waarom stel ik me knut nu voor, keihard vloekend en zwetend achter nitespeed en FF aan rennende!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef retep22 het volgende:
Kan er op de volgende ONZ-meet een apekooi-spel op een grasveld of wat dan ook georganiseerd worden?
Te denken aan dat 4 mods acher een stuk of 35 users aan zitten, ik ben bereid om dat te organiseren.
Is er hier animo voor?
Inso zou het veels te lekker vinden om de lekkere onz users te grijpenquote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef retep22 het volgende:
Kan er op de volgende ONZ-meet een apekooi-spel op een grasveld of wat dan ook georganiseerd worden?
Te denken aan dat 4 mods acher een stuk of 35 users aan zitten, ik ben bereid om dat te organiseren.
Is er hier animo voor?
Het begint hier een beetje te stinken naar eigendunk..quote:Op zondag 23 mei 2004 21:16 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Inso zou het veels te lekker vinden om de lekkere onz users te grijpen
quote:Op maandag 24 mei 2004 10:35 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie
de centrale reeks is alleen voor reekshoeren!quote:Op maandag 24 mei 2004 10:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wordt zomaar zonder reden uit de centrale reeks gepest
[..]
7!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:58 schreef Stuart het volgende:
Waarom worden mijn berichten direct uit [@@@] verwijderd![]()
mijn mailquote:Op maandag 24 mei 2004 19:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Inso, welke mail?
quote:Op maandag 24 mei 2004 23:37 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk he?
Vind ik knut de beste onzinmod
Wat de jongeman wil zeggen, beste knut, is of dit topic gaarne te TTT ingebonjourd zou kunnen worden.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat de jongeman wil zeggen, beste knut, is of dit topic gaarne te TTT ingebonjourd zou kunnen worden.
Bij voorbaat dank.
Okquote:Bans worden niet besproken op het forum, en wat wél mag in ONZ staat in de huisregels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |