abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19357253
Weet iemand of de show nog herhaald gaat worden? Heb m helaas gemist
  maandag 24 mei 2004 @ 10:51:16 #152
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_19357522
geen idee zal vast ooit nog wel is

anders koop je toch de dvd of kijk je of iemand in je omgeving hem heeft en hem voor je wilt kopieren
  maandag 24 mei 2004 @ 10:52:45 #153
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_19357545
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:09 schreef alki het volgende:
Ik heb m live gezien en daar had hij nog veel meer verhalen dan op tv. Hebben flink geknipt of een slechte voorstelling gefilmt. Op tv was ie minder dan de show in Maastricht. En daar waren zijn grappen over t koningshuis nog extremer... Op tv zei ie maar de helft.
ik heb de show ook live gezien waas de try oput dus er zijn ook wat stukjes weggelaten en de show op tv was idd veel ingeknipt en dat doen ze wel vaker met die shows
  maandag 24 mei 2004 @ 15:15:10 #154
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_19364148
Zal de DVD release wel de volle brok bevatten????
  maandag 24 mei 2004 @ 15:57:09 #155
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_19365240
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:15 schreef IceHeat het volgende:
Zal de DVD release wel de volle brok bevatten????
op de dvd staan zo ie zo stukjes die op tv niet werden uitgezonden
  maandag 24 mei 2004 @ 15:58:43 #156
58076 yohan.nl
Zeker nu!
pi_19365285
Helaas helaas, één grote mislukking.
Als je de andere shows van H.T. cool vond (zoals ik) dan zul je hier waarschijnlijk niet veel aan vinden, op een aantal kleine stukjes na.

Ben bang dat ie z'n beste tijd gehad heeft
  maandag 24 mei 2004 @ 16:10:50 #157
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_19365600
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:58 schreef yohan.nl het volgende:
Als je de andere shows van H.T. cool vond (zoals ik) dan zul je hier waarschijnlijk niet veel aan vinden, op een aantal kleine stukjes na.

ik vond zijn ouwe shows ook vet, deze vond ik leuk.
pi_19374557
Ik kan echt geen genoeg krijg van het koning van de lach fragment
pi_19374762
Vond 'm erg leuk. Heb verder alleen die vorige van 'm gezien, die vond ik wel beter.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 24 mei 2004 @ 22:52:11 #160
36570 Ongeverfde_Deur
dan weer open, dan weer dicht
pi_19377898
dan moet je de eerste en tweede van m ook maar eens gaan kijken, want die zijn op hun beurt weer beter

goh misschien is dat dan wel de truuk, de shows in omgekeerde volgorde kijken..
Het is me wat..
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:27:32 #161
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_19436043
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:34 schreef kastanova het volgende:
Toch frappant dat de mensen die zeggen dat de rest het niet begrijpt, vooral de sketches met het anaal nemen van de koningin en de kabouter in de fles leuk vonden.
Het kan aan mij liggen, maar wat valt daar niet aan te begrijpen
Áls er dan nog iets voor "diepzinnige humor" door zou moeten gaan, dan is het dat stuk over sociale intelligentie, maar als dat dan al briljant is, dan snap ik waarom ik er vrij weinig aan vond.
Er zit een dalende lijn in bij Hans, Hard & Zielig en Met een Breierdeck waren hilarisch, Trui en Mannen van de radio waren ook nog leuk, maar Dat dan weer wel en Industry of love waren gewoon ronduit slecht, af en toe leuke momenten, maar niet genoeg voor een heel theaterprogramma.
Om het verschil aan te tonen; de beste grap uit Industry was in mijn ogen "Ik eet vlees uit principe", zijn eerste shows zaten vol met dergelijke humor, nu heeft hij in het hele theaterprogramma slechts in zo'n "briljante" grap en wordt de rest opgevuld met poep en plas humor.
En dat terwijl een Theo Maassen bijvoorbeeld alleen maar beter wordt in hetgeen hij doet.
Dat had ik bij Hans ook gehoopt, maar het is een deceptie gebleken.
Dat dan weer wel vond ik wel OK, ik vond Trui minder
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef kastanova het volgende:

[..]
; het is ongecompliceerde humor, vergelijkbaar met Donald Duck, maar dan voor grote mensen, want het is groffer.
"Anus" roepen op tv is grappig en grof! De koningin in haar reet neuken; hi-la-risch!
Neuken, anus, poep, plas, iemand met gekke stemmetjes, hij doet gekke dansjes, wat een lol!
Het is geen grap, het is geen humoristisch verhaal, het is geen herkenbare sketch, maar het is grof en simpele onderbroekenhumor, dus voldoende om bij enkele mensen op de lachspieren te werken.
Kasta jongen, je bespaart me een hoop typewerk. Dank daarvoor

Kiekerjan kiekerjan tis een held.
Kiekerjan kiekerjan jaagt de vogels van het veld.
Kiekerjan laat zich niet kisten, kiekerjan is sterk.
Weer of geen weer, dag of nacht, altijd aan het werk.
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:34:05 #162
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_19451558
Ik vond zijn volgende show beter.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_19451835
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 17:34 schreef Redman het volgende:
Ik vond zijn volgende show beter.
zijn volgende? wanneer komt die uit dan?
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:50:00 #165
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_19451879
Wat een suffe keuze in de titel. Kvind het absoluut niet briljant, maar ook geen domper ofzo. Gewoon, een aardig avondje. Niet ultra-memorabel, maar ook niet tenenkrommend naar.
pi_19452003
Weet je wat ik denk, Ik denk dat jollige Hans hier en daar een beetje zichzelf op de hak neemt. En iets te veel af en toe een kunstje herhaalt omdat als een soort van verkapt satire nu echt eens alles aan te pakken.

Maar in principe is alles wat die man doet wel goed. Zijn fantasie is onnavolgbaar op de manier hoe hij gedachtees die iedereen wel eens heeft weet te verwoorden in taal die we allemaal goed begrijpen en hylarisch vinden....

kortom... weer briljant maar totaal om een andere reden dan zijn VORIGE shows
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:20:58 #167
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_19504123
Op de DVD staat trouwens ook Heist, waarmee die het cabaretfestival won, samen met Roland Smeenk. Dat is wat meer artistieker dan zijn solo-shows, meer muzikaal en versjes enzo. Anyway, dan doet ie een één of andere aso na, die heeft het over de buitelanders. Zegt-ie: "Ja, en dan zitten ze de hele dag shoarma te vreten, allemaal van mijn uitkering!"
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:22:46 #168
53267 TC03
pi_19504164
Het is trouwens wel zo dat het publiek al lacht voordat ze de grap snappen. Op de DVD staat ook een stukje improvisatie met het publiek. Gaat ie bij ieder's voornaam iets 'grappigs' verzinnen (wat met opzet niet lukt). Heet er iemand op een gegeven moment Daisy, zegt ie: "Dat, komt later terug!" Het publiek lacht, maar waarom? Het is geen grap, want het komt écht later terug!
pi_19504303
quote:
Op maandag 24 mei 2004 15:58 schreef yohan.nl het volgende:

Ik vond zijn eerste 2 shows geweldig, maar de laatste 2 ook zeker wel hoor (Trui weet ik het even niet zeker van). Hij is alleen wel gewoon een wat andere kant op gegaan, maar ik kan het wel waarderen. Heb om Industry of Love echt wel dubbel gelegen!

Ik snap niet dat mensen hem vergelijken met andere cabaretiers, zoals bijvoorbeeld vaak de vergelijking met Theo Maassen gemaakt wordt. 'Theo Maassen is veel beter, Hans Teeuwen doet alleen maar typetjes!'. Theo Maassen doet inderdaad iets heel anders, daarom kun je die 2 ook niet vergelijken!
pi_19504419
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:22 schreef TC03 het volgende:
Het is trouwens wel zo dat het publiek al lacht voordat ze de grap snappen. Op de DVD staat ook een stukje improvisatie met het publiek. Gaat ie bij ieder's voornaam iets 'grappigs' verzinnen (wat met opzet niet lukt). Heet er iemand op een gegeven moment Daisy, zegt ie: "Dat, komt later terug!" Het publiek lacht, maar waarom? Het is geen grap, want het komt écht later terug!
De manier waarop Teeuwen het doet, de manier waarop die het zegt, dat is bij mij meestal al genoeg voor een lach. Of misschien onzekerheid

Maar ik snap best dat mensen dan gaan lachen.

Ik vind het trouwens na een tweede keer bekeken te hebben, toch een vrije goede show. Heb echt wel een paar keer dubbel gelegen van het lachen. Echt mijn humor. En liedjes met zijn naam erin zijn echt geweldig!
  zaterdag 29 mei 2004 @ 23:43:12 #171
53267 TC03
pi_19504559
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De manier waarop Teeuwen het doet, de manier waarop die het zegt, dat is bij mij meestal al genoeg voor een lach. Of misschien onzekerheid

Maar ik snap best dat mensen dan gaan lachen.

Ik vind het trouwens na een tweede keer bekeken te hebben, toch een vrije goede show. Heb echt wel een paar keer dubbel gelegen van het lachen. Echt mijn humor. En liedjes met zijn naam erin zijn echt geweldig!
Ik vind het ook wel een goede show. Alleen dat stuk over circus Baf vond ik echt saai .

Leukste dingen aan hem vind ik toch wel de kleinigheden. Die bewegingen die die maakt, en hoe hij het zegt. Op een gegeven moment zegtie ergens 'ambivalent'. "Ja, zulk soort woorden gebruik ik", en dan zo'n gebaar met z'n handen erbij van 'da's een eitje' .

En ook dat ie het heeft over dieren leren klokkijken. "Je moet natuurlijk ook wel de wilskracht hebben om ze te leren klokkijken. Wilskracht is belangrijk hè, ik zou d'r uuuren over kunnen praten, maargoed", en dan gaat ie weer verder met z'n verhaal. Nu ik dit typ totaal ongrappig, maar hoe het er tussen plakt is mooi.

Daarom moet je ook NOOIT een show van hem op CD luisteren .
  zondag 30 mei 2004 @ 07:46:34 #172
79399 Mr.Norris
ShineOnYouCrazyDiamond
pi_19507631
Circus BAF vond je saai? Hmm... ik vind het een geniaal stukje!
Als er dan al iets saai zou zijn, dan had ik verwacht dat je Kikvorsman of Sociale Intelligentie zou noemen.
  zondag 30 mei 2004 @ 12:35:10 #173
53267 TC03
pi_19510013
quote:
Op zondag 30 mei 2004 07:46 schreef Mr.Norris het volgende:
Circus BAF vond je saai? Hmm... ik vind het een geniaal stukje!
Als er dan al iets saai zou zijn, dan had ik verwacht dat je Kikvorsman of Sociale Intelligentie zou noemen.
Sociale Intelligentie is vooral in het begin saai, als hij de hele dat woord niet kan zeggen. Maar voor de rest vind ik hem wel leuk, vooral doordat hij 'haaa, daar staat ie met z'n trommeltje' er doorheen roept. Slaat nergens op, maar is wel komisch .

Kikvorsman was ook wel grappig. "In a few minutes, this place is gonna be crawling with cops, and they are gonna have a lot of difficult questions for me to answer. (...) I'd better get the hell outta here, get the hell outta here! Ik dacht dus: Potdomme, ik piep er tussenuit!" !
pi_19510790
Staat de hele Heist show op de DVD ? Ook dat liedje "Skokn Duikn" ofzo (weet de titel niet meer) ? Misschien toch maar 's de originele DVD halen dan
Nee.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:42:31 #175
32974 Xante
Levend en wel
pi_19511383
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:11 schreef PimD het volgende:
Staat de hele Heist show op de DVD ? Ook dat liedje "Skokn Duikn" ofzo (weet de titel niet meer) ? Misschien toch maar 's de originele DVD halen dan
Ik weet niet, als de Heist show ongeveer een halfuurtje duurt staat hij er helemaal op ja. Skokn Duikn ofzoiets staat er op ja .

De hele finale van het cabaretfestival staat er iig op, ik weet niet of dat de volledige show was .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_19511764
Hmm, zal hem toch niet helemaal zijn dan:

20 tracks in playlist, average track length: 2:36
Playlist length: 52 minutes 0 seconds
Right-click here to save this HTML file.

Playlist files:

1. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Alles Stil (2:52)
2. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Motormeisje (3:11)
3. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Skokn Duik (1:42)
4. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Dierimitaties (1:38)
5. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Liesje (1:52)
6. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Rossini (0:07)
7. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Meisjes (2:10)
8. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Au, Au Pappa (1:47)
9. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Vork In Je Oogbal (3:14)
10. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Amsterdam (2:17)
11. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Waar Komt U Eigenlijk Vandaan (1:50)
12. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Woensel West (6:13)
13. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - I Wanna Be Black (3:17)
14. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Niet Meer Bang (0:47)
15. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Boebeltje Bap (3:19)
16. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Bote.......rammers (6:19)
17. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - De Nifter (2:03)
18. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Wild & Free (3:00)
19. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Blood & Bones (2:12)
20. Hans Teeuwen En Roland Smeenk - Alles Stil (2:10)
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:04:07 #177
53267 TC03
pi_19511859
Wat er iig wel op staat:
- Alles Stil (1)
- Motormeisje
- Skôkn Duik
- Dierimitaties
- Meisjes
- Au, Au Pappa
- Vork in je oogbal
- Woensel West
- I Wanna Be Black
- Boebeltje Bap
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:18:56 #178
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_19609695
Deze show van Hans Teeuwen is misschien niet zo goed als Dat dan weer wel, maar toch wel van uitzonderlijke kwaliteit...ik heb vooral in een scheur gelegen tijdens Koningin, Hans Teeuwen, IJscoman, Circus BAF en Gunther Schneider ...Hans Teeuwen is in ieder geval beter dan Youp van het Hek...dat lijkt me wel duidelijk
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_41678098
Shit, ik zit op het account van mn moeder...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_41678135
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Goeie kick, dat wel.
Neen
  zondag 10 september 2006 @ 16:23:58 #181
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_41678156
Zo ben ik weer.. ik zei: ik moest hem ff omhoog kicken.. Zal Hans ooit nog terug omen of niet ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  zondag 10 september 2006 @ 16:24:20 #182
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41678173
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef nokwanda het volgende:

Lekker wijf trouwens, jouw moeder.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  zondag 10 september 2006 @ 16:24:59 #183
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_41678193
post iets in dtr fotoboek zou ik zeggen.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_41683136
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Robocock het volgende:

[..]

Lekker wijf trouwens, jouw moeder.
waarom dan de ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')