1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straatquote:Sphinx2K - dinsdag 11 mei 2004 @ 19:37 schreef:
prijs valt tegen... het merk is zwaar overrated nu ineens. Zelfs jongetjes van 13 lopen in die broeken. 290 euro voor een normale (!!) saaie spijkerbroek vind ik persoonlijk te duur, koop dan iets speciaals maar niet waar Ali op de hoek ook in loopt. Ik heb t sowieso niet op opvallende logo's op shirts en broeken misschien dat t daaraan ook ligt. Maar een feit is dat als je NÚ in evisu loopt je een meeloper bent, GÉÉN verstand hebt van mode en heel DÓM bent. maar goed iemand moet kopen wat ie wil natuurlijk
voor de plebs? ik dacht het niet, mode bewust, behoort tot het rijtje van replay diesel prada etc.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef xootje het volgende:
je druk maken om je kleren is voor de plebs
God, ik daag je uit om eens hier in het gooi te kijken. Bijna alles is hier Evisu (wat zien die kleren er trouwens vaak nichterig uit) of G-sus (maar dat laatste zal wel overal in het land zo zijn).quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straat
Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
3 - evisu was 3 jaar geleden nieuw...nu een rage aan het worden dus mode
(maarja natuurlijk wel een van de vele mode trends)
waarom scheld je me uit? doe ik toch ook niet, beetje onvolwassen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:
apedinges: hou toch alsjeblieft je bek breezah
overigens..
als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)
WAAROM noem je dan van die kutmerken?
prada? diesel?
kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?
koop iets van armani ofzo.
woooooo......quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:
apedinges: hou toch alsjeblieft je bek breezah
overigens..
als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)
WAAROM noem je dan van die kutmerken?
prada? diesel?
kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?
koop iets van armani ofzo.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:41 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
woooooo......
armani? vind je vriendje dat mooi?
jij denkt zeker dat je "stijlvol" bent???.... (je komt over als een tokkie!)![]()
hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.
MOet je ff in denhaag, amsterdam, rotterdam kijken...quote:Op woensdag 12 mei 2004 00:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)
Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triestquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:07 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het echt triest, ook zo'n vrouwtje op m'n werk en die is zó trots op haar Evisu broek dat ze hem elke dag draagt (duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe plek op haar rechterpijp)
En ik heb het voor de grap even uitgerekend aan de hand van het loon wat zij waarschijnlijk zal verdienen; ze moet een 2 weken werken voor 1 broek; nee, serieus, dan ben je echt triest.
Je hebt gelijk, rekenen is voor de dommen, correct taalgebruik alleen voor nerds en lezen is voor kneusjes!quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:14 schreef thetruth het volgende:
[..]
Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triest
Volgens mij wast ze hem in het weekend, dan zie ik haar niet...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
daar kan je 5 cars van kopenquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:21 schreef Gianluca het volgende:
[..]
daar kan je 5 cars van kopen![]()
Dan zou ze nog eens iets vatiatie kunnen aanbrengen
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieusquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...
Ah, Wrangler.
Ik heb een kalf uit een koe lopen trekken, kan melken, paardrijden en heb regelmatig een varken de slachtwagen ingeschopt en ik draag dus ook Wrangler (naast voornamelijk Levi's en mijn persoonlijk smaakfavoriet "Jack & Jones") maar laarzen gaat me echt te verquote:Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef Gianluca het volgende:
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |