dat is duploquote:Op zondag 23 mei 2004 20:14 schreef Valar het volgende:
en die steentjes dan, na 4 bouwstenen heb je je hele project al af![]()
precies dat bedoel ikquote:Op zondag 23 mei 2004 20:12 schreef Eronymus het volgende:
ze zijn ook steeds meer van die aparte blokjes gaan maken....
kun je niet meer eens zelf wat verzinnen....
Ha zoals ik al aangaf, was ook niet leuk met die blokjes. Je kunt er nix anders mee.... dus minder creatiefquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef Tito het volgende:
Lego gaat vanaf volgend jaar weer gewoon de oudewetse blokjes leveren aan winkels inverband met het miljardenverlies. De jeugd moet weer creative worden met blokjes ipv die voorgegoten figuurtjes.
daar zijn ze al mee bezigquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef Tito het volgende:
Lego gaat vanaf volgend jaar weer gewoon de oudewetse blokjes leveren aan winkels inverband met het miljardenverlies. De jeugd moet weer creative worden met blokjes ipv die voorgegoten figuurtjes.
WOOHOO, ik vreesde al voor mn toekomstige kinderen, maar dit is iig goed nieuws!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef Tito het volgende:
het ligt bij mn moeder op zolderquote:Op zondag 23 mei 2004 20:53 schreef Frank112 het volgende:
Lego is geweldig speelgoed.. dat oude lego dan.. Het gaat nooit kapot! Die plastic troep van tegenwoordig gaat akpot als je erop gaat staan of in je mond doet
Het ligt bij mij onder mn bed, voor na de examensquote:Op zondag 23 mei 2004 20:56 schreef moniek het volgende:
het ligt bij mn moeder op zolder
"alvast voor de kleinkinderen" ..
hahahaquote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Het ligt bij mij onder mn bed, voor na de examens![]()
je hebt pas 10 posts, maar 1 daarvan is een compliment aan mijquote:Op zondag 23 mei 2004 20:57 schreef Frank112 het volgende:
Punt erbij voor Moniek (Y)
quote:Op zondag 23 mei 2004 21:03 schreef Frank112 het volgende:
hehe, thnx.
* moniek zoekt alvast een aviatar uit
je moest eens weten hoeveel mensen dat fout spellen, ik zie vaker avetar of avater dan avatarquote:Op zondag 23 mei 2004 21:06 schreef moniek het volgende:
[..]
je bedoelt avatar?
je hebt pas 10 posts, maar 1 daarvan bevat een msn smiley...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:57 schreef Frank112 het volgende:
Punt erbij voor Moniek (Y)
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:14 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
dat is duplo
Ja het is meer lego voor polio-mongolen: 2 stukjes aan elkaar en het is gedaan !!!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Wat is et lego van tegenwoordig kut zeg, vroeger had ik allemaal prachtige kastelen en steden, maar tegen woordig heb je alleen maar van die kut harrypotter en andere lelijke dingen![]()
![]()
Ben blij dat ik geen 8 meer ben, anders had ik mn jeugd nie overleefd![]()
Dat het tegenwoordig verboden is om je creativiteit te ontwikkelen was me inmiddels bekend... maar dat ze het tegenwoordig verdommen om een beetje kwaliteit te leveren voor die belachelijke prijzen gaat mij toch iets te boven...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:53 schreef Frank112 het volgende:
Lego is geweldig speelgoed.. dat oude lego dan.. Het gaat nooit kapot! Die plastic troep van tegenwoordig gaat akpot als je erop gaat staan of in je mond doet
Jeugdsentiment....quote:Op maandag 24 mei 2004 15:01 schreef CvB het volgende:
Aaaaah memories...heb eens twee maanden lang met een vriend in de logeerkamer gezeten, de hele grond vol met lego. We hebben hele futuristische steden gemaakt inclusief robots die met elkaar vochten, politie eenheden, ruimteschepen...geweldig.
haha ik had het botste politiebureau die er wasquote:Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef blieblie het volgende:
Dagen dromen bij het jaarlijkse legoboekje als die uit kwam...
Oooh, kijk dat nieuwe politiebureau! Die wil ik ook!!.
Deze heb ik! Kostte toen 99 gulden!quote:Op maandag 24 mei 2004 16:08 schreef AltamirA het volgende:
Helemaal met de TS eens
Vroegahh... toen je nog grote bouwtekeningen had, een politiebureau brandweer spaceshuttle (zonder marsmannetjes) en zelfs de lego trein
Of die Piratenschepen en ontdekkingsreiziger
[afbeelding]
Hehe precies zoals hierquote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef ASSpirine het volgende:
bij ons werd dat in een grote plastieken doos verzameld
als we wilden spelen, alles eruit gooien en dan maar puzzelen, maar wat was dat een hels karwei om dat allemaal weer op te ruimen naderhand
whaaah! die had mijn broertje ook. maar stiekum ging ik vaak *helpen*.quote:Op maandag 24 mei 2004 16:08 schreef AltamirA het volgende:
Helemaal met de TS eens
Vroegahh... toen je nog grote bouwtekeningen had, een politiebureau brandweer spaceshuttle (zonder marsmannetjes) en zelfs de lego trein
Of die Piratenschepen en ontdekkingsreiziger
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je wist niet eens wat " nOObs" waren ....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef kippiej het volgende:
Lego was in mijn tijd voor n00bs.
Ik had een supernintendo
jij hebt geen jeugd gehadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef kippiej het volgende:
Lego was in mijn tijd voor n00bs.
Ik had een supernintendo
dat was juist altijd de kracht van Lego, om je eigen creaties te verzinnen. Daar wordt je niet meer in vrij gelaten.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:12 schreef Eronymus het volgende:
ze zijn ook steeds meer van die aparte blokjes gaan maken....
kun je niet meer eens zelf wat verzinnen....
hey dat ken ikquote:Op maandag 24 mei 2004 16:20 schreef blieblie het volgende:
Dagen dromen bij het jaarlijkse legoboekje als die uit kwam...
Oooh, kijk dat nieuwe politiebureau! Die wil ik ook!!.
Die heb ik ook nog ooit gehadquote:Op maandag 24 mei 2004 10:15 schreef mistermaniac het volgende:
[afbeelding]
heb ik ooit nog inelkaar gezet, en ja, dr zit best wat werk in.....
Idd , ik heb m'n jeugd de nodige tijd besteed aan lego , ik had een complete stad met trein hahaquote:Op maandag 24 mei 2004 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en tijdens de vakanties ALLEEN MAAR bouwen met lego
Lul niet, is LEGO!quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:44 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
neej, DAT is DUPLO![]()
hadden wij ook. Had mijn moeder zelf gemaaktquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:19 schreef karper het volgende:
lego geweldig denk dat ik van de zomer flink ga bouwen heb nog alle boekjes enzo
en een nooit in nederland verschenen lege kleed met een touwtje rond om dat je het zo kon ophangen geniaaal
Whehehe.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:07 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
LEGO Concentratiekamp ...Hoe verzinnen ze het
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:07 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
![]()
Welk serienummer?
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:18 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:20 schreef ralfie het volgende:
En toch weten ze nog hoe het moet...
[afbeelding]
Behalve de prijs is dit toch wel een behoorlijk staaltje lego-techniek
http://shop.lego.com/prod(...)J367247092&HQS=10030
quote:Pieces: 3104
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:07 schreef -DailaLama- het volgende:
[afbeelding]
Ja lijkt me wel... als je op deze doosnummers zoekt op http://www.brickset.com/ krijg je andere dozen...quote:Op zondag 20 juni 2004 18:30 schreef AltamirA het volgende:
[..]Bullshit toch?
preciesquote:Op zondag 23 mei 2004 20:53 schreef Frank112 het volgende:
Technisch Lego... Ik had zo'n hijsrkaan-achtige vrachtauto...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:41 schreef boertie het volgende:
Ik heb deze gekocht toen ik twaalf was.![]()
[afbeelding]
Negenhonderd blokjes jeugdsentiment![]()
Ik had er ongeveer tweeeneenhalf jaar al m'n zakgeld en verjaardagsgeld voor aan de kant gelegd. Hij kostte toen 179 gulden bij de Makro. Men wat was dat toen een klap geld voor een twaalfjarige, maar ik heb er geen seconde spijt van gehad.![]()
Die heb ik ook nog gehad ja. Toen was lego echt leuk, nu zijn het bijna allemaal hapklare stukken. Zowel technisch als system was leuk, met dorpen bouwen enzo.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:41 schreef boertie het volgende:
Ik heb deze gekocht toen ik twaalf was.![]()
[afbeelding]
Negenhonderd blokjes jeugdsentiment![]()
Ik had er ongeveer tweeeneenhalf jaar al m'n zakgeld en verjaardagsgeld voor aan de kant gelegd. Hij kostte toen 179 gulden bij de Makro. Men wat was dat toen een klap geld voor een twaalfjarige, maar ik heb er geen seconde spijt van gehad.![]()
Die had ik ook, die was uberquote:Op maandag 24 mei 2004 10:15 schreef mistermaniac het volgende:
[afbeelding]
heb ik ooit nog inelkaar gezet, en ja, dr zit best wat werk in.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |