Dank!quote:
Nou is ie mooi!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
F5, vernieuwen, refresh, enzo
[afbeelding] of [afbeelding]
quote:Op maandag 31 mei 2004 02:59 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
kunnen jullie hier een MSN icon van maken? 96 x 96 pixels?
Of is het niet mogelijk het plaatje te vergroten zonder dat de kwaliteit slechter wordt?
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:23 schreef Fidai het volgende:
beter maak er voor mij ook een
zoiets?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Kan iemand misschien mijn icoontje zo maken dat er een klein rood skateboardje over die letters heen rijdt ?
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Kan iemand misschien mijn icoontje zo maken dat er een klein rood skateboardje over die letters heen rijdt ?
![]()
quote:
dies vet! kun je die watscherper maken ( t skateboard ) en ook kijken dat hij achter die zwarte lijnen blijft ?quote:
Moet hij de zelfde groote houden (in image size zeg maar) of mag hij ook 60*60 worden?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:51 schreef Man_Made_God het volgende:
zou iemand voor mij het van volgende icoon een toelaatbare grootte kunnen maken? Hij's nu 50k ofzo.
Alvast superbedankt!
[afbeelding]
F5, vernieuwen, refresh, ofzoquote:Op maandag 31 mei 2004 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
dies vet! kun je die watscherper maken ( t skateboard ) en ook kijken dat hij achter die zwarte lijnen blijft ?![]()
alvast bedankt
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 2quote:Op maandag 31 mei 2004 22:56 schreef portier het volgende:
Geen idee of dit dan weer onder upgrade valt, dus hier dan maar even.
Ik wil de leeuw uit dit plaatje verwerkt in mn huidige icoon. Mn icoon moet ook oranje worden als dat kan.
Zoiets :quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef ondeugend het volgende:
De mijne nu is een hele ondeugende maar een beetje uit de tijd wel
Ik zoek zelf al een paar weekjes maar ben veeleisend schijnbaar
Wie ziet er een uitdaging in ?
Ondeugend maar niet plat ondeugend graag
De 2e is niet mijn bedoeling en ook te onduidelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:38 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Zoiets :
[afbeelding] [afbeelding]
????
De eerste is een vrouw die uit een kruipt , wat bedoel je ongeveer dan ???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De 2e is niet mijn bedoeling en ook te onduidelijk
Van de eerste zie ik niet eens wat het is ?
Ik zie het.... wel een mooi icoon hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:46 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
De eerste is een vrouw die uit een kruipt , wat bedoel je ongeveer dan ???
Tha flash, lees je aub ff m'n (eerdere) reply in m'n topicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:46 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
De eerste is een vrouw die uit een kruipt , wat bedoel je ongeveer dan ???
Aan de andere kant kan je op die manier 50 topics over hetzelfde onderwerp verwachten dan.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:56 schreef majic het volgende:
[..]
......................................
Nieuw mailadres idd , nog niet in profiel veranderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:56 schreef majic het volgende:
[..]
Tha flash, lees je aub ff m'n (eerdere) reply in m'n topic
Ik zou t heel relaxt vinden als je je eigen icons even uit m'n topic haalt, dit omdat ik graag m'n topic louter voor een bep. soort icons wil behouden. Ik stel voor dat je een eigen topic opent voor je icons, hoe meer zielen hoe meer vreugd - en hoe meer kans dat fokkers een mooi shiny icon hebben
Alvast bedankt!
p.s. ik had je hier een mailtje over gestuurd maar ik krijg recipient unknown terug!
dit is perfect! Hartstikke bedanktquote:Op maandag 31 mei 2004 19:37 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Moet hij de zelfde groote houden (in image size zeg maar) of mag hij ook 60*60 worden?
[edit] 60*60: [afbeelding] (7,8 kb ofzo...)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef LoveHenk het volgende:
ik wil een icoon met jongens van 3t erop. kan iemand dat fixen voor mij? ik zal je eeuwig dankbaar zijn. merci!
Ik heb de afbeeldingen iets lichter gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
dit is perfect! Hartstikke bedankt![]()
![]()
edit: mag ik trouwens vragen hoe je dit gedaan hebt? Lijkt me namelijk niet al te veel werk in zitten. Dan kan ik het in de toekomst zelf zeg maar!
Jij moet ook altijd weer met iemand anders zijn prestaties pronken hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb de afbeeldingen iets lichter gemaakt
[afbeelding]
Je maakt icoons met bv. photoshop of een ander bewerkings programma. Je animated gif's kan je ook met een gif creator maken. Er zijn er voldoende die je kan downloaden (Ulead Gif creator, IrfanView, enz)
Je hebt net een nieuw icoon manquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef LoveHenk het volgende:
ik wil een animated gif als icoon gemaakt van dit flash:
http://www.ebaumsworld.com/shakeass.html
Ik kan geen plaatjes uit een macromedia flash lezen, misschien dat iemand anders dit wel kan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef LoveHenk het volgende:
ik wil een animated gif als icoon gemaakt van dit flash:
http://www.ebaumsworld.com/shakeass.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |