abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19061372
Naar aanleiding van dit topic: Dammmzz...........Mijn Evisubroek naar de klote!!! die nu onderhand een slotje heeft omdat die vol is!

En nu deel 2 omdat de discussie nog lang niet over is!
quote:
Sphinx2K - dinsdag 11 mei 2004 @ 19:37 schreef:
prijs valt tegen... het merk is zwaar overrated nu ineens. Zelfs jongetjes van 13 lopen in die broeken. 290 euro voor een normale (!!) saaie spijkerbroek vind ik persoonlijk te duur, koop dan iets speciaals maar niet waar Ali op de hoek ook in loopt. Ik heb t sowieso niet op opvallende logo's op shirts en broeken misschien dat t daaraan ook ligt. Maar een feit is dat als je NÚ in evisu loopt je een meeloper bent, GÉÉN verstand hebt van mode en heel DÓM bent. maar goed iemand moet kopen wat ie wil natuurlijk
1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straat
2 - als je geen verstand van mode hebt dan loop je toch echt wel in heel wat anders (een voorbeeld: spijkerbroek met overhemd in de broek, of een afgezaagde cars broek etc.)
3 - evisu was 3 jaar geleden nieuw...nu een rage aan het worden dus mode
(maarja natuurlijk wel een van de vele mode trends)
4 - en geloof me 90% van de mensen betaalt er echt geen 290 euro voor, dit is altijd wel via via te krijgen, en dan maar hopen of het echt is, en nee niet iedereen gaat voor het merkje maar ook omdat er apparte modellen zijn, die de eene niet mooi vind maar de anders misschien weer wel. niet in een normale winkel te verkrijgen in elk geval.
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:17:02 #2
42569 xootje
Pathetique
pi_19061527
je druk maken om je kleren is voor de plebs
"Huh?" dacht hij nog net, voor hij zijn boek opensloeg.
pi_19061636
koop gewoon een leuke spijkerbroek bij jeans center, weet ik veel, 30 pleurootjes ? en je bent klaar, gaan lang mee, zitten lekker, waarom zo''n f*cking dure broek van 290 euro ?!?!
pi_19061656
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:17 schreef xootje het volgende:
je druk maken om je kleren is voor de plebs
voor de plebs? ik dacht het niet, mode bewust, behoort tot het rijtje van replay diesel prada etc.
fila, adidas, cars etc.....dat is toch eerder voor de plebs.
pi_19061755
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
1 - zo veel evisu zie je nou ook weer niet op straat
God, ik daag je uit om eens hier in het gooi te kijken. Bijna alles is hier Evisu (wat zien die kleren er trouwens vaak nichterig uit) of G-sus (maar dat laatste zal wel overal in het land zo zijn).
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:27:02 #6
42569 xootje
Pathetique
pi_19061762
apedinges: hou toch alsjeblieft je bek breezah

overigens..

als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)

WAAROM noem je dan van die kutmerken?

prada? diesel?

kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?

koop iets van armani ofzo.
"Huh?" dacht hij nog net, voor hij zijn boek opensloeg.
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:30:32 #7
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_19061836
Echte Evisu heeft wel stijl maar bij ons op school lopen allemaal jongetjes van 13 in van die witte t-shirts met evisu teken er op, zo nep als wat
pi_19061915
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:11 schreef Apekoek het volgende:
3 - evisu was 3 jaar geleden nieuw...nu een rage aan het worden dus mode
(maarja natuurlijk wel een van de vele mode trends)
Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.
pi_19061986
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:

overigens..

als we het toch over modebewust hebben, en ik over plebs (volg je het nog? ik snap dat het een beetje een moeilijke zin is..)

prada? diesel?

kom op zeg, pauper. denk je dat je minder een plebejer bent als je in die "kijk mij eens veel te veel voor zaadkleren betalen"-wear loopt?

waarom scheld je me uit? doe ik toch ook niet, beetje onvolwassen.

armani is ook mooi merk trouwens, en wat is er mis met diesel?

ben je een ruzie maker van nature?
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:41:17 #10
52558 agRESSIV-e
kan je rekenen?
pi_19062044
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:27 schreef xootje het volgende:

overigens..

prada? diesel?

woooooo......

armani? vind je vriendje dat mooi?

jij denkt zeker dat je "stijlvol" bent???.... (je komt over als een tokkie!)
................reken er maar niet op.
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:47:23 #11
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19062157
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:41 schreef agRESSIV-e het volgende:

[..]

woooooo......

armani? vind je vriendje dat mooi?

jij denkt zeker dat je "stijlvol" bent???.... (je komt over als een tokkie!)
  woensdag 12 mei 2004 @ 00:48:57 #12
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_19062182
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:34 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Hmm zoals ik in vorig topic al zei. Trendsetters liepen 3,4 jaar geleden toen evisu net in NL was ermee rond. Die mijden het merk nu totaal doordat elke boerelul erin gaat rondlopen. En serieus het is nu bijna overal te krijgen. Eerst was het veeeeeel moeilijker te vinden en bijna niemand kende het.
hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)
pi_19062418
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 00:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

hier in het noorden, heb ik anders nog weinig boerelullen er mee zien lopen (boerelullen genoeg in het noorde)
MOet je ff in denhaag, amsterdam, rotterdam kijken...
4
pi_19062454
Ik vind het echt triest, ook zo'n vrouwtje op m'n werk en die is zó trots op haar Evisu broek dat ze hem elke dag draagt (duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe plek op haar rechterpijp)
En ik heb het voor de grap even uitgerekend aan de hand van het loon wat zij waarschijnlijk zal verdienen; ze moet een 2 weken werken voor 1 broek; nee, serieus, dan ben je echt triest .
I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:14:02 #15
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_19062545
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:07 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het echt triest, ook zo'n vrouwtje op m'n werk en die is zó trots op haar Evisu broek dat ze hem elke dag draagt (duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe plek op haar rechterpijp)
En ik heb het voor de grap even uitgerekend aan de hand van het loon wat zij waarschijnlijk zal verdienen; ze moet een 2 weken werken voor 1 broek; nee, serieus, dan ben je echt triest .
Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triest
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:17:27 #16
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062594
Wie waagt zich nou in CARS en FILA whahahaha
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_19062598
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:14 schreef thetruth het volgende:

[..]

Dat je dat gaat uitrekenen maakt jou dan ook weer vrij triest
Je hebt gelijk, rekenen is voor de dommen, correct taalgebruik alleen voor nerds en lezen is voor kneusjes!
pi_19062599
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
pi_19062632
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
ben het met kasta eens.. dat vrouwtje is erg triest.. ze heeft professionele hulp nodig.. ze kan haar leven met het overgebleven geld op zoveel verschillende manieren verijken.. stinkt die broek van haar niet dan..?
Volgens mij wast ze hem in het weekend, dan zie ik haar niet...
Tja, ik vind dat echt van die typische figuren die totaal niet met geld om kunnen gaan, kinderen nemen bij een toevallig voorbijkomend vriendje en vervolgens gaan zeuren dat de bijstand zo laag is aangezien ze haar huur niet kan betalen... .
pi_19062658
maar als ik 5 dagen in dezelfde broek rondloop stinkt ie toch echt wel een beetje.. misschien ben ik gewoon een stinkerd..
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:21:13 #21
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062662
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:17 schreef Omkron het volgende:
daar kan je 5 cars van kopen

Dan zou ze nog eens iets vatiatie kunnen aanbrengen
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_19062682
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:21 schreef Gianluca het volgende:

[..]

daar kan je 5 cars van kopen

Dan zou ze nog eens iets vatiatie kunnen aanbrengen
Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...
Ah, Wrangler .
pi_19062730
¤290 voor een broek.. hehehe.. ben ik erg benieuwd.. iemand pics..?

dit soort topics doet mij een beetje afkeer krijgen van fok! .. kan TS niet gewoon de AIDS problematiek even hier aankaarten ipv. te zeuren over zijn 10¤ kostende broek (feitelijk productiekosten).. ?
  woensdag 12 mei 2004 @ 01:26:04 #24
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19062732
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik koop gewoon wat ik mooi vind eigenlijk, ff kijken wat ik nu aan heb...
Ah, Wrangler .
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieus
pi_19062783
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 01:26 schreef Gianluca het volgende:
Ik heb ene boer in mn klas......een echte die ook koeien heeft enzo...........loopt altijd in Wrangler EN cowboy laarzen......no shit serieus
Ik heb een kalf uit een koe lopen trekken, kan melken, paardrijden en heb regelmatig een varken de slachtwagen ingeschopt en ik draag dus ook Wrangler (naast voornamelijk Levi's en mijn persoonlijk smaakfavoriet "Jack & Jones") maar laarzen gaat me echt te ver .

Hoewel ik ze wel heb, maar dat was nodig i.v.m. dansles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')