Laten we hier maar verder gaan en euh... TS begint:
ik voel me echt lamlendig.. praktisch niet geslapen (trut van een ex van mijn vriend) en barstende koppijn. Maar vandaag er weer tegenaan tot 17u en dan is de week weeral over halfweg
Ik voel me wel ok... niet echt zin in therapie vandaag.. maar wel in kijken bij mn broer vanavond die in het nederlands team van de koninklijke landmacht speelt *trots is* << van volleybal that is
Ben net wakker.. ben het 1e uur vrij. Maar ik ben echt heel moe Als het aan mij lag, sliep ik nu nog steeds verder Heb ook nog eens last van een ochtendhumeur
Don’t touch the girl, she will cut your hands off, and call it an accident.
Moe, en nog steeds super last van mn rug.. maar ga toch maar naar school, tis maar voor eventjes. Hoop dat het wel vanzelf weer overgaat.. voelt echt niet goed.
En voor de rest voel ik me gewoon goed Zit best lekker in mn vel, ondanks de situatie. Elke keer als ik aan mn vriendje denk, krijg ik zo'n ontzettend fijn gevoel
Ot: slecht geslapen en een zeer hoofd, maar over 10 minuten scriptiegesprek en ik zie net dat ik daarna sowieso eindelijk!! weer verder kan met dingen opzetten voor mijn scriptie. Positief dus.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
moe. (zou het in de lucht zitten vandaag) beetje gespannen. vanmiddag naar de huisarts vanwege plekje op m'n arm. Waarschijnlijk is het niks maar ik lig er wakker van dus nou wil ik het zeker weten ook. vanwege verhuizing eerste keer bij nieuwe huisarts, dus dat helpt niet mee.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis