Vooral die laatste alinea moeten jullie even goed lezen.quote:Op maandag 1 maart 2004 16:24 schreef Insomaniac het volgende:
Extra regels voor reeksenGeen eindeloze reeks smileys. Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke. Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic. Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elk vervolg daarop dus ook. Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
De volgende reeksen zijn vooralsnog toegestaan:Enschede topic Eindhoven topic [HOMO] GPD Gijsjes [@@@]
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
En online pleuren. Die wil ik ook wel hebben. Of naar mijn naam slepen in je msnvenstertje.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
ja ik heb er meerdere staan nl .:D ik moet zo ook maar eens gaan inpakken
Doe niet moeilijkquote:Op maandag 24 mei 2004 02:05 schreef nikky het volgende:
[..]
ja ik heb er meerdere staan nl .:D ik moet zo ook maar eens gaan inpakken
quote:Op maandag 24 mei 2004 02:06 schreef HyperViper het volgende:
Als iemand deze ":{" smillie heeft voor mij voor op msn, die kan ik namelijk niet vindenzou ik erg blij zijn, opzich
stuur me ff een berichtje dan .:) ik heb er teveel fokkers instaan dat ik niet wie wie nou isquote:Op maandag 24 mei 2004 02:07 schreef engessa het volgende:
[..]
En online pleuren. Die wil ik ook wel hebben. Of naar mijn naam slepen in je msnvenstertje.
edit: dankjequote:Op maandag 24 mei 2004 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]die?
diek heb ik wel
Als je me in je MSN zet. Dan krijg je ze allemaal van me.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:07 schreef engessa het volgende:
[..]
En online pleuren. Die wil ik ook wel hebben. Of naar mijn naam slepen in je msnvenstertje.
zou je die zip willen mailen naar damook[at]chello[punt]nl ? Dankjewel alvastquote:Op maandag 24 mei 2004 02:05 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Yup heb er een .zip en een .rar van gemaakt. In 1 muisklikje klaar![]()
![]()
_/-\o_quote:Op maandag 24 mei 2004 02:07 schreef nikky het volgende:
[..]
stuur me ff een berichtje dan .:) ik heb er teveel fokkers instaan dat ik niet wie wie nou is
De kansloze kneuzenkermis.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
WOW, wat is dit opeens ?
heeee pssssst fok smilies hebben?quote:Op maandag 24 mei 2004 02:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
WOW, wat is dit opeens ?
Je bedoeld gewoon dat je iets tegen mij hebt, en me daarom hier even op wijst ? Ik heb nml. nog nooit lopen trollen of rellen in een van deze reeksenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:06 schreef Insomaniac het volgende:
Speciaal uit de HUISREGELS voor BMWM3 en Stuart
[..]
Vooral die laatste alinea moeten jullie even goed lezen.
Dat blijkt..quote:Op maandag 24 mei 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De kansloze kneuzenkermis.
Tis 2 uur geweest. Dan krijg je dat. En er is een illegale sleauwchat op slot gegaan.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
WOW, wat is dit opeens ?
je hebt mailquote:Op maandag 24 mei 2004 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
zou je die zip willen mailen naar damook[at]chello[punt]nl ? Dankjewel alvast
You´ve got mail!quote:Op maandag 24 mei 2004 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
zou je die zip willen mailen naar damook[at]chello[punt]nl ? Dankjewel alvast
quote:Op maandag 24 mei 2004 02:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
You´ve got mail!![]()
hobbel hobbelquote:Op maandag 24 mei 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
*gat in de weg*quote:Op maandag 24 mei 2004 02:12 schreef HighLander het volgende:
[..]
hobbel hobbel
Zullen wij de kermisbazen worden die fluitend een suikerspin staan te eten en alle kneuzen veel teveel geld voor hun botsauto's zien betalen ?quote:Op maandag 24 mei 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het zijn allemaal stalkers van jouquote:Op maandag 24 mei 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zijn allemaal stalkers van joujij komt binnen en iedereen volgt
ik daarentegen zat al een tijdje mezelf in te lezen in het vorige @@@ topic toen ik er achter kwam dat die al vol was![]()
![]()
Thank youquote:Op maandag 24 mei 2004 02:12 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
You´ve got mail!![]()
quote:Op maandag 24 mei 2004 02:11 schreef nikky het volgende:
[..]
je hebt mail
jij bent er toch al langquote:Op maandag 24 mei 2004 02:13 schreef engessa het volgende:
[..]
Sorry.
Leef je uitquote:Op maandag 24 mei 2004 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
Hier maar ff mee komt kletsen dan
Hoi PSquote:Op maandag 24 mei 2004 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
Hier maar ff mee komt kletsen dan
Mede daarom is die andere al vol en heb jij dus voor niets zitten lezen.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
jij bent er toch al lang
Nu je het zegtquote:Op maandag 24 mei 2004 02:15 schreef engessa het volgende:
[..]
Je bent niet meer uptodate.
Lead the way my brave Sir Knight! Lead the Way! To victory!quote:Op maandag 24 mei 2004 02:16 schreef HyperViper het volgende:
heej een rel! kom we stormen er op af
ik wil wel weer eens voelen hoe dat is om in het zwart te postenquote:Op maandag 24 mei 2004 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu je het zegt
Jaquote:Op maandag 24 mei 2004 02:16 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Leef je uitZit er iet dwars?
Maar dat geeft niet hoorquote:Op maandag 24 mei 2004 02:17 schreef engessa het volgende:
[..]
Mede daarom is die andere al vol en heb jij dus voor niets zitten lezen.
Nikky. Kom terugquote:Op maandag 24 mei 2004 02:17 schreef nikky. het volgende:
[..]
ik wil wel weer eens voelen hoe dat is om in het zwart te posten
Hoi weer stuartquote:Op maandag 24 mei 2004 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi PS![]()
![]()
ik had het niet over dit topic.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als dit al een rel is, dan is mijn pissende kat er ook één.
quote:Op maandag 24 mei 2004 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik open een nieuw topic omdat Inso die van ons op slot gooide en dan posten jullie er geen van allen behalve juist Inso
Dagoquote:Op maandag 24 mei 2004 02:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik slaap al meer dan een uur
Dat was niet de aanleiding van mijn lachbuiquote:Op maandag 24 mei 2004 02:17 schreef nikky. het volgende:
[..]
ik wil wel weer eens voelen hoe dat is om in het zwart te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |