Vanavond 23.20 Ned2quote:Op zondag 14 november 2004 12:38 schreef UFOtje het volgende:
Wordt het eigenlijk nog herhaald?
Die streams zijn maar brak om naar te kijken.![]()
Ja, oké, hij zei niet veel. Dat was wel minder. Maar zijn opmerkingen waren in ieder geval leuker dan die van Sonja Barend.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
......hmmmmm ....
*geel papiertje met "23.20 Ned2" op z'n monitor plakt*quote:Op zondag 14 november 2004 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond 23.20 Ned2
Ik hoop 't wel. Ik ga ff navraag doen.quote:Op zondag 14 november 2004 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik vraag me af of Wilders wel komt volgende week. Ik denk het niet.
De enige andere écht leuke was over die bom uit eindhoven vond ik.quote:Op zondag 14 november 2004 10:24 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er was nog een leuke grap, maar die ben ik vergeten, misschien schiet ie me nog te binnen.
dat was wel n goeie iddquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:36 schreef lily het volgende:
Ik vond deze erg goed:
Volgens "goedemorgen Nederland" is fietsen erg gezond.
Dat klopt dus want Gerrie Kneteman is precies een maand ouder geworden dan Andre Hazes
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat ze langzaam op gang wilden komen om daarna helemal terug te slaan. Is ze niet gelukt helaas.
Jammer. Sonja barend dacht dat ze in een uitzening van Andries Knevel zat en die andere macho, was heel goed in het niks zeggen.
Precies, deze aflevering verdiende een 10 vergeleken met Kopspijkers en Koefnoen. Alleen voor DWHN-begrippen was het een matige 5,5.quote:Op zondag 14 november 2004 10:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Het was in vergelijking met andere afleveringen een matige uitzendingen, maar wel beter dan Kopspijkers en Koefnoen. Het Theo van Gogh stuk duurde te lang, vooral toen Sonja Barend anderhalve minuut aan het woord was zonder echt iets inhoudelijks te zeggen.
Er zaten een paar goede grappen in, zoals Mohammed behbeh, en die opmerking over de Kneet en Hazes.
schijtflash site. Slechter en onoverzichtelijker kan je het niet hebbenquote:Op zondag 14 november 2004 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Leuke site trouwens ookvernieuwd
De gasten van Koefnoenquote:Op zondag 14 november 2004 11:02 schreef pekel het volgende:
Oei, met Geert Wilders volgende week zal de gehele studio wel volzitten met beveiliging..
Vroeger was het nog erger.quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:43 schreef pberends het volgende:
[..]
schijtflash site. Slechter en onoverzichtelijker kan je het niet hebbenEn het is volgens mij niet eens online na te bekijken
Die was inderdaad schitterend.quote:Op maandag 15 november 2004 23:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
De enige andere écht leuke was over die bom uit eindhoven vond ik.
'Er zat veel te weinig propaangas in *blablalbalba"* zodat de bom niet goed ontplofte'" aldus Youssef uit groep 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |