zeker weten? Ok dan.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:13 schreef Little_Angel het volgende:
Ow eh DE.. verwijder mijn topic maar.. hij is dubbelmaar ik voel me goed
Zonnetje doet zeker wonderenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeker weten? Ok dan.
zonnetje doet wonderen volgens mij
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:16 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Zonnetje doet zeker wonderen
On-topic:
Auheb op mijn tong gebeten en bloed nu
Ik heb ook altijd pech![]()
voel me nog wel goed.. op die tong na dan![]()
Mijn tong doet nu nog een klein beetje pijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:08 schreef Lucille het volgende:
Save Ferris
Welke trouwens? It means everything of Modified?
Save Ferris is erg goed voor het 'Ik ben een sterke, jonge en vooral onafhankelijke vrouw-gevoel'. Heerlijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:11 schreef Little_Angel het volgende:
Ben nu trouwens Dido aan het luisteren.. word ik rustig van
* Little_Angel gaat eens even downloadenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Save Ferris is erg goed voor het 'Ik ben een sterke, jonge en vooral onafhankelijke vrouw-gevoel'. Heerlijk!
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:44 schreef Xilantof het volgende:
beetje vreemd![]()
zon doet wonderen, voel me er beter door.
maar mijn hoofd staat niet stil...
dankjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:47 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
* Xilantof hoopt dat het snel weer wat beter gaat met Xilantof
Heb nog steeds hoofdpijn
Heb ik een half uur geleden genomen maar heb nog steeds hoofdpijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dankje
en jij, hup asperientje nemen, niet onnodig met hoofdpijn blijven zitten, daarvoor hebben ze die dingen uitvonden...
ze moeten altijd even inwerken die dingen..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:54 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Heb ik een half uur geleden genomen maar heb nog steeds hoofdpijn
Het is wel wat minder trouwens![]()
Dat weet ik..quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ze moeten altijd even inwerken die dingen..
Ik voel me zoals jou ondertitel... dat ik moet lopen tot de zon komt... tot de zon me achterhaald... lopen tot de zon komt... tot ie straald...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:44 schreef Xilantof het volgende:
beetje vreemd![]()
zon doet wonderen, voel me er beter door.
maar mijn hoofd staat niet stil...
dankjequote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:02 schreef Little_Angel het volgende:
hoop dat jij je ook wat beter gaat voelen
ze hebben mooie nummers, maar ze kunnen soms erg confronterend zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik voel me zoals jou ondertitel... dat ik moet lopen tot de zon komt... tot de zon me achterhaald... lopen tot de zon komt... tot ie straald...
maar volgens mij moet ik dan naar Barcelona lopen ofzo... en dan nog zal daar waarschijnlijk de zon niet stralen.
![]()
Ow ej jijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:45 schreef Little_Angel het volgende:
geweldig! heb net aardbeien opword ik vrolijk van
![]()
En de zon schijnt nog steeds, ben dido aan het luisteren![]()
Voel me dus primamis nog wel één ding, en dat is mijn schatje
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:47 schreef Predemius het volgende:
Iets beter dan afgelopen dagen. Gisteren mn vriendin op msn !! en ze deed de webcam aan, verdomme man, deed me wel ff wat... zit ze daar aan de andere kant van de wereld. ongelovelijk.
Vandaag voor het eerst naar nieuwe werk gegaan. Was wel leuk en gezellig, heb nu alleen pijnlijke voeten. Naja, komen we wel overheen
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje ziekjes, maar voor de rest gaat het wel goed.
Vanavond fijn een avondje bankhangen dan maar
Heeeyquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:47 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ow ej jij.. Liev je fotoboekberichtje
maar ik ben geband in fotoboek dus kan niet trug reageren..maar alsk ontband ben.. ben jij de 1e die berichtje trug krijgt
Hehe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |