deel II is in de maakquote:Op zondag 23 mei 2004 02:24 schreef static het volgende:
[..]
Dat is er maar eentje. Of nee, meerdere.
Topic is zo vol hoop ik?
ga naar buiten en leg zeker op drie autos een A4tje onder de ruitenwissers met daarop geschrevenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:29 schreef HyperViper het volgende:
ik durf wel een dare aan
Je weet dat het half 3 is he?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:30 schreef nikky het volgende:
[..]
ga naar buiten en leg zeker op drie autos een A4tje onder de ruitenwissers met daarop geschreven
www.forum.fok.nl en laat ze ook liggenen neem daar een foto van en plaats hem hier
wat vind je van de crew van fokquote:Op zondag 23 mei 2004 02:30 schreef sir_dalord het volgende:
wat een leuk topic
als iemand ge-interesseerd is, durf ik wel een truth aan
Moet ik me nog meer voor lul zetten?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:27 schreef nikky het volgende:
static de vraag staat nog steeds open
Ga naar de badkamer en doorweek je ondergoed met water, en trek ze dan weer aan en ga zo slapenquote:Op zondag 23 mei 2004 02:30 schreef laffer het volgende:
dare![]()
maar het moet wel te doen zijn natuurlijk, ga mij niet vragen om een balade te schrijven ofzo....![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je weet dat het half 3 is he?en ik heb geen digi cam dus dat word een mission inpossible
![]()
je wou een truthquote:Op zondag 23 mei 2004 02:32 schreef static het volgende:
[..]
Moet ik me nog meer voor lul zetten?
oeiquote:Op zondag 23 mei 2004 02:32 schreef nikky het volgende:
[..]
wat vind je van de crew van fok
quote:Op zondag 23 mei 2004 02:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oei![]()
nou komt ie:
Voor zo'n beetje elke ONZ-moderator heb ik veel respect. Ze moeten veel bagger opruimen en het ook leuk houden.
Gelly vind een arrogante klootzak...en daarom mag ik hem ook wel![]()
yvonne is als een moeder voor fok en naar moeders moet je luisteren
en nikky vind ik veruit de liefste moderator. Altijd leuk als zij post.
Tevreden?![]()
no prob, maar hoe kan ik dat dan bewijzen?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga naar de badkamer en doorweek je ondergoed met water, en trek ze dan weer aan en ga zo slapen![]()
Heb je je konthaar weleens geschoren?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:40 schreef Sport_Life het volgende:
Mag ik een truth?.
wat een kut vraag zeg... maar neequote:Op zondag 23 mei 2004 02:40 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Heb je je konthaar weleens geschoren?
mja sorry.... not...quote:Op zondag 23 mei 2004 02:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
wat een kut vraag zeg... maar nee![]()
heb jij je vriendin wel eens voor schut gezet... ook al was het onbedoeld?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:40 schreef Roönaän het volgende:
Doe maar een truth. Lief moet nog 2 games om een match te kunnen winnen ofzo hoor ik hier
typt hij nu een lang verhaal of is hij gaan slapen?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef nikky het volgende:
[..]
heb jij je vriendin wel eens voor schut gezet... ook al was het onbedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |