Intellectueel chillen.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Wat was Churchillie eigenlijk? Sociaal democraat of conservatief?
Begonnen als Conservatief, verhuisd naar de Liberalen, en uiteindelijk teruggekeerd tot de Conservatieven.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
Wat was Churchillie eigenlijk? Sociaal democraat of conservatief?
Dus kun je niet spreken van een movement among the Jews, het is een algeme movement.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat zegt in dit geval nog niets, omdat het Europese Jodendom onderling sterk verdeeld was en het Marxisme mede een product is van Hegeliaans denken.
Voor Europa was het een logisch gevolg van de grote mate van autonomie van de diverse landen. Er was veel te weinig eenheid, maar langzaam veranderd dat al. Ik hoop op een snelle omschakeling.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom nouweer?
Dat is juist.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dus kun je niet spreken van een movement among the Jews, het is een algeme movement.
Waar zie jij dat dan veranderen? En waar hoop je nu precies op?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor Europa was het een logisch gevolg van de grote mate van autonomie van de diverse landen. Er was veel te weinig eenheid, maar langzaam veranderd dat al. Ik hoop op een snelle omschakeling.
Natuurlijk wel. Hij is geen mietje.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Damn.. ik mag toch hopen dat dat niet echt is
Doe eens een mooie stelling.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:59 schreef Tuana het volgende:
Mensen, post eens een beetje door... ik wil het volgende SC topic openen
Nee, dat zal ik doen. Ik weet zelfs de titel al.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:59 schreef Tuana het volgende:
Goh.. dan hoeven we gelukkig nog maar 200+ postsquote:Op zondag 23 mei 2004 19:59 schreef Tuana het volgende:
Hoi lieverdquote:Op zondag 23 mei 2004 19:59 schreef Tuana het volgende:
Aaahikwordgek is de leukste man op aarde... goede stelling of niet soms?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe eens een mooie stelling.
Nog meer schoonhedenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:01 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Goh.. dan hoeven we gelukkig nog maar 200+ posts
Zo goed als die hockeytitel van nu?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat zal ik doen. Ik weet zelfs de titel al.
Wow.. nog een koppel in aantocht?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef Tuana het volgende:
[..]
Aaahikwordgek is de leukste man op aarde... goede stelling of niet soms?
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef Tuana het volgende:
[..]
Aaahikwordgek is de leukste man op aarde... goede stelling of niet soms?
DoGquote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nog meer schoonheden
Sluit je aan, het eerste foktriootje.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wow.. nog een koppel in aantocht?
Nu ja...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij is geen mietje.
Ik ga nog een beugeltje openmaken, jij ook een Aaahquote:Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe eens een mooie stelling.
Jij..... jij.....jij.... Slowchatfiel !quote:Op zondag 23 mei 2004 20:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat zal ik doen. Ik weet zelfs de titel al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |