Dat wist ik niet, zal ik eens in de gaten houden...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef TC03 het volgende:
De dag voor de DVD komt, komt ie iig op TV.
Klopt,quote:Op maandag 10 mei 2004 16:53 schreef TC03 het volgende:
De dag voor de DVD komt, komt ie iig op TV. Dus.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:30 schreef Trigger_Hippie het volgende:
[..]
Klopt,
Donderdag 20 mei
Hans Teeuwen - Industry of Love
22:10 NED 3
nuttige info van een ik-doe-geen-moeite-om-topic-door-te-lezen-want-het-staat-er-misschien-al-kerelquote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:01 schreef EminemRulezz het volgende:
21 mei is de release
Kikvorsman is niet leuk, dat stuk over Koningin Beatrix is des te beterquote:Op zondag 16 mei 2004 19:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo superongrappig. Imo.
Wat je zegt... en dat had ik al gezegd in het topic over de show ( BAFF!!! Daar viel Hans Teeuwen van zijn voetstuk! ) - maar ja de mensjes van Fok! hebben de gewoonte alle theater naar Literatureluurs te dumpen, terwijl HIER meer het publiek komt die cabaretiers volgt (want elk topic wat naar Literatureluurs wordt verplaatst bloed dood.. maar daar moeten blijkbaar eerst 500 topics voor doodbloeden wil dat duidelijk zijn) maar dit terzijde - die gewoon een typisch geval van jammer is.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:46 schreef Janusje het volgende:
[afbeelding]
Heb sinds vorige week de cd 'Industry of Love' van de welbekende Hans Teeuwen, maar deze valt toch erg tegen naar mijn mening en kan zeker niet tippen aan zijn vorige optredens. Ik heb de cd nog niet volledig beluisterd maar het merendeel van de verschillende sketches is niet wat ik van de komiek gewend ben. Daarentegen is 'Gunter Schneider' und 'Dreckige Daisy' wel erg.
Weet toevallig iemand hoe lang het nog zal duren voordat de DVD hiervan uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |