Jawel het is weer zover, een overdosis vrouwelijk schoon in combinatie met een heerlijke persoonlijkheid in een bombardement van 6 uur lang en de hormonen gieren als straaljagers door de bloedbaan.
Ik werk dus in een copyshop, en afgelopen donderdag liep er een pracht van een meid binnen. Ik had dr eerder al eens geholpen in de zaak, hebben toen wat gebabbeld over de opleiding (zij doet kunstacademie, ik wilde destijds nog beginnen aan de HKU, wat nu geen optie meer is, maar we hadden een gemeenschappelijke interesse) en zo komen en gaan er wel meer klanten... Donderdag kwam ze aan haar scriptie werken, en dankzij de prettige chaos waarin ze werkte en de drukte duurde het nogal voor ze klaar was... Gaandeweg werd het voor mij wat rustiger en begonnen we weer te praten, wat heel gezellig was, en ook steeds losser werd.
Achteraf gezien heb ik volgens mij een x-aantal "hints" gemist of afgewezen
![]()
:
-Toen ik zei dat ik de hele dag nog niet gegeten had wilde ze me haar overgebleven croissantje + boter en honing geven, hetgeen ik niet aan kon nemen (ervaring leert dat als ik dan 1 hap opheb dat de honger waar ik overheen ben 3x zo erg terugkomt, zodoende, naast de professionaliteit die je, vind ik dan, toch moet kunnen bieden). Ze heeft nog een paar keer aangedrongen, aangeboden om even iets voor me te gaan halen, maar ook daar moest ik hetzelfde antwoord op geven...
-Toen we het over werk en toekomst enzo hadden vroeg ze ineens "hou je van film?" en na een korte discussie over film melde ze trots dat ze operator was in de lokale bios, maar daar durf ik dan weer gewoon niet op in te gaan (ik ben niet zo'n held when it comes to love)
-Vroeg naar mijn leeftijd en meldde toen dat ze me ouder had verwacht
-Stond erop mijn hand te schudden voor ze wegging (al kan dat natuurlijk ook gewone beleefdheid zijn)
-Ze keek nog een paar keer om toen ze buiten naar haar fiets liep, en ik wende, blozend misschien
![]()
, mijn gezicht af (staat zo stom als iemand je achterna kijkt)
Affijn, 2 dagen later spookt ze nog immer door mijn hoofd en alles wat ik weet is dr naam, dr leeftijd en dr werk, en ik weet bij god niet wat ik hiermee moet gaan doen...
Mocht ik dr werk van maken dan kan ik beginnen met een tekentafel die ik liever kwijt ben dan rijk, of ze daar misschien interesse in heeft, met als betaling een biertje/wijntje drinken