Zondag:
In alle vroegte (8:30) bij school staan, uiteraard is de bus er pas om 9:15. (Standaard.) Als iedereen is ingeladen onderweg naar Calais. Onderweg 2 keer stoppen, ik vermaak me dmv. een paar potjes kaarten en een boel lezen.
Op de boot beetje rondgelopen etc. In Engeland kamer inruimen, muziek aanzetten. (MP3 speler van kamergenoot.
![]()
) In de avond een beetje rondgelopen langs het strand. Ook nog 8 minuten staan wachten tot dat je een keer kan oversteken. (Geen stoplicht in de buurt.)
Maandag om 8:00 ontbijt, ik was om 6:00 wakker.
![]()
Daarna een beetje geschiedenis over 1066. (We zaten in Hastings, need I say more?) Quiz gemaakt, moest met groepje van 5, 2 hebben het werk gedaan, o.a. ik.
In de middag speurtocht gedaan, verkeerde straat ingegaan ergens, en dus de helft niet gemaakt. Veel op het strand gelegen, had ik niet moeten doen, kon zo door voor Indiaan.
In de avond een beetje gekaart en veel met washandjes gekloot om m'n nek en armen koel te houden. Één boek gekocht voor 3 pond en 99p
Dinsdag ontbijten tot 7:30, ik was 6:15 wakker, en daarna naar Canterbury (Kan ook wel anders worden geschreven.) Erg leuke tour gehad door de stad, goede gids. Daarna even rondgekeken in de stad, uurtje, heeft me een spel opgeleverd. (Morrowind.) En nog een boek, de Silmarillion in het Engels voor 6 pond 99p. (
![]()
) Daarna de Kathedraal in, erg imposant, heel erg imposant, en groot dat ie was.
![]()
Quiz gedaan, groepje kwijtgeraakt terwijl ik de quizpagina's had, zelf afgemaakt, en overeengekomen dat, als we winnen, dat ik de prijs kreeg. (CD naar keuze van ¤20 max.) In de avond niets gedaan, boel gepraat.
Woensdag, om 0:35 wakkergemaakt door kamergenoot ivm. rotgrapje, scheerschuim op m'n complete achterhoofd, ik draaide me om, en kussen onder, met achterhoofd. Ik kan een uur of anderhalf niet slapen, na eerst die gast verrot te hebben gescholden en de leiding te hebben geïnformeerd. Verder een andere kamergenoot met zijn toestemming buitengesloten. (6 in kamer, 5 gaan slapen, en ik had de sleutel, en wou die niet afgeven, dus ik zei dat hij binnen moest komen of ergens anders gaan slapen. Heeft ie ook gedaan.
Verder om 7:30 wakker. (Kunst als je pas om 2:00 in slaap valt.) Snel aangekleed en tas ingepakt. (Verbazingwekkend snel, té snel.) Ontbijt gegeten en bus in om 9:15. Veel gelezen en veel gekaart, ook op de boot, die ook nog even stil lag, binnenbrandje...
Tot aan Antwerpen nog meer van hetzelfde, daarna een boel in de file gestaan en uiteindelijk om 19:10 aangekomen bij school, naar huis.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories diedImagination is more important than knowledge.