quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:46 schreef LadyS het volgende:
en mag ik je vent niet 'ns lenen, belana? Peter is schat, maar die is niet zo romantisch
Bobbie is echt een leuke hond, zeker als ie een prutsloot "detecteerd" . . .quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:48 schreef Zabb het volgende:
Thunderchild, wat een lieve hond zeg!!! Leuk zo'n hond!!![]()
Tuurlijk heeft ie fijne eigenschappenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:51 schreef Belana het volgende:
Ik gooide hem dicht....
[..]
Peter heeft vast hele andere hele fijne eigenschappen! En misschien ben jij wel de romantische van jullie 2?
Peter is al dagen aan het schilderen, maar zonder terpentine blijkbaar..quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:09 schreef beefcake het volgende:
[zeik/streng modus]
LadyS doos je moet ook voordat je ergens aan begint controleren of je alles in huis hebt!
[/zeik/streng modus]
![]()
![]()
Dit zou mij dus noooooit overkomen![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:12 schreef LadyS het volgende:
heb je mijn sig gezien, beefcake
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:07 schreef beefcake het volgende:
Een Jack Russel Lady met mijn ouders en een Golden Retriever Joey en een lichtbruine Labrador Mack met mijn schoonouders
Wat gaat hij laat naar bed dan heej! Ian (ook 6) ligt er vanaf half 8 al in hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:10 schreef Sylvana het volgende:
Julian is in bad geweest, heeft zijn pyjama aan en ik ga hem zo lekker in bed leggen
En dan heb ik eindelijk rust
Julian ligt er nou in, hij slaapt nog niet, meestal gaat hij rond 9 uu/half 10 naar bed, hem er eerder inleggen heeft geen zin, want dan is hij nog lang niet moe ( en hij is er wel gewoon elke ochtend om 7 uur weer uit)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:28 schreef Belana het volgende:
[..]
Wat gaat hij laat naar bed dan heej! Ian (ook 6) ligt er vanaf half 8 al in hoor![]()
Wie zegt dat wanneer BabyS een jomgetje is, niet één van de BabyDames hier leuker vind ??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:12 schreef LadyS het volgende:
heb je mijn sig gezien, beefcake
en wie zegt dat als BabyS een meisje is, dat ze elkaar leuk vinden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wie zegt dat wanneer BabyS een jomgetje is, niet één van de BabyDames hier leuker vind ??
ja maar...wie bepaald dat nou eigenlijk? Ik snap niet zo veel van de opvoeding van Julian geloof ik....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Julian ligt er nou in, hij slaapt nog niet, meestal gaat hij rond 9 uu/half 10 naar bed, hem er eerder inleggen heeft geen zin, want dan is hij nog lang niet moe ( en hij is er wel gewoon elke ochtend om 7 uur weer uit)
Normaal mag hij idd zelf bepalen wanneer hij naar bed gaat, soms gaat hij zelfs later dan ik naar bed, maar als ik op moet passen dan vind ik 9 uur laat zat en dan stop ik hem gewoon in bed, alleen voordat hij dan echt slaapt duurt het wel een tijdjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:36 schreef Belana het volgende:
[..]
ja maar...wie bepaald dat nou eigenlijk? Ik snap niet zo veel van de opvoeding van Julian geloof ik.... [afbeelding]
Ik krijg altijd maar het idee dat Julian alles lekker zelf mag bepalen?
Nou ja, zal wel aan mij liggen.
hmmm ....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:35 schreef LadyS het volgende:
Das nou het hele punt van uithuwelijkenZe hebben er niet zoveel niks over te zeggen
![]()
Het was geweldig! Ten eerste de dag al en de avond met jullie allemaal en daarna....ja, fantastisch dus! Zo lekker om er na al die drukte van de afgelopen maanden even uit te zijn met zijn tweetjes!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef Lois het volgende:
Vond je het een leuke verrassing Belana??
het heeft me zo'n moeite gekost om dit 2 maanden geheim te houden![]()
* Jonnetje schiet uit verhuis/lurk-mode*quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bobbie is echt een leuke hond, zeker als ie een prutsloot "detecteerd" . . .![]()
![]()
Wil je hem lenen ??![]()
AAAAH Jonnetje dees is liefquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:44 schreef Jonnetje het volgende:
ik wil niet op de fotooooooooooooooooooooo...............![]()
![]()
![]()
Die kleur ken ik . . .quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:44 schreef Jonnetje het volgende:
Jaaaaaaa Labie! Zo een hebben wij er in de zwarte versie....
En passant ook nog de rest van de tuin meegenomen ??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:44 schreef Jonnetje het volgende:
(de groene veeg is omdat ie de coniferen weer eens errrrrrug interressant vond)
wat een superlieve hondquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:44 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
* daniman schiet uit verhuis/lurk-mode*
WHOUHAHAHAHAHAHAHAAAAAA! ! ! ! ! ! ! ! !
Jaaaaaaa Labie! Zo een hebben wij er in de zwarte versie....
Lycos...
[afbeelding]
(de groene veeg is omdat ie de coniferen weer eens errrrrrug interressant vond)
ff lekker hooghartig..
[afbeelding]
actiefoto......![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ik wil niet op de fotooooooooooooooooooooo...............![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
* daniman schiet terug in verhuis/lurk-mode*
Dat snap ik wel, dus relativeer ik even voor d'r.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat pluisje gewoon even haar hart wil luchten swetsenegger. Het is wat makkelijker relativeren als je niet in de situatie zelf zit. Het is vast niet als gezeik bedoeld.
Maar de manier waarop is nogal kwetsend.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, dus relativeer ik even voor d'r.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:00 schreef dutchie het volgende:
Zullen we het niet meer over dat uithuwelijken hebben?
Het kaboutertje is nl. nogal jaloers aangelegd, geen idee van wie hij/zij dat heeft.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar de manier waarop is nogal kwetsend.
Welnee, je mag best ff klagenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:01 schreef pluisje het volgende:
Ik kan zelf prima relativeren, daar heb ik geen ander voor nodig.
En ik vind 7.30 asociaal vroeg.
Maar ik ga wel even ergens anders klagen.
Tja, als je 's avonds je ramen er weer in wilt hebben, en rekening wilt houden met onvoorziene omstandigheden begin je zo vroeg mogelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:01 schreef pluisje het volgende:
Ik kan zelf prima relativeren, daar heb ik geen ander voor nodig.
En ik vind 7.30 asociaal vroeg.
Maar ik ga wel even ergens anders klagen.
Je zit verdomme te praten tegen een zwangere die behoorlijk wat heeft meegemaakt de laatste weken en er even doorheen zit en even haar hart wil luchten! Dat jij er niet door geraakt wordt, prima, maar zij mag best ff zeggen wat ze voelt. Relativeren oké, maar haar gevoel afdoen als gezeik is gewoon ongepast.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom?
ik zeg toch dat IK het gezeik vind? Iedereen is hier wel erg snel gekwetst.
Of moet ik me nu ook gekwetst voelen doordat jij me vertelt dat ik kwetsend post?
Oh, shit, helemaal vergeten!! Gauw broodjes in de oven mietert!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:06 schreef Karin het volgende:
Zo even wat anders.
Mijn mannen liggen te pitten (alweer en nog) en dus kan ik even op mijn gemakkie de bruiloft bekijken, heerlijk!!!
Maar waar blijft die bruid nou?
Weggespoelt in de regenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:06 schreef Karin het volgende:
Maar waar blijft die bruid nou?
Tja, dat vind JIJ ongepast. Ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je zit verdomme te praten tegen een zwangere die behoorlijk wat heeft meegemaakt de laatste weken en er even doorheen zit en even haar hart wil luchten! Dat jij er niet door geraakt wordt, prima, maar zij mag best ff zeggen wat ze voelt. Relativeren oké, maar haar gevoel afdoen als gezeik is gewoon ongepast.
Prima, whatever, fijn. Ik vind het jammer dat pluisje nu weggaat omdat jij hier zonodig je punt moet maken. Van harte gefeliciteerd. En verder heeft deze discussie weinig zin.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat vind JIJ ongepast. Ik niet.
* miss_dynastie gaat snel even kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:12 schreef Spindizzy het volgende:
Waarom zijn de bruidsmeisjes verkleed als melkmeisjes?
Ik ben die discussie dan ook niet gestart. JIJ moet jouw waardeoordeel aan een ander zijn mening hangen, terwijl je keihard staat te verkondigen dat dat ongepast is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Prima, whatever, fijn. Ik vind het jammer dat pluisje nu weggaat omdat jij hier zonodig je punt moet maken. Van harte gefeliciteerd. En verder heeft deze discussie weinig zin.
IK drijf het op de spits? Wie moet zo nodig mijn mening afbranden?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:24 schreef dutchie het volgende:
Swets, relax man. Waarom moet je het nou weer op de spits drijven?
Ja, dat is kut. Maar dan nog... Mensen verbouwen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:21 schreef rickmans het volgende:
swets met alle reect, hou aljblieft je mond als je niet weet hoeveel impact dit heeft op iemand die
a) zwanger is
b) reumatisch
c) de afgelopen nachten ook niet geslapgen niet heeft
d) vrijwel in ieder gewricht ontsteklingen heeft.
Juist van jou swets had ik dit niet verwacht.
Ik ga hier niet eens op antwoorden... Mijn god wat een stel snotterbellen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:31 schreef rickmans het volgende:
ja swets daar ze minder last van hebben gehad, aangezien pas rond 4 uur in slaap valt. Als je dan ineens 2,5 uur minder kan slapen is dat veel. Kijk dat je een andere mening hebt is in zijn geheel niet erg, maar probeer het dan iets genuanceerder te brengen.Het ging nu al niet goed met pluis door allerlei zaken, maar jij hebt het er niet echt beter op gemaakt. Ik kom thuis van fitness en ik tref een huilende pluisje aan door jouw opmerking, misschien kan je zeggen dat ze zich niet zo moet aanstellen, maar juist ji zouj moeten weten dat zwangere vrouwen heel gevoelig kunnen zijn.
Ja, precies. Het is gewoon heel veel werk. Deze tuin was echt een oerwoud. Er stonden dus in totaal 17 bomen in, dat is toch niet normaal he? Op een stukje grond van 13 meter bij 5,5 mter ofzo dus he...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:34 schreef clauwheee het volgende:
Het begin is er Belana![]()
Sterk zijn Swets, je kan het best zelf volhouden hier niet te kijken!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op antwoorden... Mijn god wat een stel snotterbellen.
Kan iemand mij een subforum ban geven aub. Ow en wis ff al mijn topics hier.
triest gedoe.
Bestaat niet in het bedrijf en er was ook geen CAO om op terug te vallen.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:38 schreef E.T. het volgende:
Wat een horken, dutchie!
(kon je die 7 dagen niet als 'zorgverlof' opnemen?)
Maar de wet geeft je daar toch gewoon recht opquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef dutchie het volgende:
[..]
Bestaat niet in het bedrijf en er was ook geen CAO om op terug te vallen.Dus ga je uit van de goedheid van de mens als men zegt, "Dat verrekenen we wel."
![]()
volgens mij is dat zelfs wettelijk geregeld en zou je (maar daar heb je vast de puf niet meer voor) daar werk van kunnen makenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef dutchie het volgende:
[..]
Bestaat niet in het bedrijf en er was ook geen CAO om op terug te vallen.Dus ga je uit van de goedheid van de mens als men zegt, "Dat verrekenen we wel."
![]()
Oe klinkt me bekend in de oren, bij mijn ouders precies hetzelfde, het huis was niet meer terug te vinden! Is ook allemaal goed gekomen hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:37 schreef Belana het volgende:
[..]
Ja, precies. Het is gewoon heel veel werk. Deze tuin was echt een oerwoud. Er stonden dus in totaal 17 bomen in, dat is toch niet normaal he? Op een stukje grond van 13 meter bij 5,5 mter ofzo dus he...
Nu hebben we licht in de tuin en kunnen we straks overnieuw beginnen. de schuur achterin moet eruit, die is verrot. Stukje gras erin zodat we een babybadje e.d. kwijt kunnen, nieuw pad erin, alles nieuw! Het komt op een dag helemaal goed hier!
Aha, okéquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:47 schreef dutchie het volgende:
(ookal loop ík in dit geval met die dikke bult maar goed)
Vlak ook deze niet uit: Het grote 'bloemen & planten uit eigen tuin' topicquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:32 schreef Belana het volgende:
Goed.....ik val ergens middenin, maar daar bemoei ik me even niet mee....ik zou foto's van de tuin plaatsten.... dus bij deze:
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:47 schreef dutchie het volgende:
Eigen schuld, dikke bult.![]()
(ookal loop ík in dit geval met die dikke bult maar goed)
Ziet er klinkt leuker eruit dan de Deense versie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:56 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje wat een rituelen daar in Spanje! Vind het wel een leuk stel, jullie?
Weet je wat ik triest vind?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op antwoorden... Mijn god wat een stel snotterbellen.
Kan iemand mij een subforum ban geven aub. Ow en wis ff al mijn topics hier.
triest gedoe.
Doeidoeiquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Mensjes ik ga naar mn ouders tot morgen, anders blijf ik al die rotverslagen voor school typen (gister tot 00.50) Doe rustig aan allemaal..ok? Pluis
Da's niet slim. Hoe gaat gij nu zappen ??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:12 schreef Lois het volgende:
Bij het wassen van het beddegoed heb ik per ongeluk de afstandsbediening van de televisie meegewassen.![]()
Daar kan ie niet zo goed tegen .......![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:12 schreef Lois het volgende:
* Brighteyes heeft net weer een echte Loisactie uitgehaald
Bij het wassen van het beddegoed heb ik per ongeluk de afstandsbediening van de televisie meegewassen.![]()
Daar kan ie niet zo goed tegen .......![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
tante
Wat loop je dan door te zeveren?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:07 schreef pluisje het volgende:
Hoewel, eigenlijk was het niet eens door jou,
Wat loop je nou door te zuigen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat loop je dan door te zeveren?
op bed tv kijken en hem vergeten ergens anders neer te leggen als je je bed gaat verschonenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:45 schreef phluphy het volgende:
HOE komt een afstandsbediening in je bed?![]()
Naar megapool voor een nieuwe afstandsbediening natuurlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:37 schreef dutchie het volgende:
LoisLois
Lois
![]()
Waar moet dat toch met jou naartoe Lois?![]()
Je lakens op de bank of op tafel leggen als de foon gaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:45 schreef phluphy het volgende:
HOE komt een afstandsbediening in je bed?![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar megapool elektronicazaak voor een nieuwe afstandsbediening natuurlijk
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:22 schreef sjak het volgende:
[..]
Wat loop je nou door te zuigen?
Er staat nergens in dit topic dat jij rotte vis bent.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik ben deze discussie niet gestart. Als ik voor rotte vis wordt uitgemnaakt kan je een reactie terug verwachten. sim-pel.
Lois, Pluis heeft niets gedaan behalve klagen. Dat meneer daar meteen zo op moet reageren is gewoon belachelijk. Ik heb mijn zegje gedaan in het moderatietopic, omdat Karin gevraagd had daarheen te gaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef Lois het volgende:
Oke maar dan is het nu genoeg, oke Pluis en Swets?
Ik hou niet van ruzie en al helemaal niet hier.
De afstandsbediening was van de tv op de slaapkamer, wij kijken altijd nog even het late journaal in bed. Vanmorgen nogal haastig het bed afgehaald en niet goed gekeken.
Jeroen is hem nu, volgens mij best succesvol, aan het repareren.
Snoer je dan ook ff al die andere wijven welke maar continue op mij in willen hakken de bek?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef Lois het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Er staat nergens in dit topic dat jij rotte vis bent.
Want anders ga IK ook gewoon door. Zeker tov die Troel met die halve hersencel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Lois, Pluis heeft niets gedaan behalve klagen. Dat meneer daar meteen zo op moet reageren is gewoon belachelijk. Ik heb mijn zegje gedaan in het moderatietopic, omdat Karin gevraagd had daarheen te gaan.
Ik post hier ook niet met het doel om ruzie te maken, en volgens mij heb ik dat ook in geen enkel opzicht gedaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:37 schreef Lois het volgende:
[inkoppertje]quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Snoer je dan ook ff al die andere wijven welke maar continue op mij in willen hakken de bek?
[..]
[..]
Want anders ga IK ook gewoon door. Zeker tov die Troel met die halve hersencel.
Tja ik ook niet. Blijkbaar werd het anders opgevatquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:46 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik post hier ook niet met het doel om ruzie te maken, en volgens mij heb ik dat ook in geen enkel opzicht gedaan.
Koelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:13 schreef daniman het volgende:
pfff nah zand erover... laten we het eens over LEUKE dingen hebben om elkaar op te vrolijken
* Sylvana heeft vandaag met zijn band opgetreden in Gouda, was erg leuk!
idd, en gelijk aan iedereen showenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef daniman het volgende:
leuk Sylvana!!!
Kun je meteen je camera uitproberen op die verjaardag
Nee tochquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:34 schreef coolbabe het volgende:
Er staat hier een springkussen achter op het pleintje, het buurmeisje is 3 geworden
lichtelijk verwend geloof ik
Tuurlijk niet, wat een rare gedachte Belanaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef Belana het volgende:
Sjees coolbabe, dat is echt erg idd! Morgen wordt Eva 3, zouden ze ook een luchtkussen hebben????
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat een rare gedachte Belana
Voor Eva hebben ze gedaan wat elke goede ouder zou doen: Fransje Bauer inhuren!
En als Liam één wordt huur jij natuurlijk de hele Efteling af voor vrienden, familie en Fok!kers.... tja, het ouderschap is duur hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:48 schreef Belana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hallo zeg, over trauma's toebrengen gesproken . . .quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor Eva hebben ze gedaan wat elke goede ouder zou doen: Fransje Bauer inhuren!
Niks embargo, voor de draad ermee !!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
* BrightEyes fluistert heel zachtjes dat ze tante wordt... rust nog een klein embargo op, maar ik vind het zo leuk!
René mocht voor dr 5de verjaardag naar een concert van K3quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef Sylvana het volgende:
Als ze 4 is huren ze zeker K3 voor haar in
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, over trauma's toebrengen gesproken . . .
Niks mis mee, zeker als er geen verjaardagspartijaanhangtoestand erbij aanwezig is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:10 schreef moussy het volgende:
René mocht voor dr 5de verjaardag naar een concert van K3
Ze is trouwens voor zo maar naar een concert van Treble geweest
Algemene ontwikkelingquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, over trauma's toebrengen gesproken . . .
Daar moet ik je gelijk in geven (alhoewel het misschien ietsjes minder drastisch zou kunnen) . . .quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Algemene ontwikkeling
Een kind moet weten wat non-muziek is om echte muziek te waarderen
Jamai of Maud danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven (alhoewel het misschien ietsjes minder drastisch zou kunnen) . . .
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Jamai of Maud dan
een Minolta Dimage G400, met 4 megapixel, 3 keer optische zoom, en geen batterijen maar een accuquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef beefcake het volgende:
Sylvana wat voor camera heb je gekocht?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:28 schreef Lois het volgende:
Welkom terug Rewimo en sterkte met je vader!
Frans Bauer?! Neuh zo gek maken we het niet hoor morgen
Waddan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:34 schreef livelink het volgende:
Beefcake, Dylan komt er heel even heel eng uit te zien met je nieuwe icon.
Bewijs 'squote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:39 schreef beefcake het volgende:
Dylan is niet engDylan is lief!
Asjeblieft niet vesnellen, laat dat ding maar zo.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:45 schreef beefcake het volgende:
Haha ik zou niet eens weten hoe ik het sneller zou moeten zetten!!![]()
Kinder Foto Topic Deel 18quote:Op zondag 23 mei 2004 01:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bewijs 's![]()
Weet je wat ik altijd met stijgende verbazing aankijk? Kindjes komen in groep 3 of iets verder. De een neemt zijn kinderen mee naar de binnenspeeltuin in het dorp. De ander moet dat overtreffen door kabouter plopland. De volgende huurt een clown in. De keer daarop gaan ze met zijn allen naar het circus. De volgende besluit dat de efteling wel een goed idee is. Tja.... ouders blijven tegen elkaar opbieden, lijkt het soms wel. Kijk, ik zeg niet dat je helemaal niet weg mag of zo en ik geef mijn overbuuf groot gelijk die na een verjaardag met zeven gasten (jongens) aan huis, voortaan de speeltuin verkiest, maar als ouders elkaar gaan aftroeven, denk ik niet dat de kinderen er beter van worden. Ik heb oprecht ooit eens een moeder horen zeggen dat ze taart bij de multivlaai haalde, omdat de kinderen geen taart van de hema lusten. Kinderen van een jaar of achtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:32 schreef Anitra het volgende:
hmm hier is de nieuwste disney dvd altijd nog perfect met dolby digital.
srpingkussen, pfffffffff moet er niet aan denken..........
Shitquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:50 schreef Rewimo het volgende:
Ik had het van de week al gehoord, helaas heeft ie nog geen telefoon en kan ik hem nog niet bellen. Maar morgenmiddag ga ik meteen naar hem toe.
21,90 euroquote:Op zondag 23 mei 2004 00:03 schreef poemojn het volgende:
Nog een (dure) tip voor mensen die de babykamer in blauw/groen hebben ingericht is de volgende knuffel (erg lollig vind ik 'm):
Te koop bij www.knuffelkado.nl. Wat een fantastische knuffelbeesten staan daar bij!!
Dit is niet helemaal waar, de kinderen zullen er niet slechter van worden.. ze hebben toch lolquote:Op zondag 23 mei 2004 10:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd met stijgende verbazing aankijk? Kindjes komen in groep 3 of iets verder. De een neemt zijn kinderen mee naar de binnenspeeltuin in het dorp. De ander moet dat overtreffen door kabouter plopland. De volgende huurt een clown in. De keer daarop gaan ze met zijn allen naar het circus. De volgende besluit dat de efteling wel een goed idee is. Tja.... ouders blijven tegen elkaar opbieden, lijkt het soms wel. Kijk, ik zeg niet dat je helemaal niet weg mag of zo en ik geef mijn overbuuf groot gelijk die na een verjaardag met zeven gasten (jongens) aan huis, voortaan de speeltuin verkiest, maar als ouders elkaar gaan aftroeven, denk ik niet dat de kinderen er beter van worden Ik heb oprecht ooit eens een moeder horen zeggen dat ze taart bij de multivlaai haalde, omdat de kinderen geen taart van de hema lusten. Kinderen van een jaar of acht!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou vraag ik je! En over het algemeen wordt de speurtocht in de buurt met als toppunt een broodje knakworst het meest gewaardeerd
Nou, waar ik meer op doelde is dat sommige kindjes op de school waar ik kwam zich ervoor schaamden dat mama (alleenstaand) geen geld had om iedereen mee naar de Mac te nemen. Een van die kindjes wilde gewoon geen feestje gevenquote:Op zondag 23 mei 2004 10:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, de kinderen zullen er niet slechter van worden.. ze hebben toch lol
Dat ligt er aan wie het isquote:Op zondag 23 mei 2004 11:02 schreef miss_dynastie het volgende:
En hoe zit het met de papa's en mama's qua cadeautjes? Naar kinderfeestjes, bedoel ik? Wat geef je en hoe duur mag het zijn?!
Koop je dan als ouder een duurder cadeautje, vraag ik me dan afquote:Op zondag 23 mei 2004 11:18 schreef melonovy het volgende:
Het was mij idd ook al opgevallen dat kinderen en ouders elkaar moeten overtreffen mbt feestjes, belachelijke zaak.
de oudste van een kennis van wordt straks 5 en zal dan zijn eerste feestje geven voor en met klasgenootjes, maar hij had nu wel al even verkondigd dat een feestje thuis saai is, hij wilde met een groepje het liefst naar de Efteling. o'n initiatief komt niet van zo'n 4jarig kind hoor, dat wordt opgestookt door andere kindjes.
Een vriendinnetje/vriendje van school, waar weleens mee gespeeld wordt buiten schooltijden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wie het is![]()
quote:Dat overtreffen is al bij de traktatie's hoor. De kinderen beginnen al scheel naar elkaar te kijken en dan komt er op een gemene toon, kijk eens die van mij is lekker moohooier
Aha, oké. Maar zou jij een duurder cadeau kopen dan je normaal doet omdat je dochter mee wordt genomen naar de efteling?quote:Op zondag 23 mei 2004 11:25 schreef moussy het volgende:
sla dat DVDtje maar over, de kinderen spelen veel liever met elkaar dan dat ze tv gaan kijken.
Ja, maar wat is je eigen gang, daar ben ik benieuwd naar!quote:Op zondag 23 mei 2004 11:30 schreef Belana het volgende:
goedemorgen! *valt binnen*
Je moet toch gewoon je eigen gang gaan met dat soort dingen?
Ik ook niet en ondertussen ben ik er achter dat kinderen veel liever gewoon spelen dan met een schema van spelletjes bezig zijn op de leeftijd van 5 jaar.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:35 schreef Belana het volgende:
Ik heb me er nog niet zo in verdiept, aangezien het nog wel even duurt voordat Liam die leeftijd heeft. Ik denk wel dat ik graag iets uit huis zou doen omdat ik niet zo'n typje ben wat 5 kinderen thuis kan vermaken, maar dat heeft dus niet te maken met wat andere ouders doen.
Dat denk ik ook Moussy! Dat gedoe interesseert kinderen uiteindelijk niks denk ik. Gewoon lekker spelen!quote:Op zondag 23 mei 2004 11:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ook niet en ondertussen ben ik er achter dat kinderen veel liever gewoon spelen dan met een schema van spelletjes bezig zijn op de leeftijd van 5 jaar.
Omdat Waderauto's oersterk zijn, met leuke kleuren en je kunt er je fantasie erg in kwijt, merk ik aan Christan. Hij is sowieso autogek, maar de Waderauto's zijn erg geliefd. We nemen er vaak een mee naar het zwembad, kunnen ze prima tegen. Ik heb ze ook tweedehands, intensief mee gespeeld, maar je ziet het er niet aan af. Ze blijven erg mooi. Bovendien zijn ze niet extreem duur, da's ook weer meegenomenquote:Op zondag 23 mei 2004 08:47 schreef danosa het volgende:
Rewimo, ik kan me herinneren dat jij (of beter gezegt Christian) iets met Wader auto's heeft. Wat is er zo bijzonder hieraan dan? Mijn achterbuurjongetje is vandaag 2 jaar geworden en ik heb in alle haast gisteren een kadootje van Wader gekocht, met het idee Rewimo prijst dit aan haha maar heb dus geen idee waarom![]()
Wow, goed zoquote:Op zondag 23 mei 2004 15:15 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ben 1,7 kilo afgevallen deze week. (ging gisteren nog even lekker aan de scheit dus dat gaf wat extra onsjes)
En ik ga weer vol goede moed verder. Want ik ben er nog lang niet. Maar het begin is er.
Mag ik vragen hoeveel je als ouder betaalt voor zoietsquote:O ja over kinderfeestjes gesproken. Toen ik nog niet ziek was gaf ik ook kinderfeestjes. Voor het cosmeticabedrijf waarvoor ik werkte. Heel erg leuk om te doen. De meiden vonden het ook schitterend. Ik deed een groepje van 5 tot 9 meiden optutten. De jarige deed ik dan en de vriendinnetjes deden het zelf, of bij elkaar. Op het eind de haren in leuke staarten. De moeders hadden tijd om wat aan het eten te doen of gingen er gezellig bij zitten en foto's maken. Daanra deden ze dan als ik weg was vaak disco houden ofzo.
Maar goed dit is dus alleen leuk voor meidenDe meiden waar ik het gedaan heb waren tussen de 8 en 11 jaar.
Clauwheee, rustig aan hequote:Op zondag 23 mei 2004 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Heb eigenlijk erg weinig te melden...Moet heel erg aan de slag nog eigenlijk, maar heb zo zwaar de pest in alles, dat ik me er niet tot kan zetten... Ga gewoon lekker op het speeltuinbankje zitten!
Ja dat wil ik eigenlijk ook, maar er hijgen allerlei deadlines in mn nek, en omdat ik al achter loop wil ik ze eigenlijk niet verschuiven..anders raak ik alleen maar meer achter..Maar heb mn hart uitgestort bij mn ouders, ze zeiden al, desnoods doe je er maar langer over, ze zien ook dat ik echt wel wil maar niet kan en gewoon op ben...quote:Op zondag 23 mei 2004 18:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Clauwheee, rustig aan he
Je moet helemaal niks hoor!
Edit: behalve rustig aan doen dan
Ik heb mijn deadlines gewoon weggegooid... ik moet maar inzien dat ik het echt echt echt niet red om over 2 1/2 week tentamens te gaan makenquote:Op zondag 23 mei 2004 18:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja dat wil ik eigenlijk ook, maar er hijgen allerlei deadlines in mn nek, en omdat ik al achter loop wil ik ze eigenlijk niet verschuiven..anders raak ik alleen maar meer achter..Maar heb mn hart uitgestort bij mn ouders, ze zeiden al, desnoods doe je er maar langer over, ze zien ook dat ik echt wel wil maar niet kan en gewoon op ben...Ik heb hele lieve ouders
Ja, ik ben vanmiddag bij hem geweest. Hij is positief zoals altijdquote:Op zondag 23 mei 2004 17:28 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo, ben je al bij je vader geweest? Hoe is het met hem?
Wat leuk! Alleen jammer van je nichtje Esmee dat ze ziek is. Die moet maar snel weer beter worden!quote:Op zondag 23 mei 2004 19:32 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb 2 nichtjes en een neefje (en dies net geboren)
Mijn nichtje Esmee is nu 1 jaar en 3 maand, nichtje Tess is 9 maand en neefje Niek is nu 2,5 week
Esmee is opt moment errug ziek..das wel zielig, ze klungelt aan de lopende band, ze moet nu veel overgeven en diarree.
Met Tess en Niek gaat het hartstikke goed!! Ik hoop dak vandaag nog ff een update kan doen in het trotse ooms en tantes topic, daar kun jij over een tijdje dus ook gaan posten!
haha dat zal nog wel even duren hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 19:31 schreef Jessicaa het volgende:
Daniman wat leuk!!! Weer iemand om te duwen bij t schommelen
Ik zit net te lezen dat je gefeliciteerd wordt, even terug gelezen waarvoor dan wel, maar je wordt dus oom, wat leuk voor je!! Gefeli hoor! Ome Daniman, hihihiquote:Op zondag 23 mei 2004 19:09 schreef daniman het volgende:
Ik heb heeeeeeel leuk nieuws![]()
![]()
vandaag hadden we een familieaangelegenheid bij mijn oudste broer en schoonzus thuis. En mijn schoonzus heeft vandaag te kennen gegeven dat ze zwanger is!!Oftewel, ik ga OOM worden
![]()
* melonovy vind het hartstikke leuk
Nee, dat klopt dus. Het hotelgedeelte wordt niet meer gebruikt. Alleen voor bekenden. Vandaar dat ze er niet mee adverterenquote:Op zondag 23 mei 2004 23:27 schreef livelink het volgende:
Rewimo, jullie hebben een leuke vakantie gehad, zo te horen en te zien. Hoe is het nu met je vader? Even nog een klein vraagje over je vakantie. Je had een website neergezet van jullie hotel en daar had je bij gezegd dat alleen bekenden daar konden logeren. Ik kon dat op geen enkele manier uit die website halenNiet dat ik er nu ook direct naartoe ga hoor, maar ik vroeg het me alleen maar af.
Kijk, dat is nog eens goed nieuwsquote:Op maandag 24 mei 2004 11:27 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader belt net dat hij naar huis magHopelijk nu eens voor een langere periode
Nee, die komen (tactisch afgesprokenquote:Op maandag 24 mei 2004 11:50 schreef melonovy het volgende:
En Pluisje, waren de aanstaande grootouders niet net langs geweest om je wat te helpen, en nu weer een zooi in hus, het huishouden is echt oneindig....
Wie verheugt zich nou al weken op schoonmaken?!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:11 schreef pluisje het volgende:
Jaaaaa, en voor zover ik begreep hebben de moeders al hun wapentuig (doekjes, schoonmaakmiddelen, doekjes...) al helemaal klaar staan, en verheugen ze zich er al weken op
Misschien verheugen ze zich er wel enorm op 's een keer iets te kunnen doen voor hun (schoon)dochter die een nogal zware zwangerschap heeft.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:47 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wie verheugt zich nou al weken op schoonmaken?!![]()
Ja, dát kan ik me natuurlijk helemaal voorstellenquote:Op maandag 24 mei 2004 15:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Misschien verheugen ze zich er wel enorm op 's een keer iets te kunnen doen voor hun (schoon)dochter die een nogal zware zwangerschap heeft.
Idd, dat wordt bij ons zo langzaam aan een understatement!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:11 schreef Spindizzy het volgende:
Gefeliciteerd Dutchie... Je hebt nooit genoeg neefjes en nichtjes
Tuurlijk, maar ik denk dat het toch net ietsje anders is... ik weet het niet, ik heb geen broers of zusters en ken dus ook niet het gevoel dat daarbij hoort. Het houden van iemand als broer of zus bedoel ik. Ik voel toch iets anders, misschien iets meer eigens/vertrouwds (familieband?) of zo, bij neefjes en nichtjes die familie zijn, dan bij de kinderen van vrienden. Ik kan het niet zo goed uitleggen, het is echt een kwestie van gevoelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:26 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo: de kinderen van vrienden noem ik ook gewoon mijn neefjes en nichtjes hoor![]()
Ik refereer in dit geval specifiek naar kinderen van je broer of zus (in het Engels heb je er verschillende woorden voor - cousin en nephew/niece). Die bepaalde soort neefjes en nichtjes heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:33 schreef miss_dynastie het volgende:
De kinderen van de broer/ zus van je ouder zijn toch ook neefjes en nichtjes? Of alleen de kinderen van je broer/zus, nee toch? In Joegoslavië liggen de familieschema's heeeeeel raar en ik heb geen zin om het helemaal uit de doeken te doen, bovendien snap ik het zelf niet helemaal, maar ik ben tante van een heleboel kindjes daar omdat de broer van de opa van mijn moeder een hele hoop achterkleinkinderen heeft of zoietsAnyway, je bent daar wat sneller tante dan hier
![]()
Bij mij is dat juist andersom... De kinderen van mijn broer heb ik eigenlijk helemaal niks mee. Waarschijnlijk omdat ik ze zelden tot nooit zie en het feit dat ik nooit erg close ben geweest met mijn broers zal er ook wel wat mee te maken hebben. Brecht is eigenlijk geen bloedfamilie van mij (is het kind van mijn man zijn zus) en toch beschouw ik haar meer als familie dan mijn neefjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:34 schreef Rewimo het volgende:
. Ik voel toch iets anders, misschien iets meer eigens/vertrouwds (familieband?) of zo, bij neefjes en nichtjes die familie zijn, dan bij de kinderen van vrienden. Ik kan het niet zo goed uitleggen, het is echt een kwestie van gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |