jij verschijnt ook in elk hans topicquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:09 schreef veldmuis het volgende:
Hier staat er ook nog wat over:
wat is er grappig aan hans teeuwen?
Hans Teeuwen of Herman Finkers ?
Druk met Hans.
Ja en ikv ind het nog niet eens echt grappigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:11 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
jij verschijnt ook in elk hans topic
bijna eens. Ik kon helemaal niet lachenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef SuperUli het volgende:
Ik zeg: wat een sof.
Ik vond er echt vrij weinig aan, ik heb geen een keer dubbel gelegen. Wat een flauwe humor af en toe. De eventuele glimlach op m'n gezicht kwam alleen door de "sociale intellilgentie", en "circus BAF" kon ik ook nog wel om lachen..voor de rest was het bar matig.
ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:13 schreef ikookhier het volgende:
Geweldig Ik moet er zo hard om lachen
Dat ben ik dus niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vraag me enkel af, waarom de notoire haters toch alle vijf shows gekeken hebben en die dan ook tot het einde uitzitten voor de buis
Maar dat weten nu, SCquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben geen HT-hater, ik vond zijn eerdere shows briljant. Daarom is Industrie of Love ook zo'n grote sof. Vorige show was al minder, deze is helemaal bagger.
Zit ie al! als Sinterklaasquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:19 schreef NewOrder het volgende:
Briljant, maar niet geschikt voor mensen die van Andre van Duin of Ab Normaal houden. Nog even en hij kan zo in Jiskefet.
Oh ik kan van Duin ook waarderen, hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:19 schreef NewOrder het volgende:
Briljant, maar niet geschikt voor mensen die van Andre van Duin of Ab Normaal houden. Nog even en hij kan zo in Jiskefet.
Nee dat weet ik, maar je mag toch wel je teleurstelling ventileren?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:26 schreef milagro het volgende:
Je kan toch niet beredeneren of bewijzen waarom of dat iets leuk is of niet
ja maar dat was dus mijn punt, ik ben enorme fan van finkers en maassen, maar als ik eerlijk ben hebben zij ook niet al te veel veranderd in hun shows toch? het stoort alleen wat minder bij hunquote:nog even op deze reactie van kastanova in het vorige topic
Mwoooah, ik denk dat het vooral aan de verschillende soorten kijkers ligt, over hoe snel iets opgemerkt wordt.
Niet dat ik mezelf zo'n expert noem, maar bij Youp (zeiken op de mensen waartoe hij zelf ook behoort) en Bert Visscher (Veel geschreeuw en gekke bekken) valt het al direct op dat er niets vernieuwends in de show zit en je dus hetzelfde in een nieuw jasje te zien krijgt.
Bij Youp kan ik er af en toe nog om lachen, omdat hij af en toe nog rake opmerkingen heeft, maar Bert vind ik niets meer dan een irritant ADHD kind.
Als ik tegenwoordig luchtig vermaak waar ik verder niet over na hoef te denken wil, kijk ik Herman Finkers.
Als ik iets dieper (in hoeverre dat mogelijk is bij cabaret) vermaak wil waarbij ik ook regelmatig dubbel lig, dan kijk ik Theo Maassen.
En dat zijn nu net de cabaretiers met de minste nieuwe shows
Daar heeft ie ook al eens meegedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:19 schreef NewOrder het volgende:
Da's gewoon niks meer dan shockeren, en eerlijk is eerlijk - dat is waar HT groot mee is geworden.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:16 schreef R@b het volgende:
Het in de reet neuken van Beatrix. Veel te simpel, kan iedere broodmongool verzinnen zulke platvoersheid. Wel gedurfd voor een gerenommeerd cabaretier om het koningshuis zo ongenadig hard aan te pakken, maar de manier waarop had (te) weinig niveau.
Jaaa daar ga ik heen binnenkort!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vond het ook dikke bagger, probeerde hem leuk te vinden, maar op een gegeven moment lukte zelfs dat niet meer
Nu maar wachten op 'Nee dan Lourdes' van BV
niks aan toe te voegen, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:36 schreef Abbadon het volgende:
bij vlagen zeer grappig....bij vlagen ook vrij zwak...heb me wel vermaakt, maar vond z'n eerste shows leuker
flikker toch op man, dat bepaalt iedereen zelf welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
Iedereen die briljant zegt heeft het niet begrepen...
Ja idd. Ik vond het leuk vermaak en dat het misschien slechter was dan al het andere maakt mij geen flikker uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:34 schreef Tomek het volgende:
[..]
flikker toch op man, dat bepaalt iedereen zelf wel![]()
Volgens mij heb je het zelf gewoon niet begrepen en ben je daarom teleurgesteld.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
Iedereen die briljant zegt heeft het niet begrepen... het ultieme bewijs dat Hans Teeuwen schijt heeft gekregen aan zijn publiek was wel de enerlaatste sketch waar hij zich gaat liggen rukken op het publiek. Waar die zo van houdt... yeah right.
idd, maakt mij ook geen flikker uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Ja idd. Ik vond het leuk vermaak en dat het misschien slechter was dan al het andere maakt mij geen flikker uit.
LoL, wat een onzin. We hebben net die hele discussie achter de rug wat er wel en niet gezegd mag worden over het Koningshuis, en dan dit. Geniaal. Goede show, iets minder dan zn vorige, maar ik heb genoeg gelachen dus het zit mij wel snor.quote:Het in de reet neuken van Beatrix. Veel te simpel, kan iedere broodmongool verzinnen zulke platvoersheid.
Hij denkt van welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar dat weten nu, SC
En wat wil je daar nog aan toevoegen dan
Je kan toch niet beredeneren of bewijzen waarom of dat iets leuk is of niet
Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:
De Vliegendepanters, dat zijn pas toppers!
Dat laatste programma van ze was inderdaad voor een groot gedeelte erg saai. Dan liever een wat mindere show van Hans Teeuwen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...
Ze zijn van luchtige, leuke humor naar boerenhuisvrouwenhumor en teveel muziek gegaan.
Hmm jammer... Die serie van hen Daar Vliegen de Panters was echt lachen met die tweeling en Pierequote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ben 2 maanden geleden naar hun nieuwe voorstelling geweest en er was werkelijk geen réét aan...
Ze zijn van luchtige, leuke humor naar boerenhuisvrouwenhumor en teveel muziek gegaan.
wie weet en anders is de dvd vanaf vandaag te koop ik heb hem al in huisquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:43 schreef Lynx666 het volgende:
Wordt ie binnenkort nog herhaald????? Ik heb 'm gisteren gemist..
* Lynx666 had zelfs nog een herinnerings SMS gekregen.
Ik ben teleurgesteld omdat ik weet wat hij kan... als je hem gewoon sinds Heist (zijn allereerste show met de jammerlijk overleden Roland Smeenk) hebt gevolgd, weet je gewoon dat dit echt niks is. tuurlijk zaten er grappige stukjes tussen, maar ga nou niet vertellen dat dit ook maar iets weg had van een briljante show.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:39 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het zelf gewoon niet begrepen en ben je daarom teleurgesteld.![]()
Als de show echt zo goed was geweest had van de 72% die de show had gezien minstens 40% hem geweldig moeten hebben gevonden... Maar ik zeg niks meer verder.. ga Hard & Zielig kijken zo..quote:Wat vond je van de show van Hans Teeuwen?
Gestart op: 21-05-2004 14:22
Aantal stemmen: 431
Laatste stem: 21-05-2004 20:53
Reacties: 9
Industry of Love (uitgezonden door de VARA!)
Niet gezien - 122 (28.3 %)
Redelijk - 89 (20.6 %)
Matig - 75 (17.4 %)
Geen zak aan - 75 (17.4 %)
Geweldig - 70 (16.2 %)
Daar heb je een punt, ben ik het mee eens, desalniettemin vond ik het toch zeer vermakelijk. Want Günther Schneider was toch wel iets nieuws in mijn beleven, althans, soort van.... en dat vond ik echt steengoedquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:25 schreef Bupatih het volgende:
het stelde me teleur
Veel herhalingen van vorige shows:(Blij) dansen op muziek; Zenuwachtig of stotterend praten; 'Spannend' verhaal vertellen en dan komen met een anti-climax opmerking; zelfde typetjes / stemmetjes
Het wordt tijd dat Hans Teeuwen weer eens met wat nieuws komt, want hij was ooit geniaal
Maar nu.....
quote:nadeel: luisterd heel erg slecht...
Klonen zijn typerend voor Teeuwen fans.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:42 schreef tamtam het volgende:
Gelly, je kunt niet sarcastisch zijn. Dus probeer het ook maar niet, want het is een enorme aanfluiting.
absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:43 schreef milagro het volgende:
het zit je hoog, hè gelly
Waarom nu weer de LPF erbij halen, manquote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
[..]
absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.
Ik voel een hoop negatieve energie.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef milagro het volgende:
ik vind jou niet leuk
Ieder z'n meug, wat niet wegneemt dat Hollandia in de aanbieding is voor het Teeuwen publiek.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hoeft het niet leuk te vinden, ik vind jou niet leuk, maar gun een ander dat genoegen wel.
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ieder z'n meug, wat niet wegneemt dat Hollandia in de aanbieding is voor het Teeuwen publiek.
Zoals wat, zeiken op Hans Teeuwen ?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:04 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
oh my God..dat die man zoveel los maakt bij je... en dat op dit uur..waar je toch veel leukere dingen zou kunnen doen..
ach ja, plebs en incapabel , hè dan krijg je datquote:Op zondag 23 mei 2004 03:02 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik voel een hoop negatieve energie.
als je daar een harde dobber van krijgt, be my guest..quote:Op zondag 23 mei 2004 03:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals wat, zeiken op Hans Teeuwen ?
En dat zijn ook mooie momenten!quote:Op zondag 23 mei 2004 03:06 schreef milagro het volgende:
maar hey, ik weet wanneer een t of een d te gebruiken
Fuck hé, 2 termen die normaal vrij weinig gebruikt worden en nu op een dag eerst door mij, daarna door jou.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen.
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...quote:Op zondag 23 mei 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Fuck hé, 2 termen die normaal vrij weinig gebruikt worden en nu op een dag eerst door mij, daarna door jou.
Ik zou bijna denken dat ik je grote voorbeeld was :').
Ik ben het trouwens wel met je eens, mijn enige kameraad die de laatste show van Teeuwen leuk vond lacht normaliter alleen om prutten die gelaten worden en de plaatjes in de Donald Duck...
"Dit was het nieuws" vindt hij bijvoorbeeld veel te serieus en dus saai.
Het is op zich vrij simpel samen te vatten.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
Ik durf het wel te zeggen. Iedereen wil een mening hebben over HT en kijkt daarom zijn shows, het is namelijk erg cool om te zeggen dat je naar zijn shows bent geweest. Als ik morgen kaartjes kan krijgen voor zijn nieuwste show ga ik ook. Het probleem zit hem in dat mensen niet durven toe te geven dat ze zijn humor niet begrijpen. Ik snap al jaren niet waarom Jsikefet zendtijd heeft, maar het schijnt leuk te (moeten) zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
OMG, plebs verketteren en dan quoten uit Doordevil alias Nico Dijkshoorn met de wijze woorden 'schubbekutteveen en personeelsavond', en dan ook later teruglezen "dat ik mezelf hoor praten" of iets dergelijks, nee dat is pas armoe, bittere armoe. Jongens, het was gewoon heerlijk amusement, soms plat, vaak erg leuk. Het word pas echt genant als je andere grote zielen (hahaha) moet gaan gebruiken om je eigen negatieve emotie kracht bij te zetten, en dan vooral zo rond 4 uur 's nachts.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
[..]
absoluut niet, wat me irriteert zijn mensen die dit daadwerkelijk als cabaret zien terwijl het niet meer is dan poep en plas grapjes die leuk zijn op de plaatselijke personeelsavond van appie heyn in schubbekutteveen. Vind je dit soort 'humor'werkelijk geniaal dan behoor je tot het verkiezinings potentiaal van de LPF of wie weet de feestpartij. Nog 1 tip : Hollandia is in de aanbieding bij de Aldi.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:26 schreef Stefkuh het volgende:
Iedereen die briljant zegt heeft het niet begrepen... het ultieme bewijs dat Hans Teeuwen schijt heeft gekregen aan zijn publiek was wel de enerlaatste sketch waar hij zich gaat liggen rukken op het publiek. Waar die zo van houdt... yeah right.
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet.
quote:Op zondag 23 mei 2004 10:36 schreef dewd het volgende:
Zo gelly, industry of love was niet grappig, maar jij kan er ook wat van..
Je blijft me verbazen wat betreft triestheid Martin. Vooral als je om 3 uur 's nachts denkt wat leuks te kunnen zeggen over 'het plebs' waar jij in Roden zooo verheven boven bent, maar dat je daarvoor andermans termen letterlijk moet gaan jatten, er een politiek statement van probeert te maken EN gelijk er een Michel Smit-vergelijking ingooit maakt je nog zieliger en humorlozer dan 90% van de mensen hier al dacht dat je was.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Veel verder dan dat komen je meeste bijdrages dan ook niet, vrind.quote:Op zondag 23 mei 2004 11:28 schreef Nyrem het volgende:
[..]
![]()
(2 smiley's zegt meer dan genoeg)
Je snapt het niet, gelly.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Weet je Kasta, we zijn volgens Milagro arrogant en snappen de humor van het volk niet. Hoewel ik de Duck enkel ter bevordering van de stoelgang lees snap ik de humor wel. Evenals de humor van Teeuwen, ik heb nog nooit zo lekker gepoept. Toch blijft de vraag waarom Teeuwen zo'n miljoenen publiek trekt. Zal het de sublieme humor zijn, of het element van herkenbaarheid van de fans in Teeuwen ? Ik durf het bijna niet te zeggen ...
Hoe heet jij?quote:Op zondag 23 mei 2004 13:19 schreef Mr.Norris het volgende:
Wil nog ff kwijt dat er ontzettend geknipt is in de T.V. registratie van IOL. In de integrale versie zit nóg meer improvisatie bijvoorbeeld, helemaal in 't begin als hij de hele eerste rij afgaat en bij iedere naam een grap probeert te verzinnen. Sommige dingen die dan gezegd worden, komen later nog terug in de show.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef SuperUli het volgende:
Ik zeg: wat een sof.
Ik vond er echt vrij weinig aan, ik heb geen een keer dubbel gelegen. Wat een flauwe humor af en toe. De eventuele glimlach op m'n gezicht kwam alleen door de "sociale intellilgentie", en "Hans Teeuwen" kon ik ook nog wel om lachen..voor de rest was het bar matig.
Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:16 schreef kamagurka het volgende:
Briljanter dan rooie rakker dolf jansen
quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.
Blaat.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
vele holocaustverheerlijkingen.
afwerkplek afwerkplek, Hitler had een snorretje en Nietzman doet weer gekquote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inderdaad. Politieke voorkeur heeft veel te maken met de humor. Ik ben blij dat Hansje Teeuw fijn rechts is, iets wat je herkent aan aan de integraal uitgezonden speeches van Adolf Hitler en de vele holocaustverheerlijkingen.
Gekookt ei, gekookt ei, heroine dealen op een kinderboederij.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:13 schreef milagro het volgende:
[..]
afwerkplek afwerkplek, Hitler had een snorretje en Nietzman doet weer gek
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:13 schreef milagro het volgende:
afwerkplek afwerkplek, Hitler had een snorretje en Nietzman doet weer gek
Oe.. spitsquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
.
Misschien moet je tekstschrijver worden bij Hansje.
Inderdaad. En zo is het. En nie anders.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben geen HT-hater, ik vond zijn eerdere shows briljant. Daarom is Industrie of Love ook zo'n grote sof. Vorige show was al minder, deze is helemaal bagger.
Ik denk dat iemand met een hoog IQ ook best om Hans Teeuwen kan lachen.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef kastanova het volgende:
Gevoel voor humor waarbij het voornamelijk afhangt van het IQ van de toeschouwer, maar ja, ieder zijn eigen ding.
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Gekookt ei, gekookt ei, heroine dealen op een kinderboederij.
Dat meen je toch niet he, dat je denkt dat Hans Teeuwen rechts is????quote:Op zondag 23 mei 2004 19:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)quote:Op zondag 23 mei 2004 20:51 schreef bloodymary het volgende:
Dat meen je toch niet he, dat je denkt dat Hans Teeuwen rechts is????![]()
![]()
![]()
Wil je haar beledigen, ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
.
Misschien moet je tekstschrijver worden bij Hansje.
Ah, dan is het goed. Ben overigens dol op sarcasme.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
ik heb de show ook live gezien waas de try oput dus er zijn ook wat stukjes weggelaten en de show op tv was idd veel ingeknipt en dat doen ze wel vaker met die showsquote:Op maandag 24 mei 2004 10:09 schreef alki het volgende:
Ik heb m live gezien en daar had hij nog veel meer verhalen dan op tv. Hebben flink geknipt of een slechte voorstelling gefilmt. Op tv was ie minder dan de show in Maastricht. En daar waren zijn grappen over t koningshuis nog extremer... Op tv zei ie maar de helft.
op de dvd staan zo ie zo stukjes die op tv niet werden uitgezondenquote:Op maandag 24 mei 2004 15:15 schreef IceHeat het volgende:
Zal de DVD release wel de volle brok bevatten????
ik vond zijn ouwe shows ook vet, deze vond ik leuk.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:58 schreef yohan.nl het volgende:
Helaas helaas, één grote mislukking.
Als je de andere shows van H.T. cool vond (zoals ik) dan zul je hier waarschijnlijk niet veel aan vinden, op een aantal kleine stukjes na.
Ben bang dat ie z'n beste tijd gehad heeft
Dat dan weer wel vond ik wel OK, ik vond Trui minderquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:34 schreef kastanova het volgende:
Toch frappant dat de mensen die zeggen dat de rest het niet begrijpt, vooral de sketches met het anaal nemen van de koningin en de kabouter in de fles leuk vonden.
Het kan aan mij liggen, maar wat valt daar niet aan te begrijpen
Áls er dan nog iets voor "diepzinnige humor" door zou moeten gaan, dan is het dat stuk over sociale intelligentie, maar als dat dan al briljant is, dan snap ik waarom ik er vrij weinig aan vond.
Er zit een dalende lijn in bij Hans, Hard & Zielig en Met een Breierdeck waren hilarisch, Trui en Mannen van de radio waren ook nog leuk, maar Dat dan weer wel en Industry of love waren gewoon ronduit slecht, af en toe leuke momenten, maar niet genoeg voor een heel theaterprogramma.
Om het verschil aan te tonen; de beste grap uit Industry was in mijn ogen "Ik eet vlees uit principe", zijn eerste shows zaten vol met dergelijke humor, nu heeft hij in het hele theaterprogramma slechts in zo'n "briljante" grap en wordt de rest opgevuld met poep en plas humor.
En dat terwijl een Theo Maassen bijvoorbeeld alleen maar beter wordt in hetgeen hij doet.
Dat had ik bij Hans ook gehoopt, maar het is een deceptie gebleken.
Kasta jongen, je bespaart me een hoop typewerk. Dank daarvoorquote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
; het is ongecompliceerde humor, vergelijkbaar met Donald Duck, maar dan voor grote mensen, want het is groffer.
"Anus" roepen op tv is grappig en grof! De koningin in haar reet neuken; hi-la-risch!
Neuken, anus, poep, plas, iemand met gekke stemmetjes, hij doet gekke dansjes, wat een lol!
Het is geen grap, het is geen humoristisch verhaal, het is geen herkenbare sketch, maar het is grof en simpele onderbroekenhumor, dus voldoende om bij enkele mensen op de lachspieren te werken.
zijn volgende? wanneer komt die uit dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:34 schreef Redman het volgende:
Ik vond zijn volgende show beter.
Ik vond zijn eerste 2 shows geweldig, maar de laatste 2 ook zeker wel hoor (Trui weet ik het even niet zeker van). Hij is alleen wel gewoon een wat andere kant op gegaan, maar ik kan het wel waarderen. Heb om Industry of Love echt wel dubbel gelegen!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:58 schreef yohan.nl het volgende:
Helaas helaas, één grote mislukking.
Als je de andere shows van H.T. cool vond (zoals ik) dan zul je hier waarschijnlijk niet veel aan vinden, op een aantal kleine stukjes na.
Ben bang dat ie z'n beste tijd gehad heeft
De manier waarop Teeuwen het doet, de manier waarop die het zegt, dat is bij mij meestal al genoeg voor een lach. Of misschien onzekerheidquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:22 schreef TC03 het volgende:
Het is trouwens wel zo dat het publiek al lacht voordat ze de grap snappen. Op de DVD staat ook een stukje improvisatie met het publiek. Gaat ie bij ieder's voornaam iets 'grappigs' verzinnen (wat met opzet niet lukt). Heet er iemand op een gegeven moment Daisy, zegt ie: "Dat, komt later terug!" Het publiek lacht, maar waarom? Het is geen grap, want het komt écht later terug!
Ik vind het ook wel een goede show. Alleen dat stuk over circus Baf vond ik echt saaiquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De manier waarop Teeuwen het doet, de manier waarop die het zegt, dat is bij mij meestal al genoeg voor een lach. Of misschien onzekerheid
Maar ik snap best dat mensen dan gaan lachen.
Ik vind het trouwens na een tweede keer bekeken te hebben, toch een vrije goede show. Heb echt wel een paar keer dubbel gelegen van het lachen. Echt mijn humor. En liedjes met zijn naam erin zijn echt geweldig!![]()
Sociale Intelligentie is vooral in het begin saai, als hij de hele dat woord niet kan zeggen. Maar voor de rest vind ik hem wel leuk, vooral doordat hij 'haaa, daar staat ie met z'n trommeltje' er doorheen roept. Slaat nergens op, maar is wel komischquote:Op zondag 30 mei 2004 07:46 schreef Mr.Norris het volgende:
Circus BAF vond je saai? Hmm... ik vind het een geniaal stukje!
Als er dan al iets saai zou zijn, dan had ik verwacht dat je Kikvorsman of Sociale Intelligentie zou noemen.
Ik weet niet, als de Heist show ongeveer een halfuurtje duurt staat hij er helemaal op ja. Skokn Duikn ofzoiets staat er op jaquote:Op zondag 30 mei 2004 13:11 schreef PimD het volgende:
Staat de hele Heist show op de DVD ? Ook dat liedje "Skokn Duikn" ofzo (weet de titel niet meer) ? Misschien toch maar 's de originele DVD halen dan
Goeie kick, dat wel.quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Shit, ik zit op het account van mn moeder...
quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Shit, ik zit op het account van mn moeder...
waarom dan dequote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Robocock het volgende:
[..]
![]()
Lekker wijf trouwens, jouw moeder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |