7 ... nachtenquote:4 dagen.....(nachten eigenlijk)
De Maan staat elke keer weer een stuk verder dan de vorige dag..quote:Op maandag 31 mei 2004 03:27 schreef BaajGuardian het volgende:
zeg nu eens zelf , kunnen jullie het patroon verklaren?
ik kan werkelijk nieteens voorstellen hoe dit object beweegt...
interresant.
Elk uur wordt er een foto gemaakt...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:56 schreef lplover het volgende:
K vind het een beetje een rare baan voor de maan. Zijn die foto's nou steeds met dezelfde tijd ertussen genomen? Ik weet wel dat Venus soms een soort "lus" maakt, maar volgens mij doet de maan dit niet.![]()
Zo nu is iedereen tevreden.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:46 schreef coz het volgende:
October 29, 2001. This is an animation of images for the entire day from the White Island crater camera. The animation starts with the moon setting in the upper left hand corner and runs through the day.
maar daar issie dus echt geel en niet rood ... hmmz
ps leuke plaatjes
[afbeelding]A peek inside the White Island camera
[afbeelding]Picture showing the location of the White Island Camera
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:44 schreef coz het volgende:
aha .. ben eens in het verleden gedoken .... ik denk dat je gelijk krijgt chrash
met roodheid
dus ... dino weghalen en een nieuwe lens ...
De camera staat dus achter een raam..quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:24 schreef coz het volgende:
ps nog iets leuks ... in veel overdag foto's is er wel iets wazigs te zien van een rondje aan de linkerkant .. tis de camera
[afbeelding]
OLYMPUSquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:24 schreef coz het volgende:
ps nog iets leuks ... in veel overdag foto's is er wel iets wazigs te zien van een rondje aan de linkerkant .. tis de camera
[afbeelding]
ps leuke plaatjesquote:Op maandag 7 juni 2004 23:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
De camera staat dus achter een raam..
Dat verklaard ook de lichtvlekken.. Dat zijn gewoon lampen die aanstaan in de gang (overloop) ofzo..![]()
Ja...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:21 schreef coz het volgende:
[..]
ps leuke plaatjes
[afbeelding]
oh ik word zo moe van idiote reacties
?? Overloop ?? ... zucht
lees anders eerst even het topic door
{en dat ze 4 dagen achter elkaar 25 (geen typo) uur tussen elkaar zichtbaar zijn (met 2 extra).. dan een dag niet en vervolgens weer een paar dagen ... omfg}
maar beweegd de maan nou echt zo snel dan ?
pssst
Morgenvroeg begint pas de Venus overgang (07:19 tot 13:23)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:47 schreef coz het volgende:
tja het valt alleen nooit op
ps-en
* er komt er binnenkort nog een van vorige jaar aan![]()
* Crash wat denk je van mexico event ?
* hoe is het afgegaan met venus
Tss.. Die foto met dat kastje was me ontgaan.. En dat er een bepaalde regelmaat in zit kan toch best?!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:21 schreef coz het volgende:
oh ik word zo moe van idiote reacties
?? Overloop ?? ... zucht
lees anders eerst even het topic door
{en dat ze 4 dagen achter elkaar 25 (geen typo) uur tussen elkaar zichtbaar zijn (met 2 extra).. dan een dag niet en vervolgens weer een paar dagen ... omfg}
A dat... was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:54 schreef coz het volgende:
poll mexican ufo event
(ik lees het morgen wel .. truste)
Ja dat was m'n eerste indruk die ik kreegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:46 schreef coz het volgende:
ook na de beelden gezien te hebben ?
link oa in deze post
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 10:05 schreef coz het volgende:
@Kluupkluup .. sorry niet zo zwaar bedoeld .. ( beetje frusti reactie van mij )
@chrash .. doen we in dat topic wel..
De rest is niet verdwaald.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:30 schreef markii het volgende:
en is er al gemaild naar die site... dat ze misschien meer weten.
wel mooi hoe tussen dat kleinste puntje en de grootste een soort lijn ontstaan is. De rest is dan maar verdwaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |