_ O-quote:Op zaterdag 20 november 2004 20:06 schreef tong80 het volgende:
Schakel je over nar kopspijkers. Wat zie je als eerste Bert Vischer. Was verdomme m'n tranen van het lachen nog aan het wegvegen. Nu komen ze van het huilen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:01 schreef TC03 het volgende:
34 jaar voor Geert.
quote:geboorteplaats en -datum
Venlo, 6 september 1963
Inderdaad elke keer die schijtspecials...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:27 schreef BB-King het volgende:
Shit, door die kutkinderen met dat kutsongfestival niet geweten dat het vroeger kwam.
Moet ik weer tot morgen wachten.
Raoul was wel constant moslimgrappen aan het maken in de naam van Geert.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:31 schreef jerryx het volgende:
Ik had trouwens verwacht dat ze Wilders heel laag zouden gaan pakken, maar gelukkig hadden zelfs die linkse rakkers nog een beetje respect en speelden ze er geweldig op in
Raoul zei trouwens zelfs serieus : "Hij heeft nog een aantal best goede ideeen hoor"
Die waren nog grappig ook, en natuurlijk met een dikke knipoogquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Raoul was wel constant moslimgrappen aan het maken in de naam van Geert.
Ik ben echt anti jouquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:25 schreef S-Two het volgende:
Was echt weer een vette aflevering, volg het programma al een aantal jaar, en zie het topic nu pas, maar ben vanaf nu aan volop aanwezig
Dan gaat de kracht eraf, dus laat het maar zo.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:42 schreef MeneerTim het volgende:
Van mij mag het nog wel een half uurtje langer duren.
Das een VVD'er hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:00 schreef jerryx het volgende:
...net als dat die Harm zo links als de pest is.
Die tekstschrijvers worden ook met de dag gemakszuchtigerquote:Op zondag 21 november 2004 00:35 schreef _Boo_ het volgende:
Harm (over Band Aid geloof ik):
''Hmm, de Sugababes daar hou ik van,
aldus iemand die van de Sugababes houdt''.
![]()
heb echt in een deuk gelegenquote:Op zondag 21 november 2004 01:44 schreef Djeez het volgende:
Briljante grap was dat met Mehmet nogwat 3 keer zeggen en dat Harm veranderde in een fee.
D66quote:Op zondag 21 november 2004 00:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Das een VVD'er hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |