ik heb de show ook live gezien waas de try oput dus er zijn ook wat stukjes weggelaten en de show op tv was idd veel ingeknipt en dat doen ze wel vaker met die showsquote:Op maandag 24 mei 2004 10:09 schreef alki het volgende:
Ik heb m live gezien en daar had hij nog veel meer verhalen dan op tv. Hebben flink geknipt of een slechte voorstelling gefilmt. Op tv was ie minder dan de show in Maastricht. En daar waren zijn grappen over t koningshuis nog extremer... Op tv zei ie maar de helft.
op de dvd staan zo ie zo stukjes die op tv niet werden uitgezondenquote:Op maandag 24 mei 2004 15:15 schreef IceHeat het volgende:
Zal de DVD release wel de volle brok bevatten????
ik vond zijn ouwe shows ook vet, deze vond ik leuk.quote:Op maandag 24 mei 2004 15:58 schreef yohan.nl het volgende:
Helaas helaas, één grote mislukking.
Als je de andere shows van H.T. cool vond (zoals ik) dan zul je hier waarschijnlijk niet veel aan vinden, op een aantal kleine stukjes na.
Ben bang dat ie z'n beste tijd gehad heeft
Dat dan weer wel vond ik wel OK, ik vond Trui minderquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:34 schreef kastanova het volgende:
Toch frappant dat de mensen die zeggen dat de rest het niet begrijpt, vooral de sketches met het anaal nemen van de koningin en de kabouter in de fles leuk vonden.
Het kan aan mij liggen, maar wat valt daar niet aan te begrijpen
Áls er dan nog iets voor "diepzinnige humor" door zou moeten gaan, dan is het dat stuk over sociale intelligentie, maar als dat dan al briljant is, dan snap ik waarom ik er vrij weinig aan vond.
Er zit een dalende lijn in bij Hans, Hard & Zielig en Met een Breierdeck waren hilarisch, Trui en Mannen van de radio waren ook nog leuk, maar Dat dan weer wel en Industry of love waren gewoon ronduit slecht, af en toe leuke momenten, maar niet genoeg voor een heel theaterprogramma.
Om het verschil aan te tonen; de beste grap uit Industry was in mijn ogen "Ik eet vlees uit principe", zijn eerste shows zaten vol met dergelijke humor, nu heeft hij in het hele theaterprogramma slechts in zo'n "briljante" grap en wordt de rest opgevuld met poep en plas humor.
En dat terwijl een Theo Maassen bijvoorbeeld alleen maar beter wordt in hetgeen hij doet.
Dat had ik bij Hans ook gehoopt, maar het is een deceptie gebleken.
Kasta jongen, je bespaart me een hoop typewerk. Dank daarvoorquote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
; het is ongecompliceerde humor, vergelijkbaar met Donald Duck, maar dan voor grote mensen, want het is groffer.
"Anus" roepen op tv is grappig en grof! De koningin in haar reet neuken; hi-la-risch!
Neuken, anus, poep, plas, iemand met gekke stemmetjes, hij doet gekke dansjes, wat een lol!
Het is geen grap, het is geen humoristisch verhaal, het is geen herkenbare sketch, maar het is grof en simpele onderbroekenhumor, dus voldoende om bij enkele mensen op de lachspieren te werken.
zijn volgende? wanneer komt die uit dan?quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:34 schreef Redman het volgende:
Ik vond zijn volgende show beter.
Ik vond zijn eerste 2 shows geweldig, maar de laatste 2 ook zeker wel hoor (Trui weet ik het even niet zeker van). Hij is alleen wel gewoon een wat andere kant op gegaan, maar ik kan het wel waarderen. Heb om Industry of Love echt wel dubbel gelegen!quote:Op maandag 24 mei 2004 15:58 schreef yohan.nl het volgende:
Helaas helaas, één grote mislukking.
Als je de andere shows van H.T. cool vond (zoals ik) dan zul je hier waarschijnlijk niet veel aan vinden, op een aantal kleine stukjes na.
Ben bang dat ie z'n beste tijd gehad heeft
De manier waarop Teeuwen het doet, de manier waarop die het zegt, dat is bij mij meestal al genoeg voor een lach. Of misschien onzekerheidquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:22 schreef TC03 het volgende:
Het is trouwens wel zo dat het publiek al lacht voordat ze de grap snappen. Op de DVD staat ook een stukje improvisatie met het publiek. Gaat ie bij ieder's voornaam iets 'grappigs' verzinnen (wat met opzet niet lukt). Heet er iemand op een gegeven moment Daisy, zegt ie: "Dat, komt later terug!" Het publiek lacht, maar waarom? Het is geen grap, want het komt écht later terug!
Ik vind het ook wel een goede show. Alleen dat stuk over circus Baf vond ik echt saaiquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De manier waarop Teeuwen het doet, de manier waarop die het zegt, dat is bij mij meestal al genoeg voor een lach. Of misschien onzekerheid
Maar ik snap best dat mensen dan gaan lachen.
Ik vind het trouwens na een tweede keer bekeken te hebben, toch een vrije goede show. Heb echt wel een paar keer dubbel gelegen van het lachen. Echt mijn humor. En liedjes met zijn naam erin zijn echt geweldig!![]()
Sociale Intelligentie is vooral in het begin saai, als hij de hele dat woord niet kan zeggen. Maar voor de rest vind ik hem wel leuk, vooral doordat hij 'haaa, daar staat ie met z'n trommeltje' er doorheen roept. Slaat nergens op, maar is wel komischquote:Op zondag 30 mei 2004 07:46 schreef Mr.Norris het volgende:
Circus BAF vond je saai? Hmm... ik vind het een geniaal stukje!
Als er dan al iets saai zou zijn, dan had ik verwacht dat je Kikvorsman of Sociale Intelligentie zou noemen.
Ik weet niet, als de Heist show ongeveer een halfuurtje duurt staat hij er helemaal op ja. Skokn Duikn ofzoiets staat er op jaquote:Op zondag 30 mei 2004 13:11 schreef PimD het volgende:
Staat de hele Heist show op de DVD ? Ook dat liedje "Skokn Duikn" ofzo (weet de titel niet meer) ? Misschien toch maar 's de originele DVD halen dan
Goeie kick, dat wel.quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Shit, ik zit op het account van mn moeder...
quote:Op zondag 10 september 2006 16:22 schreef nokwanda het volgende:
Shit, ik zit op het account van mn moeder...
waarom dan dequote:Op zondag 10 september 2006 16:24 schreef Robocock het volgende:
[..]
![]()
Lekker wijf trouwens, jouw moeder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |