Yepquote:Op maandag 24 mei 2004 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
Das snel
[@@@] Deel 26: Too slow, too drunkquote:Op maandag 24 mei 2004 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
Waarom mag deze reeks wel
Hoi ikbengeweldigquote:Op maandag 24 mei 2004 03:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
Soms is dit eigenlijk best wel een leuke reeks![]()
Hoi ibgquote:Op maandag 24 mei 2004 03:54 schreef ikbengeweldig het volgende:
Soms is dit eigenlijk best wel een leuke reeks![]()
Lekkerquote:Op maandag 24 mei 2004 03:56 schreef Megumi het volgende:
* Stuart pakt een bakkie koffie en deelt uit.
Niet johquote:Op maandag 24 mei 2004 03:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi ikbengeweldig![]()
Is geen excuus vind ikquote:
overdag maakt bepaald tuig ook gebruik van deze reeks, dat zint me niet zo.quote:Op maandag 24 mei 2004 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi ibg
Het kan idd best gezellig zijn
Soms
Dank je wel nu nog even een peuk ritselenquote:Op maandag 24 mei 2004 03:56 schreef Megumi het volgende:
* Jikpunth pakt een bakkie koffie en deelt uit.
Misbruik is er nu eenmaal altijdquote:Op maandag 24 mei 2004 03:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
overdag maakt bepaald tuig ook gebruik van deze reeks, dat zint me niet zo.
Ik heb er ook ambivalente gevoelens bijquote:Op maandag 24 mei 2004 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is geen excuus vind ik
NB hebben we voor gevochten en ik denk dat VV dat ook gedaan heeft en na de sluiting van de NB zou er een reeksenstop in worden gevoerd en nu is r deze reeks ineens
Zie het toch als met 2 maten meten.
Zo zullen er nog vele met ons zijnquote:Op maandag 24 mei 2004 04:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook ambivalente gevoelens bij![]()
Hehequote:Op maandag 24 mei 2004 04:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo zullen er nog vele met ons zijn
voel een kriebel opkomen om toch een nieuwe NB te openen morgen
quote:Op maandag 24 mei 2004 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misbruik is er nu eenmaal altijd![]()
ik ben overdag te weinig op Fok! om daar over te kunnen oordelen
Woei, het kriebeltquote:Op maandag 24 mei 2004 04:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe![]()
S'nachts kan er nu eenmaal meer hier en dat maakt het leukquote:Op maandag 24 mei 2004 04:03 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
's Nachts voor jullie is overdag voor mij en ik kamp dus met hetzelfde probleem, alhoewel 's nachts fok! toch leuker is.
Same herequote:Op maandag 24 mei 2004 04:03 schreef Megumi het volgende:
NB was wel aardig. En mis het wel.
Ik vraag me af of dat, dat een gevolg is van een gebrek aan modjes of een overmaat van dronken mensenquote:Op maandag 24 mei 2004 04:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
S'nachts kan er nu eenmaal meer hier en dat maakt het leuk
quote:Op maandag 24 mei 2004 04:06 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat, dat een gevolg is van een gebrek aan modjes of een overmaat van dronken mensen
Th@nksquote:Op maandag 24 mei 2004 04:08 schreef Jikpunth het volgende:
* Proost
(nuchtere fok!ker) kan niet zuipen tijdens werktijd he
Dank je Megumiquote:Op maandag 24 mei 2004 04:09 schreef Megumi het volgende:
Proost PS.
Lief aanbod. Maar moet straks weer werken.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je Megumi
Jij ook een biertje?
Ik doe een onderzoek naar het adsorberen van wijn proteinen mbv bentoniet en alternatieve technieken.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
Th@nks
Wat voor werk doe je?
Owquote:Op maandag 24 mei 2004 04:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lief aanbod. Maar moet straks weer werken.
En in gewoon Nederlands is dat?quote:Op maandag 24 mei 2004 04:12 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik doe een onderzoek naar het adsorberen van wijn proteinen mbv bentoniet en alternatieve technieken.
Pak idd maar een bakkie koffie.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow
Koffie dan ofzo?
Het voorkomen van neerslag in wijn op produktie schaal, ik zit in Australië dus het is voor mij dagquote:Op maandag 24 mei 2004 04:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En in gewoon Nederlands is dat?
En moet dat juist s'nachts
Dat ie je smaken zalquote:Op maandag 24 mei 2004 04:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Pak idd maar een bakkie koffie.
Oke, das duidelijkerquote:Op maandag 24 mei 2004 04:16 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Het voorkomen van neerslag in wijn op produktie schaal, ik zit in Australië dus het is voor mij dag
Ik vind het 's nachts voornamelijk gezellig omdat er dan zo'n gezellig klein kliekje hier zit, tegenover de grote onpersoonlijke drukte overdagquote:Op maandag 24 mei 2004 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Ga maar van beide stellingen uit
* Nog een biertje pakt
Zal wel lukken. Gaat dus goed met de katjes.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat ie je smaken zal
de kittens maken zulke lieve geluidjes
Overdag kom ik bijna niet meer in OvjLquote:Op maandag 24 mei 2004 04:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het 's nachts voornamelijk gezellig omdat er dan zo'n gezellig klein kliekje hier zit, tegenover de grote onpersoonlijke drukte overdag
Al vind ik het in deze reeks overdag ook wel gezellig
same herequote:Op maandag 24 mei 2004 04:08 schreef Jikpunth het volgende:
* Proost
(nuchtere fok!ker) kan niet zuipen tijdens werktijd he
Zeker welquote:Op maandag 24 mei 2004 04:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zal wel lukken. Gaat dus goed met de katjes.
Mwah ik zit hier (als ik wakker ben) overdag ook gewoonquote:Op maandag 24 mei 2004 04:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Overdag kom ik bijna niet meer in OvjL
Moet zeggen dat ik dat best wel mis
quote:Op maandag 24 mei 2004 04:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
de kittens maken zulke lieve geluidjes
Misschien een troost, ik zeg wel dat k een biertje neem maar ik drink alleen als ik uitgaquote:Op maandag 24 mei 2004 04:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
same here
Ik hoorde hier altijd bij de NB en de mensen van de nacht.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah ik zit hier (als ik wakker ben) overdag ook gewoonmaar dan trek ik toch weer naar de vaste groepjes/topics toe.
Hehequote:Op maandag 24 mei 2004 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien een troost, ik zeg wel dat k een biertje neem maar ik drink alleen als ik uitga
Zit nu netjes aan het water.
een bietje zitten liegen hier tegen onsquote:Op maandag 24 mei 2004 04:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien een troost, ik zeg wel dat k een biertje neem maar ik drink alleen als ik uitga
Zit nu netjes aan het water.
quote:Op maandag 24 mei 2004 04:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind er overdags ook niet veel aanquote:Op maandag 24 mei 2004 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoorde hier altijd bij de NB en de mensen van de nacht.
Overdag is er voor mij hier dus weinig te vinden
Yep, net als jijquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Jij zou net als ik gaan slapen en je bent er ook nog steeds.
Grote bek en verder niets dusquote:Op maandag 24 mei 2004 04:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ik prop me er gewoon tussenquote:Op maandag 24 mei 2004 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoorde hier altijd bij de NB en de mensen van de nacht.
Overdag is er voor mij hier dus weinig te vinden
Het was meer een biertje zitten liegenquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
een bietje zitten liegen hier tegen ons
ik pak straks als ik thuis ben (net als normaal) weer 1 of 2 of 3 biertjes
Kan het niet echt vinden danquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind er overdags ook niet veel aan![]()
Ik ga wel zo trouwensquote:Op maandag 24 mei 2004 04:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yep, net als jij![]()
![]()
Overdags zijn er zoveel active topics, dat jouw bijdrage nauwelijks gelezen wordt, althans, dat gevoel heb ikquote:Op maandag 24 mei 2004 04:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kan het niet echt vinden dan
eigenlijk is het zodra het slowchat is het gezelligstequote:Op maandag 24 mei 2004 04:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik prop me er gewoon tussen(al gaat dat niet altijd goed
) en lul gewoon gezellig mee
![]()
maar 's nachts blijft het gezelligste toch ook wel omdat er dan toch net iets meer mag trouwens
Ik ook hoor, ben quite exhaustedquote:Op maandag 24 mei 2004 04:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ga wel zo trouwens
Sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:26 schreef DaMook het volgende:
maar 's nachts blijft het gezelligste toch ook wel omdat er dan toch net iets meer mag trouwens
Het is maar een enkel topic waar ik wat in post, 1 in de 14 dagen ofzoquote:Op maandag 24 mei 2004 04:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik prop me er gewoon tussen(al gaat dat niet altijd goed;) ) en lul gewoon gezellig mee
![]()
Of het is pure onzin en gaat het echt nergens overquote:Op maandag 24 mei 2004 04:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overdags zijn er zoveel active topics, dat jouw bijdrage nauwelijks gelezen wordt, althans, dat gevoel heb ik![]()
met de slowchat overdag niet ?quote:Op maandag 24 mei 2004 04:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.
Slowchat is relaxed en stukken gezelligerquote:Op maandag 24 mei 2004 04:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
eigenlijk is het zodra het slowchat is het gezelligste![]()
Houd overdfag over het algemeen dig een beetje in de gaten. Vindt ik wel leuk.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of het is pure onzin en gaat het echt nergens over
Dat heb ik bij KL eigenlijk meer last vanquote:Op maandag 24 mei 2004 04:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of het is pure onzin en gaat het echt nergens over
Night Night PSquote:Op maandag 24 mei 2004 04:31 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten voor straks en tot later![]()
Das dan ook KLquote:Op maandag 24 mei 2004 04:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik bij KL eigenlijk meer last van
Weltrusten.quote:Op maandag 24 mei 2004 04:31 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga slapen.
Welterusten voor straks en tot later![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |