Geweldig idee!quote:Op maandag 31 mei 2004 13:55 schreef Dark_Killah het volgende:
Icon overzicht, ik flikker vanmiddag even alle icoontjes + makers ervan bij. Goed idee ?
Mjah, ik kan altijd 2 oranje balkjes aan de boven & onderkant/zijkanten plakken maar dan moet je echt wanhopig zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 14:04 schreef nicomart het volgende:
met die van mij was dus nix meer te doen?
zelfs geen framepjes van hup holland hup ofzo?
jawelquote:Op maandag 31 mei 2004 14:04 schreef nicomart het volgende:
met die van mij was dus nix meer te doen?
zelfs geen framepjes van hup holland hup ofzo?
OP kopjequote:Op maandag 31 mei 2004 13:56 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Geweldig idee!![]()
Ik ban wanhopigquote:Op maandag 31 mei 2004 14:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Mjah, ik kan altijd 2 oranje balkjes aan de boven & onderkant/zijkanten plakken maar dan moet je echt wanhopig zijn.
R-Mon helpt je wel even,quote:Op maandag 31 mei 2004 14:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik ban wanhopig![]()
Maar als R-mon er nog meer mee kan... GRAAG
Niks tegen die kut indianen hè!!quote:Op maandag 31 mei 2004 13:13 schreef RuudGullit het volgende:
Mijn icoon is al oranje, maar zou iemand er een EK/Nederland-sfeertje aan kunnen geven? Een animated gif zoals bij Wild_Snake :
[afbeelding]afbeelding]
Maar dan wel zonder die kut-indiaan?.
Bedankt alvast!.
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:58 schreef ElmarO het volgende:
Viel er met die van mij niks EK-achtigs te maken?![]()
Is het misschien mogelijk om het Feyenoordlogo te vervangen door de Nederlandse vlag?
[afbeelding]
http://www.zeevisland.com/pics/Nederlandse--Vlag.gif
Alvast bedankt.
Ik had een tijdje geleden al wat voor je gemaakt Libris. Tijdens koninginnedag:quote:Op maandag 31 mei 2004 12:00 schreef Libris het volgende:
Ok, als Nederlandse vertegenwoordiging in Singapore moet ik natuurlijk ook een EK-Icoontje... Wie wil?
Dat was dus echt onnodig. Zo'n plaatje kan je onder de 10kb krijgen als je maar niet zoveel plaatjes gebruikt voor de overloop.quote:
Waar is je icoon gebleven? Ik zie het niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Gaaf! Thx..
Oudje:quote:Op zondag 30 mei 2004 04:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hopelijk kunnen jullie mij avatar ook ek-proog maken!
Veel succes!
Alvast bedankt! Elke creativiteit is welkom
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat was dus echt onnodig. Zo'n plaatje kan je onder de 10kb krijgen als je maar niet zoveel plaatjes gebruikt voor de overloop.
Had hem geupload, maar d'r ging even iets niet helemaal goed. Nu doet ie het.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Waar is je icoon gebleven? Ik zie het niet.
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:43 schreef Bos81 het volgende:
Misschien dat jullie iets met de mijne kunnen doen. Het liefste heb ik een beetje een neutrale icon. (Het maakt mij niet echt Europees kampioen wordt, Duitsland, Frankrijk en Portugal uitgezonderd), Maar ik wil wel (een deel) van mijn huidige Icon behouden.
Alvast bedankt
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:56 schreef portier het volgende:
Geen idee of dit dan weer onder upgrade valt, dus hier dan maar even.
Ik wil de leeuw uit dit plaatje verwerkt in mn huidige icoon. Mn icoon moet ook oranje worden als dat kan.
Zou je um kunnen verwerken? Dus dat er niets beweegt?quote:
Bedankt, ze zijn mooi geworden. De derde vind ik het mooist dus die zal ik gebruiken.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:54 schreef gfree het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding]?
Helaas te moeilijk voor mij... Ik had al eerder wel deze voor je gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:19 schreef pekel het volgende:
Kan iemand misschien iets aan mijn icoon doen?
Mijn wensen:
- i.p.v. het "logotje" middenin (tussen 19/25) een Nederlandse vlag
- oranje ipv het rode
- i.p.v. Emmen Oranje (in het wit)
Misschien moeilijke eisen, maar als dat niet lukt, dan mag 't wel wat anders.
Alvast hartelijk bedankt....
Ohw, nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Helaas te moeilijk voor mij... Ik had al eerder wel deze voor je gemaakt
[afbeelding]
Inkoppertje:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kan iemand iets met de mijne?
Of anders alleen met dit deel ervan: [afbeelding]
BVD!
dat is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef teknomist het volgende:
Kan iemand de witte achtergrond bij het portret van Dave Clarke oranje maken, hetzelfde geldt voor de zwarte achtergrond van het I Love Techno-logo
Alvast bedankt![]()
Thanksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
dat is niet zo moeilijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |