Kop op!quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:30 schreef Little_Angel het volgende:
Ben moe... en voel me ook kut..en nee, daar is dus geen reden voor.. voel me gewoon zo
![]()
Lijkt me geen goed idee.. haha.. heb me al zitten vol proppenquote:Op donderdag 20 mei 2004 14:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Kop op!Trakteer jezelf op veel chocolade
ijs offff warme chocolademelk met slagroom!!
Duik anders lekker ffies je bedje inen kijk je favoriete film of zet je favoriete cdtje op
Ot : Ik ben bezig om maar al lezende aantekeningen te maken van Geschiedenis (Gezagsdragers), maar die confessionele partijen doen me niet erg veel... moet ik zeggen
Verder dwaal ik nog steeds af met mn gedachten, terwijl ik expres aantekeningen erbij ging maken... echt vervelend als gedachtes door je hoofd blijven malen...
goed zoquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef Little_Angel het volgende:
Voel me geweldig...eindelijk.. hoop dat het zo blijft vandaag en dat het niet mis gaat
Nu jij nog hèquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
goed zo
OT:
- druk
- weet ff niet wat ik wil of wat ik moet
- ik wil iets regelen hier thuis, hopelijk lukt dat
- raar
Heb ik ook wel eens.. dan gaat er van alles mis... en dan ben ik echt super pissig.. (gister had ik dat nog)quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Geen lekkere chocolade hier in huis.
Nam ritalin in, in de hoop dat leren zou lukken... viel ik in slaap. (kan me nog steeds niet concentreren)
Krijg geen reactie op mn smsjes en ookal zou je weg zijn met een vriend of whatever, je kan altijd smsen en helemaal als je een abonnement hebt.. ik heb het zo gehad met die smoesjes!
Ik heb super honger en ik ben dat gekraak van deze computer helemaal zat!!!!!
Voel me heel agressief...als er nog iets fout gaat barst ik los...
(... Dank je Little_Angel
lief)
quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben helemaal kapot, kan niet meer zitten, stijve nek, oren zitten nog dicht...
maar... helemaal *fliefd* op Julius! Hij is zooooooLigt hier lekker in een mandje naast me te slapen... *zucht*
Les van vandaag: babypoesjes van Vivi zijn
*smelt*quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat liefquote:
Joh je hebt zeker het heen en weer, gods allemachtig zeik niet zo zeg... 20 stemmingen om de 5 minuten te posten BAH BLEGH brrrrrrr.quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:08 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief![]()
![]()
echt schattig
![]()
OT:
Ik wist het wel... het gaat niet meer.. ben kapot.. voel me klote, eenzaam, leeg, alleen, en gekwetst![]()
Ik mag gewoon niet gelukkig zijn... en dit allemaal door iemand die iets zei tegen me![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |