...quote:op dinsdag 8 juni 2004 01:15 schreef -crash- het volgende:
a dat... was het alweer vergeten.
lijkt mij een asteroide die in stukken
breekt, terwijl ie door de atmosfeer schiet.
sterker nog, de jetstream zit niet op de hoogte waar de ufos (en het vliegtuig) vlogen. suggereren dat dit ballonnen waren is erg ondoordacht.quote:op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef coz het volgende:
ik las iig in het draadje waar het plaatje met ballon vandaan komt dat een ballon ongeveer 120 km zou gaan in jetstream ..... is maar 30 keer kleiner dan jouw tot nu toe gevonden snelheid![]()
(100 * 60 * 60)/1000 = 360 km/uquote:op maandag 7 juni 2004 23:19 schreef yosomite het volgende:
dus snelheid circa 100 m/s oftewel 3600 km / u
asteroiden zie ik nog wel die snelheid halen hoor. maar in het filmpje lijken het meer voertuigen. aan de vorm te zien lijken het soms balonnen. stel dat de berekening niet geheel klopt maar dat het 200 km/u moet zijn ofzo dan zou het mss nog kunnen. geen idee eigenlijkquote:op dinsdag 8 juni 2004 14:20 schreef coz het volgende:
dan zat hij er nog 90% naast ook...
maarja ... ik ken iig weinig ballonnen die 360 km/u gaan
en ook weinig asteroiden met die snelheid
correct me if im wrong
mmm ok. dan zou een astroide in eerste instantie niet recht op de aarde af moeten komen maar er net naast zodat deze wel door de dampkring gaat. hierna stort hij neer of "vliegt" verder. zwaartekracht trekt aan dat ding maar als ie snel genoeg gaat zal je daar weinig van merken.quote:op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef coz het volgende:
bedoelde dus asteroiden die horizontaal bewegen zonder last te hebben van zwaartekracht
quote:this is great news, however in 1991 belgium f16's caught a ufo(pulling of extreme manuveres) on radar, this moved the belguim airforce to call a press confernce and let everyone know that anomolous objsects are flying around the sky in belgium.
that conference seems o have been ignored, it wouldnt surprise me if this news will be as well.
it will probably take something to actualy land in the middle of new york before people take note
je had de fout ook al gevonden.quote:op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef livelived het volgende:
[..]
(100 * 60 * 60)/1000 = 360 km/u
le foutico typo cruciale![]()
project mogul !! tijdens de roswell crash periode !! 1947 dusquote:hmmm veel ufo's waren gewoon van die amerikaanse superduperballonnen die ergens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog vlogen in de atmosfeer, ze vervoerden apparatuur om naar kernproeven van de russen te kunnen luisteren, en het zou me niets verbazen als die dingen nog rondvliegen om kernproeven uit israël en dat ene illegale communistische landje dat zich niets aantrekt van die regelementen mbt kernwapens
op mogul als verklaring voor roswell is heel wat af te dingen.quote:op woensdag 9 juni 2004 19:26 schreef merlin693 het volgende:
project mogul !! tijdens de roswell crash periode !! 1947 dus
wellicht vlogen die dingen in 1947 rond gezien de toenmalige stand der techniek, maar in 2004?quote:op woensdag 9 juni 2004 17:28 schreef ratt het volgende:
en het zou me niets verbazen als die dingen nog rondvliegen
ik beweer ook niet dat ik het geloof....heb aardig overtuigende lezingen meegemaakt van stanton friedmannquote:op mogul als verklaring voor roswell is heel wat af te dingen.
quote:dan klinkt een groepje smokkelaars nog meer aannemelijker als een cluster geheime superballonnen
je bent pas neutraal voor de media als je geen mening hebt, maar ufo's uitsluit, omdat dat een raar idee is. feiten die meningen ontkrachten mag je negeren als het idee genoeg buiten de mainstream ideeen ligt.quote:op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef coz het volgende:
als ik tijd kan vinden ga ik een anti doofpot topic starten ....
met zo veel mogelijk feiten
zo veel mogelijk stellingen wat het niet kan zijn en waarom niet ... en wat er van die stellingen wel en niet klopt
en zo veel mogelijk stellingen wat het wel kan zijn en waarom wel ..en wat er van die stellingen wel en niet klopt ...
dit zat namelijk al in de doofpot voordat het bekend werd (zo ongeveer)
ik heb heel lang over het nieuwsbericht gedacht (zie video)
"in mexico zien zij ze vliegen ... letterlijk dus"
... niet echt neutraal of ben ik dan gek (understatement :: neutraal)
quote:"in mexico zien zij ze vliegen ... letterlijk dus"
... niet echt neutraal of ben ik dan gek (understatement :: neutraal)
quote:je bent pas neutraal voor de media als je geen mening hebt, maar ufo's uitsluit, omdat dat een raar idee is. feiten die meningen ontkrachten mag je negeren als het idee genoeg buiten de mainstream ideeen ligt.
persoonlijk vind ik dit dus een geweldige case om vrolijk over te "speculeren" maar ik denk dat het zonde is om deze gegevens te laten verdwijnen ..quote:op zondag 13 juni 2004 16:48 schreef coz het volgende:
ok iets minder lang dus
van ir naar zichtbaar licht .. naar ir
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik denk niet dat er veel te speculeren valt.quote:op zondag 13 juni 2004 19:18 schreef coz het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dit dus een geweldige case om vrolijk over te "speculeren" maar ik denk dat het zonde is om deze gegevens te laten verdwijnen ..
beetje hetzelfde als "de boom in het bos die omvalt vraag"
als iedereen dit negeert is het dan nog gebeurt ?
yep, gezien.quote:op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef coz het volgende:
heb je er ook al veel gezien die door een defensie van een land zijn vrijgegeven met kwaliteit die het kwadraat is van alle tot dan toe beschikbare filmpjes bij elkaar ?
heb je uberhaubt de moeite ook genomen om ff op het linkje te klikken ?
geeft verder niet en niets persoonlijks enzo .. heb zulke reacties al veel te vaak gehoord ..
maar al staan ze morgen op de dam met bea handje te schudden geloofd men het nog net
en neerknallen zeg ik ff niets over
snipquote:voice d: i'm almost losing it on the radar, it's almost off the
screen.
snipquote:voice d: i don't have it on the screen but the radar is still
marking the distance at 37 miles.
en daar zit meer zoom op dan op jouw huistuinkeukencameraquote:voice f: what's that? let's see. try to focus.
voice c: it's at maximum.
voice f: okay, don't let them leave you behind.
hoever kan jij ook alweer zoomen ?quote:voice b: okay, the one that we have at 1 from our position, i have
it at 19 miles, at 1 o'clock from our position, going
at 52 knots.
ik snap werkelijk niet dat dit zo snel uit beeld is ...quote:quote:
“ originally posted by skinwalker
the whole story from mexico has the appearance of people seeking the limelight. ”
end quote
this is even more absurd than the balloon theory.
you debunkers have really outdone yourselves on this one.
the researcher who reported this was contacted by the mexican air force. this story comes from them and no one else. are you telling me the mexican af concocted this whole scenario to "seek the limelight?"
totally ridiculous.
en daarom word er ook op gelockt terwijl de plaatjes in zichtbaar licht zijn.. zie opquote:vergeet niet dat het een ir-camera is. en die worden gebruikt als nachtkijker, en zijn gevoelig voor ir licht.
ja ik wil ook wel vragen of dit een sticky mag worden hoorquote:op maandag 14 juni 2004 11:55 schreef 2nutz het volgende:
anders spam je ff je eigen thread vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |