Ik wil miljonair wordenquote:Ik wil Moderator worden
dat is teveel gevraagdquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil een miljoen euro.. Of twee. Of 20. Daar doe ik niet moeilijk over.
.
Is Iteejer er vandoor?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een minnaar
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een minnaar
Meki, grijp je kans!
Nee lul, een minnaar, weet je wel, naast je manquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Is Iteejer er vandoor?
Veel plezier met je komkommerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een minnaar
* Snakey is in de aanbieding deze week... Heb je een bonuskaart?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een minnaar
Cyberik Tief es effe op Kutfokker . Niemand wilt je hierhebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:04 schreef CybErik het volgende:
Meki tief es effe op kutjapanner, niemand wil je als moderator want iedereen haat je, ga nu maar lekker voor een trein springen en zo
aha goed zoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef kutnewbie het volgende:
Ik denk dat je een goeie kans maakt... ik stem VOOR
Weet je zeker dat je niet max bedoelt?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Minimaal IQ van 100...
Ow dat! Dat mag ik niet meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee lul, een minnaar, weet je wel, naast je man
Tsk, je moet hier ook alles uitleggen
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef Meki het volgende:
Bij wie kan terecht zijn![]()
En heb ik de kans wel
ik denk het wel
en als het kan wil ik Fok ! overnemen
wie stemt voor
Voor 2 ( incl. Meki )
Tegen 0
Dat is niet waar. Bron: ShaoliNquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Minimaal IQ van 100...
Onbetrouwbare Bron.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:12 schreef Meki het volgende:
Meki kan een goede Moderator worden zo Meldt Telegraaf
waarom onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Onbetrouwbare Bron..
Als me site niet gehacked was was me site beter dan FOK.NLquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:15 schreef Zwansen het volgende:
Je bent zowiezo al kansloos als ik die site van je zie en nu wil je ook nog eens de meest kansloze "baan" ()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Als me site niet gehacked was was me site beter dan FOK.NL
welkequote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:20 schreef super-muffin het volgende:
ik ben al Moderator, maar dan op een ander forum
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef Meki het volgende:
En heb ik de kans wel
ik denk het wel
Peiling
Voor 2 ( incl. Meki )
Tegen 0
bijna alles draait om samenwerkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef yvonne het volgende:
Ik wil een minnaar
Hoe moet ik samenwerkenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
[..]
bijna alles draait om samenwerken
Hoe heet jouw site? www.howtodropoutofschool.com?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Als me site niet gehacked was was me site beter dan FOK.NL
ben blij dat jij je kansen om moderator te worden al lang heb verknaldquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoe heet jouw site? www.howtodropoutofschool.com?
Ga eens naar www.vandale.nl of open gewoon word, en check je spelling en werkwoordsvervoeging.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoe heet jouw site? www.howtodropoutofschool.com?
Ga eens naar www.vandale.nl of open gewoon word, en check je spelling en werkwoordsvervoeging.
quote:Blatter is leugenaar en blijft leugenaar
ZURICH - Het wereldkampioenschap voetbal in 2010 is zaterdag toegewezen aan Zuid-Afrika. Voorzitter Sepp Blatter van de FIFA maakte dat in Zurich bekend na afloop van de stemming. Voor het eerst wordt het toernooi in Afrika gehouden.
Sepp Blatter is niet neutraal geweest!!!!!! hij maakte een grapje " i don"t know who it is i have no envelop maar de president weet een half uur van te voren wie het is dus erg onsportief .
Ten tweede kwam meneer mandela te laat! hij is blijkbaar belangrijker dan de andere delegaties marokko,egypte .
Ten derde:( waren de zuid afrikanen heel rustig en zeker van hun zaak alsof iemand het hun gegarandeerd had ra ra ra wie zou dat kunnen zijn .
Ten vierde:( zou marokko 3 stemmen van zuid amerika krijgen dat stond vast ,maar blijkbaar heeft meneer blatter enorme druk uitgeoefend op deze landen dat ze voor zuid afrika stemden . Ten vijfde mocht libie niet stemmen ,anders had marokko een stem erbij gekregen . Marokko is de echte winnaar als deze blatter er niet was !!!!! Rechtzaak tegen die blatter!!!!!!!!!!!!!
kennen jullie toch nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:24 schreef Meki het volgende:
[..]
welke
toyboyquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee lul, een minnaar, weet je wel, naast je man
Tsk, je moet hier ook alles uitleggen
aha zoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
kennen jullie toch niet
het is van een paar vrienden enzo
zwakzinnigen forum. geef toe, vac ìs de beste kandidaatquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:52 schreef Meki het volgende:
wat is ZWA
Inlezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:55 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
zwakzinnigen forum. geef toe, vac ìs de beste kandidaat
waar kan ik dat vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:55 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
zwakzinnigen forum. geef toe, vac ìs de beste kandidaat
met deze instelling vind je het vroeg of laat vanzelfquote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:00 schreef Meki het volgende:
[..]
waar kan ik dat vinden
overloper !quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:01 schreef Meki het volgende:
En heb ik de kans wel
ik denk het wel
Peiling
Voor 2 ( incl. Meki )
Tegen 0
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:12 schreef CybErik het volgende:
Voor 2
Tegen 79998 (en alle newbies ook)
Mijn posts staat wel op 700 ( NR1. van fok )quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:17 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik wil ook moderator worden, ik heb al een paar dingen geposten zelfs al 2 topics geopend, dus ik heb ervaring met fok! en daarom acht ik mezelf geschikt
![]()
ahhhhhhh toe!!!!![]()
ach, inso werd ook snel mod, dus waarom nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:17 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik wil ook moderator worden, ik heb al een paar dingen geposten zelfs al 2 topics geopend, dus ik heb ervaring met fok! en daarom acht ik mezelf geschikt
![]()
ahhhhhhh toe!!!!![]()
als je er "bijna" voor zet, dan mag hetquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:05 schreef Maud_Dib het volgende:
Bij dit soort topics heb ik altijd erg veel moeite er geen doodsverwensing uit te gooien
Je moet er voor de volle 100 % of helemaal niet voor gaan. Maar ja, das mein meningquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je er "bijna" voor zet, dan mag het
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, inso werd ook snel mod, dus waarom niet
![]()
omdat hij mohammed een kinderverkrachter noemde en allah een varken?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
ik word ook zo MOD en dan verwijder ik Dora van Dizizak van FOk
inderdaad. bijna-dood ervaringen schijnen fenomenaal te zijn. niets mis mee met dat iemand toewensen toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je er "bijna" voor zet, dan mag het
jawel hoor, dat is de natuur. we vinden steeds meer manieren om eventuele schade door idioten te beperken; de natuur maakt vervolgens een nieuw blik nog grotere idiotenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo dom worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt.
quote:Bij wie kan terecht zijn
juistquote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:55 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
omdat hij mohammed een kinderverkrachter noemde en allah een varken?
jij telt niet meequote:Op woensdag 19 mei 2004 09:21 schreef cerror het volgende:
Meki ik ben tegen! zet dat er maar bij....
Om jou even te quoten:
[..]
Wellicht een nederlandse les wat voor je?
Trouwens scootertjes en auto's verkopen is toch al je baan?
jij ook nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:18 schreef CybErik het volgende:
iedereen is tegen
Ik doe wel aan doodsverwensingen:quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
jij ook niet
quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:37 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik doe wel aan doodsverwensingen:
Ga jij eens gauw je hoofd in de deurpost leggen zodat ik met veel kracht en verve de deur kan sluiten. Tis natuurlijk niet voor niets dat je 'website' off-line getrapt is, dom stuk vreten.
[..]
Ga jij eens gauw je hoofd in de deurpost leggen zodat ik met veel kracht en verve de deur kan sluiten. Tis natuurlijk niet voor niets dat je 'website' off-line getrapt is, dom stuk vreten.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:01 schreef Sazzefraz het volgende:
[..]
met deze instelling vind je het vroeg of laat vanzelf
WHAHAHAHAHAHAHAH (lolbroek) ga een site maken man je kunt volgenmij niet eens php je gaat gewoon naar Ultraboard.com en start daar een gratis forumpje. de enigste concurenten van fok zijn geenstijl neuka.nl en nog meer van dat soort weblogs daar kun jij niet aan tippen mannetje met je 15 man-per-dag site zogenaamde concurent van fokquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:39 schreef Meki het volgende:
[..]
aha zo
ik ga binnenkort met Meki.nl beginnen en dan maak ik ook een Forum ( concurrentie tegen FOk )
quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:24 schreef SynXteR het volgende:
hahaha
ik voel een banaanvraag aankomenquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:43 schreef marhil het volgende:
ik stel voor dat we meki president van een bananenrepubliek maken waar hij vervolgens tijdens alweer een staatsgreep wordt afgeschoten.
Goed zoquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:48 schreef kLowJow het volgende:
Veel succes Meki.. ik denk dat je best een goede mod zou zijn!
gewoon ik vindt het leukquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:53 schreef Renmaestro het volgende:
waarom zou je in hemelsnaam mod willen worden ? het is kutwerk, je krijgt geen respect en je verdient er niets mee.![]()
www.heineken.nlquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:01 schreef idiotforaliving het volgende:
ik wil bier
gefeliciteerd je bent aangenomen als moderator van FOK ! Lucille veel succesquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:12 schreef Lucille het volgende:
Ik wil ook graag modje worden.
niet uit Marokko ik kom uit Turkijequote:Op woensdag 19 mei 2004 16:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zeg, je mag dan wel uit marokko komen, maar dat is geen excuus om slecht bier te drinken![]()
maakt niks uit, je moet ander bier leren drinken...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:18 schreef Meki het volgende:
[..]
niet uit Marokko ik kom uit Turkije
1 pot nat.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:18 schreef Meki het volgende:
[..]
niet uit Marokko ik kom uit Turkije
jij bent slecht jij bent slechtquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hahahaha, jij?![]()
![]()
.
Dan wil ik dat mijn goudvis moderator wordt, die is tenminste intelligent.
Peiling
Voor 2 (incl. Dora en goudvis)
Tegen 0
Wat iszz dat integrieren, ik weetz het niet, ik zzzweer het je. Beteknd dat dat ik Nederlandsjj moet gaan leren? Niet choed!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:18 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
maakt niks uit, je moet ander bier leren drinken...
integreren noemen we dat![]()
Jij racistquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wat iszz dat integrieren, ik weetz het niet, ik zzzweer het je. Beteknd dat dat ik Nederlandsjj moet gaan leren? Niet choed!!!
Szzzlecht ja.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:19 schreef Meki het volgende:
[..]
jij bent slecht jij bent slecht
Oh nee, ik ben geblokkeerd. The horror.quote:ik heb je wel door je bent al geblokkeerd
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Szzzlecht ja.
[..]
Oh nee, ik ben geblokkeerd. The horror.
Wat heeft dat te maken met ras? Als jij de Nederlandse taal goed sprak, zou ik niets zeggen hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij racist
Mooi. Hack me eenszzz.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:21 schreef Meki het volgende:
[..]
en ik heb je Ip-nummer ha ha![]()
Je bent gemeenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mooi. Hack me eenszzz.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mooi. Hack me eenszzz.
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:24 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb je ip het begint met 81.
Niet als je goed Nederlands spreekt en atheist bent.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je bent gemeen
moet ik verder gaan ??quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet als je goed Nederlands spreekt en atheist bent..
Ja, je moet verdergaan. Doe maar een portscan. Hack me.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:27 schreef Meki het volgende:
[..]
moet ik verder gaan ??
Dan kun je pas echt zeggen dat de domheid regeert.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:28 schreef The_Langolier het volgende:
Tuurlijk ben ik voor!!! MEKI als oppermodderaar!!!!
eindelijk eerlijkheid, gerechtigheid en sharia op fok!!![]()
pstt: humorquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan kun je pas echt zeggen dat de domheid regeert.
I knowquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:30 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
pstt: humor
door personen zoals jou gaat de samenleving naar de kloten, heb je dat in de gatenquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:32 schreef The_Langolier het volgende:
dus:
Stemt allen voor MEKI!
le-zen, humor, ironiequote:Op woensdag 19 mei 2004 16:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
door personen zoals jou gaat de samenleving naar de kloten, heb je dat in de gaten
over dit soort zaken kun je NOOIT grapjes maken...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
le-zen, humor, ironie
want?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
over dit soort zaken kun je NOOIT grapjes maken...
Dat is een moslimmentaliteit en dat willen we hier niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
NOOIT grapjes maken
moslims aan leidinggevende posities...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
want?
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat is een moslimmentaliteit en dat willen we hier niet.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
moslims aan leidinggevende posities...
Hehe, als ik 15 keer per dag op F5 druk heb ik ook zoveel bezoekers. Nee, de enige reden waarom het af en toe daar druk was, was omdat Geenstijl er weer eens aandacht besteden aan dit opgeschoten stuk vreten. Meneer voelde zich nogal gauw op zijn pikkie getrapt en begon dat echt fan-tas-tische reakties te maken vol met bedreigingen die hij niet waar kon maken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:57 schreef SynXteR het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAH (lolbroek) ga een site maken man je kunt volgenmij niet eens php je gaat gewoon naar Ultraboard.com en start daar een gratis forumpje. de enigste concurenten van fok zijn geenstijl neuka.nl en nog meer van dat soort weblogs daar kun jij niet aan tippen mannetje met je 15 man-per-dag site zogenaamde concurent van fok![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:04 schreef SuperFruitig het volgende:kuttopic, gooi ook maar dicht ook
Adelantequote:Op woensdag 19 mei 2004 17:02 schreef Adelante het volgende:
mêki
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |