abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2004 @ 23:42:07 #101
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19717015
ik denk de plek van het vliegtuig ...imho .. maar ik heb echt geen flauw idee
ik moet zelf nogmaals kijken maar volgens mij lijkt het iig erop dat de afstand niet erg verschilt (door het hele filmpje heen)... wat het nog raarder maakt ...

ik las iig in het draadje waar het plaatje met ballon vandaan komt dat een ballon ongeveer 120 km zou gaan in jetstream ..... is maar 30 keer kleiner dan jouw tot nu toe gevonden snelheid

super dat je daar de tijd voor genomen hebt ... ik weet niet of het helemaal klopt wat eruit is gekomen maar imho "toon" je iig aan dat ze (al zou je er 90% vanaf zitten) niet langzaam gaan
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 8 juni 2004 @ 11:44:39 #102
90061 coz
pi_19723301
_chrash_
quote:
op dinsdag 8 juni 2004 01:15 schreef -crash- het volgende:
a dat... was het alweer vergeten.

lijkt mij een asteroide die in stukken
breekt, terwijl ie door de atmosfeer schiet.
...

ik heb al eerder gehoord van de mogelijkheid asteroiden
en ik kan zelfs me voorstellen dat deze zo'n invalshoek kunnen hebben dat ze ongeveer recht langskomen ... deze beelden zijn echter op 3km hoogte gemaakt en geschat is dat de objecten een 2tal km's van het vliegtuig af zijn ...

het schieten klopt wel aardig ... (verwijzend naar de mogelijke snelheid zoals die hierboven ergens "berekend" is... [ " " niet omdat er geen goede berekening is gemaakt maar omdat we het allen gewoonweg nog niet weten] )
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:17:47 #103
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_19724092
quote:
op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef coz het volgende:
ik las iig in het draadje waar het plaatje met ballon vandaan komt dat een ballon ongeveer 120 km zou gaan in jetstream ..... is maar 30 keer kleiner dan jouw tot nu toe gevonden snelheid
sterker nog, de jetstream zit niet op de hoogte waar de ufos (en het vliegtuig) vlogen. suggereren dat dit ballonnen waren is erg ondoordacht.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:38:16 #104
90061 coz
pi_19726074
erg jammer dat ronde archief iig (tenminste voor dit soort zaken)
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:06:51 #105
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19726844
quote:
op maandag 7 juni 2004 23:19 schreef yosomite het volgende:
dus snelheid circa 100 m/s oftewel 3600 km / u
(100 * 60 * 60)/1000 = 360 km/u
le foutico typo cruciale
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:20:57 #106
90061 coz
pi_19727232
dan zat hij er nog 90% naast ook...
maarja ... ik ken iig weinig ballonnen die 360 km/u gaan
en ook weinig asteroiden met die snelheid
correct me if im wrong
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:24:41 #107
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19727353
quote:
op dinsdag 8 juni 2004 14:20 schreef coz het volgende:
dan zat hij er nog 90% naast ook...
maarja ... ik ken iig weinig ballonnen die 360 km/u gaan
en ook weinig asteroiden met die snelheid
correct me if im wrong
asteroiden zie ik nog wel die snelheid halen hoor. maar in het filmpje lijken het meer voertuigen. aan de vorm te zien lijken het soms balonnen. stel dat de berekening niet geheel klopt maar dat het 200 km/u moet zijn ofzo dan zou het mss nog kunnen. geen idee eigenlijk

wss komen we er niet achter
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:29:31 #108
90061 coz
pi_19727490
bedoelde dus asteroiden die horizontaal bewegen zonder last te hebben van zwaartekracht
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:40:54 #109
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19727852
quote:
op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef coz het volgende:
bedoelde dus asteroiden die horizontaal bewegen zonder last te hebben van zwaartekracht
mmm ok. dan zou een astroide in eerste instantie niet recht op de aarde af moeten komen maar er net naast zodat deze wel door de dampkring gaat. hierna stort hij neer of "vliegt" verder. zwaartekracht trekt aan dat ding maar als ie snel genoeg gaat zal je daar weinig van merken.
could be, could be.

360 km/u lijkt me te weinig in zo'n geval maar wie ben ik. daarnaast waren er veel meer tegelijk dus dat geeft te denken. ik weet het niet maar astroiden lijken me ver gezocht en ik dacht aan totaal iets anders toen ik de beelden zag.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 14:42:08 #110
90061 coz
pi_19727886
ik hoop maar dat we er achter komen iig
denk dat velen er voor zichzelf al wel achter zijn wat het is , enkel het bewijzen is idd iets anders..... het is wel de sterkste case waar ik tot nu toe van gehoord heb
tenminste ... (voor het soeptijdperk) waren de sterke cases altijd nog erg blurry en onofficeel ... dit is ook redelijk blurry maar de beelden zijn er wel en duidelijk ook... en let er ook op dat ze waarschijnlijk zelf ook wel redelijk gepuzzeld hebben of het misschien niet toch nog ballonnen of weerfenomenen zijn ....

just my 2 cents
  dinsdag 8 juni 2004 @ 16:19:32 #111
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19730499
de radar operator heeft het over een formatie die op de radar zo snel versprong dat hij z'n ogen niet geloofde...en zij "dat kan helemaal niet "

dus 360 km/h lijkt me sterk , dat ziet hij dagelijks en een radar operator heeft ook te maken met straaljagers die boven de geluidssnelheid vliegen en dat is toch vrij normaal !
  dinsdag 8 juni 2004 @ 17:28:05 #112
90061 coz
pi_19732204
ik heb geen radarbeelden
wel het filmpje hierboven
ben het met je eens dat wel

leuke quote
quote:
this is great news, however in 1991 belgium f16's caught a ufo(pulling of extreme manuveres) on radar, this moved the belguim airforce to call a press confernce and let everyone know that anomolous objsects are flying around the sky in belgium.
that conference seems o have been ignored, it wouldnt surprise me if this news will be as well.
it will probably take something to actualy land in the middle of new york before people take note
  dinsdag 8 juni 2004 @ 18:03:24 #113
90061 coz
pi_19732908
maar goed [jumps to conclusion mode]het zijn aliens .... wat doen we dan [/jumps to conclusion mode]

ik bedoel .. behalve dat dit de doofpot in stroomt en je nog net het gorgelende geluidje kan horen
hoor ik weinig andere geluiden ... nou hoeft ook niet iedereen ineens de straat op te rennen en ik weet zelf ook weinig maar whats next ?
pi_19734428
quote:
op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef livelived het volgende:

[..]

(100 * 60 * 60)/1000 = 360 km/u
le foutico typo cruciale
je had de fout ook al gevonden.
er is nog een, een iets kleiner effect. op 18 graden nb is de omtrek van de aarde evenwijdig aan de evenaar geen 40 000 maar 40 000 * cos (18 graden) = 38000 km
dan wordt de afstand evenwijdig aan de evenaar: 1,51 km ipv 1,59 km
en de totale afgelegde weg 1,53 km in 16 sec
96 m/s oftewel 345 km/u

overigens denk ik dat dat veel meer de snelheid van het vliegtuig zelf is en niet van de voorwerpen. dus de gegeven coördinaten zijn die van het vliegtuig zelf.
pi_19736674
ik zat al te denken.. de link zou wel naar dat mexico-incident gaan..
nou is dat net het zoveelste voorbeeld van "kijk-een-video-met-ufo's-filmpje" "alleen is het beeld niet zo duidelijk..
wat een gelul.. dat je in dat soort crap geloofd.. het mag dan wel 'onbekend' zijn maar dat er meteen de link met 'buitenaards; gelegd word kan ik niet bij
tis mij wat te toevallig dat er alleen maar wage beelden zijn en er niet een keer eentje op een niet-amateur camera in het 6 uur journaal terecht komt ofzo (live)..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 8 juni 2004 @ 20:55:16 #116
90061 coz
pi_19736853
eerst filmpje kijken dan nogmaals wat zeggen ajb
  dinsdag 8 juni 2004 @ 21:07:46 #117
90061 coz
pi_19737202
pssst deze beelden komen dus niet van een amateur
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:02:50 #118
90061 coz
pi_19748233
¿ ben ik nou de enige die nog geinterreseerd is in deze case ¿
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:42:02 #119
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_19751152
doofpot!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:47:47 #120
90061 coz
pi_19751295
daar was ik na 2 dagen al achter ... maar dit is echt te erg gewoon
  woensdag 9 juni 2004 @ 14:55:10 #121
90061 coz
pi_19754811
als ik tijd kan vinden ga ik een anti doofpot topic starten ....

met zo veel mogelijk feiten
zo veel mogelijk stellingen wat het niet kan zijn en waarom niet ... en wat er van die stellingen wel en niet klopt
en zo veel mogelijk stellingen wat het wel kan zijn en waarom wel ..en wat er van die stellingen wel en niet klopt ...

dit zat namelijk al in de doofpot voordat het bekend werd (zo ongeveer)
ik heb heel lang over het nieuwsbericht gedacht (zie video)

"in mexico zien zij ze vliegen ... letterlijk dus"

... niet echt neutraal of ben ik dan gek (understatement :: neutraal)
pi_19759430
hmmm veel ufo's waren gewoon van die amerikaanse superduperballonnen die ergens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog vlogen in de atmosfeer, ze vervoerden apparatuur om naar kernproeven van de russen te kunnen luisteren, en het zou me niets verbazen als die dingen nog rondvliegen om kernproeven uit israël en dat ene illegale communistische landje dat zich niets aantrekt van die regelementen mbt kernwapens
  woensdag 9 juni 2004 @ 18:21:01 #123
90061 coz
pi_19760571
maar hoe denk je dan dat die superballonnen overeenkomen met het filmpje ?
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:26:36 #124
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19762173
quote:
hmmm veel ufo's waren gewoon van die amerikaanse superduperballonnen die ergens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hoog vlogen in de atmosfeer, ze vervoerden apparatuur om naar kernproeven van de russen te kunnen luisteren, en het zou me niets verbazen als die dingen nog rondvliegen om kernproeven uit israël en dat ene illegale communistische landje dat zich niets aantrekt van die regelementen mbt kernwapens
project mogul !! tijdens de roswell crash periode !! 1947 dus
  woensdag 9 juni 2004 @ 20:13:02 #125
90061 coz
pi_19763341
roswell is nauwelijks te volgen en een heel ander topic
[voor de makkelijkheid]

ik kan me ook best voorstellen dat de geheime ballonnen vrolijk rondzwerven
maar niet dat deze toevallig ook op dit filmpje staan
[bekijk hem nou eens voor de grap ... en dan ook helemaal ajb]

dan klinkt een groepje smokkelaars nog meer aannemelijker als een cluster geheime superballonnen
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:02:57 #126
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_19764864
quote:
op woensdag 9 juni 2004 19:26 schreef merlin693 het volgende:
project mogul !! tijdens de roswell crash periode !! 1947 dus
op mogul als verklaring voor roswell is heel wat af te dingen.
  woensdag 9 juni 2004 @ 21:04:22 #127
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_19764898
quote:
op woensdag 9 juni 2004 17:28 schreef ratt het volgende:
en het zou me niets verbazen als die dingen nog rondvliegen
wellicht vlogen die dingen in 1947 rond gezien de toenmalige stand der techniek, maar in 2004?
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:30:35 #128
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19767829
[offtopic]
quote:
op mogul als verklaring voor roswell is heel wat af te dingen.
ik beweer ook niet dat ik het geloof....heb aardig overtuigende lezingen meegemaakt van stanton friedmann
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:44:49 #129
90061 coz
pi_19768350
inzake mexico 2004 dus
quote:
dan klinkt een groepje smokkelaars nog meer aannemelijker als een cluster geheime superballonnen
pi_19782323
ik zou als ik een meteoroloog was ook gelijk 11 van die zeppelins tegelijk in dezelfde richting sturen.
ook als ik bij de defensie zat, gelijk 11 sturen, 1 zwevend geval zou misschien niet zo hard opvallen.
en voor diegene die zei dat usa israel in de gaten houdt, die 2 onder bush zijn joden, die heel erg vriendjes zijn met israel, en idd, israel heeft al n jaar of 18 een nucleair project. en daar heb ik bush-ie nog niet over gehoord.
*herrinner je die ene onderzoeker nog die naar engeland vluchtte, het daar vertelde, vervolgens 18 jaar de cel in werd gegooid door israelische soldaten en net weer vrij is?*
conclusie : bolbliksem *mwaah, lijkt me sterk dat er 11 zichzelf afstotende magnetische velden bij elkaar zweven in 1 lijn* bliksem is namelijk een elektrische lading, en flink veel ook.
moerasgas > moewhahaha
weerballonnen > zie hierboven
meteorologisch verschijnsel, ik denk dat meteoren wel last hebben van de zwaartekracht, en er is maar een hele kleine hoek wil iets op zown baan gaan vliegen, en op die hoogte is het zo goed als onmogelijk om te "bouncen" . dat "bouncen" gebeurt op +/-70 km hoogte, als de hoek met de aarde net te scherp is, dan stuiterd de meteoor als het ware over de atmosfeer, maar onder 10km hoogte is dat net ff onmogelijk
zouden ze onder een hoek vallen, dan zou het misschien wel kunnen, maar die dingen halen gaan met meer dan 900km/h zowiezo, en dan nog zou ik iets van een "trail" spoor erachter moeten zien, zown meteoor is wel aardig heet, en verbrand onderweg naar aarde, space shuttles verbranden net niet bij terugkeer maar worden wel goed heet, er zitten niet voor niet keramische tegels aan de buitenkant geplakt...
-
pi_19782491
wat mij aannemelijk klinkt is een test van een zooitje samenwerkende drones (vliegtuigen zonder piloot erin, maar dan nog, waaaaaarom 8tot11??(ik telde ff snel 8 van die dingen maargoed), of inderdaad een buitenaards iets.
-
  donderdag 10 juni 2004 @ 14:22:41 #132
90061 coz
pi_19782968
je vergat .. zichtbaar ... verder stukje
maarja die heb ik zelf ook al eens in dit thread weggemoffelt omdat zonder dat al veel van de "ik weet het beter"-stellingen onderuit gehaald worden ..

moewhahaha bij moerasgas is natuurlijk wel flauw ....

vooruit dan maar .. moerasgas is dus wel onzichtbaar echter heeft als nadeel dat daarop de weapon-guide niet lockt .. en de kans dat dit 1 cluster gaat vormen nog wel reëel kan zijn ( uuh ik zeg vooruit dan maar he ) .. maar 10 niet dus ...
[ik heb op het filmpje 10 bollen kunnen tellen]

[ps wat denken jullie van de wat langgerektere iets wat daar achteraan komt]

[ps2 .. wat van de formatie zelf dan ... op het moment dat het achter de wolk duikt is het
1 3 3 1 ... op 1 helder moment in de wolk 1 3 4 1 ... en daarna 1 3 3 1 ... {dacht ik} [ zegt nog "niets" maar toch .. iemand hier die wel "foto's" kan nemen van de beelden .. filmpje hier (wat een luxe he) ]
(dump ze op imageshack.us)
pi_19803895
moerasgas is ook wel flauw, heeft iemand wel eens echt iets daarover gelezen?
dus ja, verder weet ik ook ff niet veel zinnigs te zeggen eigenlijk, ik hou zelf 2 opties over
-iets geheims militair project gedoe (dit lijkt mij het meest waarschijnlijke, kijkend naar hoeveel miljarden er naar grijs gebied gaat in defensie, waar eigenlijk niks uit is komen rollen na de b-2 b-1 f117a nighthawk..na dat stealth gedoe is er nog 1 keer iets geweest van een vliegtuig die op zn buitenkant dat projecteerd wat aan de andere kant van hem zit, en bij wijze van spreken soort "predator the movie" onzichtbaar wordt)

-iets buitenaards
-
  vrijdag 11 juni 2004 @ 09:57:56 #134
90061 coz
pi_19804775
dat met projecteren heb ik zelfs nog op tv in een programma gezien
det ze een auto met aan de ene kant een scherm en aan andere kant een camera

op zich werkte dit wel .. voor de leek was die auto in het bos niet goed te spotten
voor de (vogel)spotter of whatever degene was lukte het wel

in de lucht werkt dit principe wel beter .. blauw .. lekker makkelijk
nou waren de schermen die ze gebruikten niet geheime militaire projectieschermen maar wogen wel een goede 20 kg (nou ok w/e iig zwaar) .. en hadden een aggregaat nodig (ok op een vliegtuig zal de motor meer benutbare extra energie afgeven dan een lullige mini) ...

echter .. als ze dit dus goed willen doen bij een vliegtuig .. met projectieschermen .. heb je dus een vliegend blok (beton) ... waarbij het zichtbare licht van de andere kant van het vliegtuig zichtbaar is ... [en dat is dus voor - achter ... achter-voor ... boven onder ... onder boven ... links - rechts en rechts - links ... vandaar een blok ]

andere methode is met glasvezel ... nadeel is dat dan of alle kabels (en dat zijn er wel een paar) dan of door het vliegtuig moeten .. of langs de zijkant ( waardoor je dus weer meer kabels nodig hebt om de kabels te verstoppen) ... (ook hier .. echt licht(alsin dus zwaar) zal het er niet op worden)

* maar hoe met ir dan ? ... dit is een stuk lastiger ..

verder zou dit een geheim militair project kunnen zijn .. maar wat ik dan niet snap
.. is dat je met minstens 10 (warmtepunten) ... onbetaalbare, geheime (onzichtbaar... ook niet vorm van een - hebbend ... van vorm veranderend ... op on"mogelijke" wijze op radar bewegend) vliegtuig ... jezelf blootgeeft aan de mexicaanse dod (department of defense)

(in kort dus)
met 1 of 2 of 3 van die vliegtuigen een proefvluchtje mexicaantje pesten lijkt me meer dan genoeg
  FOK!fotograaf vrijdag 11 juni 2004 @ 13:12:11 #135
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19808677
quote:
op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef coz het volgende:
als ik tijd kan vinden ga ik een anti doofpot topic starten ....

met zo veel mogelijk feiten
zo veel mogelijk stellingen wat het niet kan zijn en waarom niet ... en wat er van die stellingen wel en niet klopt
en zo veel mogelijk stellingen wat het wel kan zijn en waarom wel ..en wat er van die stellingen wel en niet klopt ...

dit zat namelijk al in de doofpot voordat het bekend werd (zo ongeveer)
ik heb heel lang over het nieuwsbericht gedacht (zie video)

je bent pas neutraal voor de media als je geen mening hebt, maar ufo's uitsluit, omdat dat een raar idee is. feiten die meningen ontkrachten mag je negeren als het idee genoeg buiten de mainstream ideeen ligt.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 11 juni 2004 @ 13:51:54 #136
90061 coz
pi_19809778
quote:

quote:
je bent pas neutraal voor de media als je geen mening hebt, maar ufo's uitsluit, omdat dat een raar idee is. feiten die meningen ontkrachten mag je negeren als het idee genoeg buiten de mainstream ideeen ligt.
ik ben gek
  vrijdag 11 juni 2004 @ 15:29:46 #137
90061 coz
pi_19812411
eerst maar wat minder zware kost ... [ nutteloos ] doe hier alsof je ze ziet vliegen
enkel door "in mexico zien zij ze vliegen ... letterlijk dus"

dan een (anti)doofpot topic dus
  zondag 13 juni 2004 @ 15:31:05 #138
90061 coz
pi_19857107
ik ben ze nog niet tegengekomen op het net als plaatjes ...
well if u gotta do something right u gotta do it yourself dus hierzo screencaps van het langere filmpje over de ufo's boven mexico
link naar video

let erop dat er op de beelden +jes te zien zijn
imho is dat het locking +je . alsin hier zit iets
verwar het niet met de "bolletjes" en let erop bij de in natuurlijk licht foto's waarop allemaal gelockt word .. (dit is beter zichtbaar in het filmpje zelf als op onderstaande foto's)

..
ok dan hier nog iets anders
dit stukje viel me in de journaal beelden ook al op
er iets onder en er achter .. ook "bolletjes"

orgineel is

---
3 (aantal "bolletjes" zonder kruisjes)

4 (maar kijk voor die conclusie zelf het filmpje vaak)

(tussen de wolk door en als ze weer van links naar rechs pannen denk ik dat er 4 "bollen" ipv eerder 3 zichtbaar zijn)
  zondag 13 juni 2004 @ 16:48:52 #139
90061 coz
pi_19858791
ok iets minder lang dus

van ir naar zichtbaar licht .. naar ir

zondag 13 juni 2004 @ 19:18:14 #140
90061 coz
pi_19862034
quote:
op zondag 13 juni 2004 16:48 schreef coz het volgende:
ok iets minder lang dus

van ir naar zichtbaar licht .. naar ir
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
persoonlijk vind ik dit dus een geweldige case om vrolijk over te "speculeren" maar ik denk dat het zonde is om deze gegevens te laten verdwijnen ..

beetje hetzelfde als "de boom in het bos die omvalt vraag"
als iedereen dit negeert is het dan nog gebeurt ?

zondag 13 juni 2004 @ 20:18:40 #141
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_19863607
quote:
op zondag 13 juni 2004 19:18 schreef coz het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik dit dus een geweldige case om vrolijk over te "speculeren" maar ik denk dat het zonde is om deze gegevens te laten verdwijnen ..

beetje hetzelfde als "de boom in het bos die omvalt vraag"
als iedereen dit negeert is het dan nog gebeurt ?

ik denk niet dat er veel te speculeren valt.

ufo's of niet. ik heb al zoveel van dit soort video's gezien, dat ik eigenlijk zoiets heb van: pas als ze voor mijn deur landen, zal ik aan ze vragen of ze echt zijn.
en anders hoop ik dat ze er eentje neerknallen, en effe e.t eruit slepen......en dan vragen of hij hier komt vanwege de airmiles.

maar in ieder geval leuk dat je de moeite genomen hebt om die screens te maken.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:25:09 #142
90061 coz
pi_19863781
heb je er ook al veel gezien die door een defensie van een land zijn vrijgegeven met kwaliteit die het kwadraat is van alle tot dan toe beschikbare filmpjes bij elkaar ?

heb je uberhaubt de moeite ook genomen om ff op het linkje te klikken ?

geeft verder niet en niets persoonlijks enzo .. heb zulke reacties al veel te vaak gehoord ..
maar al staan ze morgen op de dam met bea handje te schudden geloofd men het nog net

en neerknallen zeg ik ff niets over
  zondag 13 juni 2004 @ 20:37:59 #143
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_19864124
quote:
op zondag 13 juni 2004 20:25 schreef coz het volgende:
heb je er ook al veel gezien die door een defensie van een land zijn vrijgegeven met kwaliteit die het kwadraat is van alle tot dan toe beschikbare filmpjes bij elkaar ?

heb je uberhaubt de moeite ook genomen om ff op het linkje te klikken ?

geeft verder niet en niets persoonlijks enzo .. heb zulke reacties al veel te vaak gehoord ..
maar al staan ze morgen op de dam met bea handje te schudden geloofd men het nog net

en neerknallen zeg ik ff niets over
yep, gezien.
ik kan niet anders dan zeggen dat dit video #4333 is, die ik gezien heb.
vergeet niet dat het een ir-camera is. en die worden gebruikt als nachtkijker, en zijn gevoelig voor ir licht.
dit wil niet meteen zeggen dat we hier naar ruimteschepen zitten te kijken van aliens. het zou ook een natuurverschijnsel kunnen zijn. en wederom blijven het 'bolletjes'. waarom is er nou nog nooit iemand in geslaagd een fuckin' close-up te maken? ik wil verdomme de klinknagels in de deur van het ruimteschip kunnen tellen, voordat ik geloof dat we te maken hebben met een alien ruimteschip.

't is leuk spul. maar ik denk echt niet dat dit een 'intelligente levensvorm van buitenaardse afkomst' is
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zondag 13 juni 2004 @ 20:54:58 #144
90061 coz
pi_19864489
quote:
voice d: i'm almost losing it on the radar, it's almost off the
screen.
snip
quote:
voice d: i don't have it on the screen but the radar is still
marking the distance at 37 miles.
snip
quote:
voice f: what's that? let's see. try to focus.

voice c: it's at maximum.
voice f: okay, don't let them leave you behind.
en daar zit meer zoom op dan op jouw huistuinkeukencamera

snip
quote:
voice b: okay, the one that we have at 1 from our position, i have
it at 19 miles, at 1 o'clock from our position, going
at 52 knots.
hoever kan jij ook alweer zoomen ?
dit zijn overigens stukken uit gesprek in cockpit en met basis etc

[ Bericht 17% gewijzigd door coz op 13-06-2004 21:01:59 ]
  zondag 13 juni 2004 @ 21:58:53 #145
90061 coz
pi_19866216
overigens ik heb al veel "verklaringen" gehoord van wat dit zijn en geen enkele op "het zijn nog steeds ufo's" na heeft het lang volgehouden ....
  maandag 14 juni 2004 @ 00:27:20 #146
90061 coz
pi_19870846
leuke quote
quote:
quote:
“ originally posted by skinwalker
the whole story from mexico has the appearance of people seeking the limelight. ”
end quote

this is even more absurd than the balloon theory.

you debunkers have really outdone yourselves on this one.

the researcher who reported this was contacted by the mexican air force. this story comes from them and no one else. are you telling me the mexican af concocted this whole scenario to "seek the limelight?"

totally ridiculous.
ik snap werkelijk niet dat dit zo snel uit beeld is ...
vast een fijn gevoel zo'n kop in het zand
  maandag 14 juni 2004 @ 08:03:08 #147
90061 coz
pi_19873214
quote:
vergeet niet dat het een ir-camera is. en die worden gebruikt als nachtkijker, en zijn gevoelig voor ir licht.
en daarom word er ook op gelockt terwijl de plaatjes in zichtbaar licht zijn.. zie op
  maandag 14 juni 2004 @ 11:35:28 #148
90061 coz
pi_19876261
heeft er iemand een nog langer filmpje kunnen bemachtigen of gevonden .. ik weet namelijk 'zeker' dat er nog meer is ..

of andere aanvullende gegevens mag natuurlijk ook
  maandag 14 juni 2004 @ 11:55:51 #149
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_19876832
anders spam je ff je eigen thread vol
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 14 juni 2004 @ 11:57:37 #150
90061 coz
pi_19876875
quote:
op maandag 14 juni 2004 11:55 schreef 2nutz het volgende:
anders spam je ff je eigen thread vol
ja ik wil ook wel vragen of dit een sticky mag worden hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties