euhm ja hij staat sinds een paar weken bij de daytona (brommershop) hier in de buurt... maar ze zijn volgensmij pas geleden pas echt gelanceerdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:13 schreef Cyberdogg het volgende:
Die is er al een tijdje toch?![]()
grapje zekerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:20 schreef Leffe48 het volgende:
Jammer dat die 4t niet vooruit te stoken zijn
Naja voor in de stad ofzo is het mischien leuk
3,2nm is nou niet bepaald veel..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:21 schreef Youp het volgende:
[..]
grapje zekerze hebben relatief zeer veel koppel... misschien houdt t met wat opvoeren enzo bij 70km/h op qua topsnelheid... maar ze hebben een enorme trekkracht!
das handig, kan je je caravan erachter hangenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:21 schreef Youp het volgende:
[..]
grapje zekerze hebben relatief zeer veel koppel... misschien houdt t met wat opvoeren enzo bij 70km/h op qua topsnelheid... maar ze hebben een enorme trekkracht!
wel voor een standaard brommer en zeker bij 5000 toeren al!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:22 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
3,2nm is nou niet bepaald veel..
Ook niet voor een brommer
2000 euro, verder is het een kopie van een bestaand 4takt motorblokje... de een zegt honda de ander zegt tomos... deze blokjes waren echter redelijk op te voeren, uitlaatje met wat minder tegendruk als dat ie nu heeft, een flink wat grotere carburateur en een andere tandwielverhouding schijnt toch aardig te helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:28 schreef yup het volgende:
En hoe zit het met de opvoerbaarheid? 4-takt valt toch niet zo echt goed op te voeren?
Madass zag ik bij onze scooter-boer, maar prijs kon ik niet zien...
Gewicht? Wat weegt zoiets?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:33 schreef Youp het volgende:
[..]
2000 euro, verder is het een kopie van een bestaand 4takt motorblokje... de een zegt honda de ander zegt tomos... deze blokjes waren echter redelijk op te voeren, uitlaatje met wat minder tegendruk als dat ie nu heeft, een flink wat grotere carburateur en een andere tandwielverhouding schijnt toch aardig te helpenen in de extremere gevallen een andere zuiger of de kop laten vlakken oid...
hier doet ie t wel... maar speciaal voor jou copy ik de rommel wel ff...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:36 schreef yup het volgende:
[..]
Gewicht? Wat weegt zoiets?
BTW madass.nl doet het niet bij mij.
mijn yamaha DT weegt 90 kilo... is een redelijk gewicht voor een schakelbrommer hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:36 schreef yup het volgende:
[..]
Gewicht? Wat weegt zoiets?
BTW madass.nl doet het niet bij mij.
83,5 kg. Tering dat is wel wat anders dan de 50 kilo van me ouwe Fox.
tsjah ze wilden ook een hele hoop torsiestijfheid... dit is een van de brommers met de beste wegliggin die er zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:38 schreef yup het volgende:
Het is wel een apart ding iig, alleen probleem is het gewicht. Het is een naked ding en nog steeds 83 kilo? Ik had eerder 70-60 kilo verwacht eerlijk gezegd.
ik vind het ook jammer dat ie niet een paar jaartjes eerder is gekomen... ik ga er nu geen meer kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:43 schreef yup het volgende:
Hmmm, dat is idd wel zo. Maar ja, ik weet toch 100% zeker dat ik geen brom/scooter ga halen, helaas.
geil!!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 02:15 schreef Leffe48 het volgende:
Trouwens, ze zijn wel aardig op te voeren
Voor de kenners:
[afbeelding]
[afbeelding]
100cc 4 klepper Polini kit
superquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:29 schreef Dabenzo het volgende:
Maar dan wel in deze kleurstelling. Zwart/rood.
[afbeelding]
Ach, heb je met zoveel brommers dat het net lijkt alsof die er zo onderuit dondert. Maar moet je is goed kijken naar de bevestiging van de achterbrug aan het frame.. zit er een beetje knullig uit. Een platgeperst stukje buis met een gat erin om de bout door heen te doen. Had wel wat mooier gekund.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:52 schreef Youp het volgende:
[..]
superkijk ook hoe dat blok opgehangen is
lijkt alsof t er zo onderuit kan lazeren
als jeje motorrijbewijs hebt wil je dat nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 00:28 schreef Dabenzo het volgende:
Stel..
Ik koop morgen zo een ding en tegen de tijd dat ik mijn motorrijbewijs heb.. is dat apparaat dan makkelijk te keuren naar motor?
En weet iemand of ze in Duitsland goedkoper zijn?
Wat een bullshit, dit frame en blok en alles wat er op de brommer versie zit is precies hetzelfde als de 125cc versie. Behalve de cilinder en uitlaat.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:13 schreef dnzl het volgende:
Als je hierop gaat rijden als je je motorrijbewijs hebt ben je gewoon een grotere kneus dan je al was met je bromfietscertificaat.
En nee je kan 'm niet zomaar als motor laten keuren hiervoor moet je 'm
- Opvoeren
- Remmen moeten beter
- Frame moet beter
etc etc.
Wat een onding
Ik wil het net zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:01 schreef Dabenzo het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dit frame en blok en alles wat er op de brommer versie zit is precies hetzelfde als de 125cc versie. Behalve de cilinder en uitlaat.
Wat zal de 125 cc versie kosten? t.o.v. de 50cc..quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Ik wil het net zeggen
En 125cc 4t geeft niet veel vermogen, maar het is leuk als 25kw'ter/stadmotor
alleen zal je dr (standaard) niet veel meer dan 10pk mee krijgen... dus da's way under 25kwquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Leffe48 het volgende:
[..]
Ik wil het net zeggen
En 125cc 4t geeft niet veel vermogen, maar het is leuk als 25kw'ter/stadmotor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |