Is al gebeurd zie ik.. thnx staticquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:54 schreef Little_Angel het volgende:
Weer dubbelwaarom gebeurt dit toch ook altijd bij mij
![]()
Nou, DE sluit die andere dan maar weer
OT:
Voel me nog steeds klote
Echt heel naar, ik hoop dat je er snel weer overheenkomt.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:07 schreef Avani het volgende:
Ik ben wel vrolijk![]()
Ja, laat dit vervelende gevoel snel over gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Echt heel naar, ik hoop dat je er snel weer overheenkomt.
is er vandaag weer wat gebeurd op school?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:58 schreef Little_Angel het volgende:
Voel me nu helemaal klote.. net weer overgegeven.. mijn maag doet pijn, mijn ogen branden en ik wil niks meerhet hoeft van mij gewoon niet meer.. net toen ik dacht dat dat alles goed ging, gaat het weer mis.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:00 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is er vandaag weer wat gebeurd op school?
Hij doet er niks aan.. stelt blijkbaar niks voorquote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:10 schreef Qwea het volgende:
Ehm, pissed. En vrij lulligHad net mn tanden op elkaar zitten door een snoepje. Dus moest ik weer mensen belle enzo
*schaam* verders wel goed. Little_angel, Ga nog ff een keer langs die dokter dan! Zo kan het toch niet verder
Dan bel je die dinges. van : "Kom je er samen met je dokter niet uit? blablablabla helpt "quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:13 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hij doet er niks aan.. stelt blijkbaar niks voorecht een enorme &^%#@
![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 19:26 schreef DuchessX het volgende:
Pfff weer thuis met echtgenoot, heb de hele middag in het ziekenhuis doorgebracht.
Ik ook. Zullen we saampjes alleen zijn?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:46 schreef -Marjo- het volgende:
Alleen...
Lief...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:47 schreef _Denker het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we saampjes alleen zijn?![]()
Leuk!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nog 24 uur en dan ben ik weer terug en dan ga ik mijn nieuwe poesje halen!
Ow dat is wel beter voor je!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:49 schreef hellmondunited het volgende:
eerste examen zit er op.. dus ga dadelijk lekker ontspannen tijdens een potje voetbal
heb ik wel verdiend.
(ik voel me nu dus nog aardig gespannen)
hey.... gaat ie een beetje?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:30 schreef QyRoZ het volgende:.
.
.
.
.
.
.
Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hey.... gaat ie een beetje?
Met jou ook niet dus..quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee.
*aai over bol geeft*quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:15 schreef DarkElf het volgende:
voel me een tikkie
mwoah...ben in een de-liefde-kan-me-gestolen-worden-bui.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:46 schreef Timz het volgende:
[..]
maar tegelijkerteid is het et mooiste van de wereld...
Hé dat is fijn nieuws!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 18:29 schreef Peregrijn het volgende:
Goed nu ik net gehoord heb dat mijn beste vriend niet geopereerd hoeft te worden, aangezien het gaatje in zijn long nu toch vanzelf dicht groeit. Waarschijnlijk komt hij vrijdag of zaterdag weer thuis, dus dat is wel koosjer![]()
thenks das liefquote:Op woensdag 19 mei 2004 21:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
*aai over bol geeft*
quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:20 schreef Nuongirl het volgende:
Zin om dronken te worden ..
Als ik zo je username zie kan ik me dat heel goed voorstellen op dit moment...quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:15 schreef hellmondunited het volgende:
gewoon KUT!
Heeft niet alleen met de 6-0 nederlaag van mijn cluppie te maken hoorquote:Op donderdag 20 mei 2004 00:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik zo je username zie kan ik me dat heel goed voorstellen op dit moment...
OT: wel goed eigenlijk.
Als mijn cluppie met 6-0 zou verliezen spring ik van de 2e ring af denk ik...quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met de 6-0 nederlaag van mijn cluppie te maken hoor
Jaaa ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2004 08:58 schreef Boschjesman het volgende:
ik voel me keigoed'
Kop op!quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:30 schreef Little_Angel het volgende:
Ben moe... en voel me ook kut..en nee, daar is dus geen reden voor.. voel me gewoon zo
![]()
Lijkt me geen goed idee.. haha.. heb me al zitten vol proppenquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kop op!Trakteer jezelf op veel chocolade
ijs offff warme chocolademelk met slagroom!!
Duik anders lekker ffies je bedje inen kijk je favoriete film of zet je favoriete cdtje op
Ot : Ik ben bezig om maar al lezende aantekeningen te maken van Geschiedenis (Gezagsdragers), maar die confessionele partijen doen me niet erg veel... moet ik zeggen
Verder dwaal ik nog steeds af met mn gedachten, terwijl ik expres aantekeningen erbij ging maken... echt vervelend als gedachtes door je hoofd blijven malen...
goed zoquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef Little_Angel het volgende:
Voel me geweldig...eindelijk.. hoop dat het zo blijft vandaag en dat het niet mis gaat
Nu jij nog hèquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
goed zo
OT:
- druk
- weet ff niet wat ik wil of wat ik moet
- ik wil iets regelen hier thuis, hopelijk lukt dat
- raar
Heb ik ook wel eens.. dan gaat er van alles mis... en dan ben ik echt super pissig.. (gister had ik dat nog)quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Geen lekkere chocolade hier in huis.
Nam ritalin in, in de hoop dat leren zou lukken... viel ik in slaap. (kan me nog steeds niet concentreren)
Krijg geen reactie op mn smsjes en ookal zou je weg zijn met een vriend of whatever, je kan altijd smsen en helemaal als je een abonnement hebt.. ik heb het zo gehad met die smoesjes!
Ik heb super honger en ik ben dat gekraak van deze computer helemaal zat!!!!!
Voel me heel agressief...als er nog iets fout gaat barst ik los...
(... Dank je Little_Angel
lief)
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben helemaal kapot, kan niet meer zitten, stijve nek, oren zitten nog dicht...
maar... helemaal *fliefd* op Julius! Hij is zooooooLigt hier lekker in een mandje naast me te slapen... *zucht*
Les van vandaag: babypoesjes van Vivi zijn
*smelt*quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat liefquote:
Joh je hebt zeker het heen en weer, gods allemachtig zeik niet zo zeg... 20 stemmingen om de 5 minuten te posten BAH BLEGH brrrrrrr.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:08 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief![]()
![]()
echt schattig
![]()
OT:
Ik wist het wel... het gaat niet meer.. ben kapot.. voel me klote, eenzaam, leeg, alleen, en gekwetst![]()
Ik mag gewoon niet gelukkig zijn... en dit allemaal door iemand die iets zei tegen me![]()
![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:51 schreef hellmondunited het volgende:
Wat als je iets wilt wat onbereikbaar is? iets wat zo belangrijk voor je kan zijn en waar je zo naar streeft maar het alsnog niet kan. zo voel ik me nu..
KLOTE
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:49 schreef Little_Angel het volgende:
Afgewezen![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:35 schreef UFOtje het volgende:
Nog steeds een beetje gaar van m'n verkoudheid!![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:06 schreef Brighteyes het volgende:
ik haat techniek...
Dank je!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat kut voor je meis.
Sterkte![]()
ik ken het vragen-om-het-onmogelijke-idee![]()
Ookalquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:25 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Dank je!mijn hele maag is overstuur, heb tot half 2 zitten huilen
fijn maar weer...
![]()
Dat is gewoon té herkenbaarquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:51 schreef hellmondunited het volgende:
Wat als je iets wilt wat onbereikbaar is? iets wat zo belangrijk voor je kan zijn en waar je zo naar streeft maar het alsnog niet kan. zo voel ik me nu..
KLOTE
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:51 schreef hellmondunited het volgende:
KLOTE
ook voor mij zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:49 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat is gewoon té herkenbaar![]()
en het sloopt je...
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:58 schreef Party_P het volgende:
[..]
[..]
ook voor mij zeer herkenbaar
Ik ben niet bepaald vrolijk
sorry van de opmerking van gisteravond maar soms schiet dat "gezeik" me even verkeerd....quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:56 schreef Little_Angel het volgende:
Ik voel me wel goed.... net ff wezen winkelenen gaatjes laten schieten (2e gaatjes
)...
verder gaat het redelijk goed... alleen weet ik nu niet hoe ik me tegenover die jongen moet gedragen die me heeft afgewezen![]()
Welke opmerking?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
sorry van de opmerking van gisteravond maar soms schiet dat "gezeik" me even verkeerd....
So sorry...
Ik met mijn moederquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:30 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
OokalIk tot half 3
Heb heel de tijd met mn beste vriend en vriendin (die ik nooit meer sprak) gepraat..
Kon niet slapen... heel de tijd nagedacht... hoe ver wil hij gaan...
Kan er niet over uit dat hij weer gelogen heeft en dan over iets wat me zoveel deed..
Nou ja, ook leuk nieuws vandaag... mn ouders gaan van de zomer toch op vakantie(feest!)
Dat snap ik vandaar , mijn excusesquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:13 schreef Little_Angel het volgende:
ow dat maakt niet uit.. vind het zelf ook niet leuk..
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat snap ik vandaar , mijn excuses
Hoe bedoelt uquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:36 schreef milagro het volgende:
Hou es effe op met dat genante onderonsje , zeg
Of gaan we nog vier post lang bevestigend dan wel ontkennend op elkaar reageren
sterkte danquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:16 schreef Brighteyes het volgende:
Voel me verlaten! *snik*![]()
en waarom werkt die rot-smiley nou nooit bij mij![]()
Ik heb allemaal leuke ideeën voor in en om het huis....hebbuh hebbuh hebbuhquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:36 schreef Joene het volgende:
Hebberig ?Tsss... je hebt al alles wat je hartje begeerd
zal ik nog eens online zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:46 schreef Whistler112 het volgende:
druk geweest vandaag.. en nu heb ik geen energie meer en gaat mn hele stemming naar de tering.
is ook weer niemand gezellig online ofzo :|
Net gedaan en een bericht voor jou achtergelatenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
(kijk maar op mn site)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |