quote:Op maandag 17 mei 2004 19:25 schreef Shirley het volgende:
Zou iemand voor mij een mooi bewegend icoontje willen maken met mijn naam erin? Leef je uit!
Alvast bedankt!
quote:Op maandag 17 mei 2004 23:11 schreef Shirley het volgende:
Iets simpels,maar toch ook opzienbarend
Dank je wel!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:36 schreef Mtijn het volgende:
Mtijn gaat aan de slag voor shirley
Maak er maar wat leuks van.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:42 schreef Mtijn het volgende:
* Shirley pakt plaatje uit ander topic
Verder nog voorkeuren? je maakt t te makkelijk voor me
Als je een foutje van de cache van Explorer hebt krijg je bij 'opslaan als' alleen maar [bmp] formaat te zien dacht'k.quote:Op maandag 17 mei 2004 23:45 schreef Mtijn het volgende:
btw, toevoeging aan openingspost: Je hebt met dat bmp ipv gif/jpg helemaal geen speciale downloader nodig, je kan die gewoon naar de adresbalk kopiëren, enter, dan krijg je alleen t plaatje en dan op bestand/opslaan als...
Hij linkt em naar de index?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:04 schreef Mtijn het volgende:
Hij is klaar
Zal ik er nog wat aan veranderen? ander kleurtje ofzo? iets anders?
Ik was eerst!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding] (niet uploadbaar enzo, maar ik ben moe)
Op zich leuk,maar iets te snel.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding] (niet uploadbaar enzo, maar ik ben moe)
raar... ff opnieuwquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij linkt em naar de index?
Ow wacht...als ik em vanuit de quote copy/paste in m'n adresbalk zie ik em wel. Leuk! Alleen misschien een iets langere stilte na de Y? Of ben ik nu een zeurquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:05 schreef Mtijn het volgende:
[..]
raar... ff opnieuw
Welnee joh, das een kwestie van 2 toetsenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow wacht...als ik em vanuit de quote copy/paste in m'n adresbalk zie ik em wel. Leuk! Alleen misschien een iets langere stilte na de Y? Of ben ik nu een zeur
Ik vind em heel leuk,maar wil em uploaden, krijg ik dit:quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:08 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Welnee joh, das een kwestie van 2 toetsen
*gebeurd*
Dank uquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:09 schreef BMWM3 het volgende:
Shirley
[afbeelding]
http://img11.imageshack.us/img11/1308/shirleynew.gif -> Alstu
Graag gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dank u
de mijne ook? Je moet hem niet bij je icoon manager doen, maar bij je web adress! 1tje eronder dus!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:12 schreef Shirley het volgende:
Ze zijn allebei te groot aan bytes??
Ik had alleen het eindresultaat en de gedraaide versie nog. Morgen zal ik de versie die je nu gebruikt nog eens terug aanpassen (als je het nodig vindt)quote:Op maandag 17 mei 2004 23:32 schreef BMWM3 het volgende:
Hele-Teken? Kan jij ook mijn avater vergroten naar 75×75? Of heb je nu genoeg vanme.
Bedankt, als je het toch doet!
De originele heb'k ook nog, maar de losse deeltjes niet meer. Ik maak ze morgen wel opnieuw.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:16 schreef BMWM3 het volgende:
Ik heb hem nog voor je
[afbeelding] -> Gaat het hiermee lukken?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op zich leuk,maar iets te snel.
Doet het nietquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:18 schreef Mtijn het volgende:
http://www.angeltowns.com/members/mtijn/Shirley.png
Nogmaals , het aantal bytes is te grootquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:22 schreef BMWM3 het volgende:
Van het-gele-teken was niet uploadbaar
http://img16.imageshack.us/img16/1308/shirleynew.gif -> deze wel
DAn doe je het verkeerd. Die van mij is 50.8kbquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nogmaals , het aantal bytes is te groot
Het kon nog ff snelquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:20 schreef BMWM3 het volgende:
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
Zie het morgen
Ben je eeuwig dankbaar ..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Het kon nog ff snel
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ben je eeuwig dankbaar ..
*schouderklopje geeft *
Graag gedaan. Ik ga zo slapen. Bedankt H-G-T en anderen die me wilde helpenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:37 schreef Shirley het volgende:
Bedankt allen! Jammer dat die ene van Mtijn het niet doet. Voorlopig dan maar deze!
Kan je ook aangeven wat voor achtergrond je wil? Ik heb geen zin meer, om zoals bij Shirley, verschillende dingen te gaan maken die dan niet eens gebruikt worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:43 schreef De_BreuR het volgende:
Da's errug ruig dat jullie icons maken !! kan iemand een bewegende tekst maken van mijn username? "De_BreuR" dat lijkt me heel kewl.... ik weet niet precies wat ik daar nog bij moet zeggen, maar alvast bedankt. gr33tz
Vervang de naam shirley gewoon door de andere....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Kan je ook aangeven wat voor achtergrond je wil? Ik heb geen zin meer, om zoals bij Shirley, verschillende dingen te gaan maken die dan niet eens gebruikt worden.
Euhh... zwart/wit? het hoeft niet flashy uit te zienquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Kan je ook aangeven wat voor achtergrond je wil? Ik heb geen zin meer, om zoals bij Shirley, verschillende dingen te gaan maken die dan niet eens gebruikt worden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:08 schreef De_BreuR het volgende:
[..]
Euhh... zwart/wit? het hoeft niet flashy uit te zienbewegende tekst (L/R) en als die dan zelf kan uploaden naar fok! issie klaar voor de show
![]()
weer bedankt!
Ik heb'm een beetje moeten aanpassen. Het nadeel is dat 't origineel 300x150 is waardoor bij een aanpassing van het formaat maar een hoogte van 30 pixels kan genomen worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:09 schreef BMWM3 het volgende:
Kan iemand deze ->
[afbeelding]
resisen naar 60x60 voor melanie_the_miss?
Waarom krijg je altijd dit te zien?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:35 schreef Mtijn het volgende:
http://www.angeltowns.com/members/mtijn/Shirleyklein.gif
Ik heb de grootte verkleind naar de toegestane 10k, maar dat was erg slecht voor de kwaliteit
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:41 schreef Maerycke het volgende:
Hoi!
<-- Zie mijn oog! Gemaakt door Armanimania en misterdre
Ik heb wel zin in een nieuw oog. Desnoods kan daarvoor mijn oorspronkelijke blauwe oog gebruikt worden (zie uploadicoon). Het mag groter zijn dan 10kb als het maar een beetje flashy uitziet
-edit- Dit is overigens mijn kerstoog nog.... Ik heb 'm gebruikt vanaf november ergens.. maar nu wordt het wel tijd voor iets anders
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:14 schreef Maerycke het volgende:
Oeh.. het concept vind ik erg mooi! Alleen vind ik de kleur van het gele dingetje niet zo heel erg mooi en is hij volgens mij ook wat ruwer qua vormgeving dan mijn oorspronkelijke oog (dat licht net iets mooier en vloeiende op zeg maar). Als je dat nog aan kunt passen, is het zeker een deal en ben ik je eeuwig erkentelijk enzo
Met plezier gedaanquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:52 schreef Maerycke het volgende:
Bedankt hoor!!
Hey, ik gebruik em wel hoor!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
quote:
He Mafketel! Zit je al in Lyon of je al weer ander werk!quote:Op maandag 17 mei 2004 23:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Daar is deel 15 alweer!
[afbeelding] LET OP!! [afbeelding]
Dit topic is bedoeld voor het aanvragen van compleet nieuwe icons! In de laatste delen van deze reeks wordt steeds vaker gevraagd om upgrades, maar daarvoor hebben we een ander topic in het leven geroepen! Wil je je icon aangepast en/of verbeterd zien, ga dan naar het speciale Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 8.
[afbeelding] LET OP!! (2) [afbeelding]
Geef aub zo duidelijk mogelijk aan wat je wensen m.b.t. je nieuwe icon zijn. Het spreekt voor zich dat we geen profs zijn, dus verlang niet van ons dat we alles kunnen op 60px2. Daarentegen kunnen we met een opmerking als "maak maar es iets!" ook helemaal niks. Even een paar steekwoorden zouden handig zijn!
Vorige reeksen:
Icons klaar terwijl u wacht!
Icons klaar terwijl u wacht! - Deel 2
Icons klaar terwijl u wacht! - Deel 3
Icons klaar terwijl u wacht! - Deel 4
Icons klaar terwijl u wacht deel 5
Icons klaar terwijl u wacht #6 [ fun op 60px² ]
Icons klaar terwijl u wacht #7 [ Icon City ]
Icons klaar terwijl u wacht #8 [creators gezocht!]
Icons klaar terwijl u wacht #9 [creators gezocht!]
Icons klaar terwijl u wacht #10 [creators gezocht!
Icons klaar terwijl u wacht #11 [géén upgrades!!]
Icons klaar terwijl u wacht #12 [géén upgrades!!]
Icons klaar terwijl u wacht: # 13 [Geen Upgrades]
Icons klaar terwijl u wacht: # 14 [Geen Upgrades]
[afbeelding] HANDIG TE WETEN [afbeelding]
Sla je plaatje op!
Lang niet alle makers van Icons hebben ruimte beschikbaar of laten hun gemaakte Icons de rest van hun leven staan. Sla dus zoveel mogelijk de Icons op en upload ze naar de Fok! server (of je eigen/een andere server als ze boven de 10KB - de maximale grote toegestaan door de Fok! server - komen), zodat frustraties worden voorkomen.
In de wachtrij...
Er wordt wel een beetje gekeken of iemand niet 1 keer per week icons gaat aanvragen. Wie weet krijg je ze nog wel, maar het lijkt logisch dat je soms ff in de wachtrij wordt geschoven als je erg vaak om een nieuw icon komt vragen...
FF Checkuh
Check dit topic regelmatig, maar verwacht niet dat Icons binnen 10 minuten online staan. De titel mag dan wel "klaar terwijl u wacht" heten, maar dit is uiteraard figuurlijk bedoeld. Wij hebben ook school, werk, leven etc etcaf en toe dan he
MSN Icons
Omdat sinds MSN 6 ook steeds meer plaatjes hiervoor worden gevraagd is het ook mogelijk hiervoor aanvraagjes in te dienen. Vermeld dat er wel duidelijk bij, want doorgaans wordt enkel aan de Fok! Icon (60x60 pixels) gedacht, zodat een grotere versie misschien niet altijd meer zo makkelijk gemaakt wordt.
De grootte van de MSN Icons is 96 x 96 pixels.
BMP in plaats van GIF/JPG! HELP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (dat je soms plaatjes alleen als BMP kan opslaan ipv GIF of JPG), kunnen het beste bij de post waar het Icon in staat dat ze willen op de Quote-knop ( [afbeelding] ) drukken, de URL van het plaatje kopieren en het plaatje zo via een download manager als GetRight of Download Accelerator Plus het plaatje downloaden!!!
Ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:45 schreef immenslope het volgende:
[..]
He Mafketel! Zit je al in Lyon of je al weer ander werk!
Ik ben zo vrij geweest je ook een aanpassing te maken. (ja, ik weet wel, foute topic enzo...)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:45 schreef immenslope het volgende:
[..]
He Mafketel! Zit je al in Lyon of je al weer ander werk!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:04 schreef ThomasBerge het volgende:
Kan iemand deze --> [afbeelding] Naar MSN-formaat brengen? Alvast hartelijk dank!
Ik vind ze er wel vrolijk uitzien. En aangezien ik toch nooit weet voor plaatje ik bij MSN moet nemen...Maar hartelijk dank!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze kwam me al ergens bekend van voor..... hiervan dus:
[afbeelding]
Wat moet je allemaal met die rare plaatjes?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand van deze plaatjes wat moois maken ??
Iets dat de Adelaar net in het midden van de ying en yang zit ofzo.
druk maar F5 (refresh) en je ziet de aangepaste versie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja dat ziet er heel cool uit maar zou je het hoofd nog wat groter kunnen maken ??.
En dan wel doorzichtig zo dat de ying en yang vlekken er wel door komen.
Mijn dank is grootquote:
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:32 schreef Platina het volgende:
Iemand die een Platina icoon kan maken? met een staafje Platina of iets zilverachtigs iig, ik dacht aan een plaatje met een glans erop?
quote:Op maandag 24 mei 2004 11:24 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand deze een mooie glans geven zo als die H hier boven ??
Ah, ik had geen flauw idee wat je bedoelde maar dit was blijkbaar goedquote:Op maandag 24 mei 2004 19:29 schreef Platina het volgende:
[..]
danku
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:10 schreef wlsandman het volgende:
Ik wilde ook graag een icon laten maken.
Kunnen jullie van het volgende plaatje een icon maken?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?(wel te groot om te uploaden naar de Fok-server)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
die bovenste en onderste kunnen niet bewegen ofzo,
misschien iets langzamer laten bewegen
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:26 schreef placebeau het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als er iemand iets kan met een van deze vier (of allevier), graag
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet ik hier dan vragen om een - oranje avatar -? Mn topic werd dichtgegooid
We moeten toch echt meer wetenquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:50 schreef dafjedaf het volgende:
Ik wil wel graag een icon maar ik heb geen flauw idee watIk haat knipperende dingen, maar ik vind bewegende icons zoals die hier boven wel leuk. Verder heb ik geen flauw idee, dus als er iemand een creatieve inval heeft, leef je uit!
![]()
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:52 schreef Mtijn het volgende:
We moeten toch echt meer weten
Nou, wat past bij je? vrolijk? sober? plaatjes? vormen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:54 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat wil je weten?Ik weet niet waar jullie je inspiratie vandaan halen...
Ehh.... Ik hou van simpele ontwerpen, zoals dat wallieding ooit. Dus liever geen foto's ofzo. En ik hou wel van kleur, maar niet van roze ofzo, van dat meiden getrut.quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:03 schreef Mtijn het volgende:
Nou, wat past bij je? vrolijk? sober? plaatjes? vormen?
hilarisch, vind je ook niet?quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:07 schreef bolivian het volgende:
ik snap m nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:09 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
hilarisch, vind je ook niet?
Ik ook niet, maar bolivianen moet je te vriend houden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:11 schreef Mtijn het volgende:
ik snap m niet
quote:Op woensdag 26 mei 2004 03:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar bolivianen moet je te vriend houden.
Kan die misschien ook nog een oranje hoedje op zn kop krijgen?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:47 schreef Roosje11 het volgende:
ik wil graag een plaatje bij me naam en ik heb er al een gevonden, maar het lukt niet! Als het niet de maat is die niet klopt dan is het wel het dat .bmp niet kan. Kunnen jullie dit plaatje voor mij op juist formaat krijgen en dus ook in zo'n bestandsnaam dat ik hem kan uploaden als plaatje bij mijn naam?
[[url= www.ultimateshorttrackexperience.com/smirnoff.jpg ]afbeelding[/url]]
Zie 1e pagina van dit topic, icoontjes free to grabquote:Op woensdag 26 mei 2004 03:50 schreef dafjedaf het volgende:
"klaar terwijl u wacht" zegt natuurlijk niks over hoe lang je moet wachten
truste mensen, tot morgen
Het plaatje is maar 2,6kb. Je mag tot 10kb uploaden, dus ik snap het niet helemaal.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:19 schreef Roosje11 het volgende:
hey gele teken,
Bedankt dat je een poging hebt gedaan met me smirnoff plaatje, maar de icon-manager geeft nog steeds aan dat het bestand te groot is, niet veel te groot, iets van 600 bytes. Zou je het alstjeblieft nog een keer willen proberen en het nog een beetje kleiner maken? Thanx!!
bij nader inzien wil ik toch alleen het prentje van Johan Museeuw als avatar, kun je die even apart zetten?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
bij nader inzien wil ik toch alleen het prentje van Johan Museeuw als avatar, kun je die even apart zetten?
(Sorry dat ik moeilijk doe, was anders mooi gedaan)
Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 9quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:59 schreef convinced het volgende:
Waar is het upgrade topic, om 'm op maat te maken?
Danku!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 9
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:09 schreef PPL het volgende:
De huidige voldoet, maar kben wel weer eens aan wat nieuws toe.
Misschien iets leuks voor de zomer ?
Indien mogelijk zou het wel leuk zijn om mijn username terug te zien komen, zoals nu ook het geval is.
Beweging is niet zozeer nodg hoor, tenzij je wat leuks en creatief hebt natuurlijk![]()
Ik had twee "basis-plaatjes" gevonden / gegoogled.....
[afbeelding] - [afbeelding]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:17 schreef AiRulez het volgende:
Goedemiddag geel ding. Kun je deze foto als avatarformaat maken. Mij lukt het niet goed
Dank U!
http://picserver.student.(...)2L402/picserver.jpeg
Dan doe ik de bwegende als Webico en de stilstaande als geuploadequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:30 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (14,8kb - niet uploadbaar naar Fok!) of
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand dze plaatjes mooi in elkaar over laten gaan ??
Kan je die mooie ook wel upload baar maken ??quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:03 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (niet uploadbaar, maar dat is wel duidelijk)
of
[afbeelding] (lage resolutie - 9,05kb)
Nee, zo 1 plaatje is al groter dan 4kbquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:07 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Kan je die mooie ook wel upload baar maken ??
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand die mij nog verder kan helpen?
( zie vorige pagina )
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na al die tijd (nou ja, een half jaar dan) wil ik toch ook wel eens een icon hebben. Ik dacht zelf aan een of andere van de grote katachtigen, het liefst met een uitdrukking die past bij mijn Username.![]()
Goede pic, maar , euh, zou je hem ook zonder letters kunnen makenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goede pic, maar , euh, zou je hem ook zonder letters kunnen maken?
Mijn dank is groot!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:05 schreef DePresident het volgende:
Hey Geel teken.
Kun je dit plaatje, dat al beweegt misschien op een goed formaat krijgen?
Mij lukt het niet om het hoofd groot als icoon te krijgen. Als ik het als icon zet verkleint het hoofd te erg. door de muur achter het hoofd
[afbeelding]
dank je wel! het hoofd kan niet nog meer vergroot worden of wel?>quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:16 schreef DePresident het volgende:
[..]
dank je wel! het hoofd kan niet nog meer vergroot worden of wel?>
& dit icoon is voor een weekje om wat af te wisselen.
maar dat hoofd moet groter nog als het kan
quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
Geregistreerd sinds 16 april 2002, nu 1355 posts verder en nog steeds geen icon! Dat wordt dus hoog tijd!
Wie oh wie kan voor mij het logo van de Efteling (alleen de E) als icon maken? Meestal is 'ie rood op een witte achtergrond
Precies wat ik moet hebben! Super, bedankt!quote:
Ik hoor wel vaker dat hij niet werkt, ik zou het later nog eens proberen. Je kan het ook ff vragen of nakijken in [Forum] Usericons - diverse problemenquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:38 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Precies wat ik moet hebben! Super, bedankt!
heeft die iconmanager op het forum al ooit gewerkt of ligt ie er maar tijdelijk uit??
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yodido.. Is er een creatief iemand die een icon voor mij wil maken?
Iets met een bliksem oid lijkt me wel leuk
Kleuren.. Blauw.. Of geel met rood..
Of iets zwarts rood.. zoals amsterdam.. of Ajax..
Leef u uit!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:32 schreef HomerJ het volgende:
Zou iemand nog een leuke voor mij kunenn maken? Maakt niet uit hoe hij eruitziet, maar deze staat er iets te lang op. Hij moet iets met HomerJ te maken hebben, en grappig, miss meerdere plaatjes? En zou dit plaatje er tussen mogen?
[afbeelding]
OF iets in de tren van een zwarte gamecube
Alvast héél erg bedankt!!!!! Jullie doen geweldig werk
Ik had nog alle plaatjes die ik voor je vorige gebruikte en ik heb een aanvulling gemaakt, als je dit niet wil en alleen de nieuwe laat je het maar weten. (ik ga nu wel eerst ff CSI kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:36 schreef DePresident het volgende:
Hey! Het gele teken!
Zou je voor mij een nieuwe willen maken? Het liefst de witte limo zoals je dat bij die zwarte (in mijn icoon) ook hebt gedaan in een paar keer zodat je hem helemaal ziet, mocht dat niet lukken dan weer dezelfde die hier ook onder staat. En dan al die plaatjes nog verkleinen zodat die na elkaar verschijnen.heel erg bedankt alvast
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee hartstikke bedankt, het is veel leuker als aanvulling!quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:10 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik had nog alle plaatjes die ik voor je vorige gebruikte en ik heb een aanvulling gemaakt, als je dit niet wil en alleen de nieuwe laat je het maar weten. (ik ga nu wel eerst ff CSI kijken)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yodido.. Is er een creatief iemand die een icon voor mij wil maken?
Iets met een bliksem oid lijkt me wel leuk
Kleuren.. Blauw.. Of geel met rood..
Of iets zwarts rood.. zoals amsterdam.. of Ajax..
Leef u uit!
Dank je! Erg coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] 8,78kb, uploadbaar.
THNXquote:Op donderdag 27 mei 2004 22:56 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
34,3kb (maar ik merkte dat je je huidige ook op een server hebt staan, dus geen probleem veronderstel ik)
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:13 schreef ThomasBerge het volgende:
Hallo mensen,
Ik wil een bewegende icoon van mijn huidige icoon en de volgende afbeeldingen;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat (C) Gerja & Alexander mag er af.
Alvast hartelijk dank!
Hij is echt geweldig. Maar zou je misschien deze foto er nog even aan toe kunnen voegen, dat zou echt geweldig zijn!quote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:10 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig. Maar zou je misschien deze foto er nog even aan toe kunnen voegen, dat zou echt geweldig zijn!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:51 schreef Weopj het volgende:
Zou iemand iets creatiefs willen doen met mijn username Weopj en een afwisselende serie foto's met als achtergrond bij "Weopj" een mooie kleur blauw?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeel veel thanx voor degene die zich eraan wil wagen
Als het kan niet groter dan 15Kb
Heeeej! Thanx!!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 17:33 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] 16,5kb
[afbeelding] 13,7kb
[afbeelding] 5,55kb
Zou je er eventueel een van 50 x 50 bij kunnen maken binnen 15 Kb?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:15 schreef Weopj het volgende:
[..]
Heeeej! Thanx!!![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier wat moois mee maken ??
Mijn nickname er in ofzo.
graag ook gelijk even 60x60
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:25 schreef Weopj het volgende:
[..]
Zou je er eventueel een van 50 x 50 bij kunnen maken binnen 15 Kb?![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:24 schreef _wie het volgende:
Ik heb ook een request. Momenteel geen icoon, maar _wie mag werken op de O.S. in Athene!. Dus iets met de olympische logo, logo athene e.d. eigen username?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[afbeelding]
Mag hier misschien nog ergens een Nederlandse vlaggetje bij? Op het buikje, wangetjes, of in handje ofzo?
Bedankt manquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
Ik heb ook je vorige op picserver gezet, je kan deze url wel gebruiken als je wil.
[afbeelding]
Moet dat snuif smiletje er ook in?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:44 schreef Steve-O het volgende:
Kunnen jullie iets leuks maken met dit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je die laatste chick beetje door die auto laten morphen of hoe dat ook heet dat ie zeg maar langzaam der doorheen komtquote:
Zo?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:03 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Kan je die laatste chick beetje door die auto laten morphen of hoe dat ook heet dat ie zeg maar langzaam der doorheen komt
bijnaquote:
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:10 schreef Steve-O het volgende:
[..]
bijna
Die neger moet voor die auto en iets langzamer die laatste morph
Voor de rest erg leuk
Ik kan er niets mee, je zult ff op iemand anders moeten wachten....quote:Op zondag 30 mei 2004 19:07 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
zou je die van mij kunnen laten rijden...?
en dan de achterlichten laten blinken en het logo van BMW laten komen en weer laten gaan in het midden????
TY!
en die van mij dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:19 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee, je zult ff op iemand anders moeten wachten....
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:30 schreef blublub het volgende:
[..]
en die van mij dan?
wat kan je er wel mee doen dan?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:19 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik kan er niets mee, je zult ff op iemand anders moeten wachten....
zoietsquote:Op maandag 31 mei 2004 11:23 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat kan je er wel mee doen dan?
Dank uquote:Op zondag 30 mei 2004 18:53 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
[afbeelding]
en nou niet meer zeuren!
Hier heb je iets, als je er niet tevreden mee bent meld het dan maar....quote:Op maandag 31 mei 2004 12:01 schreef Aind het volgende:
Ik wil wel graag een nieuw icon van de ANY KEY kan iemand me hier aan helpen.
Alvast bedankt.
oeh die is ook heel gaaf, thanx!quote:
kan dat ook langzamer...en kun je dat licht laten flikkeren (langzaam)?quote:
Uhm vraagje: waarom doe je een verzoek als dat al is gebeurd?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:58 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Zou je hier wat van kunnen maken, ze 8er elkaar zetten bijvoorbeeld?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze niet allemaal lukken kun je dan in ieder geval die foto met mezelf heineken en de auto nemen?
Met tussenpozen van 5 seconden?
Bijvoorbaat dank.
bedankt, deze ga ik cker gebruiken.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:22 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Uhm vraagje: waarom doe je een verzoek als dat al is gebeurd?![]()
[sub] mijn aanbod: [afbeelding]
Is deze goed? :quote:Op maandag 31 mei 2004 16:45 schreef portier het volgende:
Ik wil graag oranje en een mooie (witte) hollandsche leeuw als het kan.
F5, vernieuwen, refresh, ofzoquote:Op maandag 31 mei 2004 17:50 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
kan dat ook langzamer...en kun je dat licht laten flikkeren (langzaam)?
dank u heel hartelijkquote:Op maandag 31 mei 2004 21:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
F5, vernieuwen, refresh, ofzo
[afbeelding]
Je aanvraag is in een ander topic verholpen geloof ik! Die kun je hier vinden!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:45 schreef portier het volgende:
Ik wil graag oranje en een mooie (witte) hollandsche leeuw als het kan.
Martinuhhh! Je avatar! Wat doe je ?!?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:54 schreef martinuhhh het volgende:
[afbeelding]
Die er ook nog bij graag
Tnx!!
Ik vond schattige knuffelende meisjes eigenlijk wel vrolijk genoegquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:26 schreef martinuhhh het volgende:
Njah... Ik weet niet... Ik wil wel iets anders, maar eigenlijk ook wel met iets 'lesbisch' erin, maar het moet wat vrolijker! Wat meer kleur! Dus iemand met ideetjes!?
Ligt eraan wat je voor aanvraag hebt he...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:48 schreef tass het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meerDer zijn nu zoveel pagina's die naar elkaar verwijzen.....
Ik wil eindelijk eens wat, weet ook wat, maar waar moet ik nou wezen???????
Kan en wil iemand me even uit de brand helpen hier???![]()
Oranje als in Holland, of 'gewoon' oranje?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 14:41 schreef tass het volgende:
Het woord Queen tegen een oranje achtergrondmet de letters van Queen in Mooie letters dan
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:55 schreef MouseInteractive het volgende:
Zou iemand iets voor mij kunnen maken?
Ik wil graag een avatar met een beetje leipe, cartoon muis erin (net zoals in m'n huidige avatar). Alleen dan net ff iets mooier enzo!
Alvast bedankt
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:58 schreef Priktus het volgende:
hallo! Wie kan mij aan een leuk plaatje helpen dat bij mijn naam past?
![]()
andere sugestie:quote:Op maandag 7 juni 2004 00:10 schreef Priktus het volgende:
[..]
thanx!![]()
(ik sta open voor andere suggesties)![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:26 schreef martinuhhh het volgende:
Njah... Ik weet niet... Ik wil wel iets anders, maar eigenlijk ook wel met iets 'lesbisch' erin, maar het moet wat vrolijker! Wat meer kleur! Dus iemand met ideetjes!?
Echt helemaal geweldigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:13 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
of
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Die bovenste natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:23 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Echt helemaal geweldig
Ze zijn allebei echt zóóóó cool, ik kan niet kiezen!!![]()
Daar moet je hier (Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht #10) zijn.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:33 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
Hey! Het gele teken! Kun je hier wat mee? Kun je het licht laten glinsteren ofzo? Of het laten ronddraaien?
U heeft helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:17 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Daar moet je hier (Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht #10) zijn.....
Done!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die bovenste natuurlijk!
En jij mij inmiddels weer zie ik...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:09 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Done!
-edit-
en je hebt me ingehaald met je aantal posts
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb hier wel een plaatje van lenin:quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:56 schreef dork22 het volgende:
Kan ik een een plaatje van Lenin èn profil zoals dat geloof ik heet ..
alsjeblieft. als dat eventjes kan.![]()
Nee, eigelijk nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:17 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb hier wel een plaatje van lenin:
[afbeelding]
Bedoel je zoiets?
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:36 schreef dork22 het volgende:
[..]
Nee, eigelijk nieten profil is van de zijkant (heb het ff nagekeken) en meer van 1 kleur..
dusss pas ik voor die van jou (toch bedankt voor de moeite)
btw, Yeahino (zoiets) had er ooit een voor user VrolijkeJofel gemaakt (dat was ik maar pass kwijt) die vond ik vet en wou die weer
maar ik weet niet of hijdie (nog) heeft.. ik iig niet..
niet echt veel geflits ....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:21 schreef XemmyX het volgende:
ik wil iets leuk, met een heeeeeel mooi paarden hoofd ofzo!!!! mooi flitsent,
beetje inspiratieloos misschien ....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:05 schreef mjdejong het volgende:
Geweldig werk leveren jullie af!
Als het kan een leuke voor ons.
Kleuren zwart en geel.
Naam: De De Jong's of Mjdejong
of Dordt.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:11 schreef Cheshire het volgende:
Kan iemand hier een mooi vierkant gifje van maken?
[afbeelding]
alvast dank!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Kan iemand voor mij een icon maken met de TVR Tuscan (evt de S versie) (www.tvr.co.uk)
Alles mag, als de auto er maar op staat en het logo (mag ook afwisselen oid, vind ik nog kweller). Het logo zijn de letter T, V en R aan elkaar (zie huidige icon, of de website).
Thanx alvast
JAAAAAAA!!quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef DaB0b het volgende:
wie kan voor mij ff een nieuwe maken, iets met groen geel mag er wel weer in![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:41 schreef Tuneman het volgende:
Ik zou graag iets willen van voetbalclub celtic, liefst een bewegende met de schotse vlag daarin of zo. Laat me verassen en een oranje EK icon vind ik ook wel wat, dat mag alles zijn.
Bij voorbaat dank.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:11 schreef convinced het volgende:
Wil iemand ajb deze achter elkaar zetten? Heeft geen haast, dus doe lekker rustig aan. Bvd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] Deze graag zonder die schaduw en tot de kantjes uitgelijnd, dus dat-ie evengroot is als de rest, als dat mogelijk is...
[afbeelding] Deze graag met een witte achtergrond, net als de rest.
Alle gemaakte icoontjes even in een grote map gooien komt soms van pas zoals je ziet!quote:Op donderdag 10 juni 2004 07:59 schreef dork22 het volgende:
[..]
JAAAAAAA!!
Dat je die bewaard zeg![]()
Maarre.. bedankt!
Gelijk heb je, uhm.. ik ben der een tijdje tussenuit geweest maar der is toch ook een upgrade topic..?? staat die niet in de GC? Ik zie hem iig niet..quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Alle gemaakte icoontjes even in een grote map gooien komt soms van pas zoals je ziet!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (wit)
[afbeelding] (transparant)
Thanx Het-Gele-Teken, mijn dank is zeer groot. Zou je voor mij ook een oranje EK icon kunnen maken, maakt niet uit wat, mag bewegend zijn, hoeft niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (niet uploadbaar naar FoK)
of
[afbeelding] (uploadbaar naar FoK)
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 4quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:15 schreef Tuneman het volgende:
[..]
......... oranje EK icon ..........
Sorry, heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 4
Beetje een vreemde vraag. Kan je ook vragen 'Hoeveel noten kunnen er in een muziekstuk zitten?'quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:19 schreef MartinusMagnus het volgende:
Hoeveel plaatjes kan je eigenlijk in een animated .GIF zetten?
Deze post heeft een iccontje van 57,6kb. Er zitten 20 frames in. De totale grootte is natuurlijk ook afhankelijk van de resolutie (aantal kleuren) van elk frame. Als je eenzelfde kleuren pallet gebruikt voor alle frames is het ook wat minder groot dan als je voor elk frame andere kleuren nodig hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:47 schreef MartinusMagnus het volgende:
Oke, op mijn CU2 kan ik een plaatje van 64KB zetten, dan kunnen er wel een zooitje in he....
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:30 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]
Het-Gele-Teken, zou je van deze plaatjes een gif kunnen maken. Ik heb ze al bijgeknipt naar 60x60 ieder... liefst niet te snel achter elkaar. Heel erg veel dank alvast![]()
SUPER VETquote:
Je hebt ze wel slecht uitgelijnt.... maar goed...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] is een beetje te groot. Als ik een de tekst minder kleuren geef en 1 foto weghaal past ie wel.
[afbeelding]
wat bedoel je met 'slecht uitgelijnt' ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:06 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Je hebt ze wel slecht uitgelijnt.... maar goed...
Ik zou het niet beter doen (nu niet iig)
Bij sommige frames staat er een wit randje aan de zijkant. Whatever.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:23 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
wat bedoel je met 'slecht uitgelijnt' ?
Ik klaagde er ook niet over. Wild_snake zei dat ie niet goed was 'uitgelijnt' en Het-Gele-Teken vroeg wat ie daarmee bedoelde en ik zei toen dat je soms een wit randje ziet. Ik vind 't niet erg hoor, dit is veruit mijn coolste usericon ooitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:40 schreef convinced het volgende:
Niet erg netjes wat je doet, MartinusMagnus. Een gegeven paard...
Ja, ik had dan liever je foto's in z'n geheel, nu heb ik uit je jpg alle plaatjes uit moeten halen en dat lukte bij sommige niet helemaal, dan had ik 59x60 ofzo. Daardoor zijn er witte randjes bij sommige.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:39 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Bij sommige frames staat er een wit randje aan de zijkant. Whatever.
Met welk programma kun je dat soort animations maken trwns?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik klaagde er ook niet over. Wild_snake zei dat ie niet goed was 'uitgelijnt' en Het-Gele-Teken vroeg wat ie daarmee bedoelde en ik zei toen dat je soms een wit randje ziet. Ik vind 't niet erg hoor, dit is veruit mijn coolste usericon ooit![]()
Kan ook zijn dat niet al die plaatjes 60 x 60 waren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, ik had dan liever je foto's in z'n geheel, nu heb ik uit je jpg alle plaatjes uit moeten halen en dat lukte bij sommige niet helemaal, dan had ik 59x60 ofzo. Daardoor zijn er witte randjes bij sommige.
je moet [img] en dan hier de url [/img] doenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:34 schreef chloortablet het volgende:
Deze alstublieft:
... ermmm hoe upload ik een plaatje? Moet ik dan een link plaatsten?
1)quote:Op zondag 13 juni 2004 13:35 schreef chloortablet het volgende:
ok deze dan: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand een Villa BvD 2004 logo in elkaar kan knutselen, het gaat daarbij om een afwisseling van de volgend afbeeldingen;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En bij die laatste afbeelding, tussen de hoofden van Frits en Henk, de tekst "Villa BvD"
Dat zou geweldig zijn voor deze voetbalweken
EDIT: plaatje bijgeplakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |