Ga in bed liggen, doe je ogen dicht, en houd dat een uurtje of 8 vol.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:43 schreef nikky het volgende:
ik wou dus een D

maak een topic in klaagbaak aan waarin je het slechte moderatie beleid aan de kaak steltquote:Op zondag 23 mei 2004 04:43 schreef nikky het volgende:
ik wou dus een D

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:43 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Waar komt de drang vandaan om bij domme spelletjes wel uit de school te klappen over wat men maar wil horen en in de rest van het leven niet ?

als je niet normaal mee kan doen mag je ook wel weggaanquote:Op zondag 23 mei 2004 04:44 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Ga in bed liggen, doe je ogen dicht, en houd dat een uurtje of 8 vol.

Insomaniac, ik HOU ECHT VAN JE!quote:Op zondag 23 mei 2004 04:45 schreef Afwezig het volgende:
Zo goed

*pics foetsie*quote:Op zondag 23 mei 2004 04:39 schreef nikky het volgende:
[..]
post je knieën hier in dit topic

zo ver is het nooit gekomenquote:nikky:
hoe oud vas het eerste meisje waarmee je sex hebt gehad?

wat een knieen, wat een knieenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:46 schreef Zoet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met mijn broek op half 7![]()

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:46 schreef Zoet het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met mijn broek op half 7![]()

Slik je?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:47 schreef nikky het volgende:
[..]
doe mij maar een t

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:47 schreef Zoet het volgende:
[..]
Slik je?

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:48 schreef Zoet het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()

voel je je sexueel aangetrokken tot nikky?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef sir_dalord het volgende:
kom, een T voor mij....

bij welke club voetbal jijquote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef sir_dalord het volgende:
kom, een T voor mij....

laten we het zo zeggenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
voel je je sexueel aangetrokken tot nikky?

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen
ik zou het niet erg vinden als ik lego moest kopen bij nikky

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen
ik zou het niet erg vinden als ik lego moest kopen bij nikky

momenteel voetbal ik nietquote:Op zondag 23 mei 2004 04:49 schreef nikky het volgende:
[..]
bij welke club voetbal jij

Aan wie heb je een hekel?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
nog een nog een nog een!
een T please!

wat heb jij gedaan tijdens de gay pride in amsterdam vorig jaar?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:50 schreef ikbengeweldig het volgende:
nog een nog een nog een!
een T please!

Wanneer heb je voor het laatst gelogen tegen een meisje en waarom?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:51 schreef HyperViper het volgende:
een T alstu

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:52 schreef nikky het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan tijdens de gay pride in amsterdam vorig jaar?

Tegen mijn ex, zeggen dat ik moe was omdat ik geen zin in sex had :') en ik was echt moe!quote:Op zondag 23 mei 2004 04:52 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gelogen tegen een meisje en waarom?

aan Pino, kutvogelquote:Op zondag 23 mei 2004 04:51 schreef Zoet het volgende:
[..]
Aan wie heb je een hekel?

wanneer heb je voor het laatst gehuild en waarom?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef Zoet het volgende:
Geef mij ook maar iets, maar wat als ik nou niet wil?
Mag ik dan niet meer posten in dit topic of mag ik 1 joker inzetten?

Dat is toch niet liegen? Dat is gewoon zeggen dat je geen zin hebt omdat je moe bentquote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tegen mijn ex, zeggen dat ik moe was omdat ik geen zin in sex haden ik was echt moet !
!

Maak een foto van jezelf, in je ondergoedquote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef Zoet het volgende:

nee je moet het doen... je kunt wel zeggen dat je niet met je gezicht op de foto wilt of naakt en dat soort dingenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:53 schreef Zoet het volgende:

Eh, afgelopen donderdag, omdat ik me KUT voeldequote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef Caesu het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst gehuild en waarom?

heb er geen moeite meequote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef sir_dalord het volgende:
d's zijn zo moeilijk te verzinnen...

Het was wel degelijk liegen, want ik sprak niet de waarheid.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef Zoet het volgende:
[..]
Dat is toch niet liegen? Dat is gewoon zeggen dat je geen zin hebt omdat je moe bent

*klik* gemaakt!!quote:Op zondag 23 mei 2004 04:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Maak een foto van jezelf, in je ondergoed![]()

en hier plaatsen natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 04:55 schreef Zoet het volgende:
[..]
*klik* gemaakt!!

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:55 schreef Zoet het volgende:
[..]
*klik* gemaakt!!

die mij maar een D danquote:Op zondag 23 mei 2004 04:55 schreef nikky het volgende:
[..]
heb er geen moeite mee

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:56 schreef nikky het volgende:
[..]hij heeft niet gezegd dat je hem moest posten

zing het nummer aan de amsterdamse grachten neem op en plaats hierquote:Op zondag 23 mei 2004 04:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
die mij maar een D dan

Ikkuhhhh!quote:Op zondag 23 mei 2004 04:56 schreef nikky het volgende:
wie wil er een D?

verklaar de liefde aan knut doormiddel van een topic in onz.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:57 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ikkuhhhh!

Dat zei je er niet bijquote:Op zondag 23 mei 2004 04:56 schreef HyperViper het volgende:
[..]
en hier plaatsen natuurlijk

Open een topic in Tru waarin je verteld dat je in je slaap een gele olifant hebt gezien en je helemaal overstuur bentquote:Op zondag 23 mei 2004 04:58 schreef nikky het volgende:
ik wil ook een deeeheeee

ga naar mijn site.. post een lief versje in mijn gastenboek.. maak daarvan een screenshot en plaats hem hierquote:Op zondag 23 mei 2004 04:58 schreef sir_dalord het volgende:
nou nikky, doe mij dan nog maar een D

quote:Op zondag 23 mei 2004 04:56 schreef nikky het volgende:
[..]hij heeft niet gezegd dat je hem moest posten

maak een foto van jezelf in je ondergoed EN PLAATS DIE HIER!quote:Op zondag 23 mei 2004 05:00 schreef Zoet het volgende:
Ik wil een DAAAAAAREEEE!

Wanneer heb je voor het laatst je snotje opgegeten?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:00 schreef HyperViper het volgende:
nog een teee tje voor mij

jaren geleden toen ik nog een kleuter wasquote:Op zondag 23 mei 2004 05:01 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst je snotje opgegeten?

Ja fuk zegquote:Op zondag 23 mei 2004 05:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
maak een foto van jezelf in je ondergoed EN PLAATS DIE HIER!!

Trusten!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 05:02 schreef HyperViper het volgende:
my skype flipt! en ik ga slapen 5 uur ffs
slaapze iedereen

ik ga nu niet mere in andere fora's klotenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Open een topic in Tru waarin je verteld dat je in je slaap een gele olifant hebt gezien en je helemaal overstuur bent

Ik heb net al de liefde aan insomaniac verklaard in onz.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
verklaar de liefde aan knut doormiddel van een topic in onz.

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:02 schreef HyperViper het volgende:
my skype flipt! en ik ga slapen 5 uur ffs
slaapze iedereen

Heeft hij dit al gedaan?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:59 schreef nikky het volgende:
[..]
ga naar mijn site.. post een lief versje in mijn gastenboek.. maak daarvan een screenshot en plaats hem hier

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:11 schreef Caesu het volgende:
mijn liedje komt er aan

Koel!quote:Op zondag 23 mei 2004 05:11 schreef Caesu het volgende:
mijn liedje komt er aan

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:12 schreef Caesu het volgende:
www.planet.nl/~loon0833/dare/liedje.wav ...

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:12 schreef Caesu het volgende:
www.planet.nl/~loon0833/dare/liedje.wav

Weltrustenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:15 schreef Afwezig het volgende:
Weltrusten allemaal- succes met jullie Dares -

trustenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:15 schreef Afwezig het volgende:
Weltrusten allemaal- succes met jullie Dares -

een drama, dat is het!quote:Op zondag 23 mei 2004 05:12 schreef Caesu het volgende:
www.planet.nl/~loon0833/dare/liedje.wav

EN een printscreen toch? [geen zin om te zoeken heeft]quote:Op zondag 23 mei 2004 05:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nu wel

nou, zo geweldig is het ook weer niet hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 05:16 schreef Zoet het volgende:
[..]
EN een printscreen toch? [geen zin om te zoeken heeft]

Dat was de opdracht.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, zo geweldig is het ook weer niet hoor

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
een drama, dat is het!

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:16 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nu wel

mijn studio is niet zo okquote:Op zondag 23 mei 2004 05:13 schreef nikky het volgende:
[..]! maar wel een beetje zachtjes

www.nikky.tkquote:Op zondag 23 mei 2004 05:16 schreef Zoet het volgende:
[..]
EN een printscreen toch? [geen zin om te zoeken heeft]

je bent populair onder zwerfvuil en huisdier-uitwerpselen?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:17 schreef Caesu het volgende:
[..]de fans liggen op stoep hier

OMG, ik heb best een hele aan gedichtjes, maar deze is echt lievquote:Op zondag 23 mei 2004 05:17 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
! ! ! ! ! ! !
*zucht*

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:19 schreef Zoet het volgende:
[..]
OMG, ik heb best een hele aan gedichtjes, maar deze is echt liev![]()

Serieusquote:Op zondag 23 mei 2004 05:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:21 schreef sir_dalord het volgende:
ach, het moet dan maar, maar het blijft een link verdorie, anders heel mijn stoere reputatie naar de knoppen
http://www.xs4all.nl/~dalord/vooruitdanmaar.JPG

dank je...quote:Op zondag 23 mei 2004 05:21 schreef Zoet het volgende:
[..]
SerieusAls mijn vriendje dat zou sturen, dan zou ik dat echt
liev
vinden
![]()
En ook best goed gevonden in zo'n korte tijd.

mijn inspiratie raakt op maar ik zal even denkenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:22 schreef Caesu het volgende:
nikky heb je nog een D?

ik ook, na die laatste D ben ik toe aan een lekkere T vraagquote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik wil wel weer een T!

maak een tekeing in maakt niet uit van alle adminsquote:Op zondag 23 mei 2004 05:22 schreef Caesu het volgende:
nikky heb je nog een D?

Is goed jongenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef Zenith4ever het volgende:
ik lurk trouwens, dus dan weten jullie dat![]()

hoe kansloos van jequote:Op zondag 23 mei 2004 05:24 schreef Caesu het volgende:
mijn inspiratie is al helemaal zoek

Heb je wel eens aan je eigen poep geroken?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik wil wel weer een T!

waarom kreun jij zo?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik wil wel weer een T!

Wanneer heb je voor het laatst iemand geholpen?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ook, na die laatste D ben ik toe aan een lekkere T vraag

zou jij voor een geldbedrag met een man naar bed willen? ( ervanuitgaande dat je hetero bent )quote:Op zondag 23 mei 2004 05:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ook, na die laatste D ben ik toe aan een lekkere T vraag

D ga naar het fancy forum... maak daar een ongeloofelijk jankwijferig topic aan over dat je vriendje je heeft gedissed en dat je kwaad bent en dat je die biatch wilt pakken en dat je daar m raad vraagt :')quote:Op zondag 23 mei 2004 05:26 schreef Zoet het volgende:
Ik wil ook wel kiezen tussen een T of een D.

En de T?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:28 schreef nikky het volgende:
[..]
D ga naar het fancy forum... maak daar een ongeloofelijk jankwijferig topic aan over dat je vriendje je heeft gedissed en dat je kwaad bent en dat je die biatch wilt pakken en dat je daar m raad vraagt
en post een screennie hier

vannacht nog, ik bracht vreugde en blijdschap in mijn vriendengroepquote:Op zondag 23 mei 2004 05:25 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst iemand geholpen?

neee wij kiezen welquote:Op zondag 23 mei 2004 05:28 schreef Zoet het volgende:
[..]
En de T?

ja, en dat is vies!quote:Op zondag 23 mei 2004 05:24 schreef Zoet het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan je eigen poep geroken?

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ja, en dat is vies!

ja, ik amuseer mequote:Op zondag 23 mei 2004 05:25 schreef nikky het volgende:
[..]
waarom kreun jij zo?

He verrdorrrriequote:Op zondag 23 mei 2004 05:29 schreef nikky het volgende:
[..]
neee wij kiezen wel

zeg, nou moet je door zo'n zoetsappig gedicht niet ineens mijn mannelijkheid in twijfel trekkenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:26 schreef nikky het volgende:
[..]
zou jij voor een geldbedrag met een man naar bed willen? ( ervanuitgaande dat je hetero bent )

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeg, nou moet je door zo'n zoetsappig gedicht niet ineens mijn mannelijkheid in twijfel trekken
voor een geldbedrag met een man naar bed?
daar ga ik vrij eerlijk in zijn
als het geldbedrag een miljoen of meer bevat zal ik, hoewel het idee mij absoluut ranzig lijkt(no offence natuurlijk), dat best doen (maarre, ik laat niks in mijn mond steken zeg maar)![]()

Zolang ie maar niet snurkt en van me afblijft welquote:Op zondag 23 mei 2004 05:26 schreef nikky het volgende:
[..]
zou jij voor een geldbedrag met een man naar bed willen? ( ervanuitgaande dat je hetero bent )

Dus wel in je kont maar niet in je mond?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeg, nou moet je door zo'n zoetsappig gedicht niet ineens mijn mannelijkheid in twijfel trekken
voor een geldbedrag met een man naar bed?
daar ga ik vrij eerlijk in zijn
als het geldbedrag een miljoen of meer bevat zal ik, hoewel het idee mij absoluut ranzig lijkt(no offence natuurlijk), dat best doen (maarre, ik laat niks in mijn mond steken zeg maar)![]()

kom zeg, het enige waar ik mijn kont voor gebruik is om te ontlasten. Als dat wordt 'bevuild' dan poep ik het gewoon eruit..quote:Op zondag 23 mei 2004 05:34 schreef Zoet het volgende:
[..]
Dus wel in je kont maar niet in je mond?
Ik dacht juist eerder andersom (als je over miljoenen praat)

als ik je drop op een onbewoond eiland en je moet kiezen tussen een grote groep geile bosnegers of een lego pakket...wat zou je kiezenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:35 schreef nikky het volgende:
ik wil een T

(Bosnegers)quote:Op zondag 23 mei 2004 05:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als ik je drop op een onbewoond eiland en je moet kiezen tussen een grote groep geile bosnegers of een lego pakket...wat zou je kiezen
[afbeelding]

doe me dan maar een zooi bosnegersquote:Op zondag 23 mei 2004 05:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als ik je drop op een onbewoond eiland en je moet kiezen tussen een grote groep geile bosnegers of een lego pakket...wat zou je kiezen
[afbeelding]

Heb je wel eens met een meisje gezoend?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef nikky het volgende:
nog een T

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef Zoet het volgende:
http://www.fancy.nl/phoru(...)ath=000B0451&depth=2

dat wil ik ook wel es wetenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:38 schreef Zoet het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een meisje gezoend?

idemquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel es weten

same herequote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idem

Paint je piemol maar na.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
mag ik een paint-D?

beeld mijn eerder genoemde vraag en het antwoord van nikky uit d.m.v paintquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef ikbengeweldig het volgende:
mag ik een paint-D?

Post een 2 seconden fotoquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef sir_dalord het volgende:
doe maar nog maar een D

http://www.fancy.nl/phoru(...)ath=000B0451&depth=2

[..]
Heb je wel eens met een meisje gezoend?

Jammer.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:42 schreef sir_dalord het volgende:
[quote]Op zondag 23 mei 2004 05:41 schreef Zoet het volgende:
[..]
Post een 2 seconden foto
ik heb geen webcam, sorry
![]()

ja, begin het nu wel te missenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:43 schreef Zoet het volgende:
[..]
Jammer.

Ik kan goed tekenenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:40 schreef Zoet het volgende:
[..]
Paint je piemol maar na.

beetke grootquote:

rekt het niet dan scheurt het welquote:Op zondag 23 mei 2004 05:44 schreef nikky het volgende:
[..]
beetke groot

stel, een ongelooflijk knappe jongeman komt onder je balkon staan. Hij is echt jouw ideale man: gespierd, etc. Je bent op slag verliefd.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:43 schreef Zoet het volgende:
Geef me een Tof een D

Nee.quote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
stel, een ongelooflijk knappe jongeman komt onder je balkon staan. Hij is echt jouw ideale man: gespierd, etc. Je bent op slag verliefd.
En hij heeft een gitaar
en hij gaat een nummer voor je zingen...
wat blijkt?? het nummer slaat he-le-maal nergens op, hij maakt vergelijkingen met vissen in het water en het gewei van een rendier... En daarbij kan hij ABSOLUUT niet zingen...
zou je dan meteen erop afknappen?
je bent vrijgezel dan

nouja zeg, ik heb mijn best gedaan op die vraag hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef Zoet het volgende:
[..]
Nee.

Dat zou een liev gebaar zijn, dan zou ik wel moeten lachen maar ik zou het wel liev vindenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef Zoet het volgende:
[..]
Nee.

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
stel, een ongelooflijk knappe jongeman komt onder je balkon staan. Hij is echt jouw ideale man: gespierd, etc. Je bent op slag verliefd.
En hij heeft een gitaar
en hij gaat een nummer voor je zingen...
wat blijkt?? het nummer slaat he-le-maal nergens op, hij maakt vergelijkingen met vissen in het water en het gewei van een rendier... En daarbij kan hij ABSOLUUT niet zingen...
zou je dan meteen erop afknappen?
je bent vrijgezel dan

En ik zou op slag verliefd op hem zijn, dan knap ik op eigenlijk niks afquote:Op zondag 23 mei 2004 05:48 schreef Zoet het volgende:
[..]
Dat zou een liev gebaar zijn, dan zou ik wel moeten lachen maar ik zou het wel liev vinden

hush hushquote:Op zondag 23 mei 2004 05:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nouja zeg, ik heb mijn best gedaan op die vraag hoor![]()

Wanneer heb je voor het laatst gelekt?quote:Op zondag 23 mei 2004 05:43 schreef nikky het volgende:
nog een T

Trustenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:50 schreef nikky het volgende:
ik ga naar bedje toe
trusten allemaal***
als jullie een nieuw deel openen willen jullie dan de op post overnemen

euh...... ff denken... vandaagquote:Op zondag 23 mei 2004 05:49 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst gelekt?

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:51 schreef sir_dalord het volgende:
dus ook niet als hij het volgende zingt?
ach zoet
de sterren zijn de maan niet
en het ochtendgloren is niet hetzelfde als de nacht
en de vissen in het water fluiten niet als vogels
en de takken van een boom zijn het gewei van een rendier niet
en hoewel ik fladder als vlinder
van een blossom naar een bloem
ben ik een bierblikje zonder bier
als ik niet bij jou kan zijn

ok, dan ga ik mijn serenade beter voorbereidenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:52 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
ik zou wel behoorlijk in een deuk liggen en vragen offie stoned is

quote:Op zondag 23 mei 2004 05:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[afbeelding]

welterustenquote:Op zondag 23 mei 2004 05:54 schreef nikky het volgende:
[..]![]()
![]()
ge-wel-dig
nu ga ik slapen

Nee, dan ook nietquote:Op zondag 23 mei 2004 05:51 schreef sir_dalord het volgende:
dus ook niet als hij het volgende zingt?
ach zoet
de sterren zijn de maan niet
en het ochtendgloren is niet hetzelfde als de nacht
en de vissen in het water fluiten niet als vogels
en de takken van een boom zijn het gewei van een rendier niet
en hoewel ik fladder als vlinder
van een blossom naar een bloem
ben ik een bierblikje zonder bier
als ik niet bij jou kan zijn

dan copy/paste ik dit stuk voor later gebruikquote:Op zondag 23 mei 2004 05:54 schreef Zoet het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet
Hij is ongelofelijk knap, hij neemt de moeite om iets te verzinnen, hij staat buiten onder mijn balkon, en hij is mijn ideale man!!
Ik ben op slag verliefd, met zo'n gedichtje zou hij punten scoren![]()
Ik zou helemaal niets uit het raam gooien

Hahahaaa!quote:Op zondag 23 mei 2004 05:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dan copy/paste ik dit stuk voor later gebruik![]()

Het wordt hier al lichtquote:Op zondag 23 mei 2004 05:59 schreef sir_dalord het volgende:
het is verdomme al 6 uur
ik wilde om 2 uur gaan pitten

ik denk dat ik maar een nachtje oversla... Als ik nu ga slapen wordt ik brak wakker om 13.00quote:Op zondag 23 mei 2004 06:00 schreef Zoet het volgende:
[..]
Het wordt hier al licht
Ik ben bijna over mijn moe zijn heen.
Ik ga echt straks.

En dan wordt je om 1600 uur keimoe, en dan slaap je om 21 uurquote:Op zondag 23 mei 2004 06:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar een nachtje oversla... Als ik nu ga slapen wordt ik brak wakker om 13.00
dit topic is gewoon te verslavend

Ik weet geen Tquote:Op zondag 23 mei 2004 06:02 schreef MrObjective het volgende:
een T dan....
Ga je nog slapen?

Ja zeker, op mijn eigen ventquote:Op zondag 23 mei 2004 04:02 schreef ActaniA het volgende:
[..]
Momenteel verliefd?

Heb je meer dan 10 gb aan pr0n op je pc?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Truth

Wat is je meest ernstige blunder bij het ne*ken?quote:Op zondag 23 mei 2004 16:48 schreef El_Bartos het volgende:
ik ben er weer!
doe mij maar een T

quote:Op zondag 23 mei 2004 18:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat is je meest ernstige blunder bij het ne*ken?
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:19 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
truth plz.
Oke, El_Bartos moet nog antwoorden, en Canblabla en Yskonijn willen een T.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:39 schreef Yskonijn het volgende:
Okok ill give it a go....
Kom maar met een T...................aub!![]()

in haar oog geschoten maar ze vond het niet zo leukquote:Op zondag 23 mei 2004 18:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat is je meest ernstige blunder bij het ne*ken?

weer een kloon??quote:Op zondag 23 mei 2004 18:19 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
truth plz.

ok, zien jouw borsten er ongeveer hetzelfde uit zoals die op jouw icon??quote:Op zondag 23 mei 2004 20:05 schreef Yskonijn het volgende:
Ik weet dat ik nieuw ben in dit spelletje,maar de wachttijd is ondragelijk!!!!

jeetje daar moet ze ook lang over nadenken - ondraaaaagelijk!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ok, zien jouw borsten er ongeveer hetzelfde uit zoals die op jouw icon??

welke dare zou je absoluut nooit willen doen???quote:Op zondag 23 mei 2004 20:27 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
heej mensen [afbeelding] heeft iemand een truth voor me [afbeelding] if you know what i mean [afbeelding]

Overreden vogels opetenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:30 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
welke dare zou je absoluut nooit willen doen???

Jij had al een T:quote:Op zondag 23 mei 2004 20:27 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
heej mensen [afbeelding] heeft iemand een truth voor me [afbeelding] if you know what i mean [afbeelding]
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
weer een kloon??
hoeveel heb je er ondertussen al??

ey je moet voor een dare gaanquote:Op zondag 23 mei 2004 20:31 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
[..]
Overreden vogels opeten [afbeelding]

Nee ze zien er niet hetzelfde uit!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ok, zien jouw borsten er ongeveer hetzelfde uit zoals die op jouw icon??

op welke manier bedoel je?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:45 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Nee ze zien er niet hetzelfde uit!![]()

Ik ben niet met ballonnen geboren!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:45 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
op welke manier bedoel je?

quote:Op zondag 23 mei 2004 20:45 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Nee ze zien er niet hetzelfde uit!![]()

ach, die op je icon is ook niet zo geboren hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ik ben niet met ballonnen geboren!

Johhhh!Niet?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ach, die op je icon is ook niet zo geboren hoor
on topic :
wie doet mij nog maar eens een truth?

wat zou je aan je uiterlijk willen veranderen als je een waardebon kreeg voor het knip&plak-kliniek < of hoe heet zo'n verbouwcentrumquote:Op zondag 23 mei 2004 20:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ach, die op je icon is ook niet zo geboren hoor
on topic :
wie doet mij nog maar eens een truth?

mijn schaamhaar in een mooi figuurtje laten knippen!!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:49 schreef Caesu het volgende:
[..]
wat zou je aan je uiterlijk willen veranderen als je een waardebon kreeg voor het knip&plak-kliniek < of hoe heet zo'n verbouwcentrum

ja! formateer je C-schijf maak er een screenshot van op het moment dat hij aan het formateren is en post het plaatje hier.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:54 schreef Yskonijn het volgende:
Ok ik ben weer volledig geconcentreerd,mag ik nu een dare aanvragen?

Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, ...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:54 schreef Yskonijn het volgende:
Ok ik ben weer volledig geconcentreerd,mag ik nu een dare aanvragen?

formateer die schijf nou maarquote:Op zondag 23 mei 2004 20:59 schreef Yskonijn het volgende:
hahahaha!Ik vind ze alledrie niet leuk!

hé, je vroeg een darequote:Op zondag 23 mei 2004 20:59 schreef Yskonijn het volgende:
hahahaha!Ik vind ze alledrie niet leuk!

ga een overreden dier opetenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
doe maar een dare.

ja ik ga het niet uitleggen hoe je moet formateren want daar ben ik al een keer voor gebanned voor een week door Nikkyquote:Op zondag 23 mei 2004 21:02 schreef Yskonijn het volgende:
haha! haha! haha! haha!heb geen flauw idee hoe dat moethaha!haha!

laat die schijf dan,quote:Op zondag 23 mei 2004 21:02 schreef Yskonijn het volgende:
haha! haha! haha! haha!heb geen flauw idee hoe dat moethaha!haha!

daar ga ik in meequote:Op zondag 23 mei 2004 21:07 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
laat die schijf dan,
doe je tieten maar![]()

Can_You_Handl_The_Truth moet die opetenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:09 schreef Yskonijn het volgende:
Hahaha! http://www.santacruzhub.org/pp/roadkill/images/bird12.gif fantaseer er maar bij dan dat ik het opeet!

Hoe krijg ik die smilie? Ik krijg alleen maar afbeeldingquote:Op zondag 23 mei 2004 21:08 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
[afbeelding] leuk topic [afbeelding]

voor je tieten zeg ik het jequote:Op zondag 23 mei 2004 21:11 schreef Zoet het volgende:
[..]
Hoe krijg ik die smilie? Ik krijg alleen maar afbeelding

Hahaha!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:11 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
voor je tieten zeg ik het je [afbeelding]

wat vind jij van mensen die hun dare-uitdaging niet doen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:13 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Hahaha!
Okok!de dare ging niet helemaal lekker,hit me with a truth then!

quote:Op zondag 23 mei 2004 21:11 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
voor je tieten zeg ik het je [afbeelding]
 oja joh?
 oja joh?  

juistquote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef Yskonijn het volgende:
irritant,ik bedoel ga het dan ook niet aan!toch?

C-schijf formateren en een screenshot posten van het formateringsproces!quote:Op zondag 23 mei 2004 21:19 schreef Nuongirl het volgende:
ik wil wel een dare

Klinkt t enger als de regels dikbedrukt staan???quote:Op zondag 23 mei 2004 21:18 schreef Caesu het volgende:
Yskonijn je overtreedt de regels

ga toch lopen met je schijf johquote:Op zondag 23 mei 2004 21:20 schreef Caesu het volgende:
[..]
C-schijf formateren en een screenshot posten van het formateringsproces!

ik ben een newbie qua dat, dus laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:20 schreef Caesu het volgende:
[..]

Weet je niets beters dan die semi-grappige gedoe?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:20 schreef Caesu het volgende:
[..]

* dit is nog ergerquote:Op zondag 23 mei 2004 21:20 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Klinkt t enger als de regels dikbedrukt staan???
ben er nog niet achter

niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:21 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Weet je niets beters dan die semi-grappige gedoe?

ben benieuwdquote:Op zondag 23 mei 2004 21:23 schreef Zoet het volgende:
Er moeten wel normale en haalbare dingen gevraagd worden
Schijf formatteren klinkt niet echt dolletjes en ik zou ook niet weten hoe dat moet.
En die tieten, daar weet ik nog wel wat op Yskonijn![]()

Wacht jij maar jongetjequote:Op zondag 23 mei 2004 21:24 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()

Ik stond volledig aan jouw kant tot je je zin ging afsluiten en mijn kant opkeek....?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:23 schreef Zoet het volgende:
Er moeten wel normale en haalbare dingen gevraagd worden
Schijf formatteren klinkt niet echt dolletjes en ik zou ook niet weten hoe dat moet.
En die tieten, daar weet ik nog wel wat op Yskonijn![]()

wat had je dan verwachtquote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ik stond volledig aan jouw kant tot je je zin ging afsluiten en mijn kant opkeek....?
ik wil ook gewoon iets haalbaars,zo doe je mee met een 'spelletje' en zo moet je maar meteen je 'tieten' laten zien

FB gelezen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ik stond volledig aan jouw kant tot je je zin ging afsluiten en mijn kant opkeek....?
ik wil ook gewoon iets haalbaars,zo doe je mee met een 'spelletje' en zo moet je maar meteen je 'tieten' laten zien

ok, maak dan een tekening van het meest ingewikkelde sexstandje wat je ooit gedaan hebt en post het hierquote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]

je tieten laten zien haalbaar hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]

Heb je een keer geprobeerd jezelf te pijpen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef HyperViper het volgende:
Ik doe weer mee!een T!

Neejquote:Op zondag 23 mei 2004 21:29 schreef Zoet het volgende:
[..]
Heb je een keer geprobeerd jezelf te pijpen?

een tekening maken kan toch wel in paint?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef Yskonijn het volgende:
for crying out loud people!ik heb geen digi!!!!!!
![]()

Ik vind dat elke dame per dag 1 joker mag inzetten.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef Roönaän het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht

O oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef Yskonijn het volgende:
for crying out loud people!ik heb geen digi!!!!!!
![]()

kvind dat men wel iets scherper mag zijn qua meedoen.. vond dat er gisteren een aantal dares mooi ontdoken werdenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:31 schreef Zoet het volgende:
[..]
Ik vind dat elke dame per dag 1 joker mag inzetten.
En ik vind ook dat we in het volgende topic de voorgaande delen moeten posten zoalsNikky
ons vroeg. En dat die op tijd geopend wordt

* Zoet weet de volgende D.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Neej

ik moet mijn dare nog doenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:32 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kvind dat men wel iets scherper mag zijn qua meedoen.. vond dat er gisteren een aantal dares mooi ontdoken werden

Wat was jouw dare dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:35 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ik moet mijn dare nog doen
volgende doe ik hem echt

Geil je hierop?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:35 schreef HyperViper het volgende:
nog een T voor mij ;D

ik moest mijn gezicht vol kleven met Post-it papiertjes, maar heb vervang pc hhier, dus cam werkt nietquote:Op zondag 23 mei 2004 21:36 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wat was jouw dare dan?

Zet de nieuwe maar vast klaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:35 schreef El_Bartos het volgende:
nog 3 en dan is deze vol?

al gedaanquote:Op zondag 23 mei 2004 21:37 schreef Zoet het volgende:
[..]
Zet de nieuwe maar vast klaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |