opvallende kleding, het gaat er om hoe je het draagt.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:01 schreef AltamirA het volgende:
Niet echt opvallend toch? Die met die tribal vind ik maar niks, maar de rest is wel okee.
En die ring...tjaaaaaa das wel een beetje erg freak..
Heu...dat zeg ik ook niet hoor, ik concludeerde gewoon dat het veel neutrale truitjes waren he.quote:Op zondag 13 juni 2004 16:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Opvallend hoeft ook lang niet altijd mooi te betekenen. Imo kun je er net zo mooi/stijlvol/lekker/leuk uitzien in niet-opvallende kleding, het gaat er om hoe je het draagt.
coolquote:
Pleur je dan niet ontzettend vaak over je broek?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:49 schreef anderegebruikersnaam het volgende:
SInds kort verslaafd aan raver pants!
[afbeelding]
oewww...niet echt bepaald mijn soort kleding,ik zou er ook niet kunnen lopen ik zou over m,n eigen broek struikelenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:49 schreef anderegebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
we d8en allebei t zelfdequote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:54 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Pleur je dan niet ontzettend vaak over je broek?
Lullig voor je...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:49 schreef anderegebruikersnaam het volgende:
Zou kunnen :-) het is trouwens een unisex...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:01 schreef Copycat het volgende:
Doet me een beetje aan een broekrok denken...
sorry ik vind de broek ietsjes te EXTREMEquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:58 schreef anderegebruikersnaam het volgende:
Valt wel mee hoor... hij kan ook boven de schoen vallen!
op maat gekocht zekerquote:
Hehe als ik niet zo raar met een camera in mn hand sta valt ie beter hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:26 schreef postman het volgende:
[..]
op maat gekocht zeker
nunog even biceps en triceps kopen dusquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:43 schreef MartinusMagnus het volgende:
Hehe als ik niet zo raar met een camera in mn hand sta valt ie beter hoor
Sorry maar vind dit echt een baggerlelijk shirt, los ervan of je het 'kunt hebben'.quote:
Dat ze zulke dingen nog mogen verkopenquote:
Je vraagt om meningen.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 19:39 schreef MartinusMagnus het volgende:
Oh, jullie vinden m niet leuk?
Ik wel
Ja die jongen zou de hele zomer met lange mouwen moeten lopenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:54 schreef Jerommeke.nl het volgende:
eerst trainen, dan zulke dingen kopen, zou ik persoonlijk denken.
zo'n mouwloos shirt geeft toch de indruk dat je met je armen te koop wilt lopen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:56 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja die jongen zou de hele zomer met lange mouwen moeten lopen
Ik vind het wel ok staan trouwens hoor.. voor het geval dat je denkt dat er niemand op aarde meer over is die hem leuk vindt.
je vroeg om meningen en die van mij is dat je best dit soort shirtjes zonderquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:59 schreef MartinusMagnus het volgende:dank je
Ja idd, ik ga echt niet de hele tijd in een slobbertrui lopen. Ik heb dunne armpjes, so what! Maar ze worden wel lekker bruin zo![]()
ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig zie je niet zo duidelijk dat het Evisu is...![]()
Als je het maar niet combineert met een Evisu broek, dat is echt teveel van het... goede...
Heb ik nu ook niet aan, dat trekt té veel aandacht (staan heel groot EVISU GENES OSAKA op de rechterbroekspijp en kontzak, lijkt het net of je carnaval aan het vieren bent met zown shirt dr op aan)..quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:25 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig zie je niet zo duidelijk dat het Evisu is...![]()
Als je het maar niet combineert met een Evisu broek, dat is echt teveel van het... goede...
waren het ook niet jouw vriendjes die jouw kleiding wilden lenenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
Heb ik nu ook niet aan, dat trekt té veel aandacht (staan heel groot EVISU GENES OSAKA op de rechterbroekspijp en kontzak, lijkt het net of je carnaval aan het vieren bent met zown shirt dr op aan)..
Gelukkig maar dat je dat zelf ook inziet. Niets erger dan iemand helemaal gehuld in schreeuwende logo's.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb ik nu ook niet aan, dat trekt té veel aandacht
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
waren het ook niet jouw vriendjes die jouw kleiding wilden lenen
om een soort van carnaval te vieren
nou nou nou... een beetje expressie is wel gewenst, we moeten niet allemaal met effen kleren lopen hé. Alleen smaken verschillen nu eenmaal en dit is gewoon een beetje een hype momenteel die ik totaal niet mooi vind.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:27 schreef Sphinx2K het volgende:
FOUT! echt dudeje doet het jezelf aan zonder dat je het door hebt... dit is hetzelfde als jouw karl kani tijd
over een paar jaar denk je, WTF heb ik DÁT aangehad
. Zulke mensen zouden tegen zichzelf beschermd moeten worden (in jou geval door je moeder oid).
Whehe die had ik aan op mn groen gsus shirtje, hier staat ie idd niet opquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:27 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wel vet skv, wel een contrast met je H&M hanger
heb ik ook altijd gedacht......quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:43 schreef Rusher2k het volgende:
Ik heb het idee dat alleen kansloze mensen Evisu dragen![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:43 schreef Rusher2k het volgende:
Ik heb het idee dat alleen kansloze mensen Evisu dragen![]()
Ik was een neger met een Seat, totdat ik er twee had...quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:21 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Zwart shirt.. voorkant
[afbeelding]
zelfde, achterkant
[afbeelding]
Nog keer dat shirt, nu met mij dr in
[afbeelding]
Beige shirt met visjes ^^
[afbeelding]
En de achterkant
het is geen mega neger spul. Gewoon strak en met korte mauwenquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:10 schreef Roman_Empire het volgende:
[..]
Ik was een neger met een Seat, totdat ik er twee had...
Zucht....![]()
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik in Amsterdam loop zie ik echt enorm veel negers met Evisu lopen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:27 schreef Skv het volgende:
[..]
het is geen mega neger spul. Gewoon strak en met korte mauwen
Reageer dan niet
leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Roze_Olifantje het volgende:
[afbeelding]
Lijkt op mijnes!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:21 schreef Moonah het volgende:
In Enschede hier heb ik pas 1 of 2 andere lui gezien die het ook hadden.. Verder is het hier verder ook nergens te koop, dus hier is het nog wel nieuwquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:34 schreef Roman_Empire het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik in Amsterdam loop zie ik echt enorm veel negers met Evisu lopen.
En als het geen negers zijn, dan zijn het marocs of breezers. Daarnaast is het meerendeel van de Evisu spullen die dat soort mensen draagt fake. Jij hebt misschien wel echt spul gekocht, ik zie het er in iedere geval niet aan af. Iedereen z'n ding, als jij je er prettig in voelt moet je er zeker in gaan lopen![]()
ff vraagje tussendoor: Wat kost zoiets nou, en waar haal je het? Sommige shirts zijn wel ok, andere niet, maar.. Als je bij de "officiele" iinternetstore kijkt zie ik 50 >pond< staan, dat is 80 euro! Maar bij een andere winkel weer 30 euro? Wat kosten die shirts nou??quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:21 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Zwart shirt.. voorkant
[afbeelding]
zelfde, achterkant
[afbeelding]
Nog keer dat shirt, nu met mij dr in
[afbeelding]
Beige shirt met visjes ^^
[afbeelding]
En de achterkant
Als ie echt is 80 eur, als ie nep is 30 eur sim-pel...quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef vinge het volgende:
[..]
ff vraagje tussendoor: Wat kost zoiets nou, en waar haal je het? Sommige shirts zijn wel ok, andere niet, maar.. Als je bij de "officiele" iinternetstore kijkt zie ik 50 >pond< staan, dat is 80 euro! Maar bij een andere winkel weer 30 euro? Wat kosten die shirts nou??
Het zijn maar 2 shirtsquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef vinge het volgende:
[..]
ff vraagje tussendoor: Wat kost zoiets nou, en waar haal je het? Sommige shirts zijn wel ok, andere niet, maar.. Als je bij de "officiele" iinternetstore kijkt zie ik 50 >pond< staan, dat is 80 euro! Maar bij een andere winkel weer 30 euro? Wat kosten die shirts nou??
op www.evisu.com staat de link naar www.evisuonline.com , waar ik de 80 euro prijs vandaan heb.. Lijkt mij dat je genaaid bent, of dat die shop gewoon uber goedkoop is!quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Het zijn maar 2 shirtsalleen dan voor en achterkant steeds..
ze kosten 219,50 euri per stuk.
Als je ze voor 50 pond koopt heb je waarschijnlijk nepspul..
Waar je ze kan halen... Moshi Moshi in Amsterdam (Nederlandse importeur)
WTF, ben jij niet helemaal goed daarboven ofzo? 220 euro voor een shirt???quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ganz geil!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:38 schreef karoltje het volgende:
[..]
Lijkt op mijnes!
[afbeelding]
Mijne is ook zo appeltjesgroen, de kleur komt een beetje flets uit op de foto....
En nieuw-flodder-rokje nummero 2 (+ nieuw sjaaltje):
[afbeelding]
En nu raden wat mijn favo kleur is.
Heb je dat echt voor dat shirt betaald?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
AHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ho maar hoorquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
WTF, ben jij niet helemaal goed daarboven ofzo? 220 euro voor een shirt???
wil je dat soort kleren kopen móet je gewoon vatzige mannen pijpen op het CS voor geld...
220 euro, damn, dat is 1/3 snowboard man, voor een shirt!
Goed, ik zal niet verder gaan. Maar geef toe, 220 voor zo'n shirt. Ik bedoel, die 2e is best mooi, afgezien van die lelijke macdonalds strepen erop, let alone de eerste, dat is afzichtelijk, maar voor 220 euro kun je heel wat beters of heel wat meer halen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ho maar hoor.
Laten we het netjes houden.
dit vind ik dan wel weer leuk van evisuquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:20 schreef yogidrink het volgende:
Vandaag Evisu Italy shirt gekocht in de winkel
en tijdje geleden een Evisu Busta broek!
Tja boeie dat jullie allemaal denken van Neger enzo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 40 euro is dat een mooi shirtquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:25 schreef yogidrink het volgende:
ver onder die 220 euro, tja je moet gewoon de mensen kennen in zo'n winkel.
40 euro voor italy shirt.
En hij is 100% echt
thxquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voor 40 euro is dat een mooi shirt
oewwww mooi!quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:07 schreef rickywilliams het volgende:
dit horloge net gekocht
die had ik gsiter ok in de stad gezienquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:38 schreef karoltje het volgende:
Dies wel vet, maar aan de url te zien heb je em van Marktplaatsquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:20 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh yaquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:07 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
AHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH![]()
![]()
![]()
![]()
OMG![]()
woorden schieten te kort![]()
OT: dit horloge net gekocht
[afbeelding]
Oh, dat is wel een orgineel commentaar! Ik had wel gehoord "kak", oude lul", maar "turkenschoen" is nieuw. Ieder zijn meug uiteraard. Ik vind ze kei mooi (om maar een een Brabanste kreet erin te gooien)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:01 schreef Adelante het volgende:
ik vind het eigenlijk een beetje "turkenschoentjes", maar op zich
zien ze er wel stijlvol uit en ik gok dat uitverkoop niet garant
staat voor een lage prijs
Deze vind ik erg schattigquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:30 schreef Roze_Olifantje het volgende:
[afbeelding]
Moeten ze van het Italiaanse tenue nu ook alweer mode-shirtjes van makenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:20 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? ik heb half Amsterdam afgelopen voor een beetje fatsoenlijke kleur maar kon nergens wat fatsoenlijks vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:04 schreef rubstar het volgende:
en deze shoes.. alleen dan in Geel/Zwart
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef Solitarias het volgende:
Mijn Santoni's, vandaag in de uitverkoop op de kop getikt
De foto's doen geen recht aan de werkelijke schoonheid!
Met die rode randjes en die gepolitoerde vlekken is poetsen niet makkelijk...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige stappers, Solitarias!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef Solitarias het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naast de Perry Sport op de Vismarkt zit een juwelier ( Hazekamp volgens mij ), die verkoopt vrij veel Diesel- horloges en bij de Bijenkorf zijn ze ook wel te krijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:32 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
[..]
Oh yaNice horloge, ben ik ook naar op zoek naar in omgeving joure nergens te krijgen :s, iemand misschien enig idee of hij in Groningen te koop is? Ga ik zaterdag toch heen om te kijken maar is altijd handig om te weten waar
Niiiiiiiccceeeee ....quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:59 schreef Solitarias het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
strak shirtquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:20 schreef yogidrink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
kheb ze in Alphen aan den Rijn gekocht. Bij de winkel THNX. Kheb ze verder nog nergens gezien...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:57 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? ik heb half Amsterdam afgelopen voor een beetje fatsoenlijke kleur maar kon nergens wat fatsoenlijks vinden.
Loop gewoon ff door de Herestraat heen, zitten ook wel een paar juweliers die dat vast wel verkopen.... Zowiezo bij de Bijenkorf, ben er net 2 uur geleden nog geweestquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:13 schreef Uncle_Al het volgende:
[..]
Naast de Perry Sport op de Vismarkt zit een juwelier ( Hazekamp volgens mij ), die verkoopt vrij veel Diesel- horloges en bij de Bijenkorf zijn ze ook wel te krijgen.
Yup, allemaal zo rond de 120 denk ik ... (Bijenkorf is altijd wat duurderquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:43 schreef rickywilliams het volgende:
ik heb hem gekiocht voor 100 euro
Op de grote markt, is er een winkel met groene neonletters PROJECT 43 erop. De winkel rechts daarvan, verkoopt allemaal van die kleinigheidjes en grapjes, maar ook horloges. Toevallig ebn ik er vandaag geweest, en guess what? daar hebben ze ook een hele vitrine vol met Diesel horlogesquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:32 schreef ViolatoR_Joure het volgende:
[..]
Oh yaNice horloge, ben ik ook naar op zoek naar in omgeving joure nergens te krijgen :s, iemand misschien enig idee of hij in Groningen te koop is? Ga ik zaterdag toch heen om te kijken maar is altijd handig om te weten waar
hey broertjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:12 schreef _appel het volgende:
[..]
Yup, allemaal zo rond de 120 denk ik ... (Bijenkorf is altijd wat duurder)
offtopic: Heey jij ook hier? ;-)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:42 schreef stijn_ het volgende:
[..]
hey broertje![]()
weinig? zowoiezo 15 verschillende hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:44 schreef _appel het volgende:
[..]
offtopic: Heey jij ook hier? ;-)
ontopic: Is ook zo ja, maar die hebben erg weinig...
Vet!quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:07 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
AHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH![]()
![]()
![]()
![]()
OMG![]()
woorden schieten te kort![]()
[afbeelding]
neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:07 schreef rickywilliams het volgende:
[afbeelding]
ONLYquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:38 schreef karoltje het volgende:
Mijne is ook zo appeltjesgroen, de kleur komt een beetje flets uit op de foto....
En nieuw-flodder-rokje nummero 2 (+ nieuw sjaaltje):
En nu raden wat mijn favo kleur is.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:11 schreef TuuT het volgende:
gelukkig maar![]()
ik vond zwart bij mij leuker staan, maar heb zo het idee dat de bruine bij Rickje ook beter staat.
AANGEZIEN IK geen foto's heb van mijn eigen shirt, heb ik gewoon een foto van marktplaats gehaald.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Dies wel vet, maar aan de url te zien heb je em van Marktplaats
Das bijna altijd nep
ohja die 220 was geen typefout
Lijkt me sterk dat jij die voor 219,50 bij de Moshi Moshi hebt gekocht. Ten eerste kan je daar niet gewoon zomaar heengaan en kleding kopen, want ze hebben maar 2 keer per jaar een sample sale waar je alleen maar binnenkomt met een uitnodiging. En als je wel al naar de sale geweest bent, wat me erg sterk lijkt, ga je echt niet 2 shirts voor zoveel geld kopen als alle evisu daar supergoedkoop is (shirtjes: +-40¤, broeken vanaf 25¤, uiteraard alles orgineel)quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb em daar zelf niet gekocht, heb em via een vriend van me.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:45 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat jij die voor 219,50 bij de Moshi Moshi hebt gekocht. Ten eerste kan je daar niet gewoon zomaar heengaan en kleding kopen, want ze hebben maar 2 keer per jaar een sample sale waar je alleen maar binnenkomt met een uitnodiging. En als je wel al naar de sale geweest bent, wat me erg sterk lijkt, ga je echt niet 2 shirts voor zoveel geld kopen als alle evisu daar supergoedkoop is (shirtjes: +-40¤, broeken vanaf 25¤, uiteraard alles orgineel)
oke show themquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb em daar zelf niet gekocht, heb em via een vriend van me.
Betaal ik de normale prijzen voor
Als je het niet geloofd maak ik wel foto's van prijskaartjes enzoAls ik die nog heb
![]()
En in een ander topic heb je niet meer dan 30 euro over voor een ringetje, en had je nét 350 E'tjes bij elkaar gespaard voor een vakantie... Jaaajaquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Als je het niet geloofd maak ik wel foto's van prijskaartjes enzoAls ik die nog heb
![]()
en waar heb je die vandaan?quote:
haha ik denk dat je dan flink genaait bent, want die shirts zijn duidelijk nep. Net als dat italy shirtje uit dit topic trouwens, dat model bestaat niet eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
![]()
hahaha jongen ga nou niet zo blij lopen praten,quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:13 schreef Maffioso het volgende:
[..]
haha ik denk dat je dan flink genaait bent, want die shirts zijn duidelijk nep. Net als dat italy shirtje uit dit topic trouwens, dat model bestaat niet eens.
hoezo dan? als je op de site gekeken hebt, daar staat lang niet alles op...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:13 schreef Maffioso het volgende:
[..]
haha ik denk dat je dan flink genaait bent, want die shirts zijn duidelijk nep. Net als dat italy shirtje uit dit topic trouwens, dat model bestaat niet eens.
Naam van de winkel?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:18 schreef yogidrink het volgende:
[..]
hahaha jongen ga nou niet zo blij lopen praten,
DIt heet NIEUWE collectie hahah.
ik heb hem in de winkel gekocht dus niet via marktplaats!
iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:21 schreef yogidrink het volgende:
Ja precies, ik heb hier een boek liggen van Evisu, en daar staat bijna de hele nieuwe collectie inen mijn Italy shirt staat erin, en ik heb hem gekocht in de winkel!!!! dus lijkt me niet dat deze nep is.
Ach, bekijk het zo: Elke cent die je voor zo'n shirtje neertelt is er één teveel..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:54 schreef stijn_ het volgende:
[..]
idd, dus deze is niet nep en Skv's vriend verneukt hem gewoon door hem 4x zoveel te laten betalen
Tja dat vindt jij, als ik het leuke shirts vind dan koop ik ze.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: Elke cent die je voor zo'n shirtje neertelt is er één teveel...
Geen commentaarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:14 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Tja dat vindt jij, als ik het leuke shirts vind dan koop ik ze.
Waar verkopen ze de mannelijke versie van zo'n broek? Wel een leuk broekquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:10 schreef Toemoegirl het volgende:
ej dits me nieuwe aankoop een baggy broek![]()
![]()
H&M.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:25 schreef devil-j het volgende:
[..]
Waar verkopen ze de mannelijke versie van zo'n broek? Wel een leuk broek
T is de broer van vriendin van me. Hij maakt er vast wel wat winst op ofzo, laat hem maar mooi als ik me shirt maar heb.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
en waar heb je die vandaan?
PS. Als je zegt dat je die shirts via een vriend hebt en jou vriend laat je 220 p.stk. betalen,
verneukt je vriend jou dan niet?
![]()
Reageer maar niet meer op die Maffioso, hij wil ff het topic komen verneuken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:18 schreef yogidrink het volgende:
[..]
hahaha jongen ga nou niet zo blij lopen praten,
DIt heet NIEUWE collectie hahah.
ik heb hem in de winkel gekocht dus niet via marktplaats!
wel te triest, moet ik gaan bewijzen dat ik geld uitgeefquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:56 schreef yogidrink het volgende:
[..]
oke show them![]()
Wat triest is is dat jij je prijskaartjes bewaartquote:Op zondag 20 juni 2004 18:13 schreef Skv het volgende:
[..]
wel te triest, moet ik gaan bewijzen dat ik geld uitgeef![]()
Naja
Komt ie
[afbeelding]
Hangen vast nog aan de kleren, da's toch ook een nieuwe trend?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:23 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Wat triest is is dat jij je prijskaartjes bewaart![]()
_0- plaatje naam Fok/Triest.jpgquote:Op zondag 20 juni 2004 18:13 schreef Skv het volgende:
[..]
wel te triest, moet ik gaan bewijzen dat ik geld uitgeef![]()
Naja
Komt ie
[afbeelding]
Bewaar alle kaartjes en bonnetjes enzo, kan je altijd nog trug als et niet goed is ofzoquote:Op zondag 20 juni 2004 18:23 schreef AltamirA het volgende:
[..]
Wat triest is is dat jij je prijskaartjes bewaart![]()
Shritje van Mexxquote:Op zondag 20 juni 2004 21:45 schreef schatje het volgende:
Ja, iedereen weer zijn zegje gedaan....nu weer een ander deuntje....en vooral foto's van je gekochte kleding.
Vierde van rechts.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:31 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Kijk aan zulke adviezen heb je tenminste iets
Hoe donker??
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/31600/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Jammer dat die nu bij mij te groot valt nu ik een aantal kilo ben afgevallenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Vierde van rechts.
Sorryquote:Op maandag 21 juni 2004 00:09 schreef _appel het volgende:
-edit: dat onderwerp is nu wel besproken
foto ?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:41 schreef _appel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ontopic:
Heb laatst een G-star shirt gekocht, gewoon een witte longsleeve, niet echt iets bijzonders, hij zit verder wel goed
haha, ik zie wel verschil in een t-shirt en een gewoon shirt. beetj andere vormen enzo..quote:Op maandag 21 juni 2004 18:55 schreef Desiderius het volgende:
shortsleeve?
In ons dorp noemen we dat tshirts
en van welk merk is deze dan? http://members.home.nl/iv(...)i/Kleding/shirt2.JPGquote:Op maandag 21 juni 2004 20:01 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
Beige linnen broek "lose fitt" en paar tennslippers
Die is van jack & jones gehaald bij status in tilburgquote:Op maandag 21 juni 2004 20:36 schreef stijn_ het volgende:
[..]
en van welk merk is deze dan? http://members.home.nl/iv(...)i/Kleding/shirt2.JPG
best een gezeelig kleurtje
quote:Op maandag 21 juni 2004 20:36 schreef stijn_ het volgende:
[..]
en van welk merk is deze dan? http://members.home.nl/iv(...)i/Kleding/shirt2.JPG
best een gezeelig kleurtje
Fantastische site, beetje jammer dat ik absoluut geen idee heb over hoe je de maten vallen...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:05 schreef anderegebruikersnaam het volgende:
[..]
Zou kunnen :-) het is trouwens een unisex...
Zie ook: http://www.kittycomplex.com
je mag er ook een foto van maken (als je hem aanhebt)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:54 schreef Yskonijn het volgende:
Ik heb een nieuwe Replaybroek,die met het roze labeltje.....kan alleen geen plaatje vinden![]()
ja sorry, maar weet niet hoe dat moetquote:Op maandag 21 juni 2004 21:22 schreef AltamirA het volgende:
[..]
leve de open dirs, maar inderdaad een vet shirt
ik vind Schatje geen "uitverkoop type"quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:35 schreef Thermo het volgende:
Je kan aan dit topic niet merken dat de uitverkoop begonnen is
Schatje, niks nieuws gekocht?
Lekker luchtig ook, zo voor de zomer..quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:09 schreef DeathStella het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe schoentjes.Misschien niet de meest standaard schoenen, maar ik ben er erg blij mee.
![]()
Duurt zerker lang voodat ze je aan hebt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:09 schreef DeathStella het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe schoentjes.Misschien niet de meest standaard schoenen, maar ik ben er erg blij mee.
![]()
Er zit een rits aan de zijkant.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Duurt zerker lang voodat ze je aan hebt.
Zien er wel mooi uit btw.
JEZUSquote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:09 schreef DeathStella het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef Copycat het volgende:
Leuk kledingstuk, Skv...
Welke schoenen draag je eronder?![]()
Hej, heb je die gehaald bij Vinkenslag?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:04 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik vandaag gekocht
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:04 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik vandaag gekocht
je houdt van leer?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:46 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar...
Wil ook weer wat nieuws kopen, maar heb iets teveel uitgaven gehad (auto) en in het verschiet...
Want... ga volgende week wel een nieuwe bank (+ voetenbank) aanschaffen.
Met hele mooie bekleding .
Mn nieuwe kisten met rode vetersquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef Copycat het volgende:
Leuk kledingstuk, Skv...
Welke schoenen draag je eronder?![]()
Mooi hoor..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:18 schreef Copycat het volgende:
Toch weer een nieuwe broek gekocht...
In de uitverkoop weliswaar, maar was eigenlijk niet de bedoeling.
Ga eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden...
Edit:
[afbeelding]
Het is 'm niet helemaal (de mijne heeft geen splitjes, maar omgeslagen pijpen), maar komt zeer aardig in de buurt.
Kost die broek nou?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:17 schreef r00tie het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Replaybroek
Cracked-Leather riem en een J-Wear shirtje met voorop een print van Bolivian Flake en achterop een print over Tony Montana & Sons...
En daar betaal je geld voor?quote:
Zo... die kon wel een maatje of 2 kleiner, of is het tevens tent?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:36 schreef _appel het volgende:
Heb vrijdag een Lacoste polo gekocht
Daarvoor een blanco Gstar longsleeve gekocht..
Heb ze nu aan
[afbeelding]
Nou wat ik me ook afvroeg, vanwaar die longsleeve eronder?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:38 schreef Sphinx2K het volgende:
Zo... die kon wel een maatje of 2 kleiner, of is het tevens tent?
Shiiiiiiiit boy, ga wat vorm maken in je lichaam... ziet er niet echt goed uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:36 schreef _appel het volgende:
Heb ze nu aan
[afbeelding]
Het botjebuilder-effect wordt vooral benadrukt door de kingsize van z'n polo..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:14 schreef SEX het volgende:
[..]
Shiiiiiiiit boy, ga wat vorm maken in je lichaam... ziet er niet echt goed uit.
french connection united kingdomquote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:35 schreef Untitled het volgende:
[..]
Wat is nou dat eerste woord?
Fc uk?
Koop hem 2 maten kleiner (de polo).quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:36 schreef _appel het volgende:
Heb ze nu aan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |