ik wel !quote:Op donderdag 20 mei 2004 03:10 schreef Againzender het volgende:
En dan gaan we nu ten hemel varen
en bedankt voor je gezelligheid he !quote:Op donderdag 20 mei 2004 03:13 schreef Againzender het volgende:
Nieuwe Hools gestart, inderdaad een mooi moment om eens te gaan pitten.
Trusten Bjoro!
U ook!quote:Op donderdag 20 mei 2004 03:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en bedankt voor je gezelligheid he !
Je was toch in Engeland geweest? Hoe was het?quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je moet niet om 1:00 gaan slapen voor je gevoel. (0:00 echte tijd.)
Ah well, nu ben ik wel wakker.
hij weet nu hoe scheerschuim aanvoeltquote:Op donderdag 20 mei 2004 09:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je was toch in Engeland geweest? Hoe was het?
enlighten mequote:Op donderdag 20 mei 2004 09:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij weet nu hoe scheerschuim aanvoelt![]()
O O die Lego, kan je niet zo tegen een grapje? Schoolreisje, je-weet-toch?quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:53 schreef pascalheister het volgende:
[HOOLS] Het VBL-cafe #338 - Bierseizoen in volle gang
halverwege de pagina
Nee, daar kan ik niet tegen, rotgrap.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
O O die Lego, kan je niet zo tegen een grapje? Schoolreisje, je-weet-toch?
Scheerschuim
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
* Vaart mee naar de hemel
Je moet toch iets op een vrije dag
Klinkt niet fantastischquote:Op donderdag 20 mei 2004 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
Wees blij dat ze geen armen of benen hoefden te onderzoeken...quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het ook niet...
Lui bij het ziekenhuis vergeten op pfeiffer te testen, weet nu nog niets... moet morgen terug naar dokter...
Moet ik blij zijn met het St. Antonius ziekenhuis hier?quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen armen of benen hoefden te onderzoeken...
Ongelooflijk hoe vaak het fout gaat in Vlissingen
daar heeft ons pap 10 jaar geleden gelegen; dat ging toch eigenlijk wel goedquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn met het St. Antonius ziekenhuis hier?
Niet dat ik daar in de afgelopen 8 jaar voor mezelf ben geweest, maar ok.
Toch niet op HC Voornequote:Op donderdag 20 mei 2004 10:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
O O die Lego, kan je niet zo tegen een grapje? Schoolreisje, je-weet-toch?
Scheerschuim
* Inquistor87 vertrekt naar Hellevoetsluis voor familietoernooi en verjaardag van mama
Ik bbq vanavond ook.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:13 schreef pascalheister het volgende:
zo nog ff een biertje drinken en dan zo naar de bqq en het feest toe
beter bekend als de 2 D'squote:Op donderdag 20 mei 2004 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Drink and Drive JM![]()
Ja.quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:54 schreef rubbereend het volgende:
Bezopen En Rijdt Toch
Ik zou het niet weten, maar hij zegt zelf terug te zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Arme Andy, betaalt ie vanuit de hemel?
Die word zondag nog herhaald nu ff Teeuwenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:00 schreef mat_herben het volgende:
Jensuhh!
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:45 schreef Inquistor87 het volgende:
Avond
Rondje op kosten van Andy Kaufman
Same here.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:11 schreef Againzender het volgende:
Hoi JM
Ik ga maar eens slapen, gisteren een beetje laat geworden![]()
Die show ken ik uit mijn hoofd hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 23:40 schreef tong80 het volgende:
Ja, volgende week Tineke Schouten SCH ?
Jules Deelder en Kamagurka woensdag was leuk (waren ook TV opnamen btw), met "De vrouw in de kletsnatte Burka", Het experiment of Vlees (100 gram filet American) een boek kon huren in de stadsbieb van Gent, lekkere doktor mopjes etc.quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:49 schreef SCH het volgende:
Ik ben bij Hans Teeuwen nog net niet weggelopen - wat een armoe
Hallo....hier meldt zich ook een arbeider !!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 07:07 schreef superjoden het volgende:
Goedemorgen Hools... ga maar weer eens naar de zaak voor het laatste dagje arbeiten deze week.
zo zou het elke dag moeten zijn !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:30 schreef DIGGER het volgende:
De 1e auto die ik vanochtend (6.30 uur) tegen kwam, was pas op de snelweg, zo rustig was het
en daar is dus eiedereen bij gebaat !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:46 schreef DIGGER het volgende:
Inderdaad, dan kan ik wat later opstaan en met 200 km/u naar m'n werk!
Mits er geen flitspalen staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:46 schreef DIGGER het volgende:
Inderdaad, dan kan ik wat later opstaan en met 200 km/u naar m'n werk!
mogguh PH !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:31 schreef pascalheister het volgende:
mogguh
http://www.dvd.nl/release.phpquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
mogguh
waar kan ik zien welke DVD's er nieuw verschenen zijn?
heb je al uitslag van je bloed?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
mogguh
vrijquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mogguh PH !
aan 't werk of vrij ???
Jah maar ze waren toen vergeten te testen op pfeiffer...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]
heb je al uitslag van je bloed?
dit jaar komen er nog wel leuke films opnieuw op dvd uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Er is dus niets leuks zie ik
Gatver - nou sterkte ermee, dan gaan we voorlopig maar niet zoenenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jah maar ze waren toen vergeten te testen op pfeiffer...
Vanmorgen terug geweest naar dokter en die stuurde me weer naar het ziekenhuis, weer 7 buisjes bloed lichter...
Maar ik moest er vanuit gaan dat het pfeiffer was...
je gaat nu al dvd's inslaan voor het geval je een week of 6 in bed moet liggen ???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
jammer van die gare uitgave van RCV van Kill Bill, ik wacht nog de box afquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zijn de laatste tijd toch redelijk wat blockbusters op DVD uitgekomen:
Kill Bill
Master & Commander
S.W.A.T.
Matrix Revolutions
Finding Nemo
en dat is alleen wat ik hier heb rondslingeren
Viel me idd wat tegen, vooral de extra's waren matig. Maar ik had nog 60 Euro aan cadeaubonnen liggen, die moesten ook eens opquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:00 schreef pascalheister het volgende:
jammer van die gare uitgave van RCV van Kill Bill, ik wacht nog de box af![]()
die is natuurlijk verzekerd van een bekeuringquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Damn, de onderwerpen veranderen hier wel snel
Met 200 km/h met pfeiffer al dvd kijkend scheurt Moens naar Tilburg
SWAT is een butt filmquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zijn de laatste tijd toch redelijk wat blockbusters op DVD uitgekomen:
Kill Bill
Master & Commander
S.W.A.T.
Matrix Revolutions
Finding Nemo
en dat is alleen wat ik hier heb rondslingeren
Zijn ze dan zojuist hier bij afslag Werkendam gaan flitsenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mits er geen flitspalen staan.
Viel tegen ja, maar als Samuel L. Jackson fan was ik toch erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
SWAT is een butt film
vergeet Matrix nietquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
SWAT is een butt film
Born Slippy!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:31 schreef pascalheister het volgende:
* FrankyMcG gooit ff de soundtrack cd van Trainspotting in de speler![]()
Die special effects en het geluid vergoeden een hoop. Ook de ontknoping "X+1 = Y-1, waardoor X=Y" is goed gevondenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:23 schreef pascalheister het volgende:
vergeet Matrix niet
gister niet kunnen zien helaas, maar had de mp3's al een tijdje in bezitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
- snelkookpan, snelkookpan.. vrouwen met een dikkekop daar hou ik nie zo van
- alvleesklier, alvleesklier.. maandagavond doe ik vermicelli in me bier
- hinkstapsprong, hinkstapsprong.. 12 surinamers met een ingeklapte long
- maanzaadbrood, maanzaadbrood.. harry heeft pianoles en sylvia is dood
- machtsmisbruik, machtsmisbruik.. koeien met een boekenbon en kippen met een pruik
- doordrukstrip, doordrukstrip.. donny heeft geen benen maar t stond um best wel hip
- optelsom, optelsom.. vrouwen lastigvallen met een lege vissen kom
- blokfluitles, blokfluitles.. woedende kabouter want hij kan nie uit de fles
- pijnboompit, pijnboompit.. liggend kan je schijten maar tis beter als je zit
- roerbakei, roerbakei.. heroine dealen op een kinderboerderij
- hangbuikzwijn, hangbuikzwijn.. huub wil op vakantie maar zijn auto was te klein
(C) Hans Teeuwen
vanaf vandaag in de shopquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gister niet kunnen zien helaas, maar had de mp3's al een tijdje in bezit
en binnenkort de dvd ook ff aanschaffen![]()
Dat is zonde van je geldquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gister niet kunnen zien helaas, maar had de mp3's al een tijdje in bezit
en binnenkort de dvd ook ff aanschaffen![]()
LotR:RotKquote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
de echte fan koopt allesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:09 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dat is zonde van je geld.......
Mogguh trouwens
we hebben een Hquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:37 schreef FrankyMcG het volgende:
- snelkookpan,
.. huub wil op vakantie maar zijn auto was te klein
(C) Hans Teeuwen
Ja maar deze show zaten maar een paar dingen in die goed waren.... zelfs als echte fan zonde van je geldquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte fan koopt alles![]()
Mooi slaapliedje.......quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:24 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja maar deze show zaten maar een paar dingen in die goed waren.... zelfs als echte fan zonde van je geld.
zeikerdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:24 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja maar deze show zaten maar een paar dingen in die goed waren.... zelfs als echte fan zonde van je geld.
dat duitse gelul van gunter schneider had van mij ook niet gehoeven hoor !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeikerd
wat is niet goed dan, je kunt shows moeilijk met elkaar vergelijken
Ik hou abslouut niet van LOTRquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:10 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
LotR:RotKzou binnnkort op DVD komen dacht ik
Hoezo ben jij erbij gebaat trouwens, aandelen Royal Dutch?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en daar is dus eiedereen bij gebaat !
wat denk je, ik ga nog ff lekker teruglezen ???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:24 schreef DIGGER het volgende:
Hoezo ben jij erbij gebaat trouwens, aandelen Royal Dutch?
das niet voor de poes dusquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:32 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
* Vom heeft een kater![]()
*biertje voor Vom en schoteltje melk neerzet voor kater !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:32 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
* Vom heeft een kater![]()
Nee echt niet neequote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:35 schreef just me het volgende:
[..]
das niet voor de poes dus
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*biertje voor Vom en schoteltje melk neerzet voor kater !
en een dweiltje om het weer op te ruimen !!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*biertje voor Vom en schoteltje melk neerzet voor kater !
Je hebt met je bek in de vim gelegen en leest nu ook vim ipv vom?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Vom! De man met de mooiste username.
Nope> ik vind het gewoon een gave naam. Vom! VOM! VOOOOM!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je hebt met je bek in de vim gelegen en leest nu ook vim ipv vom?
* Vom heeft net gedouched en is weer helemaal frisquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Vom! De man met de mooiste username.
Pak een biertje jongen.
lang leve de integratie !!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:22 schreef zjroentje het volgende:
Jeetje zeg. Kom ik net van het werk af, rij ik bij ons iets verderop iets te hard door de straat, komt er een auto van rechts ineens de weg op. Ik rij gewoon door, want ik had dus voorrang. Komt die met een vaart achter me aan, om verhaal te halen.
Kreeg ik die kutbuitenlander ook nog niet aan het verstand dat ik voorrang had.
Ik word er een beetje verlegen van hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nope> ik vind het gewoon een gave naam. Vom! VOM! VOOOOM!
Kun je zo lekker door de kroeg schreeuwen.
VOM NOG WAT ZUIPEN?
Beter dan Dylan Dog nog wat?
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:00 schreef keeper het volgende:
Kijk morgenavond allemaal Nieuwslicht op Ned3 (21.15). De KNRB heeft nieuwe roeipakjes en één van mijn coaches loopt stage bij Nieuwslicht als producer ofzo en heeft nu gevraagd of 3 mensen uit m'n team die pakjes willen showen op tv.
Dus als je me wilt zien in hi-tech spandex....
Hoera inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lang leve de integratie !!!!
Haaietanden?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:22 schreef zjroentje het volgende:
Jeetje zeg. Kom ik net van het werk af, rij ik bij ons iets verderop iets te hard door de straat, komt er een auto van rechts ineens de weg op. Ik rij gewoon door, want ik had dus voorrang. Komt die met een vaart achter me aan, om verhaal te halen.
Kreeg ik die kutbuitenlander ook nog niet aan het verstand dat ik voorrang had.
Het scheen een Iranier te zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:31 schreef methodmich het volgende:
Die had zijn rijbewijs waarschijnlijk op Papua Nieuw Guinea gehaald.
"Jij doe normaal. Wij voorrang hebben".quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:35 schreef methodmich het volgende:
Een Iraniër?? Shabab!!!!
Dat had ik idd moeten vragen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:41 schreef methodmich het volgende:
Begon hij nog over Mehdi Mahdavikia? Dan was het Shabab0555!
Mwah limburgs praten noem ik niet echt intregrerenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat had ik idd moeten vragen.
Toppunt van integratie is trouwens een Marokkaan bij ons op de voetbalclub die Limburgs praat.
Mits het mag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte fan koopt alles![]()
Moet je voor je geld werken ipv alles bij je ouders te lenenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mits het mag.
Ik moet dus kiezen, óf de EE of de gewone van LOTR: ROTK...
Dan maar hopen dat ik hem op de een of andere manier kan lenen.
Geen gebrek aan geld, heb nóg ¤ 40 over.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:02 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Moet je voor je geld werken ipv alles bij je ouders te lenen.
¤40,- is niks hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen gebrek aan geld, heb nóg ¤ 40 over.
'T mag gewoon niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:04 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
¤40,- is niks hoor.
Maar wat let je om gewoon die zooi te kopen?
Ergens in december dacht ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
'T mag gewoon niet.
Wanneer komt de ROTK EE eik uit.
Het zal wel november zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:06 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ergens in december dacht ik
Kwam in Enschede destijds wel eens een Turk tegen die echt plat Twentt sprak, zonder enige mediterane tongval.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Een Marokkaan die Limburgs spreekt, dat lijkt me een aparte gewaarwording.
vond ik ook al zo mooi bij Jan Heintze...een deen die goed nederlanders sprak maar met een zachte "G"quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Een Marokkaan die Limburgs spreekt, dat lijkt me een aparte gewaarwording.
Muspfafa.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kwam in Enschede destijds wel eens een Turk tegen die echt plat Twentt sprak, zonder enige mediterane tongval.
Pfaf misschien?
klinkt meer als een turkse keeper die het in de jupiler league probeert !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Muspfafa.
is ook lekker.......broodje gibbon !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Daarnet sprong hier een gibbon voor het raam langs. Ontsnapt, denk ik.
in de Bijlmer heb je ook zo'n hele wijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar je maakt het toch maar mee. Verderop in de straat hebben ze apen.
ha ha ha .... toch te dicht bij R'dam ???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar in Hendrik-Ido-Ambacht verwacht je het niet.
Nee als Colinaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
SCH gaat als Jean-Marie Pfaff?
ben niet zo met anagrammen, had hem al gezien !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Mwah, een gibbon is een beetje wittig he.
M'n vriendin vond hem eng, dus als ie weer komt moet ik 'm vangen.
Ga jij de quiz eens oplossen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:27 schreef methodmich het volgende:
Nu je het zegt ja... Dan niet bij Beveren.
Daarnet sprong hier een gibbon voor het raam langs. Ontsnapt, denk ik.
je hebt mail...als je hotmail tenminste nog hetzelfde is .....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik heb een dag vrij. Onderwijs he.
Neem dan op een volgende meeting wat van dat spul mee dat je net op hebt, als je er Gibbons van voor je raam gaat zien....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik heb een dag vrij. Onderwijs he.
methodmich@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt mail...als je hotmail tenminste nog hetzelfde is .....
Morgen zal niet gaan, dan ga ik naar een bruiloft.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:07 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neem dan op een volgende meeting wat van dat spul mee dat je net op hebt, als je er Gibbons van voor je raam gaat zien....
ben bang voor de laatste.....errug ???quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
methodmich@hotmail.com
Of heb je naar mijn vriendins mail gestuurd?
Ze ehhhhh ziet er toch niet uit als een Gibbon he?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Morgen zal niet gaan, dan ga ik naar een bruiloft.
Maar het was gewoon cola en verder heb ik gewoon veel naar mijn vriendin gekeken. Word je ook high van.
Niet erg, dan leest ze ineens mail van jou.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben bang voor de laatste.....errug ???
maar nu ook naar bovenstaande
succes ermee !quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet erg, dan leest ze ineens mail van jou.
Heb hem nu binnen.
er zitten een paar oudjes bij en een paar (voor mij onbekende) en een heleboel oh ja 's !!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens even kijken hoe ver ik ga komen.
gaat goed !!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:22 schreef methodmich het volgende:
Van de eerste 13 heb ik er al 12.
kun je doen, alleen als het goed is kun je toch alle goede antwoorden zien ??quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Moet ik hem zo ingevuld terugsturen Bjoro?
Jos erin.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ja, Schumacher eruit. Doe eens gek.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ja, Schumacher eruit. Doe eens gek.
Ik heb geen Pantano in m'n team.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:51 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jos erin.
Oe, jammie.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Ik ga bijna lekker eten. Misschien wel gibbonsoep.
Nee, '88, dat was pas een jaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:13 schreef Inquistor87 het volgende:
'88 dat waren pas voetballers
al die PSV'ersquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:13 schreef Inquistor87 het volgende:
'88 dat waren pas voetballers
Agh jah, dan gaat het om het land niet om 1 of ander boerenclubjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al die PSV'ers
En Utrechters. (Van geboorte.)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
al die PSV'ers
Bluezz loopt te lallen op de bruiloft van d'r buuvquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Bluezz is nog niet langsgekomen, en ik heb wel de ZA koud gelegd.
Welke film?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 was blij dat z'n film geen half uur later was afgelopen
Was ie saai of moest je naar de plee?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 was blij dat z'n film geen half uur later was afgelopen
Neej de film (Van Helsing) was goed, maar 30 minuten later en m'n trein ging niet meer....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Was ie saai of moest je naar de plee?
Hebben ze geen bios in Gorichem?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Neej de film (Van Helsing) was goed, maar 30 minuten later en m'n trein ging niet meer....
Het is stil hier, ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:37 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond heren in dit damesloos café.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Shit Tong vergeet weer eens een TV-programma. Had de documentaire over James Dean willen zien.
Heel aardig, maar dat is het Uur van de Wolf meestal welquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Shit Tong vergeet weer eens een TV-programma. Had de documentaire over James Dean willen zien.
Jawel, een hele kleine. Ooit met een ex uit Werkendam naar de bios daar geweest, vlak bij dat haventjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hebben ze geen bios in Gorichem?
En waarom ging jij in Amsterdam naar de bios dan?![]()
Ik kom er niet vandaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jawel, een hele kleine. Ooit met een ex uit Werkendam naar de bios daar geweest, vlak bij dat haventje
Wilde gok van mij is Concordia.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Hallo! Weet iemand hier waar JM uithangt?
Wie is ze nu weer aan het huldigen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wilde gok van mij is Concordia.
Jij bent de toekomstige schoonzoon hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wie is ze nu weer aan het huldigen?
Ja en?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij bent de toekomstige schoonzoon hoor.
Die weten meestal meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja en?
Ach ik weet ook een hoop.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die weten meestal meer.
Iig meer dan outsiders like me.
Meer of minder dan mijn klasgenoten?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ach ik weet ook een hoop.
Ik schat meer.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Meer of minder dan mijn klasgenoten?
Ik ken je niet eens, en ik weet dat het meer is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik schat meer.
Morgen ken je me wel. Stel dan maar een paar vragen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ken je niet eens, en ik weet dat het meer is.
Is er nog bier?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Morgen ken je me wel. Stel dan maar een paar vragen.
Ik ben er niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Morgen ken je me wel. Stel dan maar een paar vragen.
*kijkt in koelkast* JA!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Is er nog bier?
Intelligentie test met vlag en wimpel geslaagdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:08 schreef Armageddon het volgende:
*kijkt in koelkast* JA!
phew!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Intelligentie test met vlag en wimpel geslaagd
he golfert goede vakantie gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
* pascalheister meldt zich terug, maar is nog niet in funktie.
Na de meet van morgen, ga ik zondag mij weer eens even inlezen en voorzichtig weer aan het "werk"
We waren in Utrecht, was saai daaro dus toen naar Amsterdam en toen maar gelijk naar de biosquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hebben ze geen bios in Gorichem?
En waarom ging jij in Amsterdam naar de bios dan?![]()
De Roxy.. WEL 2 zalen....... En Werkendamquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jawel, een hele kleine. Ooit met een ex uit Werkendam naar de bios daar geweest, vlak bij dat haventje
ze zijn braaf geweestquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
* mitt meldt zich terug, maar is nog niet in funktie.
Na de meet van morgen, ga ik zondag mij weer eens even inlezen en voorzichtig weer aan het "werk"
Welkom terugquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:45 schreef golfer het volgende:
* Againzender meldt zich terug, maar is nog niet in funktie.
is echt iedereen weggelopen omdat Golfer weer terug is ????quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:40 schreef Bjoro het volgende:
hallo nachthooltjes
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is echt iedereen weggelopen omdat Golfer weer terug is ????
Ik ken Golfer niet, maar ik ben er ook nog hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 01:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is echt iedereen weggelopen omdat Golfer weer terug is ????
ssssttttt....dat moet je nooit te hard roepen !!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ken Golfer niet, maar ik ben er ook nog hoor![]()
Hallo zeg, en ikke dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ssssttttt....dat moet je nooit te hard roepen !!!!!
Maar leuk dat je er nog bent !
ja maar jij hoort tot het nacht meubulairquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hallo zeg, en ikke dan?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ssssttttt....dat moet je nooit te hard roepen !!!!!
Maar leuk dat je er nog bent !
drankje misschien ???????quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
........
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |